Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podle Babiše prý někomu vadí, že jsou škodovky nejlepšími vozy koncernu VW

Předseda vlády Andrej Babiš (ANO) je přesvědčen, že vozy Škoda jsou nejlepším výrobkem koncernu Volkswagen. Premiér má ale pocit, že tento fakt někdy někomu vadí.
Zpět na článek
27. 8. 2020 20:00
27. 8. 2020 14:17
27. 8. 2020 15:00
27. 8. 2020 15:45
27. 8. 2020 17:00
27. 8. 2020 17:02
27. 8. 2020 17:08
27. 8. 2020 19:02
27. 8. 2020 19:30
28. 8. 2020 06:54
28. 8. 2020 07:22
28. 8. 2020 07:42
28. 8. 2020 07:51
28. 8. 2020 09:10
28. 8. 2020 10:16
27. 8. 2020 14:39
27. 8. 2020 14:41
27. 8. 2020 17:56
28. 8. 2020 06:57
28. 8. 2020 07:03
28. 8. 2020 07:09
28. 8. 2020 07:52
28. 8. 2020 08:14
28. 8. 2020 08:37
28. 8. 2020 10:58
28. 8. 2020 11:20
28. 8. 2020 11:37
28. 8. 2020 11:21
28. 8. 2020 11:24
28. 8. 2020 11:39
28. 8. 2020 11:45
28. 8. 2020 12:00
28. 8. 2020 12:14
27. 8. 2020 15:24
27. 8. 2020 15:48
27. 8. 2020 16:56
27. 8. 2020 16:04
27. 8. 2020 16:58
28. 8. 2020 09:15
27. 8. 2020 17:35
27. 8. 2020 20:37
27. 8. 2020 22:01
27. 8. 2020 23:14
28. 8. 2020 11:16
28. 8. 2020 11:39
28. 8. 2020 12:08
28. 8. 2020 11:43
27. 8. 2020 14:10
a co jako?
I kdyby byla pravda ze jsou nejlepsi, coz nejsou a i kdyby byli znevyhodnovane a i kdyby a i kdyby.. vis kolik spatnejch veci se deje na svete a taky u nas? Je potreba resit veci co jsou spatne a ne plechovy krabice na koleckach. Prober se.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JFK
27. 8. 2020 20:00
Agrokolchoz
Estébák Bureš, nechť se laskavě věnuje svým průserům, kterých má po kkt a Schäfera ať nechá pracovat, hej
27. 8. 2020 14:17
StBak
tak proc trestne stihanej StBak nejezdi skodovkou, ale vladni audinou nebo bavorakem?
a jako soukroma osoba, nema nahodou koncernovou porsche panameru ??
Rozbalit vlákno
13
27. 8. 2020 15:00
Re: StBak
... Škodovky jsou skvělé, stejně jako dovolená v Česku.... No ale pro sebe má Porsche a lítá na Krétu, ču*ák..... :D :D Spíš je dojemné že tolik % lidí v tomto imbecilním národě ho ještě pořád volí....
Avatar - _Karel_
27. 8. 2020 15:45
Re: StBak
To, že by snad Škodovky byly nejlepší z trojlístku Škoda/VW/Seat (což vůbec netvrdím), vůbec nijak nekoliduje s tím, že jezdí v Porsche. Nebo třeba v Peugeotu.
To, že dovolená v ČR může být super (což si taky myslím) neznamená, že sám nemůže jet jinam.
Jo, je smutný, kolik lidí ho volí. Dnes jsem četl zajímavou úvahu - část lidí, co je na tom finančně dlouhodobě bídně (chudé regiony, důchodci) zřejmě prokoukne, že je ANO jen uplácí, ale když ty peníze potřebují....
I tak věřím, že značná část lidí ho má za spasitele, co za ně bojuje. ;-\
Avatar - Emel
27. 8. 2020 17:00
Re: StBak
Formálně vzato je i to Porsche součást koncernu a Babiš to zřejmě na trojlístek VW / Škoda / Seat neomezil.
27. 8. 2020 17:02
Re: StBak
tak ono stačí i Audi... neznám nikoho, kdo by si vybral Škodovku, pokud by mohl jezdit i Audinou.... ale o to nejde.... Jde o to že Babiš je totální pokrytec, který bude blábolit cokoliv, aby se zalíbil blbcům....
Avatar - _Karel_
27. 8. 2020 17:08
Re: StBak
Ano, tak jak to řekl, by měla být škodovka dle něj lepší než Bentley, Bugatti...
Je to parchant, ale ne retard, (resp. jako retard se jen vyjadřuje, určitě má nějakou poruchu),
podle mě je jasný, že smysl byl "škodovky jsou lepší auta než volkswageny"
27. 8. 2020 19:02
Re: StBak
hele na něm by si psychiatr smlsnul.... psychotik jak vyšitej.... ale ono jich je na těchto postech celkem dost....
Avatar - _Karel_
27. 8. 2020 19:30
Re: StBak
Ups, to se nám tu vyrojilo jeho fandů...teda spíš jeden s hodně nickama
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 06:54
Re: StBak
Je to smutné, kolik lidí ho ještě stále může volit.
Taky jsem se spálil první volební období, ale ve druhých volbách už jsem tu samou chybu neudělal.
28. 8. 2020 07:22
Re: StBak
komousi jsou vpodstate vladni stranou, takze kdyz tam nebudou, zbydou StBakoj uz jenom sosani a japoncik. a tyhle 2 strany na tom taky nejsou nijak zarne a kdyz se jedna z nich nedostane, StBak muze byt nahranej...
ale samozrejme, na 5% je i TOP, starostove a lidovci, takze to muze byt jeste horsi nez je dnes
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 07:42
Re: StBak
Na druhou stranu, když se to tam pročistí, bude třeba opravdu líp. Teď je devět nesmyslných stran v PS a užitek nula.
28. 8. 2020 07:51
Re: StBak
heslo "bude lip" pouzili komousi ve volbach v roce 1946 a vysledkem bylo 250 povesenejch, 5-10tis zavrazdenejch a 200tis zavrenejch.
to jen u koho se StBak inspiroval.

procistit to potreba je, to kazdopadne
28. 8. 2020 09:10
Re: StBak
Tak hlavní je, že ekoteroristi (Zelení) u nás mají krásných 1,5 %! :D :D :D :yes:
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 10:16
Re: StBak
No za své největší slávy, kdy tam byl Bursík, se dost zdiskreditovali a lidi zjistili, že pro lidi zas tolik ta strana nechce.
27. 8. 2020 14:39
Hmm
Poslouchat co plácá tento ulhaný primitiv je ztrátou času.
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2020 14:41
ŠkodaVW
Kdo si myslí, že by bez Němců byla škodovka tam kde je dnes ?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - zaplosak
27. 8. 2020 17:56
Re: ŠkodaVW
Prosím tě a kde je dnes? Vždyť je to hnusný, drahý, nespolehlivý... :-! :-! :-!
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 06:57
Re: ŠkodaVW
Jelikož o ni měl zájem renault, tak by nejspíš vyráběla výběhové modely ala Dacia. Jednoduché, levné, dostupné. Ale za to asi spolehlivější a ze zákazníků by nedělala pokusné králíky.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 07:09
Re: ŠkodaVW
co tam není, se nemůže rozbít.
Edit. sry už jsem byl rychlejší s reakcí. :D
Avatar - _Karel_
28. 8. 2020 07:52
Re: ŠkodaVW
Já tam dával odkaz na AF, kde Dacie zabraly celý žebříček nespolehlivých aut. Ale tady je AF na blacklistu, tak to nevyšlo.
Jak píšeš, co tam není, nemůže se rozbít. Já teda raději lepší auto i s nějakým rizikem.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 08:14
Re: ŠkodaVW
Aha, já dacii naposeldy viděl ve spolehlivosti nad VW, ale je pravda, že to nijak nesleduji. Tak je možné, že po té, co už musí určitou techniku používat, tak to není taky hitparáda.
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 08:37
Re: ŠkodaVW
Chtěl jsi říci neudržovaných aut. Statistika z TÜV, navíc v podání AF, je opravdu nevypovídající.
Avatar - JirkaV8
27. 8. 2020 15:23
Vadí jen STB BABIŠ
Mě zase vadí STB BABIŠ !!! :-O
Rozbalit vlákno
22
Avatar - WinDiesel
27. 8. 2020 20:35
Re: Vadí jen STB BABIŠ
koukám že koblihy jsou tu dnes aktivní ............... :-! :-! :-!
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 06:58
Re: Vadí jen STB BABIŠ
Já bych chtěl někdy potkat a popovídat si s voličem ANO. Nikdo v mém okolí ho nevolí. Prostě takovou věcnou debatu. Opravdu nikoho neznám, kdo by ho volil.
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 07:44
Re: Vadí jen STB BABIŠ
Tak to já, bohužel, hned dva lidi. :-( O to smutnější, že jednoho máme v rodině a je to přesně ten zaslepený případ, který vidět nechce.
28. 8. 2020 08:03
Re: Vadí jen STB BABIŠ
kazdorocne se nas schazi 8 ze skoly na vikendovy chlastacce, vloni jsme byli 2 proti 2 babisovcum, z toho jeden se ho zastaval do roztrhani tela, ostatni se nezucastnovali. letos se StBaka nezastaval nikdo a ostatni nam dvoum prizvukovali.
rek bych, ze to jde dobrym smerem. nepochopitelny, ze se ho vloni vubec nekdo zastaval, pritom vsichni VS z privatni sfery s velmi dobrymi prijmy

problem jsou duchodci, tedy asi tak polovina z nich, to abych je nehazel vsechny do jednoho pytle
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 08:38
Re: Vadí jen STB BABIŠ
Hele, co kdybys šel do prĐele aspoň s tím neustálým stbákováním? Už je to fakt dost zoufale trapné.
28. 8. 2020 09:39
Re: Vadí jen STB BABIŠ
jednou StBak, vzdycky StBak
to samy plati i pro gestapaka, coz je obdoba StBaka
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 10:42
Re: Vadí jen STB BABIŠ
Inu, jak myslíš. Shazuješ tím jen sebe. Zbytečně.
28. 8. 2020 10:58
Babiš
Koukám, že pořád ještě nerozumíš významu slova estebák. Příslušník STB byl policajt a to si myslím, že Babiš nikdy nebyl. Docela by mě zajímalo koho doporučuješ volit Ty, aby ten/onen narovnal všechny omyly a nedostatky naší státní správy a správy veřejných statků. Už vím, že jsi bojovník proti brzkému naskočení červené hned po oranžové a jsi nějaký OSVČ. Táta byl disident pronásledovaný policajty a ty máš opět jednoho vytipovaného nepřítele tvého životní spokojenosti a tím je majitel Agrofertu. Mohu se zeptat proč?
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 11:20
Re: Babiš
Já za sebe odpovím, proč mi vadí.
Zneužívání dotací, zneužívání svého postavení pro zvýšení ziskovosti svých firem, likvidace konkurence, likvidace veřejných financí, neplnění předvolebních slibů, uplácení voličů, minimální rozvoj infrastruktury.
A z jakého důvodu ho volíš ty?
28. 8. 2020 11:37
Re: Babiš
Nechodím k volbám vůbec (od roku 1990). Myslím, že politici zařizují tvou zmíněné záměry pro své "příznivce" a Babiš si to jen dělá sám bez prostředníků. Tohle neplatí je pro ČR.
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 11:21
Re: Babiš
Nepleteš si STB a SNB? SNB byli "policajti", STB byla zpravodajská služba.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 11:24
Re: Babiš
Hodinky nebo holinky, oboje se natahuje.
STB - státní tajná bezpečnost
SNB - sbor národní bezpečnosti
SNB byla tvořena 2 nezávislými složkami, VB a STB. To rychle zapomíná historii, o které se, když už si to člověk sám nechce zjistit, učí v dějepisu.
Takže vlastně "esenbáci" byli jak policajti, tak i agenti STB a jejich přisluhovači.
28. 8. 2020 11:39
Re: Babiš
To si fakt nepletu. STB byli policajti v civilu.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 11:45
Re: Babiš
Dá se to nazvat jako tajná policie, STB je vlastně to samé jako Gestapo nebo ruská KGB.
Spíše bych je oznažil za agenty, než za policisty.
28. 8. 2020 12:00
Re: Babiš
Tak proto si to topten plete. V obecné mluvě je agent STB synonymum pro spolupracovníka STB. Vysvětloval jsem mu to na příkladu mého bývalého šéfa, který byl ředitelem zastoupení jedné z farmacetických společností. Můj bývalý šéf je absolventem VŠE zahraniční obchod a protože pracoval pro PZO (v jeho případě Chemapol) a působil v zahraničí, tak byl automaticky (aby mohl vyjet) vytěžován STB. Tenhle člověk to nijak neskýval a pokud na to přišla řeč tak o tom normálně mluvit a vysvětlil o co šlo. Podobně to podle mých informací měl i Babiš.
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 12:14
Re: Babiš
STB byli o dost více, než policajti.
Avatar - kari.laz
28. 8. 2020 08:44
Re: Vadí jen STB BABIŠ
věř mi, že nechtěl. Za ty nervy to nestojí, ale jako pokus stačí diskuze na novinkách a kupodivu i na autorevue.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 10:14
Re: Vadí jen STB BABIŠ
no na těch 2 tu diskuzi raději nečtu, tam je to dost k pláči. Já mám radši veselý život.
28. 8. 2020 09:59
Re: Re: Vadí jen STB BABIŠ
Kobliháři jsou jako socani, když to Paroubek vyhrál. Prostě se stydí.
28. 8. 2020 12:44
Re: Vadí jen STB BABIŠ
Já ho na poprvé volil. Líbil se mi program, ještě se nevědělo, co se ví dnes.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 12:49
Re: Vadí jen STB BABIŠ
Já taky, byla to šance na změnu. No ta změna byla jiná než jsem čekal.
28. 8. 2020 13:01
Re: Vadí jen STB BABIŠ
Přesně, lidi hrozně rychle zapomněli, co se tady dělo před Babišem. Řekl bych, že první roky kus práce odvedl. Minimálně dost ostříhal chapadla mafie napojené na ODS a CSSD.
27. 8. 2020 15:24
najlepšie ?
no s pánom bohom
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2020 15:48
Preference
Volby se blíží a populismus jede dál. Tohle nemá s kvalitou Škodovky nic společného. Jede se na notu odborářů, typickou cílovku ČSSD s kterou se tahají o hlasy a případně dalších příznivců škodovky. Je to prázdné gesto a hlavně nevím co s tím chce ve svobodném a kapitalistickém systému jako dělat? Zregulovat? To by tomu fakt pomohl...do hrobu leda :D jako už to soudruzi málem udělali a proto je v německých rukou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
27. 8. 2020 16:56
Re: Preference
Zregulovat ne, ale politické téma to být může. Já bych za Škodovku byl radši, kdyby nebylo... protože síla německých politiků a odborů by mohla být větší, než těch českých, raději ať se to řeší ve věcné rovině.
27. 8. 2020 16:04
Škoda.
Haha tak skodovku má koupit ne stejně vw si sní bude dělat co chce i klidně potápět značku.. Škodovka už měla dávnou opustit koncern vw.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
27. 8. 2020 16:58
Re: Škoda.
To jsou takové plky. Jako v partnerství... taky se mohou partneři klidně sebrat a jít... to ale přece není cílem, všichni chtějí, aby to fungovalo.
Opustit koncern? Proč, jak? Vlastně víš co... zapomeň že jsem se ptal :-)
28. 8. 2020 09:15
Re: Škoda.
A jak by sis takové "opuštětní koncernu" představoval? To jako že by Škodovku česká vláda vykoupila zpět? A kde by na to vzala? A co kdyby s tím VW nesouhlasil? A odkud by si Škodovka po opětovném zestátnění brala veškerou techniku (platformy, motory, převodovky atd.)? To by jako svůj budoucí nosný typ vrátila na platformu Felicie? Nebo by Škodovka koncernovou techniku nakupovala za svoje? Sorry, ale meleš naprosté kraviny! :D
27. 8. 2020 17:35
Roman
Ten estébácký ksindl se vyjadřuje k věcem o kterých nic neví. Ať se radši věnuje zlepšení kvality těch odporných potravin produkovaných Agrofertem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
27. 8. 2020 20:37
Re: Roman
palec dolů ti dalo přesně 8 koblih !!!!!
koblihy, takhle to ale ve volbách nefunguje, budete mít jeden hlas, tady není ani Korea ani Bělorusko
27. 8. 2020 22:01
Re: Roman
Klid, ve volbách půjdete zase do p-r-d-e-l-e ... a budete moct tak max psát v diskuzích o koblihách ...
Avatar - pradeda777
27. 8. 2020 17:39
Aby bylo jasno....
Dodal, že Škoda Auto je jedním z podniků, které vláda nejvýznamněji podpořila......žádná vláda Andreji, ale daňový poplatníci........ :-[]
Rozbalit vlákno
10
27. 8. 2020 19:03
Re: Aby bylo jasno....
.... tak to je jeho libůstka, tvářit se že státní peníze dává ze svého.... :'-(
Avatar - WinDiesel
27. 8. 2020 20:38
Re: Aby bylo jasno....
svoje penízky si hlídá a neustále stádečko nikláků rozmnožuje, a to z pozice nejvyšší
Avatar - pradeda777
27. 8. 2020 20:03
Re: Aby bylo jasno....
Hele, co se to tu vyrojilo estébáků bolševiků.... :-[] Volby se blíží....nábor trollů vrcholí.... ;-)
Avatar - WinDiesel
27. 8. 2020 20:43
Re: Aby bylo jasno....
Babišovo stádečko není zemanovo stádečko,
Babiš nikdy nedostane 51% jako dostal Zeman
1 - pohoří v krajských volbách a ve volbách do senátu
2 - nekonec pohoří i v parlamentních volbách
Explicitně bylo prokázáno, že nový politický subjekt se ve středo/východoevropských zemích voličům zhnusí do max. 8 let.
už se mu to blíží ještě to ale neví, nepochopil
čímž neříkám že si Slováci zvolili lepší politiky, naopak, jen chtěli politicky odkráglovat Fica, což se podařilo.
ani podplacení voličů ničemu nepomůže, navíc se ČSSD urputně brání tomu, aby si tzv. zásluhy přivlastnil Babiš (už se podrazáci od podrazáků poučili)
27. 8. 2020 21:06
Re: Aby bylo jasno....
jeste by se mi libilo, kdyby se pristi rok ve volbach, na vyroci 100 let zalozeni ksc, nedostali tihle rudi vrazi do parlamentu
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 07:03
Re: Aby bylo jasno....
Tak po roce 89 jich spostu změnila barvu a jsou tam jen za jinou stranu. Myslím, že na tohle je už pozdě. To se mělo udělat hned po revoluci.
28. 8. 2020 07:09
Re: Aby bylo jasno....
nechali se prirozene vymirat a to byla chyba
ale pristi parlamentni nebo ty nasledujici by to dopadnout mohlo
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 07:11
Re: Aby bylo jasno....
Jednou to určitě příjde. Osobně těch jejich pár procent mi nevadí, narozdíl od 30 pro ANO.
Stejně teď ANO s nimi spolupracuje, aby zůstalo u vlády.
28. 8. 2020 09:18
Re: Aby bylo jasno....
Tak pokud by se odpornost jménem KSČM v příštích volbách nedostala do parlamentu, to by opravdu byl ten nejkrásnější politický dárek slušným Čechům od r. 1989! ;-)
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 10:43
Re: Aby bylo jasno....
Vím o dost jiných stranách, které by skutečně slušným lidem udělaly radost, kdyby vypadly do zapomnění.
Avatar - Ham.
27. 8. 2020 20:54
Premiér má ale pocit, že tento fakt někdy někomu vadí.
No jestli tím někdy a někomu má na mysli vedení koncernu VW, tak proč to "hrdina" neřekne na prkno, jinak jsou to jen kecy v kleci z pera odborářů a "předvolební koblihy". Možná, že slušné výsledky Škody někomu vadí, ale vedení koncernu to evidentně není, protože pak by musela padnou logická otázka, jak je možné, že vedení koncernu například svěřilo Škodovce kompletní vývoj další generace Passatu B9, tedy v podstatě vlajkové lodi VW v Evropě a celosvětově nabízený model nebo snad je mu to málo a chce aby se tady vyvíjela 911?
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2020 21:12
Jasný Andy...
Kam se hrabe SQ7 na kadaka v eresu 8-s :-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2020 21:51
Předvolební kampaň
Naoko se zastal českého automotive. Kolik %hlasů mu to přinese? nějaké určitě ano. Za jednu neškodnou větu. Ano, takhle se kupují hlasy. Alespoň to na rozdíl od koupených důchodců nestojí miliardy... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2020 22:01
Něco pravdy na tom je
Ať je xindl jakej chce, musím se ho trochu zastat.

Škoda v určitém pohledu a aspektu opravdu nejlepší značkou může být. A podle mě také i je. Proč?

1) Obvykle z horší techniky (tohle už částečně neplatí) dokáží postavit svým způsobem lepší auto než Volkswagen.

2) Škoda má silnou vlastní identitu a jasně si vymezila velmi silnou skupinu zákazníků (simply clever, kus auta navíc...).

3) Má jasný designový jazyk a identitu. Ano, ne každému se musí líbit. Ale dokonale oslovuje široké masy a přitom je nezbytně charakteristická. Kdy jste si s něčím spletli Škodu?? Já tedy snad nikdy s ničím. Naposledy snad Superb I vs. Passat B5.5...

4) Škoda se stala základem i pro Seat (Toledo, Ateca...).

Ještě se vrátím k simply clever. Ano, občas je to až násilné, ale praktická stránka se upřít zkrátka nedá. Nikdo nemá lepší sortiment doplňků a příslušenství jako Škoda. Tak to je. Mnozí majitelé třeba i Mercedesů dokupují originální příslušenství Škoda, protože Merc (a další) nic takového nemá...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - _Karel_
27. 8. 2020 22:16
Re: Něco pravdy na tom je
Tohle by snad mohly být důvody, proč je dobrou značkou, určitě ne pro to, že je nejlepší.
Mmch, jaké příslušenství že si to kupují u škody majitelé MB?
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2020 23:23
Re: Něco pravdy na tom je
Z pohledu ziskovosti modelů JE nejlepší.
Z pohledu praktičnosti JE nejlepší.

Pokud si pamatuji, tak kupoval třeba síťku do zavazadlového prostoru. BTW. podívej se na příslušenství MB co je k dispozici... A srovnej se Škodou. Škoda má kompletní nabídku pro přepravu snad všeho co běžný člověk má. Kola, psi, lyže, ... z praktických věcí síťky, mříže, úchytky, smetáky, škrabky, ... prostě vše.
28. 8. 2020 07:07
Re: Něco pravdy na tom je
ale houby
porsche ma zisk cca pul mega na aute
prakticnost a6 allroad vs sup scout??
28. 8. 2020 09:21
Re: Něco pravdy na tom je
Asi sám podvědomě cítíš, že Porsche je v koncernu trochu zvláštní případ, takže tvé srovnání kulhá na obě nohy... ;-\
28. 8. 2020 12:48
Re: Něco pravdy na tom je
Dobrý příspěvek...👍
Avatar - Machýrek
27. 8. 2020 23:14
A proto
..má služební BMW
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2020 07:05
v jednom s StBakem souhlasim
to kdyz si na bilbordy napsal
- jsme schopny narod, ale vladnou nam nemehla
doufam, ze to na bilbordech uvidim znova
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2020 08:22
Babiš má spoustu...
...nedostatků, a kostlivců ve své skříni, ale dvě věci mu nelze upřít - tvrdě a nekompromisně se postavil proti importu muslimských nájezdníků na naše území a nepodporuje násilné zavádění a dotování elektrodebility jak to činí západní "progresivistická" zelená levice, která tím v podstatě postupně likviduje západní autoprůmysl. Toto jsou mimořádně důležité věci, kterými si Babiš u Čechů připsal velké body k dobru! :yes:
Rozbalit vlákno
11
28. 8. 2020 08:36
Re: Babiš má spoustu...
co se Babiše týče tak ve srovnání s rychlým nárustem státních dluhů, inflace, neschopností budovat infrastrukturu a jinými zásadními věcmi je elektromobilita naprostá marginálie.... chápu že ty sis v tom našel smysl života, ale tím pádem ti unikají jiné, naprosto zásadnější okolnosti....
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 08:41
Re: Babiš má spoustu...
Bohužel, tohle jsou přesně ty jednoduché mozečky, na které Babiš cílí.
28. 8. 2020 08:59
Re: Babiš má spoustu...
Napsal jsem jenom nezvratná fakta, ty "mozečku"! :-) A o spoustě problematických stránek Babiše samozřejmě vím, což jsem uvedl i ve svém příspěvku, ale ty dvě mnou zmíněné věci jsou prostě pro Čechy velmi důležité, ať už se ti to líbí, nebo ne. Ale ty vždy vytrhneš z kontextu jen to, co se ti hodí, což je mimořádná diskusní ubohost. :no:
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 10:45
Re: Babiš má spoustu...
Napsal jsi fanatické bláboly zaslepeného blba. Ale o diskusní ubohosti toho musíš vědět, hodně, však jsi její zdejší král.
28. 8. 2020 11:36
Re: Babiš má spoustu...
Tak jako fanatik se tady prezentuješ tradičně ty, a navíc často nešetříš vulgarismy! :-)
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 12:15
Re: Babiš má spoustu...
Jistě, proč bych měl psát deset slov, když stačí jedno. Ale rád bych konečně viděl nějaký důkaz toho mého fanatismu. Zatím totiž fanatismus předvádíš jen ty a tobě podobní šašci.
28. 8. 2020 09:38
Re: Babiš má spoustu...
Ale já přece ten nárůst státního dluhu, inflace a tragické budování infrastruktury nerozporuju a taky to vnímám jaké zásadní problémy jeho vládnutí. Taky jsem ANO nikdy nevolil. Ale to zásadní odmítnutí přijímání muslimských nájezdníků na naše území a nepodporování elektrodebility jsou zase zásadní plusy jeho vládnutí.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 10:11
Re: Babiš má spoustu...
Dotování elektromobilů, ač s ním taky nesouhlasím, nedělá kvůli tomu jestli to má význam nebo ne, ale aby se víc prodávala jeho biopaliva.
28. 8. 2020 10:15
Re: Babiš má spoustu...
Jistě, ale to na věci nic nemění, aspoň je ta proklínaná biosložka konečně k něčemu dobrá. Prostě hnusné a hloupé elektrodebilitě v Česku pšenka nekvete! :-) :yes:
28. 8. 2020 12:33
Re: Babiš má spoustu...
... než se kvůli elektroautům přestanou prodávat biopaliva, uplyne ještě tak 50 let, a to jsem optimista ...
28. 8. 2020 12:35
Re: Babiš má spoustu...
Tak super, to už mě trápit určitě nebude! ;-)
28. 8. 2020 08:38
Burešovi příznivci...
.... to je opravdu vtipné jak se tady nikdo Bureše veřejně nezastane, ale palce dolů jen lítají.... to je jak v reálu, nikdo nevíme kdo ho volí a najednou má 30%.... prostě krysy volí krysu, svůj k svému.... 8-s
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Mikesus
28. 8. 2020 10:13
Re: Burešovi příznivci...
Tak tohle bych podepsal. Já to klidně veřjně řeknu, že se mi nelíbí jeho přístup a zneužívání/využívání svého postavení. A proto bych rád někdy vedl diskuzi s někým, kdo ho volí. Ale zatím tu jdou jen palce dolů a nikdo se veřejně neozve. Asi se ty lidi stydí, že ho volí nebo nevím.
28. 8. 2020 10:24
Re: Burešovi příznivci...
.... no tak ono je to tak, že ti lidi by ti museli říct "já vím že asi krade a že to tady vede do kopru. Ale mě přidal důchod nebo jinou dávku a mě nic jiného nezajímá".... a prostě k tomuto názoru se nikdo moc veřejně hlásit nechce....
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 10:47
Re: Burešovi příznivci...
Tohle jsou věci, které přesně takový babišovolič neřekne. Ten v první řadě ani nepřipustí, že by Babiš kradl, nebo že by lhal, manipuloval, nebo vůbec udělal cokoli špatného. Když jeho vláda něco kazí, můžou za to ti konkrétní lidi, ministři, úředníci. Když se daří, tak to Babiš...
Užíval jsem si to celý minulý týden. :-(
28. 8. 2020 12:59
Re: Burešovi příznivci...
.... upřímnou soustrast, to bych nedal.... asi bych byl schopný i kvůli tomu omezit vztahy v rodině.... s debily se prostě nebavím, i kdyby to byli rodinní příslušníci.....
28. 8. 2020 11:20
Re: Burešovi příznivci...
Když ono je to okaté jak krade a spousta jeho voličů to ví. Navíc těch průserů už je tolik, že na to nemají ani rozumné argumenty jak se ho zastat. Ale za palec dolů se pěkně schovají.
Avatar - Blue Sun
28. 8. 2020 11:23
Re: Burešovi příznivci...
To je jako s jehovisty nebo jakoukoli jinou náboženskou sektou. Oni ty chyby a naprosté nelogičnosti či rozpory nevidí. Nechtějí.
28. 8. 2020 11:16
Blábol
Co je to za blábol, že Škoda je nejlepší z koncernu? Vždyť nemá ani šestihrnek. To jsou zase kydy brouka pytlíka
Rozbalit vlákno
3
28. 8. 2020 11:39
Re: Blábol
Ale fuj, šestihrnek! Něco tak odporně politicky a ekologicky nekorektního a vůbec zastaralého! Však oni ti to místní zelení bezmozci "vysvětlí"! :-)
28. 8. 2020 12:08
Re: Blábol
:D :D
Na osmiválec jsem pomyslel jen kouskem dušičky. Ale jenom v TDi.
28. 8. 2020 11:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
28. 8. 2020 12:50
Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Vážení přátelé, ANO :-)
Brečíte správně a procítěně, po ramenou se popleskáváte zcela zodpovědně - ale děláte to na špatném hrobě a ZCELA ZBYTEČNĚ :D

* Spolupracoval Babiš s STB? Nad veškerou pochybnost ANO. Byl pracovníkem zahraničního obchodu, tudíž musel psát záznamy z jednání se zahraničními firmami - a ty záznamy putovaly dále a bezesporu je studovala "ekonomická rozvědka" v rámci STB. Každá firma zjišťuje informace o svých konkurentech a zákaznících, každej stát má něco jako ekonomickou rozvědku nebo analytické oddělení. Prostě je to tak.
* Spolupracoval s STB i jinak? Jak se zdá, tak ANO - ale jak je z výsledků voleb zřejmé, velké části voličů je to celkem u zadku. Komunistický režim se stáhnul z veřejného života na konci 80. let - a věčná sláva za to budiž Gorbačovovi, že to podnítil a jistým způsobem i dovolil. Příští rok na podzim to bude 32 let od plyšáku - a neustálé strašení komunisty a vypichování komunistické minulosti má asi stejnu relevanci, jako by v létě roku 1950 někdo strašil návratem "těch prokletých" Habsburků.

Vyhrát volby je relativně jednoduché :D :D :D na to stačí mít
- konkrétní, realistický a splnitelný program, který osloví velkou část voličů
- politickou stranu, která má dostatek lidí a sil, aby jej dokázala vytvořit, prezentovat lidem a alespoň z části jej i prosadit
- šéfa strany, který bude mít chuť, schopnost a sílu to celé ukočírovat


Když si vezmu "babišovy vyzyvatele" podle volebních výsledků:
* ODS - nezřetelný program, nijak zvlášť neprezentovaný, v čele s panem Fialou, jehož charisma připomíná ne zcela vyždímaný hadr na podlahu
* Piráti - program zcela PRO EuroUnijní hodně vyfurtovaný (neo??)marxistickou ideologií, vytvořený skupinou ajťáků - a zaměřený hlavně na ajťáky. Ale mají alespoň nějakého šéfa, který je vede
* Okamůrovci - partička lidí, kteří vydělávají Tomiovi prachy. Silný šéf bez týmu spolupracovníků -a fakticky i BEZ programu
* KSČM - jediné pozitivum této strany je, že v ní nejsou bývalí komunisté.
* ČSSD - přílepek k babišovu ANO s chvíli viditelným Hamáčkem a programem "být ve vládě"
* KDU-ČSL - "jihomoravská strana kostelových babiček", jejímž jediným programem je být alespoň v parlamentu, když už nejsou ve vládě
* TOP 09 - zarputile pro EuroUnijní partička surikat, stojících za dvojjedinou předsedkyní Pekarovou-Adamovou. Mívali 2 výrazné osobnosti (čestného (tedy nevýkonného) předsedu spícího knížete a výkonného (tedy nečestného) předsedu "arciďábla" Kalouska), leč ani jedna z nich lidu obecnému příliš sympatická nejni
STAN - neviditelná strana s neviditelným předsedou a neviditelným programem.

Vezmu-li si rozložení politické:
ČSSD je strana na pokraji rozkladu, kterou Andy za koule nedrží jen proto, že v ČSSD nikdo s koulema není. Ti jsou rádi, že jsou rádi
KSČM je nyní skorovládní strana a nestojí je to prakticky vůbec nic. Naopak, mohou se tvářit státnicky
Okamůra vydělává prachy - a o nic jiného mu ani nejde

No a zbylé strany "demokratického bloku" (jak kdysi poznamenal Ondřej Neff, tento blok je demokratický podobně, jako je demokratickou i Demokratická Republika Kongo) - 5 stran, jejichž JEDINÝM jednotícím programem je ANTIBABIŠ - čili "Endy, hybaj od koryta, bo my tam taky chceme". To je, obávám se, na vítězství ve volbách FAKT málo

Zásadním problémem naší politické scény a voleb v roce 2021 NENÍ to, že by Endy Babiš byl tak dobrý - ale to, že jeho (dejme tomu) ideoví protivníci a vyzyvatelé o post předsedy vlády jsou TAK EPOCHÁLNĚ slabí, mizerní a špatní

A fčílkaj mudrujte :-) :-) :-)

------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou - od roku 1990 jsem se účastnil každých parlamentních i prezidentských voleb a dosud v žádných jsem svůj hlas Endymu nedal. Ovšem jsem sto pochopit těch 30% voličů, kteří ŠLI k volbám a Endymu to hodili
Rozbalit vlákno
14
28. 8. 2020 12:58
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Strašné, ale mimořádně výstižné! :-( :-( :-(
Avatar - Jerry.Gunman
28. 8. 2020 13:07
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
No právě :(
28. 8. 2020 13:02
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
to je vtipné že píšeš že pláčeme zbytečně a pak sám napíšeš takový elaborát.... :D a ty výmluvy že ostatní strany jsou nevýrazné, to jsou jen žvásty.... kdo chce, informace si zjistí a vidí, že v těch stranách je spousta slušných a inteligentních lidí.... ano, kdo je dement tak volí podle dávek a podle toho co mu kdo dva dny před volbama nakuká.... ale s těmi dementy by tak jako tak nehnul nikdo, tedy pokud by to nebyl ještě větší lhář a slibovač jako Babiš.....
Avatar - Jerry.Gunman
28. 8. 2020 13:12
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
... kdo chce, tak si informace zjistí
... výmluvy a žvásty
... kdo je dement, volí podle dávek
... Babiš je hlář a slibovač

To jsou hezké slogany, takové úderné :D
Jen si nejsem jist, zda strana, která s nimi půjde do voleb, s nimi také v těch volbách dokáže zvítězit :D :D :D
28. 8. 2020 13:15
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Skvělý příspěvek. Osobně bych velice rád volil necharismatického, ale slušného a pracovitého politika/stranu.
Avatar - _Karel_
28. 8. 2020 13:19
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Schytám si to, ale podle mě to relativně splňoval Špidla a trochu i Sobotka. Dnes jsou socani mrtvá strana.
28. 8. 2020 13:26
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
To si trochu schytáš i ode mě, a to můj děda v Ostravě za 1.rep socdem spoluzakládal....:-)
Ale jestli chceš navrhnout foto Sobotky do odkazu anticharisma roku na Wiki, jsem pro...:-)
Avatar - _Karel_
28. 8. 2020 13:38
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Jo, souhlas, charisma nemá, ale to je mi upřímně jedno. "Vůdců" s charismatem už tu bylo...
Pro mě aspoň v nějakých mezích byl slušnej, stamiliony nekradl, vzorňák taky nebyl. Ale raději čtyři Sobotky než jednoho Paroubka, Nečase, ........
No, nechme to, tohle by nikam nevedlo. ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
28. 8. 2020 14:01
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Problém je, že napřed musíš lidi přitáhnout, aby ti dali svoji důvěru, pak vyhrát volby a pak je přesvědčíš, že jsi jejich důvěru nezklamal.

A zatímco 1 a 2 dokážou mnozí tak s tím bodem 3 je to achich ouvej :D

Čili pro to "dostat se tam" potřebuješ to charima - a pro to "setrvat ve funkci" musíš dokázat těm, co tě volili, že svůj hlas nespláchli do kanálu.

No a to v dějinách ČR zatím dokázali pouze Klaus (ODS), Zeman (ČSSD) a Andy (ÁNO)

Špidla byl bezesporu pracovitý a asi i osobně slušný. Po dvou letech odešel, nahrazen koloťukem Standou Grossem (křivákem par excellence), posléze i Buldozerem Jyrkou Potroubkem. A po něm přišel Bohoušek Sralbotka, nevýrazný až instantní celoživotní kariérní politik, který se nedal snad ani parodovat :( Jak potichu, ostýchavě a nezřetelně přišel, tak stejným způsobem i odešel.
Špidla a Sobotka jsou osobnostně vynikající podřízení a skvělé "dvojky". Ale jak z nich uděláš "jedničku", tak to prostě nedopadne dobře
Avatar - Jerry.Gunman
28. 8. 2020 14:02
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Jakube, však vol - kdo Ti brání ? :D
29. 8. 2020 11:12
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Neboj, poctivě volím, ale je to peklo někoho vybrat.

Babiš: super program, protikorupce, odbornost, pracovitost, podpora domácí iniciativě. Realita bohužel ne tak růžová.
ODS: Fiala ok, ale co ti kmotři! pro mně nevolitelná mafie
Piráti: transparentnost, Bartoš ok, volil jsem je, ale v poslední době ten odklon k levici pro mně nepřijatelný
Socani: kromě Hamáčka sebranka neschopných ale všehoschopných.

Asi si budu muset založit stranu: Slušní, hrdí a poctiví lidé pravého středu...:-)
Avatar - Jerry.Gunman
30. 8. 2020 00:41
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
"Asi si budu muset založit stranu: Slušní, hrdí a poctiví lidé pravého středu..."
Taková strana tu už byla, jmenovala se Realisté - a shořela jak papír :( :( :(
28. 8. 2020 15:12
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Pana premiéra volím od doby, kdy založil hnutí ANO. A lidi, kteří ho dnes nevolí, považuji za zloděje nebo idioty. Ale spíš za to druhé.
Avatar - Jerry.Gunman
28. 8. 2020 15:39
Re: Plačete správně, ale na špatném hrobě :D
Jozefe přeji Ti/Vám, ať vaše/Tvá očekávání pan Babiš plní i nadále a nechť své volby nemusiš/te v dohledné době litovat.

A nám všem přeji, aby se podařilo rozšířit působnost sloganu "ANO, bude líp", pokud možno na celou ČR. A pokud sa Endymu podaří, aby se tento slogan v myslích rozhodující skupiny voličů proměnil v "ale jo, fakt se máme líp" - pak má volební vítězství v kapse