Moc pekny, ta zelena se tady hodi, elegantni a krasne se utlumily ty velky ledviny. Ten zakladni benzin 135kw sice nevypada na papire nic moc, ale na beznou jizdu do naseho provozu bohate staci a skutecne umi za 6 litru. Pekny 👍
Je fajn, jak všude v článku zmiňují, jak se hmotnost snížila proti předchozímu modelu apod.
Našel jsem jen na jednom US serveru údaj 4328 liber pro 440ix což je 1963 kilo, 440i s plechovou skládací střechou váží 1845...
Jinak ten pohled na přední masku mi připomíná ustupující dásně a odhalující se krčky...
Je to smutné. Kolik znáš prodejců a reálných kupců, kteří třeba řeší, že povedeným fl g30 ztloustla cca o 120kg? :) Přes metrák nesmyslů navíc. Zrovna včera jsem se na toto téma bavil. Pod pojmem 2t auto si automaticky vybavím S-kladu. Bohužel časy se mění.
Ze by snad celkove hmotnost klesla tam prave nanapsali nikde, nikde. Moudre zminuji jen to kolik usetrilo platno proti kovu, ze ale cele auto bude o metrak+ tezsi, to se do prvnich promo informaci prece nehodi. ;-)
když si přečteš můj příspěvek, dozvíš se, že jsem nikde nemluvil o celkové hmotnosti, ale o marketingových pindech typu ušetřilo se na karoserii apod. tak si dej pohov... právě na ty marketingové pindy jsem narážel.
vždyť jsem to psal Dědovi, mildhybrid plus povinný pohon všech kol, který je u auta s látkovou střechou naprosto nutný... však už se taky dívám, jestli někde nebude na prodej zánovní 440i předchozí generace...
edit nicméně už asi chápu, proč by v téhle generaci nemohl být plech, celková hmotnost by musela být logicky někde okolo 2,1 tuny...
To ano, ale nejde to. Alespoň podle mne vyjma 157 to nikde jinde neklapne. Tam bylo totiž "místa" okolo dost, tady díky té velikosti masky ne. To auto bylo tehdy od první čárky navrženo pro takové řešení, tady by se jednalo o z nouze ctnost resp. že si to vynutilo nekonečné zvětšování masky.
Za mně zepředu strašný ty "motýle", zboku ponton čistá audi a5 cabrio, zezadu viz. obr. 42,43 škoda kodiaq cabrio. A jakože mám hadrový roadster, tak v takhle těžkém kochacím autě bych rozhodně požadoval plechovou střechu. Reálně i opticky ja na to těžké dost.
Otázka, co s tím udělá výměna chromových doplňků za černé, jakože toto nemám také moc rád.
at se divam jak se divam tak tomu moc nemuzu prijit na chut.
poslednich par dni jsem videl hodne fotek na instagramu a chvilemi jsem si rikal, ze z urciteho uhlu mozna to bude ok. a pak zpatky do reality, ze se mi to vlastne ani moc nelibi.
uvidime casem jestli se na to da zvyknout.
jsem hodne zvedavej na prodeje a srovnani s predchozimi generacemi.
Jelikoz predstavili bobri M3, da se rici, ze todle bude dalsi facelift stavajici trojky?
nebo je tam nejaka sance, ze by si to jeste rozmysleli/ zmenili to po reakci lidi? na to asi nebude cas jelikoz design uz bude asi hotovy hodne dopredu?
Ten je ještě relativně daleko. Já hádám, že to bude podobně jako g30 tzn. jen zhranatění. Za mne rozlišuju tyto motýle a plastičtější i když hranatější m3 g80 masku. Ta za mne není vůbec zlá.
ja vzdy myslel ze 4er je jen kupe verze 3er ... to stejny Mka jen sportovnejsi verze, takze bych cekal ze facelift 3er bude stejna jako ted predstavena M3.
To se rikalo i o Kabanovo pomste, ctyroke octavii, a hele jak se ji darilo, a to i kdyz byla objektivne hnusna. :-) Nektere auta se budou prodavat i jako zrudicky, neb jejich pozitivni stranky prevazi. Nakonec, k autu se da jit v garazi prece i potme (nebo odzadu). :D
Tak Octavia je masovka pro firmy a těm je to jedno... OIV vypadá o dost líp. Německé firmy to asi taky řešit nebudou ;-) Otázkou bude jak se k tomu postaví soukromí kupci...
3er jako takové by se to nemělo týkat. Zůstane konzervativnější. Navíc nevím proč musí BMW přicházet s globálním designem, který vychází zřejmě z prodejně silných trhů. Není to zrovna fabrika, která by si nemohla dovolit mít u svých aut dvě verze nárazníku a masky.
orámování bobřích hlodáků mi připadá, jako když si burantuner olepí auto chromovanou páskou z Milotecu. Prostě bída, a škoda, protože i 4er kabrio je jinak tvarově velmi povedené. ;-\
Vypadá to hezky, rozhodně míň těžké na zadek než ta plechová varianta předchozích gen., ale osobně mě kabria moc neberou, nemám rád, když na mě fouká a svítí mi na hlavu, takže jsou mi ty open top varianty celkem jedno. ;-)
Zvyknout se dá asi na vše, ale čelnímu pohledu na 4er/M3/4 prostě nejde přijít na chuť. O co noblesnější je 5er, 8er.
Další věc je váha, všechny ekoserepetičky ji dostaly na úroveň tlusté Berty.
Přál bych si aby to byl hit. Značce za odvahu a pro nás ostatní za změnu na silnicích. Chce to shadowline, ten chrom z některých úhlů přebíjí všechny ostatní tvary a pak to bude cajk. Na opravdu atraktivních bmw se stejně vždy po nějakém čase dával už jenom shadowline, ať z výroby, nebo jsme si to tam dávali sami. Líbí se mi, jak tady kolega Dinar zmiňuje optické odlehčení zadní části, to hodně pomohlo a oproti 8er je to o mnoho lepší.
BMW zřejmě prochází podobně zásadním přerodem, jako bylo za Banglea. A stejně, jako vychytalo design např. u FL E65/66, tak se vsadím, že až doladí zapasování ledvin do kastle nyní, tak budou zase vzhledově dominovat. Ostatně tak, jak to má být (když pominu M-B). Bohužel, dominanci zadního náhonu už asi nevrátí nikdy nikdo...