Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyTom
2
Pokud delas nekde na ministerstvu v centru, mas dobry love, jsi celej den v kanclu a chces zazit cestou domu dobrodruzstvi ale pritom chces mit pocit zes ušetřil za palivo a ochranil planetu, tak volba cislo jedna. Ty kluku slunickovej kudrnatej se zamlzenyma brejlema vyrobce te vyslyšel.
Anonym
4
Tak jasně. reálná spotřeba kplem 7mi litrů+elektrika opravňuje parkovat kde chceš, drendit po dálnici for free. Svět se zbláznil, je to jízda! Nastupovááááát! Konečná stanice - p r d e l.
Ozzman
1
Jo, určitě to musí být dobrodružství v jet z centra Prahy cestou domu v kolonách.... je vidět, že do Prahy moc nepáchneš :D Největší adrenalin je, když se ti cpe do pruhu buran, co to tam nezná a neumí dávat směrovky...
Mikesus
2
Když neumí dávat reakce na příspěvky, očekáváš že zvládne pohnout páčkou se směrovkama?
Anonym
je tu benzín 2.0TSI
Pro vzdálený zdání sportovního auta a šetření je tu 200koňová TDI.
Pro papírové ekoblbnutí s autem, které projede esíčko rychlostí Favoritu, je tu tohle.
Jel jsem s tím. Podvozková a hmotnostní katastrofa.
Kolman to napsat nemůže. já jo.
Klasický problém "sportovních" oktávek (český sen) je...obrovské převisy naprané váhou. U tohoto auta se to nechutně znásobilo.
Pro vzdálený zdání sportovního auta a šetření je tu 200koňová TDI.
Pro papírové ekoblbnutí s autem, které projede esíčko rychlostí Favoritu, je tu tohle.
Jel jsem s tím. Podvozková a hmotnostní katastrofa.
Kolman to napsat nemůže. já jo.
Klasický problém "sportovních" oktávek (český sen) je...obrovské převisy naprané váhou. U tohoto auta se to nechutně znásobilo.
Kolman to na pomery ACZ napísal až prekvapivo tvrdo, ja som až taký pucung nečakal.
Hm...když uvážíš ty poměry, máš pravdu. Lze si tedy domyslet realitu.
Jenom ještě ta elektronika - neexistuje jediný bezchybně fungující exemplář Octavie 4.
Jenom ještě ta elektronika - neexistuje jediný bezchybně fungující exemplář Octavie 4.
Nejel jsem s ní. Podle toho, co píšeš, by to mohlo být až zákeřné ve větších rychlostech resp. při vyhýbacím manévru. Tak jak to dělala třeba první generace. Na druhou stranu to asi kupující neřeší. Každopádně já to mám u předchozí gen. že RS je dle mne jen ta s dvěma výfuky.
Přesně tak to je. Vyhýbací manévry budou zlo. Navíc motůrek nesnese sportovní jízdu, elektronika to ničí a podvozkové naladění není děláno na sportování nebo hbitost, ale prvním kritériem je se popasovat s tou váhou kolem 17ti metráků a pak se uvidí.
Zlatá Fabia 1 RS TDI s těžkým rypákem.
Zlatá Fabia 1 RS TDI s těžkým rypákem.
kari.laz
iV=id*iotská Volba
Kdy kupuješ?
iudex
Octavia v podobe RS vyzerá výborne, exteriér (napr. v testovanej šedej) je parádny a u mňa osobne prevzala ORS žezlo najkrajšej Škody v histórii (od Superbu Sportline). Len teda to musí byť benzín, aby mal znížený podvozok, vysoký podvozok iV to trochu kazí.
Aj interiér vyzerá hodnotne, u mňa "dobieha a predbieha" Golf a to už je v rámci koncernu takmer revolúcia. Akurát teda komplet dotykové ovládanie mi nevoní, aj keby všetko fungovalo ako malo (čo nielen podľa testu nefunguje).
Tým ale výhody RS iV končia. Počnúč dynamikou, ktorá nekorešponduje s papierovým výkonom (proste typické "hybridné kone"), cez jazdné vlastnosti (jednak 1,7 tony na nižšiu strednú triedu a navyše "športovú verziu" je priveľa, jednak to zlé rozloženie hmotnosti kvôli baterkám) až po praktické nevýhody vlastné väčšine PHEV (ako je zmenšený kufor, nižšia nosnosť). A to všetko za cenu takmer milión.
Už benzínová RS medzigeneračne hodne zdražela, ale vedľa RS iV je to super kauf.
Proste za mňa: kto chce mať znak RS a súčasne šetriť, nech kúpi dízel (200k je už slušný výkon a na rozdiel od hybridu tie kone sú reálne) a kto chce nutne hybrid, tak je tu o dosť lacnejší (a v reále nie moc pomalší) štandardný plugin iV.
Aj interiér vyzerá hodnotne, u mňa "dobieha a predbieha" Golf a to už je v rámci koncernu takmer revolúcia. Akurát teda komplet dotykové ovládanie mi nevoní, aj keby všetko fungovalo ako malo (čo nielen podľa testu nefunguje).
Tým ale výhody RS iV končia. Počnúč dynamikou, ktorá nekorešponduje s papierovým výkonom (proste typické "hybridné kone"), cez jazdné vlastnosti (jednak 1,7 tony na nižšiu strednú triedu a navyše "športovú verziu" je priveľa, jednak to zlé rozloženie hmotnosti kvôli baterkám) až po praktické nevýhody vlastné väčšine PHEV (ako je zmenšený kufor, nižšia nosnosť). A to všetko za cenu takmer milión.
Už benzínová RS medzigeneračne hodne zdražela, ale vedľa RS iV je to super kauf.
Proste za mňa: kto chce mať znak RS a súčasne šetriť, nech kúpi dízel (200k je už slušný výkon a na rozdiel od hybridu tie kone sú reálne) a kto chce nutne hybrid, tak je tu o dosť lacnejší (a v reále nie moc pomalší) štandardný plugin iV.
Když to doplním smířlivě, tak až na ten tablet je dnes ideální doba. Každý si vybere. Zatím. RS benzínová mi přijde sportovní škodovka jak má být.
Není a v žádné generaci nebyla sportovní auto. Sportovní škodovka? Možná v rámci portfolia značky.
Je to lift nebo kombi se silnějším motorem.
Auto s předním náhonem, motorem napříč před kolama, kufrem jako kráva a pěti dveřma není sportovní. Nebo by měla být, že je silnější než ostatní motorizace?
Mám jinou definici sportovnosti. A to nemyslím jen na RSo. Za mě není sportovní třeba hodně silnej mercedes SUV AMG nebo tak něco.
Je to lift nebo kombi se silnějším motorem.
Auto s předním náhonem, motorem napříč před kolama, kufrem jako kráva a pěti dveřma není sportovní. Nebo by měla být, že je silnější než ostatní motorizace?
Mám jinou definici sportovnosti. A to nemyslím jen na RSo. Za mě není sportovní třeba hodně silnej mercedes SUV AMG nebo tak něco.
Napsal jsem sportovní škodovka. Sportovní v rámci škodovky jakožto lidový značky. Kdysi jsem měl pro mně hroznou tdi octavii I a měl bych tehdy šéfa raději, kdyby mi koupil RS. To je celé. Nemyslím tím, že sportovní škodovka je bmw, 911 nebo formule. :)
Toto auto se mi líbí v rámci aktuální hrůz, co se na nás valí a budou valit. Na škodu s 2.0 RS slušný auto. Nic víc nic míň.
Toto auto se mi líbí v rámci aktuální hrůz, co se na nás valí a budou valit. Na škodu s 2.0 RS slušný auto. Nic víc nic míň.
Máš sportovní sako, sportovní škodovku. To první je furt sako a to druhý furt jen škodovka. Pro lidi, co mají rádi octavii, to může být super volba.
Není na to co napsat, tudy cesta nevede. Je to smutné, když nejdražší modely jednotlivých řad jsou zároveň těmi z nejdražších.
Hezká....ale s délkou 4702 mm je na kompakt až k.u.r.e.v.s.k.y dlouhá............ :-( (Octavia I 4507 mm)
milanfaktnereknu
Nemyslím to špatně, ani bych nikoho neodsuzoval. Zajímá mne, zda by si někdo koupil by si toto jen tak pro radost? Parkování v zónách, firemní politiku atd sem nepočítejme.
jj bude se prodávat. Parkování a tak. A v Německu dotace cca 6000€ /4500+1500 nebo 2000 teď nevím) takže jasně že jo.
Proboha pro zábavu? co to sakra...
Proboha pro zábavu? co to sakra...
Mr.Murphy
Jako takhle, mám Supa iV - nudná, houpavá, prostorná kára, denně to dobíjím, po prvních 15tkm mám spotřebu 3L benzínu a jsem s tím spokojený.... Funguje to, nežere to, nesmrdí to, převeze to, dobře se to ovládá.... na zábavu mám jiná auta....
ale koupit si tu samou techniku do menší Octávie, dát na to logo RS a velká kola, doje*aný infotaiment a defacto stejnou cenovku jako na toho Supa, to mi hlava fakt nebere.... Octa iV bude fajn v nějakém normálním provedení, nenápadná, na 17" kolech.... to jí bude slušet.... V tom sportovním provedení je to opravdová parodie a v zatáčkách ji spráská kdejaké dobře naladěné konfekční auto.... a až jí dojdou baterky, tak jí i ujede.... :-[] Neuvěřitelná záležitost, 3,5* se zdají ještě celkem milosrdné....
ale koupit si tu samou techniku do menší Octávie, dát na to logo RS a velká kola, doje*aný infotaiment a defacto stejnou cenovku jako na toho Supa, to mi hlava fakt nebere.... Octa iV bude fajn v nějakém normálním provedení, nenápadná, na 17" kolech.... to jí bude slušet.... V tom sportovním provedení je to opravdová parodie a v zatáčkách ji spráská kdejaké dobře naladěné konfekční auto.... a až jí dojdou baterky, tak jí i ujede.... :-[] Neuvěřitelná záležitost, 3,5* se zdají ještě celkem milosrdné....
Othello
....Fakticky je to klasická šestistupňový dvouspojka, ve které je umístěn zmiňovaný elektromotor, o jehož připojování se stará spojka navíc......
Aniž bych studoval blíže systém pohonu testovaného auta, jsem přesvědčený že ta třetí spojka neslouží k připojení elektromotoru, ale spalováku. Odpojování elektromotoru nedává žádný smysl
Aniž bych studoval blíže systém pohonu testovaného auta, jsem přesvědčený že ta třetí spojka neslouží k připojení elektromotoru, ale spalováku. Odpojování elektromotoru nedává žádný smysl
Mr.Murphy
.... výše v testu se píše jak PHEV auta lidi nedobíjejí atd.... tenhle argument se objevuje celkem často.... jako beru že to tak někdo může dělat, ale v globálu když se podíváte třeba na Passata tak je to takto:
PHEV - průměr 4,25
Diesel - průměr 6,3
https://www.spritmonitor.de/…/456-Passat.html?…
https://www.spritmonitor.de/…/456-Passat.html?…
Takže zas z toho nedělejme že to je úplně slepá ulička.... za mě je ta technologie OK.... a hodně je to o uživatelích....
PHEV - průměr 4,25
Diesel - průměr 6,3
https://www.spritmonitor.de/…/456-Passat.html?…
https://www.spritmonitor.de/…/456-Passat.html?…
Takže zas z toho nedělejme že to je úplně slepá ulička.... za mě je ta technologie OK.... a hodně je to o uživatelích....
Velký rozdíl bude, jestliže to někdo zaplatí svými penězi nebo zdarma nafasuje. Když si dám do auta za svoje prachy LPG, taky budu tankovat LPG. A když to nafasuju tak mi to bude jedno a budu frčet na benzín klidně. Navíc když ani ten nemusím platit.
Výborně. Teď mi prosím napiš, kde bereš tu elekriku zadarmo a ze vzduchu.
Díky
Díky
.... můžeš si spočítat co má větší emise CO2, jestli diesel co žere 6,3 nebo PHEV který 4,5 + nějakých 8kwh elektriky.... a o lokálních emisích ve městech se nebavme vůbec....
Nevím a nemůžu. Jak byla elektřina vyrobena?
Nevím, jak tu elektriku vyrobili a jsem si jist, že ten diesel najede před svým sešrotováním víc...na to ale lidi nemyslí.
Nevím, jak tu elektriku vyrobili a jsem si jist, že ten diesel najede před svým sešrotováním víc...na to ale lidi nemyslí.
.... tak se zkus místo postování ho*en v diskusi vzdělávat.... třeba tady: https://www.electricitymap.org/zone/CZ?…
dej si práci a zkus to pochopit... vysvětlovat ti to fakt nebudu....
dej si práci a zkus to pochopit... vysvětlovat ti to fakt nebudu....
Keď chceš ísť do detailov, tak daj sem aj spôsob výroby a spracovania fosilných palív. Bez toho porovnanie nebude relevantné.. ;-)
Tankery jsou plachetnice a ropovody vzdycky z kopce ;-)
No a ? Dojdeme k tomu, že i obyč benzín i PHEV nejsou extra eko. Ano, pokud s nabitou baterkou vjedeš do města, tak lokální emise....
dám sem citaci z blogu který jsem na toto téma psal: "Pokud srovnám své emise s emisemi, které bych měl s naftovým Superbem, vychází to přibližně takto: 6 litrů nafty na 100km = cca 160g CO2 na kilometr. 3,5l benzínu + 6,8kWh elektřiny dělají při českém energetickém mixu cca 110g CO2 na kilometr."
čili s CO2 jsem o 30% níž než nafta, lokální emise mám nulové... Neříkám že to zachrání planetu, ale prostě ten rozdíl je podstatný.... a to je v ČR, kde děláme elektřinu relativně špinavě.... v Rakousku nebo Francii by ty emise CO2 u PHEV auta byly samozřejmě ještě nižší....
čili s CO2 jsem o 30% níž než nafta, lokální emise mám nulové... Neříkám že to zachrání planetu, ale prostě ten rozdíl je podstatný.... a to je v ČR, kde děláme elektřinu relativně špinavě.... v Rakousku nebo Francii by ty emise CO2 u PHEV auta byly samozřejmě ještě nižší....
Tvoje spotřeba určitě není z cest křížem krážem republikou. Dej Chorvatsko a budeš na tom nejspíš hůř, než nafta.
K tomu, čím to začalo - taky mám za to, že PHEV má své místo. Ale to i nafta.
K tomu, čím to začalo - taky mám za to, že PHEV má své místo. Ale to i nafta.
Chorvatsko jsem s tím autem dal, se 4 kolama na kouli a jsem to měl lehce přes 7.... nebylo to celé po dálnici, zajížďka do slovinských hor atd. ale jo, určitě by to nafta dala za míň....
jediný co má smysl posuzovat je dlouhodobý průměr.... a tam ty 3,5litru udělám, za celou životnost auta..... Samozřejmě kdybych denně dával 200km po dálnici tak není o čem a beru naftu....
jediný co má smysl posuzovat je dlouhodobý průměr.... a tam ty 3,5litru udělám, za celou životnost auta..... Samozřejmě kdybych denně dával 200km po dálnici tak není o čem a beru naftu....
Asi by nebolo moc od neho rozumné, ak by si iv kupoval na lietanie po diaľniciach krížom európou.
Písal som to za seba x krát, denne dám nejakých 60 km po meste, cca každý druhý týždeň nejakú pracovnú cestu (500 km) a k tomu nejaký výlet každý druhý týždeň (do 300km). Ak si mám vybrať cestu do pekla, tak pravé auto ako iv je pre mňa použiteľné na každý deň, a jedného dňa budeme radi, keď nám zostane na výber medzi spalovákom s baterkami, alebo len baterkami. Netvrdím, že to je eko, že to je najlepšie, Je to alternatíva, ktorá má pre niekoho zmysel a pre niekoho nie
Písal som to za seba x krát, denne dám nejakých 60 km po meste, cca každý druhý týždeň nejakú pracovnú cestu (500 km) a k tomu nejaký výlet každý druhý týždeň (do 300km). Ak si mám vybrať cestu do pekla, tak pravé auto ako iv je pre mňa použiteľné na každý deň, a jedného dňa budeme radi, keď nám zostane na výber medzi spalovákom s baterkami, alebo len baterkami. Netvrdím, že to je eko, že to je najlepšie, Je to alternatíva, ktorá má pre niekoho zmysel a pre niekoho nie
Dal jsem Chorvatsko dvakrat. Jednou za rovne 4 litry, jednou za 4,2. Bez dobijeni, jizda na hranici predpisu. Prepocitani emisi a porovnani s dieselem necham s dovolenim na tebe ;-)
A čo extra emisie na výrobu batérie? A svet žiaľ nie je len o emisiách, ale aj o surovinách a ich spracovaní. Ekonomicky je PHEV a EV nezmysel, ekologicky trocha možno pre nejakú menšiu cieľovku. Ale verím, že vývoj pôjde dopredu a časom sa z toho stanú zmysluplné vozidlá.
scadar
Ty pseudo-Hanza na tom sou fakt hrozný (ale ne tak hrozný jako originály pochopitelně). Na druhou stranu, pro zamýšlenou cílovku asi dobrý, akorát si asi radši vemou TDI-RS py*o...
Chtělo by to jiný kola, jinou barvu, jinej infotainment, ... oh wait.
Chtělo by to jiný kola, jinou barvu, jinej infotainment, ... oh wait.
jozinec
Není tam nějaký progress oproti superbu a spol. v tom, že to má mimo jiné el.motor součástí převodovky, kdežto v superbu je ještě mimo? Atd...
... co si vybavuju tak Sup má el.motor taky v převodovce ne? aspoň tak jsem si to myslel.... třeba se pletu, googlit to nebudu ;-)
Čistě technická. Většině dočasných vlastníků na OL to asi bude buřt, ale zajímalo by mě, jestli elektrika nějak předehřívá třeba olejovou náplň? Jedu na el., pak potřebuju zrychlit na dálničním přivaděči a šlápnu na to. Motor naskočí a pokud je studený, tak mu to dlouhodobě asi úplně dobře nedělá.. Nebo je to jinak?
jestli tě to auto zajímá do detailu tak si přečti moje blogy tady: https://blog.auto.cz/murphy/
jinak odpověď - nepředehřívá. čili teoreticky ano, může se ti stát že studený motor pošleš do omezovače.... na druhou stranu nikdo ti nebrání si jej nastartovat dřív než budeš potřebovat výkon a tím si ho zahřát.... a nebo prostě neprošlápnout plyn na podlahu a i na tom přivaděči zrychlovat jen elektricky..... ale jako jo, trochu se tomu autu přizpůsobit musíš.... na druhou stranu to musíš i klasickému fosilu, ten startuješ studený denně....
jinak odpověď - nepředehřívá. čili teoreticky ano, může se ti stát že studený motor pošleš do omezovače.... na druhou stranu nikdo ti nebrání si jej nastartovat dřív než budeš potřebovat výkon a tím si ho zahřát.... a nebo prostě neprošlápnout plyn na podlahu a i na tom přivaděči zrychlovat jen elektricky..... ale jako jo, trochu se tomu autu přizpůsobit musíš.... na druhou stranu to musíš i klasickému fosilu, ten startuješ studený denně....
Ano, a přesně tohle je ŠPATNÉ. I když uznávám, že to je vlastnost a rozumné řešení neexistuje. Koncepce H/K kdy se motor prvně ohřeje za každou cenu je naopak s ohledem na krátké trasy absolutně neefektivní.
zatímco se studeným fosilem je ten dálniční přivaděč pohodička co? :yes:
CO to meleš za nesmysly?? Než se s ICE dostanu někde k dálnici tak už je aspoň částečně ohřátý obvykle.
ale božíčku, tak když si tak potrpíš na zahřívání motoru tak já si ten PHEV taky můžu nastartovat hned u baráku a na tu elektriku přepnout třeba až na té dálnici.... prostě pochop že to je moje volba, kdy spalovák ohřeju....
Jsem celkem přesvědčený, že můj diesel když je studený nedá plný výkon, protože do zahřátí běží v jiném režimu.
To, že iV umožňuje při kickdownu v el. módu zapojit studený spalovák prostě JE ŠPATNĚ. Ale ano, beru to jako vlastnost, protože zde asi správné řešení neexistuje. Bezpečnost je na prvním místě a kdyby podržel vůz i při kickdownu v EV módu spalovací motor vyplý tak to zavání ještě víc.
Z druhé strany - pokud je spalovák studený, celkem bych chápal že vůz nedá plný výkon. Když se takto umí chovat můj diesel, tak proč ne spalovák kombinovaný s EV :-!
To, že iV umožňuje při kickdownu v el. módu zapojit studený spalovák prostě JE ŠPATNĚ. Ale ano, beru to jako vlastnost, protože zde asi správné řešení neexistuje. Bezpečnost je na prvním místě a kdyby podržel vůz i při kickdownu v EV módu spalovací motor vyplý tak to zavání ještě víc.
Z druhé strany - pokud je spalovák studený, celkem bych chápal že vůz nedá plný výkon. Když se takto umí chovat můj diesel, tak proč ne spalovák kombinovaný s EV :-!
Si presvedčený, alebo to aj máš overené? Ja som síce studenému motoru nikdy nedával plný, ale mám jedno auto, ktoré je trvale ťažké, s aerodynamikou krabice od topánok a výkon za studena neobmedzuje. To čo píšeš je blbosť
Jak to mám asi tak ověřit?? Mám si nechat vyrobit promítačku na algoritmus řídící jednotky??
rohYpnol
RS iV je přesně takové, jaké ekohujeři chtějí. RS iV není špatným vozem. Je to jen tragický koncept, který diktuje ekofašistická Evropa. Na papíře skvělé emise, a o to jde v první až předposlední řadě. Na tom posledním místě je to, co by si přál zákazník :-!
Nicméně z důvodu ekofašistické politiky EU nepochybuji o tom, že RS iV již je a nadále bude úspěšná. Pořád je to totiž výrazně menší zlo než 100% EV :-!
Nicméně z důvodu ekofašistické politiky EU nepochybuji o tom, že RS iV již je a nadále bude úspěšná. Pořád je to totiž výrazně menší zlo než 100% EV :-!
rohYpnol
Opět nečekaně střízlivý test. Co se to děje??
Nějak mám vnitřně pocit, že ACZ zvoní hrana a půjde do pryč a přednost dostane autorevue.cz ... :-!
Nějak mám vnitřně pocit, že ACZ zvoní hrana a půjde do pryč a přednost dostane autorevue.cz ... :-!
rohYpnol
Tyhle vozy jsou tak složité, že nefungují ani jako nové. Schade není schopno vyrobit takto složitý vůz aby fungoval spolehlivě jako nový. Co teprv s přibývajícími lety a najetými km ... Druhý majitel se evidentně má na co těšit...
já jsem za prvních 9 měsíců a 15tkm neřešil ABSOLUTNĚ NIC. Z jakých zdrojů čerpáš že ta auta nefungují ani jako nová? (teď neřešme škodovácké infotaimenty, ty blbnou nezávisle na pohonu)
teď neřešme škodovácké infotaimenty... sorry, vážně nemám co bych dodal :-[]
celou dobu tady s tím druhým mindrákem jedete hejty proti alternativním autům.... tak se ptám co se na nich se*e? Ano, Škodovka momentálně neumí udělat infotaiment, ale jak ten souvisí s pohonem? ten infotaiment je na nic i u nafťáku....
Ne, to nejsou žádný hejty.
Proč nefunguje infotainment? Protože nová elektronika a architektura aut VW je složitá. Je to nezvládnutá technologie od VAG.
A PHEV jsou ještě složitější než klasické ICE. Tak se naprosto logicky ptám a mám obavy, když nezvládají složitost elektroniky a auto nefunguje ani jako nové, tak jak to bude celkově?? To je zcela logická úvaha a obava!!!
Proč nefunguje infotainment? Protože nová elektronika a architektura aut VW je složitá. Je to nezvládnutá technologie od VAG.
A PHEV jsou ještě složitější než klasické ICE. Tak se naprosto logicky ptám a mám obavy, když nezvládají složitost elektroniky a auto nefunguje ani jako nové, tak jak to bude celkově?? To je zcela logická úvaha a obava!!!
Nic proti PHEV autum, ale co by si měl za prvních 9 měsíců řešit i u Dacie? :D To se dnes předpokládá, že se auta nedožíjí ani jednoho roku?
rohYpnol
Evropský automobilový průmysl se pod ekofašistickou diktaturou vydal cestou lží a podvodů na zákazníky.
Deklarovaná spotřeba a emise = jedna velká lež
Zadní koncovka = lež (falešné)
Zvuk umělý = lež
Vlastně celé RS iV dokonale vystihuje automobilovou současnost. Zákazníka je třeba podvést a je třeba myslet politicky https://www.youtube.com/watch?… Protože rozkaz ekofašistů zněl jasně! Chlape uvědomte si, že když po tom vašem výcviku budou druhej den padat na huby, že plnění plánu půjde kam? No pude DO PR*ELE! A jak jistě víte i my podle plnění plánu budeme brát jaký prémie? Kur*a NIŽŠÍ! NIŽŠÍ!! NIŽŠÍ!!!
Mimochodem, opravdu se děsím toho, jak socialistické filmy dokonale vystihují dnešní dobu!
Deklarovaná spotřeba a emise = jedna velká lež
Zadní koncovka = lež (falešné)
Zvuk umělý = lež
Vlastně celé RS iV dokonale vystihuje automobilovou současnost. Zákazníka je třeba podvést a je třeba myslet politicky https://www.youtube.com/watch?… Protože rozkaz ekofašistů zněl jasně! Chlape uvědomte si, že když po tom vašem výcviku budou druhej den padat na huby, že plnění plánu půjde kam? No pude DO PR*ELE! A jak jistě víte i my podle plnění plánu budeme brát jaký prémie? Kur*a NIŽŠÍ! NIŽŠÍ!! NIŽŠÍ!!!
Mimochodem, opravdu se děsím toho, jak socialistické filmy dokonale vystihují dnešní dobu!
Tyjo, co tě pořád vede k tomu, abys spamoval diskusi desítkou nových příspěvků v rozmezí deseti minut, místo abys napsal jeden normální a pořádný? Máš pocit, že více příspěvků více posílí tvou "pravdu"?
Každý příspěvek se týká něčeho jiného, ale to ty se svojí tupostí nepochopíš :-!
twistedTSD
Zkrátka auto, které vzniklo primárně proto, že má krásné emise v měřícím cyklu a vztahují se k němu různá zvýhodnění a dotace. Stejně, jako kdysi vznikaly naftové Greenline pouze proto, aby dosáhly na daňová zvýhodnění. Ale ať mi nikdo netvrdí, že takhle má vypadat budoucnost hot hatchů. Těžký a nevyvážený plug-in bez samosvoru, to už nemá se sportovní jízdou společného nic. A co se výkonu týče, připojuji se k názoru, že je iritující se zabývat tím, kolik koní mám zrovna reálně k dispozici. Pokud je maximální hodnota dosažitelná výhradně při určitém nabití v určitém režimu a za určitých teplot, tak to chci vědět.
presne toto ma zlosti na spalovacich autach, vzdy riesit, ci to uz je zahriate a ci mam k dispozicii plny vykon :-) aspon prvych par km cesty, kym sa nezahreje
Výkon k dispozici máš, akorát si pak ničíš motor. Ale tvoje Citigo má zase maximální výkon pouze v nejméně úsporném režimu.
ProchyToman
Je videt ze mas misto vtipu zatazenou rucni brzdu. V Praze jsem kazdej den, delam ridice a vlastne nevis nic. Jen mlatis slamu. Chapes ze muj prispevek mel bejt nadsazka a vtip? A kdyz napisu ze ten vseumel pracuje v Praze v centru a jede nekam domu, neznamena to ze i v Praze bydli a ze ta cesta na okreskach je plná? Precti si to jeste jednou a poradne a bud se tomu zasmej a nebo jdi do vylizdiry. Ty nepachni radsi mimo Prahu, pac vy klauni z Praglu umite leda klickovat a nekam se vecpat. Plynulost v pici.
:D Promiň nepochopil jsem tvou nadsázku, jdu se teď smát do své místnosti hněvu.
Samozřejmě jsi úžasný a okresky hned za Prahou jsou prázdné a dá se na nich užít spousty srandy, hlavně v ten čas, kdy celá Praha jede z práce, to je tam mrtvo, žádné dodávky, auta, a kolony i v menších městěch za Prahou, nebo třeba volná dálnice ! :D
Já myslel, že jsi milionář, né řidič z povolání, tak promiň, že jsem se zmýlil :D:D:D Nechtěl jsem urazit tvé ego :)
Samozřejmě jsi úžasný a okresky hned za Prahou jsou prázdné a dá se na nich užít spousty srandy, hlavně v ten čas, kdy celá Praha jede z práce, to je tam mrtvo, žádné dodávky, auta, a kolony i v menších městěch za Prahou, nebo třeba volná dálnice ! :D
Já myslel, že jsi milionář, né řidič z povolání, tak promiň, že jsem se zmýlil :D:D:D Nechtěl jsem urazit tvé ego :)
_Karel_
"Kombinovaná spotřeba 1,5 litru na sto kilometrů vypadá na papíře fantasticky, ale takové hodnoty nedosáhnete, ani kdybyste neustále dobíjeli" - to je snad pitomost, ne? Když budu neustále dobíjet a jezdit krátké trasy, můžu jezdit i za nulu benzínu.
ProchyToman
Jsi tu novej? Kolik let? Jak dlouho a poctive ctes komenty? Jsi na netu nebo na aplikaci? Vis ze v aplikaci mefunguje reagovat? Ale evidentne me sledujes a neda ti to spat vid. Mucinky a jednu na ucho sikofkama
Umí ta tvoje kalkulačka webový prohlížeč? Prave z něj píši a zázrak! Z mobilu reaguji ve stromu...
3_diamanty
to akoze fakt? neskutocny humac ta maska a aj jej implementacia a tvar spolu s taziskom hmoty... najskaredsia octavka zatial za mna zo vsetkych doterajsich generacii ... docela ma to aj prekvapuje lebo octavka je taziskovy model skody a takto ho jednoducho odpajcli ... pritom napriklad s xichtom scaly nema hadam nik problem.. tam vsetko sedi...
M Ozzman
v celku zajimave a výstižné. jen par nepřesností. napr. baterie nema 135 ale "jen" 115 kg. a váhové porovnani iV s ostatnimi nevychazi az tak špatně jak autor lici to co nabere na hybridni technice usetri na napr. mensi nádrží 1.4 motor vs 2.0 tdi je taky podstatný rozdil atd.. Ve finale iV neni ani si nejtěžší tím je 2.0 tdi 4x4 v automatu.
×
Sdílení komentáře
×