....Stejně jako ostatní modely S, i nová Audi S3 nabídne systém stálého pohonu všech kol quattro....
Označení je chybné, systém v S3 není stálým pohonem všech kol. Ostatně se píše hned v následujícím odstavci, že spojka může být i zcela otevřená. A věřím že v otevřeném stavu, kdy nepohání zadní kola, je dost často. Už kvůli úspory paliva a CO2
Jj, na to, že je to článok o prvej jazde, je tam málo jazdných dojmov, teda ako sa správa auto v prostredí, do ktorého je primárne určené. Málo o motore, riadení atp. Prípadne mohlo byť porovnanie s konkurenciou, tá je nová a mohli by ju mať redaktori ešte v čerstvej pamäti (AMG 35, M135i).
Ten článek psal Mára.
Tak přestaňte.
Protože v doplňujících vysvětlivkách ve skriptech pro práva je, že za týrání zvířat lze mj. považovat "nucení zvířete k výkonům, kterých evidentně není schopno"
Tenhle výtah z katalogu snad nemůže být myšlený vážně ne :D Jediná informace co se tváří jako reálný dojem je "sice nezbývalo příliš mnoho prostoru na nohy, přesto bych neměl problém zde trávit ani delší dobu." - z čehož vůbec nevím co si mám odnést? :D Ach jo...
že není s manuálem....ale to už Audi o těchto vozů "vzdalo" dávno....já vím..... :-(
I tak by to mohl být zajímavý univerzál..... ;-)
Jo....a ty 4 koncovky výfuku jsou ...."a bit of overkill".....
Tak jediný manuál v HH nad 300 koní máš v Honde.
Inak mne sa S3 páči, na rozdiel od M135i, a keďže už BMW nemá žiadnu technickú výhodu, volil by som Audi. Kľudne v tej promo žltej. Cvične som si nakonfiguroval na nemeckom konfigurátore a dostal som sa pri skromnosti (len farba, disky a sitzheizung) na takmer 49t. Dosť za štvorvalec. Ale lepšie to zrejme nebude a konkurencia je na tom istom. Som ešte zvedavý na cenu Cupry ako "wannabe prémie".
Ok. Mě se ta žlutá také líbí a ano, S3 vypadá lepší než M135i. A také lepší než A35/45. Cena je také Ok i když já jsem se odvázal daleko víc a "dosáhl" jsem na cca 55k.... ;-)
Na obrázcích se také zdá být také kapku vyšší než konkurence, což je pro mě důležité. Pokud by bylo NV v cajku, tak by z toho byla vážná konkurence RSQ3.... ;-)
Aj, ale hlavne tí s hybridmi. Chvalabohu, pretože keby mal byť hotheč s pridanými baterkami, tak to ten HH nechcem.
Mimochodom aktuálne je na Autoexpresse test Octavie RS iV a moc to nepochválili. V tom zmysle že pre šetrílkov je tu bežná Octavia iV a pre tých, ktorí chcú trochu zábavy, je lepšou voľbou klasický (o 300 kg ľahší) spaľovák.