Design
Prohlédněte si galerii malých aut v třídveřovém provedení. Některým by to obzvlášť slušelo!
9 komentářů
freecinxi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Konečne jeden trošku zaujímavý nápad z dielne "Čo by bolo, keby bolo..." Trojdverové autá nie sú príliš praktické, ak ste viac ako dvaja, hoci kedysi to boli rodinné autá, napr. VW Chrobák... Doba je skrátka inde a spohodlneli sme. Ale faktom je, že autá len s jedným párom bočných dverí sú proste pekné. Okrem Sandera, neviem prečo, ale bez druhého páru dverí vyzerá hrozne.
P.S.Autor sa mohol s fotkami trochu viac pohrať. Zadná línia dverí je na všetkých autách prakticky rovnaká, reálne by to rozhodne tak nebolo.
P.S.Autor sa mohol s fotkami trochu viac pohrať. Zadná línia dverí je na všetkých autách prakticky rovnaká, reálne by to rozhodne tak nebolo.
Ze zajmu jsem hledal třídveřáky jelikož jsem velkým fandou této verze - posledních pět mých aut byly 3dv, a byl šokován, že je jich tolik. Tedy až do chvíle, kdy mi došlo, že jsou jen jako. Kéž by byly! Není pravda, že 3dv jsou nepraktické, naopak mají několik výhod. Například ty dveře jsou obrovské, vůz levnější a kompaktnější než standardní "kolumbárium". Samosebou platí, ať si každý koupí auto jaké chce (potřebuje) a na jaké má. Jde jen o to, že jsme chudí tudíž, když už se zmůžeme na auto musí být co možná největší. Proto standardní Čech touží po naftové Octávii. :no: Za další, 3dv automobilky z hamižnosti nevyrábějí - nevyplatí se jim vyrábět 3dv variantu a ty zákazníku ber co je, anebo nechej. Stejné "rozhodování" nás čeká i při nákupu elektromobilu. Osobně bych třídveřák volil znova a znova, leč mám (jako všichni) smůlu. Škoda.
Jiří Potocký
Příspěvek podléhá schvalování.
Jinak v časech 3 golfa chteli za 4 dvere myslim 24 TKč