Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČtvrtá největší automobilka představuje své logo. Co Stellantis symbolizuje?
42 komentářů
Arese
3
...těch 14 značek udrželi při životě! ;-\ ;-\ ;-\
Ota4
Sice hezké co nové logo symbolizuje ale obávám se že je to konec italských fiatů. Nemám z toho vůbec radost. Doufám že aspoň narvou prachy do alfy. . . .
Ještě bych ale dodal že vlastně vůbec nevím kdo by toužil po plug-in hybridní alfině nebo dokonce plně EV. No těžké to bude pro hada
Přesně. Hybridní Alfa, to je prostě sprosté slovo! 😲 😒 😒 :no:
Jo kamaráde časy se mění a kdo chce přežít, musí ledacos zkousnout. Dobrý příklad je BMW.....co ti toho museli za posledních 20 let zkousnout..... :-!
Však už taky moc těch sedanů s řadovým šestiválcem, pohonem zadních kol a manuálem nezbylo, teď už 😲 😒 😒 😒 :no: vlastně žádný....
PHEV Alfu bych si klidně koupil.... samozřejmě musela by být hodně dobře vyladěná, ne jako houpavá bečka Superb iV, kterým teď jezdím..... Nedávno jsem jezdil MB-C PHEV 2.0T a fungovalo to moc pěkně.... neměl bych problém.....
Konec čeho? Co je mrtvé, nemůže umřít. 😁
Ty si velký šášula co?
Možná, ale pravda je stejně na mé straně. 😄
Buď objektivní, je to holá pravda.
Doufám že ponechají fiatu aspoň jeho motory.
Pokud bude mít co smysluplného nabídnout... Spíš by mohli vzít motory z Alfy a pověřit ji vývojem pro větší modely. Střední SUV, střední třída, atd.
😄 Omlouvám se za BlueMentála. Punto byla poslední tečka.
Samotná značka Fiat má i přes své prořídlé portfolio pořád výrazně větší prodeje než Opel, Citroen nebo DS. I samotný Peugeot měl za celý rok 2019 jenom lehce vyšší prodeje než Fiat (1,45M vs. 1,35M).
To nemluvím o tom, že FCA má výrazně vyšší prodeje než PSA a přitom prodává dražší auta s vyššími maržemi.
To nemluvím o tom, že FCA má výrazně vyšší prodeje než PSA a přitom prodává dražší auta s vyššími maržemi.
To je sice hezké, ale nemá z toho nic. Fiat stojí buď na malé Pandě, nebo na vyvařené pětistovce, a tím končí. Punto pryč, Tipo to nezachrání, nad ním je prázdno.
FCA má vyšší prodeje a marže, a přitom to jsou oni, kdo hledá záchranu u PSA. Něco jim tam nefunguje... 😁 😁
FCA má vyšší prodeje a marže, a přitom to jsou oni, kdo hledá záchranu u PSA. Něco jim tam nefunguje... 😁 😁
Ano Fiat stojí na několika málo modelech a přesto má větší prodeje než všechny značky PSA vyjma srovnatelně prodávaného Peugeotu. To rozhodně nesvědčí o tom, že by to byla mrtvá značka, ale naopak o tom, že je to stále značka s velkým potenciálem. Naopak je dost problém na straně značek PSA, že s uceleným portfoliem toho nedokáží prodávat tolik co Fiat.
Že FCA hledalo u PSA záchranu máš odkud? Je to spojení, které evidentně považují za výhodné obě skupiny, jinak by do toho nešly.
Naopak skupina PSA může být ráda, že se zbaví svojí závislosti na stále komplikovanějším Evropském trhu.
Že FCA hledalo u PSA záchranu máš odkud? Je to spojení, které evidentně považují za výhodné obě skupiny, jinak by do toho nešly.
Naopak skupina PSA může být ráda, že se zbaví svojí závislosti na stále komplikovanějším Evropském trhu.
Promiň, pokud nechceš vidět objektivně, nemá to dál cenu. Značkový fanatismus mě nechává naprosto chladným.
FCA bylo tím, kdo hledal u ostatních možnost, jak se s někým spojit. Renault zájem neměl, PSA ano. Ale není to PSA, kdo je v krizi, je to Fiat. Ten Fiat, který i přes velké prodeje má problémy vytvořit takové zisky, aby mu vůbec zbylo na další rozvoj.
FCA bylo tím, kdo hledal u ostatních možnost, jak se s někým spojit. Renault zájem neměl, PSA ano. Ale není to PSA, kdo je v krizi, je to Fiat. Ten Fiat, který i přes velké prodeje má problémy vytvořit takové zisky, aby mu vůbec zbylo na další rozvoj.
Ale PSA není charita a když se oprostíme od kontextu skomírajícího EU trhu, může to pro ně znamenat velkou příležitost na severoamerickém i jihoamerickém trhu, které jsou mnohem, mnohem perspektivnější.
Meleš nesmysly. Ostatně skoro jako vždy. S renckem to skončilo kvůli státu a ne že rencek neměl zájem.
Objektivně!
😄
Objektivně vzato FCA je finančně zdravější, než PSA.
Objektivně je těžká doba pro všechny výrobce aut... a přežije jen pár silných. Takže je skutečně vysoce v zájmu obou se spojit. Jakkoliv třeba já osobně z toho radost nemám.
Každý zvlášť by dlouhodobě jistě nepřežil. Spojení možná ano.
U Renaulta to zakopal stát... a kromě toho se cítil být silnější spojením s Nissanem a Mitsubishi... akorát, že ted se jim to nějak drolí.
😄
Objektivně vzato FCA je finančně zdravější, než PSA.
Objektivně je těžká doba pro všechny výrobce aut... a přežije jen pár silných. Takže je skutečně vysoce v zájmu obou se spojit. Jakkoliv třeba já osobně z toho radost nemám.
Každý zvlášť by dlouhodobě jistě nepřežil. Spojení možná ano.
U Renaulta to zakopal stát... a kromě toho se cítil být silnější spojením s Nissanem a Mitsubishi... akorát, že ted se jim to nějak drolí.
Pravdou je, že na Pandě a Tipu nic nevydělají. Největším štěstí je pro ně existence pětistovky, kterou budou ždímat do poslední kapky, ale obávám se, že s novou generací šlápli vedle a hodně rychle budou muset přijít se spalovací verzí.
Tak ještě jednou😒br />
500 je spojená s Pandou... a taky s Y od Lancie.
Zbývající dvě "tzv 500" jsou úplně jiná auta a technicky - a tedy ani výrobně - nemají s 500 nic společného.
Tipo se prodává dobře a je i slušně ziskové.
Dodnes považuji za správné upustit od velkých aut. Ono, popravdě, opěvovaná 131 byla menší, než Tipo v sedanu.
To co chybí, je nástupce Punta. Tomu úplně nerozumím proč a to skutečně v nabídce chybí.
Zbývající dvě "tzv 500" jsou úplně jiná auta a technicky - a tedy ani výrobně - nemají s 500 nic společného.
Tipo se prodává dobře a je i slušně ziskové.
Dodnes považuji za správné upustit od velkých aut. Ono, popravdě, opěvovaná 131 byla menší, než Tipo v sedanu.
To co chybí, je nástupce Punta. Tomu úplně nerozumím proč a to skutečně v nabídce chybí.
Však já psal o normální 500. Mám za to, že na Tipo Sergio nadával, jak se jim nevyplatí a nebude nástupce. Odkud máš tu slušnou ziskovost? S Puntem to dočista podělali a jestli ho plánují nahradit překapotovanou Corsou, tak se na něj můžou vykašlat.
PSA taky nedávno před krachem zachránil stát a číňan.
Technicky vzato je to spojenectví, ne převzetí ze strany PSA.
Ale PSA je ten silnější z partnerů, a Fiat byl tím, kdo přišel s prosíkem. Oni moc dobře vědí, že jsou v háji, zatímco PSA má budoucnost poměrně hezky rozjetou. Fiat nemá nic kromě přežité pětistovky a nepříliš zajímavého Tipa. Moderní platforma pro EV není, bastlí to, jak se dá...
Jak jsem ti psal, FCA není pouze pětistovka a její slušné prodeje v západní Evropě, ale taky celý americký Chrysler, jihoamerický trh a užitkáče. Na Ameriku si PSA brousí zuby, ale nemůže tam vtrhnout bez servisní sítě a s problémovou 1.6 pod kapotou. Je fajn, že je dnes PSA v pohodě, ale ještě před pár lety nebylo a za dalších pár let, až půjde Evropa do sra*ek, zase až tak v pohodě být nemusí.
Oni velebia Fiat, ty zase PSA. Ste jak malé deti na pieskovisku, čo sa hádajú, kto má lepšiu lopatku.
PSA je extrémně závislý na evropském trhu a nedávno i kvůli tomu málem zkrachoval. Spojení nutně potřebuje pro svoje přežití.