Elektromobily
CICZERO                    
        Já ti rozumím, tak třeba nová řada 2 bude tím pravým... Ikdyž tuším, že ti budou chybět zadní sedačky,kufr… Máš to těžký s BMW  😒]
        Přejít do diskuze
    
CICZERO                    
        ´´BMW každopádně při své elektrické e😜anzi využije stávajících platforem FAAR a CLAR, používaných také u konvenčních aut. To ostatně vyplývá i z názvu strategie „Síla výběru,“ která odkazuje na to, že na jednom základu BMW nabídne širokou možnost výběru pohonů, aby si klient mohl vybrat tu nejlepší volbu podle svého uvážení. V blízké době nadále počítá s benzinovými i naftovými verzemi, které doplní plug-in hybridy a elektromobily, do budoucna pak možná i vodíková auta.´´ :-! 
A TO JE Výborná zpráva !! - Tak to má být SILA VYBERU !!! Každej si svobodně vybere mezi všemi nabízenými platformami tu nejlepší !!! At se skutečně ukáže co zákazník chce !!!
Nepotřebujeme dotace... Nepotřebujeme Diesse, ať zhnije u VW a klidně ho potopí 😄 Děkuji :-!
A TO JE Výborná zpráva !! - Tak to má být SILA VYBERU !!! Každej si svobodně vybere mezi všemi nabízenými platformami tu nejlepší !!! At se skutečně ukáže co zákazník chce !!!
Nepotřebujeme dotace... Nepotřebujeme Diesse, ať zhnije u VW a klidně ho potopí 😄 Děkuji :-!
CICZERO                    
        V 318d a M4/M3/M2 je Ti málo ? Nemáš teplotu? Víš co je za rok? časy se mění... 
BMW má nejlepší automatické převodovky na trhu 😉
BMW má nejlepší automatické převodovky na trhu 😉
        Bohuzel, podle me BMW ukazuje, jak se to delat nema.
Sdilena platforma z principu nemuze konkurovat te elektricke.
Jinymi slovy se odepisuje hned na zacatku jen proto, ze nema dost odvahy se rozhodnout pro vice ciste elektrickych platforem.
No nic. Alespon za soucasnou i3. :yes😒br /> Kdyz nakonec ma byt i4 taky jen derivat.
Sdilena platforma z principu nemuze konkurovat te elektricke.
Jinymi slovy se odepisuje hned na zacatku jen proto, ze nema dost odvahy se rozhodnout pro vice ciste elektrickych platforem.
No nic. Alespon za soucasnou i3. :yes😒br /> Kdyz nakonec ma byt i4 taky jen derivat.
        Samozřejmě, že je mi to málo. Ještě v minulé generaci nabízeli manuál i pro 340i a k tomu do celé řady poctivou ručku!  😒  ;-\ ;-\
        Jasně, ty jsi elektrofanatik, takže ti ostatní alternativy vůbec nic neříkají. No, chyba není na mé straně.
To jen ty stále nechápeš, že klasika má i nadále své místo v nabídce a pokud bude vhodně navržená platforma umožňovat obojí, je lepší mít dvě platformy místo čtyř. Ty totiž chybně vidíš "EV odvozený od..." Ale ono to tak není. Platforma je navržena od počátku pro obojí a to je dost podstatný rozdíl.
To jen ty stále nechápeš, že klasika má i nadále své místo v nabídce a pokud bude vhodně navržená platforma umožňovat obojí, je lepší mít dvě platformy místo čtyř. Ty totiž chybně vidíš "EV odvozený od..." Ale ono to tak není. Platforma je navržena od počátku pro obojí a to je dost podstatný rozdíl.
        Proč by nemohla? Sdílená platforma nabídne více druhů pohonu. To čistě elektrická nedovede, a museli by mít druhou platformu pro spalovací a hybridní varianty. Zbytečné, že? Dobře navržená sdílená platforma naopak bude mít jen výhody a přinese snížení nákladů. A to se v dnešní době počítá nejvíce. VW na to taky přijde, ale asi tak za deset let.
        No, ze nachapes technicke odlisnosti, za to nemuzu.  😉
Sdileni platforem ma vyhodu jen v... sdileni.
Kapacit, nakladu atd.
Lepsi auto bude vzdy spravne navrzeny EV nez EV odvozeny od spalovaku.
Sdileni platforem ma vyhodu jen v... sdileni.
Kapacit, nakladu atd.
Lepsi auto bude vzdy spravne navrzeny EV nez EV odvozeny od spalovaku.