Je to asi detail, ale mohl by mi někdo vysvětlit jak se může při max.výkonu 2,9 kW za necelé čtyři hodiny nabít kapacita 13 kWh, a to včetně ztrát ?
Asi mám v kalkulačce slabé baterky .... :-)
V zájmu životnosti baterek (a v zájmu toho aby při kick-downu byl k dispozici plný výkon soustavy) elektronika nikdy nedovolí vybití do nuly stejně jako nedovolí 100% nabití, takže využitelná kapacita je 10,4 kWh.
4 x 2,9=11,6 kWh x účinnost řekněme 0,9 = 10,44 kWh
tenhle universální PHEV recept koncernu VW by v Octávii, A3 a Golfu mohl fungovat moc hezky.... Na Superba je ten benzín slabý, ale o třídu níž, to bude pohoda.... včetně vyššího elektrického dojezdu díky nižší hmotnosti....
Otázkou bude cenovka, dá se čekat že levné to teda nebude....
Tak o čo sú tie kompakty ľahšie ako Superb, o to majú aj slabší ten hybrid. Takže dynamika bude takmer totožná.
Superb iV: 160 kW, 224 km/h, 7,7s, 1730-1861 kg
Octavia iV: 150 kW, 220 km/h, 7,7s, 1608-1748 kg
Teda tvrdenie, že na Superb je ten motor slabý, ale o triedu nižšie to bude pohoda, ako vidíš neplatí.
Pravdu mate oba.
Absolutne je 7,7s proste 7,7s, ale jinak se na 7,7s divas v ramci stredni tridy a v aute za 1,2mil a jinak v ramci nizsi stredni / v aute za 1mil. Relativne to v te nizsi stredni zkratka pojede vic.
Jinak za me je to papirove pohoda (dobre) i v tom superbu, v te oktavce pak chvalitebne (nebo 2-).
Tak ono nadštandard je ako 150 kW v nižšej strednej, tak 160 kW v strednej (brané optikou typického motora, ktorým je 110 kW TDI). Len ako samotný Mr.Murphy vo svojom blogu píše, tých 160 kW síce na papieri znie dobre, ale v reále sa tak neprejavuje. Proste hybridné kone.
Vůbec se mi nelíbí, jak už se i Audi začíná podbízet "stylovkou", tím myslím ty falešné průduchy vepředu i vzadu nebo tím stupidním modrým pruhem uvnitř. Vždyť tohle je doména asijských a levnějších automobilek. K Audi nebo BMW tohle nepatří, ti si vždy našli svou klientelu.