Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ozzman
Jaký je rozdíl mezi tímto 1.0turbo tříválcem a 1.0Tce? Tady píšete, že má přímovstřik, přičemž Tce je nepřímovstřikové ? Je to stejný, nebo odlišný motor ?
Jinak vlastně proč ne, nevypadá to zle, sice nikdy nebudu cílovka těchto crossoverů, ale jsou tu i ošklivější auta.
Jinak vlastně proč ne, nevypadá to zle, sice nikdy nebudu cílovka těchto crossoverů, ale jsou tu i ošklivější auta.
Tce nemá přímý vstřik.
V Clio ano. Tce je více druhů, první 1.2Tce bylo nepřímovstřikové (clia 3, typicky verze 74kw), pak ho vystřídaly přímovsřikové verze (1.2Tce 85kw a 1.4Tce 96kw, ty větší motory asi taktéž, tam už jsem to nesledoval) a když v loni vyjelo Clio 5 s 1.0TCe 74kw bylo nepřímovstřikové.
V tomto článku se diskutuje Tce 1.0, o kterém vícero pramenů uvádí, že nemá přímý vstřik.
Viz níže koment Davida Bureše. 1.0 Tce je nepřímovstřikové, 1.0 Dig-T přímovstřikový.
Což jsem přesne uvedl.
Ano, já vím, že je nepřímovstřikové TCe, ptal jsem se na rozdíl, protože na první pohled by se mělo jednat o stejný motor, ostatně, jako 1.33Tce, které vyvíjí společně Nissan a Renault.
Ja mám stále pocit, že vzťahy Renaultu a Nissanu sú na bode mrazu a nezmenia to ani kecy o lepšej spolupráci a zdieľaní techniky. Toto je príklad a aj technológia E-Tech a e-Power. Veď to mohli robiť spoločne.
1.0 TCe v Cliu či Capturu má nepřímý vstřik. Vysvětlováno je to kvůli použití ve městě
Díky, já se trochu lekl, že tyto Renaulťácké motory o tuto výhodu přišly. Ale jinak vychází ze stejného motoru ?
1.0 TCE je ten isty motor ako v Juke, vychadza z 1,33 ako je v clanku, jedine Renault do vykonovej verzie tusim 74kW dal nepriamy vstrek... thats all
rohor
zvenku i zevnitr. To bych si nikdy nekoupil.
Romane, jsi to ty ? :)
;-) No domnívám se, že to tak bude.
jj ten naklad na nissan a inicialy nebudu mozno nahoda :D
Ještě nástup do diskuze po včerejším epickém odchodu Romana z diskuze :D Mimochodem, ráno byl na návštěvě u Tatry :)
Myslíš, že by tomu interiéru pomohla kaplička přístrojů uprostřed? Pro lepší ergonomii a vzhled?
Toto auto je tak hnusné, že by se muselo od základu předělat. Zvenku i zevnitř. Samotné umístění kapličky je standardní, není třeba ho měnit. Je to snad dokonce jedna z mála normálních věcí zde.
Tak to máme podobný názor na interiér.
Nejhorší interiéry jsou ty, kde je vše uprostřed, naprosto neergonomické, tady je to v pořádku, to se s vámi shodnu, ale auta typu Prius, nebo třeba Renault Espace minulé generace, to je peklo...
Naopak, tie interiery so vsetkym uprostred su asi najlepsie, vsetko je na ociach, nie niekde pod volantom :-) Ved sa v tom staci len povozit.
Jedno takové auto máme doma... takže ne, neni to nejlepší
Ja mam tiez jedno take doma a je to viac na ociach, cize lepsie :-) Mozno este icocpit od peugeotu je z klasickych rieseni lepsi, ale budiky niekde pod volantom je to najhorsie riesenie. Ze si ludia na to zvykli a nadavaju na zmeny, je to ina vec.
No ja by som to rozdelil. Mám skúsenosť s tým Espace minulej generácie a budíky v strede prekvapivo v pohode, možno aj lepšie ako klasika (funkčne, nie designovo). Úple iné peklo, je ale ovládanie klimatizácie, ktoré je na vodičových dverách. Neviem kto to vymyslel, ale keď som to šoféroval prvý krát, musel som si zastaviť aby som si nastavil intenzitu. Keď som bol raz svedkom ako sa na aute učila mladá perspektívna šoférka a skoro nás poslala pod kamión, lebo chcela zakúriť a spolujazdec to nemohol urobiť...
lamal
to som vedel, ze ked vidim test Nissanu bude to p. Bureš... tomu odpoveda aj hodnotenie
Dostal 3 hviezdy, za dobry dizajn, pekny a kvalitny interier so slusnou ergonomiou, za dobry priestor, za dobre odhlucneny a jazdiaci podvozok a za dobry litrovy trojvalec... jo na 19kach mlati aj T-roc, alebo nie ?
...btw infotainment aspon nie je nutny na ovladanie klimy ako v mrznucom wagene a dokaze androauto a apple car play, takze to take tragicke nebude..
Dostal 3 hviezdy, za dobry dizajn, pekny a kvalitny interier so slusnou ergonomiou, za dobry priestor, za dobre odhlucneny a jazdiaci podvozok a za dobry litrovy trojvalec... jo na 19kach mlati aj T-roc, alebo nie ?
...btw infotainment aspon nie je nutny na ovladanie klimy ako v mrznucom wagene a dokaze androauto a apple car play, takze to take tragicke nebude..
Škoda, že Nissan tento designový jazyk nepřevede do Csegmentu, vždyť by to nemuselo být špatné. Auto jsem nejel, motor znám z Clia (74kw a na nej v pohodě stačil), ale je to takové trochu zvláštní, že rány od podvozku se někde promíjí a někde se za ně brutálně sráží body... třeba je to tady opravdu tak strašné, nevím.
BTW, ta převodovka, to je EDC ? Ta je fakt docela chaotická, znám tedy jen starší 6st verze a asi tedy lepší, než řadit (u takového auta), ale stejně...
BTW, ta převodovka, to je EDC ? Ta je fakt docela chaotická, znám tedy jen starší 6st verze a asi tedy lepší, než řadit (u takového auta), ale stejně...
Videl som celkom dost testov a tie vadné konfiguracie od predajcov cpu furt na blbych 19kach s nizkym profilom, kritika bola ze to je po meste skutocne tuhsie (co by clovek cakal), mimo mesto sa to ukludni... na 17-18 by to malo byt ok. Do konca ani Koubek ho nevyhejtil za komfort, to je co povedat.
Urcite je to EDC, nie je to ziaden zazrak prej...
Dizajn u mna OK, nevravim ze je to zrovna srdcovka, ale aspon si uchoval svoju tvar a je to zaujimave...
Urcite je to EDC, nie je to ziaden zazrak prej...
Dizajn u mna OK, nevravim ze je to zrovna srdcovka, ale aspon si uchoval svoju tvar a je to zaujimave...
Rány od podvozku byly spolu se sladěním motoru s převodovkou takové, že to opravdu hodnocení negativně ovlivnilo. Stejně jako spíše vyšší cenovky v dané kombinaci motoru a automatu. Berte to jako hodnocení této varianty. S manuálem a na menších kolech by to třeba bylo lepší :-)
Cena a prevodovka je padny argument, ale fakt za 3 ?
Priznajte, ze Nissan v láske nemate, vidim to na testoch, preto som si dovolil dat meno do suvislosti so znackou.
Priznajte, ze Nissan v láske nemate, vidim to na testoch, preto som si dovolil dat meno do suvislosti so znackou.
Tak to mně trochu křivdíte :-) Doma jsme kdysi mívali první Nissan Note, který dodnes považuju za super auto do města, táta v minulosti vystřídal hned několik Primer. A třeba Nissan Pulsar dodnes považuju za nedoceněné a bohužel přehlížené auto.
Tak to som rad, snad sa tedy dockame testu Nissanu, ktory dostane aspon 4,5 :D Aj ked v dnesnej dobe sa obavam, ze taky Nissan v EU nebude, lebo na to nebude mat adekvatny pohon.
webpaja
Je alespoň vizuálně úplně někde jinde než předchůdce, líbí se mi. Dvakrát škoda špatného sladění motoru s převodovkou. Kola o velikosti 19" neumí umravnit leckdy o dvě třídy větší auta, určitě bych u městského crossoveru chtěl mít o 2" menší.
Jinak mi přijde povedený, jen trochu drahý. Jsem zvědav jak Toyota nacení Yaris SUV.
Jinak mi přijde povedený, jen trochu drahý. Jsem zvědav jak Toyota nacení Yaris SUV.
Jsem zvědavý, jak budou vedle sebe vypadat CHR a Yaris Cross... reálně tam možná nebude moc rozdíl.
Jako velikostně ? To možná jo. Jinak jsem si ale celkem jistej, že Yaris Cross nedokáže zopakovat sukces C-HR v oblasti designu, tedy vytvořit vlastní level ošklivosti. To si tak řídíš a v duchu komentuješ vzhled protijedoucích aut - slušný, hezký, hezký, divný, C-HR, bomba, děsný, krabice, C-HR. :-[]
JirkaV8
Na denní dojíždění do zaměstnání pro dámy v zemích, kde je pojistka velmi velmi závislá na výkonu ano, stačit to bude :-) Pro nadšence nebo pro mě by to asi nebylo :-|
Tak pro nadšence asi žádné auto z této kategorie nebude ;-)
Nedávno se tu někdo rozplýval nad Pumou ST :D Takže nikdy neříkej nikdy... :D
uzasna tlamička ?
Myslím, že si říká Miromen :D
jj pamatam si to do dnes, jak vyzdvihoval dizajn Pumy, ze ma uzasnou tlamicku...
Dávám tomu rok, maximálně dva, než si ji koupí :)
no .... nezabudaj na ASX
O tom ale nikdo netvrdil, ze jezdí lip, než hothatch, ne ?:D
hm asi nie :D no nic tuto temu necham, lebo dostanem od niekoho kefu, uz nepozna srandu
kukni na toto:
https://www.youtube.com/watch?…
lemra lína ? 100-150 je docela šupa na tom videu
kukni na toto:
https://www.youtube.com/watch?…
lemra lína ? 100-150 je docela šupa na tom videu
To je mi nějaké prapodivné, ta ludra s tímto motorem, s kterou jsem jezdil byla příšerně líná :D
vy dvaja ste mali nejaky vadny kus... :-!
Nebo to na videu je nějaké poštelované, takovej kvap mezi 100-150ti odpovídá trochu silnějšímu autu, navíc je to SUV, takže naopak ve vyšších rychlostech ho bude ještě brzdit aerodynamika.
Ještě, že ASX jezdí samí důchodci a nemusím se bát takového sprintera v realu :D
Ještě, že ASX jezdí samí důchodci a nemusím se bát takového sprintera v realu :D
Blue Sun
Není to trošku málo na průkopníka segmentu? Jízdními výkony nejspíš ano. Design... tam tedy nevím. Exteriér je jukovsky vyšinutý, což neberu jako špatnou věc. Interiér je ale vzhledem někde na úrovni (netresteje mě za tu zmínku) ASX nebo ještě více v minulosti. To si tedy nechám s radostí ujít.
Othello
.....Konkrétně při zařazené zpátečce automatika nejdřív na plyn vůbec nereaguje, aby po jeho přidání auto necitlivě poskočilo vpřed.....
Na zpátečku vpřed ? Doufám že to je jen nešikovně napsané,.. :-)
Na zpátečku vpřed ? Doufám že to je jen nešikovně napsané,.. :-)
Máte pravdu, to je poněkud nešťastně formulováno, byť snad je pochopitelné, jak to bylo myšleno. Nicméně už jsem upravil :-)
rohYpnol
Juke II podle mě je jednou z nejlepších voleb ve třídě. Velká kola jsou obecný problém. A vyšší cena? Nesmysl. Možná v tom automatu nevychází tak výhodně, ale naopak je cena podle mě velmi přijatelná (na dnešní dobu).
Juke II si zachoval styl, ale přidal tam, kde propadal - tj. prostornost a praktičnost. Interiér doslova balzám na oči, ducha i tělo. V době kdy VAG představuje displayové království šíleného krále Matlašmatla Šudlifuka, je podoba v Juke o to cennější.
Jediný motor? Ano, tohle je škoda, snad Nissan s něčím přijde. I když kdyby se na tu pos*anou Evropu vykvákli bych se ani nedivil. Z druhé strany - vzhledem k šíleným současným cenám by stejně jiný motor volilo možná tak 5% zákazníků. Takže to nepovažuji za vážný problém modelu.
Atraktivita a praktičnost se v Juke II potkaly. A technika to nepos*ala. Co víc si přát? V manuálu za 400 fakt slušná kára!
Juke II si zachoval styl, ale přidal tam, kde propadal - tj. prostornost a praktičnost. Interiér doslova balzám na oči, ducha i tělo. V době kdy VAG představuje displayové království šíleného krále Matlašmatla Šudlifuka, je podoba v Juke o to cennější.
Jediný motor? Ano, tohle je škoda, snad Nissan s něčím přijde. I když kdyby se na tu pos*anou Evropu vykvákli bych se ani nedivil. Z druhé strany - vzhledem k šíleným současným cenám by stejně jiný motor volilo možná tak 5% zákazníků. Takže to nepovažuji za vážný problém modelu.
Atraktivita a praktičnost se v Juke II potkaly. A technika to nepos*ala. Co víc si přát? V manuálu za 400 fakt slušná kára!
Naprostý souhlas! Super je hlavně to normálně pojaté pracoviště řidiče s přehlednými a bezpečnými ovladači, stejně jako rezervní kolo. A přehnaně velká kola ani šílené CVT si nikdo soudný nekoupí! :-)
Zvenku vypadá mnohem líp, to je posun vpřed. V interiéru je znát nižší cenová hladina, ale jde to. Nemuselo by to být špatné auto, ale konkurence je zde strašně silná.
Tak mne ten interiér připadá minimálně o level lepší, než u aut, jako Tcross a Troc či Seat Arona/Ateca... to je hruza plastová. A to budou asi největší konkurenti tohoto auta. Captur i Puma jsou pak interiérově trochu lepší, než Nissan.
Tak ti ale opravdu nejsou špička třídy, i když i v nich cítíš takovou tu německou preciznost. 2008 si myslím, že bude uvnitř slušná, i když jsem ji ještě nezkoušel.
Tak, i když nemusím tento styl aut, tak musím uznat, že 2008 vypadá skvěle, bohužel by mne odradil iCockpit.
Koukám ještě na Mokku, která je Juku asi nejvíc podobná, a to si jeden dobře rozmyslí, jestli dá 650 za cukající Juke, nebo 570 za 130k Mokku v nejvyšší výbavě. V základu není tak drahý, ale za výbavu si nechá zaplatit.
mokka ma ale uz podstatne mensi razvor naprav ako juke... juke som vcera videl .. a je dost velky uz... robustny.. natiahnuty.. a na tych 19takch normalne supa masina... kym mokka podla mna je o pol cislo mensia a skor ma blizsie k niecomu ako arona... alebo t.cross.. kdezto juke uz je skor velkostne tam kde vacsi konkurent T-roc.... len by to chcelo este aj motoricky nejako potvrdit... a supnut tam to 1,33tce ... snad casom
No vidíš, na tu jsem zapoměl, ale ta ještě nejezdí ne ?
Mozes ho kupit s max bezpecnostnou vybavou, klimou, M6, LEDkami za 404tisic, je problem pri tej cene objednat 17ky elektrony za 30tisic ? Myslim, ze nie a vyberies si ich sam, to je + ... 16ky plech mas na zimu
suhlas... a ma aj vyborny podvozok.. krasny exterier a aj interier ... to auto vyslovene uz dospelo voci za mna este akemusi gycovemu predchodcovi...
presne.. tam kde mal pridal... a aj cena super... v cene od 15 litrov dnes aj lepsia volba ako nejaky hatch s podobnym kufrom aj razvorom ale bruchom na zemi a este drahsou cenovkou....
presne.. tam kde mal pridal... a aj cena super... v cene od 15 litrov dnes aj lepsia volba ako nejaky hatch s podobnym kufrom aj razvorom ale bruchom na zemi a este drahsou cenovkou....
Hatch ale nebude jezdit dálnici za 9 litrů s litrovým tříválcem, jako Juke.
no by si sa divil... pozri si spotrebu ceedu s 1,0tgdi na dialnici.. o nic lepsi v tomto nebude... akurat o tolko co ma lepsiu aero kvoli nizsej kasni ... proste tieto litre zeru vsade dost bez ohladu na kasnu.... ale stejne juke nie je nejaky dialnicny korab... po meste a na okrske sa s tym ale dozaista bdue jazdit paradne a aj za adekvatnu spotrebu
ked pozeram na cenovku golfa s litrom a tohto juka s litrom s podobne velky kuform aj razvorom.. tak mam hned jasno.. tu juke je jasna volba.. o lepsej svetlosti a sikovnejsej kasni ani nevravim.... juke bude isto uspesny... len skoda ze skutocne nema aspon 3-4 motory an vyber ... ale snad casom sa to spravi...
ked pozeram na cenovku golfa s litrom a tohto juka s litrom s podobne velky kuform aj razvorom.. tak mam hned jasno.. tu juke je jasna volba.. o lepsej svetlosti a sikovnejsej kasni ani nevravim.... juke bude isto uspesny... len skoda ze skutocne nema aspon 3-4 motory an vyber ... ale snad casom sa to spravi...
Ale já litrovým tříválcem občas jezdím v liftbacku a nežere, dálniční trasu vč. omezení atd. dám třeba za 5.5-6 litrů, dlouhodobě má to auto 5.8. Aerodynamika je totiž nad 100 km/h zásadním parametrem. Juke má podle testu nadprůměrnou spotřebu i na okreskách. Další motory se dle článku neplánují.
Odkial mas istotu, ze juke zerie 9l na dialnici ? To ze to zaznelo v tomto teste by som ako fakt nepouzival, nebola uvedena rychlost, napisat ze na dialnici zerie 9 je dost neobjektivne... pri 150kmh ?
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
Tak nepředpokládám, že motoristický novinář bude uvádět spotřebu při 150. Prostě asi mají nějakou trasu, na které jedou v rámci limitů.
Na videu nevidím, kdy byla spotřeba vynulována.
Na videu nevidím, kdy byla spotřeba vynulována.
Kto uvazda presnejsi udaj o spotrebe na dialnici uvedie rychlost a trebars usek ktorym test spotreby robil. Vseobecne jazdou po dialnici vies ist za 7,5 aj za 9 v aute tejto kategorie.
Fakt si někdy takový motor projeď a vyzkoušej, ať tu neustále neplácáš nesmysly. Litrový nebo podobně velký tříválec kolem 80 kW jezdí v hatchbacku na dálnici bez problémů kolem šesti litrů. I méně, pokud nejedeš jen do kopce. Ten popsaný Ceed je jen důkazem korejského motorářského zoufalství, kdy se prostě na výkony a spotřebu evropských aut nedostanou ani náhodou.
A co je na karoserii Juku oproti Golfu, Scale nebo třeba 308 šikovnějšího? Uvnitř není větší, spíš naopak. Kufr taky není praktičtější, posed není lepší. A jeden motor na výběr? To neměla ani Felda...
A co je na karoserii Juku oproti Golfu, Scale nebo třeba 308 šikovnějšího? Uvnitř není větší, spíš naopak. Kufr taky není praktičtější, posed není lepší. A jeden motor na výběr? To neměla ani Felda...
To je ten problem, ze najnizsia pouzitelna vybava stoji 18 000 € a to nema ani zadne senzory (ale ma aspon kameru). Za tu cenu uz potom ludia pozeraju inde, ked este musia kupovat kolesa za 1000 € a ostanu im ocelove disky na vyhodenie.
3_diamanty
jak sa mi prvy juke dizajnom nepacil a ani tym podivnym interierom tak novy sa mi uz konecne pozdava aj po vizualnej aj akejsi na oko vnimatelnej kvalitativnej stranke... konecne.. a ze to trvalo... rovnako interier jednym slovom dokonalost... voci predchodcovi je to uz na pohlad o 100 svetelnych rokov inde.. a aj kvalitativne nemam pochyb ze toto uz bude konecne ok .... nissan pridal.. ale musel.. aj vizualne aj kvalitativne a juke za mna ide spravnym smerom... zamrzi chybajuca 4kolka a rovnako aj fakt ze okrem 1.0 turba tma momentalne nevidim v ponuke predajcu ziadny iny motor... co je za mna skoda... lebo s 1,33tce by to podal mna bola dokonalost.... ale inak ako som uz pisal pod inym clankom o juku.. ta 1.0 ka slusne parametre a iste na bezne jazdenie v pohode postaci... ma to slusny kroutak a aj vykon je plne ok na taketo stale este docela kompaktne crossove auticko... aj ked v tejto generacii je uz juke podstatne dospelejsi a viem to ho uz predstavit aj ako rodinne auto pre mladu rodinu ktora uz povedzme kocik prenasat nepotrebuje ale zase vo fabii by im uz bolo tesno..... juke ma v tomto sikovne rozmery a ano.. mne sa pozdava... uz som ho zhodou okolnosti videl vcera prvykrat v premavke a je o poznanie vyzretejsi decentnejsi akysi natiahnutejsi voci predchodcovi.. uz to nie je taka neforemna gycova hrca ale skutocne stylovy dospely cross.... cross ktory momentalne rozmerovo razvorom vlastne dobehol aj kaskaja... ten ale predpokladam v novej genracii opat toez povyrastie rozmermi aby sa juku opat kusok vzdialil a nadalj vzajomne si obe auta nekonkurovali....
takze ok.. auto krasne... litrove turbo na bezne fungovanie postaci... ale za mna chyba mi tam aj tak nejaky 4 valcovy vacsi turbmotor ako moznost volby aj niecoho silnejsieho ..... a ..... a aj 4kolka .. ale chapem ... s tou sa tu uz ani neratalo..
takze ok.. auto krasne... litrove turbo na bezne fungovanie postaci... ale za mna chyba mi tam aj tak nejaky 4 valcovy vacsi turbmotor ako moznost volby aj niecoho silnejsieho ..... a ..... a aj 4kolka .. ale chapem ... s tou sa tu uz ani neratalo..
Za mne taky pěkný auto , super interier , má klasický tlačítka :yes: krásný volant atd.
Bohužel to zabije ten 3 válcový motor..
Ale za 400 tis. slušný crossover. :-)
Bohužel to zabije ten 3 válcový motor..
Ale za 400 tis. slušný crossover. :-)
MB1975
NISSAN jako značka vyráběla v 90 letech pro evropu fantastický auta, konzervativní vzhled, ale super technika a skvěle ovadatelný..sám jsem měl almeru a maximu..ale ted mám pocit že to s nimi jde čím dál víc z kopce...sázejí na design ale technika je naprosto průměrná a kvalitu a spolehlivost si už ted netroufám komentovat, bavím se o evropský trhu,ve světě nabízí stále skvělý vozy
Kvalita nie je ani dnes spatna, nejake aliančné chybicky sa asi najdu, ale u koho nie ?... Nissan pojde z EU asi casom, ale celkovo to ma dost nahnute.
Chlapci sa mali vysrac na Renault, odist z EU uplne a zivit trhy, ktore maju zmysel s cisto Japonskou diviziou.
Chlapci sa mali vysrac na Renault, odist z EU uplne a zivit trhy, ktore maju zmysel s cisto Japonskou diviziou.
×
Sdílení komentáře
×
Nevím, zda-li u oturbené verze nejsou nějaké úpravy, proto o ní nepíšu.
Motor je horší, žádné drama, zase ale nic extra kultivovaného nebo výkonného. Nebýt otravné převodovky, zkousnul bych i brnění v nohou a rukou ;-)
Nezajíždět ho cestou přes ČR, asi bych na ty výpadky nepřišel. Nejde o odstavení motoru, spíš citelný chvilkový výkonový propad.
Jinak na to auto nemůžu říct nic špatného (kulisa řazení je tradice).
Pokiaľ nemá kade (o čom pochybujem) stačí vrták 4mm a je to OK. :-!