Tesla musela vykoupit auto kvůli opakující se vadě. Následně ho znovu prodala, aniž by nový majitel o problémech věděl. Takové případy se po USA odehrály také v Norsku.
A jak by to mělo fungovat? V inzerátu by mělo být napsáno "auto bylo často v servisu kvůli nefunkčním brzdám"?
Pokud toto v Norsku opravdu dělají, pak asi šrotují víc aut než jinde, protože třeba u nás by se takový auto neprodalo. Pokud titulní obrázek je ona předmětná TM3, pak tam vidím stále záruku 4roky. Tečka.
V článku se píše, že předchozí majitel kvůli závadě několikrát havaroval.. takže předchozí návštěvu v servisu bych asi neřešil, ale předchozí zatajené havárie určitě ano..
A neměl by tak trochu náhodou člověk dostat u "zánovního", lehce ojetého vozu, navíc přímo od ofic. dealera (=žádný překupník) informace o úplné servisní historii???
Cokoliv ostatního JE PODVOD :-!
A vůbec to neznamená sešrotovat po vykoupení. Seriozní by snad bylo říct novému majiteli - byly tam tyhle vady, zjistili jsme že to bylo tím a tím, vyměnilo se to či ono, vše je 100% funkční?!?!
Plácáš zase svoje teorecké blbiny. Koukni se do inzerce jakékoliv značky, jestli mají u předváděček nebo jakýchkoliv ojetin automaticky servisní historii. Informace by ti seriozní prodejce měl NA VYŽÁDÁNÍ dát. Nikde ale v tom pofiderním článku není, že mu prodejce lhal do očí, že např. auto nebylo bourané.
Že auto něco zažije je bohužel pravda. Provoz houstne a drobných ťukanců už zažilo lidí u zbrusu nového nespočet. Ten první šrám bolí nejvíc. Nemůžou přece říct vymetlo pár děr, dvakrát se lakovaly dveře, které odřely malé ratolesti atd. :-) Vždyť to znáte sami, prostě život.
Peníze nesmrdí, takže se to děje i u Tesly. U nás se stačí kouknout na černé ovce. Za poslední dobu mi stačily reportáže ojetého Mercedesu a úplně nové Scaly. Zatloukat, zatloukat a zase zatloukat jako u nevěry.
Našel jsem si tu reportáž. Ne že by mě zdejší dealer/servis párkrát taky nenaštval, ale to jak v reportáži působí Samohýl Motor, to je úplně jiný vesmír.
Z insideevs. Com se bohuzel od prevzeti Motor1 stal slusnej anti Tesla web...
Tak pro jistotu vysvetleni podstaty clanku a sice specialita norskeho prava:
“Norwegian law states that consumers can demand cancellation within five years if a product is not according to specifications and a shop has been given two tries to repair it.”
Nejak v tom ten skandal nevidim. Tesla vzala zpet auto, k cemuz byla prinucena norskym pravem. Ale nikde (podle meho nazoru) neni predepsane, ze takove auto musi byt sesrotovano, resp. nemuze byt opraveno a prodano.
Myslím že u nás je něco podobného - v záruční době Ti může obchod 3x zajistit opravu, popřípadě výměnu vadného kusu za bezvadný a až potom se ruší kupní smlouva a vracejí peníze.
Re: Podle průzkumu jsou zákazníci Tesly nejspokojenější
Když to píše web elektrickévozy.cz, pak to musí být pravda.
Členové sekt bývají navýsost spokojení. Sekta jim dává co jim v osobním životě chybí, hlavně sounáležitost s dalšími sektáři.
Sekta ovšem potřebuje vůdce, a tím muskelon určitě je. Bravo Elon, bravo sekta Tesla.
Podle toho článku spíše někdo dělá z komára velblouda. Pokud nový majitel neměl stejné problémy, tak na základě čeho vracel auto? Pokud to chápu správně, tak auto bylo nabízené jako ojeté. Maximálně pokud u bývalého majitele měla nějaké ty nehody a v inzerátu to nebylo. Což je obvyklá praktika u všech značek (samozřejmě špatná)
V žádném inzerátu nenajdete jaké všechny problémy s ním měl předchozí majitel a co všechno musel opravovat. Závadu mohli po vrácení opravit a tím auto mohlo být v pořádku.
To že ten druhý jezdil tak daleko do servisu je snad jenom jeho problém. Je na každým z nás, aby jsme si vybrali značku podle toho jak daleko máme servis. To jaké problémy jsou s vrácením aut prodejci u nás víme taky své. Stačí se podívat na Černé ovce. Dost často tam jsou vidět hlavně problémy s BMW.
Jinými slovy - Tesla tedy nebyla schopna odstranit vadu prvnímu majiteli, ale po vykoupení kvůli opakující se vadě už náhle vadu opravit schopná je? Tomu vážně někdo věří?? Hmm zajímavé, opravdu další důvod proč chtít Teslu :-[]:-[]:-[]