Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

VW T4 (1990-2003): Když se radikálně změnila koncepce. Motory dopředu!

15 komentářů

Othello
Hm, ty asi považuješ dodávku s motorem zabírajícím půlku ložného prostoru za vrchol pokroku, jo ?

A tenhle paskvil vyráběli ještě v osmdesátých letech ....
Othello
Bůh ??? Auto to bylo dobré, na tu dobu. Ale žádný zázrak
kesumb
Na zlatou né, tam sedí jednoznačně piáno s pověstným "klavírním" dieselem😊))
Othello
Ten motor fakt přesouvali dopředu až v roce 1990 ? To byli ještě zaostalejší než dvanástsettrojka
Anonym
Ty jsi vůl.
traveldrive
Čiže typický Volkswagen - príde posledný a automaticky je najlepší? Na tom aute nebolo zhola nič unikátne alebo lepšie od konkurencie - vpodstate sa len na konkurenciu doťahovalo. Volkswageny s motorom vzadu boli v tej dobe už silne zastaralé a VW niečo urobiť musel. Holt vyrábať tú istú techniku večne sa nedá.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
T4 je legenda. U T4 s 2.4D pod kapotou jsem si myslel, že je to zážehová verze, tak je ten pětiválec (zahřátý) na volnoběh tichý! Ale "nejede". Takže nejlepší motor je 2.5 TDI s rotačním čerpadlem - trvanlivý a snadno opravitelný agregát. :yes:
Anonym
R5 TDI...rozhodně medailisty v superotevřené kategorii "Best Car Ever"!
Možná je to na zlatou.
I když než přišel FL a byla 2.4D, byly tapecírungy ještě kvalitnější atd.
Tohle suto mělo jen jednu zásadní konstrukční chybu - ten šroub zvrchu jak ti mohl upadnout motor. Vyřešeno kolem roku 95.
Jinak nejví kár.
Auto - Bůh.
traveldrive
To je všetko OK ale nehovorí to nič o tom, že by T4 bol niečím výnimočný a napred voči iným. Proste dodávka ako všetky ostatné. Motor dopredu dal VW medzi poslednými, ak nie aj posledný.
Avatar - eLzyx
eLzyx
předfacelifty hnily dost, to je fakt. Ale jinak se pofacelift T4 dá (dala) udržet v dobré kondici snáze než soudobý Transit, ten hnil už z fabriky
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno tak väčšinou sú to dodávky určené na prevážanie nákladu a tomu je nejaký komfort putna nie? V segmente dodávok sa hraje skôr na robustnosť, jednoduchosť a odolnosť. Multivan je typ, ktorý objavil medzeru na EU trhu a výborne ju využil, ale reč je o Tčku.
Othello
Já měl T4 patnáct let a bylo zrezlé dost
a zbavit se ho byl problém, nakonec šlo pryč za pár korun
chytrak1
Je vidět ze o tomhle segmentu vis prd. Nejen tenkrát, ale dodnes konkurence (kromě mercedesů) nedosáhla VW technicky. Většina má vzadu tuhou nápravu dodnes a podle toho jezdí. A ti co ji nemaji (a okopirovali podvozek VW) jsou v jízdních vlastnostech Stejně někde na půl cesty. T4 byla velká revoluce pro celou kategorii. Taky byla brutálně dráha, relativně dražší než dnes. Ale špička.
jiras_
To je otázka, mám T4, po 20 letech to není zrezlé, kolik Transitů (což je pro mě etalon dodávek) to může říct? Jede to 3x do měsíce když někdo z famílie potřebuje, ale nehodlám se toho zbavit. To auto v podstatě nic nepotřebuje a funguje.
chytrak1
Piano ne. Dobrý auto ale za to jak rezlo si určitě zlatou nezaslouží.