Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW 4 Cabrio je tu: Suverénní design s obřími ledvinami a plátěnou střechou

BMW řady 4 Cabrio v nové generaci dostalo plátěnou střechu nahrazující dosavadní pevnou skládanou. Za záda posádky se schová za 18 sekund.
Zpět na článek
30. 9. 2020 09:14
30. 9. 2020 11:40
30. 9. 2020 16:51
30. 9. 2020 09:47
30. 9. 2020 10:59
30. 9. 2020 11:39
30. 9. 2020 12:45
30. 9. 2020 19:32
30. 9. 2020 19:33
1. 10. 2020 07:45
1. 10. 2020 07:58
1. 10. 2020 08:05
1. 10. 2020 08:44
30. 9. 2020 10:06
30. 9. 2020 10:25
30. 9. 2020 12:46
30. 9. 2020 12:48
30. 9. 2020 15:08
30. 9. 2020 09:14
krasny
Moc pekny, ta zelena se tady hodi, elegantni a krasne se utlumily ty velky ledviny. Ten zakladni benzin 135kw sice nevypada na papire nic moc, ale na beznou jizdu do naseho provozu bohate staci a skutecne umi za 6 litru. Pekny 👍
Rozbalit vlákno
3
30. 9. 2020 10:42
Re: krasny
Motor 2.0 benzin je absolutně v pohodě a více než dostačující.
30. 9. 2020 11:40
Re: krasny
do jiného auta bych klidně souhlasil, ale cabrioletu lepší zvuk sluší.
30. 9. 2020 16:51
Re: Re: krasny
Preto tu mas na vyber aj naftu 😀
30. 9. 2020 09:47
Hmotnost
Je fajn, jak všude v článku zmiňují, jak se hmotnost snížila proti předchozímu modelu apod.
Našel jsem jen na jednom US serveru údaj 4328 liber pro 440ix což je 1963 kilo, 440i s plechovou skládací střechou váží 1845...
Jinak ten pohled na přední masku mi připomíná ustupující dásně a odhalující se krčky...
Rozbalit vlákno
11
30. 9. 2020 10:34
Re: Hmotnost
Je to smutné. Kolik znáš prodejců a reálných kupců, kteří třeba řeší, že povedeným fl g30 ztloustla cca o 120kg? :) Přes metrák nesmyslů navíc. Zrovna včera jsem se na toto téma bavil. Pod pojmem 2t auto si automaticky vybavím S-kladu. Bohužel časy se mění.
Avatar - fOE
30. 9. 2020 10:59
Re: Hmotnost
Ze by snad celkove hmotnost klesla tam prave nanapsali nikde, nikde. Moudre zminuji jen to kolik usetrilo platno proti kovu, ze ale cele auto bude o metrak+ tezsi, to se do prvnich promo informaci prece nehodi. ;-)
30. 9. 2020 11:39
Re: Hmotnost
když si přečteš můj příspěvek, dozvíš se, že jsem nikde nemluvil o celkové hmotnosti, ale o marketingových pindech typu ušetřilo se na karoserii apod. tak si dej pohov... právě na ty marketingové pindy jsem narážel.
Avatar - fOE
30. 9. 2020 12:45
Re: Hmotnost
Nejakej ostrej takhle pri obedu :-) ,ale nechapu proc. Vzdyt jsme na jedne vlne, i svym prvnim komentem narazim jen na to na co narazis ty.
30. 9. 2020 19:32
Re: Hmotnost
oukej asi ten přicházející nouzový stav - tak pardon.
Avatar - pradeda777
30. 9. 2020 13:04
Re: Hmotnost
U kabrioletů při absenci střešních panelů a B a C sloupku, je třeba důkladně vyztužit podvozek a hlavně prahy. Odtud potom pochází tak extra hmotnost.
30. 9. 2020 19:33
Re: Hmotnost
U kabrioletů s pevnou skládací střechou to neplatí? Kila navíc jsou prakticky dány povinným mild-hybridním systémem a navíc pohonem všech kol...
1. 10. 2020 07:45
Re: Hmotnost
Ano, pohotovostní hmotnost je 1965kg. Příšernost.

Nicméně předchůdce se 440ix cabrio měl 1964kg. 1845 vážila verze RWD, ta už ale podle všeho nebude.
1. 10. 2020 07:58
Re: Hmotnost
Tak látka vs plech... to by asi mělo být poznat víc
1. 10. 2020 08:05
Re: Hmotnost
Samozřejmě, předpokládám, že tam bude defaultně mildhybrid. To něco váží.
1. 10. 2020 08:44
Re: Hmotnost
vždyť jsem to psal Dědovi, mildhybrid plus povinný pohon všech kol, který je u auta s látkovou střechou naprosto nutný... však už se taky dívám, jestli někde nebude na prodej zánovní 440i předchozí generace...

edit nicméně už asi chápu, proč by v téhle generaci nemohl být plech, celková hmotnost by musela být logicky někde okolo 2,1 tuny...
30. 9. 2020 10:06
Ledvinky & SPZ
Škoda, že přes ty velké ledvinky je SPZ, bez ní by to podle mě vypadalo podstatně lépe...
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2020 10:29
Re: Ledvinky & SPZ
To ano, ale nejde to. Alespoň podle mne vyjma 157 to nikde jinde neklapne. Tam bylo totiž "místa" okolo dost, tady díky té velikosti masky ne. To auto bylo tehdy od první čárky navrženo pro takové řešení, tady by se jednalo o z nouze ctnost resp. že si to vynutilo nekonečné zvětšování masky.
30. 9. 2020 10:20
Komu se to líbí, ať...
Za mně zepředu strašný ty "motýle", zboku ponton čistá audi a5 cabrio, zezadu viz. obr. 42,43 škoda kodiaq cabrio. A jakože mám hadrový roadster, tak v takhle těžkém kochacím autě bych rozhodně požadoval plechovou střechu. Reálně i opticky ja na to těžké dost.
Otázka, co s tím udělá výměna chromových doplňků za černé, jakože toto nemám také moc rád.
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2020 10:23
otázka na redakci k 420i, 430i
Chápu dobře, že dvoulitry 3er a 4er g20 a spol. zůstávají 12V?
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2020 10:25
Nevim
at se divam jak se divam tak tomu moc nemuzu prijit na chut.

poslednich par dni jsem videl hodne fotek na instagramu a chvilemi jsem si rikal, ze z urciteho uhlu mozna to bude ok. a pak zpatky do reality, ze se mi to vlastne ani moc nelibi.

uvidime casem jestli se na to da zvyknout.

jsem hodne zvedavej na prodeje a srovnani s predchozimi generacemi.
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2020 10:27
Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
Jelikoz predstavili bobri M3, da se rici, ze todle bude dalsi facelift stavajici trojky?

nebo je tam nejaka sance, ze by si to jeste rozmysleli/ zmenili to po reakci lidi? na to asi nebude cas jelikoz design uz bude asi hotovy hodne dopredu?
Rozbalit vlákno
9
30. 9. 2020 10:41
Re: Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
Ten je ještě relativně daleko. Já hádám, že to bude podobně jako g30 tzn. jen zhranatění. Za mne rozlišuju tyto motýle a plastičtější i když hranatější m3 g80 masku. Ta za mne není vůbec zlá.
30. 9. 2020 11:32
Re: Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
ja vzdy myslel ze 4er je jen kupe verze 3er ... to stejny Mka jen sportovnejsi verze, takze bych cekal ze facelift 3er bude stejna jako ted predstavena M3.

No to jeste bude neco.
30. 9. 2020 11:29
Re: Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
Pokud ty bobří zuby dají na celou 3er, tak jsem zvědavý na ty prodeje - půjdou do kopru... :-(
Avatar - KANKUNEN
30. 9. 2020 11:37
Re: Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
Úplně bych jim přál, aby je s tím lidi poslali do háje
Avatar - fOE
30. 9. 2020 12:48
Re: Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
To se rikalo i o Kabanovo pomste, ctyroke octavii, a hele jak se ji darilo, a to i kdyz byla objektivne hnusna. :-) Nektere auta se budou prodavat i jako zrudicky, neb jejich pozitivni stranky prevazi. Nakonec, k autu se da jit v garazi prece i potme (nebo odzadu). :D
30. 9. 2020 12:56
Re: Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
Tak Octavia je masovka pro firmy a těm je to jedno... OIV vypadá o dost líp. Německé firmy to asi taky řešit nebudou ;-) Otázkou bude jak se k tomu postaví soukromí kupci...
Avatar - fOE
30. 9. 2020 12:59
Re: Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
A kdo myslis ze kupuje 3er? Vzdyt je to oktavka v blede modrem, pokud jde o skladbu zakazniku treba v tom tebou zminenem Nemecku. ;-)
30. 9. 2020 13:06
Re: Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
jj přesně to píšu, u nás je to Octávka, v DE BMW 3er... ale Cabria, 4er, Mka jsou za soukromníky... ;-)
1. 10. 2020 07:44
Re: Jak bude vypadat pristi BMW 3 facelift?
3er jako takové by se to nemělo týkat. Zůstane konzervativnější. Navíc nevím proč musí BMW přicházet s globálním designem, který vychází zřejmě z prodejně silných trhů. Není to zrovna fabrika, která by si nemohla dovolit mít u svých aut dvě verze nárazníku a masky.
Avatar - Dinar
30. 9. 2020 12:46
To chromované
orámování bobřích hlodáků mi připadá, jako když si burantuner olepí auto chromovanou páskou z Milotecu. Prostě bída, a škoda, protože i 4er kabrio je jinak tvarově velmi povedené. ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - fOE
30. 9. 2020 12:48
Re: To chromované
Co si myslis o navratu k platnu u 4er?
Avatar - Dinar
30. 9. 2020 13:28
Re: To chromované
Vypadá to hezky, rozhodně míň těžké na zadek než ta plechová varianta předchozích gen., ale osobně mě kabria moc neberou, nemám rád, když na mě fouká a svítí mi na hlavu, takže jsou mi ty open top varianty celkem jedno. ;-)
1. 10. 2020 07:42
Re: To chromované
Zvyknout se dá asi na vše, ale čelnímu pohledu na 4er/M3/4 prostě nejde přijít na chuť. O co noblesnější je 5er, 8er.
Další věc je váha, všechny ekoserepetičky ji dostaly na úroveň tlusté Berty.
Avatar - CountachSV
30. 9. 2020 15:08
Beemerz
Přál bych si aby to byl hit. Značce za odvahu a pro nás ostatní za změnu na silnicích. Chce to shadowline, ten chrom z některých úhlů přebíjí všechny ostatní tvary a pak to bude cajk. Na opravdu atraktivních bmw se stejně vždy po nějakém čase dával už jenom shadowline, ať z výroby, nebo jsme si to tam dávali sami. Líbí se mi, jak tady kolega Dinar zmiňuje optické odlehčení zadní části, to hodně pomohlo a oproti 8er je to o mnoho lepší.
BMW zřejmě prochází podobně zásadním přerodem, jako bylo za Banglea. A stejně, jako vychytalo design např. u FL E65/66, tak se vsadím, že až doladí zapasování ledvin do kastle nyní, tak budou zase vzhledově dominovat. Ostatně tak, jak to má být (když pominu M-B). Bohužel, dominanci zadního náhonu už asi nevrátí nikdy nikdo...
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2020 16:57
Docela by me zajimal Kabanuv nazor na tendle design
a taky jak reagoval kdyz tam nastoupil a tudle hruzu videl. No moc dlouho se tam neohral :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - curwasportiva
30. 9. 2020 17:09
Suvereni hnus
Uz je jasne proc Kaban tak rychle u BMW skoncil, pod takovy hnus by se totiz nepodepsal...
Rozbalit vlákno
0