Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Poprvé za volantem nového Hyundaie Tucson. Co dodat, nošovická novinka se povedla

100 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
a čítam, že korejci idú proti súčasnému trendu a priniesli celkom rozmanitú motorovú paletu aj keď len z hľadiska výkonu a nie objemu.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Mohlo to s nový Tucsonem dopadnout lépe? Nezdráhám se napsat odpověď NE.

Tucson je vším čím být má. A k tomu přidává doslova vagon kvalitního a promyšleného designu! Korejci se nebojí a tvrdě si jdou za svým. A dělají to opravdu výtečně. Pro nový Tucson je srovnání s Tiguanem v podstatě již urážkou :-!
h.onzyk
No uvidíme naživo, za mě asi spíš ne, na tohle už jsem asi moc velká konzerva.
Cenduro
Přesně, na živo to není nic výjimečného.
Avatar - SKAY
SKAY
nevypadá zle celkem semi líbí ,ale co je děs když jede v noci za vamí celkem ta sviticí maska otravuje a ty mini svetla perou do zrcátek :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Už máš s Tucsonem takovou zkušenost?
Avatar - SKAY
SKAY
jezdí tu na ostravsku furt a ve studénce na Benzine jsou imrvere nedávno zamaskovana asi i 20 měla dva laufy / moc pěkny zvuk / a tuson s nejakym asi body kitem. plus nejaka flotila totalne zamaskovaných ,,crosoveru,, vypadato na zkratovozy
Avatar - Ozzman
Ozzman
Minulý týden jsem potkal Golfa 8, kterému svítila celá maska.. to je peklo, takovej světelnej smog :/
Avatar - palix
palix
Hlavne, že Rollsu zakázali (alebo zatiaľ len chcú?) "kryštálovú Spirit of Ecstasy" :-). Vraj ako spomínate - svetelný smog. V Dubaji nedávno otvorili obrovskú vysvietenú fontánu - určite svieti viac ako milión "Spirit of Ecstasy" :-!
traveldrive
Ten Golf je s tým vyslovene agresívny.
jam2015
SKAY, stačí, keď si budeš sem-tam tie zrkadielka čistiť. Nebudú to svetlo potom tak rozptyľovať.
Mňa skôr iritujú u vozidiel zadné brzdové svetlá. Keď pred vami v noci stojí taký, čo tlačí brzdu, tak vám svietia do očí ako na výsluchu na Gestape!
Páni Smart a IQ inžinieri, je to taký problém znížiť ich intenzitu, keď niekto stojí na rovine v noci a brzdí?!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Stačí, když si sem tam vyčistíš přední sklo. Nebude pak svělto v noci tolik rozptylovat.
Avatar - SKAY
SKAY
Jam Svetla dnesních aut jsou vic a vic nepřijemna ( soustredeny vykon na malem bode bo dizajn ) a dotoho pár hlupaku s diodami misto žárovek.
jam2015
A blinkre v späťákoch môžu aktivovať až v noci.
Počas jasného dňa je ich funkcia o riti!!
jiras_
Nemohlo dopadnout lépe? Volant a centr konzole je něco tak hnusného, že to snad radši měli udělat ve styku Model 3. Koncern se střelil interiérově do nohy, stačilo ho dorazit, ale ne, dopadlo to ještě hůř.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Doufám, že stejně jako u minulé generace otestuješ a napíšeš zase blog. Ten minulý byl přímo kvintesencí střízlivé objektivity.
Avatar - fOE
fOE
Jak blogy ctu jen zridka tak tady snad i poprosim o link. :D
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak tě nepotěším, zdá se, že ho Rohypnol smazal. :-|
Škoda, já tenkrát po jeho přečtení byl rozhodnutý objednat čtyři kousky.

Edit: tak přece jen existuje: https://blog.auto.cz/…07/royal-tucson/

Edit 2 - doporučuji nečít s plnou pusou :D

Rohypnole neposmívám se, každý občas šlápne vedle, sám rozhodně nejsem výjimka, sranda musí být.
Avatar - fOE
fOE
Kazde treti slovo superlativ, za to by se nemusela stydet nejedna marketingova brozura. :-)
Mam jen 2 vysvetleni:
1) Bud slo o motivacni dopis do Hyundaie, s kterym tam putoval zivotopis i datum mozneho nastupu. A kdyz uz to bylo napsano, proc to nezverejnit i nekde jinde. Anebo...
2) to proste byla laska na prvni pohled. A kdo z nas se obcas takhle nezamiloval... ? :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
1) nic jsem nesmazal, akorát blog funguje tak nějak ... podivně

2) už si nepamatuji co jsem napsal :-[] :-[]

3) šlápne vedle? hele, vyznění mělo nějaký účel s ohledem na tehdejší dobu a tehdejší vyznění testů škodovek.
Ale co do věcnosti - často jezdím Tucsonem stávající generace a to co jsem napsal, tak za tím si stojím i nadále a z 90% bych nic neměnil. Tucson je fakt skvělé auto - i když ano, při delším užívání samozřejmě vychází ven i chyby. Kolega má zrovna Tiguana, mohu celkem srovnávat a s klidným svědomím napíšu, že bych volil Tucsona. I s tím, že má nějaké ty mouchy.
Avatar - Dinar
Dinar
Já v tom designovém stylu vidím klasickou Asii, je to x-tá variace na pomačkané plechy, viz. všechna ta malá "stylová" suv od hondy, toyoty, ale proti gustu...

Každopádně říkáš, promyšlený design, co tím myslíš? Ta led světélka v mřížkách masky, co se zasviní za pár minut jízdy v zimním počasí a budou se fantasticky čistit? Nebo tlačítkový volič automatu, což je řešení, které už zkoušel kde kdo, aby zůstalo opuštěno pro svou neintuitivnost a nemožnost ovládání bez pohledu na středový tunel?
webpaja
Bohužel naživo vypadá stejně divně jako na fotkách. Viděno několikrát, boubelatost skloubená s ostrými hranami a prapodivným osvětleným předním radiátorem je asijskou variací na Touareg v R-Line s black paketem. Jen střižený zešikma. A samozřejmě ani tam to není nic kulervoucího.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, už jsem jich pár potkal i na silnici, nebýt té led masky, o které vím, že to má být nový hyundai, tak mi to splyne s těmi hrv, chr atp., co mají podobný design i jména.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
máš pravdu, že RAV4 je za mě také trefou. A Tucson je v mnohém podobný,
h.onzyk
No nevím, já tam zas vidím dost rozdílů v mých očích je RAVka proti Tucsonu královna krásy, ta maska mi prostě nesedí, zadek je taky nějakej divnej, interiér vypadá jako kompletně dotykový, o voliči automatu už tu zmínka byla
Avatar - kari.laz
kari.laz
Popravdě to co bych tomu právě vytkl je designa. Obzvláště na živo to vypdá ještě hůř. Minimálně ten divný předek a i ten zadek je takový zbytečně "divný" , plus celé takové "násilně" pomačkané, zprolisované. Ale jinak korejci fakt šlapou a lezou mi čím dál tím víe pod kůži svým přístupem.
ProchyToman
Porad je to Hjondé, na to nezapominat, zvlast kdyz solíš na pokladne skoro jednu mičudku 🥳
DEVIL
a ty jsi pořád jenom stejney ko*ot
Anonym
Copak kloučku?
Před barákem je nesplacená nezajímavá i30 za zajímavou cenu?
A panáček nerad, když mu soused z Boleslavi kaká na hlavu?
:-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Sice nemám i30 a ani žádného korejce, ale tak nějak s ním souhlasím :D
Anonym
Asijská letka už tě bombarduje palcema. :-)
ACE.
Tak furt je levnější než lidovej vůz, před lety to možná byl kvalitativní rozdíl, ale ten je dávno pryč. Už jenom konzervativní zaostalci landsmanšaftu si to nedokážou přiznat a stále hajlekají něco o nadřazené automobilce.
Avatar - _Karel_
_Karel_
O nadřazené automobilce už se tu moc nepíše, jen se pořád najdou degeni, co mají Hyundai za podřadnou. Myslím třeba Mucinky Plesk Tomana, drsného frajera se slovníkem třináctileté puberťačky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kterej má doma bago čtyřku, stanga a jiné superkáry z plakátu a brečí tu, že mu nevěříme :D Jo a neumí používat mobil :D

Tak nějak, jak píšeš... :yes:
Avatar - fOE
fOE
To co ma kluk doma je imho uplne jedno. I kdyby bylo jeho daily svezeni ferrari a na kazdy den v jine barve, tak i tak placa hlouposti. Korea je dnes zcela zabehnuty mainstream, s nekterymi modely dokonce s presahem do premie stejne jako tam presahuje VW s Touaregem. Despekt vuci Hyundai / Kia mel zustat nekde v roce 2000, do roku 2020 uz objektivne nepatri.
Freddka
No tak to teda nevim.
VW Touareg je premie presahujici do mainstreamu a ne obracene, to za prve.

Za druhe jsem jel v minulem Tucsonu a bylo to dost ubohe auto s docela prijatelnym designem. V podstate to nebylo s cim porovnavat, protoze kazdy konkurent byl na mile daleko lepsi uplne ve vsem.
Avatar - _Karel_
_Karel_
VW je mainstreamová automobilka a její model přesahuje do prémie.
Netuším, co je na tom sporného.
Freddka
VW Touareg je šasi Audi Q5 / Q7 / Q8 / Lambo Urus / Porsche Cayane / Betley Bentayga, ktere se v podstate z nutnosti dostalo do nabidky VW, to je prosty fakt.

VW potrebuje slusny velky SUV v nabidce, americky Atlas by nestacil na konkurenci, tak je to Touareg. A je to i ekonomicke, kdyz to sdili platformu s mnohymi dalsimi.
Konec koncu stoji v podstate stejny penize jako Audi.

Bez se Touaregem projet a zjistis, ze to auto je ve vsech ohledech na uplne jine urovni nez ostatni volkswageny.
Avatar - iudex
iudex
Možno trocha filozofická otázka, ale vnímam to rovnako ako Karel. VW je mainstreamová značka, ktorej jeden model má prémiovú techniku.
Tvojím pohľadom by sme museli vyhlásiť aj Kiu Stinger tiež za prémiu presahujúcu do mainstreamu (veď je postavená na šasi prémiového Genesisu G70 a má čisto prémiovú techniku, len pod kabátom mainstreamu).
Avatar - _Karel_
_Karel_
:-) obávám se, že jsi to celé pochopil nějak jinak. To o Q7 atd je všeobecně známo, a nikdo nezpochybňuje, že je turek prémiový produkt.
Avatar - fOE
fOE
Bez se s tim projet Karle, to sis z toho mel odnest. :D
Anonym
Tak rozdíly se obecně hrozně setřely...ale já si myslím, že nejvíc tady halekají příznivci asijskejch automobilek a většinou je jim trnem v oku VW...komplex? Nebo proč tak prskáš? A vymýšlíš si?
ACE.
Já věčně vidím prskat tebe, máš tak 100x víc příserů, neustále se houpě proti někomu něčemu vymezuješ mnohdy bez základních znalostí To je ten komplex s asijskejch aut a hlavně snaha být uznáván a mít ve všem pravdu. A proč VW, protože je ve všech možných tesech označován jako jakýsi etalon, (netuším jestli tím míní naprostou průměrnost) a současně to obsahuje i škodu a seat.
webpaja
Kdo tu hajleká o nadřazenosti a je zaostalý? Vidím jen tebe...
ACE.
Kup si zrcadlo....
Avatar - Dinar
Dinar
Tu diskusi jsem prošel celou, jsou tu jen dva příspěvky, které zmiňují vw vůbec, a které se dají označit také za "hajlekání o nadřazenosti". První je Rohypnolův o tom, že srovnávat tuscon s tiguanem je pro hyundai urážka a ten druhý je tvůj.
Musíš mít hodně dlouhý nos, evidentně jeho špičku nejsi schopný dohlédnout...

A jen technická, víš vůbec, co je Landsmannschaft?
traveldrive
Asi nemal na mysli len túto diskusiu... ;-) Každý sa bije za to svoje.
webpaja
Ty dnes už legendární literární onanie nad výrobky VW jsou léta ne-li desetiletí pryč. Dodnes se však najde někdo z těch, co se z nich snaží dělat aktuální věc.

A púak se tu dozvídáme o fašistických automobilkách, vyzdvihování jiných (třeba japonských a ejhle, podívejme se na stejně starou historii) atd. Prostě chyby na chyby a nesmyslná dogmata.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Za mne slušné auto, které je sto pokrýt dopravní a přepravní potřeby většiny českých rodin. Design je takový... osobitý až svůj. Někomu se bude líbit, někdo ho bude zatracovat, ten, kdo si nového Tuscona koupí, si ho zamiluzje, nebo si na něj alespoň zvykne :D
Vnitřek kabiny a volant vypadají taky ... ne úplně konvenčně, ale pro mne nikoli nelibě. Cena je tomu autu přiměřená - jako jedinou zásadnější chybu a nedostatek vidím motorizace. 1,6 mi prostě pro takovéto auto přijde FAKT malá (o letmo zmiňované tříválcové chrchlačce ani nemluvě), auto tohoto typu a velikosti si zaslouží dvoulitr jako "základ a střed" výbavy a pro vrcholovou specifikaci 2,5 - ve čtyř nebo šestiválcové kofiguraci
A co se deklarované spotřeby týče - ta čísla nevypadají nijak zvlášť eko-bio-vege, ale testovací novináři taky nejezdí nijak zvlášť katolicky a uměřeně. A ódy na nízkou spotřebu jsou přece (či donedávna přímo exkluzivně byly) vyhrazeny pro VW a Škodovku, tak co :D:D:D
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ale houby, Jerry. Odkud jsi sem spad - s šestiválci?
To není zas tak velký auto, má to 15-17 metráků, na dnešní dobu je i ta 1,6T docela fajn.
A když zmiňuješ jako ideál ten 2,5l - tak třeba CX-5 s ním má dost podobnou dynamiku jako tyhle základní jedna šestky - dle papíru.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Ale prdlačky, Čárlí
Sonata ještě v roce 2006 vážila +- 1.700 kg, ve vrcholné verzi měla šestiválec - a jak jí slušel. Co Vectra, Laguna, Insignia, Passat, Mondeo - u všech to bylo podobné

A esisisišim, tak výslovně zmiňuju, že mi ta 1,6 přijde jako malá - nikoli slabá ;-)
Avatar - Emel
Emel
...což je právě tak těch 15 let...
Avatar - _Karel_
_Karel_
V roce 2006. Tím je řečeno vše.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
V době, kdy se kondomy ještě neohýbaly, AUTO.cz se dalo číst a svět byl ještě v pořádku? :D
Avatar - wakantanka
wakantanka
A koľko tých vrcholných Sonat sa myslíš v Európe predalo? V porovnaní s ostatnými motorizáciami nula nula prd.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Ehm... a kolik vrcholných motorizací se prodá u jakéhokoliv jiného modelu - v porování s ostatními motorizacemi ?
Že by taky nula nula prd? :-)
Mino 1
Este by mal aj 2.5 litrovy N model s vykonom 290 k, len neviem, ci sa dostane aj do EU.
Avatar - iudex
iudex
Neviem, či si ako základ/optimum predstavuješ ten dvojliter, resp. 2,5ku atmosférickú, alebo fúkanú. Ak atmo, tak budeš výkonovo na úrovni tej fúkanej 1,6ky, len s horším krútiakom, teda si nielenže nepolepšíš, ale skôr dynamicky pohoršíš.
Ak ale myslíš preplňované motory, nehovoriac o V6, tak si si splietol triedu. 2,0T by mal povedzme 250 koní a 2,5T cez 300 koní, to si výkonovo o triedu vyššie, v lige X5 a spol.
Avatar - Dinar
Dinar
Že bychom tu měli akcionáře vw nebo hyundaie?
Nebo jestli tím "sa bije za to svoje" má být míněna obhajoba vlastní garáže, tak přiznávám, že tyhle ACE a podobné prostší diskutéry, co se objevili v posl. době, moc nesleduju, takže nevím, jestli se bije za svou i30 v garáži, naopak vím, že diskusní matadoři, typu Karla nebo webpaji, kteří na něj reagují, jsou naprosto mimo takový level diskuse. ;-)
webpaja
Já i chápu obhajobu vlastního výběru, každý hledá kompromis potřeb a nákladů, možná ještě další preference, ale nebudu kvůli tomu zvracet domnělá dogmata.
Samotnému se mě předchozí Tucson celkem líbil, nijak zvláštní, ale celkem pohledné auto. Bohužel nechtělo jezdit tak, jak bych od něj čekal a to bylo zklamání. Jestli je to u nového lepší, pak hurá. Každé auto, které posouvá laťku v rámci třídy většinou znamená, že i ostatní musí zabrat.
Bohužel to tu naráží na další verzi asijského komiksu vnějších tvarů.
traveldrive
Je to vecou preferencií a vkusu, a v prípade kúpy aj vecou peňaženky. :yes: ;-)
traveldrive
Ani v garáži to byť nemusí. Stretneš tu svedkov Hyundaiu, Mazdy alebo Forda, benzínovývh, naftových alebo elektrických... Úroveň je rôzna. Zväčša čím viac vyhranený názor, tým nižšie IQ. Keby si chodil častejšie, tiež by ťa niekam zaškatuľkovali. Stratíš slovo za elektromobil, a budeš elektroprasa, pochváliš Volkswagen, a si koncernový kovboj, dovolíš si niečo proti nafte a si... Radšej nebudem pokračovať. Chodí sem viac podivných indivíduí, pre ktoré už diskusia nie je čo bývala.
ACE.
Projdi a porovnej nezaujatost testů u nás za poslední roky a ne jednu debatu, co je u jednoho problém je u jiného super řešení. Ale pokud testy sleduješ dlouhodobě a porovnáváš i s testy co dělají jinde tak to vidět musíš. Pokud sis toho nevšiml, není pomoci.
Avatar - Dinar
Dinar
Nekličkuj, neblábol o testech, napsals webpajovi, ať se podívá do zrcadla.

Tato diskuse o novém tusconu probíhala normálně do tvého příspěvku, ve kterém jsi ukrutně zatrollil, zcela mimo podstatu věci. Byl to klasický trolling, zjevně od hlupáka, který ani nezná význam slov, která používá.
ACE.
Ne nemám korejce. Zatrolil proti komu? Takový zvratky dokáže vypouštět jen pár zaostalejch fanatiků co nerozumí psanému slovu. Koukej kdo začal a nemel svoje běžné sra.ky, když testy nejsou měřítko tak co?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pokud jde o testy tady, na ACZ, pak seš vedle. Poslední dobu, a tím nemyslím měsíc, vidím slušnou objektivitu v rámci možností. Koncernová auta jsou v testech porážena i korejci, nová Oktávka - gró českého autoprůmyslu - tu dostala neskutečně na ***, a v každém druhém testu tady čtu kritiku ergonomie současného koncernu. Tohle jsou dojmy o novém Tucsonu, název jedné kapitoly je "Lépe jak u Volkswagenu". To mluví samo za sebe.
A v diskuzích je zcela jistě více VW haterů než nekritických obdivovatelů.
webpaja
Howgh!
ACE.
Fakt čtete testy a vůbec sledujete testy jen tady? :-O
ACE.
Seš fakt tak tupej???? Kdo tvrdí že vše bylo jen tady a dnes. Prostoduchej nováček co není schopen posodit informace za delší dobu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
? Ty máš dobrej smysl pro humor, ACE :yes:
Nebo to byl podpis? Když si klikneš na něčí nick, dostaneš se na jeho profil. Zkus to u sebe, pak u Dinara. Soustřeď se na "počet příspěvků".
U jednoho z vás je to číslo 230, u druhého 16226.
ACE.
Ta proč bere v úvahu jen poslední článek a všechno předtím zapomněl??? Tedy lépe řečeno, co není tady nesmí se brát v úvahu a nikdy se nestalo, rozumíme?
webpaja
Opravdu diskuzní eso. Odpověď není, jen tlachání...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... nemuseli by řešit vysokou spotřebu benzínů ... :D:D:D:D:D
Anonym
to líbí. Ale chtělo by to se svézt.
Asi už jsem z toho koncernu trochu otrávenej.
Dřív aspoň ta "nuda" jak se říká - byla pro mě ergonomicky top. Ale poslední kousky mě děsí.
Infotainmenty jsou důkazem, že mimozemská technika na Zemi existuje...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj, bylo by příjemnější číst takhle pochvalnej test o nějaké evropské novince.
Rozdíl mezi holátkem a plnou cca 200t., slušný.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Emel
Emel
No uvidíme. Na fotce dobrý, ale viděl jsem nějakou černošedou na cestě (v době, kdy byly první fotky)... a to teda za druhej pohled nestálo (kdyby to nebyla tak horká novinka).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Taky jsem to potkal, vypadá to jinak, ale vlastně ani né tak extravagantně, jak jsem čekal, pořád víc vyčnívá třeba Multipla :D
ProchyToman
Devil jako ďábel? Krásný. Odhaduju dítě z narušený rodiny. Pomohl bych, pěknou levačkou z otočky na ouško a ono by se v tý makovici rozsvítilo. Mucinky parchante.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Nohou nebo rukou? Na playstationu jde oboje. :-!
Se nerozčiluj, je to šašek.
Koukni, už jsem ho nakrmil.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Až tak hluboko? Ale notak, to snad nemáš zapotřebí a zrovna jemu :no: 8-s
Avantime
Tak tomu hybridu ste museli pekne nakladať, keď ste to vyhnali nad 11 litrov. :D Ja som s ním jazdil za 5,7 litra. Je pravda, že časový sklz a rýchlejšie tempo nakoniec vyhnalo spotrebu na 8,2 litra, ale stále myslím celkom fajn. Všetko len okresky.

Teda fajn...tento hybrid je na jazdenie v meste, na okresky či diaľnicu ho netreba, tam radšej diesel. Skôr je haluz, že sú tam takmer rovnaké emisie CO2. Ale tie zaujímajú akurát tak tých v Bruseli a zbytočne.

Ale späť k autu. Veľmi sa im tento nový Tucson podaril, len som si žiaľ nevedel nájsť ideálnu polohu za volantom. Žiadalo sa mi dať ešte trochu nižšie sedadlo, než to bolo možné a vodič sedí nejak moc nacapený na lakťovej opierke, ktorá je pomerne vysoko a keďže je pevnou súčasťou stredového tunela, nedá sa nastaviť. Zas to robili podľa nejakého Aziata.

Inak tomu nemám čo vytknúť. To spracovanie interiéru a žiadne vŕzganie...Kuga, uč sa.
Anonym
Obecně novinářský spotřeby bejvaj strašný.
Nikdy jsem to nepochopil.
webpaja
Hén, hén, hén...nejsem novinář a nebudu se chovat tak, jak normální uživatel a pěkně si zaprasím. Sice nebudou relevantní data, ale já se svezl ;-)
Freddka
Naprosty souhlas, novinarske spotreby jsou o mnoho vyssi nez je realita, pokud nejezdis jako hovado ... ahaaa mozna v tom to bude :-)
Avatar - palix
palix
Je to celkom veľké auto = má vyššiu spotrebu. Minule som kdesi pozeral test Hondy CRV hybrid. Spotreba bola na diaľnici tiež pomerne vysoká. V meste celkom OK na veľkosť auta.
Povedal by som to takto - kto chce nízku spotrebu, nekúpi si SUV ;-). Corolla hybrid bude úspornejšia, kombi porovnateľne veľké, ak nie väčšie.
bobojoe
Je fakt, ze za timhle autem se kazdy ohledne, ale podobne jako za Multiplou.
jam2015
Pán Bureš, a ešte aké tlačítka poznáte? ;-)
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ještě ta mechanická, jame.
traveldrive
Každopádne to bude veľmi dobré auto, Kórejčania sa rokmi dotiahli na zbytok sveta a patria dokonca k tým najlepším. Aj keď SUV nemusím, nedá sa nepochváliť, aj keď dizajnovo mi oveľa viac sedí Sorento, toto je predsa len trochu divočina.
Avatar - palix
palix
Kórejci sú jasným "očividným" príkladom zlepšovania sa. Keď si spomeniem na Kiu Pride, Spehiu... z 90-tých rokov. Ešte aj prvé Hyundai i30 bolo dizajnovo celkom nevýrazné. Dnes robia kórejci veľmi pekné autá. Dokonca sa sem tlačí Ssangyong, ktorý tiež nevyzerá nejako hrozne (v porovnaní so starým Ssangyong Musso :-! ).
webpaja
Rád se přesvědčím osobně. Po pochvalných testech předchozí generace jsem byl celkem rozladěný z absolutní rozblemcanosti a gumovosti na čemkoliv jiném než rovných nebo dálničních úsecích. Chvála na ix35 mi pak přijde naprosto k smíchu. To bylo jedno z nejhorších aut, která se mi kdy dostala do rukou a upřímně to neuměla obhájit ani nízká cena.
Avatar - iudex
iudex
Ono zase okrem Rohypnola jazdné vlastnosti minulého Tucsonu nechválil nikto, oceňovali sa iné kvality, ale podvozok zrovna nie. Ale ten medzigeneračný pokrok je u každého modelu Hyundai (aj Kie) veľký, posledné modely sú všeobecne chválené aj jazdne, a to aj na britských weboch, ktoré tradične kladú na jazdné vlastnosti dôraz. Osobne som najviac zvedavý na faceliftovanú i30N a novú i20N (keď už bežná i20 zvíťazila v britskej porovnávačke nad ich miláčikom Fiestou).
westeros
Nic moc, krome cervene jsou tam jenom dva vyblite odstiny + seda. Stejne to ma treba Peugeot 5008
Avatar - iudex
iudex
Nič neprekoná Golf R, okrem základnej bielej len čierna a modrá (rozumej: 10 z 10 Golfov R na cestách budú modré).
traveldrive
Ani ten nemá na Ford T - môžete si vybrať akúkoľvek farbu, ale musí byť čierna... ;-) Ale to je už hlboká minulosť.
Arese
... je nový Tucson v každém případě. Ale pokud odhlédnu od opravdu ošklivého volantu, tak zcela zásadním nedostatkem je absence pořádného turbodieselu 2.0 CRDi, dejme tomu se 110 kW a 320 N.m. A právě obdobným motorem 2.0 TDI (a taky nekontroverzním, pomalu stárnoucí designem) má Tiguan obrovskou výhodu!
IPace
ta spotreba je hodne divna, kdys se clovek podiva na testy jinde na netu, tak spotrebu u hybridni verze hlasi vesmes pozitivni v prumeru pod 7 litru a vetsinou i uvadi ze pri tom letmem testovani kdy na to maji ted jen par hodin a da se to oznacit spise za prvni jizdu nez testovani, je spotreba vyzsi neb auto celkem trapej kvuli nataceni a treba zkouseni pruznosti a podobne

ja se zatim svezl jen benzinovym MHEV kterou maj u naseho dealera na showroomu a nechali me svest kdys jsem jel na garancku s firemni i40, a svitilo tam pri necele tisicovce najezdu prumer 6,8, takze bych cekal ze ten samej motor s plnohodnotnym hybridnim ustrojim si vezme jeste o chlup mene a nebude problem se drzet v prumeru pod 6 litry, zvedavej jsem ale spise na plug-in, ten bych mozna i zvazoval do firmy na poskakovani po okoli