Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Blíží se konec SUV Mitsubishi v Evropě? Čeští zákazníci se nemají bát

Podle zahraničních spekulací se Mitsubishi připravuje ukončit v září tohoto roku dovoz SUV modelů na evropské trhy. Díky rozhovoru s českým zástupcem značky ale víme, že je situace podstatně méně dramatická.
Zpět na článek
11. 8. 2020 16:25
11. 8. 2020 10:09
11. 8. 2020 10:27
11. 8. 2020 10:45
11. 8. 2020 13:37
11. 8. 2020 14:56
11. 8. 2020 15:36
11. 8. 2020 16:14
11. 8. 2020 16:40
11. 8. 2020 18:40
11. 8. 2020 18:43
11. 8. 2020 19:48
11. 8. 2020 20:14
11. 8. 2020 20:49
11. 8. 2020 20:59
11. 8. 2020 22:42
12. 8. 2020 08:55
11. 8. 2020 21:30
11. 8. 2020 17:28
11. 8. 2020 11:18
Avatar - Ada je zase tady
11. 8. 2020 10:08
Mitsubishi
Mitsubishi de facto ukončil prodej v Evropě tím, že do SUV přestal montovat diesely. Smrtelná rána přišla vzápětí - spojení s rendlíkem. Dnes jsou v EU výrobky této značky proto již neprodejné. :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
11. 8. 2020 13:56
Re: Mitsubishi
Ádo, Eclipse Cross má dieael, 2,2 ale české zastoupení jej odmítlo prodávat v ČR.
Outlander dopadl jak dopadl. ASX totéž. :no:
11. 8. 2020 16:25
Re: Mitsubishi
Trochu si to pletiete, o dizle uz takmer vobec nie je zaujem.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 18:41
Re: Mitsubishi
u nas sice nema .. ale v nemecku je eclipse aj s dizlom https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Ozzman
11. 8. 2020 10:09
RIP
Toppere, upřímnou soustrast ;)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Mikesus
11. 8. 2020 10:27
Re: RIP
Právě naopak ne,? je velká pravděpodobnost, že se ASX v nezměněné podobě bude prodávat ještě řadu let a bude si ho za 7-10 let moct koupit jako nové.
Avatar - Ozzman
11. 8. 2020 10:45
Re: RIP
No, než vyprodají zásoby :D To nemusí dlouho trvat, znáš jiný rodinný ideál, než ASX?
Avatar - Mikesus
11. 8. 2020 13:37
Re: RIP
no pravda. Rodiny tomu ruce utrhají. Kolik už jsem v tom viděl mladších rodin? ehm, žádnou?
Avatar - Ozzman
11. 8. 2020 14:56
Re: RIP
Já v tom viděl především důchodce :D
Avatar - Zetti
11. 8. 2020 15:36
Re: RIP
No to je takovej prdlej argument, nicmene to ma logiku, na kratke pojezdy je lepsi blbuvzdorny atmo motor, nez turbo nafta / benzin s filtrem pevnych castic. Ten duchodce jede nakoupit, k doktorovi, na blizkou chatu a tak.
Ono je vubec divny delit lidi na duchodce a neduchodce. Nejaky duchod bere mozna milion neduchodcu a navic muj soused duchodce v 75 letech se uplne vymyka tvym meritkum. jezdi po svete Landcruiserem a po Praze Mercedesem 500 SL. Asi ma lepsi duchod nez ty vydelas s rodicema dohromady.
Avatar - Ozzman
11. 8. 2020 16:14
Re: RIP
Asi má a taky nejezdi v ASX :D
Avatar - Zetti
11. 8. 2020 16:40
Re: RIP
Optimalni by bylo nedelit lidi podle toho s cim jezdi, ja bych treba nejezdil po nekom v ojetine a nekoupil auto na splatky, ale neirituje mi ani ten co si kupuje ojetiny ani ten co na nove nema a musi ho splacet.

Natoz abych se mu posmival.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 18:43
Re: RIP
suhlas.. inak za mna vzdy radsej nove sandero ako 10 rocnu E klasse v rovnakej cene a este po nejakom cudakovi ktory to servisoval kdesi na kolene ( udajne u dobreho znameho ) ... lebo na prevadzku toho auta ( ked sa ukaze pravda v servisnych zaznamoch ) nakoniec vlastne ani moc nemal...

auto na splatky by som tiez nikdy nebral ... ale cim dalej tym viac skutocne uvazujem ze jazdene auto by som uz casom snad aj "prekusol" v buducnosti ... ale asi fakt len nejake maximalne 4-5 rocne... a najlepsie od nejakeho majitela priamo.. lebo z Acok urcite tiez nikdy by som to neriesil

nove je sice nove ale zacinam mat uz pocit ze dalsie nove auto sa mi akosi uz ani nevyplati .. vzhladom na coraz rychlejsiu stratu hodnoty aj akusi coraz rychlejsiu moralnu aj technologicku zastaralost samotnych aut a v neposlednom rade aj vzhladom na moje najazdene kilometre ( v priemere 8000 rocne )..... a zase nie som ten typ clovek co kupi nove auto s tym ze o 3 roky ho preda a zase cosi dolozi a kupi opat nove aby ho zase o 3 roky predal .. ani na taketo autickarenie bohuzial tiez nie som....
Avatar - Mikesus
11. 8. 2020 19:48
Re: RIP
Tohle ale není posmivani. Jen konstatování, ze to je auto více vhodné pro duchodce ( podle toho co vidíme na silnici ) než pro rodiny, jak je tu občas prezentováno.
Avatar - Zetti
11. 8. 2020 20:14
Re: RIP
Ja bych nedelil lidi na duchodce a neduchodce.I ja jsem cerstvy duchodce, znas me z letiste a i ty budes duchodce, kdyz budes mit stesti a ver mi, ze to prijde rychleji nez bys chtel.

Branim se tomu divat dozadu i dolu, ale je to hodne tezky. Vek neni stigma, stigma z toho delaji jen primitovove, tak se mezi ne necpi.
Avatar - Mikesus
11. 8. 2020 20:49
Re: RIP
Ale označení někoho za důchodce já osobně neberu jako pejorativní. Každý se štěstím bude a naprosto chápu oblibu v SUV, i konkrétně tohoto ASX u lidí důchodového věku ( abych to napsal korektněji, jak to mám na mysli ). Lepší nastupování, cenová dostupnost, nenáročná údržba atd.
U mne to byla ironická reakce na Ozzmana a jeho narážku na Toppera, že je to rodinný ideál.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 20:59
Re: RIP
ASX ale vie skutocne byt aj rodinne auto.. samozrejme nie pre 5 clennu rodinu... alebo pre rodinu s dvoma babatkami... ale pre dvoch dospelych a dve uz odrastenejsie 10-15 rocne decka vie posluzit fakt dobre https://www.auto.cz/…-na-rodinu-52909 a aj ako rodinne auto.. je priestranne ( razvor ako v octavke ) a velmi funkcne jednoduche... idealne na mestske aj mimomestke rodinne vybavovavky a behacky ( praca nakupy chalupa a pod )

ako dochodcovske auto by som to fakt nebral... ASX vidim denne a povacsinou to maju aj mladi a potom ludia stredneho veku .. bezni oteckovia s detmi .. ono treba si priznat ze slovensky dochodca da sotva 18-20 tisic eur za taketo auto( a 4kolka stoji aj cez 20 tisic ) --- uz ale v i20tke logane sandere je ten pocet seniorov viditelne vyssi ... to si staci vsimat aj pri obchodakoch na parkoviskach ked su akcie a prave nasi dochodcovia su vo vytrzeni a je to tam na parkovisku sama dacia suzuki rapid fabia a samozrejme korejci
Avatar - xxc
11. 8. 2020 22:42
Re: RIP
Dochodcovia cely zivot robili, cize penazi na auto maju dost. ASX je na behanie po meste nevhodne spalovacim motorom a na behanie na chalupu to je vraj hlucne a nepohdlne. Najlepsie auto pre dochodcu je podla dochodcu v rodine BMW X1. Este zo ziadneho auta som nevidel take nadsenie, ake bolo z BMW.
Avatar - Mikesus
12. 8. 2020 08:55
Re: RIP
Co potkávám na silnicích, tak X1 mají především "paničky" ve středním věku. Důchodců v nich vidím minimum. Ale je pravda, ze tech X1 potkávám snad ještě min než těch ASX.
Avatar - Ozzman
11. 8. 2020 21:30
Re: RIP
To je ale blbost, to ví i automobilka, že některá auta cílí na mladší zákazníky, některá na ty starší, tak to prostě je. Těžko budou dvacetiletému klukovi prodávat MPV a fotříkovi od rodiny zase dvoumístné kupé a tak dále...

To není nic špatného si myslím, samozřejmě jsou lidé, kteří do škatulek nezapadají, ale nějaký typický zákazník modelu, nebo alespoň typu auta, se skoro vždy najde, někde je to široké spektrum, jindy si je výhradně kupují zbohatlí rusové (MB G či opulentní přetunované prémiovky výrazných barev a spoilerů) a tak dále.

Myslíš, že automobilka nemá své statistiky zákazníků a dle nich neřídí své marketingové aktivity? Jsem si jist, že tam ten věk hraje velkou roli.

To není o tom se někomu posmívat, to jsem tu snad nedělal, sám bych se nesmál ani kupci ojetin, ani tomu, co musí splácet, já sám nové auto nikdy neměl a asi bych ho ani nepotřeboval (i když v rodině jich bylo bezpočet, ekonomicky to nedává vždy smysl pro mne, pro někoho samozřejmě ano). Horší je, když machruje někdo s dvacetiletým BMW na někoho v nové Fabii , pak je to blb, bez rozdílu příjmu...
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 17:28
Re: RIP
dik ozzy... ale neboj prezijem to ( ja mam v tomto akusi vyhodu ze okrem mitsu sa mi paci dalsich 10 znaciek na trhu... takze ked nebude ASX bude corolla alebo vitara... ale iste to prezijem a v pokoji ) ... a ani do buducna nie som cielovka SUVecok za 20 tisic a viac ( eclipse outlander ASX v 4lkolke a pod ) ... ale inak kroku mitsu chapem.. europsky trh uz dlhsie nie je pre nich... moc im ale drzim palce aj nadalej v australii cine severnej amerike juhovychodnej azii aj v rusku ... ved ankoniec nikde nie je povedane ze sa povedzme o 10 rokov nemozu naspat vratit ( ked to tu uz bude aj u mitsu v ponuke same elektoro a nebue problem potom uz s emisnymi pokutami a pod ) ... svet aut je strasne uz rychly a vsetko sa rychlo meni... teraz hlavne bude potrebne aby mitsu v tych dalsich kutoch sveta zabralo a aby sa tam uchytil novy outlander ( verim ze to pojde lebo uz to bude fakt auto na urovni doby ) a bude to ok... aj mimo europu mitsu moze pekne rast a mat uspech... koniec koncov skodovka zase nie je v amerike a .. a napriek tomu jej to takto vyhofuje a funguje to ... europsky trh dnes uz nie je fakt pre mnohych japoncov ( aj honda ci mazda alebo subaru ) nejaka velka priorita.... ak to takto pojde dalej tak sa kludne vsadim ze do 5 rokoch odide aj honda a mazda... minimalne honda a subaru v europe neverim ze aj nieco zarabaju ... s tymi poctami ake maju to hadam ani nejde... a donekonecna prezivat na stratovom trhu si snad ani tak velka automobilka ako honda nebude moct dovolit... ale teda ja len budem rad ked aj nadalej ostane... len vravim ze tymto stylom to fakt speje k tomu ze mitsu je z odchadzajucich japoncov este len prva vlastovka... a kto bude dalsi to sa nechajme prekvapit
11. 8. 2020 10:28
Mitsubischi Dopadneme jak za komunistů !!!!
Auta nad 600 kubiku asi nekoupíme už za deset let eco šílenci se asi o to postarají !!! Já mám Mazdu CX 5 tak si jako důchodce budu šetřit pokut to jde mám vystříkané dutiny a nástřik spodku to je auto !!!! Měl jsem Audi 6 od novoty ale Mazda to je radost s jízdy !!!!!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - palix
11. 8. 2020 10:55
Re: Mitsubischi Dopadneme jak za komunistů !!!!
Mazda CX5 jazdí lepšie ako Audi A6? Jazdím Mazdou 3 - má to skvelé jazdné vlastnosti, ale nechce sa mi veriť, že SUV CX-5 jazdí lepšie ako Audi a6 ;). Jedine, že pocit pri jazde je v Mazde na inej úrovni.

Mitsubishi mi je celkom ľúto. Zrejme to, čo majú v úmysle ponúkať nie je celkom v súlade so sprísňovaním naších noriem. Každopádne USA, Azia... sú obrovské časti Zeme. Kdesi som čítal, že vlastne odchodom z EU ešte aj ušetria.
Avatar - wakantanka
11. 8. 2020 12:32
Re: Mitsubischi Dopadneme jak za komunistů !!!!
ehm, no nová CX-5 určite jazdí lepšie ako vylietaná A6 :)
Avatar - palix
11. 8. 2020 12:51
Re: Mitsubischi Dopadneme jak za komunistů !!!!
To je jasné, ale "milous" mal A6 od novoty ;). Aj keď po pár rokoch a nejakých stovkách tisíc km nebude auto v najlepšej kondícii.
11. 8. 2020 10:28
asx na vychod
Asx bratrum, my to nechceme
Rozbalit vlákno
5
Avatar - palix
11. 8. 2020 10:57
Re: asx na vychod
ASX by sa niekde na východe mohlo predávať ešte ďalších "n" rokov bez nejakej zásadnej zmeny. Len cena by musela byť trochu nižšia.
Na druhej strane - ľudia, ktorí majú ASX a osobne ich poznám sú s týmto autom veľmi spokojní :)
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 18:01
Re: asx na vychod
urcite este vydrzi nejake 2 roky na inych trhov mimo eu.... napriklad velky uspech ma v australii kde patri medzi najpredavanejsie male SUVecka ( u nich je to ako small SUV ) .. navyse tam to kupis aj s 2,4kou benzinovou... proste cele je to iny svet ako v eu... outlander mas dodnes v amerike aj v rusku s V6 mivec.. famozny motor ( odporucam kuknut ruske testy outlanderu GT .. brutalna masina ) ... takze asi je aj fakt dobre ze sa mitsu uz nebude babrat s eu a pojde si nadalej vlastnou cestou ... a ked bude cas.. vhodny cas.... a bude mat v ponuke uz okrem toho aj najeke tie hybridy a elektra ( lebo len samotny outlander v hybride tie emisne pokuty od dalsich modelov asi fakt sam nestaci zachranovat ) tak potom sa do eu mozno aj vrati ... uvidime... vela toho napovie uz nasledujuca dekada...

ASX je fajn auto... na bezne potreby uplna parada aj pre 4 clennu rodinu a za ferovu cenu :yes:
Avatar - palix
11. 8. 2020 21:27
Re: asx na vychod
Alebo sa na EU vykašlú a nikdy sa nem nevrátia, keďže nebudú mať v budúcnosti techniku, ktorou by splnili EURO emisné normy.
Kedysi ma prekvapilo, že Mitsubishi prestalo vyrábať Lancer EVO. To auto síce nekupovalo veľa zákazníkov, ale bol to taký TOP model - výkladná skriňa toho, čo Mitsubishi dokáže. Dnes skončil už aj Lancer a pre človeka, ktorý rovno nechce SUV v podstate nič nemajú. V každom prípade trh bude ochudobnený o isté autá. ASX bola "stará" klasika.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 21:33
Re: asx na vychod
mozno casom ked to uz aj v portfoliu mitsu bude same elektro a hybrid tak sa do eu vratia... potom im uz nebudu v tom branit nijake emisie .... teraz ale potrebuju zamakat a dostat sa opat do zisku... novy outlander aj hybridny eclipse tomu urcite pomozu... a aj bez europy to pojde... ved outlander len v cine predal pred rokom viac aut ako ASX s outlanderom aj eclipsom v eu dohromady...
Avatar - palix
13. 8. 2020 11:32
Re: asx na vychod
Veď práve preto asi idú z EU preč, lebo inde dokážu predať oveľa viac áut.
V podstate našinec ani veľmi nemá vzťah k Mitsubishi. Je nás zopár, ktorým pri tejto značke napadne hneď EVO, Eclipse (ten športiak), Pajero... Veľa ľudí ani nevie, že nejaké Mitsubishi existuje.
Ak odídu z EU, návrat môže byť celkom ťažký.
Čisto teoreticky, ak budú mať dostatočné predaje súčasnej techniky a dostanú sa do zisku, nebudú mať dôvod vyvíjať niečo super pre EU (=míňať peniaze). Budú pracovať na zdokonalení a ďalšom vývoji toho čo majú a zamerajú sa na trhy, kde budú ešte dlho môcť predávať. V podstate EU je iba malou čiastkou Zeme (s bohatými zákazníkmi).
Avatar - KANKUNEN
11. 8. 2020 10:41
Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Mazda se dokázala restartovat sama pomocí SKY activ a Toyota žije hybridem. V devadesátkách měli japonci technický náskok, ale usnuli na vavřínech.
Rozbalit vlákno
40
Avatar - Ozzman
11. 8. 2020 10:54
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Umí vyrobit všichni, ale nevyrábí, Honda i Mitsu i Suzuki, jen se jim pro Evropu nevyplatí vyrábět specifické modely.
Avatar - palix
11. 8. 2020 11:00
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
A čo je zle na Honde? Prípadne Suzuki, ktoré tu predáva svoje SUV veľmi dobre. Mitsubishi tak trochu zaspalo.
Otázkou je, aký úspech bude mať Mazda v blízkej budúcnosti s cenami, aké majú. Síce autá sú to pekné, ale tá cena...
11. 8. 2020 11:10
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Honda tu predava menej nez Mitsubishi, vzdy mali rozporuplny dizajn a vyssie ceny. Toyota bude v pohode, Suzuki ma vlastnu tovaren v Madarsku, tak to tu nezabali a mazda? bude predavat tak 2/5, auta fajn, ceny neakceptovatelne.

Najvacsi problem bude u dealerstiev, ktore prevadzkuju spolu Mitsubishi a mazda, u nas napr. BA ci PO, Mitsubishi de facto konci a mazda ma predaje sotva polovicne, tam to bude doslova o zivot...
Avatar - KANKUNEN
11. 8. 2020 11:15
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Mazda má vysoké ceny a nedává slevy, ta se uživí.
Avatar - palix
11. 8. 2020 13:03
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Výhodou Mazdy je teoreticky aj to, že v posledných rokoch rozširovali výrobu a svoje autá dokážu predať. Vyššie ceny + v podstate žiadne zľavy si zrejme môžu dovoliť. Čo tak po tom, že nejaký Čech / Slovák si to nekúpi...
Avatar - WinDiesel
11. 8. 2020 13:58
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Já jsem si kúpil Mzdy rovnou 2.
Avatar - palix
11. 8. 2020 15:21
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Nejakú novú Mazdu? Ja som si tiež jednu kúpil, som nadmieru spokojný, ale dnes by som u Mazdy pravdepodobne neskončil.
V každom prípade mám na rozhodovanie o ďalšom / inom ešte roky čas.
Avatar - _Karel_
11. 8. 2020 18:46
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Hoši už s těma pindama jděte někam. Vybavená Mazda 6 je dražší, než vybavený Passat? CX-5 v parádní výbavě s 2,5i stojí milion. Podle tebe konkurence stojí míň? Omezení nebo zrušení základních levných výbav je něco jiného, než že je auto předražené. Nějak jste zaspali dobu a nevšimli si, že zdražili všichni.
(Hyundai je levnější, ale to byl vždycky)
Avatar - palix
11. 8. 2020 21:29
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Minule som sa naschvál pozrel na ceny konkurencie a naozaj zdraželi všetci. Niektorí viac, iní trochu menej viac. V každom prípade, dnes je potrebné pracovať na auto menej, ako kedysi (90-te roky). To sme tak mohli snívať o nejakom lepšom aute a mnohí sme nejazdili ani Feliciami.
Avatar - palix
11. 8. 2020 13:00
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Práve okolo Mazdy v PO občas chodím a na dvore stojí oveľa viac Mazd, ako Mitsubishi. Mazda má obrovskú výhodu, že má skvelý dizajn. Ak sa budeme baviť čisto o dizajne, môže sa kľudne stať, že panička, ktorá si mala kúpiť ďalší Mercedes, BMW... kúpi nakoniec červenú Mazdu. Mazda smeruje trochu vyššie a chce sa dostať do revíru prémiových áut. Tým sa ale vzďaľuje nám - "bežným" ľuďom.
Som prekvapený, koľko CX-30 stojí na dvore v PO, pritom lacnejšie autá ako CX-3, Mazda 2 sú absolútne v menšine. Vlastne na svoju veľkosť CX-3 nie je nejako extra cenovo výhodná...
Kedysi si ma Mazda získala modelom 3 (BM / BN), ktorej som spokojným vlastníkom. Ale pri daných cenách by som Mazdu znova už nekúpil (aj keď 3-ka sedan je nádherné auto).
11. 8. 2020 15:01
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Zajímalo by mě proč zrovna CX-3 tak rapidně zdražila, ještě loni za 412 000, dnes 482 000. Nejedná se o nový model ani inovovaný. Hybrid taky nedostala jako třeba 2 Pravdou ale je, že v minulosti se prodávala CX-3 velice dobře, už tehdy byla docela drahá. Auto malé, ale své kupce si našla. Novou Mazdu 3 taky občas potkám a její cena taky není zrovna lidová. Co by sis momentálně koupil? Ceny za poslední rok především u nových modelů jsou totálně mimo. Osobně jsem měl v plánu koupit něco nového do 300 000, ovšem díky té změně cen budu muset koupit něco ojetého.
Avatar - palix
11. 8. 2020 15:37
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Presne tak, CX-3 zdražela v podstate "bezdôvodne". Aj nová 3-ka začínala nedávno u nás na 19 990€ a dnes je od "ľudových" 21 340€ - rozdiel 1350€. Už 19 990 bolo dosť... Prečo také zdraženie?
Už keď som kupoval Mazdu, páčil sa mi celkom Hyundai i30. Dnes by som ho (nový model) vyskúšal ešte raz, prípadne pozrel aj Kiu Ceed...
Ak by som dnes už musel naozaj niečo kúpiť, asi by som hľadal niečo zánovné (1 až 4 roky) a zaujímavé. Napríklad Mazda 3 po facelifte (BN od 2017), alebo Honda Civic predošlú generáciu ( 9G - tuším do r.v. 2017) - tu bola aj verzia kombi.

Minule som čítal nejaký článok o spoľahlivosti áut. V diskusii bol príspevok, kde človek doporučoval ako najspoľahlivejšiu alternatívu (po rokoch skúsenosti) - "japonské" benzínové auto. Viacmenej by som sa toho osobne pridržiaval. Ale každý máme iné skúsenosti a požiadavky.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 20:26
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
mazdy su uz pekelne drahe a pritom mi pride ze nie je dovod na taketo vysoke uz zakladne cenovky .. 20 tisic eur zakladna 3ka s 90kw atmo? alebo dokonca uz vraj 21 tisic? pritom predosla trojka sa v zaklade dala kupit hadam aj pod 17 tisic .... pritom mazda potrebuje v eu hlavne predavat a teraz po korone ked jej padli predaje o 50 percent su tieto ceny doslova fakt peklom ... co sa to s nou u nas ( aj obecne v eu ) deje? .. lebo tie masivne poklesy predajov totiz zda sa nie su len dielom samotnej korony ... ale za mna uz aj podivne nastavenej cenovej politiky

PS: mne sa paci nova i20 ... ktora pride na trh uz coskoro... akurat ze uz zacinam rozmyslat do buducna nad niecim rodinnejsim... normalne som zvedavy na nove sandero... a s nejakym Tce 74 kw s nepriamym vstrekom z clia ( verim ze toto by mohlo dostat ) to bude v pohode tiez aj zive takze o nic nepridem... a ak bude este vacsie ako to sucasne ( aj kufrom ) tak to bude idealne rodinne auto pre troch a za babku ( cca do 10 tisic eur ) :yes:
Avatar - _Karel_
11. 8. 2020 20:56
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Předešlá trojka, která se dala koupit "od" měla motor 1,5, dnes má dvoulitr. Měla hnusný plastový volant, plecháče+poklice. Neměla toho spoustu, co má dnes, včetně velké spousty asistentů, které bych já osobně nechtěl, ale prostě tam jsou, někdo je chce, a stojí to peníze. Stejně jako stojí peníze výpalné za emise. On i Golf tenkrát stál o dost míň https://www.auto.cz/…lf-1-2-tsi-79409
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 21:17
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
ano s tym motorom ok viem... ale aj tak dat o 4000 eur viac za tento dnes uz silnejsi zaklad je fakt narez... to by buduca octavka musela stat uz fakt majland keby tako zdrazovala generacne ako mazda

obecne vsetky auta zdrazuju suhlas... ale mazda uz rube fakt vysoko... kym inde auta zdrazeli o 2 tisic eur tak mazda sla hore hadam aj o 4 tisicky

ked vidim cenovky CX30 tak sa cloveku musi zakrutit hlava.. ma to snat pozlatene klable alebo co... a pritom len opajcnuty zdvihnuty hatch s ktorym by som sa bal aj na polnacku ... a s priestorom mensim aj ako v tom veterane ASX.... nechapacka .... vzdy som za "japonske bmw" mal hondu.. ale dnes mam citak ze uz mazda viac nahana premiu ako honda... ci tato hra ale bude mat aj uspesny koniec .... ukaze az cas ... kazdpadne v cene 90kw atmo mazdy 3 sa da kupit nejedno 110kw SUVecko v turbe a aj s vacsou kabinou aj kufrom... mazda sa u nas nakoniec sama ustve tymi cenami... aj preto predajne pada uz dlhsi cas ( zacalo to uz pred koronou ) ..... este to bude zaujimave
Avatar - palix
11. 8. 2020 21:37
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Dnes sa cenu Mazdy 3 v základe kúpim hybridnú Corollu. Tá vlastne ani veľmi nešla hore, ak ju človek kupuje v akcii. Vždy stála niečo cez 20 000€. Síce Corolla nebude oveľa silnejšia, ale aspoň má pridanú hodnotu - hybrid, navyše je tiež nádherná.
V podstate jediné čo na prvý pohľad Corolla hybrid nemá je skvelá manuálna prevodovka, akú majú Mazdy.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 21:41
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
v tomto uz urcite hybridnu corollu... a nielen kvoli dizajnu ci hybridnej technologii ... ale aj z praktickeho hladiska mi pride uz daleko lepsia volba ako nova mazda 3... ktora je akoby uz coraz menej prakticka a na ten kukuc aj menej pekna .. cela je divna.,... ok povedzme este sedan je nakoniec (zboku ) aj celkom pekny ale ten hatch to je prisernost preboha... ako ten face hmm... to este clobek preglgne nejak... ale ten zadny stlpik je humac neskutocny.... nevidim jediny dovod preco dnes radsej 3ku ako nejakeho leona alebo corollu... pritom este pred 5 rokmi by som tu chcel radsej mazdu... sila ako sa to meni...

ty mozes byt spokojny .. mas tu najkrajsiu a najlepsiu 3ku... a co dalej.... planujes ostat pri mazde? mas uz nejaku predstavu o dalsom aute povedzme o par rokov? opat mazda? ale to ti uz treba majland...
Avatar - palix
11. 8. 2020 22:00
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Moja 3-ka má ešte len 3 roky a 33 333 km (mala nedávno). Bude u mňa tak 10+ rokov. Časom uvažujem o nejakom tuningu (+50 PS = odomknutie výkonu nad 4000 ot), aby ma nezačala nudiť ;).
Ak by ale náhodou bola nutná z nejakého dôvodu výmena, tak šancu by dostala Corolla Hybrid 1,8 sedan :). Mazdu by som dnes už asi nekúpil - hlavne tá vysoká cena by ma odradila + ako bolo neraz spomenuté = za vysokú cenu nie veľmi výkonný motor... (síce nie je ani najslabší, ale konkurencia má výkonnejšie, alebo niečim špecifické = hybrid).
Mazdu ale budem mať ako značku v obľube aj naďalej. Jedným z motoristických snov je MX-5. Raz, keď deti vyrastú a súčasná MX-5 ND bude už pomerne lacná.

Minule som videl novú 3-ku sedan - absolútne nádherné 100% vyvážené auto. Ale aj Corolla sedan je nádherné auto, ktorým by som sa vôbec nehanbil jazdiť.
Avatar - palix
11. 8. 2020 21:33
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
V podstate kedysi sa vyjadrili, že nové 3-ka je poskladaná v cca výbave, ako sa kedysi najviac predávala. Uvedená na trh bola za cca 19 990€ a dnes je za nejakých 21 400€. Celkom podstatné zvýšenie.
Trojka v základe stála cca 15 000. Za 17 290 bola 2. výbava s motorom 2,0. Táto už mala všetko "potrebné".
V podstate človek, ktorý si nejako veľmi nezakladá na výbave auta dnes už ani nemá možnosť kúpiť si auto podľa svojích predstáv.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 18:08
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
veru v PO maju mitsu aj mazdy spolu ( ako je autobusova stanica ) .... v sobotu som siel okolo.. vonku za tym oplotenim je to tam sama nova 3ka ( ale aj nove L200vky ) .... ale otazne je ake ma aj realne predaje... lebo plne parkovisko skladoviek este nemusi znamenat aj realne velke predaje... naopak.. mozno to pre zmenu ani nevedia rychlo predat... ved zakladna 3ka s 90 kw atmo 20 litrov? to uz mozes mat leona s 1,5tsi a hadam aj v kombiku..... proste mazda si sama akoby pilila konar pod sebou tymi cenami.... ale dajme jej cas ok

uvidime ale ako sa tam potom uzivi v PO mazda ked im mitsu odide... ono aj mazda to inak nema v eu poslednu dobu velmi ruzove... prepady predajov aj o 50 percent napriec celou europou a pritom ma novucicke ( ale bohuzial uz aj drahe ) portfolio modelov... co sa deje s mazdou aj na ceskom trhu rad by som vedel.. lebo dnes ju tam uz predajne dtri prave aj odchadzajuci misak s 3 zastaranymi modelmi .. a to je fakt sila

odchod mitsu takto moze nepriamo vlastne stiahnut aj mazdu. u nas.. kedze nejedna predajna ich ma spolu ... velmi dobry postreh... a ktovie aj inde v eu kde s kym je mitsu vsade predajne prepojene... ale tak svet aut pojde dalej... nejde zase o zivot...
Avatar - palix
11. 8. 2020 21:45
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Oni v Mazde to asi naozaj prehnali s cenami. Kedysi nedávno (2013?) vďaka nástupu nových modelov Mazda neskutočne stúpla v očiach zákazníkov - nádherné autá s novou technikou. Dnes tie nové modely už nie sú také revolučné a za tie ceny má človek v ponuke aj iné modely.
Poviem, že Mazda má niečo do seba, čo sa jazdných vlastností týka a šoférovať ju je radosť (aj keď časom si človek zvykne - po presadnutí do iného auta si znova spomenie), ale zas nie je až taká super výnimočná, aby bola jedným z najdrahších áut v triede.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 21:56
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
idu uz po premii jak komar po krvi ... coskoro bude mazda nahanat bmw... akurat predavat bude prdlajz... pecka taktika no

mne sa paci mazda 6... ta je este ok.. inak ja uz v case kupy auta som skusal stale sucasnu mazdu 2.... ale je v kabine uzka... budiky ( vlastne len jeden ) jak v taiwanskom skutri... zaklad 13 tisic a to mas 55kw.. hruza .. plechace... nic moc vybava... ale ok... je to vlastne uz take male japonske bmw tak nemoze byt predsa zadara... jasne chapem... mazda ma tu zvlastnu schopnost ponukat a predavat bezne auta za ceny pomaly nejednej premiovky... akoze toto fakt nedokaze ziadna toyota ani suzuki ci korejci a ani skoda .. na toto je fakt asi vyvolena len ( zazracna ) mazda ... tak drzme jej palce :yes:
Avatar - palix
11. 8. 2020 22:11
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
2-ku som neskúšal, bola mimo moju triedu ;). Ale práve 2-ka je podľa mňa celkovo najslabšia Mazda, ktoré nejako extra nevyčnieva z radu. Je pre mňa tak trochu do počtu. Spravili z nej ale CX-3 za cenu Mazdy 3. Dnes sa už ale asi nepredáva tak ako kedysi. Aj CX-3 išla hore, pritom už pred zdražením mala nezmyselnú cenu ...

Také budíky mám aj ja v 3-ke. Strašne mi to vadilo keď som sa rozhodoval (v i30 boli podstatne krajšie). Po skúšobnej jazde mi tie budíky vadili už len minimálne (pre jazdné zážitky to nie je podstatné). Teraz po 3 rokoch to absolútne nevnímam, že je to také trochu iné.
Ono ešte nedávno, keď sa konkurencia vybavila na úroveň Mazdy, tak bola často drahšia. Je pravda, že moja trojka bola drahšia ako i30 a Focus vo vyšších výbavách, dokonca sa za tú cenu dal kúpiť nie základný skladový Golf, ale ten pocit :). Civic bol naopak podstatne drahší ako Mazda.
Avatar - Ozzman
11. 8. 2020 11:18
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Na Hondě? Asi že má dost omezenou nabídku aut a motorizací, ale že umí vyrobit výborné, byť možná zvláštní auta, je třeba CTR.

Suzuki taky umí, ale zaměřuje se na menší auta, takže tady nemá takový odbyt, jako koncern.
Avatar - palix
11. 8. 2020 13:05
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
S Hondou by som nemal problém. Dokonca Civic bol na mojom zozname, keď som kupoval auto. Ale bola to vtedy novinka (auto + motor) a cena bola dosť vysoká. Civic je veľmi pekné auto, s tak trochu "uleteným" dizajnom, ale mne sa páči.
V každom prípade Civic "UFO" je vždy poruke, ak sa niekto spýta, aké jazdené auto má kúpiť :). Vlastne som ho ešte ani nešoféroval :(.
Čo sa Mitsubishi týka... Lancer bol skvelý a potom zostarol, rovnako ako ASX. Nakoniec skončil bez nástupcu. Kto má / mal Lancera, ten na neho asi nedá nikdy dopustiť jediné krivé slovo ;)
Avatar - Ozzman
11. 8. 2020 13:37
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Nekoukej na to optikou tebe, že jsi měl jeden jediný model v merku.

Civic je myslím dobré auto, mne se taky docela líbí, ale podívej se na to optikou masy kupců v EU:

B segment - Jazz? Divný, né levný, rozhodně né líbivý ani stylový

C segment - Civic, 5D je UFO, sedan v EU nefrčí a zoufale chybí kombík

D segment - Na to Honda pro Evropu rezignovala, Accord jen v US

SUV - Tady jakž takž CRV, hybrid fajn, diesel chybí, HRV je levnější, ale zase není nejpraktičtější.

Mitsubishi:

Bsegment - zoufalý SpaceStar

C segment - Nic, Lancer byl na svou dobu spíš hezký, než skvělý, ale bez nástupce, špičkové EVO to nezachrání, chybělo v EU oblíbené kombi, předchozí Lancer byl příšerně ošklivý

D segment - Nic, bída, přitom Galant bylo fajn auto, jen je to už 20 let.

SUV - ASX, to je taková Helenka Vondráčková, pořád udržovaná při životě, Eclipsse Cross je trochu modernější, ale asi masu, která hledá i prostor a kufr SUV kupé nezaujme a Outlander? Prostorný, praktický, bohužel zastaralý, slušný PHEV, ale chybí nějaký normální konvenční motor.
Avatar - twistedTSD
11. 8. 2020 13:50
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Lancer byl z nějakého důvodu v Evropě totální propadák.
Avatar - Ozzman
11. 8. 2020 14:18
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Jednoduše - omezená nabídka motorů a výbav a karoserií. Evropané jezdí C segmentem asi nejvíce, je to dlouhodobě největší segment, takže bodují většinou zavedené modely, které mají buď zajímavý vzhled, nebo slušnou nabídku verzí - typicky Golf, od levného až po nabušené verze a 4x4kombíky.
11. 8. 2020 15:04
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
i30/Ceed byl v té době výhodnější koupě, a to nejenom výbavou a interiérem (motory byly podobné), ale i celkovým přístupem k prodejům - Hyundai nabízel vyhodnější financování, pojištění.
Avatar - SKAY
11. 8. 2020 16:26
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Lancer byl skaredy i jako novy sice odolne auto.... Corolla se kupuje tak nejak setrvacnosti.... A kdyz nevis co taks mel na vyber x verzi golfu :yes:
Abidka motoru je u japoncu kvuli emisim dost orezana u vsech...
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 18:19
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
mali prist aj s kombikom ( ako kedysi ) .... navyse v to mcase dost frcalv eu este dizel a oni mali len nejaky jeden svoj 1,8DI-D ( bol aj v ASX ) aj to kratko v ponuke a za fakt vysoku cenu voci benzinu ( navyse japonca kazdy u nas bere len s benzinmi a to hadam plati aj dnes ) .... takze kazdy v tomto siel v tom case do astier golfov octavok ked chcel dizel ( a este aj rovno kombik ) ... ved to pozname... a hoc benzinovy lift lancer bol aj fajn... ten fakt nemal sancu tu na nejake velke cisla ... hoc aj mal dobru cenovku a nepriestrelnu spolahliovost... ale takto dopadlo viac japoncov v tom case ... zober si aj kizashi od suzuki.. fakticky jedno paradne auto( aj v 4kolke mohlo byt ) ... a aj napri ktomu predavalo minimalne cisla ( lebo len sedan.. lebo kazdy tu radej passata a bla bla oapt pozname to ) .. alebo dnes levorg je typicky priklad predajnej mizerie dalsieho japonskeho kusku ...
Avatar - palix
11. 8. 2020 21:49
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Lancer bolo úplne skvelé auto, navyše za super cenu - tuším nejakých 12 500€. Ale u nás bol zle predajný hlavne preto, že veľa ľudí tu rozmýšľala štýlom - "Japonec"? To má drahý servis, diely, neopravia to všade ako Škodu... Potencionálneho kupca od kúpy Lancera odhovorilo 90% známych ;)
Keby som kupoval prvé auto o pár rokov neskôr, tak možno jazdím Lancerom. Bolo to nedocenené auto, ktoré zabil dlhý výrobný cyklus.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 22:06
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
12 500 eur mal vo vypredajoch tusim niekedy pred prichodom posledneho faceliftu niekedy v roku 2016 ( v 17tom bol facelift uz bez tej velkej masky ) .. to bol defakto za cenu space staru

mas v tomto dobre vedomosti... klobuk dole... vidim ze japoncov sledujes celoplosne.. nielen mazdy

bracha tiez sa najprv toho bal ze japonec drahy servis a pod... lenze vies co je sranda... ze tam okrem beznych prehladok ani nic nemusis servisovat.. lancer je velmi spolahlive auto... asi aj preto ma uz druheho lancera... a rovnakeho .. cieerneho sportbacka v 1,6tke ( akurat uz vo vyssej vybave s chromovanou linkou pod oknom... parkovacou kamerou s displejom vo vnutornom spatnom zrkadle.. kozenym paketom... dazdovym senzorom a pod ) ... nesmrtelna kombinacia.. 1,6tka manual.. :yes:

suhlasim s tym ze to bolo nedocenene auto a za mna mu u nas kusok ( alebo aj dost ) uskodil aj prichod noveho golfu 7 v r 2012 .. lebo do roku 2011 mal pekne cisla ale potom prislo novy megane astra spominany golfik a dalsi... a uz sa to viezlo.... uz mal tento spedificky japonec u nas problem ;-\
Avatar - palix
13. 8. 2020 11:52
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Ja sledujem viacmenej všetky bežné autá (=ktoré by som si raz mohol dovoliť kúpiť, alebo niekomu poradiť) a iné (prémiové, superšporty...) tak letmo. A pamätám si skvelé ponuky áut. Kedysi aj Octavia Tour II bola super ponuka, ale Lancer bol lepší = lepšie auto :).
Vidím, že sledovnie diania na trhu s autami nie je iba mojou záľubou :-)
Moje prvé auto som kupoval v roku 2007 a vždy som sledoval ponuku. Lancer po facelifte za tie prachy mi vtedy prišiel ako absolútne super kúpa. To auto malo skvelé jazdné vlastnosti, karosériu vraj v podstate rovnakú ako EVO (vysoká tuhosť - hlavne sedan =EVO)... Ale keby som v tom čase kupoval auto, už by som Lancer nekúpil (so zaťatými zubami) - iba preto, že to už bolo staré auto (=dlho vyrábané). Rovnakú chybu som spravil s Astrou Classic II - auto to bolo super spoľahlivé... Ale vo výrobe bolo od roku 1998 (ja som mal r.v. 2007 / robilo sa do 2009) = takže som kúpil v podstate 9 ročné auto (dosť veľké za dobrú cenu). V mojích očiach rýchlo zostárlo a nemal som z neho takú radosť (to je iba detail) - hlavne po tom, čo som sa previezol Focusom II ;-\ Od tej doby u autá hľadám - čo najlepšie jazdné vlastnosti za cenu, ktorú som ochotný zaplatiť.

Autá sledujem pár rokov (desaťročí?) a za tú dobu som si nejako "odvodil" z prečítaného, že "benzínový Japonec" je úplne najlepšou voľbou ohľadne spoľahlivosti. Kolega má Lancer a tiež chcel vymeniť za o niečo novší Lancer, ale je ich málo na trhu a asi kúpi iného japonca (mierne jazdenú Mazdu 3 BN, nejaké Subaru...). Iné auto ako japonca nechce. Iný kolega kupuje auto pre ženu - buď Fiesta, alebo Focus (obe dobre jazdiace autá). Ja ho presviedčam na Civic UFO, ale jeho žene sa nepáči :).

Z dnešného pohľadu je to škoda, že sa Lancerov nepredalo viac - bolo by ich viac jazdených :).
Avatar - palix
11. 8. 2020 15:41
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
To je pravda. Väčšina "našincov" aj tak skončí pri aute, ktoré ne niečim výhodné. Naposledy napr kolega kúpil Citroen C3 - dôvod? Cena, výbava... Iný kolega kúpil Mitsubishi ASX - SUV / cena...
V podstate sa páči každému niečo iné. Je možné záujemcovi len "predstaviť" pár modelov, ktoré mu spestria ponuku. Stáva sa napríklad, že poniektorí ľudia absolútne nemajú prehľad o autách a chcú napr len istú značku. Ak sa im rozšíri obzor, možno sa nakoniec rozhodnú pre niečo iné - napríklad z dôvodu lepšieho dizajnu.
11. 8. 2020 16:18
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
U nás Mazda 3 stála při zavedení asi 520 000, nyní 555 900. což není tak velký skok jako u CX-3. Jediné co tě může těšit, že nové auto nemusíš momentálně vůbec řešit. I když tvou momentální situaci neznám, nájezd apod. Minulá generace M3 se povedla. :yes:
Avatar - twistedTSD
11. 8. 2020 11:58
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Co bylo dřív? Nerentabilita vývoje specifických modelů kvůli nízkým prodejům, nebo neschopnost je vyrobit a prodávat?
Avatar - palix
11. 8. 2020 13:11
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Keby vyvinuli "globálny" model... Problém asi je, že EU má vyššie požiadavky na autá a zbytočne vybavené = drahšie auto sa mimo EU zrejme nebude predávať nejako extra skvelo. Vlastne Mitsubishi sa ani nedivím - opúšťa relatívne malý pre nich "bezvýznamný" trh, ktorý ma vysoké požiadavky.
Avatar - twistedTSD
11. 8. 2020 13:45
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Já psal hlavně o Hondě. Mitsubishi je mimo jiné důsledek krize celé skupiny, do které patří.
Avatar - palix
11. 8. 2020 21:52
Re: Prostě v Japonsku umí vyrobit auto pouze Mazda a Toyota
Ona tá Honda je u mňa vždy na vysokom stupienku nejakej obľúbenosti. Minimálne pozrieť by som ju išiel pri kúpe každého auta, ak by mali čo ponúknuť v danej kategórii. Vlastne 1 Hondu aj mám, ale má len 2 kolesá :). Tá je ešte z čias, kedy sa robila nesmrteľná technika - 650 ccm, 2x karburátor... - dievča do nepohody :-)
11. 8. 2020 11:18
Logický krok
Pokud jsou dosavadní letošní celoevropské prodeje Mitsubishi na úrovni 50 tis. aut, tak si asi dobře spočítali, že úprava všech motorů na Euro 6d se jim nevyplatí. Možná za tímto krokem už bude nový šéf skupiny Luca de Meo...
Ukončení prodejů vozidel Mitsubishi v Evropě se jeví jako logický a nutný krok, kterému ale předcházela série špatných rozhodnutí, kvůli nimž je Mitsubishi Motors tam, kde je.
Rozbalit vlákno
3
11. 8. 2020 15:16
Re: Logický krok
Snad se nestane, že v budoucnosti tu zbude jen VW, PSA a Ford.
Avatar - WinDiesel
11. 8. 2020 15:21
Re: Logický krok
v Evropě nebude ani Ford
zbyde jen elektrický VW
buď koupíš VW a v elektrice, nebo jsi bez auta
jednoduché - auta budou na příděl a přidělovat bude EK :no: :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2020 18:27
Re: Logický krok
celoeuropske predaje osobakov za rok 2019 mali v eu skoro 150 tisic... s uzitkovo ladenymi L200 to bolo spolu aj vyse 170 tisic ( pre priklad honda ma podstatne menej o subaru ani nevravim ) ale asi sa to aj napriek tomu im tu nadalej nevyplati ostavat nakolko pokuty za emisie su fakt neuprosne a jediny sam outlander PHEV to nemoze zachranit ( pripadne este so space starom ) .... ale ktovie.. casom ked aj mitsu uz bude mat same hybridy a elektra sa mozu do eu opat vratit... mozno za 10 rokov mozno za 15 ale sanca na navrat tu je... ale aj tak asi sa pri takejto mensej znacke neda byt asi u dnes vsade... cas ukaze ako im to pojde a ktovie... v dobe elektrickej za par rokov uz im mozno nic nebude branit vratit sa naspat aj tam kde im to teraz neslape ... uvidime :yes:
12. 8. 2020 04:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
12. 8. 2020 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2020 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0