Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejhorší auta všech dob podle redaktorů Auto.cz

Jaká jsou podle redaktorů Auto.cz nejhorší auta, která kdy testovali? A jako vždy, podělte se s námi v diskuzi o vaše propadáky.
Zpět na článek
3. 1. 2021 19:31
3. 1. 2021 19:35
3. 1. 2021 19:53
3. 1. 2021 20:15
3. 1. 2021 20:35
4. 1. 2021 08:59
4. 1. 2021 09:22
4. 1. 2021 09:26
4. 1. 2021 09:23
4. 1. 2021 10:10
4. 1. 2021 10:14
4. 1. 2021 10:29
4. 1. 2021 10:33
4. 1. 2021 11:26
4. 1. 2021 11:47
4. 1. 2021 10:14
4. 1. 2021 21:31
3. 1. 2021 20:39
3. 1. 2021 20:40
3. 1. 2021 21:07
3. 1. 2021 21:12
3. 1. 2021 21:35
3. 1. 2021 21:43
3. 1. 2021 22:36
4. 1. 2021 08:45
4. 1. 2021 10:00
4. 1. 2021 10:08
4. 1. 2021 10:11
4. 1. 2021 10:15
4. 1. 2021 10:34
4. 1. 2021 16:15
4. 1. 2021 20:56
4. 1. 2021 08:45
4. 1. 2021 09:01
4. 1. 2021 10:13
4. 1. 2021 14:32
5. 1. 2021 10:14
4. 1. 2021 11:31
3. 1. 2021 18:44
Nejhorší je přece pédé :-)
A TESLA !!!

v budoucnu i EPL Kár.....
Rozbalit vlákno
0
3. 1. 2021 19:31
Chlapi
docela zajímavý výběr u všech. Dá se s tím hodně souhlasit :yes:
Jen tak na okraj - jezdil někdo s Probe II?
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 19:35
Re: Chlapi
Ne, ale vždy se mi to líbilo :D
3. 1. 2021 19:53
Re: Chlapi
No mě právě taky.
A jednou jsem ho chvíli měl...nejnepoužitelnější sporťák. Design ale dobrej, to je fakt.
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 20:15
Re: Chlapi
A co Cougar? Ten prý už vůbec není sportovní, ale jeden čas se prodával za zajímavé ceny s tím V6 2.5, což je dost a živý dobrý motor i na dnešní poměry.
3. 1. 2021 20:35
Re: Chlapi
Toho jsem nikdy neměl ani neřídil.
Nemohu sloužit.
Na rozdíl od mnoha zdejších rozumbradů moc často nekomentuju, co neznám.
To probe mělo snad základ v Xedosu a mrtvější motor od středních otáček jsem už nikdy znovu neviděl.
Avatar - Dinar
4. 1. 2021 08:59
Re: Chlapi
Cougar 2,5 V6 jsem zkusil, není to sporťák, ale velmi pohodlné gétéčko, i když na gétéčko to nemá extra silný motor, každopádně nejede špatně, má to šestiválec, což beru jako bonus, podvozek jakkoliv pohodlný, je jistý, trochu se naklání, ale drží, dokonce bych řekl, že jestli mě na tom autě něco příjemně překvapilo, vzhledem k us původu, pak to byl pěkně fungující podvozek. Akorát ten new age desing není pro každého, mě se celkem líbí, v nějaké tmavší barvě na jednoduchém designu kol, proč ne, dnes to bude za pár šupů. ;-)
Avatar - Emel
4. 1. 2021 09:22
Re: Chlapi
Cougar je platforma Mondea, ne?
Avatar - Dinar
4. 1. 2021 09:26
Re: Chlapi
Aha, no, tak pak to není takové překvapení.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 09:23
Re: Chlapi
Nemá to podvozek z Mondea mk1/2? Ten motor jsme zkoušel v mk2 a na dnešní poměry je to jízdní zážitek, kdy motor na dvojku letí kilo a ještě má sílu :D

Díky za zkušenost.
4. 1. 2021 10:10
Re: Chlapi
Cougar 2,5 jsem měl asi rok a skončilo to jeho zadřením a sháněním nového motoru. Nebyl jsem sám, kontrolka mazání fungovalo za minutu dvanáct, v jednom okamžiku problikla v zatáčce a v tom druhém o dva kilometry dál už bylo auto zadřené... jinak to prostě bylo Mondeo coupé. Spotřeba mezi 8-10 litry a nějak extra to nejelo. Ale vypadalo to skvěle... na tehdejší dobu.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 10:14
Re: Chlapi
Nevím, jaké máš měřítko, ale Mondeo s tím motorem sprintovalo na stovku za cca 8s, to není špatné ani v dnešním pohledu. O zadírání jsem taky slyšel.
4. 1. 2021 10:29
Re: Chlapi
No nebyl to sporťák. Nevím, jaký motor mělo tehdejší Mondeo ST? možná tentýž? Každopádně to byla doba atmosférických jednotek a osmiválec "nebyl na místě":)
kolega měl tehdy E46 330i a to jelo samozřejmě úplně jinak...
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 10:33
Re: Chlapi
ST 200 mělo stejný motor, ale upravený na 150 kw. ST 220 pak 3.0 V6. Jasné, ta 330i byla o "trochu" silnější :)
4. 1. 2021 11:26
Re: Chlapi
E46 330i měla 231 koní... řekl bych, že menší hmotnost hrála hlavní roli.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 11:47
Re: Chlapi
Cougar 170, to je rozdíl jedné tehdejší Fabie.. + hmotnost..
Avatar - Emel
4. 1. 2021 10:14
Re: Chlapi
Jo, i v tomhle to bylo Mondeo... Mondeo ST mělo úplně stejný problém, známý vyměnil motor u dvou aut v záruce.
Avatar - lamal
4. 1. 2021 21:31
Re: Chlapi
no to bude asi tym, ze niektorym autam svieti kontrolka mazania ked je oleja malo a niektorym ked spadne tlak mazania co v preklade znaci, ze motor nemaze... ak je to pocas nakládky vo vysokych otackach tak je to smolík... preto sa u niektorych aut kontroluje pravidelne olej na merke oleja a nespolieha sa na to, ze ked zasvieti mazanie dolejem :D
Avatar - Emel
3. 1. 2021 20:39
Re: Chlapi
Probe II je Mazda MX-6, ne? To by nemělo bejt úplně marný... samozřejmě teda s vědomím toho, že to je relativně velký FWD kupé.
3. 1. 2021 20:40
Re: Chlapi
Jo píšu níž...myslím že Xedos. Nebo jak se to jmenuje.
Musí to bejt křáp.
Avatar - Emel
3. 1. 2021 21:07
Re: Chlapi
Myslím, že ne... Xedos stál trošku bokem, byl to takový malý pokus o luxusní brand v rámci Mazdy... a vlastně to byla dvě auta - menší Xedos 6, ta se mi hodně líbila (nízká světla, dynamický design), dělala se 1.6 a pak s dvoulitrovým šestiválcem... a Xedos 9, která měla jako nejčastější motorizaci 2.3 s nějakou variací na millerův cyklus (Comprex se tomu myslím říkalo). Ta už tak pěkná nebyla... a tam se možná taky montoval ten 2.5V6... ale určitě to auto nemělo s MX-6 a Probe moc společného.
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 21:12
Re: Chlapi
U nás na sídlišti stojí jedna 6tka ve vínové metle, myslel jsem, že je to auto vrak, ale nedávno se pohnul :D Kdyby si chtěl... Mně se to taky vždy líbilo...
Avatar - Emel
3. 1. 2021 21:35
Re: Chlapi
Svrbí mě prsty vzít nějaký sporťák, rwd manuál... ale reálně na to nemám čas, tak si zatím nechávám zajít chuť. BRZ, RX-7, možná i nějaká 330i apod... kdyby přišla správná nabídka ve správný čas, nechal bych se ukecat.

Xedos je hezkej, jenže... co s tím?
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 21:43
Re: Chlapi
Asi na nějaké víkendové povozeni klidným tempem, ale jinak chápu :)
Avatar - idam.i
3. 1. 2021 22:36
Re: Chlapi
Comprex bol diesel.Xedos 9 mal motor 2,5 V6 rovnaký ako Mazda626 a druhý bol tiež 6válec 2,3 Miller cyclus.
Tú V6 som mal v 626ke a mŕtva nebola. ;-)
Avatar - Emel
4. 1. 2021 08:45
Re: Chlapi
Hele nemyslím. Myslím, že Comprex se právě jmenovala ta variace na Millera v benzínu. Diesel v té době nic speciálního neměl... a v Xedosech pokud vím nebyl (ale to si nejsem jistý).
Avatar - idam.i
4. 1. 2021 10:11
Re: Chlapi
Daj si do Googla :
Mazda 626 2,0D Comprex
Avatar - Emel
4. 1. 2021 10:15
Re: Chlapi
Jak koukám na ten svůj link, tak Comprex je ten způsob přeplňování, který teda byl asi použitelný pro benzín i naftu... já znám tu 2.3 v Xedosu, ale asi to teda byla i nafta... zajímavý :yes:
Avatar - idam.i
4. 1. 2021 10:34
Re: Chlapi
Myslím,že to bola len nafta.Benzín bol atmosféra.
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 19:34
Těžká disciplína
Kdybych já měl vybrat nejhorší auta, kterými jsem jel, tak to bude těžké, ale asi:

Nejhorší auto, co jsem jel a neřídil byl asi troska (š1203)

A z těch, které jsem řídil to bude asi Mitsubishi ASX (tak nijaké auto jsem dlouho nezažil), Kia Sportage 1.7 CRDi (tuším, druhá generace, ta hezká), opět nijaké, podvozek otřesný a motor mrtvý. Rozporuplnný byl i Superb 2 liftback 2.0TDI 125kw, silný motor, ale ve vyšších rychlostech nejistý, kroutící se podvozek, hluk na palubě a to nemluvím o ranách od podvozku na ošklivé silnici.
Rozbalit vlákno
76
Avatar - Stejsn
3. 1. 2021 19:53
Re: Těžká disciplína
S troskou souhlasím (jednu vlastním).

A se Supem II taky, výše uvedená motorizace mě nepěkně vytrestala - PRASKLA za jízdy klikovka!!! Měl jsem hodně co dělat, abych to na dálnici se zakouslým motorem někam nenapálil!
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 20:02
Re: Těžká disciplína
Já s tím najezdil služebně docela dost, v loni ve 220 tisících v Holandsku se z toho začalo bíle kouřit, ale jelo to, dojel jsem domu, pak šla pryč, ani se neřešilo, co to bylo :D.

Ale ten motor jezdil dobře, už to byl CR první, uměl jet za 6,5 a neměl problém držet 200. Dieselgate motor no :D
Avatar - WinDiesel
3. 1. 2021 20:18
Re: Těžká disciplína
125 kW byl myslím před-dieselgate motor
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 20:23
Re: Těžká disciplína
CR verze už ne, ta se dávala někdy od 2009
3. 1. 2021 20:36
Re: Těžká disciplína
Byla to slabina těch motorů.
Na vině byla většinou optřebovaná dvojhmota, která pouštěla na kliku vibrace.
Pak se to stalo. Někdy byla klika prasklá a jelo to dál, drželo to v ložiskách atd.
Ale to není jenom Superb.
3. 1. 2021 19:55
Re: Těžká disciplína
No za me v posledni dobe vede Skoda Rapid...

Ale priznavam, ze v posledni dobe auta moc nestridam. A podvozky zakladnich H/K budou podobne spatne.

Jen kdyz je spatny Citroen, tak o tom budeme cist jeste deset let.
Ale kdyz je spatna skodofka.. To vlastne na tomto serveru neni mozne. :D

A Citroen premii neumi, narozdil od Cupry.
Nutno zminit. :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 20:03
Re: Těžká disciplína
Rapid jsem neřídil, ale jel 2x, jednou začátek produkce a jednou jeden z posledních, oba příšerný podvozky, respektive hluk a rány.
3. 1. 2021 21:09
Re: Těžká disciplína
Jj, kdyz se snoubi prisernej podvozek, se straslivym (snad krome spotreby) TDI a k tomu interier na urovni Dacie (nic ve zlym, proste low-cost), tak je to pro me katastrofa.
Avatar - twistedTSD
3. 1. 2021 22:01
Re: Těžká disciplína
Mám zkušenost se dvěma Rapidy + předváděčka, vše konec výroby. Podvozek asi na poměry třídy není komfort sám, ale kostitřas taky ne. Jízdní vlastnosti nejsou špatné, dokud se držíš v rozumných limitech, v opačném případě se to auto promění v neovladatelnou loď.
Avatar - Mikesus
3. 1. 2021 22:44
Re: Těžká disciplína
Ja jezdil ve 3 různých rapidech z celého období výroby. A kostitras to rozhodně byl, kazdy z nich. Vůbec jsem netušil, jak nerovný povrch ma pražský okruh. Mel bys vyzkouset i něco jineho..
3. 1. 2021 23:17
Re: Těžká disciplína
Rapid je proste katastrofa, auto za trest. Vieš si predstaviť ten šok mojej chrbtice, keď doňho presadnem z Berlinga...
Avatar - twistedTSD
3. 1. 2021 23:36
Re: Těžká disciplína
Rozhodně není pravda, že je Rapid z konce výroby stejný kostitřas jako zezačátku. Pozdější Rapidy jsou měkčí, což se asi projevuje na rozevlátém podvozku ve vysokých rychlostech.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 05:49
Re: Těžká disciplína
Jezdil jsem MY 2018 s 1.0 Tsi dsg a každý retarder jsem cítil.. Jestli to pak ještě upravili, to netuším, ale tohle byla hrůza. A bylo to po Praze, žádné vysoké rychlosti
Avatar - twistedTSD
4. 1. 2021 17:20
Re: Těžká disciplína
Tak taky záleží jaká kola, už šestnáctky mají nízký profil. Mimochodem, retardéry jsem cítil i v C5.
Avatar - lamal
4. 1. 2021 21:45
Re: Těžká disciplína
Jazdil som pred FL rapid na 16 215 45 s TDI a pak druhy po FL a ani jeden nebol kostitras... aj ten na 16 tlmil nerovnosti vytecne a nemlatil... po 250 tis km v interieri nic nemlatilo, kvalita bola niekde na urovni fabie 2 akurat horsie odhlucneny, hlavne chrochtadlo .... je zaujimave, ze su tak rozporuplne dojmy z Rapidov, paradoxne ten pred FL na 16 kach jazdil najlepsie aj co do komfortu... asi mal lepsie tlmice oproti verziam s uzsimi a mensimi kolesami
3. 1. 2021 20:07
Re: Těžká disciplína
Ahoj, za mě
Absolutní vítěz bylo yugo 1.3efi 50 kW. Převážel jsem ho přes Prahu. To že brzdilo pořádně jen levé přední kolo byl jen začátek...
Další tentokrát moderní je poslední generace Subaru Forester. Motor E-Boxer🥴 nejede, veliké množství asistentů kéruje do řízení... Připadal jsem si v něm jak nesvéprávný blb..
Poslední je aktualni Subaru Impreza 1.6 84 kW. Vůbec nechápu, proč tam takový motor je. Rozjedete se, plyn tak v polovině, motor funí a když se podíváte na tachometr jedete 60km/h... Od šestnáctistovky jsem nečekal moc, ale tohle mě vážně překvapilo...
Avatar - WinDiesel
3. 1. 2021 20:19
Re: Těžká disciplína
YUGO mělo v USA stejnou pozici jako Š105 v UK.
3. 1. 2021 20:28
Re: Těžká disciplína
Š120 byla ve srovnání s yugem luxusní vůz. Držela pohromadě, neteklo do ní, dokázala jet rovně bez velké snahy, brzdila... Však tak dneska získává na ceně. Yugo už nejezdí snad ani v Bosně..😉
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 20:39
Re: Těžká disciplína
Bosna je muzeum Mercedesu, tolik starých 190 a 124 jsem snad nikdy neviděl :D
3. 1. 2021 21:29
Re: Těžká disciplína
Byl jsem několikrát pracvně v Albánii. Tam se říká, že každý albánec musí mít 3 B:
1) Bunkr /Hodža dal rozkazem, že každá novostavba domu musí mít bunkr pro případ WW3/
2) Bar /jsou právě v tech bunkrech ;-) /
3) Benz - je tam asi největší trh s kradenými Mercedesyv Evropě
;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 06:28
Re: Těžká disciplína
V Albánii jsem sice nebyl, ale značnou část Balkánu jsem navštívil, takže minimálně co se týká vozového parku se shodneme :D Ještě bych dodal, že na milost se berou i BMW, samozřejmě vše ideálně v naftě to novější s vykuchanými filtry :D
Avatar - palix
4. 1. 2021 21:11
Re: Těžká disciplína
Kedysi som videl "Top Gear albansky special" (16×03 / rok 2011)- super program ;-). Mali aj Yugo a každý domorodec mal Mercedes - často bez zámkov (kufor, dvere) :-)
Avatar - Mikesus
3. 1. 2021 22:45
Re: Těžká disciplína
To teklo i do jednickove fabie.
Avatar - Beefcake
4. 1. 2021 09:36
Re: Těžká disciplína
Ako pises, keby si nebol blb, tak si jednoducho (na rozdiel od inych znaciek) vypnes to, co nechces.
Avatar - palix
4. 1. 2021 21:14
Re: Těžká disciplína
Možno na tých Subaru išiel iba nejaký krátky úsek a neboli jeho = človek často nevie, čo sa kde vypína a ani nemá čas sa tým zabávať. V podstate každé auto sa ovláda nejako ináč. Tiež by sa mi nechcelo "vŕtať" sa v cudzom aute - nejako by som pretrpel cestu a auto vrátil.
3. 1. 2021 20:45
Re: Těžká disciplína
Citroen dělal světovou prémii a avantgardu desítky let.
Uslintaná Cupra je vedle starejch Citroenů jako hromádka hnoje.
Cupra je prémie jen pro BYkupce.
3. 1. 2021 21:04
Re: Těžká disciplína
To byla reakce na to, covstoji v clanku!
Proto ty palce dolu.

Cupra je podle me mnohem mene premiova, nez DS...
3. 1. 2021 21:05
Re: Těžká disciplína
JJ, už jsem to pochopil.
Pro mě jsou out obě značky.
Omlouvám se, nepochopil jsem to hned, jaks to myslel.
Avatar - _Karel_
3. 1. 2021 21:24
Re: Těžká disciplína
Má recht. Věta "Udělat prémiovou značku na mainstreamové technice nemusí být špatný nápad (třeba nejnověji Cupře to zatím jde velmi)" - to je podle mě hodně hodně hloupej názor.
Avatar - Emel
3. 1. 2021 21:22
Re: Těžká disciplína
No... zbytečný jsou obě značky. Ani Citroen ani SEAT nějak nezáří a sebrat z nich jakousi "smetanu" a hrát si s ní na prémii je zcestná myšlenka, v obou případech dělající více škody pro hlavní značku než užitku pro tu novou (podle mě).
Cupra je aspoň technicky v rámci toho mainstreamu dejme tomu top - 4x4, motory 300k a tak...
DS klidně vyrobí vlajkovou loď (tehdy) DS5, hodí na to 19" a vlečnou zadní nápravu... takže to auto jezdí regulérně hůř než většina mainstreamu, samozřejmě včetně "obyčejné" C5. Od té doby na to mám averzi, větší, než na Cupru - protože Cupra je sice brand na prd, ale tou optikou value / money může dávat smysl.
3. 1. 2021 21:33
Re: Těžká disciplína
Mne se treba na DS hodne libi (a libily...) ty interiery, ktery vypadaji skutecne luxusne.

Technicky by na tom DS s hybridy a pozdeji s EV nemusely ty auta byt tak spatne.

A francouzsky design je mi mnohem blizsi nez spanelsky...

PS SUV s 300k a 4x4 bez hybridu uz me vubec nezajima. ;-)
Pro tebe je to mozna top. Ale DS nabizi (podle me) vic.
https://www.auto.cz/…in-hybrid-133835
Avatar - Emel
3. 1. 2021 21:43
Re: Těžká disciplína
Pro mě je základ to, jak to auto funguje, jezdí.
Cingrlátka, kůžička... to je pozlátko. Dobře, jako bonus proč ne... ale musí být ten základ v pořádku.
Možná se jim to blbě sešlo... že na jedné straně prodávali C5 s pneumatickým podvozkem a 3.0 naftou... a vedle toho luxusní kýč s vlečkou vzadu... ale pro mě je tohle neodpustitelný... a bude mi asi chvíli trvat, než bych byl ochotnej nechat se spatřit v autě s DS na kapotě, protože pro mě je image DS = značka, co staví formu nad funkci - a to se mi příčí.
Cupra... v Cupře ST jsem málem skončil (samozřejmě ještě od SEATu)... prostě proto, že to byl kombík s 200kW+ za rozumný peníze... a tohle jakž takž platí i nadále.
3. 1. 2021 21:56
Re: Těžká disciplína
DS asi vetsinou necili na petrolheada. ;-)
Jestli se neurazis...
Pro tebe neni a neni na tom nic divnyho.

DS ma kvality jinde.
Ja bych rekl, ze cili primarne na zeny. :-)
Avatar - Emel
4. 1. 2021 09:20
Re: Těžká disciplína
Urazil bych se, kdyby sis myslel opak :-D
Kdybych nebyl petrolhead a moc mě nezajímal výkon a chování na limitu a tyhle blbosti... tak bych chěl komfort. Tak jak to má ta C5 - taky má jízdní vlastnosti jako cihla vystřelená z praku, ale komfort (akustický i podvozkový) je bez výhrad. A prémiová DS5 to měla umět minimálně stejně. Howgh ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 06:30
Re: Těžká disciplína
U DS je škoda, že jim chybí ta technika, protože jinak umí vypadat velmi slušně... až si říkám, k čemu DS, když takto mohli prodávat rovnou Citroeny, jelikož aktuální produkce Citroenu je tedy alespoň pro mne značně nepochopitelná...
3. 1. 2021 23:18
Re: Těžká disciplína
Cupra má byť prémiová? Nemá to byť skôr športovejší derivát Seatu a "auto emoción"?
Avatar - Blue Sun
3. 1. 2021 19:57
Re: Těžká disciplína
Přidal bych k tomu Fabii II. Jednak dost mizerný výhled ven skrze (pro mě) malé okno, jednak opravdu nedobrý pocit z chování v zatáčkách. Kvůli té výšce jsem měl neustále pocit, že se to auto každou chvíli chce převrátit, i když podvozek třeba držel dobře. Nedalo se na to zvyknout. Pak první generaci Thalie a druhý Logan... Jako jo, chápu, levná auta, ale rozhodně jsem se v tom necítil bezpečně. Ani aktivně, ani pasivně.
A peklo všech pekel, Praga V3S.
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 20:04
Re: Těžká disciplína
Ta mi nepřišla tak hrozná, kombík nebyl vyloženě špatný. Já bral fakt špatná auta, těch je dnes už málo.. nebo špatná vůči konkurenci :)
Avatar - Blue Sun
3. 1. 2021 20:10
Re: Těžká disciplína
Možná kdybych zkusil to ASX, mluvil bych jinak. Ale s Fabií jsem měl tu pochybnou čest v práci a jsem rád, že jsme je už nahradili za trojkové.
No a pak tedy ještě jedna hrůza, všechno s motorem 1,4 TDI. Odpornější motor snad nikdy nikdo nevymyslel. :-( Nejede to, klepe se to, žere to a hluk jak v tanku.
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 20:14
Re: Těžká disciplína
No, Fabii bych asi žádnou, mimo nějakých těch 1.0MPI Junior asi neoznačil za špatná auta, vždy nabídla prostor, slušný interiér a nějaké takové neutrální jízdní vlastnosti. Jasné, že to nesmíš srovnávat s něčím z jiných tříd.
3. 1. 2021 21:27
Re: Těžká disciplína
Ja som s prvou pojazdil dosť, z môjho pohľadu nič moc so žiadnym bežným motorom. Najotrasnejšia bola s vyššie spomenutým 1.4 TDI, to bez debaty. Mňa tam inak iritovali hlavne hrubé A-stĺpiky, za ktoré sa schoval slon (dvojka mala snáď ešte hrubšie, ale nie toľko sklonené, tak mi prekážali menej), roh stredového panela, o ktorý som si večne udieral pravé koleno a hranatá radiaca páka, ktorá mi do ruky absolútne nesadla. Najhorší zo všetkého bol ale absolútny akustický diskomfort, na zlých cestách alebo s pootvoreným oknom to auto dunelo a zaliehalo mi v ňom ušiach - bez ohľadu na motor. Naviac to bol z hľadiska priestoru voči predchádzajúcej Felicii krok dozadu, takže to auto som naozaj nemal rád.
Avatar - Mikesus
3. 1. 2021 22:52
Re: Těžká disciplína
Jobto dunění bylo hrozne, clovek musel držet otáčky nad 2000, aby se toho vyvaroval. Taky mi občas zalehly usi. Ale jinak vykonovr byl naprosto v pohodě. Ja s nim nemel problémy. Tedy s motorem, pokud nepočítám ze utíkala chladici kapalina a nikdy nepřišli na to kudy a ze alternátor byl slabý a za studena zhasinala cela palubka.
4. 1. 2021 01:53
Re: Těžká disciplína
Výkonovo ako čo. V tej dobe boli k dispozícii ponajviac atmosféry a potom už spomínaný traktor 1,4 TDI. Hlavne mi to auto prišlo ťažkopádnejšie ako predchádzajúca felda, určite k tomu prispel aj výrazne horší výhľad a sedadlo vodiča nalepené na dverách, že mi tie dvere zavadzali a najradšej by som ich vykopol. Inak technicky to bola samozrejme lepšia kvalita ako Škody dovtedy, akurát si spomínam na dosť častú výmenu žiaroviek a opravu zámkov vo dverách, tie sa rady zasekávali.
Avatar - WinDiesel
3. 1. 2021 20:21
Re: Těžká disciplína
Pleteš si motory 1,4 TDI PD a 1,4 TDI CR. CR jsou bez problémů.
3. 1. 2021 20:32
Re: Těžká disciplína
Ne ne. 1.4 TDI cr má problémů dost - odchází dvouhmotove setrvačníky, zalepují se termostaty a motor po přehřátí mívá popraskané vložky válců, zkroucené bloky atd. Však ho taky nenabízeli dlouho...
Avatar - Blue Sun
3. 1. 2021 20:35
Re: Těžká disciplína
CR byl možná o něco méně hlučný, ale zbytek platí stejně.
3. 1. 2021 21:30
Re: Těžká disciplína
Tak CR bol o čosi tichší a kultivovanejší, ale podobne boli tichšie aj jeho výkony. 1,4 TDI PD, keď si mu skočil na krk, tak reval a triasol sa, ale ťahal - s common-railom to bola voči PD pocitovo zdochlina.
Avatar - twistedTSD
3. 1. 2021 22:05
Re: Těžká disciplína
CR zdaleka nejsou bez problémů.
3. 1. 2021 20:43
Re: Těžká disciplína
ASX je stupidní, ve všem podprůměrné auto. Dostávám ho jako náhradní při servisu, ale i ta zkušenost stačí.
Jediné, co je na něm asi dobré bude jednoduchost, asi spolehlivost a samozřejmě cena.
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 20:49
Re: Těžká disciplína
Cena dnes možná ano, ale když jsme zkoušeli to Asx v 2019 někdy v létě, ještě s 1.6, tak za něj chtěli asi 550 tisíc a to bylo šíleně..
3. 1. 2021 20:51
Re: Těžká disciplína
Já vlastně nevím, co stojí. Ale jen mi tak připadá, že musí být levný. Jinak by bylo neprodejný.
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 20:55
Re: Těžká disciplína
Ten facelift se silnějším motorem a 4x4 nacenili lépe, ale momentální ceny taky neznám, jen vím, za kolik nám ho nabízel prodejce a to bylo s udychanou 1.6 atmo
3. 1. 2021 20:58
Re: Těžká disciplína
No tak zase jestli atmo, kulatej volant a klasická ruční brzda....
Stalo by to za to, hodit ho do tabulky! :-[]
Avatar - Ozzman
3. 1. 2021 21:06
Re: Těžká disciplína
Arese by si pošmaknul 😂do prvního kopce, to se Asx už moc nechtělo :D
3. 1. 2021 21:31
Re: Těžká disciplína
Tak technicky je to už tak trochu veterán, nie? Ale je fakt, že chválu naň som ešte asi nepočul. Iba ak od Toppera...
3. 1. 2021 22:11
Re: Těžká disciplína
Pokud vim, tak v USA je ASX pomerne uspesny. Ale jmenuje se jinak.
3. 1. 2021 22:13
Re: Těžká disciplína
A je to úplne to isté auto?
4. 1. 2021 09:09
Re: Těžká disciplína
Thalia byla taky poměrně úspěšná a za vynikající auto ji asi nikdy neoznačí. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 09:26
Re: Těžká disciplína
No, přitom Clio z kterého je odvozena je fskt dobře postavené auto. Ale nemontuje ho Turek no :D
4. 1. 2021 11:53
Re: Těžká disciplína
Ségra měla kdysi Clio IIG po FL a to nejezdilo špatně. Thalia byla fakt prapodivná, ale tak nějak jsem to od ní čekal.
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2021 20:29
Re: Těžká disciplína
Tak... přidělej na malé auto obří batoh, dej mu měkčí podvozek... to nemohlo dopadnout dobře. Odjel jsem s tím asi 2000 km a navždy stačilo.
Avatar - palix
4. 1. 2021 21:23
Re: Těžká disciplína
Na druhej strane - ak ponúkneme auto ako je Thalia na trhu, kde sú zlé cesty, po ktorých sa nedá jazdiť rýchlo, pomerne nedostupný servis (jednoduché auto = výhoda), chudobné obyvateľstvo..., tak zrazu aj Thalia môže byť predajný hit ;-). Presne na to bola Thalia navrhnutá.
Tiež by mi Thalia nevadila, keby cieľom mojich ciest bol 1x týždenne supermarket 3 km od domu, 3x týždenne záhradka - 5 km od domu a 1x kostol (3 km od domu) :-!. A samozrejme za podmienky, že auto by bolo pre mňa iba domácim "spotrebičom" na úrovni vysávača, žehličky... ;-).
Avatar - Ronault.
4. 1. 2021 15:04
Re: Těžká disciplína
Máme v práci respirátory a je na nich velké logo made in Turkey... Nenechává mě to klidným když vím co dokázali udělat s Cliem jak ho předělávali na Thálii :D
Avatar - Mikesus
3. 1. 2021 22:49
Re: Těžká disciplína
Ja mel 1.4TDI PD 59kw ve fabii 1. Kromě toho, ze to znělo a vibrovalo jako Zetor, tka spotřebu to melo nízkou a zátah taky dobry. Jen ty emise se tehdy neřešili.
Avatar - lamal
4. 1. 2021 22:36
Re: Těžká disciplína
Suhlas to vibrato a hluk bol priserny, ale ked sa to rozbehlo a malo to aspon 3ku a 2fis otaciek dalo sa... spotreba a pruznost bola solid.
3. 1. 2021 20:50
Re: Těžká disciplína
Praga V3S je blábol.
Je to vysoce specializované auto a ve své době ve své "třídě" jedno z nejlepších na světě.
Jasně, že se blbě řídí. Ale to bych sem musel dát všechny veterány a formuli, protože neměla klimu, byla diskomfortní a žrala.
Okamžitě se omluv Praze V3S! :-)
Nemáš jí co hodnotit!
Psí hlas do nebe nevolá! :-)
3. 1. 2021 21:17
Re: Těžká disciplína
Veterán - dodnes prakticky neprekonaný.
Avatar - Blue Sun
3. 1. 2021 22:21
Re: Těžká disciplína
Neomluvím, mám s tím dost svých zkušeností. Tvůj názor mě vůbec netrápí. To auto bylo slabé i ve své době a před dvaceti lety to byl zoufalý přežitek.
Má dobrou průjezdnost v terénu... když je prázdná. S nákladem nebo s nějakou nástavbou to auto nevyjede ani mírnější kopeček. Ovládání bylo slabé a neohrabané i na svou dobu a naprostý nevývoj to auto odepsal. To auto vzniklo z nouze a celé je nouzové.
A ty si plácej co chceš, na realitě to nic nezmění.
3. 1. 2021 23:22
Re: Těžká disciplína
Tak v tom sa hodne mýliš, kamarát, podnes to berú do lesa na drevo radšej ako traktor. A aj plne naložená "véeska" prejde skoro všade. Pomaly, za veľkého jačania, ale prejde aj tam, kde traktor nemá šancu. Príde mi to podobný prípad ako Š1203 - vo svojej dobe spása, a tým, že ju neboli schopní nahradiť modernejším strojom, dožila sa neuveriteľného veku. Nebola z najrýchlejších ani vo svojej dobe, to je pravda, ale jej kvality netkveli v rýchlosti. Nástupcu zo Slovenska mocipáni zatrhli. Ale šrot je to až dnešným pohľadom.
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2021 06:43
Re: Těžká disciplína
Samozřejmě. Taky bych do lesa radši vzal V3S než traktor, už jen proto, abych se nemusel zbytečně obtěžovat s vlekem. To je jediná výhoda nákladního auta proti traktoru. Jinak je to auto prostě přežité a bylo slabé i ve své době.
Další věc, kterou už jsem do předchozího příspěvku ani nepsal - to auto nemá brzdy! A k tomu naprosto tragický rejd. S ničím jiným se mi nestalo, abych křižovatku projížděl nadvakrát.
To auto je esencí zoufalství minulého režimu a jeho neschopnosti inovace ve smyslu "však to stačí".
4. 1. 2021 10:06
Re: Těžká disciplína
Ale áno, dnes to auto na ceste už skrátka neobstojí - naviac bolo robené hlavne do terénu. Rajd je mizerný to je pravda - je to daň prednému pohonu a svetlej výške, lepšie to vtedy skrátka urobiť nevedeli.
Nástupcom malo byť toto https://www.valka.cz/…6x6-Devin-t86082
Ako to dopadlo, vieš. 15 prototypov, výborné parametre, a čo to bolo platné...
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2021 13:17
Re: Těžká disciplína
Na silnici nestačilo ani v době zavedení, ale to byla zkrátka daň za slabý motor (taky zoufale nouzové řešení) a celkovou poddimenzovanost auta.
Děvín byl fajn projekt, jenže řešil pouze část nedostatků V3S. Zlepšil se na silnici, o něco lepší výkon v terénu (konečně vyjel i s nákladem), jenže ty základní konstrukční chyby zůstaly kvůli převzatým podvozkovým skupinám V3S neodstraněné. Takže prvním nástupcem byl až ROSS 6x6, resp. Tatra T-810.
Ani radši nemluvím o údržbě V3S, to bylo za trest. Některá místa se mazala pomalu po každé jízdě (byť to už bylo stářím aut), přístup ke všemu strašný.
Avatar - twistedTSD
3. 1. 2021 22:00
Re: Těžká disciplína
Z toho, co jsem poslední dobou zkoušel, mě nejméně zaujal XCeed PHEV. Prostě ten pocit z chování hybridního ústrojí nebyl vůbec pozitivní, i když to po zapojení obou motorů a s do červeného pole vytočenou 1.6 celkem jelo. Cena naprosto neobhajitelná.

Dále 301 1.6 FL. Vím, že je to low-cost, ale tak odtažité a umělé řízení jsem jinde nezažil, k tomu udušená atmosféra, která se musí týrat, aby trochu jela. Interiér zpracovaný asi na úrovni Dacie, cena ale trochu jinde.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 06:31
Re: Těžká disciplína
Tak u té 301 bych nečekal, že bude lepší, než Dacie :D Ja na jejího bratra CElyesse koukal co by na levnou ojetinu s automatem, ale nakonec mne nezaujala, výběr je tristní.
Avatar - twistedTSD
4. 1. 2021 17:27
Re: Těžká disciplína
Jenže 301 byla tuším o 90 tisíc dražší, ve výbavě "již od".
3. 1. 2021 19:54
Pridám aj môj výber najhorších
Súhlasím, že je na trhu čoraz menej áut, ktoré sú vyslovene prúser (také už vyslovene ani nenájdeme), ale teda tu je zopár mojich top najhorších, ktoré som za posledné roky šoféroval:

Mitsubishi Space Star
Ford EcoSport
Nissan Micra
Opel CrosslandX
Audi A1
Cupra Leon PHEV
Citroen C3 s atmo trojvalcom
Lada Vesta
Mitsubishi Outlander
Dacia Logan
Nissan Qashqai DIG-T 163 manual
starý Renault Captur 1,2 TCe 120 automat
Citroen C3 Aircross HDI manual

ešte by sa našli ďalšie, ale ako pri Citroenoch, Qashqai či Capture, už by išlo skôr o zlú kombináciu motora/prevodovky alebo slabej výbavy za veľa peňazí.
Rozbalit vlákno
3
3. 1. 2021 20:38
Re: Pridám aj môj výber najhorších
Crossland! Přesně!
3. 1. 2021 21:13
Re: Pridám aj môj výber najhorších
Spomínam si ešte na ZAZ Tavria - kúpil si ho jeden vtedajší kolega ako lepšiu alternatívu voči Favoritu... Šlo to do šrotu po 8 rokoch... https://auto-zer.com/…02-tavria-01.jpg
Avatar - palix
4. 1. 2021 21:59
Re: Pridám aj môj výber najhorších
Tavria bola za mňa asi jedno z úplne najhorších áut, ktoré sa tu kedy predávali. Ešte aj Trabant by som kúpil oveľa radšej. Tavriu som síce videl len zďaleka, ale niečo som o nej čítal :-!
3. 1. 2021 21:00
Peugeot 208 ???
Článek se jmenuje "Nejhorší auta všech dob" a někdo vybere auto , co se stalo autem roku a vybere ho jen proto, že je neschopnej si do něj správně sednout? :D :D Tak to měl borec teda štěstí, že musel jinak testovat samé naprosté skvosty, bez jediné chybičky :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
20
3. 1. 2021 21:04
Re: Peugeot 208 ???
Taky mě to překvapilo.
Asi bych to neřešil.
Jak patrno z odstavce o něm, Kolman ho zastřelil čistě za i-Cockpit.
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 1. 2021 21:14
Re: Peugeot 208 ???
Taky tam je korektně uvedeno, že žádné auto není průser a že to v případě 208 zavinil subjektivně nekompatibilní i-cockpit.
Avatar - Emel
3. 1. 2021 21:28
Re: Peugeot 208 ???
Jo... já to chápu, protože to mám stejně... taky pro mě auto, který mi nejvíc nesedlo, byla 208 (ovšem už té minulé generace)... ne že by to byla úplná katastrofa, ale já jinak fakt v ničem tragickém už nějakou dobu neseděl, takže na titul "nejhoršího auta" stačí iCockpit.
3. 1. 2021 21:36
Re: Peugeot 208 ???
Podľa mňa je tam dosť neprávom aj Citan - prakticky len za to, že to nie je prémia hodná Mercedesu.
3. 1. 2021 22:39
Re: Peugeot 208 ???
Bohužel, iCockpit rozděluje ... Já ho mám v 308 , ale úplně ten první ještě né plně digitální a popravdě už bych nic jiného zatím nechtěl :D a už netrpělivě vyhlížím novou generaci. Osobně beru takové ty řeči že nemůžu najít polohu za volantem spíš jako výmluvu. Mám 180 Cm a sezení jsem měl nastavené asi za 30 sekund naprosto lehce a právě 208 jsem zkoušel taky si do ní sednout v showroomu a žádný problém jsem nezaznamenal, oproti 308 to není moc velký rozdíl uvnitř vepředu....

Spíš to beru jako výmluvu autora a že mu nesedí Peugeot celkově, což jako může, ale je pak opravdu blbost psát článek nejhorší auto :D
4. 1. 2021 06:40
Re: Peugeot 208 ???
Sám přiznáváš polarizující i-cockpit. Pro spoustu lidí jediná překážka jinak podařených posledních generací Peugeotů.
Avatar - Emel
4. 1. 2021 09:09
Re: Peugeot 208 ???
Je možný, že každej chce sedět trošku jinak. Já sedím s nohama rovně před sebou, takže mi třeba nevadí široký středový tunely, ale ta 208 mi vadila.
Slyšel jsem, že 508 je udělaná líp... a to auto se mi líbí, tak bych měl motivaci dát tomu šanci.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 09:27
Re: Peugeot 208 ???
Tam mi to tak nevadilo, ale mimo vzhledu mi to auto nepřišlo nicim výjimečně tak, abych ho upřednostňil. Ale tím neříkám, že je to špatne auto.. Naopak.
Avatar - Emel
4. 1. 2021 09:45
Re: Peugeot 208 ???
Třeba ten interiér je jinak udělanej hezky, můj Swift je proti tomu těžkej oldschool...
Avatar - Ozzman
4. 1. 2021 09:59
Re: Peugeot 208 ???
To jo, i materiály jsou super, jen je to prostě jiné, ja už to tady někde psal, bral bych to jako služebák, v liftbacku, tam je mi fuk, jaké má místo vzadu, jaký má kufr, vypadá skvěle, motor 133kw HDI + 8st HDM byla slušná motorizace, podvozek taky velmi slušný. Domu bych si asi vybral něco jiného :)
Avatar - twistedTSD
4. 1. 2021 17:36
Re: Peugeot 208 ???
Taky mi nikdy nedělaly problém středové panely, i když v každém testu jsem se dočetl, že po vysednutí z daného auta redaktorovi upadla noha.
3. 1. 2021 21:15
Re: Peugeot 208 ???
Celý tento článok je trochu pomýlený, resp. jeho názov. Skôr by sa hodilo napísať "Autá, ktoré mi najviac nesadli" alebo "Najrozporuplnejšie autá", ako označiť ich za najhoršie.
Avatar - Emel
3. 1. 2021 21:29
Re: Peugeot 208 ???
Jo, to by bylo přesnější... aspoň pro některé volby (typicky tu i8).
3. 1. 2021 22:04
Re: Peugeot 208 ???
A CR-Z, kde jedina vada je slabsi motor.

Ke vsemu to bylo/je zrejme resitelny tovarnim turbem. :-)
https://www.autotrader.com/…ercharger-228720
4. 1. 2021 06:42
Re: Peugeot 208 ???
Spousta aut bude po úpravách lepší. CR-Z po krásných a perfektně jezdících předchůdcích CR-X nebyla tím pravým nástupcem.
Avatar - Emel
4. 1. 2021 09:12
Re: Peugeot 208 ???
Vada je možná i větší váha... prostě očekávání byla jinde, jako sportovní auto je to fail.

Ale začíná z toho být celkem zajímavá ojetina... auta pod 150t z roku cca. 2012... jako stylové auto do města to je zajímavý, protože designově se mi to auto líbí.
Avatar - lamal
4. 1. 2021 22:10
Re: Peugeot 208 ???
CRZ v tom zozname je blbost, okrem zaujimavej ceny to ma este dobry anticor a vybornu pasivnu bezpecnost, staci pozriet na crashtesty... za tie prachy, vyborne, bezpecne. spolahlive usporne male coupe.... pohon je vyborny, maly vtec je spravne tocivy, ma slusnu pruznost a hlavne manual... teda neviem kto z vas s tym jazdil, ja ano a myslim ze problem bol len to, ze prisiel moc skoro... baterky este neboli nutnost

Potesi, ze je primerane pohodlny na horsich cestach a je dobre ohdlucneny... prakticky netrpi ziadnym neduhom ako povodne CRX s 800kg. ktore sice vytecne jazdilo, ale to bolo tak vse na dnesne pomery.
Avatar - twistedTSD
3. 1. 2021 22:11
Re: Peugeot 208 ???
Název je samozřejmě takový, aby bylo hodně prokliků, ale je jasné, že takové hodnocení bude subjektivní.
4. 1. 2021 06:38