Videa

Zpět na článek

Video: Alfa Romeo láká na lepší infotainment. Vyzkoušeli jsme ho

19 komentářů

Ota4
Tak myslím že u giulie a stelvia nebylo potřeba jinak nic měnit. Kromě těchto kravinek
Ota4
Já nevím kde jinde by jste chtěli vypínat přednárazový systém a jeho intenzitu nebo pouze varování. To samé hlídání mrtvého úhlu a jeho intenzitu nebo pouze varování. Vše ostatní tzn. Adapt.tempomat regulace odstupu, autonomie druhého stupně nebo vedení v pruzích má své tlačítka. Takže nechápu kritiku.
Ota4
Měli duši?? Myslím že ji stále mají
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MikeARG
Kde jsi četl, že Giulia nedostane nástupce? Na toho ještě zdaleka není čas, aktuálně se jede vlna akčních modelů jako např. GTA/m, která je komplet vyprodaná, i přes úplně šílenou cenu. Nástupce nedostane Giulietta, jestli sis to nepopletl...
Avatar - speedfred
speedfred
Tak ja mám Julču a som rád že ju spravili, inak by som znova skončil u BMW :-!
S infotaimentom nemám žiadny problém (až na grafiku navi, park-kameru), ale mňa tieto veci moc neberú.
MikeARG
Nevím jak máš velkou rodinu, já mám 3 děti a nebyl problém s Giulií na týden na dovolenou i s kočárkem. Samozřejmě s sebou nevozíme matrace, basy piva a jídlo ve sklenicích 😁 ale jinak, absolutně no problem. A že není kombi jsem rád, beztak by zase novináři akorát pindali, že to má malý nakládací otvor a do kufru se nevejde ukrajinec i s kolečkem malty...
Mr.Murphy
... spíš jde o mých +190cm, prostě toho místa vzadu pak moc nezbude.... a navíc pokud jedeš ve čtyřech a bereš oblečení a boty na chození po horách + pak nějaké věci k moři tak prostě ten sedan nestíhá.... jinak kdybych kupoval jen auto pro sebe tak neváhám ani sekundu....
Mr.Murphy
.... mě u Giulie vadí něco úplně jiného - není combi a vzadu je málo místa, takže bych se tam s rodinou nenacpal.... jinak je to auto dokonalé (v kontextu dnešní doby). Jezdí parádně, vše se jednoduše ovládá, řízení je prostě boží.... škoda, no... jinak už by mi dávno říkala pane.... 😒 a SUV pro mě není alternativa....
Avatar - sorpersa
sorpersa
Presne tak. S Giuliou to naťahovali 10 rokov, až design zostarol... zvnútra je echt...Taktiež by som zakázal infotaimenty, viem ako mne samému odpútava pozornosť a to som rád že aspoň klímu mám na kolieska. Alfa sa nasilu tlačí do prémie, z ktorej žiaľ vypadla.. Mala pekne padnúť na dno, robiť pekné kasrosérie s technikou Fiatu s mierne vyššou cenou a pomaly stúpať hore, ako škoda....z Fiatu mohli spraviť Dačku a vyčleniť do prémie 500 ale nie na 1000 spôsobov (sám mám x-ko 😃)) /
st.paul
Giuliu nemám a ak by som ju šiel kupovať, infotainment by ma zaujímal ako jedna z posledných vecí. Na druhej strane je fakt, že práve táto „výbava“ je dnes preferovaná a Alfa by sa tomu mala prispôsobiť. Nikto nespochybňuje technickú vyspelosť a jazdné vlastnosti, tie dnes ale hrajú v preferenciách väčšiny zákazníkov podradnú úlohu. Ak chce patriť do prémie (čo to vlastne je?), musí osloviť aj majetné blondínky, ktoré netušia, koľko má auto kolies. V Mazde 6 je infotainment veľmi jednoduchý, dovolím si povedať, že až primitívny, ale vôbec mi to nevadí. To som ale ja a takých je málo. Stelvio sa vzhľadom k cene predáva vcelku slušne, Giulia pre slabé predaje (lepšie ako Jaguar XE) pravdepodobne končí. Pripravované malé SUV Tonale je v nedohľadne, PSA k nemu má vraj množstvo pripomienok, takže budúcnosť Alfy vidím veľmi zle. Bohužiaľ, trestuhodne nevyužila WOW efekt novej Giulie, veľa detailov nedotiahli do konca a úplne nepochopiteľne odpísali verziu kombi. Do toho neúmerne sebavedomá cenová politika a problém je na svete.
st.paul
Ja teda neviem, ale pod pojmom svižnosť si predstavujem niečo úplne iné. V priloženom videu, prípadne na iných bežne dostupných komerčných videách, ktoré majú propagovať pokrok nového multimediálneho rozhrania, vidím pri presune widgetov doslova nepríjemné trhanie, ktoré by mňa osobne doslova vytáčalo. V aute za cca 50 000 € neospravedlniteľné. V každom prípade, Alfa nie je o infotainmente, ale o jazde. Bohužiaľ pre ňu, dnes je v aute dôležitý pokiaľ možno čo najväčší display (ja osobne by som ich s pohľadu bezpečnosti zo zákona zakázal), prípadne aspoň 30 USB portov. Na slabých predajoch je krásne vidieť, čo dnes preferuje reálny zákazník a kam sa uberá automobilový trh. Alfa sa bude musieť buďto prispôsobiť, alebo končí. Nakoniec, do médií už presakujú informácie, že Giulia nedostane nástupcu.
Ato98
Vy chytrolíni sedněte si do toho a pak se bavte o duši a O rukávu.
Avatar - palix
palix
To je doba, keď automobilka, ktorá lákala zákazníkov na skvelé autá, ktoré mali "dušu" teraz pracuje na infotaimente... Ľudia sa menia a dnešný zákazník ocení skôr skvelú konektivitu, ako perfektne jazdiace auto.
jam2015
mega dôležité pre Cuore Sportivo!! 😉
Arese
...co by mě při koupi AR zajímalo! Giulia se ale pro mě bohužel stala nekoupitelnou kvůli trestuhodně chybějící verzi s dvoulitrovým benzínem a 6st. manuální převodovkou... 😲 😒 😒 :no: :no: :no:
Avatar - speedfred
speedfred
Človeče čím sa ty živíš? Šup-šup do menežmentu s tebou. :yes:
st.paul
Súhlasím. Napríklad Fiat 500X je výborne postavené malé SUV. Pre Alfu by stačilo napasovať nový krásny dizajn, urobiť hodnotnejší interiér, vyladiť podvozok, 1 - 2 výkonnejšie motory. Všetko zmeny za max. 5 000 € navyše a Alfa pre masy, ktorá sa bude predávať ako teplé rožky, je na svete. Miesto toho tlačia limitky za 130 000 €, ktoré aj tak skončia ako zberateľské kusy.
Ota4
Při přesunu dlaždic možná trochu ano. Ty ale nastavíš na začátku podle toho jak ti to vyhovuje a pak už na to nikdy nešáhneš. Jinak vše funguje dobře.