Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Evropská Toyota Camry odhaluje omlazenou tvář a nové technologie

Ondřej Mára
Diskuze (146)

Omlazená Camry by měla na první pohled působit dynamičtěji, kromě toho ale technici pamatovali i na modernizaci infotainmentu a bezpečnostních technologií.

Hlavním poznávacím znamením modernizované Toyoty Camry by měla být především upravená příď, která má vytvářet dynamičtější, prestižnější a širší výraz vozu. Toyota kvůli tomu instalovala nový přední nárazník a poupravila horní i dolní mřížku chladiče.

Horní mřížka byla zřejmě nepatrně zvětšena a nyní působí výraznějším dojmem. Dolní mřížka byla protažena do boků nárazníku a nově může být lakována černě nebo šedým odstínem Dark Grey. Výrazné ornamenty v rozích nárazníku pak mohou být chromované nebo stříbrné.

K dalším úpravám exteriéru patří rozšíření nabídky litých kol o nově designované ráfky o průměru 17“ a 18“, rozšíření nabídky laků o nový elegantní odstín Deep Metal Grey a výraznější barevná úprava zadních svítilen.

V interiéru je modernizace nejlépe patrná na novém 9“ dotykovém displeji infotainmentu, který byl pro lepší přehlednost a snazší ovladatelnost umístěn výše v palubní desce. Automobilka navíc zachovala jeho jednoduchou ovladatelnost ponecháním tlačítek a otočných ovladačů na jeho bocích. Novinkou je pak rozšíření konektivity o podporu systémů Android Auto a Apple CarPlay.

Kromě toho se tisková zpráva zmiňuje rovněž o novém prémiovém čalounění sedadel. V nabídce by se mělo objevit prémiové béžové a černé kožené čalounění sedadel se speciální perforací (kvůli systému ventilovaných sedadel) a kožené čalounění sedadel s látkovými středy. Třešničkou na dortu by pak mělo být nové dekorativní obložení ve stylu Black Engineered Wood a Titanium Line Pattern.

O bezpečnost posádky na cestě se pak bude starat modernizovaný balík bezpečnostních technologií Toyota Safety Sense, který byl nově rozšířen například o funkce Pre-Collision Assist (PCS), Emergency Steering Response (ESA) nebo Intersection Turn Assistance s funkcí automatického brzdění (před přijíždějícím vozidlem nebo před přecházejícím chodcem) při odbočování.

Řidič se také může těšit na podporu Adaptivního tempomatu ACC, který je kombinován s funkcí Road Sign Assist (RSA) – díky čemuž je inteligentní tempomat schopen jednoduše uzpůsobit rychlost silničnímu značení nebo blížícím se zatáčkám. Funkce Lane Trace Assist (LTA) pak pomáhá řidičům zůstat ve středu vlastního pruhu.

Prodeje modernizované Toyoty Camry Hybrid by měly na trzích západní Evropy odstartovat ještě před koncem roku.

Ondřej Mára
Diskuze (146)

Doporučujeme

Avatar - Mikesus
25. 11. 2020 09:57
Re: Prostě střední třída
u funglovek je to opravdu fail.
Avatar - Mikesus
25. 11. 2020 09:56
Re: Prostě střední třída
To jsou taky krámy ty Fordy :D
Nám poslední baterka umřela v Yetině, 4x za první půlrok, než zjistili, že tam dávají špatnou, s poloviční kapacitou a z výroby tam taky byla špatná. Pak zvládla 2 roky vydržet.
V Toyotě se měnila jednou, v Avensisu po 5 letech a to jen preventivně, protože auto samo zahlásilo, že je slabší a doporučuje výměnu
Avatar - _Karel_
25. 11. 2020 07:56
Re: Prostě střední třída
No jo, ale určitě ne u funglovek ;-)
Avatar - Ozzman
25. 11. 2020 07:53
Re: Iudex
Někdo má a někdo nemá :D Jak se říká, jsme si rovni a rovnější :-[]
Avatar - Ozzman
25. 11. 2020 07:52
Re: Prostě střední třída
To se netýká ale přeci vůbec jen koncernu... nám takto umřela baterka i ve dvou Fordech :/