Design
jiras_
3
Twe najednou. To je s nima pořád hádka za hádkou kvůli každému rádiusu, kterej nikdo ani nevidí, plnou hubu keců jak to spolu ladí, že design nelze kouskovat, že je to celek a najednou ok, prdněte si tam nějaký aftermarket. S ním bych chtěl dělat.
...logičtější ty ledvinky nechat v proporčně odpovídající a vkus neurážející velikosti, aby pak zoufalí zákazníci nemuseli utrácet další stovky eur za nápravu? To vás nenapadlo?! 😲 😒 :no:
.... Pininfarina nebo Bertone by vas ve sve dobe povesili za koule do pruvanu za tuzing jejich aut.... a dnes vam sefdesigner premiove znacky rekne ze je to cool.... zoufale... 😢
Podle me udelal sefdesigner v tomto pripade vyjimku, protoze nejde tak uplne o tuning jako spis o napravu chyby z vyroby.
Ano, tohle je to nejzoufalejší přiznání vlastního selhání, jaké si lze u automobilového designéra představit. Nejdřív, po špatném ohlasu na bobří zuby, se bmw ohradilo, a v podstatě naznačilo, že jeho zákazníci nerozumí designu, ale když pochopili, jak je ten odpor velký, nezbylo než sklonit hlavu a zahrát to, pokud možno, do autu. A přesně o to se teď pan šéfdesignér, úsměvným srovnáváním výměny předku vozu s výměnou kol za aftermarket, snaží, nechtěl bych být v jeho kůži...
Každopádně doufám, že 4er bude jediná oběť této "designové cesty" v rámci modelů bmw, tedy alespoň těch se spalovacím motorem.
Každopádně doufám, že 4er bude jediná oběť této "designové cesty" v rámci modelů bmw, tedy alespoň těch se spalovacím motorem.
Myslim si, ze to priznanie ho moze stat aj post sefdizajnera. tak bud si za svojim dizajnom stojim a viem co robim, alebo mi to auto nejak navrhneme a vy si ho potom prisposobte. Velice zvlastny nazor.
Na com ten typek frci? :no:
Na com ten typek frci? :no: