Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropská Toyota Camry odhaluje omlazenou tvář a nové technologie

146 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
Ale jo, trochu to prospělo. Pořád se mi nějak nelíbí, ale rozumově je to velice dobrej kup.
Anonym
???
Proto to nikdo letos v ČR nekoupil? Asi jsou všichni moc nerozumní.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Je to sedan, není moc hezká a na lítání po německých dálnicích nic moc. Jinak samá pozitiva a sociální jistoty.
Proč máš furt potřebu měřit kvalitu aut prodeji?
Anonym
Protože u mainstreamových aut to tak je. A služby, dostupnost servisu a cena při dalším prodeji, prestiž a možnost individualizace - to do toho taky patří.
A prostě to tak rozumný nebude - když to nechce NIKDO. Alespoň měřeno našimi podmínkami a trhem.
Toyota prodává u nás dost aut, ale ani zákazníci Toyoty nemají o tohle zájem.
DonVito
Cim si vysvetlujes, ze je to jedno z nejprodavanejsich aut v USA?

Jestlize pomerujes kvalitu podle prodeju, tak je to VELMI uspesny a kvalitni model.
Anonym
No právě jsem napsal - "měřeno našimi podmínkami a trhem". Nečetls?
Preference jsou tu jiné než v Americe.
To je velmi jednoduché.
Nemyslím, že je to nekvalitní. Jen tady nevhodné a neprodejné - to je prostě fakt.
A jistě je to i tím, že to už VYVÍJEJÍ z ohledem na jiné trhy. Kde cítí velké prodeje.
Camry není auto pro Evropu.
DonVito
Ano. Camry neni auto pro Evropu, protoze je to sedan.
Stejne jako Model 3...
A jeste ty si myslis, ze neni pro Evropu, kvuli neomezeny rychlosti v Nemecku.

To neznamena, ze to neni rozumnej kup.
I kdyz to tu nikdo nekupuje.
Treba pro tay lidi, co nepotrebujou ob den vozit pracku nebo lednicku.
Anonym
Ne, je to designu, absenci kombi a dieselu atd.
Je to tak, je na tobě, jak s tím naložíš?
Nebo mi tu tvrdíš, že JE to auto pro Evropu, proto se tu neprodává a proto se prodává v USA?
Nebo co chceš?
A ano, ID3 má v Evropě populárnější karosářskou variantu než Model 3. Tak to je. To není můj názor. Tak to je.
DonVito
Poslední větou jen opakuješ, co jsem napsal já na úvod v minulém příspěvku.

Já jsem se te původně ptal, čím si vysvětluješ, že je v USA tak populární.
Odpověď, že je to tím, že je pro USA vyvinutá, je poměrně vágní.
V Evropě už diesely tolik nefrčí, takže kromě toho, že je to sedan by mohla mít úspěch i zde.

Máš pravdu, že tady zřejmě kvalita, spolehlivost a value for money (dobrý kup...) není prioritou...
A to nemyslím ironicky.
Anonym
Ne. U benzínovýho asijskýho sedanu ne.
Taky to nemyslím ironicky.
webpaja
"Máš pravdu, že tady zřejmě kvalita, spolehlivost a value for money (dobrý kup...) není prioritou..."

A co je tady prioritou? A proč?
Arese
Hlavně je to pro evropský vkus nestravitelné auto - všude samý prolis (dokonce i na C sloupcích!) a ozdoba, prostě šíleně přeplácané... :-O :-(:-( :no: No a ten výhradně hybridní pohon tomu dává korunu... :-( :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale vzadu se cestuje docela prijemne :)
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Souhlas, designově asi nejslabší Camry... ale špatné auto to nebude.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pro mě je to prostorný, spolehlivý auto, který v rámci nejběžnějších motorizací konkurence jede a nežere, a nakonec nestojí majlant. Že to nebude trhák, to se dalo čekat. Že to nekoupí nikdo, to mě hodně udivuje.
Mig_35
a jak se prodává Lexus ES?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Třetinově vůči Camry, 41ks za 2020.
Avatar - iudex
iudex
Presne ako píšeš, je to len sedan (kombi citeľne chýba), dizajn je tiež nič moc, neurazí, nenadchne a ako HEV vhodné skôr do mesta než na dlhé cesty (čo sa prirodzene bije s veľkosťou na hornej hranici strednej triedy). Corolla ukazuje, že inak ľudia Toyotu a hybrid chcú. Lebo vyzerá k svetu, má hatch do mesta aj praktické kombi pre rodinu (a samozrejme je cenovo o triedu nižšie).
Inak tie skladovky sú za fajn ceny, keď si zoberieš nejaký Passat, za cenu Camry so 160 kW máš Passat 1,5 so 110 kW (príp. sa ešte dá nájsť TSI 140 kW, ale v úplnom holobyte, kdežto Camry je kompletka). Takže ak by som chcel sedan s nejakým výkonom a výbavou, Camry by som bral do výberu.
Anonym
BY....
Pak příjdeš do VW a na Passata ti daj PB -120 tisíc a ještě minimálně 7%.
A jseš 2 kila jinde.
Veškerý pročuchávání netu je vždycky trochu odtržený od světa.
Ale já jednou jel z Camry a byla boží. Ale to už je dááááávno. V porovnání s tehdejším Passaty to bylo mnohem lepší auto.
Niemand
Ty zjavne moc nechápeš realitu okolo seba. Iudex Passata riešil a to akú "skvelú" zľavu mu ponúkli viac krát spomínal. My na firmu kupujeme len tak po dvoch autách a u koncernu sa im kšeft za 50-60 tisíc EUR nezdá dosť zaujímavý a tvária sa akoby si ich otravoval. Tiež kamarát riešil jednu z najdrahších škodoviek a niektorý predajcovia sa ani neunúvali odpovedať na dopyt o cenu. A nakoniec dostal nižšiu percentuálnu zľavu ako som vybavil na Corollu.
Arese
Ale my tady řešíme situaci na českém trhu, ne na Slovensku. :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Na českém trhu je to podobné. Jestli daji dolu na passat nejakych cca 150 jak píše fostek, na Camry to je podobné. Jen při poptávce dali dolů 200.
Niemand
V ČR sú cenníkové ceny Toyoty oveľa vyššie v SR, ale reálne sa predávajú za tie isté peniaze. Skús hádať ako je to možné?
Napoviem u vás majú predajcovia oveľa viac priestoru na cenotvorbu. Treba sa len ozvať.
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, v reále sa to nakoniec vyrovná, vyšší cenník - vyššia zľava.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Asi ti to příjde zvláštní, ale já si pokud to nebude koncern nebo nic, nikdy VW nekoupím, prostě mne nebaví a může být stokrát lepší... už jsme měli všechny mainstreamove značky od koncernu, není to špatné, ale není to nic, co musím mít :) Né každý to prostě chce...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja nemám problém ho zase po nějaké době zkusit. Nechali jsme mu par let, pak vzali Leona loni a ono je to porad stejne poruchove. Takze do firmy stále ne a za nějakou dobu se to třeba zase zkusi.
Mne se u nich líbí moznost individualizace.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne ta auta nepřijdou špatná, některá jezdí i velmi dobře, ale tak nějak je tu pořád dost značek, které mi jsou bližší, takže dokud to tak zůstane, nemám důvod... a Leon je fakt hezkej, už jsem viděl i ten novej a taky mu to sluší... jen.... Ford je Ford.. víš jak :D:D
Arese
Tak to máte fakt smůlu, v naší rodině jezdí Leon už skoro 5 let a zatím bez jediné závady! :-) :yes: Doufám, že mu to co nejdéle vydrží! :-)
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vysvětlíš mi, kde jsi přišel na 18ks za 2020? Protože já našel na SDA 114ks.
http://portal.sda-cia.cz/stat.php?n

Což je víc, než Insignií a o fous míň, než P508...
Niemand
Fostek má svoju realitu.
Anonym
Za rok 2020 v ČR 18 registrací.
Na prodej na serverech je 20 aut z roku 2020. Je to těch 18 a dva dovozy tipuju. :yes:
BYkupci, spusttě palcovací :no: tornádo. Jistě se to tím spraví.
:-!
Hnije to tam vedle skladovejch Super. A teď do toho modernizace, takže neprodejný na 1000%. To bude provar. Radši to vodrajtujou na salonech.
"Tohle je Camry pane, taková libůstka našeho generálního" Jasně Pitcho - z nouze cnost.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Odkud čerpáš ty čísla?
Avatar - Anonym
Anonym
zajima vic? CR a nebo USA s 243 tisici prodeju letos?
Anonym
Běž na americkej diskuzní web a začni to tam řešit.
Tady děláš ze sebe jen vola pod článkem o modernizaci evropské verze na českým webu.
Když už blemcat off topic, tak abys věděl jak asi tvoje plácnutí do vody vypadá- na Marsu se neprodá taky žádná. A Mars je větší než Amerika.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Na Marsu je stejně nacistickej Paroubků...co se prodá Camry v ČR. :-!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
Stejné by bylo tvrdit, že když se v USA neprodá žádný Superb, že je to mizerné auto. Prostě přesvědčit českého Honzu, že si má dát místo piva saké není úplně snadné...
webpaja
Ty jsi američan?
Avatar - Dinar
Dinar
hlásá titulek článku. Ok, tak čtu, omlazenou tvář neregistruju, ale to je můj problém, mně všechny toyoty přijdou stejné. Zajímají mě ty nové technologie, čekám nějakou převratnou novinku (auto na vodu?), ale dobře, přízemněji, tak kolik nových motorizací, typů pohonů, odpružení tu tedy máme? Hm, v článku se o použité technice auta nepíše ale lautr nic, ani o staré ani o nové, prostě nic, resp. posléze narazím na odstavec o "nových technologiích" a dozvídám se, že camry dostalo nějaké asistenty. To jsou ty nové technologie? Opravdu redaktory automoto média dnes už nezajímá, co auto pohání, na jakém podvozku jezdí atd., atp.? Nové technologie mám do budoucna chápat jako větší displej infotainmentu a prekolizního asistenta? Dost bída, jak redakce, tak to auto...
Avatar - iudex
iudex
Presne, tiež som hľadal info o výkonnejšom či úspornejšom motore a ono nič.
webpaja
:-[] auto na vodu mi zlepšilo ráno. když se ti auto v Evropě prodává jako teplé rohlíky na krámě, tak proč dělat nějaké větší inovace? Stačí po letech udělat to, co průměrný výrobce telefonů udělá 10x za rok...inovovat SW :-)
ProchyTom
Me se proste sedany libi a kdyz muzes dostat i kvalitu Toyoty tak pro me super. Ted mam rodinny auto bmw 4 gc, ale uvažuji ze zkusim neco jineho. Bago uz pro me mimo eMkovy pripadne benzinovy trilitry neznamena nic echt lepsiho. Libi se mi smrnc toyoty a ten americkej zpusob jizdy. Proc z toho delat sportovni sedan jako superb 2,0, kdyz pak litas v sedackach sem tam? Tady si drepnes na *** a v pohodli dovezes sebe a hlavne posadku tam kam mas. Jsem bykupec, zatim. Ale je ve vyberu.
Avatar - iudex
iudex
Ad "Bago uz pro me mimo eMkovy pripadne benzinovy trilitry neznamena nic echt lepsiho." Tak prečo si si kúpil podladený dvojliter? Zjavne si urobil chybu a teraz si sklamaný. Nabudúce sa riaď vlastnými odporúčaniami a kúp M340i. :D
Anonym
To jsem zvědavej.
Nakonec to nekoupíš, protože zjištíš, kolik prohučíš, když to za 5 let budeš prodávat.
To jsou ty rozdíly mezi BY a realitou.
Anebo to kup. Budeš mít vzácnější auto než Některý Ferarka. :*) ..ale to byl i Chrysler Neon, že.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ProchyTom
Protoze love. No a nekup auto s 5tis km za polovic. Chybu jsem neudelal, jen rad menim auta a jsem spokojeny ale chci zas neco zkusit jinyho. Pro zabavu mam Mustang a Mini cooper, pro rodinu chci universal.
ProchyTom
Ten minus za to ze napises ze mas Mustanga a Mini Cooper a tocis auta 😂
Avatar - iudex
iudex
Jj, všetci Ti závidia tvoju garáž, najmä ten najslabší dvojliter v 4er. Ak teda tá garáž nie je imaginárna, resp. do "tvojich" troch áut nerátaš otcove a bratove.
ACE.
a v sedanu, tu u nás kupuje minimum lidí, je to především záležitost firem. To že se prodávají radši uškubaní Pašíci nesvědčí o kvalitě vozidel, ale o konzervativnosti kupců, Kdo z vás vyzkoušel a porovnal ví o čem mluvím.
webpaja
Prodeje nezobrazují primárně kvalitu jednotlivých aut, to snad víme. Ale proč se musí v každém příspěvku objevit "uškubaný pašík"? Nemám ho, novou i předchozí generaci jsem zkoušel a proklamovaná uškubanost mě nikdy nepřišla. Narozdíl od vytí motorů s (e-)CVT převodovkami.

Kde má ta Camry kombíka jako Passat? Kde má AWD? Kde má výběr pohonných jednotek? To je oč tu běží.
Avatar - iudex
iudex
Ono ako som písal tie reálne ceny Camry sú vcelku zaujímavé, povedal by som, že je to jedno z najlacnejších áut strednej triedy v kontexte toho výkonu a výbavy. Ono totiž 785t za auto na hornej hranici strednej triedy, so 160 kW, s automatom, komplet výbavou od full LED cez parkovaciu kameru po kožené čalúnenie je výborná cena: https://www.sauto.cz/…a/camry/18908904?…
Ale potom si pozrieš, že za tú cenu dostaneš rovnako veľký, dizajnovo čistejší a praktickejší liftback s dvojlitrovým turbom a 9° automatom (ktorý napriek deficitu pár kW pôjde o hodne dynamickejšie, ako hybrid s eCVT) a zabudneš na Camry: https://www.sauto.cz/…nsignia/18947479?…
Avatar - Ozzman
Ozzman
Víc nábojů na hate moc nemají. Přitom by uplně stačilo napsat, že se mi Passat nelíbí, nevyhovuje a proto jsem si koupil něco jiného...
Avatar - Mikesus
Mikesus
No neco by se dalo napsat. Škubající automat, poruchovost, pohodlí ( hlavne vzadu ). Ale ma samozřejmě i spoustu vyhod. Nenapadnost, zpracovani, technologie, varianty.
ACE.
To pochopíš, až když budeš s DSG nejakou dobu jezdit a pak porovnáš a to ne s něčím podobným, ale konkrétně. Já jezdím pracovně s několika Dsgeckama všechny škubou a všechny mají zoufalé prodlevy
Jacobs007
Ja s DSG jezdim uz nejakou dobu a musim rict ze skubani jsem v poslednim aute s DSG uz vubec nezaznamenal
ACE.
Tak jak dlouho trvá než se převodovka chytne když bez plynu najíždíš třeba ke křižovatce, vidíš že je času tak akorát a rozhodneš se přidat. Zaznamenáš prodlevu? Já tedy výraznou u všeho s touto převodovkou a to nejsem sám. je zvláštní, že všichni co je znám a vím že s tím opravdu jezdí mají stejný názor.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Snad umíš číst - psal o škubání, ne prodlevě.
Tu prodlevu jsem tam taky měl - rozjezd z nuly znamenal minimálně vteřinu, spíš víc. Při jízdě už v pohodě.
ACE.
Ano uznávám, moje chyba, nenapsal to kompletní, co ta převodovka udělá, když se po prodlevě probere, pak je to právě ta jedna z variant, kdy následuje to zběsilé trhnutí. Pochopitelně myšleno vy situaci, kdy tlačíš na plyn krapet víc než zen-buddhisticky. Samozřejmě, trhne taky při každém, rozjedu z nuly a je celkem jedno jak jemně člověk přidává plyn, ano dá se s tím žít, ale na komfort je to asi to nejhorší na trhu.
Jacobs007
Prodleva tam je... To nezpochybnuji... ;-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak ono staci vzit manual a neni potreba nadávat na skubajici DSG.
Passat ma rozhodne své výhody, individualizace, technologie, zpracování, karosářské verze. Ale pak take své nevýhody v podobě třeba toho automatu, kvality/spolehlivosti atd. Každý at si vybere co je pro něj důležitější.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Spolehlivost je proste prumer, určitě tam dnes už nejsou motory typu prvních TDI 2.0 a nebo TSI EA 111, a ze tam někde občas u nějakého kusů něco zazlobi, to se stane i té Toyotě . Obecně dnes bych se bal říct o novém autě , ze je apriori nespolehlive, to ukáže až čas
Avatar - Mikesus
Mikesus
To, že něco zazlobí, to je ok. Ale když to nedělá co má, a to jezdit, tak to je docela špatně. A na vině nemusí být jen motor, viz. náš leon, který už párkrát nedojel a nikdy nebyl problém s motorem jako takovým.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Musíte mít extrémní smulu :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Počkej až tě octa nebo sup nechají někde po cestě do Belgie. Bylo super řešit v Itálii, že je auto nepojízdné. Hlavně ten italskej přístup :D
GeekStar
Vůbec ne, že koncernová auta občas nenastartují není chyba, ale vlastnost. Souvisí to s battery managementem. :D
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, to mi dnes říkal známej, co mě vezl v ID3 - pár týdnů starý auto nenastartovalo, protože vybitá baterie (ne ta, co pohání motor).
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vybita 12V baterie i v ID3? Tak to je huste, ty dokážou pokazit i to nejjednodušší co u elektromobilu neni potreba skoro řešit, protože to může dobíjet velká baterka jakkoliv a kdykoliv.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Úplně nerozumím, co jsi tím myslel (myslels "oni dokážou"?), každopádně to bylo na odtahovku. Stejná plečka jak Tesly, jen teda kastle vypadá normálně i z jednoho metru. Bída, kam to VW dotáhl.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Myslel jsem VAG. Protoze jako mít problém s battery managementem 12V baterky u EV, to je fakt masakr.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To se netýká ale přeci vůbec jen koncernu... nám takto umřela baterka i ve dvou Fordech :/
Avatar - _Karel_
_Karel_
No jo, ale určitě ne u funglovek ;-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
u funglovek je to opravdu fail.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To jsou taky krámy ty Fordy :D
Nám poslední baterka umřela v Yetině, 4x za první půlrok, než zjistili, že tam dávají špatnou, s poloviční kapacitou a z výroby tam taky byla špatná. Pak zvládla 2 roky vydržet.
V Toyotě se měnila jednou, v Avensisu po 5 letech a to jen preventivně, protože auto samo zahlásilo, že je slabší a doporučuje výměnu
Avatar - Dinar
Dinar
Nechápat, jak se točí svět (autosvět) a cpát tu vlastní nechápavost do každého příspěvku, to chce opravdu vytrvalost. A ty jsi evidentně velmi vytrvalý...
ACE.
Jo nechápavost a představy že se auto svět točí jen kolem naší země, je hrozná zaostalost a taky reálně neporovnávat a pak hodnotit a sáhodlouze debatovat tak nějak teoreticky to je doslova zoufalost a trapnost. S tím naprosto souhlasím. :D :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
"a v sedanu, tu u NÁS kupuje minimum lidí, je to především záležitost firem. To že se prodávají radši uškubaní Pašíci nesvědčí o kvalitě vozidel, ale o konzervativnosti kupců, Kdo z vás vyzkoušel a porovnal ví o čem mluvím."

Tvůj první příspěvek tohoto vlákna, upozorňuji na slovo u "nás", které zjevně znamená ČR, tedy sám píšeš o našem trhu. Jestli skutečně nechápeš, proč se u nás prodává passat a ne camry, je to ještě horší, než pokud to cos napsal, byla jen hloupá provokace ve smyslu, "blbí Češi netuší, kolik je lepších aut než passat, viz. camry, na světě je".

Tak tady teď nekličkuj s točením světa kolem naší země, emane, to je skutečně trapnost. :no:
ACE.
Tak to mě mrzí, že jsi to nepochopil správně. Přeloženo nepíšu nic o češích, ale o firmách u nás (osobně neznám soukromou osobu, co by si nového pašíka pořídila). A firma je konzervativní a má naprosto jiné důvody nákupu, než je komfort a dlouhodobá spolehlivost. Trapnost je nepochopení psaného textu a vkládání věcí co nebyly vyřčeny (jak u mojí bejvalky :D:D:D )
webpaja
"A firma je konzervativní a má naprosto jiné důvody nákupu, než je komfort a dlouhodobá spolehlivost."
Tak to mi pověz co ve svých firmách děláme jinak a špatně? Komfort a dlouhodobá spolehlivost je obvyklým ne výjimečných faktorem při pořizování spotřebního zboží, jakým třeba auta jsou.

Já naopak znám pár lidí se soukromým Passatem, ale ani jednoho s Camry, natož nějakou firmu.
Jacobs007
U nas ve firme rozhoduje- cena, zaruka + pristup AD... A to VW narozdil od Toyoty umi...
Avatar - Dinar
Dinar
Je vidět, že se, na rozdíl od některých diskusních es, orientuješ. :yes:
Jacobs007
Tak kdyz jde o penize emoce musi stranou- klicovy je pomer cena vykon...
Par aut jsem uz do firmy i domu kupoval...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak to mi musíš říct v jakém dealerství. Ten přístup od VAG, ceny za servis neuznaných záruk, to je katastrofa. To bych rád vyzkoušel. Mám naprosto opačnou zkušenost. Ale je to o lidech, to je jasné.
V Toyotě naopak naprostá pohoda, kdy udělají sebemenší kravinu, jako občas vrzající plast atd.
Jacobs007
S neuznanou zarukou jsem se jeste nesetkal ani u VW ani jidne- zatim... Tuk tuk tuk
Avatar - Mikesus
Mikesus
My kvůli tomu přešli jinam. U VAG ( záměrně píšu VAG, protože jsme měli nejen VW, ale i Škodu a Seat ) to bylo každou chvíli, a ty výmluvy, jako že ochranné kryty prahů odpadly i s lakem, protože jsme ten lak ( pod krytama ) ošoupali botama a tím se poškodil, nebo že rezne víko kufru, protože za tom můžou odletující kamínky od kamionů a tak. Proto jsem se ptal na servis, jelikož to není o značce, ale o lidech. Naopak teď jezdíme se Seatem do Plzně a tam je to bezproblémové.
Avatar - _Karel_
_Karel_
:D To si snad musíš dělat srandu, s těma výmluvama servisu. Vymyslet takový vysvětlení, na to musí být škola. :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
bohužel. Kéž by to byla legrace. 3 Měsíce jsem se s nimi dohadoval. Nakonec to "opravili" tak, že to po 7 měsících vše odpadalo znovu. Nejspíš to jen přelakovali. No a na to byla odpověď, že to je již jednou opravované a že na to je záruka jen 6 měsíců na opravu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vezmu tě Karle někdy do bazaru, to bys koukal, co se dá vymyslet, když se okecává bouračka :D
Jacobs007
Zalezi na lidech jako vsude a ve vsem...
ACE.
Firma točí auta po pár letech, nepotřebuje nic co bude jezdit bez problémů 10let. Nebo ne? Kolik firem točí taková auta po deseti letech, většinou to rozprodá za drobný zaměstnancům nebo bazarům nebo to mají rovnou na operák.
Jacobs007
Nevim jak u Tebe ve firme- ale u nas musi auta vydrzet aspon 4-5 let a najezd aspon 200 000... L200 kterou jsme vymenili za Hiluxe mela 9 let a 350 000
Avatar - Mikesus
Mikesus
Máme doporučeno 5 let, teď se uvažuje u některých aut 3 roky, kvůli zůstatkové hodnotě, hlavně hybridů ( auris se prodal po 3 letech se ztrátou 70tis oproti pořizovací ceně, nájezd byl u něj trochu nižší, 85tis km ). Ty poslední Škodovky a VW museli pryč během 2 let, protože ceny za opravy neuznaných záruk šli už do statisíců. Dokonce jedna F3 šla pryč za 4 měsíce, že nebyly schopni zjistit, proč po pár km končí v nouzovém režimu. Naštěstí tohle aspoň vzali zpět.
První Toyota, Avensis 2-2 D-Cat, nám vydržela 7 let, bylo škoda ji prodávat, za celých 260tis se na ní nic nepokazilo, pak to rozhodla bouračka. Byla to první vlaštovka o pokus najít něco spolehlivějšího s dostupným a ochotným servisem. Tehdy se zkoušela Mazda 6, i40, Mondeo, Accord, Sup ani Passat už nebyly v hledáčku z objektivních důvodů a možná ještě něco dalšího, už je to nějaká doba.
Jacobs007
4-5 let u nas ve firme musi auto vydrzet bez problemu... Ekonomika je klicova coz tady jak se zda nekteri nechapou ( tim nemyslim Tebe)
ACE.
Přesně jak říkáš :yes: , ale mnoho rádoby znalců tady to nechápe a nebo nechce chápat, nebo se chtějí jen pohádat.
webpaja
V zásadě jsem nikdy u aut neřešil nějaký zásadní fail. Ten nastává až spolu s lidským faktorem.
Servisovat Toyotu v Modřanech byl neskutečný opruz a jednání nevychovaného dobytka to korunovalo. Naproti tomu servis v cenově u Nového Jičína byl ok (lidsky).
Audi nejlépe řešit v Kyjově, nejhorší ISR Praha.
JLR Dajbych Praha, Albion čím dál tím horší a vrchol je Ostrava.
BMW v olomouckém Cartecu jako pohádka a vzor servisů. Ostrava síla, brněnský Renocar děs.
MB v ČR opravdu nevím. Arogance, nevšímavost a hloupost jak na Chodově, tak v Ostravě. Jinde jsem naštěstí nebyl.
VW opět Kyjov fajn, Heller Ostrava nic moc, Liberec ok (myslím, že to bylo pod Engem).
Škoda celkem rozumně Ostrava, Česká Lípa otřes, Liberec slušné.
Citroen Česká Lípa děs, Valašské Meziříčí ujde.
Ford...tam jsme nenašli nikoho, kdo by normálně z oficiálních servisů fungoval.

Takže se bavme spíše o přístupu jednotlivých techniků.
Jacobs007
O Audine v Kyjove slycham dost dobre zpravy... Stejne jako o Loudovi a dealerovi ze Zlina
Jak rika kamarad s BMW pokud jsi nikdy nebyl ve Stratosu HK nevis jak vypada peklo...
Nejhorsi pristup od dealeru vsech znacek jsem zazil v MB Rene HK a v tesnem zavesu Barth Audi HK...
ACE.
dobrý, tak 4 i 5 je ještě doba, kdy je to na základní (údržbu) servis, ale není to těch 10. No a že Hilux, měl 9 a 350, to je to co říkám, u Toy je to možný ba neopak žádoucí (a předpokládám bez větších problémů). Ale známej má podobně starý Gčko, benzín a s měnším nájezdem a je to černá díra.
Avatar - Dinar
Dinar
Píšeš u "nás", takže o českém trhu, že nechápeš nebo děláš, že nechápeš, jak to na něm funguje, v tom je ta trapnost a zoufalství někoho, kdo chodí do diskusí na toto téma. To další kličkování tvou trapnost jen prohlubuje.
ACE.
No tak hlavně že neprohlubuje hloupost a nechápavost jako u tebe. Když se domnívám že jde o nedorozumění, tak se snažím vysvětlit, to bereš jako kličkování? Prostě hospodskej zoufalec co se chce za každou cenu pohádat a v autě jsi určitě ani nejel.
webpaja
Myslím, že reakce na tebe byla adekvátní a ten zoufalý dovětek jen potvrzuje, že je lepší dvakrát měřit...
ACE.
Ano, pro zamindrákovaného internetového hrdinu, co je na netu odvážnej a z očí do očí je posera a současně nerozumí psanému textu, je to adekvátní. Viď ;-)
Avatar - kari.laz
kari.laz
A pak si i ten o 20KW slabší Passat namaže celou Camri na chleba a posype cibulí

https://zeperfs.com/…uel8020-8229.htm
ACE.
V jakém parametru? Spolehlivosti nebo funkčnosti vybavení? Těžko říct co myslíš :D:D:D
Niemand
No to, že s Camry, ktoré ma obmedzovač na 180 namerali zrýchlenie na 200 celkom pridáva vierohodnosti tých dát.
Dáta na Zeperfs som mal za pochybné už dávnejšie. Viem čo udávali pri jednom mojom bývalom aute, kde väčšina serverov namerala zrýchlenie o sekundu lepšie(dosť blízke údajom výrobcu). Len táto stránka stavala na nejakom pochybnom meraní.
Avatar - iudex
iudex
Teraz sa nejdem zepfersu zastávať, ale kde tam vidíš zrýchlenie Camry na 200? Ja tam vidím len do 160 km/h.
Avatar - Mikesus
Mikesus
ACE.
Máš pravdu, tahle stránka je dost zoufalá má vícero očividně nesmyslnejch údajů. Pochybuju že tam testují všechna auta a to za stejných podmínek, počítám že mnoho věcí je tam vycucanejch z prstu.
Niemand
V Duely je do 160, ale klikni na nápis Camry čo je ako popis stĺpca a hodí na stránku s dátami len o Camry.
Avatar - speedfred
speedfred
Keď som bol skúšať Camry tak mi predajca hovoril že vraj s ňou letel 220km/h aj napriek obmedzovaču.🤷
Avatar - Mikesus
Mikesus
Takovému bych nevěřil ani nos mezi očima. :-[]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hele, a koho ty půl sekundy reálně zajímají? Nechce se mi věřit, že by někdo váhal mezi těmito dvěma a zlomilo ho to, že Camry je na 130kmh o 0,2sec. později.
Řekl bych, že komu jde o sportovnější svezení, se na Camry ani nepůjde podívat.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jde o to, že se tu zastávači plácají po zádech, kdo ti dá "za ty peníze" auto se 160KW. A pak se podíváš, že tomu ujede kde co o poznání slabší a to ještě vzhledm k tomu, že to je domršené bezestupněm omezeným na 180km/h.
Avatar - Ham.
Ham.
No ale reálně má atmosféra Camry 131 kW, takže je logické, že je pomalejší než 140kW turbobenzín. Uvažovat "systémové" výkony udávané výrobci je nesmysl, to jsou jen hausnumera na papíře pro oblbnutí hejlů, kterých trvale hybridy nejsou schopné dosáhnout. Spíše mě zaráží zoufalé brzdy, rozdíl skoro 10 m ze 130 to je masakr.
Niemand
Ty si bol pri tom meraní? Ja som na žiadnom modernom aute nevidel brzdy neschopné bloknúť kolesá. Ak je rozdiel v brzdnej dráhe, vždy to máju na svedomí Pneu. Okrem toho ani nepoznáš podmienky jednotlivých testov. Táto stránka je dobrá akurát pre tých bez schopnosti chápať čo všetko môže spraviť reálne rozdiely. Niekto môže testovať na betóne a iný na hladkom asfalte.
Avatar - Ham.
Ham.
1. Já tam vidím 38,9 m ze 100 jako průměr měření 4 různých redakcí. A to je hodně mizerná hodnota.
2. Jestli dává Toyota na Camry nějaké ekologické práskačky, tak je to zase problém jenom Toyoty, nikdo si nekupuje auto aby hned měnil gumy za nové s pořádnými vlastnostmi, takže jezdí s autem které nebrzdí.
3. Zablokovat kola umí každé brzdy, ale zablokovaná kola nemají nejkratší brzdnou dráhu. Nejkratší brzdnou dráhu mají kola, které se pohybují těsně pod tím zablokováním a to je věcí regulace brzd a ta může být mizerná nebo perfektní.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ale je to velice oblíbený argument "160KW". Ale není výkon jako výkon.
Avatar - Ham.
Ham.
Je potřeba koukat vždy na výkon ICE, kombinovaný výkon je, jak jsem psal, jenom hausnumero na oblbnutí hejlů.
Jacobs007
Tak ono to je i o ekonomice- na firmu ti kazdy dealer VW da krasnou slevu 15-20% + prodlouzenou zaruku
Coz u Toyoty neni- aspon tedy nebylo kdyz jsme do firmy brali Hiluxe tak dali 5% a to se u toho koutili jak zbesili

Pardon ma reakce patri Ace o kousek vyse
Avatar - Mikesus
Mikesus
No tak to byste měli zkusit změnit dealerství.
Samozřejmě nevím, kdy jste kupovali, jaká byla situace na trhu.
Když vezmu, že jsme Corollu a Camry objednávali v předobjednávkách, tedy jako novinky, a na každém bylo 15-20% hned, jen při dotazu, tak zrovna ten rozdíl u VW nevidím.
Naopak u VW byla sleva při poptávce 7-12%. Jo a poptávalo se u každé značky 5 dealerství.
Beru to, že někdo dostane víc, někdo míň, takže neřeším, že někdo dostane 15 a jiný 10, ale evidentně u obou není problém dostat těch 20%, tedy tvrzení, že Toyota nedává je blbost.
Jacobs007
Jasne zmenit dealera je moznost- jenze kdyz bydlis na rozhrani Pardubickeho a Olomouckeho kraje tak moc moznosti nemas...
Hiluxe jsme brali v HK... ( a jedini sli s cenou aspon trosku dolu- o tech 5%)...
Ostatni auta berem v Sumperku... U VW jsme zkouseli i Bartha v Pardubicich ale tam jednani pod urovni Dacie a v Olfinu HK ale tam nechteli tak hybat s cenou tak jsme zustali u Fortexu ( jsme tam uz cca 3 generace Passatu)
Kdyz jsme kupovali stavaji Passaty tak jsme poptavali i Mazdu 6 ( cenotvorba tragicka), Insignii v Rychnove ( pristup spatny), Mondeo ve Vysokém Mýtě ( cena nic moc) a Superba u Hegra v Sumperku ( paradoxne nabidl vyssi cenu nez Fortex za Passaty)...
Drahe polovicce jsem kupoval Jaga F-Pace a naprosta spokojenost s Dekomem- jak s pristupem tak s cenotvorbou...
Ale jak pisu vyse- u nas je kapku problem se vzdalenosti- do PCE i HK to mame cca 80 km a do Sumperka 50...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo to chápu s tou vzdáleností.
Ale aspoň máš v dosahu někoho normálního. Já třeba dlouho část Toyot servisoval v K.Varech a část v Praze. U obou spokojenost. Pak se změnilo osazenstvo a Vary jsou z mého pohledu nyní hrozné. Takže vozím auta z Varů do Prahy. Passata z Plzně brát až tam je tedy taky možnost, ale už je to taky dost daleko. Toyoty aspoň protočím, když jedou Prahu a udělá se rovnou servis, k vám do těch končin zavítá někdo od nás velice sporadicky.
ProchyTom
To 4kovy bago za polovic te hodne sere vid 😂
ProchyTom
Proc opakujes ve druhem prispevku za sebou moje auto že je slabý? A zároveň nevěříš Mustanga v8 a Mini cooper jcw? Proč mi bago věříš a ostatní ne? Je to nějaká komplikace v dětství? Nedostatek peněz? Když už zmiňuješ moji rodinu. Táta neměl auto a proto to na tobě zanechalo dopady a snažíš se být lepší pro svoje děti? A chodíš i bojovat k nám na západ proč? Ja k vám na východ nelezu, nerozumim vám 😂
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak se podívej, neumíš ani odepsat ve stromu, tak jak ti má Iudex věřit :D Napiš recenze na MACZ, pokud tak moc toužíš nám ukázat, jak a co vše máš, nebo dojeď někdy na sraz :)

A výmluvy na aplikaci v mobilu neberu, každý i ten nejlevnější telefon umí zobrazit plnou verzi webu a tam se dá komentovat..
Avatar - iudex
iudex
Jj, neviem čo to má za mobil, ak tam nevie reagovať na príspevok, nikto z tisícok prispievateľov tu taký problém nemá, len Tom. Jedine že by chyba nebola v mobile... :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak má Mini JCW, Mustanga, bago4 - to bude asi bavorák ne? No... tak na mobil nezbylo a píše na ACZ kalkulačkou... to se stává no :D
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Bago4 :D
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přidej k tomu potřebu i v jedné diskuzi měnit účty, zřejmě, aby mohl lajkovat svoje trapárny.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Není to nějaké flustekovo alter ego? Stejné blbosti, stejné kecy, stejně tupá arogance...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Fostej je sice arogantní, ale má IQ. A jsem si jistej, že tuhle potřebu nemá (mít víc účtů)
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
S tím IQ si tedy nejsem moc jistý. Možná kdysi měl, ale vypadá a chová se jako kdyby ho dávno někde prochlastal.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já ti nevím, jestli ty seš ten pravej na tohle hodnocení - odpovědi jako "chcípni" si s těma jeho vůbec nezadají.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Když už, tak "zdechni" nebo "zastřel se". To druhé mám radši. :-D
adamzprahy
V aplikaci auto.cz pro iOS to opravdu nejde. Já tam jen čtu, diskuse nemá smysl. Dá se to řešit přepnutím se do prohlížeče a pak aplikace ztrácí smysl. Nevím proč s tím provozovatel něco neudělá.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne to blblo i na androidu, do iOS jsem to ani neinstaloval, radši vše řeším přes web.. akorát z mobilu je diskuze ještě méně přehledná.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo, to je výsledek té posedlosti lidstva mít na každou blbost aplikaci... Pořádně pak nefunguje ani aplikace, ani web. :-D
Avatar - iudex
iudex
A na čo je aplikácia, keď web je prispôsobený pre mobily? A tam reakcie v pohode idú.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Popravdě v dnešní době mít zapnuté v prohlížeči mobilní weby je taky celkem nesmysl. Totálně osekané nepřehledné varianty. Dnes, když je většina talefonů 6+" a máš nějaký normální prohlížeč, tak je podstatě přehlednější a pohodlnější klasická verze webu i v mobilu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Za předpokladu, že je web optimalizovaný pro mobilní zařízení.
adamzprahy
Protože má optimalizovanější design a lépe se tam čtou články, tzn. dodržuje to aplikační standardy Applu (na rozdíl od webu). Je tam méně reklam, což chápu, že může být businessově újma, ale zase tam strávím víc času a provozovatel má víc možností tam se mnou pracovat, takže nula k nule nebo-li win win. Teď jsem schválně otevřel web v mobilu a hrůza oproti appce - od cookies lišt přes špatně optimalizované reklamy až po neoptimalizované ovládací prvky, písma atd. Celkově je to pohodlnější a rychlejší.

Jinak nejvyšší přidaná hodnota appky byla myslím v době, kdy byl ještě starý design webu a na mobilu fungoval velmi omezeně v mobilní verzi. Dalo se přepnout do desktop verze a tam to bylo nepoužitelné (nečitelné).
webpaja
Ty máš dokonce vlákno s vlastním jménem...sakra! :-[] :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Někdo má a někdo nemá :D Jak se říká, jsme si rovni a rovnější :-[]
Avatar - iudex
iudex
Uf, tak v tvojom príspevku je taká zbierka komplexov, že by si odborník mädlil ruky, koľko by mal s tebou práce. :D Toľká vykoľajenosť z jedného podpichnutia, neistota a obrana útokom. A ako sa u nás na východe hovorí: trafená hus zagágala (daj si to do google translatora, ak nerozumieš). ;-)
webpaja
Jak když děcku kopneš do hraček. Zkus diskutovat na úrovni jakou má Iudex a neoháněj se tu západem.
GeekStar
Vidím, že se tu srovnává s Passatem. Co na to říct? Kdybych už si vysloveně musel vybrat mezi Passatem a Camry, tak beru Camry, ale jsem rád, že nemusím. :*)