Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Slovenská továrna PSA má kvůli nákladům obavy o svou budoucnost

Slovenská továrna francouzské automobilky PSA má obavy o svou budoucnost, pokud s ohledem na klesající konkurenceschopnost v rámci skupiny nezíská výrobu dalšího modelu.
Zpět na článek
18. 7. 2020 11:12
18. 7. 2020 17:40
18. 7. 2020 11:18
18. 7. 2020 12:20
18. 7. 2020 12:45
18. 7. 2020 15:13
18. 7. 2020 17:43
18. 7. 2020 18:19
18. 7. 2020 18:59
19. 7. 2020 10:18
19. 7. 2020 15:46
19. 7. 2020 10:13
19. 7. 2020 17:18
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2020 11:12
uz 2 dni
su o tomto clanky na nete ... ale ok.. asi si to chlapci nechali schvalne na vikend... ved o com by tu potom pisali ... pravdou je ze chce to ziskat novy model... ... tak drzim palce... ale ak sa nemylim len nedavno sa v zavode v trnave slavilo ziskanie vyroby aj el. P208 .... a zrazu uz opat taketo negativne spravy... kazdopadne zavod ma perspektivu aj kapacity aj ludi... takze verim ze nejaky ten dalsi model pride aby sa v zavode opat dokazali naplnit pozadovane ciele
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2020 17:40
Re: uz 2 dni
PSA už nechce hrát divadlo a rovnou vše vozit z Číny. To se cení.
18. 7. 2020 11:18
Nechápu...
To jako že mají ve zmiňovaném Portugalsku či Španělsku nižší mzdy a energie? Nebo čím to?
Rozbalit vlákno
3
18. 7. 2020 12:20
Re: Nechápu...
Ne, pouze PSA Slovakia vyrábí levné modely á la C3 a nebo 208 a na tom se holt moc nevydělá.
18. 7. 2020 12:45
Re: Nechápu...
Ano, mas to tam napisane. Vyrobne naklady su uz vyssie ako v Portugalsku a ceny energii pre podniky na Slovensku su jedny z najvyssich, konkretne 7 najvyssie z celej EU. O danovom zatazeni pre firmy ani nehovoriac - Slovensko ma najvyssie dane z prijmov pre firmy z celej V4ky + jedno z najvyssich odvodovych zatazeni v EU.
18. 7. 2020 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
18. 7. 2020 15:13
Doufám,
že odbory vše pečlivě sledují a přizpůsobují své požadavky ekonomické situaci. Já jen, že v Austrálii si tuto věc odbory nepohlídaly a ze 7 automobilek vyrábějících auta v roce 1970, tam dnes už není ani jedna.... :-(
Rozbalit vlákno
9
18. 7. 2020 17:43
Re: Doufám,
Pokud chtějí zákazníci levná auta bez toho, že řeší původ, tak se vždy najde někdo, kdo to udělá levněji. Nízké mzdy nejsou řešení.
Avatar - pradeda777
18. 7. 2020 18:16
Re: Doufám,
Hmmmm......a proč se tedy spousta výrobců všeho možného přestěhovala do Asie? Nebylo to náhodou právě kvůli nízkým výrobním nákladům?
18. 7. 2020 18:19
Re: Doufám,
No tak to vidis.

Auta uz si v Australii nevyrabi a presto maji vsichni praci i auta a ekonomicky jim to jde taky velmi dobre ... :-!
18. 7. 2020 18:59
Re: Doufám,
Pro Austrálii nebylo automotive nikdy zdaleka tak důležité jako pro EU.
Avatar - pradeda777
18. 7. 2020 20:20
Re: Doufám,
7.4 per cent
The national unemployment rate is currently sitting at 7.4 per cent, its highest level since late 1998, and has climbed by 2.3 percentage points since February. The ABS said 992,000 Australians were now formally unemployed, the highest number recorded since the introduction of monthly unemployment figures in 1978.3 days ago
Avatar - WinDiesel
19. 7. 2020 10:18
Re: Doufám,
Je jen jedna nižší úroveň než je úroveň "montovna".
A to je úroveň "dodavatel základních surovin" do Číny. Jako Rusko, Austrálie, africké státy.
A hádejte kdo z toho vykutá víc ďééňééneg.
Je to Čína a ostatní posluhují za mrzký peníz.
Rusko to bude dělat tak dlouho, dokud Čína nepostaví dostatečně silnou armádu a potom Rusko nepřeválcuje. A Rusáci zcela zbytečně pořád řeší Ameriku, zatímco největší nebezpečí mají v zádech.
19. 7. 2020 15:46
Re: Doufám,
Rusáci řeší jen svou samostatnost.
Avatar - WinDiesel
19. 7. 2020 10:13
Re: Doufám,
Ano a Austrálie klesla na úroveň Norska. Norsko "umí" jen ropu a plyn, Austrálie "umí" jen suroviny. Nic víc.
19. 7. 2020 17:18
Re: Doufám,
Jenže na surovinách je mnohem větší přidaná hodnota než na výrobě spotřební zboží. Zejména u Austrálie, kde se těží většina surovin v povrchových dolech.