Veterán
Mám Clio 3,a z mého pohledu ideální auto na ježdění do práce,na nákupy nebo na výlety (jezdím sám nebo se ženou). Prostorné, pohodlné a narozdíl od koncernu nerezne.
Jo, Clio 3 je také fajn, to je ještě prostorné a má super i základní 1.2 16v, ale obyčejné verze se mi moc nelíbí (to ani 2. generace), leda RS (to je parádní) a nebo kombík. Koukali jsme po 3. generaci letos na jaře, ale mezi ojetinami to byla docela hrůza a ty hezké kousky stály dost, takže se koupilo něco jiného. To dvojkové před fl. ale provozuji pořád 😊.
No, u nás sem žádné pěkné nesehnal,musel si pro něj do Vídně. U nás je většinou třídveřák ve druhé výbavě s manuální klimou, což sem nechtěl.
Už dvojka je uvnitř velmi štědrá, neřekl bych ,že trojka ve srovnatelné verzi (kombi 2. generace neměla) je větší.
Clio 3 bylo z pohledu prostoru dokonalé, a zvláště pak jako kombi. Na to se mnohdy nechytají ani auta nižší střední třídy.
Grandtour ma v zadu priserne malo miesta pre nohy... pre 4 osoby pouzitelne s tazkostami a kolenami v operadlach. 5 a 3 dv maju na nohy viac miesta, grandtour investoval vsetko do kufra... jeho koncepcia mi pride skor taka, ze to bolo mini kombi pre rodiny s malymi detmi kde priestor na nohy staci a do kufra vojde kocik...
Kedze vlastnim 3dv clio3 a poslednych 10r jazdim pravidelne aj na clio3 grandtour, pisem z vlastnych skusenosti... do 3dv sa vojdu 4 dospeli uplne v pohode
Kedze vlastnim 3dv clio3 a poslednych 10r jazdim pravidelne aj na clio3 grandtour, pisem z vlastnych skusenosti... do 3dv sa vojdu 4 dospeli uplne v pohode
Také jsem zkoušel a dvojku mám, a v té výšce asi ano, Jenže ve dvojce se sedí níže, tak to vlastně ani neva . Peugeot od 206 , což je konkurent dvojky , byl vždy menší v interieu
Zkoušel jsem obě generace a byť dvojka byla prostorově hodně povedená, trojka ji ještě překonává. Je širší i vyšší, i uvnitř. A kombi navíc má prodloužený rozvor, takže i místo vzadu je dost štědré (na malé auto). Plus díky obřím oknům je z toho krásný výhled, takže ten pocit vzdušnosti ještě roste.
Naopak, když jsem pak přesedal do Peugeotu 208 (minulého), bylo to auto pocitově stísněné, i když rozměrově menší není.
Naopak, když jsem pak přesedal do Peugeotu 208 (minulého), bylo to auto pocitově stísněné, i když rozměrově menší není.
Někde jsou na internetu srovnání Clia 3RS a Clia 2 (sport né RS, to neexistovalo), tak je to starší lepší a rychlejší, je totiž lehčí.Taky ceny Clia sport jsou často vyšší, než RS3, tedy v použitelném stavu.
Je ale trochu smutné, že když vedle sebe postavíte to staré (v mém přímém srovnání II. generaci) vs nové (V.generaci), tak na první pohled ClioV narostlo do všech stran jako o třídu větší auto. O to větší šok je přesednutí z nového modelu a jeho moderně působícího interiéru do toho starého, který nabídne v kontextu toho královský prostor ve všech směrech a perfektní výhled i na parkování. Já vím, bezpečnost, ale i tak to staré má kouzlo.