Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
_Karel_
Ne, kompaktní kombíky dnes vážně nemají na délku 4370mm, to vás nepraští do očí?
Velice pěkně nakonfigurovaný auto, i ty černý kola jsou pěkný. V rámci toho, že se mi Corolla spíš nelíbí, je tahle specifikace fajn :yes: . Hybridní pohon dobrý, spotřeba skvělá, cena v rámci výbavy a aktuálních cen konkurence mi taky přijde ok. Pokud bych volil rozumem, našel bych málo argumentů proti.
Edit: Když kouknu do ceníku, Toyka nabízí dodatečnou ochranu laku nějakou křemíkovou vrstvou, jestli to funguje, pak smekám a paráda a vůbec..! Navíc za pěknou cenu 7500,-. Tohle by v dnešní době posraných vodových laků, který poškrábe i stopořené stéblo trávy, měli nabízet všichni.
Velice pěkně nakonfigurovaný auto, i ty černý kola jsou pěkný. V rámci toho, že se mi Corolla spíš nelíbí, je tahle specifikace fajn :yes: . Hybridní pohon dobrý, spotřeba skvělá, cena v rámci výbavy a aktuálních cen konkurence mi taky přijde ok. Pokud bych volil rozumem, našel bych málo argumentů proti.
Edit: Když kouknu do ceníku, Toyka nabízí dodatečnou ochranu laku nějakou křemíkovou vrstvou, jestli to funguje, pak smekám a paráda a vůbec..! Navíc za pěknou cenu 7500,-. Tohle by v dnešní době posraných vodových laků, který poškrábe i stopořené stéblo trávy, měli nabízet všichni.
Sam som si daval na nove auto nano keramiku a myslim, ze to pomaha, ale netreba cakat zazraky. Toyote +, ze to ponuka
Mi to nabízí zdejší firma na Touarega za cca 20t. Jakou s tím máš zkušenost?
Ja som si to daval pred 4mi rokmi, kombi nizsej strednej rok 200e, 2rocna 300e a 5rocna ochrana 1000e. Vybral som si strednu cestu, dostal som k tomu sprej, bolo potrebne raz za cas prestriekat a utriet na zachovanie vlastnosti. Myslim, ze efekt je viditelny, odpudzuje to prach a necistoty, chrani lak, ale pri dalsom novom aute to skombinujem minimalne s foliou na predny/ zadny naraznik, kapotu. A to preslo par rokov, takze dnesna chemia bude este kvalitnejsia a robi to uz viac ludi, takze mozno najdes aj lepsiu ponuku
Tu ochranu jsme kdysi dávali na Avensis, nechal jsem to dát i teď na Corollu, ale že by to mělo nějaký přínos, o tom moc přesvědčen nejsem.
Na Camry už jsme to ani nedávali.
Na Camry už jsme to ani nedávali.
Možná by si ji měl umýt víckrát, než 1x ročně :D
Z venku už byla minimálně....ummmm....2x? :-[] :-[]
Ale stačí říct, já ti ji někdy na víkend nechám na umytí :D
Ale stačí říct, já ti ji někdy na víkend nechám na umytí :D
Proč myslíš, že mám Mondeo pořád v garáži? :D Abych ho nemusel mýt, je tam hezky zakonzervované :D
Já jezdím furt na ryby, a běžně projedu okolo nějakých keříků atd. Žádný tlustý větve, auto mi poškrábe fakt kde co. S A6 jsem ten problém neměl, asi ještě poctivý laky.
Řeknu to takhle. Otiral jsem zaschly ptaci trus mokrým hadrikem, žádné tlačeni a stejně to je na první pohled vidět jaké to nechalo skrabance. Osobně bych to znovu nedaval.
Když to člověk umyje, více se to leskne než bez toho, ale to je tak zatím vše co jsem zaznamenal.
Když to člověk umyje, více se to leskne než bez toho, ale to je tak zatím vše co jsem zaznamenal.
Hm, tak to je špatně, to by keramická ochrana určitě udělat neměla. Ba měla by vydržet mnohem mnohem víc, co se týče tvrdosti. Buď kecají ti, co keramiku nabízí, nebo to, co nabízí Toyka není moc kvalitní.
Kamarat robi detailing, tak som mu na novom aute dal spravit keramiku od Optimum gloss coat. Ked sa auto umyva, tak zase treba na to sampon, ktory obnovuje tie vlasnosti, ale treba to chapat ale v kontexte lepsieho vosku a nie mechanickej ochrany a clovek s tym bude v pohode. Ked to malo tak 2 tyzdne a vtak sa na to vykadil, tak to skoro same stieklo z auta, trochu rozprasovaca a bolo po h0vne a nebolo treba ani nic utierat. Aj vodu a dalsie veci to odpudzovalo dlhsie ako predchadzajuce skusenosti s voskom. Teraz je rok po a myslim, ze na tom nic uz nie je. Kazdopadne v com ma to sklamalo - skrabance ani oderky to nezastavi. Beriem, ze nema schopnosti vyriesit notorickych obuchavacov, ale cakal som, ze proti kamienkom to cosi viac vydrzi (nevydrzi) a ze aj nejaky ten nahodny skrabanec ostane na tej keramike a nie na laku. Na auto by som si to druhykrat dal - vravim v kontexte vosku lebo staci mi auto urobit raz rocne oproti vosku, ale clovek musi byt uzrozumeny, ze je to len lepsi vosk. Aspon teda v tejto triede a to bolo tusim 10ml za 100€. Vyhoda je ozaj jednoducha a rychla aplikacia. Inak ak to chces seriozne riesit proti skrabancom od konarov a tak podobne, tak asi len poriadna folia - 2-3k€
Při vší úctě k Toyotě, osobně bych tomu co teď nabízí moc nevěřil. Na Lexusy to nabízej dokonce zdarma a nevěřím, že to bude nějaký vymazlený produkt. Spíš jen marketing. Od lidí co se tímhle živí jsem měl dříve nabídky násobně dražší a nemyslím si, že to bylo pouhou marží...ale jako lepší než nic, jsem rád že se takto snaží a nabízí alespoň nějakou hodnotu :)
BLBOST
Na Lexy to stojí stejně jako na Toyoty = rozdíl je podle velikosti auta. Mám vnitřek i vnějšek
Je to prostě https://www.nasiol.com/car-coating?… kvalitnější než tvrdý vosk co si dáš někde v ruční myčce a taky o dýl vydrží. JESTLI to stojí za ty peníze = to asi jak pro koho. U novýho auta = automaticky vnitřek i vnějšek
Na Lexy to stojí stejně jako na Toyoty = rozdíl je podle velikosti auta. Mám vnitřek i vnějšek
Je to prostě https://www.nasiol.com/car-coating?… kvalitnější než tvrdý vosk co si dáš někde v ruční myčce a taky o dýl vydrží. JESTLI to stojí za ty peníze = to asi jak pro koho. U novýho auta = automaticky vnitřek i vnějšek
Priplatili sme tú ochranu na nové Verso, vyzeralo to fajn aj že to odpudzuje vodu, ale stačilo jedno ručné utretie auta po umytí do sucha a bolo to v ťahu. Potom už lak vyzeral ako zamastený.
Tak u nas to spíše po umytí vypadá, že se leskne více než bez toho, ale to odpuzování vody mi přišlo jen na začátku. Po pár měsících už mi přišlo, že ne.
Napadá mě, jestli nebude problém v tom, že to dělají místní mechanici coby "předprodejní servis"? Předpokládám, že to s tím nejezdí z Japonska. Špatnou, nebo dokonce úmyslně ošizenou aplikací se dá asi hodně zkazit.
jj, dělají to až tady. Teď v Praze to dělala pro Toyotu specializovaná externí firma, předtím nám to dělala přímo Toyota ve Varech.
Tak tak....kompaktní kombíky už nejsou na délku vůbec kompaktní. Jsou to už docela solidní jezevčíci.... :-!
Já upozorňoval na špatný údaj, to auto má o 30cm víc.
Jinak - netuším, co tě pořád dokola trápí - máš Yarise a to je prcek. Kdo má problémy s parkováním tak si může pořád koupit malý auto. To ta X5 byla tak hrozná ve srovnání s Yarisem, že pořád nadáváš na SUV a velikost aut?
Jinak - netuším, co tě pořád dokola trápí - máš Yarise a to je prcek. Kdo má problémy s parkováním tak si může pořád koupit malý auto. To ta X5 byla tak hrozná ve srovnání s Yarisem, že pořád nadáváš na SUV a velikost aut?
No a co teprve popisky v tabulce, jako třeba: "Motor - Vznětový přeplňovaný" ??? Masakr tady...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já jsem touhle Corollou jel a ač to jede hezky, tak to CVT je příšerný a Octavia RS v benzínu bude pro sportovní svezení někde úplně jinde. Když si odmyslím, že je cena nové Octy přepálená, tak je to jednoznačně lepší auto.
Octa lepší auto, a v čem jestli můžu vědět. Od škody jsme právě odešli k Toyotě, protože to byla jedna velká bída a katastrofa. Pár dalších predvadecek jsem zkoušel a nic se nezměnilo. Tak by mne zajímalo, v čem je lepší. Já tam našel jen výhodu individualizace.
Octavia RS 2.0TSI DSG je prostě rychlejší, s lepší převodovkou a i praktičtější. Pomiňme teď opět fakt, že bude mnohem dražší a pravděpodobně ne tak spolehlivá jako Toyota.
Rychlejší bude, s "lepší" ucukanou a nekomfortni převodovkou a ještě s nespolehlivosti navrh.
V čem je praktičtější?
V čem je praktičtější?
Nechci znovu rozebírat cuká/necuká, klidně cuká. Ale pokud není polámaná, tak efekt cukání je minimální, můžeš to brát jako drobný nekomfort, nevěřím, že by tě to mohlo denně silně iritovat. Ty z toho pořád děláš, jako by u toho vypadávaly zuby.
Na druhou stranu, zvukový nekomfort eCVT nebude horší, než třeba u vytočené R4 nafty a taky s tím jezdí půlka Evropy. Pak už je jen otázkou, jak často mám naftu vytočenou ke 3t ot. a jak často se vytáčí hybrid.
Na druhou stranu, zvukový nekomfort eCVT nebude horší, než třeba u vytočené R4 nafty a taky s tím jezdí půlka Evropy. Pak už je jen otázkou, jak často mám naftu vytočenou ke 3t ot. a jak často se vytáčí hybrid.
A jak často se vytaci hybrid? Nad kolik tis.otacek je pro tebe vytáčení?
Ještě jsem neměl možnost jezdit s DSG, které by necukali tak, že to opravdu nebylo iritujici, buď při parkování, nebo popojíždění v kolonach nebo při "nečekaném" pridani nebo ubrani plynu než převodovka čeká. Neříkám, že každá varianta to dělala v každém režimu, ale vždy alespon v jednom to dělala kazda
Ještě jsem neměl možnost jezdit s DSG, které by necukali tak, že to opravdu nebylo iritujici, buď při parkování, nebo popojíždění v kolonach nebo při "nečekaném" pridani nebo ubrani plynu než převodovka čeká. Neříkám, že každá varianta to dělala v každém režimu, ale vždy alespon v jednom to dělala kazda
Ad tvoje první věta - já se vůbec nehádám, jak říkám - horší než vytočená nafta to nebude. Mě jde auto do nepříjemných otáček jen při kickdownu, a to není moc časté ( u mě). Většinu situací pokryje ve spektru otáček, které nejsou příliš obtěžující. Jak často se do nepříjemných otáček dostanu u hybridu bude záležet na jeho výkonu. U 2,0i by to nemuselo být tak často, ale netuším a) od jakých otáček je vysavačový efekt nepříjemně znatelný b) jak často se do takových otáček podíváš.
O DSG už se moc nechci dohadovat, myslím si, že ti vadí tak nějak z principu, "princezna na hrášku", nechme to být. ;-)
O DSG už se moc nechci dohadovat, myslím si, že ti vadí tak nějak z principu, "princezna na hrášku", nechme to být. ;-)
Klidně se někdy sejdeme a ukážeš mi to fungující DSG a zjistíš jak často se dvoulitr dostane k vysavacovemu zvuku.
Naposledy jsem s novým DSG jel před koronakrizí v Passatu 2.0 TDI r.v.2019 a stále se to nezměnilo. Nemám problém změnit názor, jen těch cukavych DSG už mám vyzkoušeno v asi 7 různých motorech a verzích. Nafty i benzínu, starší i novější a moc velký pokrok v tom zatím nebyl. Pořád čekám, kdy to bude a opět zkouším nové znovu a znovu zatím jen se zklamáním.
Naposledy jsem s novým DSG jel před koronakrizí v Passatu 2.0 TDI r.v.2019 a stále se to nezměnilo. Nemám problém změnit názor, jen těch cukavych DSG už mám vyzkoušeno v asi 7 různých motorech a verzích. Nafty i benzínu, starší i novější a moc velký pokrok v tom zatím nebyl. Pořád čekám, kdy to bude a opět zkouším nové znovu a znovu zatím jen se zklamáním.
Tak to by mě fakt zajímalo - jestli by tě moje auto iritovalo cukáním, nebo se můj typ DSG chová fakt líp. Ale moc času už na to není, začátkem září budu prodávat. Třeba se někdy později alespoň svezu s Corollou. Uvidíme.
Napis mi SZ, kde priblizne bydlis. Klidne te svezu svym autem, pokud to bude rozumne blizko. Sice je slabsi a pomalejsi nez Corolla, ale princip je stejny. Uz jsme to takhle udelali s ryccardem a celkem to klaplo, myslim.
Já mám služebák Octu 2.0TDI DSG 2018 a ano, malé cukání tam občas je ale mě to třeba vůbec nevadí. Naopak mi vyhovuje, že řadí krásně rychle.
Ale eeeeee vytočenej vysavač v 4500ot./min mě teda vyloženě sral tak moc, že je to pro mě hlavní důvod to auto prostě nekoupit.
Ale jak je vidno - sto lidí sto chutí ;)
Ale eeeeee vytočenej vysavač v 4500ot./min mě teda vyloženě sral tak moc, že je to pro mě hlavní důvod to auto prostě nekoupit.
Ale jak je vidno - sto lidí sto chutí ;)
4500 otáček, a to bylo kdy? k tomu se přiblížím snad jen když chci vystartovat ze semaforů a podržím to až do 80km/h, jinak v provozu to na 4500 vytočíš tak na pár vteřin a hned to padá dolů.
Takže i kdyby to bylo od nuly, což není, ale zvyšuje otáčky postupně, tak to je v 4500 v cca 60km/h, když dáš kickdown a do 100 nad 4500otáček jsi 4 vteřiny.
Jel jsi v tom vůbec?
https://youtu.be/I7DQU9jJ1Sg?t=10
Takže i kdyby to bylo od nuly, což není, ale zvyšuje otáčky postupně, tak to je v 4500 v cca 60km/h, když dáš kickdown a do 100 nad 4500otáček jsi 4 vteřiny.
Jel jsi v tom vůbec?
https://youtu.be/I7DQU9jJ1Sg?t=10
Ale bavíme se tady o rychlejší jízdě. Prostě výjezd z města a zrychlení 50-160, plyn na podlaze. Dojedes auto na dalnici, brzdis na 130 a hned plnej na 160 zpatky treba a furt eeeee konstantní otáčky.
Psal jsem výš, že když se jede na pohodu, tak je to bez problému. Ale když jezdíš rychle stylem brzda plyn, což já jezdím často, tak je to otravné. To samé okresky, kde se s klasickými stupni dá pohrát, lépe podřazovat, pak plnej plyn na výjezdu. CVT bez šance nebo s šíleným projevem. Chápu z tvého vyjádření, že prostě nejezdíš rychle, pak bych ti rozumněl.
Psal jsem výš, že když se jede na pohodu, tak je to bez problému. Ale když jezdíš rychle stylem brzda plyn, což já jezdím často, tak je to otravné. To samé okresky, kde se s klasickými stupni dá pohrát, lépe podřazovat, pak plnej plyn na výjezdu. CVT bez šance nebo s šíleným projevem. Chápu z tvého vyjádření, že prostě nejezdíš rychle, pak bych ti rozumněl.
Kde jezdíš běžně 50-160 km/h?
Ne že by s tím co popisuješ mělo e-CVT problém https://www.autohled.cz/a/toyota/camry nebo v https://autobible.euro.cz/…alerie-157040-1/ problém je že krom tý planetárně jediný německý anomálie a i tam je strašně dálničních km zón kolem měst max. 120 km/h a pokuty viz já 15:46 = se tak NIKDE jezdit NEMŮŽE = a nad těma pokutama za vyšší překročení se ošklíbaj i němci i když maj průměrnej plat 100.000 kč
Ne že by s tím co popisuješ mělo e-CVT problém https://www.autohled.cz/a/toyota/camry nebo v https://autobible.euro.cz/…alerie-157040-1/ problém je že krom tý planetárně jediný německý anomálie a i tam je strašně dálničních km zón kolem měst max. 120 km/h a pokuty viz já 15:46 = se tak NIKDE jezdit NEMŮŽE = a nad těma pokutama za vyšší překročení se ošklíbaj i němci i když maj průměrnej plat 100.000 kč
Občas si projedu hezké okresky, tam volím spíš manuální režim převodovky, s tím souhlasím, že to má člověk lépe pod kontrolou.
Dálnici naopak dám tempomat a víc neřeším, to pak točí 1500-2500
Dálnici naopak dám tempomat a víc neřeším, to pak točí 1500-2500
Hoši problém bude, že se každý bavíte o jiným způsobu jízdy. Ten Prius není zase takový vysavač jak se tady píše, ovšem pouze v módu normální jízdy typu "v klidu se tam přemístím" pokud jezdíš stylem brzda plyn a ždímeš z motoru každýho koně, tak se z toho CVT samozřejmě stane utrápený vysavač jak píšeš, neb výkonu má poskrovnu, a když budeš to auto ždímat a požadovat po něm dynamiku, tak bude motor holt točit. Mě osobně nevadí ani motor vytočenej na 6000, ale ne konstatně. Prostě přidám vytočím přeřadím.
Hochu pěkně měníš názory = tuhle si psal že to je NEBEZPEČNEJ KŘÁP
Počítám že ten rozdíl bude danej MAJITELEM :*)
EDIT jestli si to byl ty https://www.idnes.cz/…erec-zpravy_jape?… tak :yes: :*)
Počítám že ten rozdíl bude danej MAJITELEM :*)
EDIT jestli si to byl ty https://www.idnes.cz/…erec-zpravy_jape?… tak :yes: :*)
No dovol ! Vytočený turbodiesel zní krásně! :-!
Utrápeně :D
Třeba takovej vytocenej Tranzit 2.4 tddi, to je palba! :D
Naftová palba bylo snad jen tohle https://www.facebook.com/media/set/ set=a.10153299440636793.1073742290.295822321792&type=3 :-)
EDIT Koukám že ani facebook ACZ nebere tak https://www.dp-race.com/…alec-s-manualem/
I když jako dárek bych překous https://www.alpina-automobiles.com/…d5-s/highlights/ zvlášť s nově vymyšlenou andrejovou dotací = o dalších ca 1 2miliard ročně https://auto.tn.nova.cz/…dan-z-nafty.html fakt TRAPNÝ že nedávno https://www.idnes.cz/…35_ekonomika_kop
EDIT Koukám že ani facebook ACZ nebere tak https://www.dp-race.com/…alec-s-manualem/
I když jako dárek bych překous https://www.alpina-automobiles.com/…d5-s/highlights/ zvlášť s nově vymyšlenou andrejovou dotací = o dalších ca 1 2miliard ročně https://auto.tn.nova.cz/…dan-z-nafty.html fakt TRAPNÝ že nedávno https://www.idnes.cz/…35_ekonomika_kop
Jezdím teď občas se služebním Supem III 2.0 TDI 140 kW 4x4 DSG a Octavií 1.8 TSI 132 kW DSG. Necuká ani v náznacích, podtáčí a zbytečně podřazuje, ignoruje manuální režim, nevyužívá optimální spektrum otáček, ale řazení je hladké a plynulé, rozjezdy bez problémů.
2.0 TDI CR 135 a 140 kW má dostatek síly od nízkých otáček na rozdíl od atmosférického motoru dopovaného baterkou jí má pořád, i při vysokém zatížení a ve vysokých rychlostech, to vše při velmi rozumné konzumaci paliva. Všechno podstatné v běžném provozu lze zvládnout od 1700-3000 otáček, svým zvukovým projevem nijak neobtěžuje. Nad 3 tis. už se nezapře, ale rozhodně to nepřipomíná vysavač.
2.0 TDI CR 135 a 140 kW má dostatek síly od nízkých otáček na rozdíl od atmosférického motoru dopovaného baterkou jí má pořád, i při vysokém zatížení a ve vysokých rychlostech, to vše při velmi rozumné konzumaci paliva. Všechno podstatné v běžném provozu lze zvládnout od 1700-3000 otáček, svým zvukovým projevem nijak neobtěžuje. Nad 3 tis. už se nezapře, ale rozhodně to nepřipomíná vysavač.
1.8 TSI jsem ještě neměl s DSG, ale 2.0 TDI 140 i 110 kw a oba cukali hrozně. Dokud se jede tak, jak předpokládá převodovka tak ano, ale stačí parkovat nebo popojizdet v koloně a hladkost je pryč. Radši pár vteřin vysavač než celodenní cukání.
Nicméně na dálnici je určitě diesel příjemnější a tam DSG ani cukat nemůže když neradi.
A to podtaceni, dík za připomenutí, to je taky hrůza, hlavně u nafty.
Nicméně na dálnici je určitě diesel příjemnější a tam DSG ani cukat nemůže když neradi.
A to podtaceni, dík za připomenutí, to je taky hrůza, hlavně u nafty.
Jezdím služební Octavií 3FL 2.0 TDI a zvuk motoru v nízkých otáčkách je podobný traktoru. Ale za to nemůže ten motor, ale Škodovka.. třeba v A3 je stejný motor jiná káva...
Dneska jsem jel 250 km tam a 250 zpátky - tam funglovkou SIII 2.0 TDI DSG, zpátky ojetým SII 2.0 TDI MAN. Rozdíl ve zvuku/hluku je obrovskej, bohužel v neprospěch novýho Supa.
Ne, že bych o tom nevěděl předtím, ale když jsem měl po dlouhý době přímý srovnání, byl jsem zase zklamanej.
Ne, že bych o tom nevěděl předtím, ale když jsem měl po dlouhý době přímý srovnání, byl jsem zase zklamanej.
Tak snad buď rád že si nejel současnou generací https://www.auto.cz/…assat-gte-134634 ta se fakt povedla ve všech verzích https://www.motor1.com/…se-test-results/
Momentálně bych přes absurdní platy fakt NEchtěl bejt ve vedení VW https://www.autoforum.cz/…se-o-katastrofe/ + https://www.autoblog.com/…on-feud-vw-ford/?…
Momentálně bych přes absurdní platy fakt NEchtěl bejt ve vedení VW https://www.autoforum.cz/…se-o-katastrofe/ + https://www.autoblog.com/…on-feud-vw-ford/?…
Ono ja síce som tiež kritikom DSG, ale treba rozlišovať, o akú DSG ide a s akým motorom je spojená. A práve v HH v konbinácii so silnými TSI fungovali dvojspojky dobre.
Souhlasím, že při zadání "pravidelná sportovnější jízda" bude okta logičtější volbou, ale praktičtější?
Sportovnejsi octa bude , hlavně i z důvodu, že na limitu za chvíli dojde baterka a hybrid ztratí znatelný výkon. Pak je tu další věc, a to termomanagement baterky. Za nějakou dobu se zahřeje a omezi se její využívání.
Třeba je praktičtější, protože má skrabku ve vicku nádrže.
Třeba je praktičtější, protože má skrabku ve vicku nádrže.
Praktičtější ve smyslu větší - víc místa. A díky absenci baterek bude velmi pravděpodobně i lehčí.
Kdyz do auta na sportovni svezeni to cvt asi neni. Tam je dsg daleko lepsi varianta. Cvt je fajn na normalni klidnou jizdu. Ale vykonove to auto vypada dobre. Skoda ty nesmyslne omezeny maximalky. To si myslim nezaslouzi.
On hybrid není na sportovní svezení. To že to pojmenuji GR sport, neznamená že to sport je. Asi tak jako sportline u škodovky.
Maximalka 180 je naprosto nepodstatny údaj, pokud člověk nejezdí na autobahnu
Maximalka 180 je naprosto nepodstatny údaj, pokud člověk nejezdí na autobahnu
Maximálka 180 km/h je velmi podstatný údaj.
Jo, pro mne jo, to je totiž šance, kdy Mikesusovi ujedu i s těžkým kombidieslem :D
Ovšem na semaforu nemáš šanci :D
Moc ne = ty snad dodnes nevíš že elektromotor zabírá od NULOVÝCH otáček? A že okamžitě NAPLNO?
Takže v době kdy jakýkoli spalovák jde do otáček hledat výkon = těch elektrických 82 koní a 207 Nm = už dávno jede. Naplno = to je ten rozdíl
Zkouším to už pár let s 2 různejma hybridama = a i ten slabší je na semaforech v 99% případů nejrychlejší. S tím nic nenaděláš
RAVka a dneska už i Camry maj https://www.motortrend.com/…st-drive-review/ k normálnímu spalovacímu 2,5 litru bonus OKAMŽITĚ a NAPLNO zabírající elektromotor 105kW/270Nm/ na přední a 50kW/139Nm na zadní nápravě. S tím nic nenaděláš = prostě takovej náskok díky technice
BONUS ty motory s OKAMŽITOU reakcí navíc okamžitě NAPLNO jejich palivo je ZADARMO + další bonus jsou bezúdržbové a mají narozdíl od spalovacích téměř nulovou poruchovost. Eště drobný bonus zlepšují rozložení hmotnosti mezi nápravy a k tomu vlastně patřící bonus zlepšují těžiště
Takže v době kdy jakýkoli spalovák jde do otáček hledat výkon = těch elektrických 82 koní a 207 Nm = už dávno jede. Naplno = to je ten rozdíl
Zkouším to už pár let s 2 různejma hybridama = a i ten slabší je na semaforech v 99% případů nejrychlejší. S tím nic nenaděláš
RAVka a dneska už i Camry maj https://www.motortrend.com/…st-drive-review/ k normálnímu spalovacímu 2,5 litru bonus OKAMŽITĚ a NAPLNO zabírající elektromotor 105kW/270Nm/ na přední a 50kW/139Nm na zadní nápravě. S tím nic nenaděláš = prostě takovej náskok díky technice
BONUS ty motory s OKAMŽITOU reakcí navíc okamžitě NAPLNO jejich palivo je ZADARMO + další bonus jsou bezúdržbové a mají narozdíl od spalovacích téměř nulovou poruchovost. Eště drobný bonus zlepšují rozložení hmotnosti mezi nápravy a k tomu vlastně patřící bonus zlepšují těžiště
On kdyby ten sportline u Škodovky měl 180 koní tak bych od něj taky sportovní svezení čekal. Když do toho v AZNP fláknou 70 koňovýho chcípáka, tak je jasný, že je to jen optický paket. Tady je těch 180 koní ale vlastně k čemu? Maximálka jak u Fabie Junior a CVT, který se do ničeho jinýho než nudnýho přemisťovadla fakt nehodí.
Tady ten Gr sport je i pro 1,8, o tom by to nikdo nepsal, že to je sportovní. Jen proto, že to umožní i pro silnější hybrid, neznamená že to je sportovní auto.
Je to prostě název výbavy = a výkonem je už dost v pohodě. To plácání že Vmax 180 km/h nestačí = CHTĚL bych vidět záznam jak rychle OPRAVDU kritici nedostatečný rychlosti +50 km/h nad maxima = fakt V REÁLU jezdí :-)
Tak tých vecí by sa našlo. Jednak sú to vlastnosti, v ktorých je Octavia všeobecne lepšia, ako je vnútorný priestor, najmä priestor vzadu, veľkosť kufra. Výbavy a konfigurovateľnosť a individualizáciu si spomínal. No a potom je tu konkrétne hot verzia. 245 turbokoní bude dynamicky nie o triedu, ale o dve triedy ďalej, ako hybrid (založený na atmosfére) so 184k. Proste rozdiel 61 koní je dramatický a to ostatne potvrdzujú aj dynamické údaje (180/8,1 vs 250/6,4). O naladení podvozka ORS sa ešte moc nevie, dá sa ale očakávať, že bude ostrejší, agilnejší. Súčasne na rozdiel od testovaných bežných Octavií bude mať multilink (čo by malo trochu vyvážiť tvrdšie naladenie zníženého podvozku). DSG síce máva svoje muchy, ale je to bezpochyby rýchlejšia a efektívnejšia prevodovka ako CVT.
Samozrejme spotreba výkonného turbobenzínu bude neporovnateľná s hybridom, to sú zase dve triedy v prospech Corolly. No a tiež klasická palubovka vs. neergonomický komplet dotykáč.
Proste napriek označeniu Sport sa Corolla s Octaviou RS míňa, jedno je pre ekológov, ktorí preferujú úspornú jazdu a druhé pre tých, čo sa chcú ostrejšie zviezť a na deci benzínu nehľadia.
Ak už by som chcel porovnávať, tak Octaviu hybrid, resp. RS hybrid. To sú priami konkurenti.
Samozrejme spotreba výkonného turbobenzínu bude neporovnateľná s hybridom, to sú zase dve triedy v prospech Corolly. No a tiež klasická palubovka vs. neergonomický komplet dotykáč.
Proste napriek označeniu Sport sa Corolla s Octaviou RS míňa, jedno je pre ekológov, ktorí preferujú úspornú jazdu a druhé pre tých, čo sa chcú ostrejšie zviezť a na deci benzínu nehľadia.
Ak už by som chcel porovnávať, tak Octaviu hybrid, resp. RS hybrid. To sú priami konkurenti.
Ale tohle není žádné sportovní priblizovadlo. Octavka má výhodu v individualizace, tedy i výkonnějšímu motoru. Ale to že má něco silnější motor, neznamená že je lepší, jen rychlejší.
DSG rychlejší než eCVT, a to jak? To fakt myslíš vážně? To jako že radi rychleji?
A už kromě toho prostoru má i sedačky, které nejsou za trest?
DSG rychlejší než eCVT, a to jak? To fakt myslíš vážně? To jako že radi rychleji?
A už kromě toho prostoru má i sedačky, které nejsou za trest?
Tak súčasnú RS nikto z nás asi ani nevidel, nieto jazdil. Ale v koncerne platí, že športové sedačky v HH sú fakt špičkové a nedajú sa porovnať so základom. To platilo pre Golf GTI aj Octaviu RS. Takže ak máš skúsenosti s bežnými sedačkami a nepáčili sa Ti, OK, ale to nemá žiadnu výpovednú hodnotu o kvalite sedačiek v RS.
Ale v zásade súhlasím, Corolla GR Sport nie je žiadne športové auto, to len ten názov blbo podsúva. Preto by som ho s hot verziou Octavie vôbec neporovnával, relevantné bude porovnanie s bežným hybridom. Ale i tam bude mať Octavia drobnú dynamickú výhodu (204k vs 184k). Výkonnejší neznamená lepší vo všetkom, to iste nie, záleží, aké máš priority. U mňa je výkon veľmi vysoko, možno rovno na prvom mieste, takže pri rovnakej cene má u mňa principiálnu výhodu výkonnejšie auto.
Každopádne táto Corolla sa mi veľmi páči, sám som ju chvíľu zvažoval a určite by som sa na ňu dôkladne pozrel, ak by som vyberal niečo ekologickejšie, resp. úspornejšie (a oproti dízlom by mala u mňa výhodu už z princípu).
Ale v zásade súhlasím, Corolla GR Sport nie je žiadne športové auto, to len ten názov blbo podsúva. Preto by som ho s hot verziou Octavie vôbec neporovnával, relevantné bude porovnanie s bežným hybridom. Ale i tam bude mať Octavia drobnú dynamickú výhodu (204k vs 184k). Výkonnejší neznamená lepší vo všetkom, to iste nie, záleží, aké máš priority. U mňa je výkon veľmi vysoko, možno rovno na prvom mieste, takže pri rovnakej cene má u mňa principiálnu výhodu výkonnejšie auto.
Každopádne táto Corolla sa mi veľmi páči, sám som ju chvíľu zvažoval a určite by som sa na ňu dôkladne pozrel, ak by som vyberal niečo ekologickejšie, resp. úspornejšie (a oproti dízlom by mala u mňa výhodu už z princípu).
Jj, výkon je priorita :-)
Corolla s dvoulitrem se mi líbí, k novému RS mám jistý výhrady... no, ale kdyby ta dvě auta měla fakt stát stejně a někdo by mi dal na výběr, tak bych si troufnul vybrat od klávesnice.
Corolla s dvoulitrem se mi líbí, k novému RS mám jistý výhrady... no, ale kdyby ta dvě auta měla fakt stát stejně a někdo by mi dal na výběr, tak bych si troufnul vybrat od klávesnice.
Mikesus, ty to bereš vše, zdá se mi, dost osobně. Ale já to tak neberu. Nevlastním v osobním vlastnictví ani jedno z těch aut. Ale jel jsem v obou a prostě ta Octavia, respektive DSG a turbo dvoulitr je daleko sportovnější než mrtvolné CVT. Chápu, že na normální jízdu je CVT asi v klidu ale když se chci za volantem pobavit, tak je DSG lepší volba. A pro mě je výkon a zábava víc, než cukání DSGčka v koloně...
Vůbec neberu osobně. GR sport u Toyoty je stejné jako sportline u Škodovky. Když chceš porovnávat RS, tak toyota má GR, nikoliv GR sport. Je to možná pro méně chápavé nepochopitelné, souhlasím, že to je nelogické, ale tak to je.
Kdybys občas něco přečetl, už jsem tu minimálně 3x psal, že hybrid není určen jako sportovní, a dokonce se to píše ve všemožných recenzích. Ale to by chtělo číst.
Tak to zkusím znovu, i když je to Touring Sports GR sport, nemá to se sportovním autem nic společného.
DSG znám v hodně variantách a když pominu poruchovost a nekvalitu škodovek, potažmo celého VW, tak právě tu cukání u DSG je katastrofa ( čest pár šťastlivcům, zatím z asi 7 různých pokusů cukala každá, a to byly buď předváděčky, nebo nová auta s max 30tis km. ). Tohle mi potvrdilo i dost známých automechaniků, že to prostě tak je, i když se to zlepšuje.
Chápu, že chválíš co nafasuješ, koho chleba jíš, toho píseň zpívej. To známe.
Taky jsme do firmy kupovali škodovky, dokud nebyly v servisu častěji než na silnici a za 5 let provozu na neuznaných reklamacích a nutných opravách ( ne spotřebky ) se do každého auta dalo kolem 300tis. To, že se musí něco v servisu řešit každý měsíc mi přišlo normální a taky jsem si říkal, že má dobrý podvozek. Než jsme vyzkoušeli něco jiného, pak člověk pochopí, jak je slepý.
Kdybys občas něco přečetl, už jsem tu minimálně 3x psal, že hybrid není určen jako sportovní, a dokonce se to píše ve všemožných recenzích. Ale to by chtělo číst.
Tak to zkusím znovu, i když je to Touring Sports GR sport, nemá to se sportovním autem nic společného.
DSG znám v hodně variantách a když pominu poruchovost a nekvalitu škodovek, potažmo celého VW, tak právě tu cukání u DSG je katastrofa ( čest pár šťastlivcům, zatím z asi 7 různých pokusů cukala každá, a to byly buď předváděčky, nebo nová auta s max 30tis km. ). Tohle mi potvrdilo i dost známých automechaniků, že to prostě tak je, i když se to zlepšuje.
Chápu, že chválíš co nafasuješ, koho chleba jíš, toho píseň zpívej. To známe.
Taky jsme do firmy kupovali škodovky, dokud nebyly v servisu častěji než na silnici a za 5 let provozu na neuznaných reklamacích a nutných opravách ( ne spotřebky ) se do každého auta dalo kolem 300tis. To, že se musí něco v servisu řešit každý měsíc mi přišlo normální a taky jsem si říkal, že má dobrý podvozek. Než jsme vyzkoušeli něco jiného, pak člověk pochopí, jak je slepý.
Prostě máš rád toyoty, ok, ale tyhle pindy o "pochopení", "prohlédnutí ze slepoty", "objevení Pravdy", na téma, "škodovky jsou nekvalitní šrot", to je přesně to, proč tě jako diskutéra nelze brát vážně.
Škodovek ve firmě jsme měli dohromady kolem 15. Děkuji, znova už nechci, i když pořád věřím, že se zlepšují ( šrot nejsou, ale ani modly, jak se o nich mluví ) a proto je pravidelně zkouším znovu a znovu.
Já diskutuji s argumenty a vlastní zkušeností. Někdo na argumenty reaguje urážkami bez vlastních argumentů.
Toyota má také své mouchy, ale nemusím aspoň jezdit každý měsíc do servisu.
Já diskutuji s argumenty a vlastní zkušeností. Někdo na argumenty reaguje urážkami bez vlastních argumentů.
Toyota má také své mouchy, ale nemusím aspoň jezdit každý měsíc do servisu.
Jel jsem jak v současné corolle tak octavii a nejen, že interier corolly vypadá výrazně starší (taky je) a designově zdaleka ne tak povedený jako v nové oct., je také méně prostorný a sedačky menší. Neříkám, horší nebo lepší, každému vyhovuje něco jiného, ale menší, kratší užší. A pokud někdo označí sedačky akt. octavie jako "za trest", buď v tom autě neseděl nebo trollí.
Jestli modernější počítáš vše dotykové, tak to určitě. Ale infotainment je určitě modernější, tam je Toyota pár let za opicema.
Třeba v tom, že to RS má motor a a převodovku? A ne ten kompromis v Toyotě? Když už tedy budeme porovnávat verze se "sport" v názvu " .
motory a převodovky mají obě auta. Takže když to porovnám se sportline, to má taky sport v názvu, tak to musí být sportovní. Je to jen marketing a zálěží na inteligenci jedince, jestli jim ten název žere.
On ten název vypadá dost podobně jako GRMN, to je trochu chyba Toyoty, že to vzbuzuje větší očekávání. Podobně jako je (podle mě) chyba Kodiaq RS, který to "RS" devalvuje. Sport line je jen výbavový stupeň, který jde i k nejslabším motorům a i to "line" napovídá, že je to jen design paket.
Tady to je taky výbavový stupeň a ve většině výbavy vlastně jen design paket.
Aktuálně to nahradilo výbavový stupeň Selection.
Aktuálně to nahradilo výbavový stupeň Selection.
Jasně, jen asi ne úplně šťastně zvolený název.
Mě je zrovna tohle jedno, pokud bych chtěl sportovnější auto, tak bych hledal jinde, naopak tohle by moje aktuální potřeby plnilo - pokud bych chtěl kombíka.
Mě je zrovna tohle jedno, pokud bych chtěl sportovnější auto, tak bych hledal jinde, naopak tohle by moje aktuální potřeby plnilo - pokud bych chtěl kombíka.
Název je neštastný doslova, a pak "inteligenti" očekávají sportovní auto od normálního kombíka.
A to jim možná ani nedošlo, že tenhle GR sport může mít i 1,8hybrid, tedy 90kw.
Kdokoliv z normálních lidí, pokud by chtěli sportovnější auto, budou vědět kde hledat a nebudou koukat na slovo "sport"
A to jim možná ani nedošlo, že tenhle GR sport může mít i 1,8hybrid, tedy 90kw.
Kdokoliv z normálních lidí, pokud by chtěli sportovnější auto, budou vědět kde hledat a nebudou koukat na slovo "sport"
Tož já ji také jel a CVT mě nijak navadilo. Asi to bude tím, že už roky jezdím s CVT Yarisem a už jsem si na tu věc zvykl...... ;-)
Dzakobo
Se mi nyní zdá velmi solidní. No, mohla by přijít nová GT86 - klidně s boxerem 2.4 turbo.
Corolla je povedená, není přerostlá a u kombíku chválím i outdoorové provedení Trek. :yes:
Akorát zrychlení 0-100 nad 8s v TOP motorizaci není dobré, zvlášť, když Toyota umí sportovní Yaris 1.6T s výkonem kolem 270 koní...
I když je Superb iV vůz z větší kategorie (i cenově), hybridních kombíků v nabídce moc není a určitá část zájemců může mezi nimi vybírat. Byť "nerad", díky převodovce a výkonu by spíš u mě vyhrál Sup. iV, popř. Passat GTE...
Corolla je povedená, není přerostlá a u kombíku chválím i outdoorové provedení Trek. :yes:
Akorát zrychlení 0-100 nad 8s v TOP motorizaci není dobré, zvlášť, když Toyota umí sportovní Yaris 1.6T s výkonem kolem 270 koní...
I když je Superb iV vůz z větší kategorie (i cenově), hybridních kombíků v nabídce moc není a určitá část zájemců může mezi nimi vybírat. Byť "nerad", díky převodovce a výkonu by spíš u mě vyhrál Sup. iV, popř. Passat GTE...
Zůstal bych ve třídě, jako soupeře bych viděl spíš octavii RS combi v tom hybridním provedení. Bude o něco málo dražší, ale zas je to plug-in hybrid a dynamické hodnoty jsou o dost lepší.
Nejdřív jsem na ni zapomněl - přeci jen RS zkombinovaný s hybridem?? Ale většina zájemců spíš bude chtít pohodlnější auto, popř. s lehčími outdoorovými ambicemi. Hybridy z konc. VW mají v mých očích výhodu v použití klasičtější převodovky a turbomotoru, kde je jakási šance na případné zvýšení výkonu. U Corolly tohle nejde.
Netřeba chodit do hybridní RS, je i běžná verze Octavie iV se slabším PHEV než má RS, která dynamicky bude stále rychlejší než tato Corolla. 0-100 7,9 sec. Vmax 220 km/h a ve Style stojí 825.400 Kč
Papírový rozdíl 0,2 s je opravdu jen kosmetický. U Octy bych se nepřenesl přes interiér a u Corolly přes CVT. Takže bych "lovil ve vyšších vodách". :-)
Současná Volva jsou sice krásná a rychlá, ale až moc velká a tabletoidní. (např. V60 T6 i T8)
Současná Volva jsou sice krásná a rychlá, ale až moc velká a tabletoidní. (např. V60 T6 i T8)
U těch Toyot zas je aspoň předpoklad, že to bude fungovat. To bych u Volva moc nedoufal. Znám jedno, které od nová najelo pár set kilometrů a od té doby je už několik týdnů v servise, nedobíjí baterku a nikdo neví, co s tím.
Přeci jenom Toyota ty hybridy seká už deset let po milionech, ostatní se většinou pořád ještě víceméně rozkoukávají.
Přeci jenom Toyota ty hybridy seká už deset let po milionech, ostatní se většinou pořád ještě víceméně rozkoukávají.
Jak se všichni ohání vmax. Pokud člověk nejezdí německo, tak je to naprosto nerelevantni údaj.
auto s maximalkou 220 bude i ve 130 nejspis pohodovejsi nez auto s maximalkou 180.
navic kombinace atmosfery a variatoru na palube auta nic dobryho prinyst nemuze. aspon ne z dnesniho pohledu
navic kombinace atmosfery a variatoru na palube auta nic dobryho prinyst nemuze. aspon ne z dnesniho pohledu
Tohle nemá variator. Chtělo by se to už konečně doucit používané převodovky.
a co jinyho CVT je nez variator??
Ona totiž tahle Toyota nemá CVT.
Ale jinak ano, CVT je variator.
Ale jinak ano, CVT je variator.
precti si clanek rozumbrado
"Ovšem i když se Toyota celkem usilovně snaží snižovat všeobecně známý vysavačový efekt, pořád tady je. Při prudké akceleraci tak auto sice začne nabírat rychlost celkem solidním tempem, celý proces je však doprovázen monotónním zvukem vytočeného motoru."
nebo se podivej do ofic prospektu toyoty
"Ovšem i když se Toyota celkem usilovně snaží snižovat všeobecně známý vysavačový efekt, pořád tady je. Při prudké akceleraci tak auto sice začne nabírat rychlost celkem solidním tempem, celý proces je však doprovázen monotónním zvukem vytočeného motoru."
nebo se podivej do ofic prospektu toyoty
A ty se douč rozumbrado. Tohle má eCVT ( když už jsi koukal do prospektu, chtělo by to umět číst), což není variator, ale planetová převodovka.
Něco na zmírnění tvých neznalostí
eCVT:
https://youtu.be/MsvVD0FaF28
https://youtu.be/E_xCssR8qQI
CVT:
https://youtu.be/xHWqlfDZnmQ
Něco na zmírnění tvých neznalostí
eCVT:
https://youtu.be/MsvVD0FaF28
https://youtu.be/E_xCssR8qQI
CVT:
https://youtu.be/xHWqlfDZnmQ
To samozřejmě platí, pokud auto víc než 180 nejede. Nicméně ta Corolla by jela, jen prostě kvůli CVT nemůže, nemá druhý převod jako Lexus. Takže tvoje reakce je nesmysl :-D
by jela, ale nejede
od toho se nejspis odviji spousta veci
treba otacky motoru pri 130, dimenzovani brzd (pro 220 musej byt o 50% vic dimenzovany nez pro 180), pneumatiky, mozna i spousta veci kolem motoru, protoze na trvalych 180 ti staci nejakych 60-70kW, na 220 minamalne 110 kW
od toho se nejspis odviji spousta veci
treba otacky motoru pri 130, dimenzovani brzd (pro 220 musej byt o 50% vic dimenzovany nez pro 180), pneumatiky, mozna i spousta veci kolem motoru, protoze na trvalych 180 ti staci nejakych 60-70kW, na 220 minamalne 110 kW
Očividně nemá cenu se vyjadřovat. Ale nedá mi to a zkusím to znovu.
Ano, by jela, protože tam není další převod jako u Lexuse, což ale neznamená, že to auto je dimenzovaný na 180.
Brzdy budou pro 2.0 větší než pro 1.2, která jede na vmax víc. Proč? Protože se předpokládá větší využití výkonu + je auto těžší.
A co se týká otáček, tam už nemá smysl se vyjadřovat vůbec, protože si s tím očividně nikdy nejel :-D To auto nemá problém jet na 1500 otáček při 130km/h. A to právě kvůli tomu "variátoru" jak píšeš.
Ano, by jela, protože tam není další převod jako u Lexuse, což ale neznamená, že to auto je dimenzovaný na 180.
Brzdy budou pro 2.0 větší než pro 1.2, která jede na vmax víc. Proč? Protože se předpokládá větší využití výkonu + je auto těžší.
A co se týká otáček, tam už nemá smysl se vyjadřovat vůbec, protože si s tím očividně nikdy nejel :-D To auto nemá problém jet na 1500 otáček při 130km/h. A to právě kvůli tomu "variátoru" jak píšeš.
jo, a kdyby jela 220, musela by mit o polovinu vic dimenzovany brzdy nez kdyz jede jen 180
hele, ty snad myslis se variator umi menit pomer 1: 20 aby to mohlo tocit 1500ot pri 130, a soucasne v jinym rezimu se to mohlo rozjet to prudkyho kopce? navic na 130 potrebujes minimalne 20kW vykonu, kolik ta atmosfera asi ma pri 1500ot kdyz to je na hrane kdy je schopna se vybec sebrat???
hele, ty snad myslis se variator umi menit pomer 1: 20 aby to mohlo tocit 1500ot pri 130, a soucasne v jinym rezimu se to mohlo rozjet to prudkyho kopce? navic na 130 potrebujes minimalne 20kW vykonu, kolik ta atmosfera asi ma pri 1500ot kdyz to je na hrane kdy je schopna se vybec sebrat???
Snažíš se tady hazet čísla a sám nepoznáš co tam je za převodovku? Hybridy od toyoty nemají variator.
Toyota má vše předimenzované. Brzdy by bez úprav ubrzdily výrazně víc, pneumatiky chodí standartně s indexem W, co víc dodat.
Té atmosféře pomáhá elektromotor, který má lehce přes 200nm a přes 100 koní od nulových otáček...
Vzhledem k tomu, že v tom párkrát do měsíce jezdím dálnici, tak mám pocit, že to budu vědět líp než někdo, kdo v tom nejspíš v životě neseděl :-) Samozřejmě si to můžu pamatovat spatně, třeba to netočí 1500, ale 1800 - minimální rozdíl, zanedbatelné. Nicméně to bys musel vědět, jak ta převodovka funguje.
Té atmosféře pomáhá elektromotor, který má lehce přes 200nm a přes 100 koní od nulových otáček...
Vzhledem k tomu, že v tom párkrát do měsíce jezdím dálnici, tak mám pocit, že to budu vědět líp než někdo, kdo v tom nejspíš v životě neseděl :-) Samozřejmě si to můžu pamatovat spatně, třeba to netočí 1500, ale 1800 - minimální rozdíl, zanedbatelné. Nicméně to bys musel vědět, jak ta převodovka funguje.
Ano, dálnice je nejčastěji kolem 1800-2000 otáček, 1500 je spíš minimum.
Brzdy jsou ok, ale ty eko pneu co tam dávají jsou hrozné
Brzdy jsou ok, ale ty eko pneu co tam dávají jsou hrozné
Falkeny? Mám je taky a je to podobná hrůza jako třeba EcoContact 6 od Continentalu. S těma eko gumama si člověk nepomůže.
Paradox je, že na sedanu, nehledě na motor, jsou Dunlop Sportmaxx...
Paradox je, že na sedanu, nehledě na motor, jsou Dunlop Sportmaxx...
Moje auto se stejnou prevodovkou a velmi podobnym motorem umi pri 130 rovnych 0 otacek benzinoveho motoru - prave diky tomu, ze ta prevodovka neni variator. Mas jeste co studovat, nez se zacnes dohadovat o technickych detailech s majiteli techto technickych reseni ;-)
Mne to vypne EV při 120. Je to pak dost znát na spotřebě, když člověk jede 130 nebo 120 a už se přepíná do EV.
No moc tomu nerozumieš a to, že zvládneš hodiť pár vzorčekov do kalkulačky na tom nič nemení.
Brzdy musia byť dimenzované na to, aby zabrzdili plne naložené auto so 750 kilovým prívesom v 12% klesaní. Oproti tomu je jednorázové brzdenie aj z 220 km/h drobnosť. Ak nejazdíš okruhy, tak brzdy na modernom aute ťa nezradia.
Brzdy musia byť dimenzované na to, aby zabrzdili plne naložené auto so 750 kilovým prívesom v 12% klesaní. Oproti tomu je jednorázové brzdenie aj z 220 km/h drobnosť. Ak nejazdíš okruhy, tak brzdy na modernom aute ťa nezradia.
Ono tomu možná "pomáhají" různé systémy přibržďování kol, které jsou při trošku ostřejším tempu schopné brzdit nonstop...
Tohle chce zkusit. To podezření bych měl taky. Ale zároveň mám zkušenost, že třeba Lexusy dimenzované jsou. Např. Lexus ES je při 180 km/h (maximálka) srovnatelně v pohodě jako BMW 5er. Byl jsem skeptický, ale je to fakt v pohodě :yes:
U současné generace modelů je to logické, ta auta na vmax.180 km/h nikdo ještě nestavěl. Problém té stoosmdesátky je, že pokud se stane normou, a tím nemyslím, že hned zákonnou normou, ale pokud z ní bude časem úzus např. pro hybridy, pak další generace modelů už tou nízkou maximálkou můžou utrpět, resp. je jistota, že utrpí, těch komponent, které se dají dimenzovat na menší zátěž, pokud je konstrukční vmax. místo 250 jen 180 km/h je spousta.
To máš samozřejmě a hlavně bohužel pravdu :/
Ani ne = paradoxně je to v reálu dokonce spíš naopak. Silně předimenzované všechno a vyšší živostnost atd. maj právě ty Toyoty hybridy = co to omezení Vmax 180km/h maj už generace
A bohužel taky naopak :-|
A bohužel taky naopak :-|
Přečti si, co Dinar psal, vůbec to nevztahoval na Toyotu...
Jo = kdo CHCE šidit = bude třeba i víc. To jsem myslel tím = a bohužel taky naopak
Tohle prostě NENÍ primárně o Vmax = na Aurisu byly origo Dunlopy Vmax 270 km/h :D
A zavěšení kol co TĚ zaujalo trklo :-) lepší než maj prémiový auta s Vmax 250km/h
Viz já dřív rozsah ošizenosti aktuálního Golfu až trochu nebere hlava = když vezmeš v úvahu kolik se ho desetiletí prodává = už vůbec ne.
Tohle prostě NENÍ primárně o Vmax = na Aurisu byly origo Dunlopy Vmax 270 km/h :D
A zavěšení kol co TĚ zaujalo trklo :-) lepší než maj prémiový auta s Vmax 250km/h
Viz já dřív rozsah ošizenosti aktuálního Golfu až trochu nebere hlava = když vezmeš v úvahu kolik se ho desetiletí prodává = už vůbec ne.
Tohle je úplná kravina. Možná by se to dalo aplikovat na slabší 1.8, ale ten dvoulitr na dálnici má sakra sílu a kdyby si nevěděl, že nemá omezovač, tak ti to vůbec nedojde a naháníš s tím turbodiesly. Ať chceš, nebo ne, těch 180k pod kapotou je a to na cca 1.5t těžkém autě není zase tak marná hodnota. Takže totožný 180k kombík, co má Vmax 220 nemusí jet do 180ti rychleji, ba naopak. Běž se s tim svézt.... největší slabinou auta je odhlučnění (= váha navíc) a pro někoho zvuk CVT, né dynamika.
Tak jako u 180 konovyho auta je to dost malo mit omezovac na 180 kmh
A kde to u nás chceš jezdit? Buď je takový provoz že to nejde, a když je volněji, už tam číhají dálniční superby
Ne na kazdy dalnici jedes vzdycky v kolone nebo tak ze se na to neda slapnout ;-) ale fakt je ze se rozhlizim bedlive co jede pred a za mnou. Premyslim ze si koupim antiradar :D
Můžeš tak jet na jakékoli dálnici, pokud jsi ochoten porušit zákon. Já jezdím do práce po dálnici 40km a za celý rok, jsem policejního Superba potkal celkem jednou. Konkrétně předevčírem a předtím rok nic, takže tuhle báchorku o číhajících Superbech vedou jenom lidi, co si tím zdůvodňují omezení maximální rychlosti u hybridů a elektromobil + teď i Volvo.
To stejné silnice první třídy. Půlka aut tam na přehledných úsecích jezdí 110-120 a v životě jsem na takové okresce neviděl měřit policajty, ale všude čtu a slyším, jak tam chytají jednoho piráta za druhým.
To stejné silnice první třídy. Půlka aut tam na přehledných úsecích jezdí 110-120 a v životě jsem na takové okresce neviděl měřit policajty, ale všude čtu a slyším, jak tam chytají jednoho piráta za druhým.
No to nás porušuje hodně = já jezdim běžně ca 140 km/h. Ale řeč je o běžnym ježdění NAD 180 km/h = a to už tak běžný není
110-120 km/h = ti 4válec 1.8 jede s prstem v nose žejo. Ono v pohodě jede i těch 180 km/h = diskuze je o tom jestli je to naprosto nedostatečná rychlost
Jinak viz já 9:36
110-120 km/h = ti 4válec 1.8 jede s prstem v nose žejo. Ono v pohodě jede i těch 180 km/h = diskuze je o tom jestli je to naprosto nedostatečná rychlost
Jinak viz já 9:36
Hele to je věčná diskuze. Jak psal někde dole Ozzy, občas když jedu po dálnici tak si to rád přišlápnu a jedu pár minut 180-200. Není to furt, běžně jezdím 150-170, ale párkrát do měsíce mám chuť se projet rychleji.
Pro mě je důležité, že můžu. Neříkám že 180km/h je málo, většině lidí to stačí, ale mě by vadila ta samotná podstata umělého omezení.
Co vidím jako opravdu málo je 160km/h, které bude mít např. ID3 nebo Enyaq. To už mi přijde nebezpečné, protože 160 tam mám občas i na okresce při předjíždění.
Pro mě je důležité, že můžu. Neříkám že 180km/h je málo, většině lidí to stačí, ale mě by vadila ta samotná podstata umělého omezení.
Co vidím jako opravdu málo je 160km/h, které bude mít např. ID3 nebo Enyaq. To už mi přijde nebezpečné, protože 160 tam mám občas i na okresce při předjíždění.
Viz já 9:57 hlavně závěr = určitě pár minut?
No 160 km/h na chvíli při předjíždění = to naprostej souhlas. Znám teda případ kdy i za zvýšenou rychlost PŘI PŘEDJÍŽDĚNÍ dali policajti pokutu ale to je IDIOCIE. Tam je to prostě SPRÁVNĚ. Ale tyhle rychlosti samozřejmě HRAVĚ dá třeba ten 2,5 litr 218 koní v Camry a spol. Stejně jako naprosto pohodovou FAKT DLOUHODOBOU jízdu přes celý německo tou maximálkou. Myslim že to je v reálu spíš o POCITU = už mám pár km naježděno a lidí co reálně jezděj výrazně vyšší rychlostí = moc neni
No a pro ty tu je víc než široká nabídka = pro hodně přes 90% lidí = je Vmax 180km/h myslim naprosto postačující
Doplním k těm 110-120 km/h = to jezdí Prius se spalovákem R4 1.8 i JEN na elektřinu ;-)
Mimochodem čím jezdíš? Zrychlit třeba z 80ti na 160km/h na okresce = není problém ani pro ty hybridy s e-CVT ale trochu motor to už chce
No 160 km/h na chvíli při předjíždění = to naprostej souhlas. Znám teda případ kdy i za zvýšenou rychlost PŘI PŘEDJÍŽDĚNÍ dali policajti pokutu ale to je IDIOCIE. Tam je to prostě SPRÁVNĚ. Ale tyhle rychlosti samozřejmě HRAVĚ dá třeba ten 2,5 litr 218 koní v Camry a spol. Stejně jako naprosto pohodovou FAKT DLOUHODOBOU jízdu přes celý německo tou maximálkou. Myslim že to je v reálu spíš o POCITU = už mám pár km naježděno a lidí co reálně jezděj výrazně vyšší rychlostí = moc neni
No a pro ty tu je víc než široká nabídka = pro hodně přes 90% lidí = je Vmax 180km/h myslim naprosto postačující
Doplním k těm 110-120 km/h = to jezdí Prius se spalovákem R4 1.8 i JEN na elektřinu ;-)
Mimochodem čím jezdíš? Zrychlit třeba z 80ti na 160km/h na okresce = není problém ani pro ty hybridy s e-CVT ale trochu motor to už chce
Golfem 1.0TSI ;-)
Když jedeš z Mohelnice do Hradce, tak na těch dlouhých rovinkách často předjíždím vláčky táhnoucí se za kamionem a to pak máš 150 hned i s tím litrem, když to točíš do plna.
Ano těch 180-200 opravdu jedu jen pár minut. přece jen je to už objektivně rizikovější, zvláště v zemi, kde řidiči čumí místo do zrcátek do mobilu a všude jsou ty Superby žejo.
Když jedeš z Mohelnice do Hradce, tak na těch dlouhých rovinkách často předjíždím vláčky táhnoucí se za kamionem a to pak máš 150 hned i s tím litrem, když to točíš do plna.
Ano těch 180-200 opravdu jedu jen pár minut. přece jen je to už objektivně rizikovější, zvláště v zemi, kde řidiči čumí místo do zrcátek do mobilu a všude jsou ty Superby žejo.
Docela by mne zajímala ta dynamika mezi 180-200 u toho litrového TSI, to už chce pořádnou rovinku ne? Já nemám silné auto, ale když na okresce předjíždím, tak málokdy tlačím plyn nad cca 140, to už je dle mne risk, hlavně, když je tam více aut a nikdy nevíš, kdy nějaký blbec nekouká do zrcátek. Do riskantního předjíždění se pak nepouštím vůbec, radši počkám.
Udržovat tu rychlost okolo 180-190 to zvládne bez problémů. Samozřejmě že to zrychlení od 180 je už hodně pozvolné, ale na dálnici mezi Ostravou a Mohelnicí, Ostravou a Mikulovem a Hradcem a Prahou, kde pravidelně jezdím není žádný kopec, kde by to těch 180 nedalo. Když jsme jel z Drážďan do Prahy, tak tam ano, ten kopec k hranicím na 6ku 180+ neudrží ani náhodou, ale to je fakt krpál.
Já točím při předjíždění trojku do 6t. ot. když je to víc aut a to mám přesně 140km/h, takže 140 tam mám běžně. Když přidám ještě něco na 4 je tam 150-160 ale to je jen na opravdu přehledných místech.
Já točím při předjíždění trojku do 6t. ot. když je to víc aut a to mám přesně 140km/h, takže 140 tam mám běžně. Když přidám ještě něco na 4 je tam 150-160 ale to je jen na opravdu přehledných místech.
Na rovince to problém nebude, s trochou dobrého větru 170 drží na rovince (fakt rovné, žádný kopeček!) i mé staré Clio 43kw :D (byť je to rychlost, v které mám pocit, že se buď rozpadne, nebo odstartuje do jiné dimenze), ale myslel jsem spíše tu dynamiku.
Tak já na to předjíždění občas také musím přidat víc, ale snažím se nemít zas takový rozdíl proti ostatním autům, protože už se mi mockrát stalo, že jsem musel dost nepříjemě brzdit, nebo dokonce uhýbat. A na jakou rychlost předjížím, to nevím, mám automat :D A v Cliu na trojku, to dá 120, když není kopec, nebo dokonce kopec dolů, tak to docela i jede, pak už nemá smysl na plyn šlapat, nic moc se neděje :D
Tak já na to předjíždění občas také musím přidat víc, ale snažím se nemít zas takový rozdíl proti ostatním autům, protože už se mi mockrát stalo, že jsem musel dost nepříjemě brzdit, nebo dokonce uhýbat. A na jakou rychlost předjížím, to nevím, mám automat :D A v Cliu na trojku, to dá 120, když není kopec, nebo dokonce kopec dolů, tak to docela i jede, pak už nemá smysl na plyn šlapat, nic moc se neděje :D
Když je kopec mačká se POWER = bez ironie a je to znát :-)
Pak teda i na vycucaný baterce :D
K tématu https://tv.idnes.cz/…151_idnestv_cham
Pak teda i na vycucaný baterce :D
K tématu https://tv.idnes.cz/…151_idnestv_cham
Clio žádnej Power nemá :D Tam musíš podřadit a točit :D a Mondeo ho v kopci nepotřebuje :D
Mimochodem na Clio jsem konečně napsal recenzi na MACZ! :D Takhle má vypadat auto do městA!
Mimochodem na Clio jsem konečně napsal recenzi na MACZ! :D Takhle má vypadat auto do městA!
No TO je ta výhoda hybridů = jednak sametově řadící e-CVT nemusíš podřazovat VYCÍ MÓD nebo jak tomu tady v diskuzi říkaj se po zadupnutí pedálu dostaví SÁM :D
Ale když dáš ten POWER tak vyje víc a vysává víc ale docela to jede = prostě 100kW v hatcbacku nižší střední v akci = docela prča :-!
A do města je hybrid úplně geniální = velikost v poho to už od Clia není až takovej rozdíl = porovnej si velikost aktuálního Clia a Auris hatchback a celej pohonnej systém je pro město prostě to nejlepší. Je fakt že když je kolon MOC tak nakonec holt VYSAJEŠ baterku DO DNA a naskočí normální 4válcovej spalovák :-)
Mimochodem RAVka si někde mezi 60-70.000 km asi dosedla a i při relativně dynanickém využívání jejích 197 koníků má dlouhodobý průměr 6 litrů (nedotovaného paliva = jo CO říkáš na estébákův návrh zvýšit dotování nafty??
Na recenzi se du kouknout ;-)
EDIT = jen 9,73? Neměl ses s tím mazlit a ála stealth tam střelit 10 :*)
Ale když dáš ten POWER tak vyje víc a vysává víc ale docela to jede = prostě 100kW v hatcbacku nižší střední v akci = docela prča :-!
A do města je hybrid úplně geniální = velikost v poho to už od Clia není až takovej rozdíl = porovnej si velikost aktuálního Clia a Auris hatchback a celej pohonnej systém je pro město prostě to nejlepší. Je fakt že když je kolon MOC tak nakonec holt VYSAJEŠ baterku DO DNA a naskočí normální 4válcovej spalovák :-)
Mimochodem RAVka si někde mezi 60-70.000 km asi dosedla a i při relativně dynanickém využívání jejích 197 koníků má dlouhodobý průměr 6 litrů (nedotovaného paliva = jo CO říkáš na estébákův návrh zvýšit dotování nafty??
Na recenzi se du kouknout ;-)
EDIT = jen 9,73? Neměl ses s tím mazlit a ála stealth tam střelit 10 :*)
To je od Clia sakra rozdíl, přečti si recenzi http://moje.auto.cz/…Ozzman/clio.html
Až hybridům skončí parkování na modrých a budeš se muset prát o místo na centimetry šířky a délky, pochopíš o čem jsem mluvil. To neni Hate na Toyotu. Mimochodem máme doma ještě Yaise 2 a ten má ještě umocněnu velikost naprosto abnormálně velkým rejdem při parkování... byť z pohledu praktičnosti a estetiky je to příšerný :D
Až hybridům skončí parkování na modrých a budeš se muset prát o místo na centimetry šířky a délky, pochopíš o čem jsem mluvil. To neni Hate na Toyotu. Mimochodem máme doma ještě Yaise 2 a ten má ještě umocněnu velikost naprosto abnormálně velkým rejdem při parkování... byť z pohledu praktičnosti a estetiky je to příšerný :D
Zrovna jí (už) ČTU! :-)
Ten fešák z PORTLANDu = to si ty?
Já parkuju tak jako tak VĚTŠINOU v podzemních. Zřídka v NAD https://www.novinky.cz/…0-metru-40331338#… :-!
Na ulici spíš VÝJÍMEČNĚ = a už neruš fakt čtu to Clio :-)
Ten fešák z PORTLANDu = to si ty?
Já parkuju tak jako tak VĚTŠINOU v podzemních. Zřídka v NAD https://www.novinky.cz/…0-metru-40331338#… :-!
Na ulici spíš VÝJÍMEČNĚ = a už neruš fakt čtu to Clio :-)
Jo, jsem, já se za svou identitu nestydím, koneckonců valná část diskutérů mne stejně zná osobně :D
Já za svou taky ne https://www.hifi-voice.com/…udrzet-v-kondici :*)
Už sem dočet Clio = DOBRÝ :yes: :-)
JEN na město mě nadchl končící Yaris R4 1.5 = to sem fakt nečekal. Ale ten Auris hybrid je pro to co je = řekněme celá oblast Středočeskýho kraje a Praha = pro mě lepší. Do prodejů v česku se vrátil běžnej ne-plug-in Prius, za bohužel době odpovídající cenu = tak ten CHCI zkusit.
Už sem dočet Clio = DOBRÝ :yes: :-)
JEN na město mě nadchl končící Yaris R4 1.5 = to sem fakt nečekal. Ale ten Auris hybrid je pro to co je = řekněme celá oblast Středočeskýho kraje a Praha = pro mě lepší. Do prodejů v česku se vrátil běžnej ne-plug-in Prius, za bohužel době odpovídající cenu = tak ten CHCI zkusit.
Já ti nevyvracím, že mimo město je to lepší, ale ta prostornost Clia vs Yaris (máme doma, starší s 1.33VVTi) je tristní, stejně jako perfektní gauče v Renaultu :D , naopak Yaris má naprosto skvělý motor v této objemové třídě.
DIky za info, ani jsem si nevsiml ze je Prius znovu v nabidce. Kupodivu se mi tahle faceliftovana verze libi vyrazne min nez ta puvodni :/
Nojo dražší https://www.irozhlas.cz/…y_2005201953_ada a ošklivější ANO to sou radosti :D
Já naštěstí se vzhledem nemám problém = a pro mý ježdění kolem komína jak mým pražsko-středočeským občas až 100 km za den říká Ozzy by to MOHLO být to pravé
Já naštěstí se vzhledem nemám problém = a pro mý ježdění kolem komína jak mým pražsko-středočeským občas až 100 km za den říká Ozzy by to MOHLO být to pravé
:) Moc netusim, proc ho dali zpet do nabidky - co oproti Corolle nabizi navic? Myslim tu HEV verzi, u PHEV je to jasne.
Neřekl bych navíc = snad nepatrně lepší spotřebu? Ale trochu JINAK = třeba pro MĚ je to zajímavější. Já kombík nechci a sedan Corolla mě nebere = Prius je pro MĚ ideál
A obecně zájem o auta s nízkými emisemi a malou spotřebou nejspíš poroste i u nás. Dřív bylo něco jako Prius tady v kraji většině s něčím typu TDI spíš k smíchu = odhaduji že teď by se MOHL i reálně trochu prodávat.
Ostatně prodeje Toyoty tu celkově poslední léta ROSTOU = tak prostě rozšiřuje nabídku
EDIT Bohužel trend by mohl narušit slovenský estébák https://www.echo24.cz/…dane-nema-logiku + https://zpravy.aktualne.cz/…1110cc47ab5f122/ je s nim fakt sranda DŘÍV https://www.idnes.cz/…35_ekonomika_kop asi pomůže největší firmě v česku co přitom nikdy nebyla v TOP plátců daní a současně její majitel patří do TOP 3 nejbohatších nějakej Agrofert a chce ty ztráty asi schovat do toho půlbilionu co letos zasekne a stovek miliard co si během výjímečnýho stavu odhlasoval pro příští roky
A obecně zájem o auta s nízkými emisemi a malou spotřebou nejspíš poroste i u nás. Dřív bylo něco jako Prius tady v kraji většině s něčím typu TDI spíš k smíchu = odhaduji že teď by se MOHL i reálně trochu prodávat.
Ostatně prodeje Toyoty tu celkově poslední léta ROSTOU = tak prostě rozšiřuje nabídku
EDIT Bohužel trend by mohl narušit slovenský estébák https://www.echo24.cz/…dane-nema-logiku + https://zpravy.aktualne.cz/…1110cc47ab5f122/ je s nim fakt sranda DŘÍV https://www.idnes.cz/…35_ekonomika_kop asi pomůže největší firmě v česku co přitom nikdy nebyla v TOP plátců daní a současně její majitel patří do TOP 3 nejbohatších nějakej Agrofert a chce ty ztráty asi schovat do toho půlbilionu co letos zasekne a stovek miliard co si během výjímečnýho stavu odhlasoval pro příští roky
Jdi už s tím "stbákem" do p-r-d-e-l-e, k-r-e-t-é-n-e.
Nojo MĚL by jít = spíš do basy ale ta tvoje verze by NÁM spodním 10ti milionům prospěla
Hele nechtěl by si eště chválit ČNB https://zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/ s těma je taky sranda. Sice neni jejich cíl vydělávat ale PRODAT za málo a pak v době vrcholných cen nakupovat.. :yes: :*)
Jo a MOC rád mám i vtípky důchodce na Hradě https://vikend.ihned.cz/…-vnucka-peroutky
ANO mám rád černej humor https://www.idnes.cz/…05401_domaci_rik?…
Moc rád https://www.e15.cz/…z-tendru-1371748:D :-!
Hele nechtěl by si eště chválit ČNB https://zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/ s těma je taky sranda. Sice neni jejich cíl vydělávat ale PRODAT za málo a pak v době vrcholných cen nakupovat.. :yes: :*)
Jo a MOC rád mám i vtípky důchodce na Hradě https://vikend.ihned.cz/…-vnucka-peroutky
ANO mám rád černej humor https://www.idnes.cz/…05401_domaci_rik?…
Moc rád https://www.e15.cz/…z-tendru-1371748:D :-!
Teď jsem si přečetl ten Edit - to je hodnocení ostatních, mám málo fotek, nemohu mít každé auto v TOP10 :D Takže za fotky jsem dostal nižší známku, právem si myslím. Včera jsem s ním jezdil po poli, takže musím dopsat recenzi :D
Hele trochu mimo = nemusím koncernoVWý auta ale sakra CO se to s nima poslední dobu děje https://www.garaz.cz/…m-testu-21004449 ?
Pokračování viz já 23.7. 17:19 = neni to už nějak moc nebo to přijde jen mě?
Pokračování viz já 23.7. 17:19 = neni to už nějak moc nebo to přijde jen mě?
Takže Mondeo v garáži, aby ho nikdo neviděl, že se za něj stydíš? A s Cliem po poli, aby tě náhodou taky nikdo v něm neviděl? :-[] :-[] :-[]
OK, Ja to uvedu na pravou miru - Prius z 80 na 160 asi na okresce zrychli, ale fakt neznam v CR okresku, kde bych to chtel zkouset. Nebudeme si nic nalhavat - tohle neni auto na divoke predjizdeni nakladaku pred neprehlednou zatackou. Uz se mi nejednou stalo ze jsem chtel predjizdet, ale s rodinou v aute a rychlym odhadem toho kam realne dohlednu a kam az by mohlo dojet auto v protismeru, kdyby se objevilo, jsem si to zase rozmyslel.
Tak to mám přesně stejně. Normálně jezdím po dálnici do 160 jen málo kdy víc, ale občas když přede mnou ani za mnou nic nejede to rozjedu klidně na 200 jen pro radost z jízdy a fakt nemám náladu aby mi to na 180 zvadlo. Omezení na 160 je vůbec extrém. Takový je v mých očích k ničemu. To jsme prostě v roce 1990 a době Favorita. Nicméně má to jednoduchý řešení, takový auto si prostě nekoupím. Vyrábět si ho můžou pro někoho jinýho ;-)
Jak dlouho jedeš těch 200 km/h? A kde?
A víš co následuje za 200 km/h https://www.idnes.cz/…92747_domaci_aug žejo?
Tohle asi znáš https://zpravy.aktualne.cz/…abd0cc47ab5f122/ to je ta jediná země na planetě kde se NĚKDE MŮŽE = ale nejen viz Ozzy nebo já po tisících km napříč Německem = i tam si s autem s elektronickým omezením Vmax 180 km/h = v reálu spíš NADprůměrně rychlej!
Jinak viz já 9:36 hlavně závěrečnej odstavec ;-)
A víš co následuje za 200 km/h https://www.idnes.cz/…92747_domaci_aug žejo?
Tohle asi znáš https://zpravy.aktualne.cz/…abd0cc47ab5f122/ to je ta jediná země na planetě kde se NĚKDE MŮŽE = ale nejen viz Ozzy nebo já po tisících km napříč Německem = i tam si s autem s elektronickým omezením Vmax 180 km/h = v reálu spíš NADprůměrně rychlej!
Jinak viz já 9:36 hlavně závěrečnej odstavec ;-)
těch 160 už by mi přišlo taky často limitující, člověk by s tím už musel počítat, u těch 180 ( reálně 190 u Corolly ) kromě vyzkoušení, jsem nikdy nebyl omezen zatím.
V reálu po Česku nejezdim ani přes 160 km/h ale jo tam už to pocitově trochu dře. Rezerva +50 km/h nad maximální limity = je už naprosto v pohodě
já se k těm 160 občas při předjíždění přiblížím.
Já běžně ne ale to jak víme není problém = přiblížit se dá no problem i k těm 180 km/h. Jde o to jestli jezdíš PŘES = no a já po česku ne. Krom vyzkoušení když auta byly nový tedy trochu zajetý kdy sme samozřejmě zkusili maximálku = nikdy. RAVka si 180 km/h a sakra dlouhodobě užila = Auris jen jednou při tom zkoušení
A mám popravdě i trochu lepší zkušenost s PROTECTem = mě teda lempl blbě nastříkal kolo = nechal tam prach = takže je nesundatelnej :D
Ale nejspíš ti to kdo to dělal odflákl = smutná rozšířená místní realita :-|
A mám popravdě i trochu lepší zkušenost s PROTECTem = mě teda lempl blbě nastříkal kolo = nechal tam prach = takže je nesundatelnej :D
Ale nejspíš ti to kdo to dělal odflákl = smutná rozšířená místní realita :-|
Nám to dělali na Avensis a teď na Corollu, každé auto jinde a výsledek stejný. Možná mám moc velké očekávání.
Osobne by som s obmedzením na 180 km/h nemal v bežnom (nešportovom) aute problém. Je pravdou, že na bežných cestách fakt nie je moc kde ísť rýchlejšie, osobne som najrýchlejšie išiel cca. 220 km/h, aj to bolo na okruhu, nie na bežnej ceste.
Skôr ako problém by som vnímal úspory, ku ktorým by výrobcu toto obmedzenie zvádzalo. Teda že si povedia, že auto s obmedzenou maximálkou nemusí mať tak dimenzované súčiastky, pneumatiky, brzdy, podvozkové komponenty atď. A pri dnešnom obmedzovaní nákladov a šetrení každého centu je nepochybné, že by k tomu došlo. A osobne by som radšej jazdil s autom dimenzovaným na 250 kmh než na 180 kmh, aj keby som nikdy neprekročil povedzme 160ku.
Skôr ako problém by som vnímal úspory, ku ktorým by výrobcu toto obmedzenie zvádzalo. Teda že si povedia, že auto s obmedzenou maximálkou nemusí mať tak dimenzované súčiastky, pneumatiky, brzdy, podvozkové komponenty atď. A pri dnešnom obmedzovaní nákladov a šetrení každého centu je nepochybné, že by k tomu došlo. A osobne by som radšej jazdil s autom dimenzovaným na 250 kmh než na 180 kmh, aj keby som nikdy neprekročil povedzme 160ku.
S tím souhlasím. Ovšem můžeš to říct, že to je stejné i tady, že ty komponenty nejsou dimenzované na nějakou rychlost?
Tvrdit, že někdo ( vsadím boty, že VW by byl první ) by ušetřil náklady a komponenty nadimenzoval na nízkou rychlost, i když vůbec neví, jestli tomu tak je, je docela amatérské.
Tvrdit, že někdo ( vsadím boty, že VW by byl první ) by ušetřil náklady a komponenty nadimenzoval na nízkou rychlost, i když vůbec neví, jestli tomu tak je, je docela amatérské.
Tak já se přiznám, že když je volná dálnice a jsou k tomu podmínky, občas chvílku kolem 200-210 jedu (né v Cliu, aby bylo jasno :D) , tady bych narážel na ten limit 180, což není málo a stačí to, jen bych pořád jel "nadoraz" a to by mne asi iritovalo. Ale to je tak 1x do měsíce, když je volno, asi bych to nakonec taky přežil..... pak zase musím jet 120, abych srazil spotřebu :D
Kde? Těch +80 km/h nad limit je už o papíry ;-\
D6, D10, D5, tam asi jezdím nejčastěji, mám tam pár míst, kde když je volno, tak se svezu pár km. Ano, je... toho jsem si vědom, ale v provozu to nepraktikuji.
Ale ono to JDE všude = o tom to není ale v reálu to prostě problém je. Prostě něco jako na 99% planety je těch Vmax 180 naprosto postačujících = dokonce na odebrání řidičáku
Kdo CHCE rsp. kdo OPRAVDU jezdí přes 200 = no tak nabídka je široká
U nás je to vnímání maximální rychlosti asi trochu ovlivněný že sousedíme s Německem. Ale i tam už bejvá dost plno = s autem s maximálkou 180km/h ani tam už nejsi žádnej louda. Ale to víš sám = možná tam máš najeto víc km než já = odhadneš jakou průměrnou rychlostí jezdíš do toho Bruselu? Jak dlouho jezdíš rychlostma +200 km/h?
Před RAVkou sme tam byli naposled s 2.2HDi a i když sme se z Frankfurtu snažili jet úplně na max = tak to spíš bylo odtrhnout se ze skupiny pomalejších na chvilku zrychlit někam k maximu tacho 230 km/h ale to už seš v další skupině aut a musíš zpomalit. Neteta si pochvaluje když zvládnou jet třeba 10 minut 270 km/h = to je dneska velká sláva
Kdo CHCE rsp. kdo OPRAVDU jezdí přes 200 = no tak nabídka je široká
U nás je to vnímání maximální rychlosti asi trochu ovlivněný že sousedíme s Německem. Ale i tam už bejvá dost plno = s autem s maximálkou 180km/h ani tam už nejsi žádnej louda. Ale to víš sám = možná tam máš najeto víc km než já = odhadneš jakou průměrnou rychlostí jezdíš do toho Bruselu? Jak dlouho jezdíš rychlostma +200 km/h?
Před RAVkou sme tam byli naposled s 2.2HDi a i když sme se z Frankfurtu snažili jet úplně na max = tak to spíš bylo odtrhnout se ze skupiny pomalejších na chvilku zrychlit někam k maximu tacho 230 km/h ale to už seš v další skupině aut a musíš zpomalit. Neteta si pochvaluje když zvládnou jet třeba 10 minut 270 km/h = to je dneska velká sláva
Ale já takhle nejezdím často, většinou jedu tempomat 120-140, ale někdy předjíždím, tak to přišlápnu a mam tam 160-170, když pak na té dálnici nikdo není, tak se jen občas svezu a chvíli jedu 200. Německem jsem najezdil, troufnu si říct mnohem víc KM, než ty a taky se tam samozřejmě nedá jet na max, když je volněji, jedu 160-180 tempo, ale někdy jsou tam takové nepříjemné úseky se zatáčkami a nepřehledné, že si víc ani netroufnu. Do toho provoz a omezení... ve výsledku nejedu o moc rychleji, než v ČR.
10 minut 270 v kuse? No, to bych chtěl vidět kde a taky se tam svézt :D. Tak já jsem rád za 5 minut kolem 200-220 a to jde tak někde v oblasti RUHR, kde jsou 3 pruhy, ale dost často taky silný provoz.Pak ještě dříve u Mnichova, ale tam jsem už několikrát byl rád za 5km/h v koloně :D
Takhle by se dalo jezdit v Polsku, tam jsou krásné a rovné dálnice, bohužel limit je tam 140 :D Párkrát jsem se taky svezl... zatím bez pokut, na rozdíl od Němců...
10 minut 270 v kuse? No, to bych chtěl vidět kde a taky se tam svézt :D. Tak já jsem rád za 5 minut kolem 200-220 a to jde tak někde v oblasti RUHR, kde jsou 3 pruhy, ale dost často taky silný provoz.Pak ještě dříve u Mnichova, ale tam jsem už několikrát byl rád za 5km/h v koloně :D
Takhle by se dalo jezdit v Polsku, tam jsou krásné a rovné dálnice, bohužel limit je tam 140 :D Párkrát jsem se taky svezl... zatím bez pokut, na rozdíl od Němců...
Polské pokuty jsou nicméně rozumné... jestli si to dobře pamatuju, platil kolega cca. 2500Kč za +80 (po odečtení tolerance).
No kdyby hrozilo maximálně 80€ za +80km/h = asi ty hybridy taky trápím o trochu víc :-!
Tak já dostal z Německa +/- to stejné za +22 km/h. Oni mají levné do 10 a do 20, (tuším 15 a 25 Eur) ale pak to roste rychleji. Z té +22 mám i bod :D.
Ona z Německa není ani tak drahá ta pokuta, jako ještě dalších x Euro za "papírování" jako poplatek :D M
Ona z Německa není ani tak drahá ta pokuta, jako ještě dalších x Euro za "papírování" jako poplatek :D M
2003 je pravěk, kdeže jsou ty doby.
Navíc proti tvému starému vozítku toho má kupu. Ale nic z toho nemusíš ocenit.
Btw. ten základný motor 1,5 má vzadu torzku (doteraz som bol v tom, že i30 aj Ceed majú všade multilink).
Připomenu https://www.auto.cz/…onkurence-135256
Tady ČESKÝ produkt https://www.gramofony-desky.cz/…-680i/10580.html?… :yes: :yes: