Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia a Stelvio 2.0 GME (206 kW) – Jedna je výjimečná

I když to na pohled není vidět, Alfy Romeo Giulia a Stelvio za sebou mají docela důležitou modernizaci.
Zpět na článek
29. 7. 2020 13:33
29. 7. 2020 13:50
29. 7. 2020 14:31
29. 7. 2020 14:15
29. 7. 2020 21:33
29. 7. 2020 14:19
29. 7. 2020 14:50
29. 7. 2020 19:31
29. 7. 2020 15:22
29. 7. 2020 14:22
29. 7. 2020 15:22
29. 7. 2020 15:31
29. 7. 2020 14:27
29. 7. 2020 16:12
29. 7. 2020 16:20
29. 7. 2020 16:24
29. 7. 2020 20:56
29. 7. 2020 20:56
29. 7. 2020 21:16
30. 7. 2020 04:11
31. 7. 2020 08:14
29. 7. 2020 23:34
30. 7. 2020 11:00
29. 7. 2020 23:34
29. 7. 2020 23:34
29. 7. 2020 23:34
1. 8. 2020 09:45
Avatar - 3_diamanty
29. 7. 2020 13:33
giulia
maximalka 2300? docela supa :-O opat tabulky s chybami... klasika

inak cakal by som ze stelvio bude cenovo drahsie voci giulii ... mne osobne sa paci viac ako giulia .. ta krasna modra mi tu obecne sedi na oba vozy ( na giulii nakoniec asi viac... stelvio potrebuje tmavsi odtien ).. dobre porovnanicko .. priam vyborne ... a pre fandov alfy urcite test roka .. ;-)

za mna jednoznacne stelvio ( aj svojou vsestrannostou aj vizualne ) :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 7. 2020 13:50
Tak. . .
Mohu potvrdit že stelvio je prostě bomba. Jízdní projev na suv neuvěřitelný.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 13:53
Re: Tak. . .
Někdo musí být nejlepší = je to Alfa :yes: :-)

Těžko pochopitelné jsou přes naprostou výjímečnost nic moc až špatné prodeje :no: :-(
Avatar - Stejsn
29. 7. 2020 14:31
Re: Tak. . .
Prodeje dnes nedělají jízdní vlastnosti, ale služby s autem spojené a pověst. A pokud na pověst FIAT léta kašlal, teď se není čemu divit že zákazník za svoje peníze koupí auto jinde.
29. 7. 2020 14:15
Re: Tak. . .
:yes: verím tomu, ja mám 500x a myslím na podvozok sa žiadne SUV tej triedy nechyta👍
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:28
Re: Tak. . .
To fakt asi nechytá = u BMW správně ocenili platformu Alfy = asi je fakt nejlepší :yes:

Bohužel prodeje náskoku = neodpovídají :-|
Avatar - 3_diamanty
29. 7. 2020 14:29
Re: Tak. . .
stelvio v sedej jedno u nas vidim... jedno z mala SUV kde aj v sedej posobi pekne a snad aj lepsie ako v nejakej "svietiacej kriklavej" .... z tejto dvojice aj po praktickej stranke nie je o com.. stelvio vie byt auto na vsetko... aj na zabavu ale aj ako rodinny kriznik :yes:
Avatar - xxc
29. 7. 2020 21:33
Re: Tak. . .
ma vobec 3 isofixy?
30. 7. 2020 09:59
Re: Tak. . .
to dneska prakticky nemaji ani o tridu vyssi SUV..a tri sedacky pochybuji, ze se tam vedle sebe vubec vejdou;-)
29. 7. 2020 14:19
co macan
Byl by lepsi Macan nez Stelvio? Diky za info
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:23
Re: co macan
Sice velmi dobře poladěná ale minulá generace Audi Q5? Takže asi 15 let staré auto?
29. 7. 2020 14:50
Re: co macan
Macan se chová jako vyšší HB s perfektním podvozkem a nejlepším řízením, právě Stelvio nebo F-Pace se mu trochu blíží řízením, ale jsou postavena trochu jinak než Macan.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:21
Re: co macan
Jasně že jinak = lepší platformu prostě neokecáš = čest inženýrům Porsche. Ale na platformu Alfy 15 let starou audinu nedotlačí
29. 7. 2020 19:31
Re: Re: co macan
Stelvio se mu trochu blíží? To nemyslíš vážně? Stelvio je ve srovnatelných verzích určitě lépe jezdícím suv. Tím neříkám že macan je nějaký průměr nebo hůř.
Avatar - white label
29. 7. 2020 22:06
Re: Re: co macan
Ale které to podle tebe jsou, ty srovnatelné verze? Právě, že ty docela chybí, Stelvio je tak trochu všechno (QV), nebo nic (vše ostatní s R4). Kdežto a Macan má kromě úplného základu (R4), tři verze s V6. Nejsportovnější podvozek má GTS a nejsilnější motor Turbo, ale i to má o 70 koní méně, než QV.
30. 7. 2020 04:46
Re: Re: Re: co macan
2.0 turbo a nejsilnější verze. Samozřejmě macan má daleko širší nabídku verzí.
Avatar - white label
1. 8. 2020 16:14
Re: Re: Re: co macan
Neřekl bych, Macan má čtyři benzínové verze/motorizace, Stelvio má tři diesely a tři benzíny (včetně QV).
Avatar - white label
30. 7. 2020 01:20
Re: co macan
Macan i Stelvio jsou vlastně takové hb/crossovery, ne tak F-Pace, ten má znatelně výš pozici za volantem a těžiště.
Avatar - 3_diamanty
29. 7. 2020 15:19
Re: co macan
uz len ked vidim tu cenu macanu.... tak mam jasno ... ;-)
29. 7. 2020 15:22
Re: co macan
Jsou lidi, kteří neřeší vše přes cenu. A líp jezdících SUV moc nenajdeš, pokud vůbec nějaké (možná Stelvio QV, ale nejel jsem).
Avatar - 3_diamanty
29. 7. 2020 15:41
Re: co macan
o jazdnych vlastnostiach porsche niko zrejme nepochybuje... navyse macan je ako prikrceny gepard... tu to bude jasna vec :yes:
Avatar - wakantanka
31. 7. 2020 12:09
Re: co macan
ani jedno, najlepšia bude RAV-4 hybrid, lebo baterky proklatě nízko :D :D :D
29. 7. 2020 14:22
Přeškoda...
...že AR a JLR rezignovali na použití civilnějších šestiválců ve střední třídě. Těch 300-400HP s fantastickými podvozky a řízením by byla naprostá fantazie.
280HP není špatně, ale projev R4 vs V6/R6 zůstane vždy jiný. Přitom si Giu o podobný motor přímo říká.
Rozbalit vlákno
39
29. 7. 2020 14:24
Re: Přeškoda...
No, ale to samozřejmě není vina výrobce, ale ekoteroristické EU.... :-( :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:25
Re: Přeškoda...
Psychiatrie? :D

Asijský japonský R3 má dneska 261 koní = nepřeháníš to s tím DOGMATICKÝM IDEOLOGICKÝM viděním světa?
29. 7. 2020 14:45
Re: Přeškoda...
To můžeš vysvětlovat jak chceš, ale AMG C43, M340i tomu moc velkou váhu nedávají.
29. 7. 2020 14:57
Re: Přeškoda...
To jsou ale jen špičkové (a tedy velmi drahé) verze pro pár zazobanců, ale dříve nebyl 6ti válec ve střední třídě žádný luxus a z principu nevyvážený a nepříjemně znějící tříválec v segmentu nejmenších a malých aut používálo jen Daihatsu... :-(
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:17
Re: Přeškoda...
No ale to přece nemá co dělat s nějakou tvou ideologiií = to je přirozená evoluce

Svět prostě nestojí někde tam kde se to kdysi líbilo tobě https://www.autoforum.cz/…mi-uspornejsimi/

Prostě ses ZASEK někdy kdy = před 20ti lety? Kolik ti je?

EDIT to s tím R3 je taky pěkná kravina = mimochodem víš že R3 tu byly už v 80. letech? https://www.idnes.cz/…l.A_2000M045Y05B
Jen protože mě to zajímá sem porovnával R3 1.2 PureTECH a R4 1.2Turbo https://autobible.euro.cz/…nzinovy-reparat/ nevím kolik bude přesné číslo ale odhadnu to = 95ti spíš 99% to bude FUK. Není to víceméně rozdíl
Avatar - fOE
29. 7. 2020 15:22
Re: Přeškoda...
A za to ze tu stredni vykonovou tridu, rekneme od 200 do 300k umi dnes v podstate kazdy pokryt i vyrobne levnejsim ctyrvalcem, za to muze EU?
29. 7. 2020 15:41
Re: Přeškoda...
No minimálně částečně, těmi nařízenými limity CO2. Ale snižování výrobncích nákladů, tj. zájem výrobce, v tom taky může hrát jistou roli... ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:43
Re: Přeškoda...
Sakra CO máš furt s tím CO2? :-O :-! :D
29. 7. 2020 15:26
Re: Přeškoda...
To nejsou špičkové verze, těmi jsou M3 nebo C63 či RS4. Tyhle jsou za stále ještě rozumnou cenu.
Zákazník chce co největší plat a co nejmenší životní náklady. To se nepotkává a někde se to musí projevit.
Avatar - iudex
29. 7. 2020 17:19
Re: Přeškoda...
Tak to nezmenili len emisné limity, ale najmä nástup turboéry. Keď z dvojlitra vytlačíš bežne 300 koní (a v extréme aj cez 400), logicky ubúda priestor pre atmo šesťvalce. Tie ospevované dostupné šesťvalce boli totiž na dnešné pomery výkonovo slabučké. Z hlavy dám napr. Vectru 2,5 V6, výkon 125 kW, to dnes robia 1,5ky. Trojlitre mali okolo 150 kW (Renault, Ford, PSA) a posledná atmo R6ka u BMW, špičkový a oceňovaný horčíkový trojliter mal 200 kW. Teda menej, než táto Giulia s dvojlitrom. Takže aby bol zachovaný výkonový odstup, atmo šesťvalce by museli mať značne cez 3 litre, povedzme 3,5 - 4,0 l (viď americké V6). A to by zase samotní zákazníci plakali, že to strašne žerie.
Takže aj bez emisných limitov by šesťvalce boli vytlačované a zostali by len v drahých modeloch. Možno nie len v prémii, ale aj tak by boli drahými okrajovými motorizáciami.
Avatar - Blue Sun
29. 7. 2020 20:48
Re: Přeškoda...
Opravdu má smysl to vysvětlovat někomu, kdo za vším vidí jen zlou EU?
Avatar - Ozzman
30. 7. 2020 11:18
Re: Přeškoda...
AMEN.... a teď si od Areseho poslechněte tu o zahnutych okurkach a nevzhledné mrkví, kterou EU zakazuje!
Avatar - wakantanka
31. 7. 2020 12:13
Re: Přeškoda...
Vážne? Tak daj v ktorých "lacných" autách sa bežne v európe vyskytoval 6 valec. Napoviem, okrem prémie to boli vždy tie najlepšie vybavené tzv. top modely danej značky. A stáli toľko čo tá prémia, preto vymizli a v prémii žijú ďalej.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:25
Re: Přeškoda...
Tohle opakující se klišé asi nemá konce = R4 2.0 MB má dneska 310 kW

R3 má dneska 261 koní
29. 7. 2020 14:39
Re: Přeškoda...
Pokud je tvé vidění automobilového světa tak zoufale povrchní a ubohé, že sleduješ jen čísla výkonu, tak můžeš být jistě stále spokojen. Je mi tě ale líto. A nekecej tady nic o nějaké "ideologoii", pokud při jízdě necítiš zásadní řidičský rozdíl mezi např. 3litrovým atmosférickým šestiválcem a přefouknutým čtyřválcem (natož vibrujícím tříválcem), vůbec nechápu, co na těchto stránkách pohledáváš! ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:40
Re: Přeškoda...
No tohle není ani tak ideologie = jako prostě NECHÁPÁNÍ :-)

Svět se prostě nezasekl = tam co ty. Kolik ti je? Tys zůstal někde kdy BMW 840i mělo 160kW = ze šestiválce = a asi právem si to auto měl za bombu. No a dneska ohrnuješ nos že stejný výkon má za zlomek peněz Toyota Camry

PODSTATA je = že za tu logickou evoluci v motorech a počítačových čipech atd. nemůže ZLÁ EU = je to normální přirozený vývoj
Jsou dodnes milé anomálie atmosfericky plněných motorů pochopitelně s nižším výkonem na které dávám odkazy https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 a tahle trochu ujetá track edition verze s ale VELMI SPRÁVNÝMI úpravami https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
O tom říkám že mě bere asi nevíc = takže fakt jen PAKO plácající totální HOVADINY může napsat to co teď ty

Chápeš to = po vysvětlení? Tak aspoň vypoť sorry
29. 7. 2020 14:54
Re: Přeškoda...
Žádný sorry! Samozřejmě, že by rostly měrné výkony motorů i bez vlivu EU. Ale na druhé straně by automobilky nemusely přecházet ze čtyřválců na přefoukané odporné tříhrnky a ze šestiválců na čtyřhrnky. A to vše za brutálního downsizingu... Toto se děje jen a pouze kvůli zelným debílkům ve vedení EU. Nebo si fakt si myslíš, že by BMW svůj skvostný (a zákazníky milovaný) řadový šestiválec dobrovolně odstranilo ze všech jiných, než špičkových (t.j. nejdražších) verzí? :D :D :D
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:19
Re: Přeškoda...
Jo = to JE přirozený = a dřív ZROVNA TAK zmizely V8 a byly nahrazený šestiválci. Fakt bys dneska chtěl V8 s výkonem 210kW? Hele mysliteli znalče = ale kvůli tomu že máš fatální NEznalosti sem omluvu nechtěl

Tak znova = a sorry za to cos napsal
29. 7. 2020 15:43
Re: Přeškoda...
Kde jsem tady tvrdil, že by modernější šesti- a osmiválce (již nevzniknuvší) neměly podstatně vyšší výkon než jejich historičtí předchůdci? Ukaž mi to, ty "znalče"! :D :D :D
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:44
Re: Přeškoda...
Tobě ten mozek FAKT až TAKHLE NEfunguje?
29. 7. 2020 15:45
Re: Přeškoda...
Ukaž mi ten můj diskusní příspěvek, kde jsem toto údajně uváděl. Předem díky. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:48
Re: Přeškoda...
Ty si nějak trochu retardovanej?

HLAVNĚ vypoť to sorry = za blbost kravinu debilitu cos vyplodil 14:39

JÁ zrovna JÁ sem opakovaně dávám odkaz na možná nejzábavnější auto na trhu hlavně nejvíc postaru postavený! A tvůj mozek vyplodí = cos napsal

Takže šup nejdřív SORRY
29. 7. 2020 14:48
Re: Přeškoda...
Umím si představit co tam napsal, i když to nevidím. Vychází to z toho, že ta auta a motory nejel.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:50
Re: Přeškoda...
Zjevně NEumíš = dokonce si představuješ PRAVEJ OPAK

Popravdě teď asi neni nic VÍC klasický pojetí auta = než Lexus RC-F Track edition :yes:
Avatar - iudex
29. 7. 2020 16:59
Re: Přeškoda...
Ani ja nevidím a nechýba mi to. :D
29. 7. 2020 14:38
Re: Přeškoda...
Je to škoda. Jenomže kolik by takových specifikací reálně prodali? Pro automobilky, jako je AR nebo Jag je to těžké. Musí lákat nové zákazníky, nesmí si dovolit žádný přešlap stran spolehlivosti, zároveň musí vydělávat, takže zase musí pečlivě volit specifikace, protože moc specifikací by znamenalo velké náklady. Jenže málo specifikací zase znamená méně zákazníků. Je to trochu začarovaný kruh a hlavně běh na dlouhou trať než se takové značky přiblíží prodejem a šíří nabídky k D3.
29. 7. 2020 14:46
Re: Přeškoda...
Když obě automobilky ten motor mají. JLR R6 Ingenium se 400HP a mildhybridní technologií, AR může podřadit stávající V6.
Avatar - iudex
29. 7. 2020 14:51
Re: Přeškoda...
Tak nie je ich veľa, ale sú. Zrovna paja mal ten stredný V6 v Jagu a napr. v 3er je to veľmi žiadaná motorizácia (M340i). Tieto dvojlitre sú fajn a dynamicky určite stačia, ale proste sú to len štvorvalce, moc charakteru ani zvuku nemajú. A tiež tu nie je odstup od mainstreamu, takýto motor má hocijaký Superb. Na druhej strane plnotučné hot modely (QV, ///M, AMG) už sú nielen cenovo inde, ale hlavne pre mnohých príliš ostré a ťažšie zvládnuteľné a takého Quadrifoglia sa už boja (predsalen 510 koní na zadku môže byť divočina). Takže taký civilnejšie ladený šesťvalec je ideálny kompromis.
29. 7. 2020 14:58
Re: Přeškoda...
Přesně, ceníkově jsem se u XE S pohyboval na úrovni 2mio a nakonec skončil o výrazné statisíce níže. Tedy dejme tomu cca 300-500tkč oproti plnotučným top modelům.
Ano, uměl jsem si po pár měsících představit o nějakých 50-100HP víc, podvozek měl rozhodně značné rezervy, ale celkově to byl nejlepší malý sedan, který jsem jezdil. Tedy vyjma zmíněných vrcholných verzí. ;-)
Avatar - fOE
29. 7. 2020 15:31
Re: Přeškoda...
Panove, co rikate furt nemeni nic na tom ze se bavite o okrajovych verzich. Bavime se prece o premiove stredni, tam se musi honit prodejni cisla. A premiova stredni jede na r4, vetsina nafta, velka cast v kombicich, az pak dieslove r6/v6, a az pak se zacneme bavit o benzinovych vicevalcich. Radit alfe nebo jaguaru nabidnout vic benzinovych sestivalcu je jako radit cloveku co krvaci ze stehenni tepny aby si az prijde domu nezapomel dobre vymyt tu odreninu na koleni. To je fakt nezachrani, naopak, vyvoj neceho takoveho / homologace atd. muze byt jen dalsi (posledni?) hrebik do rakve.
Avatar - iudex
29. 7. 2020 17:34
Re: Přeškoda...
Tomu všetci rozumieme. Ale ak to nehodnotím globálne, ale len zo svojho pohľadu kupujúceho, práve preto Giulia nemohla byť na mojom shortliste. Pritom sa mi ohromne páči (mám pocit, že časom viac), nedávno som obdivoval novú červenú Veloce a je to fakt krásne auto, krajšie, ako súčasná 3er (hlavne ak nie je ideálne vyšperkovaná). Ale R4 je handicap, ak by mi stačil štvorvalec, tak silnou konkurenciou by boli hotheče. K hotsedanu, notabene prémiovému sa pýta šesťvalec.
Mimochodom zistil som, že Mercedes pre Céčko stále ponúka aj "bežný" (rozumej nešportový) šesťvalec: C400. Je to v podstate úplne civilný model s podladeným trojlitrom (245 kW). Až nad ním je C43 AMG (tiež 3,0 V6, ale 287 kW).
29. 7. 2020 17:55
Re: Přeškoda...
Nie V6, ale R6 ;-)
Avatar - iudex
30. 7. 2020 08:57
Re: Přeškoda...
Céčko už má radovú šestku? To som nevedel. Každopádne n rozdiel od BMW zachoval Mercedes šesťvalec aj pre civilnú verziu, za čo mu patrí :yes:
Takže oproti 3er má Céčko o jeden viacvalec navyše, teda nielen v AMG modeloch.
Keď tak nad tým ale rozmýšľam, aj tak by som radšej priplatil za 43AMG. Civilné C400 by aj tak vyžadovalo priplatiť za AMG pakety a cenový rozdiel by sa znížil.
30. 7. 2020 11:58
Re: Přeškoda...
Ano, už jsou zpátky v řadě, nahrává tomu modularita. Co jsem z nových inline nejel je JLR se 400HP. ;-)
Avatar - iudex
30. 7. 2020 15:20
Re: Přeškoda...
Tak neviem, ale ja všade nachádzam, že je to V6, nie radový motor (a to ako C400, tak i C43 AMG): file:///C:/Users/Admin/AppData/Local/Temp/Cennik_Trieda_C_sedan_W205_2020_01_09_O.pdf
31. 7. 2020 04:34
Re: Přeškoda...
Omlouvám se, mají ho řady od E výše, v C-Klasse jsem ho nejel. Myslel jsem, že už tam je ;-)
29. 7. 2020 14:27
Mohu potvrdit...
...z vlastní zkušenosti, že Giulia 2.0/280 k AWD jezdí i vypadá fantasticky. Navíc ve srovnání s autem, kterým jsem jezdil před cca 2 roky došlo k zásadnímu zlepšení úrovně dílenského zpracování (zejména v kabině), které je nyní plně srovnatelné s D3. Svezení to bylo parádní (vč. překvapivě komfrotního odpružení i na 19palcových kolech), ale užíval bych si ho ještě mnohem mnohem více, kdyby to auto mělo 6stupňový manuál (a v ideálním případě i pouze pohon na zadek, který by výrazně snížil cenu i spotřebu a auto by bylo ještě o metrák lehčí). Alfo sorry, ale tuto možnost bych u tak řidičsky vyhraněné značky považoval za samozřejmou povinnost, takže tyto prohřešky jsou pro mě zcela neomluvitelné!!! :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
54
Avatar - iudex
29. 7. 2020 14:43
Re: Mohu potvrdit...
Nájdi mi auto v tejto kategórii, t.j. stredná trieda s cca. 250-300k, RWD a manuálom. Neexistuje. Takže vytýkať to Alfe je nefér, nemá to nikto.
BMW 330i: 190 kW, automat, aspoň je trojka dostupná aj s RWD.
Audi A4 45TFSI: 195 kW, automat, štvorkolka
Jaguar XE: P250: 184 kW, automat, štvorkolka, P300: 221 kW, automat, štvorkolka
Mercedes C300: 190 kW automat, aj RWD
Volvo S60: 184 kW, automat, predokolka alebo štvorkolka.
Inak samozrejme súhlasím, RWD a manuál by tie autá jednak zlacnil, jednak odľahčil.
29. 7. 2020 14:50
Re: Mohu potvrdit...
Sorry, ale že to dělá konkurence stejně blbě, pro mě není omluva... :-(
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:53
Re: Mohu potvrdit...
Neměl by sis aktualizovat data? Je rok 2020 druhá polovina!

Ono to má DŮVOD = ani ty určitě neřadíš manuálem líp než dnešní 8, 9 a 10st. automaty = navíc viz Vaculíkův text k řazení pádly u Lexusu RC-F V8 Track Edition = i manuální řazení je dokonalý

Neměl by ses aktualizovat na realitu roku 2020?
29. 7. 2020 14:51
Re: Mohu potvrdit...
A o to víc je škoda, že tradiční výrobci sportovněji laděných aut nebojují s D3 právě vyplňováním těchto mezer. ;-)
29. 7. 2020 15:03
Re: Mohu potvrdit...
Přesně! :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:20
Re: Mohu potvrdit...
Tak CO myslíš tím přesně CO by sis představoval?
29. 7. 2020 15:49
Re: Mohu potvrdit...
Aha, zapomněl jsem na tvojí tradiční natvrdlost. Takže pokud by Alfa měla nabízet verzi Giulie přesně podle mého gusta, tak by to byl ten stávající dvoulitrový čtyřválec s 280 k ve spojení s pohonem zadní nápravy a 6st. manuální převodovkou. (atmosférický šestiválec ve stylu Busso už ani neuvádím, jako v současné době již naprostou utopii).
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:54
Re: Mohu potvrdit...
Je to chvíli zábavný když IQ tykve říká to co ty v 1. větě = ale jen chvíli

Viz tvoje nechápání všeho a tvrzení že VŠICHNI ONI sou mimo a ty in = mě to až TAK nerozčiluje, ale vocamcaď pocamcaď

Hele a CHÁPEŠ PROČ je Busso apod. CELOPLANETÁRNĚ nemá to NIC s EU jak dokola opakuješ = chápeš proč to už není? A proč i kdyby se objevil novej Giuseppe Busso = bude to spíš R4? Nějakej Busso udělal pro Koenigsegg R3 s výkonem 600 koní = že ty CHCEŠ bejt ZASEKLEJ někde v minulosti = no tak ale neříkej že všichni co tam znalostma nezůstali = sou natvrdlí. Možná je natvrdlej spíš = kdo tam zůstal?

Hele VÍŠ eště kolik ten V6 měl výkon? A není to JEN o výkonu viz zvuk aktuálního RC-F = ale víš kolik měl výkon?
29. 7. 2020 16:07
Re: Mohu potvrdit...
Hele, svez se někdy s Alfou s Bussem a třeba se ti v tý tví hlavince aspoň trochu rozsvítí v tom, že řidičské zážitky zdaleka nedělá jen tabulkové číslo výkonu, resp. maximální rychlosti a zrychlení. ;-)
P.S. Jinak pokud sis nevšiml, tak jsem realista a v případě současné Giulie bych se spokojil i s tím stávajícím čtyřválcem.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 16:15
Re: Mohu potvrdit...
TY krom toho že si DRZEJ a žvaníš KRAVINY = nechápeš ani psaný text?

Nebo prostě jen NEVÍŠ = a snažíš se to KECAMA zakrýt :D

Takže se vrať to chvíle kdy si překročil KECAMA hranu = a i tvoje hlava jistě pobere = že to k https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 dnešní asi nejstaromilejší anomálii kde NEjde o výkon ale CHARAKTER a popravdě stejně jako u Bussova šestiválce o ZVUK = fakt nepasuje dokonce je to PŘESNĚ NAOPAK než si vyplodil

Ostatně opakovaně sem tu psal o možná NEJ motoru naší doby https://www.autoforum.cz/…i-jako-stare-f1/ a kritizoval že nikdo se tu nezúčastnil diskuze = včetně tebě a říkal sem to i tobě = co hlavinko = vzpomínáš? Co REALITA?

Tak = ukaž že když už nemáš znalosti = máš aspoň koule

RC-F V8 Track edition moje asi nej auto který je PŘESNĚ O TOM po čem voláš = aspoň to ti DOŠLO?
29. 7. 2020 16:40
Re: Mohu potvrdit...
Opět jsi nic nepochopil, ale už mě to ani nepřekvapuje. A fajn, kup si svého skvělého Lexuse RC-F, rozhodně ti v tom nebudu bránit, ale mě ho nevnucuj. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 16:46
Re: Mohu potvrdit...
Mohl bys přestat být alespoń UBOŽÁK? :-|

Někdo ti ho VNUCUJE? Co to zase žvaníš? DOŠLO ti že celý pojetí vozu a motoru = je O TOM po čem voláš? A jestli jo = stačí si o autě přečíst, jak si to TOTÁLNĚ překroutil?

POCHOPILS jak MOC si to otočil? Prostě ten Lexus RC-F Track Edition = je dnes něco jako kdysi dááávno ta Alfa a Bussův V6 = v ekonomický realitě takže dražší ale furt POJETÍM to SAMÝ

Takže co

EDIT tak co si VYMYSLEL že sem já nepochopil = už víš výkon co měl ten Bussův šestiválec? Zkus to bez TRAPNEJCH drzostí = normálně čelem ke SVÝM větám
29. 7. 2020 17:55
Re: Mohu potvrdit...
RC -F má manuál? Kdo běžnou verzi označil kdy za vynikající? ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2020 18:33
Re: Mohu potvrdit...
Všichni verzi RC-F V8 Track Edition = pro tebe možná překvapující ale jedno jestli Honza Koubek nebo Martin V. doporučili RC-F V8 vaculík i z pohledu spolehlivosti a fungování = motoru i převodovky

Ne manuál ale pádla = a převodovku včetně ručního řazení za vynikající Vaculík = vím že na něj moc nedáš a často vidíte věci dokonce přesně opačně. I když s tím 3er a škodovkou to bylo jen proto žes to blbě pochopil a odmítl sis to dát vysvětlit
Avatar - pradeda777
29. 7. 2020 15:41
Re: Mohu potvrdit...
Tradiční výrobci nebojují s D3 ve "vyplňování mezer", protože si to bohužel nemohou dovolit....asi tak... :-(
29. 7. 2020 16:17
Re: Mohu potvrdit...
Tak nějak. Kdyby ty mezery stály prodejně a nákladově za to, D3 by je vyplnila sama.
Avatar - Blue Sun
29. 7. 2020 20:51
Re: Mohu potvrdit...
Přesně tak... Když si to nemůže dovolit ani "svatá trojka", jak by to mohla zvládnout o život bojující Alfa?
Avatar - fOE
29. 7. 2020 15:32
Re: Mohu potvrdit...
P250 je snad zadokolka a az P300 4x4... ?
29. 7. 2020 15:50
Re: Mohu potvrdit...
Benzinový dvoulitr jako zadokolka má v Giulii 200 k, silnější verze s 280 k je bohužel jen s pohonem všech kol. A vždy povinný automat... :-( :no:
29. 7. 2020 16:05
Re: Mohu potvrdit...
O.K. myslel jsem, že jenom popletl označení Alfy... ;-)
Avatar - fOE
29. 7. 2020 16:08
Re: Mohu potvrdit...
Myslel, a odpovim si sam, ano P250 je povinne RWD, a P300 povinne 4x4, oboje jak pise iudex jen s AT. U benzinu bych to cekal prave obracene (kdyz uz to teda musi byt povinne tak nebo tak).
Ale jaguar ani tady nekonci, kdyz se u XF slabsi r4 25d delal s 4x4 a poctivy V6 s 300k, 30d, se delal (stale dela?) jen jako RWD. :yes: :D
Ja nevim, ale prijde ze v techto okrajovych premiantech vazne premysli tak nejak zvlastne. :-)
Avatar - iudex
29. 7. 2020 17:04
Re: Mohu potvrdit...
Ano, čakal som, kto si moju chybu všimne. ;-) Furt tam ale je ten automat, rovnako ako u všetkých ostatných, teda platí ten záver, že RWD+manuál už v tejto kategórii nie je.
Avatar - pradeda777
29. 7. 2020 15:37
Re: Mohu potvrdit...
"RWD a manuál by tie autá jednak zlacnil, jednak odľahčil".....Důvody proč tomu tak není tu zazněly už několikrát. Přesto i tak opakuji: 1. Emisní restrikce, složitost kontroly emisí u manuálu (pokuty). 2. Náklady na záruční opravy. 3. Výrobní náklady. 4. Poptávka
I já bych samozřejmě přivítal dvoulitr s manuálem...... :-!
29. 7. 2020 15:51
Re: Mohu potvrdit...
To ale není sportovní sedan.... :-(
29. 7. 2020 15:56
Re: Mohu potvrdit...
Co není sportovní sedan?
29. 7. 2020 16:04
Re: Mohu potvrdit...
Toybaru. Stojíš si na vedení? :-)
Avatar - fOE
29. 7. 2020 16:10
Re: Mohu potvrdit...
hatelist = potreba tlumocnika :)
29. 7. 2020 17:05
Re: Mohu potvrdit...
No to není, nemá smysl ho do diskuze vůbec míchat.
Avatar - pradeda777
29. 7. 2020 15:51
Re: Mohu potvrdit...
Mám lepší....třílitr šestivál s manuálem.... :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 16:03
Re: Mohu potvrdit...
Jo pro zábavu určitě obojí = R6 určitě lepší :yes:
Avatar - 3_diamanty
29. 7. 2020 15:23
Re: Mohu potvrdit...
v tejto cenovej aj vykonovej aj velkostnej lige uz bohuzial manualov moc nemas.. ak vobec este nejaky .. ale inak plne ta chapem.. a rozumiem.. lebo aj ja by som najradsej vsade manual ... ( akurat v terenaku do terenu tam by som bral pre zmenu uz jednoznacne automat .. teda mne zase napriklad jimny s manualom tiez pride divne .. ako trapit tu spojku v terene a pod .. ale asi je to jedno.. stejne v eu uz konci )
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:28
Re: Mohu potvrdit...
Viz ten Vaculíkův text o 8st. aisinu v Lexusu RC-F = nekompromisní poslušnost na pokyny pádel = klasickej klacek nemá smysl. V úrovni dnešních vyšších výkonů = už by to byl pro většinu řidičů i problém.
Avatar - 3_diamanty
29. 7. 2020 15:32
Re: Mohu potvrdit...
ja si napriklad ani neviem predstavit s pajerom v manuali sa brotit terenom... tu je automat doslova nutnost... ale dnes mas uz aj v osobakoch velmi naslapane automaty to verim .. akurat nejaky ten manual v osobakoch by nadalej ostat mohol aj u drahsich aut... ale chapem..
Avatar - pradeda777
29. 7. 2020 15:48
Re: Mohu potvrdit...
RC-F a podobné mašiny jsou stavěny jen pro PÁNY ŘIDIČE a ti by si poradili i s fofrklackem.... ;-) Proto BMW Mka a několik dalších značek stále manuály nabízí.... :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 15:49
Re: Mohu potvrdit...
Viz M. Vaculík máš tam fenomenálně fungující pádla
29. 7. 2020 15:52
Re: Mohu potvrdit...
A co jako? :D
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 16:00
Re: Mohu potvrdit...
Tak se dneska řadí manuálně = víš? :D

No a já jako většinou souhlas s někým urovně Vaculík = NE s tebou

Škoda že člověk nemůže vidět realitu = jak reálně jezdíš a řadíš

Škoda že člověk nemůže vidět fikci = jak bys reálně jezdil a řadil https://www.garaz.cz/…gurmany-21004014 :-!
Avatar - pradeda777
29. 7. 2020 15:52
Re: Mohu potvrdit...
Pádla patří do kanoe....voe.... ;-)
29. 7. 2020 15:55
Re: Mohu potvrdit...
Pokud řešíš opravdu top časy na okruhu, tak je sekvence lepší manuálu, ale o tom se tady nebavíme. Mluvíme o radosti z jízdy, ke které pro určitý okruh lidí patří i manuální převodovka.
29. 7. 2020 16:03
Re: Mohu potvrdit...
Na komoru! ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 16:04
Re: Mohu potvrdit...
Viz já 16:00

Viz ty 14:39 = vypoť to sorry = napsals tam DEBILITU KRAVINU NESMYSL
Avatar - pradeda777
29. 7. 2020 16:14
Re: Mohu potvrdit...
Přesně....bohužel jsme "vymírající druh"... ;-\ "Rakovinu" s automaty u sporťáků odstartovala F-1, kde je k tomu vedla honba za posledními setinkami vteřiny. (Tímto bohužel odstranili další prvek závodního umění, který pomáhal odlišit zrno od plev). No a po tomto kroku si to výrobci sporťáků pak mohli "zdůvodnit" i u sporťáků a "automatická rakovina" byla na světě..... ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 16:23
Re: Mohu potvrdit...
S kvalitně udělanými pádly = viz to RC-F V8 Track Edition = ten pocit OVLÁDÁNÍ dostaneš taky. Fotrklacek = spíš v nižších výkonech ála Toybaru

To že manuály skončily nebo se velmi silně omezily napříč planetou = nemůže zlá EU jak všechno vidí Arese a nejen on ;-)

Prostě nemůže za všechno špatný Havel a Kalousek a EU a Sóros :*) :D :-!
Avatar - Charger
30. 7. 2020 16:03
Re: Mohu potvrdit...
No pokud ti přijde pocit, když ťukneš po pádlu, stejný, jako když šlápneš na spojku, vezmeš za páku a musíš dokonalou souhrou nohou a rukou správně rychle zařadit, nedejbože podřadit s meziplynem, tak se trochu obávám, že absolutně nechápeš co vše lze v autě vnímat a cítit.

Ostatně důležité je rovněž říci, že za více snahy přichází více odměny - proto je SPRÁVNÉ řazení s manuálem mnohem uspokojivější než když to za tebe udělá mechanismus sám, jakkoliv může být skvělý.

Tím nijak nepopírám, že do mnoha vysoce výkonných vozů se současné automaty či dvouspojky hodí nejen dobře, ale často i lépe. Některé převodovky řadí přímo nadpozemsky (Aisin v RC-F to bohužel není ani z dálky).

Dnes sportovní auta také nabírají na výkonu, čímž se stávají pro generaci čím dál línějších řidičů hůře zvladatelná s manuálem.

Pokud ale někdo s manuálem umí, tak získá úroveň kontroly nad autem, zejména za extrémních podmínek, na jiném levelu, než jakýkoliv automat s výjimkou závodních sekvenčních převodovek (které se stejně mezi automaty řadit nedají, páč mají pořád spojkový pedál). Proč má manuál stále smysl, nejlépe popisuje Henry Catchpole ve svém videu o 911 GT3 manual na kanálu Carfection.

Napsat tedy, že z řazení pádly máš stejný pocit, jako s řazení manuálem, je asi podobně hodnotné, jako říci milovníkovi kvalitní čokolády, že z Milky máš stejný chuťový zážitek, jako z prvotřídní francouzské čokolády. Ano, pro většinu laické veřejnosti možná ano, pro ně je milka chutnější a snáze stravitelná. Pro člověka, který se už projedl (prořadil) na jiný level, ani náhodou.
Avatar - iudex
30. 7. 2020 16:47
Re: Mohu potvrdit...
Hm, tak teraz neviem. Mám rád Milku, radšej než nejaké horké drahé čokolády s vysokým obsahom kakaa a súčasne uprednostňujem manuál pred (akýmkoľvek) automatom. Kam so mnou? :D :-[]
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2020 18:41
Re: Mohu potvrdit...
8st. Aisin v RC-F Track Edition viz Vaculík = viz citace co sem sem dával = vidí to JINAK než ty

Milka mi moc nejede = má radši kvalitní hořký čokolády. Nemusí být JEN francouzský. Ale radši (kvalitně) piju ;-)

Manuál se do dnešní aut kdy výkon vzrostl tak že to co mělo relativně nedávno fantastický https://en.wikipedia.org/…W_8_Series_(E31) maj dneska škodovky a ty reálný výkony 500, 600 a víc koní sou NEjen pro současný ale jakýkoli řidiče moc. NENÍ to o generaci = lidí jako Ken Miles bylo vždycky málo = ale o VÝKONU
Mám nestrejdu co má ten dar co K.M. a není moc pravděpodobný že bys byl lepší a je velmi nepravděpodobný že bys vyzkoušel víc aut a je téměř absolutně jistý žes tolik aut za tolik peněz nevlastnil = a ten souhlasí s Vaculíkem a já s nima. Do těch dnešní výkonu a nárůstů výkonů = už manuál leda pro toho Kena Milese apod. a těch bylo vždycky velmi málo

Takže Toybaru určitě manuál a teď prý snad bude manuál i v Supře = ale CHCE to pár lidí = mnohem MNOHEM víc jich na to téma jen štěká :-)
Avatar - wakantanka
31. 7. 2020 12:26
Re: Mohu potvrdit...
Nechcem byť za každú cenu oponentom pretože sám tiež preferujem v aute manuál, ale na rovinu, v daily presúvadle ten automat má zmysel. Tieto alfy nie sú nejaké primárne športové stroje. Nehovoriac, že drvivá väčšina dnešných manuálnych prevodoviek už nepotrebuje tú súhru, ktorú popisuješ vyššie, aby uspokojivo fungovali.
29. 7. 2020 17:09