Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Elektrická Dacia poprvé vyfocena na denním světle. I prcek od Renaultu je proti ní velké auto

35 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
ty statistiky, jak většině stačí malinké auto. Většina vlastně ani nikam nejezdí. Většina ani často nejezdí. Většina dokonce ani auto nechce. Kwa proč teda po silnicích jezdí tolik aut a tolik velkých aut a tak často? S tou statistikou to vůbec nesedí. Kwa proč teda všichni nebydlíme ve stanu nebo v zemljance. Většině by stačil IMHO sdílený spacák. Když je to tak statisticky dokázáno s auty, určitě to jde statisticky dokázat i s bydlením.

fosteku - dokázal jsem to, nenapsal jsem to, koukáš viď?
Richard184
Moje známá má Mazdu CX-7, v nejvyšší výbavě. Její roční nájezd je kolem 5000-7000 km v podstatě výhradně ve městě a cestách na chatu. 😉
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Malá elektromrdka za 400 či 500 TKč (pokud těch 400.000 bylo bez daně), tož totedy bude kauf. 😄 😄 😄
Už vidím ty zástupy natěšených elektrofilů, jak se o to perou 😁 😁

A co se toho "sdílení" týče (sdílení mobility, to je takové ekologicky rudozelené, vznešeně se tvářící slovo pro půjčování auta) - už někde ve světě tenhle potroublý nápad se "sdílením" elektromrdek dopadl jinak, nežli naprostým krachem a epochálním finančním průserem?

Naposledy to bylo v Paříži, ne?
Za 7 let provozování "projektu" (slovo projekt se v tomto kontextu čte jako PRŮSER) tahleta ptákovina spotřebovala 420 milionů EUR z městských (tedy veřejných) financí
a ještě dokázala vytvořit sekeru ve výši dalších 293 milionů EUR, čili více, jak 10 milionů EUR ztráty každý rok.
https😐/www.idnes.cz/…106_automoto_Fdv
Tož to se vyplatí, to jo 😁 😁 😁 😁 😁
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stížnosti jsou i na čistotu a technický stav aut. Ta jsou v podstatě reklamou na to, proč nemůže fungovat komunismus a společné vlastnictví. Lidé se ke sdíleným autům chovají zkrátka jako k něčemu, co není jejich. Že jsou otlučená, tolik nevadí. Jenže když se máte posadit na sedačku, na kterou za poslední týden několik roztržitých Pařížanů vylilo v lepším případě svoje ranní café au lait, dvakrát se vám nechce.

Už na pohled tak vypadaly „autoliby“ spíš jako kontejnery na odpad - špinavé, otlučené, ošuntělé. Občas se prý do některého z nich podařilo dostat bezdomovcům a přenocovat tam i s jejich domovem v igelitkách
Avatar - SKAY
SKAY
A proto v česku sláva ojetým pašikum oktám s 2,0 TDI.
Jakou to bude mít bezpečnost jak 120 zastavíse o motor 😁
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Takže Skayi, kolik si těch elektromrdek ZA SVOJE koupíš?
Dvě nebo tři?
Nebo, že by... že by žádnou - a budeš jenom blbě tlachat?
C je správně viď?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To víš, žeryčku, tobě to tak někdo bude říkat, když nemáš ani kapacitu na to takovou věc přijmout a pochopit. 😁 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Aneb když de-ment nadává jiným do hlu-páků ....
Ty wíš swoje, co wole modrý sunce ...že ...
Raději si přepočítej těch svých 70 IQ bodů, jestli je tam ještě máš EUmarxisto.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak proč nadáváš? Ale aspoň ses taky přiznal k tomu, co jsi. 😜
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Hele, Bůůůůůůůůůůůů sane, ty tu ani exhibovat nemusíš, o tobě je všeobecně známo, že jsi takový elektrofil-ekolog orální, čili jenom na hubě 😁

Al když už takto hezky bučíš, tak zabuč, jestli už někde ta "sdílená elektromobilita" (ó, jak vznešeně to zní - a přitom je to taková peachovina, že?) v nějakém větším měřítku a delším časovém horizontu fungovala a neskončila epochálním ekonomickým průšvihem
Polož se na to, zatlač - a zabuč 😁 To je přece to jediné, co umíš 😁 😁
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No vidíš, žeryčku, a zase to máš špatně. Že nepochopíš náznaky je normální, to chce vyšší inteligenci. Ale ani když ti to řeknu přímo? To už je smutné.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Hm, takže se ve svých odpovědích držíš svého konstantního poměru
Srance 100%, fakta 0%
Fakt, že jsi byl počat při análním sexu, vskutku nezapřeš 😁
Avatar - SKAY
SKAY
Mě by elektro stačilo ,nejbližší nabíječku mám 18 km :no: milion za použitelé el.auto nedám natěch mojich pár km.
A byloto mýšleno že ojety pašík je lepší než tahle dachna!
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
V tom případě přijmi, prosím, mou zcela upřímnou omluvu, nebť jsem tě za elektrofilcku považoval zcela neoprávněně
Avatar - SKAY
SKAY
V poho...ok
Diskuteur
Vždy ma vie dojať krabička ako táto. Netvrdím, že to so cťou neprejde cez EuroNCAP, avšak moje pravidlo je jednoduché, ak sa ako vodič pravou rukou letmo načiahnem a dokážem sa dotknúť A-stĺpika spolujazdca, vypisujem si úmrtný list. Aspoň pocit z tých áut taký je a nekúpil by som to sebe, žene, deťom ani vlastne nikomu, na kom mi záleží... 8-s
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Tohle bude po bezpečnostní stránce nejspíše srovnatelné s těmi "autíčky pro mládežníky, důchodce a opilce", která se občas ve městech objevují
Skutečně by mne zajímalo, kdo si tohleto koupí - za svoje a bez dotací 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
max povolená rychlost 40 km/h 😁
traveldrive
Zase nepreháňaj, to nie je Matiz ani Tico.
Diskuteur
...alebo Seiccento a Cinquecento... nepreháňam, hovorím o pocite a svojom názore na takéto akože autá. Aj ich veľkosť sa za posledných 15 rokov zmenila. Asi ani táto Dacia nebude výnimkou, ale môj názor na ne sa nemení. Najmenšie akceptovateľné je pre mňa trieda Fabie, Corsy, Ibizy či Fiesty. 😉
Hendly
"Nejprodávanější zahraniční auto v České republice" 2000
Ano, Daewoo Matiz - Cena od 210 900Kč(průměrný plat 13 000Kč)
Šířka - 1495mm a "V každém případě bych však doporučil připlatit 24.000,- Kč za dva airbagy"
https😐/www.auto.cz/…daewoo-matiz-117
jiras_
Airbagy v Matizu, to je asi jako polštář v rakvi - vypadá to fajn, ale ty mrtvole to už stejně nepomůže.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Aha a co je pointou kromě toho, že jsme byli postkomunistická díra a za 20 let jsme se stali bohatší postkomunistickou dírou? Mám tleskat, že se naše životní úroveň vrátí do porevolučního období?
Hendly
Tak pointu si může najít každý sám.
Ale reálná cena technologické novinky je dnes nižší než cena malinkeho auta v roce 2000.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Hlavně ta novinka bude příšerný čínský vergl. Bezpečnější, ale laciný a pomalý a na rozdíl od toho Matize nemá smysl se s ním vydávat za město. Takovou novinku si strčte do špic.
Hendly
Jak jsem psal, každý ať si v tom najde to svoje. Já si v tom našel to, že už první generace ev od dacie je cenově srovnatelná s produkty které jsou staré dvě generace vozů.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To je nesmysl. Česká průměrná mzda rostla extrémním tempem, protože se zrovna oklepala z 40 let úpadku, a ty jsi celý nadšený, že těch 20 let prosperity můžeme spláchnout do hajzlu.
Hendly
Viděl bych to spíš k těm generacím aut.
PS😒br /> Vzhledem k tomu že jsme západní země nedohnali tak bych to viděl trochu jinak.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Můžeš to vidět jak chceš, ale životní úroveň u nás rostla mnohem rychleji než v okolních zemích.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
"Každý ať si v tom najde to svoje". To se říká o Bibli. A máš pravdu. Elektromobilita je víra 😉
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Technologická novinka jejíž předek byl postaven profesorem Stratinghem roku 1835, 50 let před spalovákem (viz wiki). Fascinuje mě, jak je elektromobilita považována za jakousi budoucnost a pokrok, přitom je to ještě větší pravěk než ten spalovák. Ten spalovák, který, narozdíl od "úžasné" a "pokrokové" elektrotechnologie, urazil za svou existenci obrovský kus do budoucna a s ním i celé lidstvo.
pogo26
Je to něco jako mechanické a quartz hodinky.
Hendly
Je to vlastně paradox, že až dnes ta myšlenka ev uzrala. Ale pokrok je dnes obrovský z roku na rok. Spalovak taky urazil největší část pokroku za poslesnich 20 let.
megacruiser
naopak je to plus - v parkovacím domě se vždycky velké auto šíleně motá, přejíždí rantly, prostě peklo chytit před sebe cokoliv většího při odjezdu. Tady bude problém cena - téměř půl milionu s DPH, to je prostě moc. Kdo jezdí sám, raději vezme jetý Fiat 500e nebo i3.
Horčica
Zase taká malá tá Dacia nie je. Sme zvyknutí, že aj malé autá dnes rastú jak bláznivé a šírka atakujúca 1800 mm nie je výnimkou už ani v B-segmente. Okrem dĺžky Spring presahuje rozmery Škody Favorit, s rázvorom má o kúsoček menší.
Cena je trochu problém, ale v porovnaní napr. so Zoe to tiež také zlé nie je. Ale elektromobily sú vo všeobecnosti ešte drahé. Porovnávať cenu nových s jazdenými nie je fér práve tak ako pri benzínových a naftových autách.