Očekávaná vlajková loď mezi mnichovskými SUV by mohly být vůbec nejsilnějším produkčním modelem v historii značky, současně chce ale snižovat flotilové emise.
....myslel jsem, že se pozvracím! Opravdu nechápu, proč už BMW nedělá pěkná auta. Neumí to už? Nebo nechce? :-O:-O:-O:no: Asi to druhé, což zřejmě byl i důvod rychlého odchodu mistra Kabaně.... :-(:-(:-(
No Sup III je rozhodně lepší než 2 = vo tom žádná ;-)
Ale mě jeho dílko nijak neuchvacuje = krom úvodního Bugatti = sice nefunkční design ale pekněj. Ale 4oká Okta ani Lupo = to fakt NEeee
Takže až tak nepřekvapuje = že se nikde nemůže uchytit. Audi, BMW, RR = všude do pár měsíců letí. Snad jen ta škoda = tady byl dlouho, nevím co všechno dělal = jeho finální 4 oká Okta se ti líbí?
Kde je teď nevím. Ale u Škodovky odvedl velký kus parádní práce. Story o nešťastném faceliftu Octy III jsem slyšel přímo ze zdroje od Škodovky. To čtyřoké řešení prý navrhl ve třech různě "odvážných" verzích a tehdejší škodovácký CEO prý bohužel neomylně vybral tu nejblbější, no... ;-\
Nemyslim, ze mal kaban vobec cas sa k niecomu v bmw dostat. A pochybujem, ze by ho vyhodili a zaroven pouzili jeho pracu ak s nou neboli spokojni. Predpokladam, ze sa to dozvieme na sklonku jeho kariery
V tom dáš plnej knedlík a my už jen přijedem to po tobě zamést a nafotit. Počítam že na pozadí i po vypnutí asistentů stále poběží ochrana proti ***smu. No, ale koštnul bych jak umí zatáhnout tank 😁
Pro naboby jako dělanej.
Ne, já miluju rychlý auta, nic není dost...ale prostě přemotorovaný SUV mě neberou.
Stejně to bude těžký jak valník hnoje. Typuju 2500kilo.
"Díky použití plug-in hybridní technologie by mělo dojít ke snížení emisí CO2 pod hranici 100 g/km?
Nějak mi v té větě chybí slovo "papírových"
...a jinak v tom celém EU ekošílenství...mi chybí zdravý rozum.
Tahle pojízdná stodola pro naboby bude mít 300g jak z praku.