Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jak dopravní infrastruktura Moskvy reaguje na každoroční nával sněhu

15 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
Ještě by mě zajímalo, jak řeší námrazu trolejí pro tramvaje a trolejbusy. V Praze nejednou zůstaly tramvaje stát kvůli zmrzlým drátům.
Avatar - Dinar
Dinar
Nijak, prostě tramvaje nejezdí. Na to, aby v Rusku nejezdily tramvaje nemusí ani mrznout, stačí když zaprší, páč mají mimo ulice v centrech měst koleje položené většinou do písku, místo pražců často jen kolejnice k sobě svařené železnými tyčemi, celé se to hýbe a stačí trocha vody, písek jde přes koleje a nejezdí se. Tyhle zimní skazky jsou taky pěkné, většinou se sníh prostě ujezdí nebo ve větších městech rozjezdí. A v moskevském metru je i v zimě pětadvacet nad nulou, venku mínus x pod nulou, všichni navlečení, ve vagonech smrad z potu. Rusko je prostě ráj. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takže MHD jako tramvaje v Praze v červenci? Jo, to je vůně 😁
ProchyToman
Taky vas napada kdyz ctete ze v Rusku busy MHD maji celoroční pneu, že ta masírka u nás na nutnost zimních pneu trochu pokulhává?
DonVito
Jo, pristi auto uz bych rad na celorocnich pneu.

Jinak me spis napada, proc si tu ctu o Moskve a kolik centimetru snehu maji odvezt za kolik dni. A ze maji dvoje dvere do metra.
Koho to proboha zajima?
Avatar - Anonym
Anonym
abys byl pripravenej az nas po rozpadu EU zase zaberou rusaci
Arese
Hele, nezaměňuj EU s NATO, jo? 😁
Avatar - Anonym
Anonym
To je tisková zpráva Sowia PRAHA aneb Sovětská INFORMAČNÍ AGENTURA.

Jak říká bratr Cibulka, všichni sou agenti KGB nebo GRU, takže je to všechno podchyceno. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Máš s celoročními zkušenost? Já bych si selským rozumem vydedukoval, že budou naprd jak v zimě, tak v létě, ale přemýšlel jsem o nich na druhé auto.

Chápu, že někde v Holandsku, nebo Belgii, kde je více či méně nížna, to může být ok, ale u nás občas poprašek je a asi bych jim tolik nevěřil. V sobotu dopoledne jsem absolvoval asi 100km na letních, musel jsem, a měl jsem stažený zadek, kdy se místy válela mlha a byla bílá silnice.
DonVito
No zkusenost mam jen letni, shodou okolnosti v Mondeu...

Spis o tom uvazuju vzhledem cim dal mirnejsim zimam.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Kvalitní celoročka, třeba od GoodYearu zvládne vyjet zasněžený kopeček s předokolkou jako nic. Na auta okolo komínu s nájezdy +/- 10 tis. ročně nemá smysl řešit zimní a letní. Dřív to zpuchří a ztvrdne. Naopak pro nájezdy 20, 30 a víc tis. km ročně nemá smysl uvažovat nad celoročkou, jelikož se neušetří nic a jen se člověk okrádá o lepší gumu. A na 4mm to bude za chvíli a pak to stejně nejde použít jako zimní, takže zase k prdu. Je to prostě naprosto jednoduché...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mame na Punto II a manželke na Daihatsu Sirion som rovno nahodil celoročné pneumatiky a viacmenej spokojnosť jak v zime, tak v lete. V lete sme absolvovali aj zopár výletov s manželkiným a auto sa správalo úplne na pohodu.
Avatar - Anonym
Anonym
někoho nezajímá metro v Moskvě a někoho nabíječky. Tak už to chodí. Znajet moloděc? eto očen charašo.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno, to je taký propagandistický článok až to bolí. O akých celoročných gumách je reč? V nákladnej či autobusovej doprave sa pri jazde po spevnených komunikáciách rozlišujú pneumatiky na vodiace a záberové, nie na zimné či letné. Záberová pneumatika určená na hnacie nápravy má označenie M+S a 3 kopečky, čo umožňuje jej používanie aj pri súvislej vrstve snehu a ľadu. U ťažkej nákladnej dopravy je nejaká zimná mäkká zmes viacmenej utópia, hlavný rozdiel je len v dezéne. Áno existujú aj pneumatiky určené pre nákladnú dopravu s inými zmesami, ale tie sa používajú výhradne v podmienkach na to určených, teda tam kde to auto bude jazdiť výhradne po snehu či ľade. V meste na asfalte by tieto špeciálne pneumatiky pri MHD nevydržali trúfnem si povedať ani týždeň.
Arese
Mě by jenom zajímalo, proč se na tomto webu objevuje ruská propaganda čím dal častěji.... 😲 😒