Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Nový Ford Mondeo vykreslen coby módní crossover. Opravdu jej čeká revoluce

43 komentářů

ptr078
Uplne zbytocne auto
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mrazik
Clanek doporucuji, krasne shrnuti faktu a desive, jak EU se chce stat zavislou na Cine. Ale hlavne, ze se budeme placat pozadech, jaky jsme borci.
Arese
Však už dávno říkám, že pseudozelená politika EU je její totální sebevraždou!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Čert vem malůvku, ale ten interiér - to je bída. Proč tablet před spolujezdcem? A jak drahý by bylo udělat za ním aspoň kapličku, aby tam trapně netrčel?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Toto je pruser a auto k ničemu. Prerostly hatchback, i ten interiér by mi nepřišel tak špatný, ani maska v US stylu, ale proč si kupovat velké auto, které není ani elegantní limuzína, ani praktické kombi a ani SUV.. Koncept stejný, jako EDGE (to přeci byl Crossover Mondeo), stejně jako podobné mainstreamove "luxusní" hatchbacky (vel satis, signum) i toto pohoří. A přitom mi pořád svítila naděje že by to mohlo být kombi ve stylu Outbacku.. Kdyby to mělo bylo lehce zvýšené a mělo karoserii kombi, uvažoval bych o tom, ale takhle určitě ne... Třeba přijde i další karosářska varianta.. Třeba.. 😐
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Souhlas.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Treba kabriolet jako f500. 😒] 😒] 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nedivil bych se 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nebo budou dělat verze S ( city ), M ( commuter ) a XL ( moving company ) 😒]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Souhlas. Prostorné kombi ve stylu Outbacku by mohlo mít úspěch.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přesně tak, pořádný Outback tady chybí, Subaru nemá motor a neumí převodovku.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jinak mne to prijde jako Mazda 3 na zvysenem podvozku. Jen trochu lépe udělanej C sloupek. A jestli to bude opravdu hatch, myslim ze to budou moct v Evropě zabalit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mně to přijde jako úplná blbost! 😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Je to ***ina. Přesně jak jsi psal, šanci by mělo něco ve stylu Outbacku.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak vime schopnosti managementu Fordu. Takze cesta a cil jsou pravděpodobné.
Další zabité Déčko.
Avatar - fOE
fOE
Stejne to koupis 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
😁 Když by to bylo jako kombík, uvažoval bych, pořád lepší, než koncern! 😁 Ale bojím se, že to tak nebude... otázkou je, co dál... naštěstí mám teprve 100 tisíc najeto, takže to budu řešit až za pár let, ale i tak mne ta otázka tíží 😁
Avatar - fOE
fOE
Ja resim co dal uz nejakej ten patek, "diky" korone ale mondeo udelalo za posledniho ctvrt roku asi 1tis km (proti 12tis km co jsem delal za 1/4 roku predtim) a tak me nachvilu prestalo palit. Coz je asi i dobre, protoze uprimne nevim co bych vzal jako dalsi, u Fordu si ja uz asi nevyberu ;-\ ale mladou lamu na Pumu ST 😁 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Fokus ST... co ty na to? 😁

Mne by asi uspokojil ST TDCi kombík v automatu, akorát by mne mrzela absence 4x4 😁
Avatar - fOE
fOE
Kombik nepotrebuju + do nizsi stredni nechci = ST je ze hry. Ale je mi jasne, ze je to tva zachranna boje (a nedivim se tomu), az mondeo jednou provzdy zmizi. Tak to abych poupravil co jsem napsal nahore: Jestli ti zrusi Focus ST, stejne to koupis. 😁
Jinak me tam naskocilo 170k km, zatim teda klopu na drevo bez jedineho problemu, ale ten cas kdy se tohle zmeni se neodvratne blizi a tu cest rad prenecham dalsimu v poradi. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
No... jako poslední stéblo je Fokus ST line s 2.0TDCi, mne se docela líbí i Active.. a v případě nějaké té nejvyšší nouze bych se asi vrátil na "zem" a vzal 1.5 TDCi 88kw, jenže to už bych hodně vážil, jestli zůstat věrný oválu a nevzít něco silnějšího jinde 😁 .

Jde o to, že takový výkon je na nižší střední naprosto plnohodnotně dostatečný, pro běžný provoz, i sem tam nějaké předjíždění, takže racionálně ano (ostatně o Fokusu 3 s 1.5 88kw Tdci jsem uvažoval před koupí MK5), takže vím, že by mi to stačilo... ale... prostě, byl by to downgrade 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
No já zjistuju, ze bez kocarku nepotřebuji velkej otvor do kifru. Velkej kufr stále, takze bych dokázal přežít i s velkým sedanem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takže Mustang říkáš? 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
😒] 😒]
Jen se tam musí vejit 3 dětské sedačky
Avatar - fOE
fOE
Vlezou se do nejakeho sedanu, nebo je v takovem pripade jedinou volbou MPV / SUV?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Zatím se vejdou do Corolly. Je to opruz davat tu prostredni, tak je nevyndavam. Obavam se, ze se všemi do 36kg budu muset do mpv/suv
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takhle - když kdysi Nissan zařízl skvělou Almeru a přišel s podivností jménem Qashqai, měl jsem Nissana za blázna. S odstupem času jsem musel uznat, že stratégové evidentně Nissanu uměli z křišťálové koule číst lépe než já. I když ne tak docela. Kompakt Nissanu minimálně v Evropě chyběl a chybí, a Nissan si toho byl vědom. Ale vítr v kategorii SUV chytli skvěle. Já o úspěchu QQ nepochyboval, vždy jsem tvrdil jen to, že Almera měla jít dál.

Ale platí totéž ve střední třídě? A tady tvrdím, že NE. Střední třída je značně konzervativní a danosti třídy se dosud opravdu nikomu nepodařilo prolomit. Možná bude Ford první. Ale osobně to vidím na neúspěch stejně jako Vel Satis, Signum atd.

Mondea je fakt neuvěřitelná škoda. Místo aby ho vrátili z nepovedené generace zpět do stravitelné podoby a následovalo tak osud Focusu, nejspíš skutečně půjde Mondeo na jateční procházku.
Avatar - Ham.
Ham.
No ta sázka na Kaškaj minimálně u nás a v celé Evropě nevyšla. Nissanu zoufale chybí normální třídy (nižší střední, střední) a Kaškaj se po prvotním úspěchu propadá a s pádem tohoto tahouna prodejů padá i Nissan. Výsledkem je redukce evropských aktivit
https😐/www.reuters.com/…ri-idUSKBN2961ZY
Obávám se, že Ford jde v EU stejnou cestou a dopadne úplně stejně jenom ta křeč bude o rok, o dva delší..
mrazik
Nissan v EU bohuzel konci.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vzdyt uz nenabizel normální auta vubec. Neni divu, že prodeje padaly.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nekončí.
traveldrive
Nikdy nehovor nikdy. Je celkom iná doba a vkus zákazníkov sa od čias Vel Satisu a Signumu hodne zmenil.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tos je měl ale viz historie za blázny MYLNÝ

Upadající Almeru nahradil výborně prodávaný model, navíc možná s vyšším rabatem
Upadající Mondeo nahradí = spíš asi podobně blbě prodávaný..
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Almeru nenahradil, spíš našel mezeru na trhu a vytvořil nový segment. Zajímavé je to s Pulsarem, který totálně ztroskotal, ačkoli to v podstatě špatné auto vůbec nebylo.
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Petrol-head
Já jenom doufám aby byla ponechán benín a nafta :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pokud půjde do Evropy, určitě diesel bude, Ford má nové Ecoblue motory, s benzínem to bude horší, US asi jo, u nás spíš jako hybrid a tak dále..
Avatar - kari.laz
kari.laz
Revoluce by to bylo, kdyby to bylo něco nového, takhle pohřbí kvalitní prostorné dobře jezdící auto a udělají z toho jen "další z davu" šedých myší. Protože dneska každá automobilka předěvává modely na SUV a Crossovery a opravdu na tom není revolučního nic.
Avatar - SKAY
SKAY
šak to Ford říkal že se zaměří na bachraté krabice... že o klasické kastle není zájem. Připomína ten elektricky bazmek: vyžrany Mustang.
garamount
No aby sa z tých crossoverov nepos..li. Verím, že toto nie je nové Mondeo a nikdy nebude.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vira a nadeje je důležitá. Obavam se, ze zde nepomůže
Tuco
Lidičky garantují vám že tohle není MONDEO.
Aspoň v nejbližších 10 letech neeee.
Kdyby si Ford vybral tuhle cestu tak by to bila sebevražda FORDU a to oni dobře vědí.
Mondeo bilo,je a bude auto s nejvyšší marži prodeje.
Mondeo prostě nemůže být ve stylu CROSSOVERU protože by pohřbil své jízdní vlastnosti.