Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Stát chce v příštím roce navýšit zdroje na dopravu na 128,7 mld.

Stát plánuje v příštím roce investovat do dopravních staveb a projektů téměř 128,7 miliardy korun. V dalších letech by rozpočet měl dále růst.
Zpět na článek
11. 9. 2020 11:49
11. 9. 2020 18:10
Avatar - Jerry.Gunman
11. 9. 2020 11:13
Stát chce - to je hezké
Stát může chtít cokoli, ale aby mohl něco financovat, na to potřebuje prachy. Další navýšení daní v době ekonomického propadu, to fakt není dobrá strategie - a že by se erár uskrovnil, na to se taky spoléhat nedá.
Náš rozpočet je už tak schodkový, takže se budeme zadlužovat ještě hlouběji a ještě radostněji...
Dobro došli v komplětnuju pizdu :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
2
11. 9. 2020 15:07
Re: Stát chce - to je hezké
Tak rozhodně to budou mnohem účelněji investované peníze než stovky mld. státní podpory v rámci programu Antivirus, kdy stát jakože zachraňoval pracovní místa.
Avatar - Jerry.Gunman
11. 9. 2020 16:34
Re: Stát chce - to je hezké
Tak doufejme, že tam ty peníze taky dorazí a cestou se někde "neodkloní" ;-\
11. 9. 2020 11:49
hrozim se toho
dnesni stav je ten, ze silnice jsou rozkopany a nikoho tam nevidim.
u nas propustek pod mostem kde ani netece potok, delaj 9 mesicu a nikde nikdo. o 10km dal to samy a o dalsich 30 km rozkopanej most, kterej uz mel bejt zprovoznenej ale porad je rozebranej a pochybuju ze to letos bude. vse silnice prvni tridy.

udajne vlada stavebni firmy namotivovala, aby prednostne do voleb 2021 postavili co nejvic dalnic a StBak babis pred volbama prestrihal co nejvic pasek, jenze pak se nestihaj ty obycejnejsi stavby

penez do toho sice muzou nacpat jeste vic, ale stejne to nebude mit kdo stavet, takze vysledek bude rust cen a jeste vic rozkopanejch silnic.
kdyby do dalnic nacpali 50mld rocne, tak pri dnesni cene 500mega/km (za kalouska 350) by to znamenalo 100km novych dalnic rocne, tedy jestli se dalnice stavi 3 roky, melo by byt rozestavenejch 300km dalnic, skutecnost odhaduju tak na 50-70km.
letos by se melo zprovoznit 20km novych dalnic, v pristim (volebnim) roce 30km, a pak uz zas jenom 20km, takze mi to moc nesedi. i tak to je vic nez necely 4km v roce 2018 ...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Jerry.Gunman
11. 9. 2020 12:28
Re: hrozim se toho
V letech 2007 - 2011 jsem relativně pravidelně jezdíval do západního Rumunska (řekněme region vymezený trasou Baia mare, Kluž, Deva, Temešvár), poslední dobou bývám 4-5x ročně v Polsku.

Na Poláky i Rumuny jsme si zvykli dívat se tak nějak skrz prsty - ale kam se na ně hrabeme s rychlostí a kvalitou výstavby silničníi dálniční sítě... :no: :no: :no:
11. 9. 2020 13:18
Re: hrozim se toho
Stejná zkušenost a i z dalších východních zemí (balkán, Rusko...), na které - přesně jak píšeš - koukáme skrz prsty jací jsou to chudáci, ale silnice máme jednoznačně nejhorší :(
Avatar - Jerry.Gunman
11. 9. 2020 13:42
Re: hrozim se toho
Ale oni zase nemají Letiště, ba ani Lavičky Václava Havla :D :D :D
Tím se to kryje ;-)
11. 9. 2020 13:50
Re: hrozim se toho
chtel bys radsi lahvicky milose emana ???
diky bohu za Vaclava Havla
Avatar - Jerry.Gunman
11. 9. 2020 14:25
Re: hrozim se toho
Nechci ani jedno ani druhé, chci kvalifikovanou, zodpovědnou a profesionálně vedenou státní správu, na kterou nejsou "na každý cecek" přisáty stovky štěnic a pijavic, které kradou a přečerpávají peníze. A je mi úplně u péérdele, jestli se ty prachy rozkradou na Čapí Hnízdo, Prahu Olympijskou, Lavičku Václava Havla a nebo co já vím Pisoár Miloše Zemana. Chci tak moc?

BTW, proč ausgerechnet za Václava Havla? Člověk, díky němuž se (politicky) východoevropské státy vymanily z područí KSSS se jmenoval Michail Sergejevič Gorbačov. Další lidé, kteří na tom měli lví podíl, byli Ronald Reagan, Margaret Thatcher a Karol Wojtyla
Avatar - Blue Sun
11. 9. 2020 18:07
Re: hrozim se toho
Taky na poměry jiných zemí máme silnic hodně. Silnička spojující každou vesnici s každou vesnicí a nejlépe dvakrát, to se jen tak nevidí. Sice je to fajn při opravách, kdy se snáze plánují objížďky, ale zase je to celkově náročnější na údržbu.
11. 9. 2020 23:44
Re: hrozim se toho
Je to dáno hustotou zalidnění a blízkými vzdálenostmi. Beru, že třeba Polsko má jednodušší terén, ale taky mají právě delší vzdálenosti. Ta progrese je v těchto (objektivně) zaostalejších zemích neúměrně vyšší.

U nás je obecně strašně moc věcí super, ale tohle je fakt tragédie. Nemáme snad jedinou funkční a bezproblémovou tranzitní trasu.
Avatar - Ada je zase tady
11. 9. 2020 12:52
Re: hrozim se toho
Stavět se bude - ale hlavně nové mosty, aby po nich mohly přejet těžké tanky NATO :no:

To, že se staví hlavně v Polsku a Rumunsku souvisí s výstavbou "mírových" základen U.S.
11. 9. 2020 12:55
Re: hrozim se toho
A co jako?! Jsou to naši spojenci a v případě útoku Ruska musí zejména americká armáda rychle dostat velké objemy těžké techniky z Německa (resp. francouzských přístavů) do Polska. Škoda, že Amíci nemají aspoň jednu základnu taky u nás, cítil bych se hned bezpečněji. :*) Je velmi smutné, že 450 milionů Evropanů musí při obraně před 140 miliny Rusů kvůli své totální vojenské neschopnosti a laxnosti spoléhat na americkou armádu! A ještě přitom ani většina evropských států v NATO neplní svůj slib dávat alespoň 2% svého rozpočtu na vojenské účely. Je to hanba! :-( :no:
P.S. Historie nás bohužel učí, že antimilitarismus a pacifismus je nejkratší cesta k válce, protože povzbuzuje agresivitu nepřítele. :-(
11. 9. 2020 13:34
Re: hrozim se toho
Tady v té petici je vidět inteligenty...To nemá ani cenu komentovat:

https://manipulatori.cz/…-dezinformatoru/
Avatar - Jerry.Gunman
11. 9. 2020 14:11
Re: hrozim se toho
Aresi, já Ti nějak nevím...
Sovětský Svaz i s vládnoucí KSSS vzal čert před bezmála 30 lety a zbylé státy jsou rády, že jsou rády. V rusky hovořících zemích jsem pobýval docela často, tak vím, o čem hovořím i píšu.
USA pod vedením Donalda Trumpa, :yes: Ale jsi skutečně na beton a nezvratně přesvědčen, že by USA bylo možno považovat za ochránce demokracie i v případě vítězství tandemu Joe Biden + Kamala Harris, kterým bude stát v zádehc hnutí BLM? Nezměnily by se z Ochránce spíše na Protektora? Tato slova, byť synonyma, v češtině mají zatraceně jiné vyznění...

A EU? Stávající vedení EU se vůči USA vymezuje poměrně jednoznačně, ostře a hlasitě. Marnotratně rozhazují socialistické závazky o budování společných Evropských Obranných Sil - kde by (tak jako jinde v EU) Němci šéfovali, Francouzi přicmrndávali - a ostatní národové by měli právo maul halten und weiter dienen

Tvé (z mého pohledu poněkud přepjaté) obavy z Ruska mi připomínají politické vedení RČS a ČSR, které se až do poloviny 30. let soustředilo na obranu proti Habsburkům - a skutečné nebezpečí (rostoucí v Německu) zaznamenalo, až už bylo příliš pozdě

SSSR a vedoucí úloha KSSS v celém východním bloku je v hýzlu už +-30 let. Čili, obávám se, že Tvé obavy z Ruska mají stejnou relevanci, jako kdyby se lidi na přelomu let 1947/48 vymezovali, zabezpečovali a burcovali proti nebezpečí Habsburka, že se vrátí na český trůn

V současné době mi jako daleko větší nebezpečí přijde několikamilionová "armáda" obtížně integrovatelných muslimů, sídlící v zemích západní Evropy, armáda, před kterou se evropské země pod vedením stávajících vlád neumějí, nechtějí a NESMĚJÍ bránit...
11. 9. 2020 15:02
Re: hrozim se toho
S těmi hordami muslimů, hrozích z naivního Západu, musím bohužel naprosto souhlasit. Ovšem o choutkách Putina jeho generality se znovu zmocnit střední a východní Evropy nemám nejmenší pochybnosti!
Avatar - Jerry.Gunman
11. 9. 2020 16:40
Re: hrozim se toho
Za jednou blízkou a fakticky neexistující hranicí máme německé vlky, jejichž atakům jsme se střídavými úspěchy odolávali stovky let - a jejichž kádr se teďka posiluje novými, hladovými vlky moslemínskými

Za několika vzdálenými, jakož takož pevnými hranicemi máme medvěda, který nás rdousil 40 let

A my, namísto toho, abychom si opatřili pušku, se aktuálně snažíme vlichotit vlkům, aby nás ochránili před tím medvědem...
11. 9. 2020 15:12
Re: hrozim se toho
Už Hitler věděl, že armáda se stěhuje po železnici a ne po vlastní ose po silnici. BTW s Ruskem už nemáme dávno společný hranice, takže nejdřív se musí Rusko probít Ukrajinou a Slovenskem, případně přes Bělorusko a Polsko. Ne že by to asi nezvládli, ale pravděpodobnost toho, že budeme potřebovat bránit se invazi ruských tanků vidím jako dost malou. Jinak s tím PS: souhlasím.
Avatar - Blue Sun
11. 9. 2020 17:17
Re: hrozim se toho
Tak pokud budou Američani stěhovat to, co mají v Německu, může být Rus zcela v klidu. Ten odpad nepřejede ani ČR, natož pak třeba až do Ukrajiny. Každý přesun, který jeli přes nás, je stál desetinu techniky, především bojové. A to jezdili "jen" do Polska na cvičení. Teď si mohou dovolit to tahat jinou technikou, ale za bojové situace by to prostě nechávali stát a nezdržovali se.
A než do Evropy dostanou bojovou techniku a jednotky z domova, to je příliš dlouhá doba, nehledě na fakt, že i doma té bojeschopné moc nemají.
11. 9. 2020 11:53
pražský okruh??
začne stavět 511?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jerry.Gunman
11. 9. 2020 12:33
Re: pražský okruh??
Barrandovský most měří nějakých 340 - 350 metrů - a jeho oprava, rozplánovaná na 4 ROKY (!!!!!!!!!) má podle zatímních propočtů vyjít na cca 600 milionů korun. Tedy co metr mostu, to jeden a tři čtvrtě milionu korun.
https://prahatv.eu/zpravy/praha/praha/12744/oprava-barrandovskeho-mostu-zacne-v-cervnu

No já nevím, ale není to nějak málo? Neměla by se ta cena ještě navýšit? Vždyť "potřebných" firem, kamarádů a známých je přece TOLIK... :-[] :-[] :-[]
11. 9. 2020 12:42
Re: pražský okruh??
Máš pravdu 600 mio je úplný nesmysl. Viděl bych to spíš na pár miliard.
11. 9. 2020 12:45
Příští rok se ukáže, že na to rozpočet nemá
a bude po ptákách. Prostě jak by řekl poeta "na pláky jsme krátký"

Daří se nám jinde, ve státním je průměrná mzda 40 000 Kč a má se zrušit ta superhrubá mzda za 85 mld? Toto bude asi tak místo veškeré dálniční výstavby.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
11. 9. 2020 18:10
Výstavba
je hezká věc, ale za pět let chce ta výstavba spoustu peněz na kontroly, za deset let ta výstavba chce o to více peněz na údržbu, za třicet let na opravy. Dopadneme pak jako dnes, kdy se dohání třicet let zanedbané údržby a oprav mostů a silnic?
Jo, je snadné mediálně ukázat, jak se něco nového postavilo. Je to vidět. Opravená nebo zrekonstruovaná silnice už méně a opraveného mostu si nevšimne skoro nikdo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
12. 9. 2020 02:28
Dálnice na Vídeň ?
Obchvat Mikulova a dálnice na hlavní město Rakouska bude kdy?

Už nyní se téměř nedá projet Pálavou..jezera a Mikulov jsou špunt..

Rakušáci postavili dálnici na hranice za pár let.. OSTUDA ČR !!
Rozbalit vlákno
1
12. 9. 2020 10:51
Re: Dálnice na Vídeň ?
Přesně, tohle je dobrý příklad a nikdo neokecá terén nebo něco takového. Z Vídně to směrem do ČR šlo, od nás k nim to nejde. Asi nikdy nezapomenu na ty cesty přes Nové Mlýny. Tam vlastně ani nejde o dálnici. Koleje, že to museli každý týden frézovat a doprava řešena omezením s úsekovým měřením na 20 km/h...na tranzitním tahu!! 8-s