Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport – Nečekaně milé překvapení

S dvoulitrovou hybridní corollou ve verzi Touring Sports jsem měl tu čest již během její několikaměsíční služby v roli dlouhodobého redakčního vozu. Po zkušenostech s Yarisem GR Sport jsem navíc neměl moc velká očekávání, corolla mě však přesvědčila, že verze GR Sport může dávat smysl.
Zpět na článek
22. 7. 2020 13:39
22. 7. 2020 13:44
22. 7. 2020 16:11
22. 7. 2020 16:18
22. 7. 2020 16:44
22. 7. 2020 16:54
22. 7. 2020 17:14
23. 7. 2020 15:37
23. 7. 2020 22:06
23. 7. 2020 11:18
22. 7. 2020 13:41
22. 7. 2020 14:05
22. 7. 2020 14:56
22. 7. 2020 15:12
22. 7. 2020 14:17
22. 7. 2020 14:22
22. 7. 2020 14:34
23. 7. 2020 07:48
22. 7. 2020 14:34
22. 7. 2020 14:53
22. 7. 2020 15:06
22. 7. 2020 15:13
22. 7. 2020 23:46
22. 7. 2020 23:54
23. 7. 2020 22:15
23. 7. 2020 22:21
23. 7. 2020 22:25
24. 7. 2020 07:10
22. 7. 2020 17:37
22. 7. 2020 17:56
22. 7. 2020 18:03
22. 7. 2020 18:05
23. 7. 2020 18:25
22. 7. 2020 14:17
22. 7. 2020 15:18
22. 7. 2020 16:18
22. 7. 2020 18:01
22. 7. 2020 18:34
22. 7. 2020 18:49
23. 7. 2020 02:14
23. 7. 2020 05:01
23. 7. 2020 09:06
22. 7. 2020 19:05
22. 7. 2020 19:10
22. 7. 2020 19:10
22. 7. 2020 19:21
23. 7. 2020 05:05
22. 7. 2020 20:27
22. 7. 2020 20:30
23. 7. 2020 13:02
23. 7. 2020 08:32
23. 7. 2020 08:51
23. 7. 2020 09:45
23. 7. 2020 09:50
23. 7. 2020 10:47
23. 7. 2020 10:55
24. 7. 2020 01:07
24. 7. 2020 08:21
24. 7. 2020 07:12
24. 7. 2020 08:13
24. 7. 2020 13:06
24. 7. 2020 14:37
22. 7. 2020 18:55
22. 7. 2020 19:08
22. 7. 2020 19:23
22. 7. 2020 19:32
23. 7. 2020 08:08
23. 7. 2020 09:05
23. 7. 2020 09:10
23. 7. 2020 09:14
22. 7. 2020 19:20
23. 7. 2020 12:14
22. 7. 2020 19:21
22. 7. 2020 19:31
22. 7. 2020 22:54
23. 7. 2020 08:09
23. 7. 2020 08:54
23. 7. 2020 12:19
23. 7. 2020 14:38
23. 7. 2020 14:42
23. 7. 2020 14:49
23. 7. 2020 14:57
23. 7. 2020 20:09
22. 7. 2020 22:47
22. 7. 2020 17:50
23. 7. 2020 09:31
22. 7. 2020 16:23
22. 7. 2020 19:06
22. 7. 2020 19:15
23. 7. 2020 07:08
23. 7. 2020 12:48
23. 7. 2020 17:53
23. 7. 2020 00:44
22. 7. 2020 13:39
Cena
700 tisíc mi tedy připadá poměrně hodně. V roce 2003 jsem si koupil Corollu v 3-dvéři (červenou) v 1.6 VVTI a když jsem s ní občas jezdil (měl jsem jedno nebo dvě služební/firemní auta), tak jsem se výborně bavil, protože to jelo super a podvozkově to bylo taky super. Tehdy mě stála 359 tisíc, což bylo dáno tím, že v té době už "letěly" kombíky a nafta.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 13:44
Re: Cena
A kde jsi přišel na 700? Stojí 880.
2003 je pravěk, kdeže jsou ty doby.
22. 7. 2020 16:11
Re: Cena
Vycházím ze základní ceny uvedené v článku. Upřímně řečeno jsem tuhle konkrétní Corollu neprohlížel, protože mi cena připadá úplně mimo. Nějak nechápu co víc to má oproti tomu vozítku na radost, které jsem pořídil v pravěku ;-) . Nikdy jsem hybridu od Toyoty nepřišel na chuť a za aktuální ceny mi to připadá úplně padlé na hlavu. Pro mě osobně má smysl třeba i30 s 1.5 motorem v Comfortu a červené za ceníkových 370 tisíc, což je podle mého názoru dost obdobná nabídka mé pravěké Corolle ....
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 16:18
Re: Cena
Nabídka Hyundaie je asi bezkonkurenční, a ano, i za poloviční cenu bude jezdit do práce, na nákupy....
Navíc proti tvému starému vozítku toho má kupu. Ale nic z toho nemusíš ocenit.
22. 7. 2020 16:44
Re: Cena
Počkám si na nějaké elektro až bude za podobnou cenu. Můj stávající Lancer je pořád v kondici.
Avatar - iudex
22. 7. 2020 16:54
Re: Cena
Pozrel som si náš cenník toho i30 a moje nadšenie trošku opadlo. Moja konfigurácia (kombi 1,5TGDi, N-ine, automat) je od 22840 eur. K tomu fullLED (nie sú štandardom) a metalízu a som na 24330 eur. Stále o niečo lepšie ako konkurencia, ale tiež už žiadna lacnota.
Btw. ten základný motor 1,5 má vzadu torzku (doteraz som bol v tom, že i30 aj Ceed majú všade multilink).
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 17:14
Re: Cena
24t eur už je skoro dvojnásobek oproti těm 370t., to už je sakra rozdíl. Ale to co zmiňuje Xylo už není zdaleka žádná holota, teda výbavou. Pokud chceš aspoň trochu motor, tak 1,4T a je to pořád skvělých 400t. Divím se, že jich nejsou plný silnice.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2020 15:37
Re: Cena
Plný silnice sou trochu překvapivě naopak totálních cenovej propadáků https://autobible.euro.cz/…oklesem-hodnoty/

Připomenu https://www.auto.cz/…onkurence-135256
23. 7. 2020 22:06
Re: Cena
Torzku majú vzadu od faceliftu už všetky výbavy i30 okrem N Line. ;-\
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 13:41
4370mm
Ne, kompaktní kombíky dnes vážně nemají na délku 4370mm, to vás nepraští do očí?

Velice pěkně nakonfigurovaný auto, i ty černý kola jsou pěkný. V rámci toho, že se mi Corolla spíš nelíbí, je tahle specifikace fajn :yes: . Hybridní pohon dobrý, spotřeba skvělá, cena v rámci výbavy a aktuálních cen konkurence mi taky přijde ok. Pokud bych volil rozumem, našel bych málo argumentů proti.
Edit: Když kouknu do ceníku, Toyka nabízí dodatečnou ochranu laku nějakou křemíkovou vrstvou, jestli to funguje, pak smekám a paráda a vůbec..! Navíc za pěknou cenu 7500,-. Tohle by v dnešní době posraných vodových laků, který poškrábe i stopořené stéblo trávy, měli nabízet všichni.
Rozbalit vlákno
24
22. 7. 2020 14:05
Re: 4370mm
Sam som si daval na nove auto nano keramiku a myslim, ze to pomaha, ale netreba cakat zazraky. Toyote +, ze to ponuka
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 14:56
Re: 4370mm
Mi to nabízí zdejší firma na Touarega za cca 20t. Jakou s tím máš zkušenost?
22. 7. 2020 15:12
Re: Re: 4370mm
Ja som si to daval pred 4mi rokmi, kombi nizsej strednej rok 200e, 2rocna 300e a 5rocna ochrana 1000e. Vybral som si strednu cestu, dostal som k tomu sprej, bolo potrebne raz za cas prestriekat a utriet na zachovanie vlastnosti. Myslim, ze efekt je viditelny, odpudzuje to prach a necistoty, chrani lak, ale pri dalsom novom aute to skombinujem minimalne s foliou na predny/ zadny naraznik, kapotu. A to preslo par rokov, takze dnesna chemia bude este kvalitnejsia a robi to uz viac ludi, takze mozno najdes aj lepsiu ponuku
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 14:17
Re: 4370mm
Tu ochranu jsme kdysi dávali na Avensis, nechal jsem to dát i teď na Corollu, ale že by to mělo nějaký přínos, o tom moc přesvědčen nejsem.
Na Camry už jsme to ani nedávali.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2020 14:22
Re: 4370mm
Možná by si ji měl umýt víckrát, než 1x ročně :D
Avatar - JirkaVejrazka
22. 7. 2020 14:26
Re: 4370mm
Proc? To by se mohla rozpustit!
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 14:34
Re: 4370mm
Z venku už byla minimálně....ummmm....2x? :-[] :-[]
Ale stačí říct, já ti ji někdy na víkend nechám na umytí :D
Avatar - Ozzman
23. 7. 2020 07:48
Re: 4370mm
Proč myslíš, že mám Mondeo pořád v garáži? :D Abych ho nemusel mýt, je tam hezky zakonzervované :D
22. 7. 2020 14:34
Re: Re: 4370mm
Cim menej auto umyvas, tym mensia pravdepodobnost poskrabania laku ;-)
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 14:53
Re: 4370mm
Já jezdím furt na ryby, a běžně projedu okolo nějakých keříků atd. Žádný tlustý větve, auto mi poškrábe fakt kde co. S A6 jsem ten problém neměl, asi ještě poctivý laky.
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 15:06
Re: 4370mm
Řeknu to takhle. Otiral jsem zaschly ptaci trus mokrým hadrikem, žádné tlačeni a stejně to je na první pohled vidět jaké to nechalo skrabance. Osobně bych to znovu nedaval.
Když to člověk umyje, více se to leskne než bez toho, ale to je tak zatím vše co jsem zaznamenal.
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 15:13
Re: 4370mm
Hm, tak to je špatně, to by keramická ochrana určitě udělat neměla. Ba měla by vydržet mnohem mnohem víc, co se týče tvrdosti. Buď kecají ti, co keramiku nabízí, nebo to, co nabízí Toyka není moc kvalitní.
22. 7. 2020 23:46
Re: 4370mm
Kamarat robi detailing, tak som mu na novom aute dal spravit keramiku od Optimum gloss coat. Ked sa auto umyva, tak zase treba na to sampon, ktory obnovuje tie vlasnosti, ale treba to chapat ale v kontexte lepsieho vosku a nie mechanickej ochrany a clovek s tym bude v pohode. Ked to malo tak 2 tyzdne a vtak sa na to vykadil, tak to skoro same stieklo z auta, trochu rozprasovaca a bolo po h0vne a nebolo treba ani nic utierat. Aj vodu a dalsie veci to odpudzovalo dlhsie ako predchadzajuce skusenosti s voskom. Teraz je rok po a myslim, ze na tom nic uz nie je. Kazdopadne v com ma to sklamalo - skrabance ani oderky to nezastavi. Beriem, ze nema schopnosti vyriesit notorickych obuchavacov, ale cakal som, ze proti kamienkom to cosi viac vydrzi (nevydrzi) a ze aj nejaky ten nahodny skrabanec ostane na tej keramike a nie na laku. Na auto by som si to druhykrat dal - vravim v kontexte vosku lebo staci mi auto urobit raz rocne oproti vosku, ale clovek musi byt uzrozumeny, ze je to len lepsi vosk. Aspon teda v tejto triede a to bolo tusim 10ml za 100€. Vyhoda je ozaj jednoducha a rychla aplikacia. Inak ak to chces seriozne riesit proti skrabancom od konarov a tak podobne, tak asi len poriadna folia - 2-3k€
22. 7. 2020 23:54
Re: 4370mm
Při vší úctě k Toyotě, osobně bych tomu co teď nabízí moc nevěřil. Na Lexusy to nabízej dokonce zdarma a nevěřím, že to bude nějaký vymazlený produkt. Spíš jen marketing. Od lidí co se tímhle živí jsem měl dříve nabídky násobně dražší a nemyslím si, že to bylo pouhou marží...ale jako lepší než nic, jsem rád že se takto snaží a nabízí alespoň nějakou hodnotu :)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2020 09:25
Re: 4370mm
BLBOST

Na Lexy to stojí stejně jako na Toyoty = rozdíl je podle velikosti auta. Mám vnitřek i vnějšek

Je to prostě https://www.nasiol.com/car-coating?… kvalitnější než tvrdý vosk co si dáš někde v ruční myčce a taky o dýl vydrží. JESTLI to stojí za ty peníze = to asi jak pro koho. U novýho auta = automaticky vnitřek i vnějšek
23. 7. 2020 22:15
Re: 4370mm
Priplatili sme tú ochranu na nové Verso, vyzeralo to fajn aj že to odpudzuje vodu, ale stačilo jedno ručné utretie auta po umytí do sucha a bolo to v ťahu. Potom už lak vyzeral ako zamastený.
Avatar - Mikesus
23. 7. 2020 22:21
Re: 4370mm
Tak u nas to spíše po umytí vypadá, že se leskne více než bez toho, ale to odpuzování vody mi přišlo jen na začátku. Po pár měsících už mi přišlo, že ne.
Avatar - _Karel_
23. 7. 2020 22:25
Re: 4370mm
Napadá mě, jestli nebude problém v tom, že to dělají místní mechanici coby "předprodejní servis"? Předpokládám, že to s tím nejezdí z Japonska. Špatnou, nebo dokonce úmyslně ošizenou aplikací se dá asi hodně zkazit.
Avatar - Mikesus
24. 7. 2020 07:10
Re: 4370mm
jj, dělají to až tady. Teď v Praze to dělala pro Toyotu specializovaná externí firma, předtím nám to dělala přímo Toyota ve Varech.
Avatar - pradeda777
22. 7. 2020 17:37
Re: 4370mm
Tak tak....kompaktní kombíky už nejsou na délku vůbec kompaktní. Jsou to už docela solidní jezevčíci.... :-!
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 17:56
Re: 4370mm
Já upozorňoval na špatný údaj, to auto má o 30cm víc.
Jinak - netuším, co tě pořád dokola trápí - máš Yarise a to je prcek. Kdo má problémy s parkováním tak si může pořád koupit malý auto. To ta X5 byla tak hrozná ve srovnání s Yarisem, že pořád nadáváš na SUV a velikost aut?
Avatar - pradeda777
22. 7. 2020 18:03
Re: 4370mm
Já nenadávám.....pouze konstatuji..... :-!
Avatar - Mokrous
23. 7. 2020 18:25
Re: 4370mm
No a co teprve popisky v tabulce, jako třeba: "Motor - Vznětový přeplňovaný" ??? Masakr tady...
22. 7. 2020 13:48
Cena Testované Sestavy 878 900,-
A kdo si pak koupí Octavii RS ??? :-!
Rozbalit vlákno
56
Avatar - skejpa
22. 7. 2020 14:13
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Já jsem touhle Corollou jel a ač to jede hezky, tak to CVT je příšerný a Octavia RS v benzínu bude pro sportovní svezení někde úplně jinde. Když si odmyslím, že je cena nové Octy přepálená, tak je to jednoznačně lepší auto.
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 14:36
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Octa lepší auto, a v čem jestli můžu vědět. Od škody jsme právě odešli k Toyotě, protože to byla jedna velká bída a katastrofa. Pár dalších predvadecek jsem zkoušel a nic se nezměnilo. Tak by mne zajímalo, v čem je lepší. Já tam našel jen výhodu individualizace.
Avatar - skejpa
22. 7. 2020 14:54
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Octavia RS 2.0TSI DSG je prostě rychlejší, s lepší převodovkou a i praktičtější. Pomiňme teď opět fakt, že bude mnohem dražší a pravděpodobně ne tak spolehlivá jako Toyota.
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 15:04
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Rychlejší bude, s "lepší" ucukanou a nekomfortni převodovkou a ještě s nespolehlivosti navrh.
V čem je praktičtější?
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 15:29
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Nechci znovu rozebírat cuká/necuká, klidně cuká. Ale pokud není polámaná, tak efekt cukání je minimální, můžeš to brát jako drobný nekomfort, nevěřím, že by tě to mohlo denně silně iritovat. Ty z toho pořád děláš, jako by u toho vypadávaly zuby.
Na druhou stranu, zvukový nekomfort eCVT nebude horší, než třeba u vytočené R4 nafty a taky s tím jezdí půlka Evropy. Pak už je jen otázkou, jak často mám naftu vytočenou ke 3t ot. a jak často se vytáčí hybrid.
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 15:33
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
A jak často se vytaci hybrid? Nad kolik tis.otacek je pro tebe vytáčení?
Ještě jsem neměl možnost jezdit s DSG, které by necukali tak, že to opravdu nebylo iritujici, buď při parkování, nebo popojíždění v kolonach nebo při "nečekaném" pridani nebo ubrani plynu než převodovka čeká. Neříkám, že každá varianta to dělala v každém režimu, ale vždy alespon v jednom to dělala kazda
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 15:48
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Ad tvoje první věta - já se vůbec nehádám, jak říkám - horší než vytočená nafta to nebude. Mě jde auto do nepříjemných otáček jen při kickdownu, a to není moc časté ( u mě). Většinu situací pokryje ve spektru otáček, které nejsou příliš obtěžující. Jak často se do nepříjemných otáček dostanu u hybridu bude záležet na jeho výkonu. U 2,0i by to nemuselo být tak často, ale netuším a) od jakých otáček je vysavačový efekt nepříjemně znatelný b) jak často se do takových otáček podíváš.

O DSG už se moc nechci dohadovat, myslím si, že ti vadí tak nějak z principu, "princezna na hrášku", nechme to být. ;-)
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 15:56
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Klidně se někdy sejdeme a ukážeš mi to fungující DSG a zjistíš jak často se dvoulitr dostane k vysavacovemu zvuku.
Naposledy jsem s novým DSG jel před koronakrizí v Passatu 2.0 TDI r.v.2019 a stále se to nezměnilo. Nemám problém změnit názor, jen těch cukavych DSG už mám vyzkoušeno v asi 7 různých motorech a verzích. Nafty i benzínu, starší i novější a moc velký pokrok v tom zatím nebyl. Pořád čekám, kdy to bude a opět zkouším nové znovu a znovu zatím jen se zklamáním.
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 16:02
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Tak to by mě fakt zajímalo - jestli by tě moje auto iritovalo cukáním, nebo se můj typ DSG chová fakt líp. Ale moc času už na to není, začátkem září budu prodávat. Třeba se někdy později alespoň svezu s Corollou. Uvidíme.
Avatar - JirkaVejrazka
22. 7. 2020 16:09
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Napis mi SZ, kde priblizne bydlis. Klidne te svezu svym autem, pokud to bude rozumne blizko. Sice je slabsi a pomalejsi nez Corolla, ale princip je stejny. Uz jsme to takhle udelali s ryccardem a celkem to klaplo, myslim.
Avatar - skejpa
22. 7. 2020 16:15
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Já mám služebák Octu 2.0TDI DSG 2018 a ano, malé cukání tam občas je ale mě to třeba vůbec nevadí. Naopak mi vyhovuje, že řadí krásně rychle.
Ale eeeeee vytočenej vysavač v 4500ot./min mě teda vyloženě sral tak moc, že je to pro mě hlavní důvod to auto prostě nekoupit.
Ale jak je vidno - sto lidí sto chutí ;)
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 17:58
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
4500 otáček, a to bylo kdy? k tomu se přiblížím snad jen když chci vystartovat ze semaforů a podržím to až do 80km/h, jinak v provozu to na 4500 vytočíš tak na pár vteřin a hned to padá dolů.
Takže i kdyby to bylo od nuly, což není, ale zvyšuje otáčky postupně, tak to je v 4500 v cca 60km/h, když dáš kickdown a do 100 nad 4500otáček jsi 4 vteřiny.
Jel jsi v tom vůbec?
https://youtu.be/I7DQU9jJ1Sg?t=10
Avatar - skejpa
23. 7. 2020 16:05
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Ale bavíme se tady o rychlejší jízdě. Prostě výjezd z města a zrychlení 50-160, plyn na podlaze. Dojedes auto na dalnici, brzdis na 130 a hned plnej na 160 zpatky treba a furt eeeee konstantní otáčky.
Psal jsem výš, že když se jede na pohodu, tak je to bez problému. Ale když jezdíš rychle stylem brzda plyn, což já jezdím často, tak je to otravné. To samé okresky, kde se s klasickými stupni dá pohrát, lépe podřazovat, pak plnej plyn na výjezdu. CVT bez šance nebo s šíleným projevem. Chápu z tvého vyjádření, že prostě nejezdíš rychle, pak bych ti rozumněl.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2020 16:13
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Kde jezdíš běžně 50-160 km/h?

Ne že by s tím co popisuješ mělo e-CVT problém https://www.autohled.cz/a/toyota/camry nebo v https://autobible.euro.cz/…alerie-157040-1/ problém je že krom tý planetárně jediný německý anomálie a i tam je strašně dálničních km zón kolem měst max. 120 km/h a pokuty viz já 15:46 = se tak NIKDE jezdit NEMŮŽE = a nad těma pokutama za vyšší překročení se ošklíbaj i němci i když maj průměrnej plat 100.000 kč
Avatar - Mikesus
23. 7. 2020 20:19
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Občas si projedu hezké okresky, tam volím spíš manuální režim převodovky, s tím souhlasím, že to má člověk lépe pod kontrolou.
Dálnici naopak dám tempomat a víc neřeším, to pak točí 1500-2500
23. 7. 2020 08:33
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Hoši problém bude, že se každý bavíte o jiným způsobu jízdy. Ten Prius není zase takový vysavač jak se tady píše, ovšem pouze v módu normální jízdy typu "v klidu se tam přemístím" pokud jezdíš stylem brzda plyn a ždímeš z motoru každýho koně, tak se z toho CVT samozřejmě stane utrápený vysavač jak píšeš, neb výkonu má poskrovnu, a když budeš to auto ždímat a požadovat po něm dynamiku, tak bude motor holt točit. Mě osobně nevadí ani motor vytočenej na 6000, ale ne konstatně. Prostě přidám vytočím přeřadím.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2020 11:25
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Hochu pěkně měníš názory = tuhle si psal že to je NEBEZPEČNEJ KŘÁP

Počítám že ten rozdíl bude danej MAJITELEM :*)

EDIT jestli si to byl ty https://www.idnes.cz/…erec-zpravy_jape?… tak :yes: :*)
Avatar - Ozzman
23. 7. 2020 07:50
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
No dovol ! Vytočený turbodiesel zní krásně! :-!
23. 7. 2020 08:34
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Utrápeně :D
Avatar - Ozzman
23. 7. 2020 08:38
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Třeba takovej vytocenej Tranzit 2.4 tddi, to je palba! :D
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2020 16:43
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Naftová palba bylo snad jen tohle https://www.facebook.com/media/set/ set=a.10153299440636793.1073742290.295822321792&type=3 :-)

EDIT Koukám že ani facebook ACZ nebere tak https://www.dp-race.com/…alec-s-manualem/

I když jako dárek bych překous https://www.alpina-automobiles.com/…d5-s/highlights/ zvlášť s nově vymyšlenou andrejovou dotací = o dalších ca 1 2miliard ročně https://auto.tn.nova.cz/…dan-z-nafty.html fakt TRAPNÝ že nedávno https://www.idnes.cz/…35_ekonomika_kop
Avatar - LeonST
22. 7. 2020 19:42
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Jezdím teď občas se služebním Supem III 2.0 TDI 140 kW 4x4 DSG a Octavií 1.8 TSI 132 kW DSG. Necuká ani v náznacích, podtáčí a zbytečně podřazuje, ignoruje manuální režim, nevyužívá optimální spektrum otáček, ale řazení je hladké a plynulé, rozjezdy bez problémů.

2.0 TDI CR 135 a 140 kW má dostatek síly od nízkých otáček na rozdíl od atmosférického motoru dopovaného baterkou jí má pořád, i při vysokém zatížení a ve vysokých rychlostech, to vše při velmi rozumné konzumaci paliva. Všechno podstatné v běžném provozu lze zvládnout od 1700-3000 otáček, svým zvukovým projevem nijak neobtěžuje. Nad 3 tis. už se nezapře, ale rozhodně to nepřipomíná vysavač.
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 20:10
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
1.8 TSI jsem ještě neměl s DSG, ale 2.0 TDI 140 i 110 kw a oba cukali hrozně. Dokud se jede tak, jak předpokládá převodovka tak ano, ale stačí parkovat nebo popojizdet v koloně a hladkost je pryč. Radši pár vteřin vysavač než celodenní cukání.
Nicméně na dálnici je určitě diesel příjemnější a tam DSG ani cukat nemůže když neradi.
A to podtaceni, dík za připomenutí, to je taky hrůza, hlavně u nafty.
Avatar - Ozzman
23. 7. 2020 07:52
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Jezdím služební Octavií 3FL 2.0 TDI a zvuk motoru v nízkých otáčkách je podobný traktoru. Ale za to nemůže ten motor, ale Škodovka.. třeba v A3 je stejný motor jiná káva...
23. 7. 2020 15:51
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Dneska jsem jel 250 km tam a 250 zpátky - tam funglovkou SIII 2.0 TDI DSG, zpátky ojetým SII 2.0 TDI MAN. Rozdíl ve zvuku/hluku je obrovskej, bohužel v neprospěch novýho Supa.

Ne, že bych o tom nevěděl předtím, ale když jsem měl po dlouhý době přímý srovnání, byl jsem zase zklamanej.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2020 16:02
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Tak snad buď rád že si nejel současnou generací https://www.auto.cz/…assat-gte-134634 ta se fakt povedla ve všech verzích https://www.motor1.com/…se-test-results/

Momentálně bych přes absurdní platy fakt NEchtěl bejt ve vedení VW https://www.autoforum.cz/…se-o-katastrofe/ + https://www.autoblog.com/…on-feud-vw-ford/?…
Avatar - iudex
22. 7. 2020 15:29
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Ono ja síce som tiež kritikom DSG, ale treba rozlišovať, o akú DSG ide a s akým motorom je spojená. A práve v HH v konbinácii so silnými TSI fungovali dvojspojky dobre.
Avatar - _Karel_
22. 7. 2020 15:31
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Souhlasím, že při zadání "pravidelná sportovnější jízda" bude okta logičtější volbou, ale praktičtější?
Avatar - Mikesus
22. 7. 2020 15:38
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Sportovnejsi octa bude , hlavně i z důvodu, že na limitu za chvíli dojde baterka a hybrid ztratí znatelný výkon. Pak je tu další věc, a to termomanagement baterky. Za nějakou dobu se zahřeje a omezi se její využívání.
Třeba je praktičtější, protože má skrabku ve vicku nádrže.
Avatar - skejpa
22. 7. 2020 16:17
Re: Cena Testované Sestavy 878 900,-
Praktičtější ve smyslu větší - víc místa. A díky absenci baterek bude velmi pravděpodobně i lehčí.
22. 7. 2020 15:37