Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test Moto Guzzi V85 TT Travel: Nespěchejte, užívejte!

Při pohledu na cestovní enduro od Moto Guzzi jsem nabyl trošku mylného dojmu, že jde o velký a opravdu velmi cestovní stroj. Tahle guzzina zůstala trošku na půl cesty.
Zpět na článek
2. 11. 2020 12:30
Avatar - kari.laz
1. 11. 2020 10:12
Krásná motorka
Má v sobě opravdu jiskru. Ten retro vzhled ji hodně sluší. Jen je škoda, že opravdu nepřišli rovnou s konkurentem právě 1250GS, KTM1290, Tiger 1200 a pod. U těchto velkých cestovních endur tyto kubatury převládají.
Rozbalit vlákno
3
1. 11. 2020 13:14
Re: Krásná motorka
To byl záměr. V téhle kategorii měli Stelvio a moc se nechytali. Tam jsou karty celkem rozdané...
Avatar - kari.laz
1. 11. 2020 16:05
Re: Krásná motorka
Toto vypdá podstatně lépe a pokud by zapracovali i na pořádné funkčnosti celku, své kupce by si to našlo. Popularita těchto motocyklových SUV stále stoupá.
1. 11. 2020 20:33
Re: Krásná motorka
"kupce" "by"... kde jsem to jenom slyšel?
koupil bys to? já ne. tohle je Lexus/Jaguar/Maserati kategorie moto výrobců... "subprémie" nebo "prémie", která se moc neprodává...
1. 11. 2020 12:40
Guzzina a Machala
To někdo půjčil Guzzinu tomu hnupovi, nebo to jen převzal?
Rozbalit vlákno
4
1. 11. 2020 22:32
Re: Guzzina a Machala
A vy jste co za inteligentního čtenáře? Já prostě do konce života nepochopím tyhle hloupý a zlý reakce. Ježíšmarjá je jasny, že nemusím sednout každýmu, ale tohle mi přijde tak strašné zbytečný. Zkuste se nad sebou zamyslet, přeju hodně zdaru!
2. 11. 2020 23:37
Re: Guzzina a Machala
Machala asi takto.

- nějak si se choval, nějak si psal. Já sice rozumím, že žádný učený z nebe nespadl, ale v době svých začátků si tady prezentoval strašná svinstva a já to prostě nezapomněl. Takže pokud to byla hloupá a zla reakce, tak věř, že je to jen slabý odvar toho jak působily tvé prvotiny na mne /a nebyl sem sám/, když sem je četl.

- to že se na videích stále vyjadřujes jako fracek je objektivně taky bohužel stále pravda a ano nemám takové chování rad, zvlášť ne od lidi, kteří nejsou zázrakem svého oboru. Na takové povrchní a žoviální chování dle mého názoru nemáš ještě dlouho právo /resp. schopnosti/. Kdo proboha tobě poradil točit ty videa tímto způsobem... Nevim. Prostě každý neumí všechno. Smiř se s tím. A vtipný mi to nepřijde, jen blbý.

- a ano zlepšil si se, ale pořád si pro mne v této branži druhý nejhorší a nemám problém si za tím stát. Ostatní se celkem srovnali /ty vlastně do jisté míry taky, ale s ohledem na absenci vrozené skromnosti to je pořád málo/. Takže jako popravdě, už mi tolik nevadí, ani tvé psaní, ale v momentě když hodíš něco "frajerskeho" rozumej hnupskeho do placu.... Škoda mluvit. A celé to hodnocení je profesní, protože s tím tady jdeš s kůží na trh!!
6. 11. 2020 07:11
Re: Guzzina a Machala
Jak si křupan tvého kalibru může dovolit něco podobného vůbec napsat. Ani špetka sebereflexe nebo závan inteligence.

Jsi špína diskuzí...
2. 11. 2020 09:21
Re: Guzzina a Machala
Je to pořád ten fiatí obhájce z Brna? Hloupost příspěvku by tomu odpovídala ;-)
2. 11. 2020 08:42
Kde je zbytek článku?
Dočetl jsem se, jaký to má objem a že to není GS 1250. No a dál? :-(
Rozbalit vlákno
7
Avatar - kari.laz
2. 11. 2020 10:30
Re: Kde je zbytek článku?
Ono obecně testy motorek tu moc informací nenabízí. Většinou se dozvíš všemožný nepotřebný věci k asistentům, ale podstatu motorky už ne. Proto musím říct, že tady pan Machala alespoň udělal ucelený, byť hodně stručný test. Skoro jak "první seznámení, podrobnosti přineseme později" Ale v té bídě předchozích mototestů to je o něco lepší. Ono tu obecně chybí někdo, kdo by vyloženě pořádně proklepnul motorky do testu. Ani to nemusí být profík, ale buď to zapálený motocyklista, který se do toho zakousně a zprostředkuje opravdové dojmy a obsáhlejší test a nebo opravdu nějaký motocyklový novinář. O motorky se zajímám hodně rád, už jen proto, že stále to jyou stroje v drtivé většině pro zábavu a pořád ještě jsou, s přivřenýma očima, troje neponičená nesmyslnými restrikcemi, i když i tady se celkem začíná smrákat. Ale hybridy nejsou, v drtivé většině manuální převodovka aelektra jsou jen srandahračky za nesmyslné peníze, které stejně nikdo nekupuje a jsou na pokraji zájmu.

Popravdě my mě zajímali i nějaké jízdní hodnoty co jste naměřil, klidně orientační, nemusí to být hned přesné podle měřícího přístroje, nějaké bližší informace o jízdě, těch tam moc není a zajet alespoň na polňačku, nebo nějaký lehký advanture by jste taky mohl,m přecijen tato motorka je na to určena a pokud to bude mít někdo na cestování, určitě se na nezpevněnou cestu vydá. Tam se pak hodí informace o brzdách, jejich dávkování a účinku, nastavení ABS a podobně. Stejně tak na silnici, jak je motorka agilní, jak se "skládá" v zatáčkách, protože spoustu těchto "velkých" endur je překvapivě hodně agilních na utažených serpentýnách.

Je jasné, že jestli je na test jeden den, tak se to hůře plánuje, ale zase mít nějakou trasu 300-500 km, dle výběru motorky tak u motorky to většinou na nějaké podorbnější prověření stačí.
2. 11. 2020 10:59
Re: Kde je zbytek článku?
Dobrý den, motorky píšu z pohledu mírného nadšence, jinak zapáleného spíš pro auta. Tady se cítím přece jenom jistější, motorky jsou pro mě složitější disciplína. Motorky i na auto.cz beru spíš jako takový doplněk, zpestření, takový pohled na jednu stopu od člověka, který jinak žije ve dvoustopém světě. Nicméně kvalitu svých testů se snažím zlepšovat i tady, tak třeba to bude příští sezonu o něco lepší. Pokud se tedy na to zase posadím, nějak se s roky čím dál víc v provozu bojím,
Machi
Avatar - kari.laz
2. 11. 2020 12:17
Re: Kde je zbytek článku?
Proto jsem psal, že test byl všestranný, v tom problém nebyl, ale jen těch informací bylo méně, než bych uvítal.
Chápu, že n aauto.cz je primárním zaměřením auta, ale i tak by se nějaá pěkná motorubrika neztratila, pokud by tam byl vyloženě motocyklově zaměřen tester na tuto rubriku.
2. 11. 2020 23:43
Re: Kde je zbytek článku?
Náhodou to není napsaný blbe, zvlášť jestli to psal on. Z mého pohledu je tam jediná chyba / a bohužel zásadní/, že do toho testu šel s tím jak sám priznal, že jde snad testovat něco co je jako GS1250. I kdyz pak pochopil že ne, tak se tomu srovnání neubránil. Bohužel to jsou motorky každá úplně o něčem jiném.

S tímto se právě dá jít i do terénu, narozdíl od velkého a těžkého GS /viz. Jednou stopou/. Opravdu je to Tutto terreno.
Avatar - mariov8
2. 11. 2020 12:15
Re: Kde je zbytek článku?
Na motorky je zaměřen jiný český web a o této Guzzině střední třídy se dá toho, a pozitivnějšího, dočíst všude kolem i více. Ale nenechte se odradit, jen trochu víc odstupu a s citem... také nejsem zapálený motorkář, ale mám ty stroje rád, ještě se tam musí pracovat, aby člověk jel.

Ke Guzzi se musí trochu dospět, člověk si nekupuje jenom kilowatty, i u motorky.

Mám jednu v garáži a příští asi bude V85TT, že to je méně cestovní enduro ale spíše scrambler je pro mne plus. Polňačka se dá zvládnout i na sportu, ale ty záda už ve středním věku občas bolej, že jo. Že je spíše pohodlná než ostrá už bude také plus. A charakter vzduchem chlazeného V2 + kardan, jo to se mi líbí. A že to BMW umí ještě lépe, jo, ale v jiné objemové i finanční kategorii! Tohle je konkurent spíše pro 750GS s objemem 850cm3.
Avatar - kari.laz
2. 11. 2020 12:21
Re: Kde je zbytek článku?
To také nepopírám, jen říkám, že když už ten test tu je a tu motorku mají možnost proklepnout, tak by nějaké podorbnosti přišli v hod. Proti motorce jako takové nemám vůbec nic, naopak se mi hodn ělíbí, jen za mě bych toto uvítal ve vydání s větším motorem právě někde v kategorii okolo 1200. Na delší cestování s naloženou motorku a často i ledvinkou vzadu už mohl být výkon limitující, ale i tak samozřejmě pokud by šlo vyloženě jen o cestování tak asi i tak dostačující.
Avatar - mariov8
28. 7. 2023 21:16
Re: Kde je zbytek článku?
Tak snad se dočkáš. Nový motor z Mandella V100 určitě skončí ve více mašinách.

K sakru, teď mám dilema, modernější, silnější, s menší nádrží a nižší V100 nebo úspornější, s velkou nádrží, ale slabší byť levnější a trochu více retro V85 TT...
Avatar - mariov8
2. 11. 2020 12:30
Guzzi
Vždyť se celkem shodujeme, akorát oni teď mají nový jenom malý Hemi motor 750/850 a pak až 1400. Ten je zjevně koncipován pro cruisery a do endur/cendur a ani silničních strojů se nehodí. Což trochu nechápu. Jestli to měla být náhrada někdejšího velkého bloku 877/936/1100/1200, tak jednoúčelovostí přišli o několik segmentů, kde prodávali docela dobře, takové Griso, Breva, ale i Sport nebo Bellagio...
Rozbalit vlákno
0