Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...že po dokonční této megafůze nedojde k rušení některých značek, modelů a výrobních závodů. To by to přece nemuseli vůbec dělat... Moc se bojím o Alfu i o výrobní program Fiatu (i když tam už to snad ani horší být nemůže...) 😒 😒 😒
Alfě a Fiatu to může spíš pomoci, bez toho spojení by obě značky šly taky postupně do zapomnění.
Já jen doufám, že si PSA neuvázalo k noze příliš velkou kouli. Pracovní morálka Francouzů obecně není slavná a Italů ještě dvakrát horší...
Já jen doufám, že si PSA neuvázalo k noze příliš velkou kouli. Pracovní morálka Francouzů obecně není slavná a Italů ještě dvakrát horší...
.... hlavně jde o mzdové náklady, kdy se prostě v Itálii absolutně nevyplatí cokoliv vyrábět.... Odboráři si vyjednali takové platy, že celý průmysl zničili.... :no: Marchione byl jediný kdo je byl schopný poslat do ***e a něco tam prosadit.... současnému managementu je to asi už jedno a raději prostě bude vyrábět jinde....
No já si myslím, že alfu taky zavřou. Možná ne hned, ale ta značka je mtrvá. Prodeje dlouhodobě katastrofální.
A tipují, že z Fiata udělají značku čistě na mini auta. Na víc jej nepotřebují. nebo udělaí ponechají stylovku500 a deriváty. Naopak si uvolní italský trh pro svoje kompakty a malé vozy. Francouzi a opel jsou tam dlouhodobě úspěšní. Co jim chybí je střední třída zejména pro evropu. Třeba posunou Opel trochu výš než je.
A tipují, že z Fiata udělají značku čistě na mini auta. Na víc jej nepotřebují. nebo udělaí ponechají stylovku500 a deriváty. Naopak si uvolní italský trh pro svoje kompakty a malé vozy. Francouzi a opel jsou tam dlouhodobě úspěšní. Co jim chybí je střední třída zejména pro evropu. Třeba posunou Opel trochu výš než je.
Tohle odbory nedovolí, i když je to bezesporu lákavá cesta. Alfa asi ještě nějakou dobu přežije, platforma se koneckonců může hodit i jinde (třeba i pro Dodge, určitě pro Peugeot).
Fiat přejmenují na "500". 😁
Fiat přejmenují na "500". 😁
wakantanka
Skôr to vidím tak, že Chrysler umožní cez svoju predajnú a servisnú sieť predávať produkty PSA v severnej amerike, na ktorú si minimálne Peugeot robí chute už dlho. Či to budú preznačkované, možno upravené Peugeoty alebo niečo z portfólia iných značiek, rozhodnú marketingoví stratégovia koncernu.
A co by PSA mohol predavat v USA? Pickupy a trucky nema, skutocne velke SUV tiez nie, Jeep a RAM sa uz predavaju a o 308 ci c3 s 1.2 motorom v USA urcite zaujem nie je.
USA nejsou jen pick-upy. 508 by zaujmout mohla, i když bude na tamní poměry malá. 5008 není špatná. 3008. Do budoucna něco na platformě Giulie.
2008, 3008, 5008, 508, možno niečo od DS, hybridy frčia aj v severnej amerike a oni ich už majú vyvinuté, urobiť niečo vizuálne bližšie americkému vkusu nebude žiaden problém a ani to nebude stáť nejakú horibilnú sumu. Nechať celú sieť dealerov len tak je ešte väčšia blbosť ako to skúsiť začať vyrábať aj tam.
To jhe blbost. I kdyby to zkusili neuspějí. Francouzský auta v americe nikdo nechce. Na to jsou moc hrdý. A rebranding cizích modelů většinou nefunguje, protože se úplně ztrácí identita značky. Viz Lancia Voyager, Eagle premier, Fiat 124 spider. Ale výjimky existují.
Ti jsou tak hrdí, že domácí značky vyklízí pozice na trhu sedanů, protože si je zabrali Japonci a Korea.
Sedany nefrčí v USA už ni japoncům a Evropanům, prodeje kelsaj všem.
USA ještě pár sedanů má, Dodge Charger, Chevy Malibu, Ford Fusion, Cadillac CT5, Chrysler 300 se pordávaj docela slušně, k tomu jsou tu ještě CT4, Lincoln Continental a doprodejové Impaly, Regaly, CT6, MKZ atd.
Většina lidí ale kupuje pikapy, suv a crossovery bohužel + kupé.
USA ještě pár sedanů má, Dodge Charger, Chevy Malibu, Ford Fusion, Cadillac CT5, Chrysler 300 se pordávaj docela slušně, k tomu jsou tu ještě CT4, Lincoln Continental a doprodejové Impaly, Regaly, CT6, MKZ atd.
Většina lidí ale kupuje pikapy, suv a crossovery bohužel + kupé.
A kto tu hovorí len o výmene loga? Najdrahšia položka pri aute je vždy technika, hybridy frčia aj v NA, SUV či crossovery trošku upraviť a hlavne vyrábať priamo tam nebude nič veľmi drahé. Viď nová Mokka a 2008, či 208 a Corsa. Laik si to ani nevšimne, že to je pod plechmi jedno a to isté auto.
Anonym
a krom Pacificy nepředstavili jedinný nový model, tak značka může těžko šlapat. Dojit donekonečna to, co vyvinul někdo jiný prostě nelze. Přesně to co sem tu tvrdil celá léta. Prodeje sou na úrovni 20% co byly kolem roku 2005 😄
Ne, nebude mi chybět, nezamáčknu slzu...
Brečet nebudu, ale přecejen, Chryslera mám z dětství díky modelu 180 pod kůží jako nóbl auto.... a i ta pozdější produkce se mi celkem líbila.... a dále si furt myslím že MPV je pro rodinu lepší auto než SUV.... no co už, život jde dál.... časem můžou končit i italské značky.... bude to smutné, ale furt jsou to jen plechovky.... a navíc auta stejně už ztratila charakter, takže je nakonec jedno, v čem se budu po dálnici plazit 120kmh s adaptivním tempomatem.... případně do čeho budu strkat kabel....
Žít v nostalgii čtyřicet let staré minulosti nemá smysl.
Delta na bázi Brava sice trošku trpěla tím průměrným technickým základem, ale díky delšímu rozvoru to bylo opravdu prostorné auto, podle mě velmi krásné a zároveň opět díky použití lepších materiálů to oproti Bravu fakt působilo dost luxusně.....
Jo, nástupce Lybry nebo Delty bych určitě do hledáčku zařadil.... bohužel, v nabídce je jako vždy velké ***....
Automotive je jen jednou z mnoha hořkých kapitol dějin Itálie.... ve finále za všechno může italská snaha o socialismus, že jako všichni se budou mít dobře a nikdo nebude makat.... a to prostě nemůže fungovat.... a v Itálii to krachne rychleji než kdekoliv jinde....
Co vlastne ma chrysler dnes? ... pacifica je sice fajn ale len jeden schopny model nestaci .... som fakt zvedavy ci chrysler prezije nasledujucu dekadu... ale nevidim to s nim moc ruzovo... v tomto mi hodne pripomina alfu... ma tiez podobny nezvratny osud