Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord Puma ST zná české ceny. Ostrý crossover s tříválcem pořídíte ve dvou stupních výbavy
166 komentářů
ProchyTom
Kdyz uz, tak radsi novy Opel mokačíno, ktery vypada porad jako auto. Tvl ale rychlej crossover?!
kari.laz
Fiesta je o 157000 levnější a zábava bude podstatně lepší v malém HB, než v crossoveru.
Nejdeš s dobou nevieš co je práve "in"? Toto je ideál R3 vo vysokom aute.
Celé je to komedie. Ostrý tříválec v ST. Nejdůležitější je snížit náklady tak, že se pak u Fordu diví, že to nikdo nechce.
popravdě třeba tříválec v Yaris GR bych úplně nezatracoval 😁 a ono ani v té Fiestě. Na druhou stranu, pokud by tam byl nějaký 1,6-1,8-2,0 čtyřvlec, o kolik by to bylo jiné. Bylo by to těžší? Já si myslím, že ne a bylo by to i lepší, ale to už se bohužel nedovíme
Trojvalec je tu uplne v pohode podla mna. Ked chces smooth ride nekupis si nadupaneho prcka na 18kach kolesach, od toho z podstaty cakas chuliganske chovanie a to k trojvalcu sedi. Problem je v karoserii, kto si to kupi radsej ako fiestu? Je to vyssie, tazsie, horsie to bude jazdit aj viac stat, to sa fakt opla...
no 1,6 oveľa ťažšia nebude, 1,8 a 2,0 určite, otázka je len o koľko a či by im to vôbec vošlo pod kapotu. Ďalšia vec je čo by to urobilo s ťažiskom , zrejme by bolo vyššie atď. Urobili to takto, máš na výber. Buď to ber alebo nechaj tak.
Třeba je to i proto, že z nějakého důvodu nepotřebují mít co nejvyšší výkon a když technologie umožní vyrobit takový motor jako R3 a výkony jsou na úrovni R4,nebo i lepší, nehledal bych v tom jen zlou EU. Emise se snižují všude plošně, takový je trend, což i chápu, akorát bych ho mířil do jiných sfér, než automobilismu.
Nejsem zastánce downsizingu a R3 motorů už vůbec ne, takže když vyndáš hlavu ze zadku a jdeš si to vyzkoušet, tak zjistíš, že je to vlastně hodně dobrý motor.... a to říkám jako někdo, kdo zná všechny generace tohoto Ecoboostu (1.6, 1.5 a 1.5R3).. sad, but true... 😐 😊
Hele a ty nový 1,5 R3 už není takovej konstruktérskej průser jako 1,6 R4? Myslíš, že to bude fungovat dýl než pár desítek tisíc km?
Mělo by. Jednašestka jezdila skvěle, ochota toči se i s turbem a na rozdíl od TSI gradující výkon, jízdně asi nejlepší malé turbo, co jsem řídil. Jednapětka R4 mi tak dravá nepříjde, ale výkon má a když ji držíš pod krkem, umí být slušně rychlá (Miromen bude tvrdit, že je o dost rychlejší, já to ještě nemohu konstatovat, máme na ní zatím cca 7 tisíc km, takže dle zkušeností s 2ks 1.6EB se teprve zajíždí), ale už se jim nestává ta nehezká věc se zapékáním pístních kroužků. Ta R3 1.5 na mne působila lehce, šla dobře do otáček a ve spojení s AT akcelerovala nenuceně (všechny 3 110kw verze). Na daily Car ve Fokusu dynamicky naprosto dostatečné i s tím 8stHDM. Jen start z křižovatky mi přijde u staršího dvouspojkového powershiftu svižnější.
Uživatel_5340709
pánové všimli jste si, jak ty pojeb...é SUV a crossovery, aby za něco stály, se vracejí svojí koncepcí k HB? Toto je krásný příklad, rozklikněte si galerii a řekněte si, že se vlastně díváte na hatchback. Tohle auto stačilo pár mm přibít k zemi, odmyslet si ty optické fičury suv, ................ a jsme zpět u ostrého HB. 😄
Tak nějak. Sice pořad je to vyšši, ale celkova vyška cca 151cm a pod podlahou nějakych 15cm nema daleko ani k některym dnešnim HB.
no a od tohu tu je Fiesta, takže smysl mi nějak uniká
Možná špatně čteš...........
Nemám ten pocit, jen reaguji na to, že pokud se vracejí k HB, tak jsou tak nějak zbytečné
Tak polopatě, ...... můj komnet byl k tomu, že se ty kategorie crossover a HB hodně přibližují. To že automobilky ti budou v zájmu prodejů tvrdit, že jsou to dvě odlišné kategorie, je snad jansné.
No vždyť jo a na základě toho reaguji, že tím pádem nevidím v Pumě ST žádný smysl. Pokud by to bylo orientované více na cross a tak to mělo mířit na jiné zákazníky, budiž, ale pokud se to blíží Fiestě, tak mi ten smysl uniká, když tu je právě Fiesta. To ž elidi si to stejně koupí je věc jiná.
Tobě unika i smysl povedeneho 3 valce, ktery je lepši než konkurenčni 4 valce.
No, ale je to o větši podelne prostornosti oproti fiestě včetně zavazadelniku. Což by bylo pro mě osobně možna i rozhodujici v připadě volby. Lepši nastupovani/vystupovani je pro mě nadbytečnost, kterou nedokažu ocenit. Zdravi mi zatim slouži.
No, ale je to o větši podelne prostornosti oproti fiestě včetně zavazadelniku. Což by bylo pro mě osobně možna i rozhodujici v připadě volby. Lepši nastupovani/vystupovani je pro mě nadbytečnost, kterou nedokažu ocenit. Zdravi mi zatim slouži.
Napsal vidlák, co poráží ve svým vyčichlým fíkusu násobně rychlejší auta...díky svým upoceným McPhesronům.
Tak pojď do mě naplno! Uřehtanej lowcost trojhrnek, na každý kolo tak 4 mekpersony a hurá na rally moravskoslezký mordor.
Tak pojď do mě naplno! Uřehtanej lowcost trojhrnek, na každý kolo tak 4 mekpersony a hurá na rally moravskoslezký mordor.
Proč bych měl jit do někoho, kdo ma meně kultury než jogurt...jak vidno i vidlak muže mit, alespoň nějakou uroveň.
Lidi to chtějí.... bohužel... taky až na nějaké velké SUV typu Touareg nevidím výhodu proti HB, a proti kombiku obvzláště...
Běžný HB má dnes světlou výšku sporťáků z 90-tek. Naštěstí se někdo jejím zvýšením dokázal napakovat a tvrdit jak jde o crossover. A teď už opět spousta lidí může pohodlně parkovat ve městech bez odrbaným nárazníků a škrtání na zpomalovacích prazích.
Ehm... jak u kterých crossoverů 😁 Některé se tak sice tváří, ale obrubník nepřejedou.. pak to s Bčkem z přelomu tisíciletí přejedu jako s Offroadem 😉
Kdyby šlo jen o světlou výšku! Oni hlavně u těch malých hatchbacků často trestuhodně snížili celou karoserií (viz. např. mezigenerační rozdíly výšky u Renaultu Clio III a IV). 😲 😒 :no: Moje Punto Evo měří na výšku rovných 150 cm a nemůžu si to při častém nasedání a vysedání a mé výšce téměř 190 cm vynachválit. Obávám se ale, že připravovaný nástupce bude takový stísněný šušeň, jako současná 208 a Corsa! 😒 😒 😒 :no:
miromen
Tohle je važně designova parada, žadna jednoducha lacinnost, ale atraktivni pokoukana.
Technika je znama a je to ford takže věřim, že tohle bude paradně i fungovat.
Jen ta cena je minimalně o 50tkč vic než bych čekal. Zřejmě je u nas nabidka od vyššiho vybavoveho stupně, tipuji ST2 stejně jako focus ST.
Technika je znama a je to ford takže věřim, že tohle bude paradně i fungovat.
Jen ta cena je minimalně o 50tkč vic než bych čekal. Zřejmě je u nas nabidka od vyššiho vybavoveho stupně, tipuji ST2 stejně jako focus ST.
Reálne sa mi Puma s nejakým ST lajnom páči, ale tá cena je úplne mimo. Neviem co dokážu dat z toho ešte dolu.
Tie autá zdraželi fest,keď to porovnám s tým za co som kupoval Galaxy.
Tie autá zdraželi fest,keď to porovnám s tým za co som kupoval Galaxy.
Jo tohle je určitě dost nastřelene a jak jsem psal, čekal jsem minimalně o 50tkč nižši zaklad.
Podle mě je to i diky nabidky od vyššiho vybavoveho stupně. Podobně jako na SK nabizena fiesta ST, ktera je tam až od vybavy ST3. Tohle bych chapal ve švycarsku, německu apod a ne u nas, kde neni kupni sila na takove urovni. Nějak nechapu co ford k tomuto kroku vede.
Podle mě je to i diky nabidky od vyššiho vybavoveho stupně. Podobně jako na SK nabizena fiesta ST, ktera je tam až od vybavy ST3. Tohle bych chapal ve švycarsku, německu apod a ne u nas, kde neni kupni sila na takove urovni. Nějak nechapu co ford k tomuto kroku vede.
Za tohle máš pěkný Mondeo ještě pořád 😁 Ta cena je mimo...
Jako misto pumy ST mit mondeo...no těch prachu za pumu by mi nebylo lito za mondeo určitě ano. Tohle budou realně velice, ale velice rozdilne povozy.
To je fakt, jsou rozdílní. Mondeo je typický zástupce střední třídy se vším všudy, s výhodami a i nevýhodami této třídy. Kdežto Puma ST je crossover, který nenabídne nic extra. Jako SUV je to špatné, protože je to malé a za jeho cenu máš když zůstaneme u Fordu slušnou Kugu. Jako hothatch to taky nebude jezdit lépe, než FiestaST a to se nebavíme o tom, že za ty love máš skoro FokusST...Ale jestli se ti to líbí, nic proti...
Ona ma mit Puma něco společneho s SUV ? A dale vubec nechapu proč bych měl oproti pumě stavět nějakou v tomhle připadě přerostlou kugu apod coj je SUV.
A prostě ten benefit oproti te fiestě je jasny a psal jsem tu o něm.
Za dalši ta fiesta st jezdi lepe naž ten focus st a ani bych se nedivil, kdyby to byl i připad te pumy. Respektivě řidičsky bych si i na ni vsadil a spiš bych měl osobně obavy zda puma st nebude až moc ultimativni.
A prostě ten benefit oproti te fiestě je jasny a psal jsem tu o něm.
Za dalši ta fiesta st jezdi lepe naž ten focus st a ani bych se nedivil, kdyby to byl i připad te pumy. Respektivě řidičsky bych si i na ni vsadil a spiš bych měl osobně obavy zda puma st nebude až moc ultimativni.
V čem, že je tedy benefit Pumy? Vysvětli mi to jako laikovi prosím ? Uvnitř je to stjené, jako Fiesta, jen je to dražší a vyšší. Pochybuji, že Fokus ST bude horší, než PumaST 😁
Seděl si vubec ve fiestě a v pumě ? Puma nabizi delši podelny prostor což je znat v zadni časti. Je to podobne jako focus a kuga v předchozi generaci, kdy kuga na stejne platformě včetně rozvoru nabidla v zadni časti vice mista. A znova zopakuji, že je to i větši kufr, ktery kuga nabizi. Zatim co ve fiestě bude velke spoustě rodin kufr fiesty nedostačovat tak u pumy, už je možnost, že je uspokoji. A pak je tu novodoby benefit a to v podobě pohodlnějšiho nastupovani/vystupovani. Byť knk u pumy st bych řekl, že to bude na urovni kompaktu, ktere tu byly před lety.
Seděl jsem ve všech modelech Fordu, co jsou na salonech. Vepředu je to stejné Puma-Fiesta a v zadu? No tak k čemu to auto mám? Pokud jezdím ve dvou a kupuji tak malé auto, je mi prostor vzadu fuk. A pokud ne ?
Fiesta či Puma jako rodinné auto? Máš rodinu ? 😁 To snad nemyslíš vážně? S rodinou si rozhodně nebudu kupovat Pumu... Hele, já mám problém narvat kočárek do Kugy (2. generace po FL), vejde se tam jen tak, že skládáš korbu na podvozek do výšky a na zbylá zavazadla se toho moc nevejde. A že by v Kuze bylo více prostoru, než ve Fokusu kombi ? To bych taky zrovna netvrdil.
Pokud tedy budu chtít Ford do rodiny a mám na Pumu, jdu si pro Fokus kombi, za ty peníze, radši oželím výbavu, protože upřednostnuji prostor. Pokud jsem single a stačí mi malé auto, je tu Fiesta-FokusHB.
Nastupování a vystupování - tohle byl argument při koupi SUV mého táty... teď si na stará kolena k tomu SUV koupil ještě Yarise... už vám důchodcům tenhle argument nežeru 😁
Fiesta či Puma jako rodinné auto? Máš rodinu ? 😁 To snad nemyslíš vážně? S rodinou si rozhodně nebudu kupovat Pumu... Hele, já mám problém narvat kočárek do Kugy (2. generace po FL), vejde se tam jen tak, že skládáš korbu na podvozek do výšky a na zbylá zavazadla se toho moc nevejde. A že by v Kuze bylo více prostoru, než ve Fokusu kombi ? To bych taky zrovna netvrdil.
Pokud tedy budu chtít Ford do rodiny a mám na Pumu, jdu si pro Fokus kombi, za ty peníze, radši oželím výbavu, protože upřednostnuji prostor. Pokud jsem single a stačí mi malé auto, je tu Fiesta-FokusHB.
Nastupování a vystupování - tohle byl argument při koupi SUV mého táty... teď si na stará kolena k tomu SUV koupil ještě Yarise... už vám důchodcům tenhle argument nežeru 😁
Tvl ty jsi snad nějaky egoista, ktery tu předklada sve potřeby ?
Přece to co ty žadaš nemusi platit pro druheho. Když pujdu do extremu tak věřim, že se najdou i taci co si koupi auto "bez" kufru a kočarek budou raději vozit na střeše než aby si koupili "pohřebak".
Ja zrovna nejsem ten co potřebuje haldy cm a litru, pravě naopak. Auta středni třidy jsou pro mě přerostle obludy a krabicoidni auta, už vubec nemusim a snad je ani vyžadovat diky zdravotnim problemum nikdy nebudu. Ale samozžejmě vnimam crossovery jako nějakou novodobou modni vlnu. A ano i pro mě je to třeba kompromis jen s touhle třidou mam prd zkušenosti. Na druhou stranu je prostě fakt, že klasicke modely se prostě snižili nejen podvozkově, ale i celkově. Tohle jsem zmiňoval již před lety, že se mi to až tak nelibi. A v tomhle ohledu je dnes řada těch crossoveru vlastně na prakticky shodne urovni těch kompaktu či aut B segmentu, ktere tu byly několik generaci zpět.
Přece to co ty žadaš nemusi platit pro druheho. Když pujdu do extremu tak věřim, že se najdou i taci co si koupi auto "bez" kufru a kočarek budou raději vozit na střeše než aby si koupili "pohřebak".
Ja zrovna nejsem ten co potřebuje haldy cm a litru, pravě naopak. Auta středni třidy jsou pro mě přerostle obludy a krabicoidni auta, už vubec nemusim a snad je ani vyžadovat diky zdravotnim problemum nikdy nebudu. Ale samozžejmě vnimam crossovery jako nějakou novodobou modni vlnu. A ano i pro mě je to třeba kompromis jen s touhle třidou mam prd zkušenosti. Na druhou stranu je prostě fakt, že klasicke modely se prostě snižili nejen podvozkově, ale i celkově. Tohle jsem zmiňoval již před lety, že se mi to až tak nelibi. A v tomhle ohledu je dnes řada těch crossoveru vlastně na prakticky shodne urovni těch kompaktu či aut B segmentu, ktere tu byly několik generaci zpět.
Už před několika příspěvky jsem psal, že když se to někomu líbí, tak proč ne, jen snaha racionálně obhájit, že je Puma lepší, než ostatní konkurenti, byť ze stáje Fordu a za tu cenu, mi příjde od tebe dost ubohá, to je celé.
Pokud jezdíš sám, nebo ve dvou a líbí se ti to, ok, kup si to, já s tím problém nemám, v Praze s tím jezdí mladí singles, či dámičky, protože se jim to asi líbí, když už tedy nějakou Pumu potkám. Protože je to módní, to beru, někomu se do toho taky dobře nastupuje, to taky umím pochopit (když jsem měl zatuhlá záda, jak se mi Kuga hodila).
Ale když to hodím do rovnice s cenou a tím, co dostanu za tu cenu u ostatních modelů, moc racionálních voleb tam není a tuplem né o téhle ST variantě za 800 klacků.
Fiesta bude jezdit lépe a bude levnější.
Kuga prostornější a nabídne 4x4
Fokus taktéž prostornější a pro rodinu použitelnější.
A opravdu bych o autech B segmentu nemluvil jako o rodinných, to si může dnes dovolit akorát tak Fabie kombi, která končí, vše ostatní v této třídě pro rodinu (rodina počítám alespoň 2 dospělí a 1-2 děti) je použitelné jen formou kompromisu, takže volbu takového auta chápu jako ústupek rozpočtu... o čemž při cenách Pumy nelze mluvit, protože ta rozhodně ústupek rozpočtu rodiny není 😊.
Já ti nevím, proč máš pořád potřebu nás přesvědčovat o svých volbách, jako že je to to nejlepší ? Dělal si to s Golfem, s Fokusem a teď s Pumou, kterou tipuji plánuješ koupit. Sám mám auta, o kterých vím, že nejsou nejlepšími ve svých třídách, ale mě se a líbí .. to snad stačí, ne ?.
Pokud jezdíš sám, nebo ve dvou a líbí se ti to, ok, kup si to, já s tím problém nemám, v Praze s tím jezdí mladí singles, či dámičky, protože se jim to asi líbí, když už tedy nějakou Pumu potkám. Protože je to módní, to beru, někomu se do toho taky dobře nastupuje, to taky umím pochopit (když jsem měl zatuhlá záda, jak se mi Kuga hodila).
Ale když to hodím do rovnice s cenou a tím, co dostanu za tu cenu u ostatních modelů, moc racionálních voleb tam není a tuplem né o téhle ST variantě za 800 klacků.
Fiesta bude jezdit lépe a bude levnější.
Kuga prostornější a nabídne 4x4
Fokus taktéž prostornější a pro rodinu použitelnější.
A opravdu bych o autech B segmentu nemluvil jako o rodinných, to si může dnes dovolit akorát tak Fabie kombi, která končí, vše ostatní v této třídě pro rodinu (rodina počítám alespoň 2 dospělí a 1-2 děti) je použitelné jen formou kompromisu, takže volbu takového auta chápu jako ústupek rozpočtu... o čemž při cenách Pumy nelze mluvit, protože ta rozhodně ústupek rozpočtu rodiny není 😊.
Já ti nevím, proč máš pořád potřebu nás přesvědčovat o svých volbách, jako že je to to nejlepší ? Dělal si to s Golfem, s Fokusem a teď s Pumou, kterou tipuji plánuješ koupit. Sám mám auta, o kterých vím, že nejsou nejlepšími ve svých třídách, ale mě se a líbí .. to snad stačí, ne ?.
Tak tohle je slušna kupa podsouvani a na tohle se mi opravdu reagovat nechce.
Jen naposledy zopakuji, puma nabidne větši podelny prostor a větši zavazadelnik oproti fiestě na pudorysu mezi B a C segmentem, ostatně tahle třida je dnes, už poměrně rozsahla. Jestli je to k hounu nebo ne, jestli je to rodinne auto nebo ne to si na rozdil od tebe netroufam kategoricky označovat.
Jen naposledy zopakuji, puma nabidne větši podelny prostor a větši zavazadelnik oproti fiestě na pudorysu mezi B a C segmentem, ostatně tahle třida je dnes, už poměrně rozsahla. Jestli je to k hounu nebo ne, jestli je to rodinne auto nebo ne to si na rozdil od tebe netroufam kategoricky označovat.
Tak to si zrovna ze svých zkušeností troufnu rict, ze tohle rodinná auta nejsou. Rodinu beru minimalne 1 dítě. Pokud za rodinu pocitas bezdetny par, pripadne sebe a svoji dlaň ( sry, ale přesně takhle na mne pusobi tve příspěvky) pak chapu.
Tak pokud si chapavy tak je to určitě chvalihodne.
No a ja si troufnu řict, že tohle určitě nebude typicke rodinne auto tedy minimalně v brožuře bych to nečekal nebo určitě jej tak neprezentoval.
Ale zase nejsem kuň s klapkama na očich a na světě neběham prvni rok, takže by mě určitě neudivilo využiti pravě jako toho auta rodinneho. Vzhledm k tomu, že neni vyjimečne využivani klasickeho bečka pravě jako rodinnych aut. Pro upřesněni tak aby nedošlo k nedorozumněni tak i ja v tomhle připadě považuji za rodinu libovolny par s minimalně1 ditětem.
A z osobni zkušenosti vim, že do toho klasickeho bečka s papirovou litraži kufru pod 300 daš i klasicky kočarek a k němu přihodiš i nějakou tu nakupni tašku. Že je to nepohodle či tetris asi nikdo vyvracet nebude, ale i když to dře tak to jde.
No a ja si troufnu řict, že tohle určitě nebude typicke rodinne auto tedy minimalně v brožuře bych to nečekal nebo určitě jej tak neprezentoval.
Ale zase nejsem kuň s klapkama na očich a na světě neběham prvni rok, takže by mě určitě neudivilo využiti pravě jako toho auta rodinneho. Vzhledm k tomu, že neni vyjimečne využivani klasickeho bečka pravě jako rodinnych aut. Pro upřesněni tak aby nedošlo k nedorozumněni tak i ja v tomhle připadě považuji za rodinu libovolny par s minimalně1 ditětem.
A z osobni zkušenosti vim, že do toho klasickeho bečka s papirovou litraži kufru pod 300 daš i klasicky kočarek a k němu přihodiš i nějakou tu nakupni tašku. Že je to nepohodle či tetris asi nikdo vyvracet nebude, ale i když to dře tak to jde.
Mne by zajímalo, která racionálně uvažující rodina v počtu alespoň 2+1 vyhodí 500 tisíc a víc za Pumu jako jediné rodinné auto.
Ano, máme doma ještě Clio 2 3dv a ano, 2+1 se do něho vejdeme, ale je to auto na nákupy. Pořád nechápeš, že jako jediné auto do rodiny je Bčko pouze otázkou peněženky, což neodsuzuji a naprosto chápu, sami jsme s takovými auty žili, ale proto, protože na jiné nebylo, jenže Puma není volba peněženky, protože stojí podstatně více, než to Bčko.
Ano, máme doma ještě Clio 2 3dv a ano, 2+1 se do něho vejdeme, ale je to auto na nákupy. Pořád nechápeš, že jako jediné auto do rodiny je Bčko pouze otázkou peněženky, což neodsuzuji a naprosto chápu, sami jsme s takovými auty žili, ale proto, protože na jiné nebylo, jenže Puma není volba peněženky, protože stojí podstatně více, než to Bčko.
Ja zrovna znam rodinu 2+1, ktera už dlouhe roky ma dvojkove clio a jejich přijem je řekl bych pruměrny až mirně nadpruměrny. Holt jsou divni.
Clio 2 je prostorné, ale tak pokud je to netrápí, dejme tomu proč ne, každý neřeší auta, ale pak proč tedy je snem českých rodin Octavia kombi a né Clio hatchback?
A co takhle 2+2 v ibize to je taky slušny extrem, ktery znam osobně. Ale tak vidim co je na cestach i když z toho nelze uplně 100% soudit.
A občas mam taky nočni mury, ale ja nejsem typicky "českej pepik" s chalupou a kombika jsem se velice rad vzdal a to si představ byl to ford.
A občas mam taky nočni mury, ale ja nejsem typicky "českej pepik" s chalupou a kombika jsem se velice rad vzdal a to si představ byl to ford.
Měli jsme Cordobu 2+1 dospívající (rodiče měli, pak já jako single student) a dalo se to, jenže jak říkám, bylo to proto, protože na větší nebylo, nebo se peníze alokovaly jinam.
Já neříkám, že se nedá žít s jinou verzí karosérie, ale že s rodinou nebudu kupovat Bčko jako jediné auto do rodiny, pokud mám peníze i na prostornější auta. Za 500 tisíc, což je cena Pumy máš Fokuse titanium kombi, třeba...
To je jako, když řekneš, že si 4člená rodina koupí 1+KK v centru Prahy a budeme tvrdit, že je to krásný byt pro takovou rodinu... přitom by za tu cenu měli barák na předměstí, nebo větší byt dál od centra. Takových asi moc nebude, což ?
Já neříkám, že se nedá žít s jinou verzí karosérie, ale že s rodinou nebudu kupovat Bčko jako jediné auto do rodiny, pokud mám peníze i na prostornější auta. Za 500 tisíc, což je cena Pumy máš Fokuse titanium kombi, třeba...
To je jako, když řekneš, že si 4člená rodina koupí 1+KK v centru Prahy a budeme tvrdit, že je to krásný byt pro takovou rodinu... přitom by za tu cenu měli barák na předměstí, nebo větší byt dál od centra. Takových asi moc nebude, což ?
Ale ja tě chapu. Ale taky pochop, že puvodni smysl meho přispěvku byl jiny, knk poukazat na rozdilnost mezi fiestou a pumou. To, že jsem použil slovo rodina neznamena, že považuji pumu za typicky rodinne auto.
Ok, takhle bych s tím souhlasil, až na tu rodinu.
Prostě ve mě nejvic evokuje ve spojeni s autem pravě ta rodina. Mysliš par, automaticky pišeš rodina.
V tom případě rodině staci jen motorka. Vždyť na ni jezdi s rodinou miliony lidí.
https😐/www.pinterest.com/…719381025102161/
https😐/www.pinterest.com/…719381025102161/
Jak už psal Ozzy. Mne by to udivilo prave u racionálně myslicich rodin. Rodina bude hledat prostor a v zakladu C segment. Pokud musi brát B segment, je to finanční duvod ( coz neni špatně ) nebo vzit vetsi ojetinu. Puma je ovsem s tou finanční stránkou dost mimo vůči B segmentu. Ale sam si nedovedu představit nikoho, kdo aspon trochu uvazuje o rodinném aute, ze by sel tímto směrem.
Chapu ze se to někomu líbí, ze da přednost srdci, pocitum. To je naprosto v pořádku, ale pak to rozhodnuti obhajovat nexim nesmyslným, jako typu chtěl jsem rodinné auto a Bcko je malý, tak jsem vzal crossB, i když za jeho cenu je Ccko
Chapu ze se to někomu líbí, ze da přednost srdci, pocitum. To je naprosto v pořádku, ale pak to rozhodnuti obhajovat nexim nesmyslným, jako typu chtěl jsem rodinné auto a Bcko je malý, tak jsem vzal crossB, i když za jeho cenu je Ccko
Hnusná zelená žaba. Fakt neviem, čo by ma na tomto dizajne malo priťahovať. Technika možno, zbytok určite nie.
A jak to mam vědět, do hlavy ti nevidim. Možna tě uspokoji novy cross od opla, ktery oprašil design z 90 let a ktery samozřejmě použiva přenadhernou zelenou, takovy ford to je hotovy břidil, ktery neumi ani barvu namichat.
Neviem či si ho videl na živo, ale toto auto není moc fotogenické. Keď som bol v servise tak som Pumu 1.0EB ST line trochu preliezol ale zvonku sa mi celkom páči.
Druhá vec je že za tie dengy je ale úplne out aj po zľave čo tam bola.
Druhá vec je že za tie dengy je ale úplne out aj po zľave čo tam bola.
Hele ani na živo Puma nepřesvědčí, je prostě ošklivá. Ten vykulený předek prostě nesedí každému... Ceny normálních verzí jsou přestřelené a u ST je to naprostý ůlet mimo realitu. Tyhle crossover pixly jsou tak maximálně do 600k Kč a i to je příliš. Navíc jen 3 hrnky, i když ty jsou dneska už všude :no:
V súčasnosti nejestvuje Ford, ktorý by sa mi páčil. Je fuk, či na fotkách alebo naživo. Teoreticky ešte Focus, ale žiadna sláva to nie je. Forďácky dizajn ide mimo mňa a stále sa vzďaľuje mojim predstavám pekného auta. Ale to je, žiaľ, môj problém u viacerých značiek, dizajn ide podľa vkusi Číňanou, čiže mojim okom je to dolu vodou...
Nevravím že je to krásavec, iba to že v reále to nie zlé.
F150 sa mi páči aj keď ofiko sa tu asi nepredáva, neviem či do toho nepôjdem do budúcna.🤔
F150 sa mi páči aj keď ofiko sa tu asi nepredáva, neviem či do toho nepôjdem do budúcna.🤔
Opravdu všechny verze ? Ono skoro jako u každé automobilky je potřeba koukat na nějaké lépe vybavené kusy, základní Golf či Oktávka taky nevypadjí výbně a přitom jsou to auta většinou kupců hodnocena jako hezká.
FieSTa ?
http😐/car-images.bauersecure.com/…fiestast_110.jpg
Focus ?
http😐/lkswebprdcdnep4.azureedge.net/api/image/stock/a1567c48-e3d7-46eb-b87b-e19dd225bbee?w=1200
A co Mondeo ve vhodné barevné konfiguraci ?
http😐/www.carpixel.net/w/89fbfdfd450b87233c082b11735e4a29/ford-mondeo-hybrid-turnier-st-line-wallpaper-hd-89922.jpg
Či E😜lorer ?
http😐/www.carpixel.net/w/e756b26727441776792c88dc9afca696/ford-e😜lorer-st-wallpaper-hd-88261.jpg
Ale musím uznat, že jak dříve vypadala auta v základu solidně, dnes se musí připlácet za pakety a barvy či kola, aby to nějak vypadalo a to nejen u Fordu.
FieSTa ?
http😐/car-images.bauersecure.com/…fiestast_110.jpg
Focus ?
http😐/lkswebprdcdnep4.azureedge.net/api/image/stock/a1567c48-e3d7-46eb-b87b-e19dd225bbee?w=1200
A co Mondeo ve vhodné barevné konfiguraci ?
http😐/www.carpixel.net/w/89fbfdfd450b87233c082b11735e4a29/ford-mondeo-hybrid-turnier-st-line-wallpaper-hd-89922.jpg
Či E😜lorer ?
http😐/www.carpixel.net/w/e756b26727441776792c88dc9afca696/ford-e😜lorer-st-wallpaper-hd-88261.jpg
Ale musím uznat, že jak dříve vypadala auta v základu solidně, dnes se musí připlácet za pakety a barvy či kola, aby to nějak vypadalo a to nejen u Fordu.
FieSTa sa robí stále ako 3 dv ? Tlieskam👏
Vabně vypadajici škodovka nebo VW 8-s
Tyhle automobilky jedou snad odjakživa na konzerva lacinnych tvarech bez dynamiky či emoci.
Tyhle automobilky jedou snad odjakživa na konzerva lacinnych tvarech bez dynamiky či emoci.
Když postavím před 10 lidí Passata, obyčejného, tak vsadím boty, že většina lidí ho kritizovat nebude, možná si řeknou, že je to nuda, ale že by to bylo hnusné auto? I když je jednoduché svými tvary.
Tak to přesně vnimam i ja. Ničim zajimave, prostě design bez povšimnuti, ale ne hnusne. A to passata v ramci vw beru za nadpruměr. Je to i větši kus auta. Ale tak samozřejmě třeba zrovna vw ma i hodně pěkny kousek v podobě Arteonu.
Passat je velice dobré auto, chytře postavené a zacílené, pořád je tím etalonem ač pro mě je v této třídě jiný favorit.
Ale ja nic z toho nezpochybňuji a vlastně ani nepiši. Spiš mi přijde, že tu naběhl klub zapšklych duchodcu.
U mňa bol Passat etalónom, kým som nemusel stráviť 4,5 hodiny jazdy na zadnom sedadle. U VW asi zabudli, že stredná trieda nie je len pre vodiča a predného spolujazdca. :no:
Tak takovou zkušenost nemám, delší trasu na zadním sedadle jsem naposledy absolvoval u VW Jetty v roce 2007 😁 Ale co jsem měl možnost v této třídě vyzkoušet, nic není extra příjemné.
Z těch, co jsem zkoušel na zadním sedadle mne zajalo asi jen toto: špatné nebylo Mondeo HEV, které má někčeji nalazen podvozek, než klasické, pak se mi líbila Camry, ta měla i dost prostoru kolem a to ticho na palubě při klidné jízdě by se asi dalo snést někam na delší cestu. Z druhé strany spektra mne zajualo Sklasse, ale to sem tahat nebudeme, to je postavené pro takovou jízdu = nechat se vozit 😁
Z těch, co jsem zkoušel na zadním sedadle mne zajalo asi jen toto: špatné nebylo Mondeo HEV, které má někčeji nalazen podvozek, než klasické, pak se mi líbila Camry, ta měla i dost prostoru kolem a to ticho na palubě při klidné jízdě by se asi dalo snést někam na delší cestu. Z druhé strany spektra mne zajualo Sklasse, ale to sem tahat nebudeme, to je postavené pro takovou jízdu = nechat se vozit 😁
V Passate ubolený chrbát a po hodine nemožnosť nájsť si dobrú polohu, to je na auto strednej triedy tragédia. Vpredu kreslá, vzadu trestná lavica. V zákrute to nedrží nič, telo sa nemá o čo oprieť (v koži zvlášť), vyslovene som sa niekedy musel rukami držať. Podvozok či motor haniť nejdem, bolo to svižné aj tiché ako má byť, ale Pssata jedine za volantom, vzadu je to za trest.
V Camry som nesedel, ale to auto sa mi páči :yes:
V Camry som nesedel, ale to auto sa mi páči :yes:
Pokiaľ mi nesadne dizajnový jazyk, ťažko niečo zásadne zmení nejaký ten chróm alebo väčšie kolesá. Sorry, nie.
Ani ten E😜lorer? Ten je trochu jiný, než zbytek 😊
Prave ten je jiny. Zbytek mi přijde jako rozšláplá žába. Mondeo tedy ne tolik.
Fokus ST line je taková žába na steroidech, ta se mi líbí, ale ty ostatní SUV od Fordu mi už taky neberou, Kugou to dost zazdili, ta naše je hezčí i když SUV nemám rád. Kdyby vypadala trochu jako e😜lorer, tleskám.
Možno. Ale to by sa u nás musel aspoň predávať. Neviem, či som ho vôbec na ceste videl. Dotiahnuť sa dá leda tak z Nemecka, ani Rakúšania ho tuším nepredávajú.
Focus v základu je taková zoufalst, že se to s žádným jiným základem nedá srovnat. V ST line se na to dá koukat, zatímco Active je pořád marný.
Mne se kombik Active popravdě dost zamlouvá, jen nevím, proč tam nedávají AWD, když už je to jakoby Crossover na špatné cesty. Chvíli jsem o něm i přemýšlel na místo mého současného auta.
Já koukal na hatch a nic moc. ST-line je jediné, co dokážu překousnout, a hlavně Focus potřebuje co největší disky.
U hatche souhlasím, Active je ošklivý, ST line jediná volba. U kombíku pak Active a ST line.
Ale ani st line nezachrani ten zadok na kombi. Hlavne ta bocna linka pod oknami neposobi velmi homogenne. Kombi mondeo je dizajnovo ciste, focus kombi 4 je prapodivny zlepenec
Si upadl na hlavu ford neni racionalni volba. Tedy pokud nema sedlacke offroad črty a čiste linky. Nějake emotivni vystřelky, zprohybane linky to nebrat. Tak jak kolega nad tebou, koukal, koukal až vykoukal nadherneho rapida pač focus to je hnus. Neni nad to mit rad "auta".
Moc nechápu tvůj příspěvek, ale Rapid vs Fokus snad ani srovnávat nejde, možná z plakátu, ale po prvním kilometru, ideálně na české silnici to musí dojít i slepci.
Tak mít před panelákem takového vykulence , tak budeš taky vytrubovat, že je to hezké, abys přesvědčil sám sebe že je to hezké.
Podla mna ten ich dizajnovy jazyk sedi najviac fieste, inac uplne suhlas. Som velky fanda fordu, ale podla dizajnu by som si nevybral nic. Ked k tomu priratas zakaznicku podporu/servis na sk, tak necudo, ze predaje su take ako su.
Tak Puma už na fotkach vypada velice dobře a stejně jako třeba u fokala na živo je to ještě lepši. Nejsou zrovna fotogeničti.
A ceny to je prostě těžke, kdy u vas neznam ceny jen třeba ta fiestu ST, ktera je nabizena prostě v top vybavě ST3 a u nas začina na zakladnim vybavovem stupni ST1. Ale u nas je puma za normalni pohodove ceny v připadě běžnych verzi a proto jsem třeba čekal i jinou zakladni cenu u te ST varianty a to i pravě na zakladě ceny fiesty ST.
A ceny to je prostě těžke, kdy u vas neznam ceny jen třeba ta fiestu ST, ktera je nabizena prostě v top vybavě ST3 a u nas začina na zakladnim vybavovem stupni ST1. Ale u nas je puma za normalni pohodove ceny v připadě běžnych verzi a proto jsem třeba čekal i jinou zakladni cenu u te ST varianty a to i pravě na zakladě ceny fiesty ST.
Ja autá kupujem v CZ, takže SK ceny ma moc neinteresujú.
Tak potom nechapu to uplně out. Takhle, ja neznam ceniky ani u te pumy ani jeji konkurence. Ale když jsem před par měsici obchazel salony tak puma 1.0EB 92kw v titaniu byla snad kolem 450tkč což mi rozhodně nepřipadalo jako out. A do rodiny se pořizoval kamiq s 1.0 TSI v nějakem prostřednim vybavovem stupni a i s nějakou slevou byl nad 500tkč. Prakticky ten samy kamiq byl i na saloně jako ojety tušim loňsky řijen s cca 9000tkm a ten se nabizel za cca 480tkč.
A ford rozhodně nepatři k těm co je v nabidce za nějake nejnižši ceny na trhu a co vim tak už pěkně dlouho.
A ford rozhodně nepatři k těm co je v nabidce za nějake nejnižši ceny na trhu a co vim tak už pěkně dlouho.
Ja som videl na salone snaď za 730-750 po zľave bola niečo cez 600 s DPH a to mi prišlo fakt dosť. Nemyslím iba Fordácku cenotvorbu ale celý trh s takýmito malými autami.
Jo tak to už je jiny vitr, ale dneska neni problem nahazet do auta kupu vybavy a jeho cenu klidně i zdvojnasobit. Ale ja třeba koukam nejvic po nižši středni a tam jsou ceny u forda v běžnych mantinelech nic co by vystřelilo do premie.
To, že ceny aut jsou jinde než před par lety je věc dalši a těžko odhadovat zde se to změni nebo naopak bude ještě huře. Ja si třeba myslim, že diky součastne situaci by to mohla byt ta přijemnějši zaležitost minimalně na nějakou kratši dobu.
To, že ceny aut jsou jinde než před par lety je věc dalši a těžko odhadovat zde se to změni nebo naopak bude ještě huře. Ja si třeba myslim, že diky součastne situaci by to mohla byt ta přijemnějši zaležitost minimalně na nějakou kratši dobu.
Tak tak, odporný je zejména ten tupě se tvářící kapří předek. 😲 😒 :no:
Ale třeba pohled shora je pro "kapříka" podstatně milosrdnější... 😉
https😐/www.auto.cz/…-stupnich-vybavy?…
https😐/www.auto.cz/…-stupnich-vybavy?…
white label
..., že by pokus o malý Macan GTS (s polovičním motorem) pro "chudé"?
https😐/i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
https😐/img2.auto.cz/…ull/6568453_.jpg
https😐/i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
https😐/img2.auto.cz/…ull/6568453_.jpg
Moc se mi nechtělo, ale davam :yes:
Vidím tam jen jeden palec dolů.
Ale i tak je to velká čest, musím si udělat printscrenn a dobře si ho uložit. 😒]
Byla to hlavně narážka na sebevědomou cenu... 😉
Ale i tak je to velká čest, musím si udělat printscrenn a dobře si ho uložit. 😒]
Byla to hlavně narážka na sebevědomou cenu... 😉
Palec by měl byt vidět a ne se za něj schovavat.
Jo cena nabrala směr Porsche což u nas určitě neni pozitivni. Alespoň ji mohli shodit podobně jako u fiesty odparanim zadnich dveři, ale to se dnes nenosi a u crossoveru, už vubec ne.
Jo cena nabrala směr Porsche což u nas určitě neni pozitivni. Alespoň ji mohli shodit podobně jako u fiesty odparanim zadnich dveři, ale to se dnes nenosi a u crossoveru, už vubec ne.
FieSTa má u mě za možnost 3dv. karoserie obrovské plus, v tomto směru jde téměř o posledního mohykána...
Já bych si dnes klidně u kompaktního hh za 3dv. karoserii naopak i připlatil, ale ani to nelze...
Já bych si dnes klidně u kompaktního hh za 3dv. karoserii naopak i připlatil, ale ani to nelze...
Ja jsem třeba nikdy nad 3dv. neuvažoval a ani mě nenapadlo, že bych někdy uvažovat mohl. Až pravě u FIST, kdy jsem zvažoval, že bych ji pořidil jako 2 auto byť ani ja či moje druha polovička nepotřebujeme auto k praci apod a 2 auta jsou pro nas zbytečnost. Nicmeně, když jsem si nechal udělat cenovou nabidku tak jsem jednoduše vyměkl a v konfiguraci byl stejně 5dv.
Každopadně i přes muj vyhraněny nazor a jasne požadavky na auta jsem určitě zastancem pokud možno co největši individualizace ať už v ramci vybavy, techniky nebo pravě karosařkych provedeni. Takže i když jsou pro mě např. kombiky naprosto zbytečne tak určitě je neodsuzuji a plně chapu jejich misto na trhu. Byť je mi jasne, že pro automobilky to neni vždy až tak jednoduche jako zrovna to 3dv provedeni a určitě ta větši rozmanitost nebude uplně zadarmo. Nakonec vše se toči hlavně kolem financi.
Každopadně i přes muj vyhraněny nazor a jasne požadavky na auta jsem určitě zastancem pokud možno co největši individualizace ať už v ramci vybavy, techniky nebo pravě karosařkych provedeni. Takže i když jsou pro mě např. kombiky naprosto zbytečne tak určitě je neodsuzuji a plně chapu jejich misto na trhu. Byť je mi jasne, že pro automobilky to neni vždy až tak jednoduche jako zrovna to 3dv provedeni a určitě ta větši rozmanitost nebude uplně zadarmo. Nakonec vše se toči hlavně kolem financi.
Já ti to zkazil jedním :yes: , ale Miromenovi tím dáváš vodu na mlýn, až si Pumu koupí, bude ji s Porsche porovnávat 😉 😁
Tak tos byl ty, přiznání je polehčující okolnost. 😉
Nedal si mi :yes: jak teď napsal, ale naopak :no: . 😄
Cena PST je dost sebevědomá, i když i přesto můžeš mít za jeden MGTS tři PST.
A není ten nárůst ceny PST proti FST způsobený, do jisté míry, větší výbavou v základu u PST?
Nedal si mi :yes: jak teď napsal, ale naopak :no: . 😄
Cena PST je dost sebevědomá, i když i přesto můžeš mít za jeden MGTS tři PST.
A není ten nárůst ceny PST proti FST způsobený, do jisté míry, větší výbavou v základu u PST?
Tohle jsem nezkoumal, jen vím, že třeba Kuga v základu (trend) mívala už slušnou výbavu, vyhřívané sedačky, skla, vše v elektrice, kdežto třeba Fokus i v ST line měl v základu švihadla vzadu 😁 Možná to tak bude jak říkáš..
Nebude, u Miromena bude vše vždycky až za Fordem, i to Porsche 😁
Jen do té doby, než změní značku, já pamatuji ještě ,že nejlepší byl Golf 6 a Fokus 3 špatné auto... a ejhle !
Koukam, že tu předvadiš nejen egoismus, ale ještě si tu přišel lhat. Tah hlavně, že racionalně uvažuješ a vybiraš.
Chceš snad popřít, že si tu pěl ódy na Golf6 a i když jsem se tu oháněl reklamačními protokoly na 1.2TSI EA111 si mi tu tvrdil opakovaně, že je to náhoda a že ten motor byl ok? 😁 Notak... tohle máš zapotřebí? Nehledě na to, že si tě tu pamatuje většina diskutérů
To je jen o tom řadně něči postoj vybarvit, překroutit ať je ten druhy za penise. A ještě k tomu něco o trojkovem focusu což vubec nechapu.
Ne opravdu to tak nebylo. Ale přesvědčovat tě nebudu a chapu tvou rozčilenost nad padnutou jednotkou.
Ne opravdu to tak nebylo. Ale přesvědčovat tě nebudu a chapu tvou rozčilenost nad padnutou jednotkou.
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Už roky v BMW i8 pracoval taktéž 1.5T se 170 kW.
Yaris GR 1.6T se 192 kW.
A teď se podrž: Koenigsegg Megera 😁 2.0T prý bude umět 447 kW.
Buď neřeší emise, nebo neřeší hmotnost (respektive řeší, ale jen v rámci emisí, když to takhle przní)
Co třeby by šlo ještě vylepšit i na "obyčejném" Porsche 911 Turbo S, které zrychlí silně pod 3 vteřiny, myslíš že by to se třemi metráky baterek na víc zvládlo ještě lépe? Stejně by narazilo na možnosti přenosu síly. Ale auto není jen o zrychlení v přímce a stojím si za tím, že vyšší hmotnost v tomto vždycky bude velký handicap.
Prostě viz články o konstrukci R3 = bylo to OPTIMÁLNÍ řešení = nemá to NIC s EU. Ostatně R3 Ford 1.5 litr je lepší motor než R4 1.5 tsi
R3 použil protože jim vyšel viz články o něm = jako optimum. Problém 3 válce 4 takt = dnes není problém ani v mainstreamu = občas porovnávám R4 1.2 Turbo Toyoty a R3 1.2 PureTech PSA = ani ten co se zajímá téměř nepozná rozdíl. A tak 95% to nezajímá = ono není ani důvod. Viz konstrukční řešení R3 Koenigseggu tam absolutně neni o čem = tam problém 4 takt 3 válce neexistuje http😐/www.autoforum.cz/…mi-je-to-unikat/
Ale dobre že šíriš osvetu, motorári Fordu, VW, PSA, Renaultu, Opla, ..... určite nevedia, že 3 válec pro 4 taktní motor je nevhodný.
To že dnes má R3 toyoty stejný výkon jako mívalJaguar XJ12 neznamená že má ukradených 9 válců = viz Ozzy to je prostě normální přirozený vývoj
Je zajímavé, jak technika pokročila - ve smyslu litrového výkonu, na který výrobce poskytuje záruku. To, že před cca 30 lety formule uměly skoro 1500k z 1.5T je sice hezký, ale ten motor v lepším případě vydržel jen pár hodin.
Osobně bych si auto s R3, pokud možno, nekoupil. Ale např. tomu Koenigseggu to prostě vyšlo jako nejefektivnější řešení, to je celý. Auto maximálně podřízený rychlosti.