Videa
Setkal jsem se s případem, kdy motor 1.9 SDI měl stejný problém se starty teplého motoru a problém byl odstraněn výměnou vadného čidla teploty motoru.
To muže napsat pouze a jedině imbecil co vubec nemá ponětí proč vlastně dieselový motor do aut vznikl.Za prvé Rudolf Diesel udělal vědeckotechnickou revoluci,bez tohoto motoru by ses ani nenažral ty ,,a za druhé díky učinnosti ,či polovični spotřebě,ekologičnosti která je zřejmá oproti jedovatýmu benzínu či nizkému vypouštění Co2 ,a podstatně výšší sluneční energii obsažené v naftě jsou tyto motory nenahraditelné.Neni za ně zatím alternativa.Bohužel pokud se budem bavit neumětelských výrobcích celého světa (krom Audi Vw) co udělali skvost na statisíce kilometrů tj.rotační diesely
To ostatní je smetí co nemělo spatřit světlo světa.
To ostatní je smetí co nemělo spatřit světlo světa.
Vedecké vysvetlenie p. Vaculíka síce znie múdro, ale nie som si istý, že je aj pravdivé. Podľa mňa je dôvodom neštartovania tiež štartér, ale preto, že v mapách RJ motora sú uložené aj minimálne otáčky, pod ktoré už RJ nedá pokyn k vstrekovaniu paliva do valca, takže sa tam nemá čo zapáliť. Potvrdením môjho vysvetlenia je to, že po zmene (znížení) minimálnych otáčok v mapách auto zrazu zázračne štartuje aj keď fyzické otáčky zostali rovnaké.
Na mém vozidle nefunguje asi ESP, nebot se mi na monitoru stále zobrazuje ESP. Takže chci vyměnit ten kroužek pod volantem, ale nejsem si jist, jestli na mém voze pod př. kapotou je na MODULU ESP číslo končící Q 01 a na starším kroužku který je mně nabízen na inzerátu je číslo končící Q 05.Někdo říká, že to jde, jiný že to asi nebude fungovat. Já sám jsem kroužek z pod volantu ještě nevymontoval takže sám nevím jaké číslo je na tom mém kroužku. Tak budu vděčen za každý názor a radu, děkuji Mal.p.
To aj dedinsky traktor je na tom lepsie
Ďakujem.
zakladni chyba je uz na zacatku, kdyz si nekdo do osobaku koupi motor urcenej do traktoru na orani pole a vyvazeni hnoje