Jednom jestli fantastický KOENIGSEGGy nebo tohle Maserati po T.50 V12 = fantazie :yes:
EDIT v tabulce pěkné srovnání a podobný výkon V6, V8 i V10 = držení JEN většího objemu víc válců a větší hmotnosti motorů = není jen plus
Proč nekomunnekomundnou po 50 ti letech vadí kontinuální pokračování snahy o snižování emisí aut = kdy jsme došli k 6 válcům 630 koní (Maserati) a 3 válcům 261 koní (Toyota) ale současně i malým točivým atmo V12 (Gordon Murray) těžko říct = zatim to nikdy nebylo lepší
keď pozerám na tie tvary, tak prerobili F8 tributo ,dali do toho V6 a vyklápacie dvere alá Lambo. Ako celok super a ani to nepolezie Ferrari do kapusty. Za mňa dobrý ťah, akutát na tomto nejaké valné predaje neurobia.
Ani nevím, jestli nějaký takový druhý existuje... skoro by se chtělo říct supersport pro sociálně slabší, nicméně s tím karbonem a dalšími parametry... laciné to určitě nebude:)
No viz dávná i dnešní Honda, Ford GT, Jag = tohle Maserati není výjímka. Plus ten Hnisan i přes motor vpředu = spíš je konkurence. Supersport(ovní parametry má) je i https://www.novinky.cz/…ri-lidi-40315612
Navíc jeho brutální předchůdce Maserati MC12 V12 6.0 mělo výkon = stejný jako dneska tohle V6. Krouťák pochopitelně menší a dynamiku horší = V12 vs V6 dynamičtější je V6 (plus lehčí to je PLUS plus menší to je taky plus :)
PLUS je i díky lehčímu V6 lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy a PLUS je díky tomu lepší poměr výkon/hmotnost
Ford GT i NSX existují, honda je sice hybrid, takže asi nejpodobnější je ford GT. Ono, při dnešních výkonech šestiválcových biturbo motorů, stačí i těch šest hrnků na pěknou šou. Je fakt, že za ty peníze, za které se v téhle kategorii auta prodávají, zní lépe "mám tam desetiválec", ale pokud to mase má přes 600 koní a bude mít pěkný zvuk, proč ne.
no hlavně 630 koní z třílitru je pěkný masakr a znovu, nejsem si jistý, jestli někdo něco takového nabízí.
že se GT nabízí jsem ani netušil:)
edit: to stojí 20M plus? to musí být fronta, na Fordku za 20 míčů...
Z třílitru asi ne, jak říkám, nejpodobnější bude ten ford, ale z šestiválce 3,8 umí i porsche dostat 650 koní, 911 turbo s. I když to zas není úplně klasický supersport. ;-)
Koncepce uložení hnacího řetězce, supersport má motor uprostřed. 911 je sporťák, jiná věc je, že její nejnašláplejší verze jsou schopné jízdně a výkonově supersportům konkurovat. ;-)
Ford GT:
Výroba Fordu GT druhé generace začala v prosinci 2016 v Markhamu v kanadské provincii Ontario.[9] Původně měla být výroba omezena na 500 kusů, což bylo později posunuto na 1000 kusů a v roce 2018 Ford oznámil výrobu dalších 350 kusů.[10] Vozy vyrobené v letech 2017 a 2018 putovaly k Fordem vybraným zákazníkům - ten, kdo neuspěl, se vozu dočkal až v roce 2019. Vozy roku 2020 jsou určeny pro nové zákazníky.
Zvuk je bohužel neitalsky zbytečně uhlazený. Ani vysokootáčkové vytí, ani brumlák. Někde mezi. Jakoby s nástupem přeplňování taliáni ztratili schopnost naladit zvuk a přenechali to tunerům. Zcela upřímně i McL 720 zní líp než F8.
Velká škoda.
Zvuk mi je nejaký povedomí ;-), u Mase sa mohli trochu predviesť.
Volant a páčky tak isto trochu poznám.
Inak auto pekné hlavne zozadu ale nič z čoho by som si sadol na zadok.
Mně se to docela líbí, nejzajímavější info bude to o ceně. Protože být to někde na 3/4 cestě k ferrari, mohlo by to být zajímavé. V segmentu je levná corvette, a pak díra až k R8, a další díra k labmům a ferrari. Kdyby mase cenově konkurovalo R8, mohlo by se i prodávat. Zrovna třeba ford to s GT cenově docela přestřelil. ;-)
Zvuk není sám o sebe zlý, páči sa mi ale u SS sa mohli trošku odviazať.
Na nejakých zahraničných weboch lietali cifry 210-230t €. Málo to není ale čo si dovolili pýtať za QV GTAm tak to celkom ujde.
Proste krásny , až tak pekne som si ho nepredstavoval , ponuka peknú alternatívu k Lamba, ktorý už s tým klinovitym designom trochu prestupuje na mieste , toto je športovo elegantne a som z neho paff ... mnam :-)
Ten 0.38 odpor mě také zarazil....tu bude asi překlep. A automat? Bohužel na tak výkonný motor manuál asi nemají, plus...v této cenové kategorii se borců co to s manuálem opravdu umí asi mnoho nepohybuje. A ta hrstka co by jej chtěla, má možnost si ho nechat přes adaptér namontovat. Firmy co to umí už fungují.
Proč by 0,38 měl být nesmysl? Všechny supersporty mají přes 0,3 třeba normální Huracan má 0,33, verze performante už má stejných 0,38. Tady dosáhnout nějakého nízkého koeficientu nejde, protože to auto musí vzhledem k dynamickým schopnostem vytvářet velký přítlak aby bylo schopné v zatáčkách.
To si děláš kozy a jaké přetížení dokáže vygenerovat to XE v zatáčce a jak se chová ve 320 když se zlomí silnice, vznese se do výšky 10 m nebo 30 m? Navíc těch 0,26 bude mít nějaký diesel, okřídlovaný project 8, který má do supersportu pořád hodně daleko bude mít mnohem víc. Čím sportovněji laděné auto, tím horší Cx a lepší přítlak, třeba F1 má něco mezi 0,7 a 1,1 podle konfigurace na různých okruzích.
TEĎ před dny a už měsíce se bavíme o MÉM sporťáku Lexu Track Edition = má 8st. HDM automat. LC se stejnym motorem má stejný 10 st. Tohle Maserati ZF8HP
JAK zas můžeš napsat takovou BLBOKRAVINU?
No Priusu a spol už alespoň ne říkáš ŽIVOTU NEBEZPEČNÉ KŘÁPY
Už to tu zaznělo mockrát a to i od testerů. Projev CVT je přímo úměrný způsobu jízdy. Při pohodové jízdě je naprosto v normě. Jezdím s CVT už 8 let a už i to vytí se mě líbí..... ;-)
Áno, keď jazdíš s CVT tak na 1/3 výkonu je to v poho ale až od toho chceš trosku viac tak to je des, sorry (aspoň za mňa).
Hamuna : nič nevidím čo tam blekotáš, a ani ma to nezaujíma.
Ak jezdíš alespoň přibližně podle pravidel VČETNĚ toho že si nejrychlejší na semaforech (včera sem ujel Golfu TDI tak moc že za křižovatkou mě ve vedlejším kmiknul tak 70-80 km/h :-)
tak jestli jezdíš tak jako já třeba +10km/h +10% nad limity = tak ono o moc víc než zlomek výkonu ani nepotřebuješ = já v extrémní dny najedu tak 100 km = a z toho třeba 2x najíždím na dálnici kdy chvíli to eCVT fakt vydává zvuk kterej mě napoprvé PŘEKVAPIL :-!
Teď už to mám jako praděda = jak člověk ten zvuk při plnym výkonu čeká (v reálu asi jen ten nájezd na dálnici) tak vůbec nevadí svým způsobem se i líbí :D
No je to opravdu DRSNÝ a samozřejmě to vždy sbírá :no: ale tak 90% lidí stačí něco jako Prius = a pro těch pár tu sou auta od GT86 přes tohle po nějaký Koenigseggy
Záleží na tom , co si představuješ pod pojmem "extrémní peníze". Maserati spadá pod koncern FCA a ten není zrovna v dobré finanční kondici. Dokonce se v jednu chvíli zvažoval i prodej Maserati a nebo AR. https://www.auto.cz/…-maserati-101779
Takže i po spojení s Renaultem budou jakékoliv investice do Maserati problematické.... ;-\
Jenže nějaké nástupce Ghibli a QP budou muset v dohledné době představit, pokud nechtějí být malosériovým výrobcem supersportů. A na čem jiném by měli stavět než na výborné platformě Giulie? Jakékoliv jiné řešení by bylo ještě dražší.
ked som to auto uvidel v tejto bielej konfiguracii tak som si povedal ze je to take vselijake...ale ked si pozrie clovek v konfiguratore ine farby tak je to bomba..hlavne blu infinito...technicky to bude urcite top a som zvedavy na prve recenzie..palec hore pre mase za taketo auto a konecne s motorom vlastnej konstrukcie :yes::yes::yes::yes:
Modrá je pěkná, i červená. Bohužel nemá na výběr hezké disky. Trojzubec asi znamená, že musí být třípaprskové a to mi nesedí.
Celkově mi chybí nějaká finesa, je to takové hladké a přijde mi to jako natáhlá Alfa 4C.