Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Podívejte se, jak by dnes vypadala Tatra Prezident, kdyby nezůstalo jen u prototypu

32 komentářů

Avatar - Well-being
Well-being
se mi na mysl: kdyby byly v (_!_) ryby, nemusely by být rybníky ... 😉
PowerHouse
Tuctovka - běžná světla, pod nima kapsy a protiaerodynamické masky.

Prostě také to připomíná Kiu, Opla, ... .
Josef Konečný
Ale počítačový grafik šikovný. Tatra dopadla tak jak měla, v dnešní době globalizace nejde vyrobit takový reprezentativní vůz v tak malé automobilce za stejné peníze jak BMW.
traveldrive
Vida, aká je dnes doba, šikovní grafici sú najlepší dizajnéri. Praví profesionáli.
Anonym
Já teda nevim ale uměnu vidim jen na předni masce a moc teda neviniká takže žadná konkurence mervedesu ,mercedes výtězi bohužel,konstrukteři maji málo fantazie
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
proč to tahá břicho po zemi? :no:
abros
Už to začíná být nudné a k nasrání, to slovo kdyby.
Je to tak jak to je a historii už nikdo nepředělá, to je bohužel realita.
Co tu zůstalo se dál rozprodává a co se tu bude vyrábět zase rozhodují jiní.
Vzor Škoda, koncern zavelí a místo aut se budou dělat třeba traktory.
Dělal jsem v Barumu a přesně tak to dělá i Continental.
Máme šikovné dělníky, ale děláme Němcům otroky, noční směny atd..
To nás chtěli vyhladit, lidi velice rychle zapomněli, stačí hodit pár drobků od stolu !!!
topten
mame sikovne lidi, ale vladnou nam nemehla
sakra, kde ja jsem to jenom cet ....

k celkovymu obsahu - ses magor
Speed
To, že si necháme od každého kálet na hlavu je fakt. Jsme jenom montovna co za pár drobných rozprodá vlastní know-how.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak jdi a rozbij hubu prvnímu komunistovi co potkáš. Ten za to možná nemůže ale kam dovedli ekonomiku a vzdělání https😐/www.facebook.com/…152963423674009/ už jo

Takže po revoluci v tržní realitě to moc JINAK než montovna = bohužel nešlo. Až teď po 30ti letech = začínáme mít peníze a vzdělaný lidi = aby sme JEN montovna bejt nemuseli. A taky už nejsme je tu díky miliardovým investicím už celkem dost https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…proti-klimaticke

Vlastní know-how? Mohly bejt nějaký výjímky, ale tržní prostředí ukázalo co a jak = byla to KATASTROFA naprostá neschpnost konkurovat. Takže o čem mluvíš?
Speed
Ty jsi tady asi místní chytrák, jehož názor je asi svatý, že? V první řadě se nauč česky. Píše se BÝT a ne BEJT.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já sem VŠUDE chytrák = a tohle přece NEJNI o názoru (to J tam máš ÚMYSLNĚ 😉
Co z toho co ti řekne každej (no většina :😉 😁 ) s ekonomickým vzděláním = považuješ za NÁZOR? 😄

Neřeš spisovnou a psanou řeč = řeš to vlastní know-how = jak si to myslel?
Mig_35
Co jsi konkrétně udělal pro to, aby to bylo jinak?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Si těžkej magor = hodně mimo realitu 😐

Jinak TRAPNÝ jaký kraviny si tu vyslouží samostatný článek = a naopak jak zásadní věci z oboru, mě naposled nadchly wolframový brzdy Porsche = se tu KVŮLI TAKOVÝHLE KRAVINĚ nikdy neobjeví
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Nemohl by šikovný grafik, ve spolupráci s redakcí auto.cz, vytvořit pár vizualizací automobilů, kterými bychom jezdili, kdyby Přemysl Otakar II. vyhrál nad Rudolfem?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-!
topten
ten soucasnej, kterej se svoji tlupou obyva nejdrazsi LDN ve stredni evrope, potrebuje spis sanitku nez limuzinu
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
freferg
Nikdo nemůže odhadovat co by se stalo, kdyby Tatra pokračovala dál v produkci osobních aut a s velkou pravděpodobností by to auto takhle nevypadalo. Jen ať si grafik zkusí nakreslit podobu nové generace nějakého auta aktuálního velkého výrobce. Až auto představí, tak můžete porovnat.

Tatra by to v osobních autech měla hodně složité. Musíme nezapomínat, že to byla spíše kusová výroba. Neměla by problém jenom s tím, kde vyrábět, ale i s tím vyvíjet v aktuální době nové modely. S velkou pravděpodobností by buď museli podvozkovou platformu a motor koupit od někoho jiného, nebo by tuhle část Tatry musel koupit jiný výrobce aut.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No spíš může = pokud by to nebyla jen překapotovaná verze nějaký rozšířený techniky = nebyla by. Ekonomická šance v nesocialistické ekonomice = nula

Zjednodušeně to samé co po revoluci při nárůstu platů atd. prostě v tržní ekonomice potkalo místní výrobu bot, textilu, skla a já nevím čeho = reálná konkurenceschopnost v tržních nepokřivených podmínkách = NULA

Ostatně to samé se týká i Škodovky = němci koupili vlastně jen holé zdi a název = všechno ostatní vyhodili a začali od nuly. Komanči dovedli ekonomiku státu do stavu kdy 100 mld. kč který VW v první chvíli do Škodovky vrazil = tolik neměl celej stát na VŠECHNY investice = a něco podobnýho potřebovala KAŽDÁ továrna výroba = všechno bylo šíleně zaostalý. Vrazit obrovský prachy + know-how do Škodovky se vyplatilo a vrátilo a vydělává. To samý u Tatry = naprosto zcela vůbec = nepřipadalo v úvahu

Jinak viz já 8:52 = smutný jak zásadní info z oboru se tu nikdy neobjeví = a takovýhle zbytečných kravin..
Avatar - Stejsn
Stejsn
je příšernej. Připomíná mi to ty evoluce původních starých aut, co dělala Dacie z Renaultu 12, nebo třeba Daewoo Nexia z původního Kadetta. Tu ocucat, tu zamračit, tady zakulatit, tuhle nahradit chrom opuchlým plastem... no otřesný. :no:
mazlik.uzlik
Luxusní auto jako konkurence mercedesu by neměla šanci. Takové auto je také reprezentativní záležitost. Bude chtít nemalý počet kupců uvalit vysokou částku za poměrně neznámou východoevropskou značku? Kupuje se přeci jen i to logo na kapotě. A techniku by Tatra stejně musela obstarat u renomovaného výrobce.
Jedině snad teď, v době nastupujícího elektra by se dalo uvažovat o tom, že udělá s čínskou technikou elektromobil. Ale velká těžká limuzína, která má mít velký dojezd, k tomu není nejspíš úplně nejvhodnější... Možná by mohla uvažovat v duchu tradice o nějakém aerodynamickém vozítku, které osloví netradičním designem a nízkým koeficientem odporu. Což se právě v souvislosti s elektrem hodí. Ale i k tomu jsou zapotřebí velké peníze a ty nejspíš Tatra nemá.
A pokud jde o design, přední světlomety působí jako z nějakého auta střední či nižší střední třídy.
Tatru mám rád, ale tohle vzpomínání na to, co bývalo, nebo co by být mohlo, je trochu jalové.
Jirka Svoboda
Přesně tak! Nostalgie je fajn, ale dnes je celý svět jinde. Tatře držím palce aby vydržela s nákladními auty, tyhle designové pokusy jsou dobré tak pro studenty. Podívejte se na živoření Jawy - Indové nestačí vyrábět retro motorky, které je naučili dělat naši otcové....
Mig_35
Tatra je velmi úspěšná v tom co dela a úplně zbytečně by se cpala do segmentu, ve kterém by měla minimální šanci...
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Auto na kresbě nedopadlo úplně špatně. Neznám věk a zkušenosti autora, ale mezi mnoha jinými výtvory má tato představa celkem slušnou úroveň. Nikoliv vynikající.
Za zmínku ovšem stojí připomínka jedné z posledních prací pana Václava Krále, Tatra Prezident. Je to podle mého mínění to nejhorší, co kdy stvořil. Vlastně je to asi to jediné z jeho tvorby, co nemá parametry kvalitní designerské práce. Nevím, jak se to stalo, nicméně Prezident neměl nikdy vzniknout. Wardova T700 byla nesrovnatelně povedenější.
Viktor Špička
Většina designů je povedená ...jen ta česká realita je nakonec strašná. Trakotry a oplastované koncepty . Invence přidušená pod taktovkou cizáků 😐.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Místo znalostní ideologický vidění věcí = domácí výroba? Je tu i osvědčený ruský e😜ort :-!

Doporučuju hlavně se vyhýbat https😐/manipulatori.cz/ 😁
Speed
V dnešní době by TATRA už vyráběla SUV. Byly by podobné Land Roveru. V menších sériích a s luxusní výbavou. Hlavní trhy Rusko, Čína a ropné velmoci. Ročně by dělali okolo 3-5 tisíc kusů. Bohužel divoké 90.a amatérský přístup tehdejších vlád a managementu udělal za tímto snem definitivní konec.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hezká FANTASMAGORIE = co si lidi VYLŽOU aby bylo po jejich = jak to oni CHTĚJÍ vidět 😲 😁

No i 50 let v kuse vyráběná absolutní klasika = musí rozkládat náklady a sdílet techniku. Tolik k tvé TOTÁLNÍ FANTASMAGORII
Speed
Blbe. Nikdo se o tvůj názor neprosil. :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No mohl sem ti napsat to samý = místo toho sem věc uvedl na pravou míru. Vysvětlil sem ti místo toho realitu

Nejen ti viz já 12:05 = tak to prostě je

Auto máš normální = buď normální i v tomhle. Není to radostný = ale realita je ta co píšu. Rozbíjet hubu komunistům co to způsobili nepomůže = ale na duši možná dobře udělá 😁
matuS
"Značka tehdy dala přednost výraznějším inovacím a vznikl zcela nový vůz Tatra 700."

Autor zjavne nevie o Tatre nič