Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
otazka kolik plynovejch oktavek se prodalo v minuly generaci, jestli se to vubec vyplati a jestli by nebylo lepsi usili vyvojaru smerovat do hybridu.
600tis za tohodle lenocha mi prijde dost.
a ja kazdopadne radsi sahnu po hybridu, kteryho muzu nabijet doma, nez hledat benzinku s plynem, nebo kazdych 100km tankovat benzin
a spousta zenskejch ma problem natankovat benzin, a ted by mely tankovat plyn s 200 atmosferama ??
600tis za tohodle lenocha mi prijde dost.
a ja kazdopadne radsi sahnu po hybridu, kteryho muzu nabijet doma, nez hledat benzinku s plynem, nebo kazdych 100km tankovat benzin
a spousta zenskejch ma problem natankovat benzin, a ted by mely tankovat plyn s 200 atmosferama ??
Auto pro,, šetřilky,, aklidne řidiče kolenovrty. LPG tankovat neni problem nebo obsluha CNG jsou dost často samoobslužné a kolikrat vytahnout pistoli chce ramba.
a kdyz jeste rozeberu cenu, tak CNG v aktivu prijde na 614tis, predpokladam s manualem.
plug-in prijde na 825tis, ale to je s automatem a ve style.
takze kdyz dorovnam CNG do style s automatem, jsem na 780tis, coz mi proti 825 az tak super neprijde, a s ohledem ze to je 96kW vs 150kW u plug-inu uz vubec ne.
plug-in prijde na 825tis, ale to je s automatem a ve style.
takze kdyz dorovnam CNG do style s automatem, jsem na 780tis, coz mi proti 825 az tak super neprijde, a s ohledem ze to je 96kW vs 150kW u plug-inu uz vubec ne.
Letos 406 z 8000, loni 900 z 20t... řádově je to kolem 5%, na 10 naftových a 10 benzínových je jedna CNG.
hm, si tak rikam, jestli tech 5% automobilce stoji za to.
ja mit vyrobek, kde jedna varianta dela 5% prodeju z nej, tak to snad radsi zrusim
ja mit vyrobek, kde jedna varianta dela 5% prodeju z nej, tak to snad radsi zrusim
Jsou to ale jen česká čísla... díval jsem se do tiskové zprávy, tam to ale Škoda neudává.
Asi stojí...
- Škoda to nemusí vyvíjet sama, protože to je sdílená technologie pro celou skupinu.
- CNG má tuším cca. o 25% nižší emise CO2 a pomůže snižovat flotilový průměr
- Popularita CNG spíš poroste
- Pestrost nabídky je určitě ku prospěchu modelu
Asi stojí...
- Škoda to nemusí vyvíjet sama, protože to je sdílená technologie pro celou skupinu.
- CNG má tuším cca. o 25% nižší emise CO2 a pomůže snižovat flotilový průměr
- Popularita CNG spíš poroste
- Pestrost nabídky je určitě ku prospěchu modelu
ja sem teda pesimistickej, ze by to rostlo
ze svyho pohledu mam obavu ke vsemu, kde je takhle vysokej tlak.
posadit dite nad nadrz s 200atm, na to bych nemel koule. samozrejme, podobny to muze bejt s AKU v podlaze, ale tam mas prece jen aspon nejakej malej cas na reakci kdyz k necemu dojde.
tankovat CNG mi prijde slozitejsi nez benzinu nebo pripojit kabel, ale je fakt, ze sem CNG ani LPG nikdy neprovozoval.
kdybych ja mel vsadit na pristich 5 let, tak bych kazdopadne vsadil na plug-in, u kteryho se navic dojezdovy kilometry ciste na elektriku budou postupne zvysovat.
navic, sice CNG bude lehce pod emisnim limitem 95g, ale flotile pomuze daleko min, nez hybridnich 30-35g, kde se na 1 hybrid muzou prodat dejme tomu 3 benzinaky typu 1.5tsi nebo minimalne 5 naftaku typu tdi 110kW, takze z tohodle pohledu pro automobilku bude mnohem zajimavejsi prodavat hybrid nez CNG, a muze byt pro ni lepsi hybrid "zadotovat".
a nezapominejme na to, ze hybridy by meli byt dotovane nebo zvyhodnovane statem, takze ve vysledky by hybrid moh byt levnejsi nez slabsi CNG, i kdyz u nas asi ne
ze svyho pohledu mam obavu ke vsemu, kde je takhle vysokej tlak.
posadit dite nad nadrz s 200atm, na to bych nemel koule. samozrejme, podobny to muze bejt s AKU v podlaze, ale tam mas prece jen aspon nejakej malej cas na reakci kdyz k necemu dojde.
tankovat CNG mi prijde slozitejsi nez benzinu nebo pripojit kabel, ale je fakt, ze sem CNG ani LPG nikdy neprovozoval.
kdybych ja mel vsadit na pristich 5 let, tak bych kazdopadne vsadil na plug-in, u kteryho se navic dojezdovy kilometry ciste na elektriku budou postupne zvysovat.
navic, sice CNG bude lehce pod emisnim limitem 95g, ale flotile pomuze daleko min, nez hybridnich 30-35g, kde se na 1 hybrid muzou prodat dejme tomu 3 benzinaky typu 1.5tsi nebo minimalne 5 naftaku typu tdi 110kW, takze z tohodle pohledu pro automobilku bude mnohem zajimavejsi prodavat hybrid nez CNG, a muze byt pro ni lepsi hybrid "zadotovat".
a nezapominejme na to, ze hybridy by meli byt dotovane nebo zvyhodnovane statem, takze ve vysledky by hybrid moh byt levnejsi nez slabsi CNG, i kdyz u nas asi ne
Tech 200 atm v ty tlakovy lahvi vubec nicemu nevadi. Jestli si myslis ze to vybuchne jako granat tak mi jmenuj jeden priklad kdy k necemu takovymu nekde na svete doslo. Rozhodne je to bezpecnejsi nez posadit dite na 50 litru benzinu.
Furt mi to dava vetsi smysl nez behat nekde se snurou k zasuvce. CNG je cisty a pritom rychle tankovatelny.
Kde jsi přišel na to že CNG je čistě? Pořád je to fosilní palivo s toxickými emisemi.
Jestli chceš dokázat opak tak to dokáž tím že si zavedes výfuk do kabiny a vezmeš rodinu na projížďku..
Jestli chceš dokázat opak tak to dokáž tím že si zavedes výfuk do kabiny a vezmeš rodinu na projížďku..
Budes se divit ale to je vseobecne znamy fakt ze je spalovani CNG ciste 😁
https😐/www.cng.cz/…formace/ekologie
Takze zadny toxicky emise se nekonaji. Je to v soucasne dobe vyborna ekologicky setrna alternativa k benzinu a nafte. Navic je bezpecnejsi pri havarii. Tu tlakovou lahev pri nehode fakt neprorazis.
https😐/www.cng.cz/…formace/ekologie
Takze zadny toxicky emise se nekonaji. Je to v soucasne dobe vyborna ekologicky setrna alternativa k benzinu a nafte. Navic je bezpecnejsi pri havarii. Tu tlakovou lahev pri nehode fakt neprorazis.
frite
Proboha i v tom odkazu co jsi sem dal se píše pouze že obsah toxických látek je menší a není napsáno kolik jestli to o procento nebo o tři.
hodnotu CO2 uvádí o 15 až 20 procent nižší tak počítám že zhruba o tolik bude nižší i ten obsah toxinů
hodnotu CO2 uvádí o 15 až 20 procent nižší tak počítám že zhruba o tolik bude nižší i ten obsah toxinů
Opravdu potřeboval mild hybrid speciální verzi? Nenašel bych důvod připlatit si za něj byť jen korunu. Za mě - když už ho tam potřebujete cpát kvůli plnění stupidních norem, neobtěžuje s tím zákazníky stupidním názvem, který evokuje elektrický pohon, přitom jde jen o větší baterku.
Nadrze poresily kompozitem a plnici a prepousteci ventily? Nebo zas budou litat desetitisíce za nové a co ta vlečka a cng furt leze nahoru....
https😐/www.youtube.com/watch?…
Pro rozdíl spotřeby ti najdu milion specifických tras, ve kterých bude TSIe uspornejsi a stejně tak milion dalších, kde bude TSI. Ve výsledku o bude prašť jako uhoď.
Další věc je, že i když mu přidá "uchvatnych" 50Nm při volnobehu ( kdo jezdí na volnobeh? ) na jak dlouho zvládne pomáhat? Nikde jsem nenašel jakou kapacitu má baterka a s jakým proudem pracuje.
Můžeš to okecávat miliónem tratí jak chceš, ale výsledek rozhodně není prašť jako uhoď, je 1,2 litru v tom videu na mixu různých tras.
S jakými pracuje proudy baterka je lehké si dovodit, při rekuperaci přijímá 12 kW a při podpoře spalováku vydává 9 kW při napětí 48 V, takže pracuje s proudy cca 200-250 A. A kapacitu má samozřejmě mrňavou, 1kWh.