Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
superman3000
:yes: originál je rozhodně lepší.
Obsahová i kvalitativní úroveň NEJvětší jízdy na webu = je fakt smutná :no:
Tak proč sem chodíte? Nějak tomu nerozumím... Pokud se mi nelíbí obsah a kvalita, nechodím tam. Bude nám po Vás smutno, ale snad to nějak zvládneme...
Tak je fakt hustý. Je to čisté plagiátorství nebo mají naopak oba články stejný zdroj a jen byly převzaty?
Zatím se to tváří, že to jsou autorský články, jednou ten článek udělal pan Mazal a po druhé pan Hála. O zdrojích ani v jednom případě ani slovo. Pečlivěji je ale psaný ten panem Hálou.
Řekne k tomu někdo z auto.cz něco?
Zatím se to tváří, že to jsou autorský články, jednou ten článek udělal pan Mazal a po druhé pan Hála. O zdrojích ani v jednom případě ani slovo. Pečlivěji je ale psaný ten panem Hálou.
Řekne k tomu někdo z auto.cz něco?
annaxxxix
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Cuba66
...měl ve velkém TP max. rychlost 342 km/h. EDIT 343km/h - paměť už mi neslouží 😒
Jistě to rádi potvrdí pánové z bývalé ÚSMD Klíčany. kde jsem s ním byl na schvalování 😄
Jistě to rádi potvrdí pánové z bývalé ÚSMD Klíčany. kde jsem s ním byl na schvalování 😄
Ringhofer
Pan Mazal zmiňuje konkrétní důvody, pro které je dotčené auto v seznamu "nejhorších", jen u Jaguaru XJ220.U ostatních aut jde jen o bulvární pindy "...stalo se nejhorší auto za největší peníze" a pod. Nevím, zda si redakce ACZ vůbec uvědomuje šíleně kolísající úroveň článků, mezi kterými se kvalita hledá pořádně silnou lupou.
Nepříčí se vám tak ubohá úroveň článků jako je tento?
Nepříčí se vám tak ubohá úroveň článků jako je tento?
Nemyslím to jako urážku ale konstatování = pod šéfredaktorem machi(avelli)m to jde s NEJvětší jízdou na webu pěkně z kopce. Naprosto šílená chybovost = snad úplně NEJvětší na webu a občas zajímavé čtené ze zážitků šéfredaktora na okruhu to mu jde ale téměř nulové šéfredaktorská PRÁCE
Včetně trapných KOPIÍ článků navíc s nižší úrovní než originál = jako je tenhle. Spousta zcela opomenutých nebo úmyslně vynechaných (?) věcí z oboru = nahrazená nesmyslnými články o renderech a absurdním množství článků když přichází nějaká nová škodovka. Plus náhrada skvělé diskuzní platformy nesmyslně horší navíc zcela nedotaženou. Po víc jak roce je už v použitelném stavu = i když furt horší než stará
Prostě tak nějak skoro VŠECHNO ŠPATNĚ
Včetně trapných KOPIÍ článků navíc s nižší úrovní než originál = jako je tenhle. Spousta zcela opomenutých nebo úmyslně vynechaných (?) věcí z oboru = nahrazená nesmyslnými články o renderech a absurdním množství článků když přichází nějaká nová škodovka. Plus náhrada skvělé diskuzní platformy nesmyslně horší navíc zcela nedotaženou. Po víc jak roce je už v použitelném stavu = i když furt horší než stará
Prostě tak nějak skoro VŠECHNO ŠPATNĚ
Děkuji za zpětnou vazbu kolego😊 Znovu, nikdo Vás opravdu nenutí nás číst. Můžete se realizovat v jiných diskuzích, stěžovat si na úroveň na jiných webech... Vaši motivaci neustále se vracet, kritizovat a vyjadřovat se k poklesu kvality opravdu nechápu.
Přeji pestřejší dny,
Martin
Přeji pestřejší dny,
Martin
Jj TAKOVÁ má být reakce na konstruktivní kritiku :yes: 😄
Já kolego bych se víc či míň zkusil chytit za nos a třeba alespoň tu bezprecedentní chybovost zkusil trochu zkorigovat
Já kolego bych se víc či míň zkusil chytit za nos a třeba alespoň tu bezprecedentní chybovost zkusil trochu zkorigovat
A co byste si tak představoval, kolego? Na VŠECHNO ŠPATNĚ mě opravdu nenapadní nic jiného než dobře míněná a přátelská rada, ať pošetříte svůj nervový aparát a energii věnujete něčemu účelnějšímu.
Zdaleka neříkám, že je u nás všechno ideální, zdlouhavá náprava diskuzí mě ještě teď budí ze spaní, neustále problémy se serverem (viz Karlova oprávněná stížžnost), to je něco, s čím se potýkáme skoro denně a nám všem to bere hodně energie. Chyby se snažím odstraňovat, co mi síly stačí, bohužel nejsem schopný číst každý článek, opravdu důkladně čtu jen všechny testy. Chlapci po sobě texty čtou a naprosto vážně říkám, že takový tým jsem kolem sebe neměl. Jsem bez nadsázky pyšný, jaký pokrok udělal Standa, Ondra Mára je neuvěřitelný dříč a poctive, stejně tak David, který ke své redaktorské práci zvládá ještě správu SEO, díky níž lezeme vysoko ve vyhledávačích.
Ve svých letech mám už snad dost rozumu na to, abych se nepovažoval za mistra světa a nejlepšího šéfredaktora všech dob, na Vaši konstruktivní kritiku VŠECHNO ŠPATNĚ ale nevím, co rozumného napsat. Za zpětnou vazbu jsem Vám už poděkoval, pokud jde o tento článek, ideální není, hlavně to, že se objevil u konkurence, téma se mi ale líbilo, zpracování je slušné, na fotky jsem se sám rád podíval, některá auta jsem neznal,
hezký den!
Zdaleka neříkám, že je u nás všechno ideální, zdlouhavá náprava diskuzí mě ještě teď budí ze spaní, neustále problémy se serverem (viz Karlova oprávněná stížžnost), to je něco, s čím se potýkáme skoro denně a nám všem to bere hodně energie. Chyby se snažím odstraňovat, co mi síly stačí, bohužel nejsem schopný číst každý článek, opravdu důkladně čtu jen všechny testy. Chlapci po sobě texty čtou a naprosto vážně říkám, že takový tým jsem kolem sebe neměl. Jsem bez nadsázky pyšný, jaký pokrok udělal Standa, Ondra Mára je neuvěřitelný dříč a poctive, stejně tak David, který ke své redaktorské práci zvládá ještě správu SEO, díky níž lezeme vysoko ve vyhledávačích.
Ve svých letech mám už snad dost rozumu na to, abych se nepovažoval za mistra světa a nejlepšího šéfredaktora všech dob, na Vaši konstruktivní kritiku VŠECHNO ŠPATNĚ ale nevím, co rozumného napsat. Za zpětnou vazbu jsem Vám už poděkoval, pokud jde o tento článek, ideální není, hlavně to, že se objevil u konkurence, téma se mi ale líbilo, zpracování je slušné, na fotky jsem se sám rád podíval, některá auta jsem neznal,
hezký den!
Tohle jste mi už jednou psal = jak jsou všichni DLE VÁS skvělí
No já bych si představoval začít s něčím co zvládne každý. Něčím na co vás neustále dokola pod nesčetným množství článků v diskuzích upozorňuje stále dokola velké množství lidí = neuvěřitelně vysoká chybovost
To že možná úplně největší na všem co znám = není urážka ale konstatování. Opravdu až TAK zlé
A to není o schopnostech někdo prostě nemá takové znalosti schopnosti atd., taková chybovost je sorry JEN o odfláknuté práci.
Moc dobře vím že i když se člověk snaží stejně to občas uteče = ale tady se evidentně = se vůbec nekontroluje. Tam bych JÁ na VAŠEM místě asi začal
No já bych si představoval začít s něčím co zvládne každý. Něčím na co vás neustále dokola pod nesčetným množství článků v diskuzích upozorňuje stále dokola velké množství lidí = neuvěřitelně vysoká chybovost
To že možná úplně největší na všem co znám = není urážka ale konstatování. Opravdu až TAK zlé
A to není o schopnostech někdo prostě nemá takové znalosti schopnosti atd., taková chybovost je sorry JEN o odfláknuté práci.
Moc dobře vím že i když se člověk snaží stejně to občas uteče = ale tady se evidentně = se vůbec nekontroluje. Tam bych JÁ na VAŠEM místě asi začal
tak napriklad uz som tu parkrat pisal o forme (text a obrazky a ich vzajomna poloha pri citani. sucasne riesenie, kde je cela galeria suhrnna a hore nad clankom je neprehladna a nevhodna na clanky takeho typu ako je tento). dalsi navrh som daval pri kombikoch: meranie rozmerov kufra. chvalim tabulku rozmerov pre interiery (napr sirka na zadnych sedadlach je uzitocny udaj pri hladani rodinneho auta). mozte sa k tomu vyjadrit?
Dobrý den, kufry měříme, ale skutečně ne pravidelně a vždy. Můžeme zahrnout do stálé tabulky naměřených hodnot, to je dobrý nápad. Uznávám, že zvláť u tohoto typu článku by se alespoň jedna fotka vždy u titulku k autu velmi hodila. Proberu s grafiky.
Díky,
Martin
Díky,
Martin
zial, toto som tu uz pisal asi 4-5x. aj galerie, aj meranie rozmerov kufra. je smutne, ze necitate diskusie pozornejsie (diskusia nebola nijak velka)....clanky s obrovskou galeriou na zaciatku sa zle konzumuju. tam nie je co povedat. jeden obrazok to nezachrani, treba galeriu rozdelit do viac mensich galerii, ktore koresponduju s textom (najprv text, potom obrazok, lebo najprv precitam nejaku info, nasledne si ju pozriem v obrazku- tak funguje predsa aj tlac, alebo komentovana prehliadka)...kufre je nutne merat, pretoze Litrova metodika jednoducho nestaci: rozdiely v rozmeroch kufrov su markantne: na sirku v pohode 20cm v ramci triedy a to je uz fakt velky rozdiel (passat vs mondeo). a kedze bezny clovek nevozi tehlicky ale napriklad cestovne kufre, kociky a podobne, je rozmer ovela lepsi ukazovatel ako objem v litroch. tolko k tomu.
lolasea
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mysfusuc
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:no:
https😐/www.auto.cz/…om-vykon-nestaci?…
Ono je tady těch chyb tolik, že člověk nejpravděpodobněji vidí chybu na Vaší straně.
Ještě jednou - pokud chyba jen u mě, tak sorry.
...kterych ale ACZ zjevne zamestnava vic nez dost, soudic podle poctu dosud neodstranenych chyb na zdejsich strankach.
Holt amateri.
A tohle je Aston Martin Virage (z přelomu 80. a 90. let)
A já poprvé prozradil co to mám za avatara 😁
Není to obrázek ale viz originál článek na garaz.cz velmi nadějně vypadající auto = které bohužel..