do motorovej palety nedoplnili novú benzínovú 1.5T. Takto je tam opäť dosť veľká výkonová medzera - chýba tam taká zlatá stredná cesta. Čo sa vzhľadu týka, tak je to určite zlepšenie oproti predfaceliftu.
Re: Mali tam dať aj ten nový atmosférický 1,5 DPI...
No zrovna já jsem s tím motorem 1.5 DPI nebyl spokojený. Najel jsem s ním 2 tis. km tedy skoro 4 nádrže a rád jsem ho vracel prodejci. Něco co nemá sílu, pružné zrychlení katastrofa co se musí nutit a do jakéhokoliv kopce jsem musel řadit a řadit. Rozhodně jsem měl strach s tím předjíždět. Přiznám, že jsem za těch pár let zkažený z přeplňovaných motorů identického výkonu a silnějších. Osobně by mě zajímala verze 1.5T iMT, ale ta se bude vyrábět až na přelomu roku. Tento motor je asi dobrý pro klidné spíše postarší řidiče kdy jen nakoupit v obchodě a odjezd o víkendu na chalupu je obdivuhodný výkon. Nebo bude dobrý pro fleet flotilu.
Re: Mali tam dať aj ten nový atmosférický 1,5 DPI...
Neviem, na ake motory si zvyknuty - jazdil som iba s tym 1.4 a ano, je to lenive, ale da sa. 1.5 je vykonnejsi aj pruznejsi a ziadna tragedia to podla mna nebude. Dokonca je podla testu zivsi v strednych otackach ako povodny 1.6 MPI.
Ono litrovy trojvalec tiez nie je ziadne terno, napr. v cliu - bud to nejde a vibruje a huci, alebo to ide ako sialene. Ale ked clovek chodieva vela po meste a casto v otackach 1500-2500, tak tam je ten trojvalec vyslovene nepouzitelny, to plynule davkovanie vykonu u atmosferickych motorov je velmi velka vyhoda a take postupne pridavanie a prisposobovanie sa premavke, nie ze bud nic alebo raketa...
že si Hyundai/Kia jinde drží širší modelovou paletu s hezčími auty.
Kia Carnival, Telluride, Seltos.
Hyundai Venue, Sonata, Palisade. + Všechny modely Genesis...
Na Koně jsou přitažlivé snad jen ty názvy barev.
+ Je supr, že ve svém segmentu může mít HUD.