Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Puma ST zná české ceny. Ostrý crossover s tříválcem pořídíte ve dvou stupních výbavy

166 komentářů

Pavel Juhász
To jako kdo vymyslel vytunit trivalec na 147 KW? 🙆‍♂️
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
...... úřeník EU. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A proto má japonský 3válec 192kW = je to vlivem Kalouska, Sorose a EU 😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Aspon vidíš, že škodí i za hranicemi........... 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
To jo a taky si slyšel, že EU nařídila velikost a úhel zahnutí banánů a zakázala supermarketům vykupovat okurky nepravidelných tvarů ? Nebo, že by nám EU nadiktovala všechny ty dotace pro velké podniky ?
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Tady někdo pěkně zaspal. 😁
Už roky v BMW i8 pracoval taktéž 1.5T se 170 kW.
Yaris GR 1.6T se 192 kW.

A teď se podrž: Koenigsegg Megera 😁 2.0T prý bude umět 447 kW.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj Koenigsegg R3 zrychlení 0-100 za 1,9s :yes: 😄
ryccardo
A teď si představ ten výkon, kdyby tomu neukradli 1 válec a motor mohl běžet pěkně kulatě 😉 3 válec pro 4 taktní motor je totiž nevhodný. Nevím jestli tě to na základní škole učili, ale jedna doba tam chybí. To že ho automobilky používají je snaha o snižování třecích ztrát a hmotnosti hnacího agregátu v nesmyslné honbě za emisema.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Myslíš, že u Koenigsegu (nebo jak se to píše) někdo řeší emise? 😁
ryccardo
Netuším jaký pohnutky je vedly k tomu použít tam 3 válec. Možná kvůli úspoře místa, aby se jim tam vešel mohutnější elektromotor. Přeci jen 5 litr V8 twin turbo není nejlepší parťák pro zástavbu společně s 3 elektromotory.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Možná i proto, že na takový výkon dnes stačí i R3, navíc u takového auta to bude i váha a rozložení hmotnosti ?
Avatar - kari.laz
kari.laz
A přesně proto, že dle tebe neřeší emise, ale řeší váhu tam dají "tuny" zbytečných baterek a elektromoturů místo jednoho pořádného a hodnotného motoru.
Buď neřeší emise, nebo neřeší hmotnost (respektive řeší, ale jen v rámci emisí, když to takhle przní)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Víš, že ten elektromotor v praxi bohužel pro nás fandy spalováků má i své výhody a to zejména v rychlosti reakcí a díky těm elektromotorům mohou rozložit lépe hmotnost, třeba na kola ? V tomhle má bohužel Hamuna pravdu, ač já budu bojovat pořád za naftu 😉. Pokud dnes někdo staví ultimátní rychlé auto, tak ten elektromotor není jen eko, ale i z důvodu celkového sladění auta.
ryccardo
Naftu? A z jakýho důvodu? Já už na naftu kašlu. Jedinou výhodu má proti benzínu a to že v takovým autě v případě vážný nehody neuhoříš.
Avatar - white label
white label
Uhořet lze i v dieselu, ale je tam podstatně menší pravděpodobnost, "díky" výbušnějšímu benzínu.
ryccardo
Dobre. Vylouceny to neni ale pravdepodobnost je velice mala ve srovnani s benzinem. Tak mala, ze bych se toho fakt nebal.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Supersporty mají stejně motor uprostřed a rozložení je celkem dobře proveditelné. Ten elektromotr v tomto případě nemá žádný přínos. Naopak jsem přesvědčen, že vyšší hmotnost je bohužel nevyhnutelná a vyšší hotnost u jakéhokoli sportovního auta je jen přítěž, respektive kteréhokoli auta, ale u sporotvního o to víc.
Co třeby by šlo ještě vylepšit i na "obyčejném" Porsche 911 Turbo S, které zrychlí silně pod 3 vteřiny, myslíš že by to se třemi metráky baterek na víc zvládlo ještě lépe? Stejně by narazilo na možnosti přenosu síly. Ale auto není jen o zrychlení v přímce a stojím si za tím, že vyšší hmotnost v tomto vždycky bude velký handicap.
ryccardo
Zase na druhou stranu tohle je takový prototyp hybridu od Koenigsegg. Auto s pořádným motorem a twin turbem už mají, tak proč vyrábět další? Tady si zkouší hybridní pohon navíc jim to umožňuje získat výkon jako kráva. Čistý EV sporťák by nefungoval kvůli malýmu dojezdu, tak udělali tohle. Já to celkem chápu, proč tenhle e😜eriment vzniknul i proč se snažili uspořit každý kilo a prostor, tak udělali malý spalovák a nafoukali ho do bezvědomí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
On to už vlastně hezky popsal Jeremy Clarkson, který se taktéž pasuje do pozice petreollheada, že ty moderní hybridní sporťáky jsou sakra rychlé 😊
ryccardo
Neříkám, že není rychlý. Je to placka s nízkým těžištěm. Bude to nepochybně pekelně rychlý.
ryccardo
Tak pokud neřešíš životnost, tak z toho 2 litru 600 koní vytáhneš. Už v 80tých letech dávaly formule přes 1300 koní z 1,5 turbo. Sice životnost byla pár set kilometrů, ale když ten motor nafoukáš, tak se to dá. Tady z 2 litr 3 hrnku 600 koní, tak to pár tisíc km možná i desítek tisíc km dá. Nicméně s ohledem na fakt, že těch pár kusů co se vyrobí stejně skončí ve sbírkách a nebude se s nima jezdit, tak je to asi jedno. Můžou se pyšnit, že mají R3 2,0 turbo s 600 koňma. Hmotnost a její rozložení určitě hrát roli bude. Navíc to auto je víc EV s ohledem na to jaký výkon dává elektropohon, takže to s velikostí spalováku nemuseli přehánět.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
2 z těch elektromotorů jsou na zadní nápravě. Hybridy V6 i V8 tu byly a jsou = o Lexusech jsme se bavili www.auto.cz/…-luxusport-73514 Elektromotor je prostorově proti spalovacímu motoru drobek = s 3násobnou efektivitou a stejně nesrovnatelně nižší poruchovostí pkus servisní náročností. Kdyby bylo potřeba vetsi motor rostorová náročnost R3 a V6 se moc neliší. Ale R4 nebo V6 hybrid = by asi neměly Vmax vyšší než těch 402 km/h ani lepší zrychlení
Prostě viz články o konstrukci R3 = bylo to OPTIMÁLNÍ řešení = nemá to NIC s EU. Ostatně R3 Ford 1.5 litr je lepší motor než R4 1.5 tsi

R3 použil protože jim vyšel viz články o něm = jako optimum. Problém 3 válce 4 takt = dnes není problém ani v mainstreamu = občas porovnávám R4 1.2 Turbo Toyoty a R3 1.2 PureTech PSA = ani ten co se zajímá téměř nepozná rozdíl. A tak 95% to nezajímá = ono není ani důvod. Viz konstrukční řešení R3 Koenigseggu tam absolutně neni o čem = tam problém 4 takt 3 válce neexistuje http😐/www.autoforum.cz/…mi-je-to-unikat/
rtomas
Další trápny "odborník". Trojvalce vyrába väčšina z popredných automobiliek a vyrobilo sa ich milióny kusov. Ty máš na konte koľko navrhnutých a vyrobených motorov?
Ale dobre že šíriš osvetu, motorári Fordu, VW, PSA, Renaultu, Opla, ..... určite nevedia, že 3 válec pro 4 taktní motor je nevhodný.
ryccardo
Ano to je všeobecně známý fakt, že 3 válec je pro 4 taktní motor nevhodný. To že automobilky, které jmenuješ takové motory vyrábí není důkaz toho, že je 4 taktní 3 válec dobrý nápad. Je to jen kompromis ke kterému jsou konstruktéři tlačeni.
Arese
Přesně tak, nebýt ekofašistů z EU, tříválce by žádná automobilka dobrovolně nevyráběla 😲 ;-\ :no: !
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz materiály o R3 Koenigseggu a viz ja 1:19 to je hodně nešťastná formulace NEUKRADLI

To že dnes má R3 toyoty stejný výkon jako mívalJaguar XJ12 neznamená že má ukradených 9 válců = viz Ozzy to je prostě normální přirozený vývoj
Avatar - kari.laz
kari.laz
A to že má i8 a Megera R3 má být jako výhoda? To je spíš totální ostuda.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Ve skutečnosti se jmenuje Gemera, byl to vtip.

Je zajímavé, jak technika pokročila - ve smyslu litrového výkonu, na který výrobce poskytuje záruku. To, že před cca 30 lety formule uměly skoro 1500k z 1.5T je sice hezký, ale ten motor v lepším případě vydržel jen pár hodin.

Osobně bych si auto s R3, pokud možno, nekoupil. Ale např. tomu Koenigseggu to prostě vyšlo jako nejefektivnější řešení, to je celý. Auto maximálně podřízený rychlosti.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já vím, jak se jenuje 😉 ale tohle přirovníné vzhledem k tomu, co z toho udělali, celkem sedí 😁
ProchyTom
Kdyz uz, tak radsi novy Opel mokačíno, ktery vypada porad jako auto. Tvl ale rychlej crossover?!
Anonym
Ne. Opel je šit.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Fiesta je o 157000 levnější a zábava bude podstatně lepší v malém HB, než v crossoveru.
Avatar - speedfred
speedfred
Nejdeš s dobou nevieš co je práve "in"? Toto je ideál R3 vo vysokom aute.
Arese
Ideál koho? Nagelovaných přihřátých městských hipsterů, kteří pomalu ani nedovedou otočit volantem, natož pak řadit? 😁 😁 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vždyť to myslel ironicky s tim "in". 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Celé je to komedie. Ostrý tříválec v ST. Nejdůležitější je snížit náklady tak, že se pak u Fordu diví, že to nikdo nechce.
Avatar - kari.laz
kari.laz
popravdě třeba tříválec v Yaris GR bych úplně nezatracoval 😁 a ono ani v té Fiestě. Na druhou stranu, pokud by tam byl nějaký 1,6-1,8-2,0 čtyřvlec, o kolik by to bylo jiné. Bylo by to těžší? Já si myslím, že ne a bylo by to i lepší, ale to už se bohužel nedovíme
comper
Trojvalec je tu uplne v pohode podla mna. Ked chces smooth ride nekupis si nadupaneho prcka na 18kach kolesach, od toho z podstaty cakas chuliganske chovanie a to k trojvalcu sedi. Problem je v karoserii, kto si to kupi radsej ako fiestu? Je to vyssie, tazsie, horsie to bude jazdit aj viac stat, to sa fakt opla...
Avatar - wakantanka
wakantanka
no 1,6 oveľa ťažšia nebude, 1,8 a 2,0 určite, otázka je len o koľko a či by im to vôbec vošlo pod kapotu. Ďalšia vec je čo by to urobilo s ťažiskom , zrejme by bolo vyššie atď. Urobili to takto, máš na výber. Buď to ber alebo nechaj tak.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Třeba je to i proto, že z nějakého důvodu nepotřebují mít co nejvyšší výkon a když technologie umožní vyrobit takový motor jako R3 a výkony jsou na úrovni R4,nebo i lepší, nehledal bych v tom jen zlou EU. Emise se snižují všude plošně, takový je trend, což i chápu, akorát bych ho mířil do jiných sfér, než automobilismu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nejsem zastánce downsizingu a R3 motorů už vůbec ne, takže když vyndáš hlavu ze zadku a jdeš si to vyzkoušet, tak zjistíš, že je to vlastně hodně dobrý motor.... a to říkám jako někdo, kdo zná všechny generace tohoto Ecoboostu (1.6, 1.5 a 1.5R3).. sad, but true... 😐 😊
ryccardo
Hele a ty nový 1,5 R3 už není takovej konstruktérskej průser jako 1,6 R4? Myslíš, že to bude fungovat dýl než pár desítek tisíc km?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mělo by. Jednašestka jezdila skvěle, ochota toči se i s turbem a na rozdíl od TSI gradující výkon, jízdně asi nejlepší malé turbo, co jsem řídil. Jednapětka R4 mi tak dravá nepříjde, ale výkon má a když ji držíš pod krkem, umí být slušně rychlá (Miromen bude tvrdit, že je o dost rychlejší, já to ještě nemohu konstatovat, máme na ní zatím cca 7 tisíc km, takže dle zkušeností s 2ks 1.6EB se teprve zajíždí), ale už se jim nestává ta nehezká věc se zapékáním pístních kroužků. Ta R3 1.5 na mne působila lehce, šla dobře do otáček a ve spojení s AT akcelerovala nenuceně (všechny 3 110kw verze). Na daily Car ve Fokusu dynamicky naprosto dostatečné i s tím 8stHDM. Jen start z křižovatky mi přijde u staršího dvouspojkového powershiftu svižnější.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
pánové všimli jste si, jak ty pojeb...é SUV a crossovery, aby za něco stály, se vracejí svojí koncepcí k HB? Toto je krásný příklad, rozklikněte si galerii a řekněte si, že se vlastně díváte na hatchback. Tohle auto stačilo pár mm přibít k zemi, odmyslet si ty optické fičury suv, ................ a jsme zpět u ostrého HB. 😄
Avatar - miromen
miromen
Tak nějak. Sice pořad je to vyšši, ale celkova vyška cca 151cm a pod podlahou nějakych 15cm nema daleko ani k některym dnešnim HB.
Avatar - kari.laz
kari.laz
no a od tohu tu je Fiesta, takže smysl mi nějak uniká
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Možná špatně čteš...........
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nemám ten pocit, jen reaguji na to, že pokud se vracejí k HB, tak jsou tak nějak zbytečné
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak polopatě, ...... můj komnet byl k tomu, že se ty kategorie crossover a HB hodně přibližují. To že automobilky ti budou v zájmu prodejů tvrdit, že jsou to dvě odlišné kategorie, je snad jansné.
Avatar - kari.laz
kari.laz
No vždyť jo a na základě toho reaguji, že tím pádem nevidím v Pumě ST žádný smysl. Pokud by to bylo orientované více na cross a tak to mělo mířit na jiné zákazníky, budiž, ale pokud se to blíží Fiestě, tak mi ten smysl uniká, když tu je právě Fiesta. To ž elidi si to stejně koupí je věc jiná.
Avatar - miromen
miromen
Tobě unika i smysl povedeneho 3 valce, ktery je lepši než konkurenčni 4 valce.
No, ale je to o větši podelne prostornosti oproti fiestě včetně zavazadelniku. Což by bylo pro mě osobně možna i rozhodujici v připadě volby. Lepši nastupovani/vystupovani je pro mě nadbytečnost, kterou nedokažu ocenit. Zdravi mi zatim slouži.
Anonym
Napsal vidlák, co poráží ve svým vyčichlým fíkusu násobně rychlejší auta...díky svým upoceným McPhesronům.
Tak pojď do mě naplno! Uřehtanej lowcost trojhrnek, na každý kolo tak 4 mekpersony a hurá na rally moravskoslezký mordor.
Avatar - miromen
miromen
Proč bych měl jit do někoho, kdo ma meně kultury než jogurt...jak vidno i vidlak muže mit, alespoň nějakou uroveň.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Lidi to chtějí.... bohužel... taky až na nějaké velké SUV typu Touareg nevidím výhodu proti HB, a proti kombiku obvzláště...
webpaja
Běžný HB má dnes světlou výšku sporťáků z 90-tek. Naštěstí se někdo jejím zvýšením dokázal napakovat a tvrdit jak jde o crossover. A teď už opět spousta lidí může pohodlně parkovat ve městech bez odrbaným nárazníků a škrtání na zpomalovacích prazích.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ehm... jak u kterých crossoverů 😁 Některé se tak sice tváří, ale obrubník nepřejedou.. pak to s Bčkem z přelomu tisíciletí přejedu jako s Offroadem 😉
Arese
Kdyby šlo jen o světlou výšku! Oni hlavně u těch malých hatchbacků často trestuhodně snížili celou karoserií (viz. např. mezigenerační rozdíly výšky u Renaultu Clio III a IV). 😲 😒 :no: Moje Punto Evo měří na výšku rovných 150 cm a nemůžu si to při častém nasedání a vysedání a mé výšce téměř 190 cm vynachválit. Obávám se ale, že připravovaný nástupce bude takový stísněný šušeň, jako současná 208 a Corsa! 😒 😒 😒 :no:
Avatar - xxc
xxc
A stale sa najdu ludia, co to budu kupovat a este vychvalovat Fiestu. Pritom v Pume sa bude sediet lepsie.
ptr078
Zainvestuj do dobreho kresla, ostan doma, usetris na a budes eko
Avatar - xxc
xxc
Ja som eko dost, ale radsej nebudem eko v Pume, ako Fieste.
Avatar - miromen
miromen
Tohle je važně designova parada, žadna jednoducha lacinnost, ale atraktivni pokoukana.
Technika je znama a je to ford takže věřim, že tohle bude paradně i fungovat.
Jen ta cena je minimalně o 50tkč vic než bych čekal. Zřejmě je u nas nabidka od vyššiho vybavoveho stupně, tipuji ST2 stejně jako focus ST.
Avatar - speedfred
speedfred
Reálne sa mi Puma s nejakým ST lajnom páči, ale tá cena je úplne mimo. Neviem co dokážu dat z toho ešte dolu.
Tie autá zdraželi fest,keď to porovnám s tým za co som kupoval Galaxy.
Avatar - miromen
miromen
Jo tohle je určitě dost nastřelene a jak jsem psal, čekal jsem minimalně o 50tkč nižši zaklad.
Podle mě je to i diky nabidky od vyššiho vybavoveho stupně. Podobně jako na SK nabizena fiesta ST, ktera je tam až od vybavy ST3. Tohle bych chapal ve švycarsku, německu apod a ne u nas, kde neni kupni sila na takove urovni. Nějak nechapu co ford k tomuto kroku vede.
Anonym
Že neprodává jenom na Ostravsku? :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Za tohle máš pěkný Mondeo ještě pořád 😁 Ta cena je mimo...
Avatar - miromen
miromen
Jako misto pumy ST mit mondeo...no těch prachu za pumu by mi nebylo lito za mondeo určitě ano. Tohle budou realně velice, ale velice rozdilne povozy.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je fakt, jsou rozdílní. Mondeo je typický zástupce střední třídy se vším všudy, s výhodami a i nevýhodami této třídy. Kdežto Puma ST je crossover, který nenabídne nic extra. Jako SUV je to špatné, protože je to malé a za jeho cenu máš když zůstaneme u Fordu slušnou Kugu. Jako hothatch to taky nebude jezdit lépe, než FiestaST a to se nebavíme o tom, že za ty love máš skoro FokusST...Ale jestli se ti to líbí, nic proti...
Avatar - miromen
miromen
Ona ma mit Puma něco společneho s SUV ? A dale vubec nechapu proč bych měl oproti pumě stavět nějakou v tomhle připadě přerostlou kugu apod coj je SUV.
A prostě ten benefit oproti te fiestě je jasny a psal jsem tu o něm.
Za dalši ta fiesta st jezdi lepe naž ten focus st a ani bych se nedivil, kdyby to byl i připad te pumy. Respektivě řidičsky bych si i na ni vsadil a spiš bych měl osobně obavy zda puma st nebude až moc ultimativni.
Avatar - Ozzman
Ozzman
V čem, že je tedy benefit Pumy? Vysvětli mi to jako laikovi prosím ? Uvnitř je to stjené, jako Fiesta, jen je to dražší a vyšší. Pochybuji, že Fokus ST bude horší, než PumaST 😁
Avatar - miromen
miromen
Seděl si vubec ve fiestě a v pumě ? Puma nabizi delši podelny prostor což je znat v zadni časti. Je to podobne jako focus a kuga v předchozi generaci, kdy kuga na stejne platformě včetně rozvoru nabidla v zadni časti vice mista. A znova zopakuji, že je to i větši kufr, ktery kuga nabizi. Zatim co ve fiestě bude velke spoustě rodin kufr fiesty nedostačovat tak u pumy, už je možnost, že je uspokoji. A pak je tu novodoby benefit a to v podobě pohodlnějšiho nastupovani/vystupovani. Byť knk u pumy st bych řekl, že to bude na urovni kompaktu, ktere tu byly před lety.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Seděl jsem ve všech modelech Fordu, co jsou na salonech. Vepředu je to stejné Puma-Fiesta a v zadu? No tak k čemu to auto mám? Pokud jezdím ve dvou a kupuji tak malé auto, je mi prostor vzadu fuk. A pokud ne ?

Fiesta či Puma jako rodinné auto? Máš rodinu ? 😁 To snad nemyslíš vážně? S rodinou si rozhodně nebudu kupovat Pumu... Hele, já mám problém narvat kočárek do Kugy (2. generace po FL), vejde se tam jen tak, že skládáš korbu na podvozek do výšky a na zbylá zavazadla se toho moc nevejde. A že by v Kuze bylo více prostoru, než ve Fokusu kombi ? To bych taky zrovna netvrdil.

Pokud tedy budu chtít Ford do rodiny a mám na Pumu, jdu si pro Fokus kombi, za ty peníze, radši oželím výbavu, protože upřednostnuji prostor. Pokud jsem single a stačí mi malé auto, je tu Fiesta-FokusHB.

Nastupování a vystupování - tohle byl argument při koupi SUV mého táty... teď si na stará kolena k tomu SUV koupil ještě Yarise... už vám důchodcům tenhle argument nežeru 😁
Avatar - miromen
miromen
Tvl ty jsi snad nějaky egoista, ktery tu předklada sve potřeby ?
Přece to co ty žadaš nemusi platit pro druheho. Když pujdu do extremu tak věřim, že se najdou i taci co si koupi auto "bez" kufru a kočarek budou raději vozit na střeše než aby si koupili "pohřebak".
Ja zrovna nejsem ten co potřebuje haldy cm a litru, pravě naopak. Auta středni třidy jsou pro mě přerostle obludy a krabicoidni auta, už vubec nemusim a snad je ani vyžadovat diky zdravotnim problemum nikdy nebudu. Ale samozžejmě vnimam crossovery jako nějakou novodobou modni vlnu. A ano i pro mě je to třeba kompromis jen s touhle třidou mam prd zkušenosti. Na druhou stranu je prostě fakt, že klasicke modely se prostě snižili nejen podvozkově, ale i celkově. Tohle jsem zmiňoval již před lety, že se mi to až tak nelibi. A v tomhle ohledu je dnes řada těch crossoveru vlastně na prakticky shodne urovni těch kompaktu či aut B segmentu, ktere tu byly několik generaci zpět.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Už před několika příspěvky jsem psal, že když se to někomu líbí, tak proč ne, jen snaha racionálně obhájit, že je Puma lepší, než ostatní konkurenti, byť ze stáje Fordu a za tu cenu, mi příjde od tebe dost ubohá, to je celé.

Pokud jezdíš sám, nebo ve dvou a líbí se ti to, ok, kup si to, já s tím problém nemám, v Praze s tím jezdí mladí singles, či dámičky, protože se jim to asi líbí, když už tedy nějakou Pumu potkám. Protože je to módní, to beru, někomu se do toho taky dobře nastupuje, to taky umím pochopit (když jsem měl zatuhlá záda, jak se mi Kuga hodila).

Ale když to hodím do rovnice s cenou a tím, co dostanu za tu cenu u ostatních modelů, moc racionálních voleb tam není a tuplem né o téhle ST variantě za 800 klacků.

Fiesta bude jezdit lépe a bude levnější.

Kuga prostornější a nabídne 4x4

Fokus taktéž prostornější a pro rodinu použitelnější.

A opravdu bych o autech B segmentu nemluvil jako o rodinných, to si může dnes dovolit akorát tak Fabie kombi, která končí, vše ostatní v této třídě pro rodinu (rodina počítám alespoň 2 dospělí a 1-2 děti) je použitelné jen formou kompromisu, takže volbu takového auta chápu jako ústupek rozpočtu... o čemž při cenách Pumy nelze mluvit, protože ta rozhodně ústupek rozpočtu rodiny není 😊.

Já ti nevím, proč máš pořád potřebu nás přesvědčovat o svých volbách, jako že je to to nejlepší ? Dělal si to s Golfem, s Fokusem a teď s Pumou, kterou tipuji plánuješ koupit. Sám mám auta, o kterých vím, že nejsou nejlepšími ve svých třídách, ale mě se a líbí .. to snad stačí, ne ?.
Avatar - miromen
miromen
Tak tohle je slušna kupa podsouvani a na tohle se mi opravdu reagovat nechce.
Jen naposledy zopakuji, puma nabidne větši podelny prostor a větši zavazadelnik oproti fiestě na pudorysu mezi B a C segmentem, ostatně tahle třida je dnes, už poměrně rozsahla. Jestli je to k hounu nebo ne, jestli je to rodinne auto nebo ne to si na rozdil od tebe netroufam kategoricky označovat.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak to si zrovna ze svých zkušeností troufnu rict, ze tohle rodinná auta nejsou. Rodinu beru minimalne 1 dítě. Pokud za rodinu pocitas bezdetny par, pripadne sebe a svoji dlaň ( sry, ale přesně takhle na mne pusobi tve příspěvky) pak chapu.
Avatar - miromen
miromen
Tak pokud si chapavy tak je to určitě chvalihodne.
No a ja si troufnu řict, že tohle určitě nebude typicke rodinne auto tedy minimalně v brožuře bych to nečekal nebo určitě jej tak neprezentoval.
Ale zase nejsem kuň s klapkama na očich a na světě neběham prvni rok, takže by mě určitě neudivilo využiti pravě jako toho auta rodinneho. Vzhledm k tomu, že neni vyjimečne využivani klasickeho bečka pravě jako rodinnych aut. Pro upřesněni tak aby nedošlo k nedorozumněni tak i ja v tomhle připadě považuji za rodinu libovolny par s minimalně1 ditětem.
A z osobni zkušenosti vim, že do toho klasickeho bečka s papirovou litraži kufru pod 300 daš i klasicky kočarek a k němu přihodiš i nějakou tu nakupni tašku. Že je to nepohodle či tetris asi nikdo vyvracet nebude, ale i když to dře tak to jde.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne by zajímalo, která racionálně uvažující rodina v počtu alespoň 2+1 vyhodí 500 tisíc a víc za Pumu jako jediné rodinné auto.

Ano, máme doma ještě Clio 2 3dv a ano, 2+1 se do něho vejdeme, ale je to auto na nákupy. Pořád nechápeš, že jako jediné auto do rodiny je Bčko pouze otázkou peněženky, což neodsuzuji a naprosto chápu, sami jsme s takovými auty žili, ale proto, protože na jiné nebylo, jenže Puma není volba peněženky, protože stojí podstatně více, než to Bčko.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No přece ta co smýšlí iracionálné, to da rozum, kdyz to nekoupi racionálně myslící.
Avatar - miromen
miromen
Ja zrovna znam rodinu 2+1, ktera už dlouhe roky ma dvojkove clio a jejich přijem je řekl bych pruměrny až mirně nadpruměrny. Holt jsou divni.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Clio 2 je prostorné, ale tak pokud je to netrápí, dejme tomu proč ne, každý neřeší auta, ale pak proč tedy je snem českých rodin Octavia kombi a né Clio hatchback?
Avatar - miromen
miromen
A co takhle 2+2 v ibize to je taky slušny extrem, ktery znam osobně. Ale tak vidim co je na cestach i když z toho nelze uplně 100% soudit.
A občas mam taky nočni mury, ale ja nejsem typicky "českej pepik" s chalupou a kombika jsem se velice rad vzdal a to si představ byl to ford.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Měli jsme Cordobu 2+1 dospívající (rodiče měli, pak já jako single student) a dalo se to, jenže jak říkám, bylo to proto, protože na větší nebylo, nebo se peníze alokovaly jinam.

Já neříkám, že se nedá žít s jinou verzí karosérie, ale že s rodinou nebudu kupovat Bčko jako jediné auto do rodiny, pokud mám peníze i na prostornější auta. Za 500 tisíc, což je cena Pumy máš Fokuse titanium kombi, třeba...

To je jako, když řekneš, že si 4člená rodina koupí 1+KK v centru Prahy a budeme tvrdit, že je to krásný byt pro takovou rodinu... přitom by za tu cenu měli barák na předměstí, nebo větší byt dál od centra. Takových asi moc nebude, což ?
Avatar - miromen
miromen
Ale ja tě chapu. Ale taky pochop, že puvodni smysl meho přispěvku byl jiny, knk poukazat na rozdilnost mezi fiestou a pumou. To, že jsem použil slovo rodina neznamena, že považuji pumu za typicky rodinne auto.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ok, takhle bych s tím souhlasil, až na tu rodinu.
Avatar - miromen
miromen
Prostě ve mě nejvic evokuje ve spojeni s autem pravě ta rodina. Mysliš par, automaticky pišeš rodina.
Avatar - Mikesus
Mikesus
V tom případě rodině staci jen motorka. Vždyť na ni jezdi s rodinou miliony lidí.

https😐/www.pinterest.com/…719381025102161/
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja bych bral 2+2 na Ibize radši.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A ktomu Ibizu Cupra... jojo 😁 Souhlas 😁 Akorát jsem chudej, tak mám jen 4+1 u Prahy 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jak už psal Ozzy. Mne by to udivilo prave u racionálně myslicich rodin. Rodina bude hledat prostor a v zakladu C segment. Pokud musi brát B segment, je to finanční duvod ( coz neni špatně ) nebo vzit vetsi ojetinu. Puma je ovsem s tou finanční stránkou dost mimo vůči B segmentu. Ale sam si nedovedu představit nikoho, kdo aspon trochu uvazuje o rodinném aute, ze by sel tímto směrem.
Chapu ze se to někomu líbí, ze da přednost srdci, pocitum. To je naprosto v pořádku, ale pak to rozhodnuti obhajovat nexim nesmyslným, jako typu chtěl jsem rodinné auto a Bcko je malý, tak jsem vzal crossB, i když za jeho cenu je Ccko
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jen bych odplnil, že za cenu této Pumy je i Dčko, dokonce veké MPV, jak začal Speedfred tuto debatu 😁
Avatar - miromen
miromen
Tak samozřejmě plakaty a hlavně za stejne prachy čim větši tim lepši. Neni nad racionalni uvažovani.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Rodina 1-2 deti? Takze u nas neni rodina ale mateřská školka?
Avatar - Ozzman
Ozzman
jo 😁
traveldrive
Hnusná zelená žaba. Fakt neviem, čo by ma na tomto dizajne malo priťahovať. Technika možno, zbytok určite nie.
Avatar - miromen
miromen
A jak to mam vědět, do hlavy ti nevidim. Možna tě uspokoji novy cross od opla, ktery oprašil design z 90 let a ktery samozřejmě použiva přenadhernou zelenou, takovy ford to je hotovy břidil, ktery neumi ani barvu namichat.
Anonym
Teď ses v tom nějak začal mlátit...
Vrať se McPhersonům a povykládej nám tu fantasticou historku, jak s nima řežeš zatáčky!
Prosíme pěkně.
Byli jsme hodní.
Avatar - miromen
miromen
Tak teď nevim jestli jsem to o vikendu přehnal s ohnivou vodou ja a nebo ty.
Avatar - speedfred
speedfred
Neviem či si ho videl na živo, ale toto auto není moc fotogenické. Keď som bol v servise tak som Pumu 1.0EB ST line trochu preliezol ale zvonku sa mi celkom páči.
Druhá vec je že za tie dengy je ale úplne out aj po zľave čo tam bola.
ericn
Hele ani na živo Puma nepřesvědčí, je prostě ošklivá. Ten vykulený předek prostě nesedí každému... Ceny normálních verzí jsou přestřelené a u ST je to naprostý ůlet mimo realitu. Tyhle crossover pixly jsou tak maximálně do 600k Kč a i to je příliš. Navíc jen 3 hrnky, i když ty jsou dneska už všude :no:
traveldrive
V súčasnosti nejestvuje Ford, ktorý by sa mi páčil. Je fuk, či na fotkách alebo naživo. Teoreticky ešte Focus, ale žiadna sláva to nie je. Forďácky dizajn ide mimo mňa a stále sa vzďaľuje mojim predstavám pekného auta. Ale to je, žiaľ, môj problém u viacerých značiek, dizajn ide podľa vkusi Číňanou, čiže mojim okom je to dolu vodou...
ericn
Mám to podobně, poslední pěkný auto od evropského Fordu byl facelift S-Maxe 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Nevravím že je to krásavec, iba to že v reále to nie zlé.
F150 sa mi páči aj keď ofiko sa tu asi nepredáva, neviem či do toho nepôjdem do budúcna.🤔
Avatar - Ozzman
Ozzman
Opravdu všechny verze ? Ono skoro jako u každé automobilky je potřeba koukat na nějaké lépe vybavené kusy, základní Golf či Oktávka taky nevypadjí výbně a přitom jsou to auta většinou kupců hodnocena jako hezká.

FieSTa ?

http😐/car-images.bauersecure.com/…fiestast_110.jpg

Focus ?

http😐/lkswebprdcdnep4.azureedge.net/api/image/stock/a1567c48-e3d7-46eb-b87b-e19dd225bbee?w=1200

A co Mondeo ve vhodné barevné konfiguraci ?

http😐/www.carpixel.net/w/89fbfdfd450b87233c082b11735e4a29/ford-mondeo-hybrid-turnier-st-line-wallpaper-hd-89922.jpg

Či E😜lorer ?

http😐/www.carpixel.net/w/e756b26727441776792c88dc9afca696/ford-e😜lorer-st-wallpaper-hd-88261.jpg

Ale musím uznat, že jak dříve vypadala auta v základu solidně, dnes se musí připlácet za pakety a barvy či kola, aby to nějak vypadalo a to nejen u Fordu.
Avatar - speedfred
speedfred
FieSTa sa robí stále ako 3 dv ? Tlieskam👏
Avatar - Ozzman
Ozzman
To netuším, zadal jsem to do googlu 😁
Avatar - miromen
miromen
Vabně vypadajici škodovka nebo VW 8-s
Tyhle automobilky jedou snad odjakživa na konzerva lacinnych tvarech bez dynamiky či emoci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když postavím před 10 lidí Passata, obyčejného, tak vsadím boty, že většina lidí ho kritizovat nebude, možná si řeknou, že je to nuda, ale že by to bylo hnusné auto? I když je jednoduché svými tvary.
Avatar - miromen
miromen
Tak to přesně vnimam i ja. Ničim zajimave, prostě design bez povšimnuti, ale ne hnusne. A to passata v ramci vw beru za nadpruměr. Je to i větši kus auta. Ale tak samozřejmě třeba zrovna vw ma i hodně pěkny kousek v podobě Arteonu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Passat je velice dobré auto, chytře postavené a zacílené, pořád je tím etalonem ač pro mě je v této třídě jiný favorit.
Avatar - miromen
miromen
Ale ja nic z toho nezpochybňuji a vlastně ani nepiši. Spiš mi přijde, že tu naběhl klub zapšklych duchodcu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je mi 33 a Pumu bych si nikdy nekoupil, ani kdyby stála polovinu 😊.
traveldrive
U mňa bol Passat etalónom, kým som nemusel stráviť 4,5 hodiny jazdy na zadnom sedadle. U VW asi zabudli, že stredná trieda nie je len pre vodiča a predného spolujazdca. :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak takovou zkušenost nemám, delší trasu na zadním sedadle jsem naposledy absolvoval u VW Jetty v roce 2007 😁 Ale co jsem měl možnost v této třídě vyzkoušet, nic není extra příjemné.

Z těch, co jsem zkoušel na zadním sedadle mne zajalo asi jen toto: špatné nebylo Mondeo HEV, které má někčeji nalazen podvozek, než klasické, pak se mi líbila Camry, ta měla i dost prostoru kolem a to ticho na palubě při klidné jízdě by se asi dalo snést někam na delší cestu. Z druhé strany spektra mne zajualo Sklasse, ale to sem tahat nebudeme, to je postavené pro takovou jízdu = nechat se vozit 😁
traveldrive
V Passate ubolený chrbát a po hodine nemožnosť nájsť si dobrú polohu, to je na auto strednej triedy tragédia. Vpredu kreslá, vzadu trestná lavica. V zákrute to nedrží nič, telo sa nemá o čo oprieť (v koži zvlášť), vyslovene som sa niekedy musel rukami držať. Podvozok či motor haniť nejdem, bolo to svižné aj tiché ako má byť, ale Pssata jedine za volantom, vzadu je to za trest.
V Camry som nesedel, ale to auto sa mi páči :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, ty sedačky... jak říkám, tolik hodin na zadních sedadlech střední třídy a ještě třeba ve 4 lidech, to bych asi nepotřeboval zažít 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Camry je v pohodě. Zatím jsem tam jel max 3.5 hodiny , ale nějak mi nepřišlo, ze bych trpel.
ericn
Passat je sice etalonem střední třídy, ale jak píší i ostatní, nenadchne a ani neurazí. Od emocí je u VW Arteon, ten je parádní 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Sorryjako, ale mne tedy nenadchl ani ten Arteon, možná v té zlaté, ale i tak. To mne více bere Passat 😊
traveldrive
Pokiaľ mi nesadne dizajnový jazyk, ťažko niečo zásadne zmení nejaký ten chróm alebo väčšie kolesá. Sorry, nie.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ani ten E😜lorer? Ten je trochu jiný, než zbytek 😊
Avatar - Mikesus
Mikesus
Prave ten je jiny. Zbytek mi přijde jako rozšláplá žába. Mondeo tedy ne tolik.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Fokus ST line je taková žába na steroidech, ta se mi líbí, ale ty ostatní SUV od Fordu mi už taky neberou, Kugou to dost zazdili, ta naše je hezčí i když SUV nemám rád. Kdyby vypadala trochu jako e😜lorer, tleskám.
traveldrive
Možno. Ale to by sa u nás musel aspoň predávať. Neviem, či som ho vôbec na ceste videl. Dotiahnuť sa dá leda tak z Nemecka, ani Rakúšania ho tuším nepredávajú.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já myslím, že se teprve začíná prodávat a to i u vás jsem někde četl 😊
Avatar - Mikesus
Mikesus
Prodava se oficiálně u nas a tuším že u vás taky, nebo brzy bude.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Focus v základu je taková zoufalst, že se to s žádným jiným základem nedá srovnat. V ST line se na to dá koukat, zatímco Active je pořád marný.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne se kombik Active popravdě dost zamlouvá, jen nevím, proč tam nedávají AWD, když už je to jakoby Crossover na špatné cesty. Chvíli jsem o něm i přemýšlel na místo mého současného auta.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já koukal na hatch a nic moc. ST-line je jediné, co dokážu překousnout, a hlavně Focus potřebuje co největší disky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
U hatche souhlasím, Active je ošklivý, ST line jediná volba. U kombíku pak Active a ST line.
ptr078
Ale ani st line nezachrani ten zadok na kombi. Hlavne ta bocna linka pod oknami neposobi velmi homogenne. Kombi mondeo je dizajnovo ciste, focus kombi 4 je prapodivny zlepenec
Avatar - miromen
miromen
Si upadl na hlavu ford neni racionalni volba. Tedy pokud nema sedlacke offroad črty a čiste linky. Nějake emotivni vystřelky, zprohybane linky to nebrat. Tak jak kolega nad tebou, koukal, koukal až vykoukal nadherneho rapida pač focus to je hnus. Neni nad to mit rad "auta".
Avatar - Ozzman
Ozzman
Moc nechápu tvůj příspěvek, ale Rapid vs Fokus snad ani srovnávat nejde, možná z plakátu, ale po prvním kilometru, ideálně na české silnici to musí dojít i slepci.
Avatar - miromen
miromen
Vždy se nějaky duvod najde. Vždyť tu chodi jeden, kteremu stači, když auto nema ručni brzdu a je to komlet špatně.
Avatar - Mikesus
Mikesus
😁 😁 😁 😁 :yes:
Avatar - miromen
miromen
No tak tohle je slušna zoufalost, ale vubec ne překvapujici.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak zrovna na tech fotkach se mi ty první 3 vubec nelíbí. Ten e😜lorer jako jediný jo.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak mít před panelákem takového vykulence , tak budeš taky vytrubovat, že je to hezké, abys přesvědčil sám sebe že je to hezké.
ptr078
Podla mna ten ich dizajnovy jazyk sedi najviac fieste, inac uplne suhlas. Som velky fanda fordu, ale podla dizajnu by som si nevybral nic. Ked k tomu priratas zakaznicku podporu/servis na sk, tak necudo, ze predaje su take ako su.
Avatar - miromen
miromen
Tak Puma už na fotkach vypada velice dobře a stejně jako třeba u fokala na živo je to ještě lepši. Nejsou zrovna fotogeničti.
A ceny to je prostě těžke, kdy u vas neznam ceny jen třeba ta fiestu ST, ktera je nabizena prostě v top vybavě ST3 a u nas začina na zakladnim vybavovem stupni ST1. Ale u nas je puma za normalni pohodove ceny v připadě běžnych verzi a proto jsem třeba čekal i jinou zakladni cenu u te ST varianty a to i pravě na zakladě ceny fiesty ST.
Avatar - speedfred
speedfred
Ja autá kupujem v CZ, takže SK ceny ma moc neinteresujú.
Avatar - miromen
miromen
Tak potom nechapu to uplně out. Takhle, ja neznam ceniky ani u te pumy ani jeji konkurence. Ale když jsem před par měsici obchazel salony tak puma 1.0EB 92kw v titaniu byla snad kolem 450tkč což mi rozhodně nepřipadalo jako out. A do rodiny se pořizoval kamiq s 1.0 TSI v nějakem prostřednim vybavovem stupni a i s nějakou slevou byl nad 500tkč. Prakticky ten samy kamiq byl i na saloně jako ojety tušim loňsky řijen s cca 9000tkm a ten se nabizel za cca 480tkč.
A ford rozhodně nepatři k těm co je v nabidce za nějake nejnižši ceny na trhu a co vim tak už pěkně dlouho.
Avatar - speedfred
speedfred
Ja som videl na salone snaď za 730-750 po zľave bola niečo cez 600 s DPH a to mi prišlo fakt dosť. Nemyslím iba Fordácku cenotvorbu ale celý trh s takýmito malými autami.
Avatar - miromen
miromen
Jo tak to už je jiny vitr, ale dneska neni problem nahazet do auta kupu vybavy a jeho cenu klidně i zdvojnasobit. Ale ja třeba koukam nejvic po nižši středni a tam jsou ceny u forda v běžnych mantinelech nic co by vystřelilo do premie.
To, že ceny aut jsou jinde než před par lety je věc dalši a těžko odhadovat zde se to změni nebo naopak bude ještě huře. Ja si třeba myslim, že diky součastne situaci by to mohla byt ta přijemnějši zaležitost minimalně na nějakou kratši dobu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Naživo je to úplně stejná ropucha jako na fotkách.
Arese
Tak tak, odporný je zejména ten tupě se tvářící kapří předek. 😲 😒 :no:
ericn
A teď si představ, že by ses na to koukal každé ráno 😉 😁
Avatar - white label
white label
Ale třeba pohled shora je pro "kapříka" podstatně milosrdnější... 😉
https😐/www.auto.cz/…-stupnich-vybavy?…
Avatar - white label
white label
..., že by pokus o malý Macan GTS (s polovičním motorem) pro "chudé"?
https😐/i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
https😐/img2.auto.cz/…ull/6568453_.jpg
Avatar - miromen
miromen
Moc se mi nechtělo, ale davam :yes:
Avatar - white label
white label
Vidím tam jen jeden palec dolů.
Ale i tak je to velká čest, musím si udělat printscrenn a dobře si ho uložit. 😒]
Byla to hlavně narážka na sebevědomou cenu... 😉
Avatar - miromen
miromen
Palec by měl byt vidět a ne se za něj schovavat.
Jo cena nabrala směr Porsche což u nas určitě neni pozitivni. Alespoň ji mohli shodit podobně jako u fiesty odparanim zadnich dveři, ale to se dnes nenosi a u crossoveru, už vubec ne.
Avatar - white label
white label
FieSTa má u mě za možnost 3dv. karoserie obrovské plus, v tomto směru jde téměř o posledního mohykána...
Já bych si dnes klidně u kompaktního hh za 3dv. karoserii naopak i připlatil, ale ani to nelze...
Avatar - miromen
miromen
Ja jsem třeba nikdy nad 3dv. neuvažoval a ani mě nenapadlo, že bych někdy uvažovat mohl. Až pravě u FIST, kdy jsem zvažoval, že bych ji pořidil jako 2 auto byť ani ja či moje druha polovička nepotřebujeme auto k praci apod a 2 auta jsou pro nas zbytečnost. Nicmeně, když jsem si nechal udělat cenovou nabidku tak jsem jednoduše vyměkl a v konfiguraci byl stejně 5dv.
Každopadně i přes muj vyhraněny nazor a jasne požadavky na auta jsem určitě zastancem pokud možno co největši individualizace ať už v ramci vybavy, techniky nebo pravě karosařkych provedeni. Takže i když jsou pro mě např. kombiky naprosto zbytečne tak určitě je neodsuzuji a plně chapu jejich misto na trhu. Byť je mi jasne, že pro automobilky to neni vždy až tak jednoduche jako zrovna to 3dv provedeni a určitě ta větši rozmanitost nebude uplně zadarmo. Nakonec vše se toči hlavně kolem financi.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já ti to zkazil jedním :yes: , ale Miromenovi tím dáváš vodu na mlýn, až si Pumu koupí, bude ji s Porsche porovnávat 😉 😁
Avatar - white label
white label
Tak tos byl ty, přiznání je polehčující okolnost. 😉
Nedal si mi :yes: jak teď napsal, ale naopak :no: . 😄
Cena PST je dost sebevědomá, i když i přesto můžeš mít za jeden MGTS tři PST.
A není ten nárůst ceny PST proti FST způsobený, do jisté míry, větší výbavou v základu u PST?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle jsem nezkoumal, jen vím, že třeba Kuga v základu (trend) mívala už slušnou výbavu, vyhřívané sedačky, skla, vše v elektrice, kdežto třeba Fokus i v ST line měl v základu švihadla vzadu 😁 Možná to tak bude jak říkáš..
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nebude, u Miromena bude vše vždycky až za Fordem, i to Porsche 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jen do té doby, než změní značku, já pamatuji ještě ,že nejlepší byl Golf 6 a Fokus 3 špatné auto... a ejhle !
Avatar - miromen
miromen
Koukam, že tu předvadiš nejen egoismus, ale ještě si tu přišel lhat. Tah hlavně, že racionalně uvažuješ a vybiraš.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Chceš snad popřít, že si tu pěl ódy na Golf6 a i když jsem se tu oháněl reklamačními protokoly na 1.2TSI EA111 si mi tu tvrdil opakovaně, že je to náhoda a že ten motor byl ok? 😁 Notak... tohle máš zapotřebí? Nehledě na to, že si tě tu pamatuje většina diskutérů
Avatar - miromen
miromen
To je jen o tom řadně něči postoj vybarvit, překroutit ať je ten druhy za penise. A ještě k tomu něco o trojkovem focusu což vubec nechapu.
Ne opravdu to tak nebylo. Ale přesvědčovat tě nebudu a chapu tvou rozčilenost nad padnutou jednotkou.
Arese
A mě se taky moc nechtělo, ale za tuto tvoji reakci ti vyjímečně dávám :yes: . 😄
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ham.
Ham.
To už je Ford na tom tak zoufale, že si ani nemůže zaplatit reklamu a musí ji cpát do diskuzí?
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je slovensky Ford 😁 Navíc to nevypadá jako oficiální web automobilky, kdyby si to náááhodou nepoznal.
traveldrive
Tak ty už musíš byť inak v riti...