Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan Juke 1.0 DIG-T (84 kW) – Bude to stačit?

Nissan Juke přijíždí do nabitého segmentu malých SUV ve své druhé generaci. S jediným motorem a konvenčnějším designem.
Zpět na článek
13. 1. 2021 12:59
13. 1. 2021 13:11
13. 1. 2021 13:15
13. 1. 2021 14:05
13. 1. 2021 18:42
13. 1. 2021 13:37
13. 1. 2021 13:40
13. 1. 2021 13:42
13. 1. 2021 13:45
13. 1. 2021 13:49
13. 1. 2021 13:54
13. 1. 2021 14:01
13. 1. 2021 14:14
13. 1. 2021 14:16
13. 1. 2021 18:45
13. 1. 2021 19:43
14. 1. 2021 00:05
13. 1. 2021 14:04
13. 1. 2021 14:11
13. 1. 2021 14:21
13. 1. 2021 14:28
13. 1. 2021 14:32
13. 1. 2021 14:39
13. 1. 2021 14:46
13. 1. 2021 15:56
13. 1. 2021 16:05
13. 1. 2021 17:01
13. 1. 2021 18:48
13. 1. 2021 19:45
14. 1. 2021 19:14
13. 1. 2021 19:45
13. 1. 2021 15:55
13. 1. 2021 16:46
13. 1. 2021 17:25
13. 1. 2021 13:23
13. 1. 2021 13:38
13. 1. 2021 20:24
13. 1. 2021 13:39
13. 1. 2021 13:08
13. 1. 2021 13:18
13. 1. 2021 13:21
13. 1. 2021 13:25
13. 1. 2021 13:26
13. 1. 2021 13:28
13. 1. 2021 13:30
13. 1. 2021 21:31
13. 1. 2021 13:25
13. 1. 2021 13:30
13. 1. 2021 13:30
13. 1. 2021 15:53
13. 1. 2021 17:02
13. 1. 2021 13:43
14. 1. 2021 10:22
13. 1. 2021 14:14
13. 1. 2021 22:57
14. 1. 2021 01:08
14. 1. 2021 09:53
14. 1. 2021 14:30
15. 1. 2021 11:48
16. 1. 2021 17:13
Avatar - pradeda777
13. 1. 2021 12:59
Nebude....
Nissan Juke 1.0 DIG-T (84 kW) – Bude to stačit? Nebude, ale bude to muset kvůli zas.raným úředníkům tak být...... :-[]
Rozbalit vlákno
49
13. 1. 2021 13:11
Re: Nebude....
Musí? Tak proč nemusí Renault s 1,33 R4 nebo VAG s 1,5TSI? Nicméně pokud ten R3 nevibruje, tak zvukově vůbec nevadí.
13. 1. 2021 13:15
Re: Nebude....
Vibruje z principu úplně každý spalovací motor. Jenom některý víc a některý méně. A 3 válec z principu vibruje víc, než třeba 4, 5 nebo 6 válec.
Avatar - pradeda777
13. 1. 2021 13:21
Re: Nebude....
3 válec dvoutakt by byl ok.... :-!
13. 1. 2021 14:05
Re: Nebude....
Nevím jestli se to používalo v autech, ale v sedmdesátých letech měla dvoutaktní tříválce v motorkách Kawasaki (typ H1 a H2). Já jsem si sjel na podobné motorce - Yamaha RD 350, ale s dvouválcem a to byla fakt pila. Bylo to hodně něco jiného než Jawa 350.
Avatar - speedfred
13. 1. 2021 14:25
Re: Nebude....
Pamätám na RD. My čo sme vyrastali s J 350 bolo presadnutie na RD ako úplne iná galaxia.
13. 1. 2021 18:42
Re: Nebude....
Ujetou nostalgií na hrůzu jménem Warburg naštěstí netrpím! :-)
14. 1. 2021 10:18
Re: Nebude....
přesně. strávil jsem v něm mládí. a nechci více.
13. 1. 2021 13:37
Re: Nebude....
Děkuji, ale nemyslel jsem to dogmaticky s vibracemi. Šlo mi o to, pokud nelomcuje voličem, nedrnčí volant a není to silně síti v pedálech.
Avatar - lamal
13. 1. 2021 13:40
Re: Nebude....
ani Clio nema 1.33 ... pokial ide o cisty benal bude tam len 1.0 tce ... v Capture sa prej tiez dlho neohreje
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:42
Re: Nebude....
To snad dělalo naposledy 1.4TDI ne? :D Jel sem hodně nových třívalců a mimo nejaké nízké otáčky, kdy akusticky slyšíš to slavné Há Té Pé, jsem si vibrací nevšiml, ať už to byl Ford, VW, Renault, BMW, či Toyota..
13. 1. 2021 13:45
Re: Nebude....
Kdepak, sedni si do atmo 1,2 R3 od PSA. Tam jsou vibrace v pedálech i řadící páce a volantu citelné.
Nevím, zda-li u oturbené verze nejsou nějaké úpravy, proto o ní nepíšu.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:49
Re: Nebude....
Není to ten "druhý nejlepší" malý turbomotor, o kterém tu básnil Hamuna s odkazem na Vaculíka? Tak přiznám se, že to je snad jeden z mála,který jsem nezkoušel..
13. 1. 2021 13:54
Re: Nebude....
Holky mi s ním jezdí na firmě po městě, letos dostane náhradu, jen ještě nevím jakou. Podvozek je totiž celkem fajn, měkce naladěný a právě na vymetání děr s kanály apod pěkně fungující.
Motor je horší, žádné drama, zase ale nic extra kultivovaného nebo výkonného. Nebýt otravné převodovky, zkousnul bych i brnění v nohou a rukou ;-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:01
Re: Nebude....
Pokud koukáš po Bčku, určitě si projeď to Clio s 1.0Tce, hodně mile mne překvapilo a i na 17" to nebyla tragédie na to, že to má krátký rozvor. Sice tak měkké jako to mé bývalé dvojkové nebylo, ale za mne hodně dobré.
13. 1. 2021 14:14
Re: Nebude....
No výhoda 1,2 PT byla v jeho atmosférickém plnění. Na kukačky po městě ideál.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:16
Re: Nebude....
Nebuď Arese :D Je to nepřímovstřik ;) Ale jasný, chápu, že to má své výhody, taky po městě jezdím s atmosférou.
13. 1. 2021 18:45
Re: Nebude....
O co go? Já jsem tady někdy bronil proti přímovstřikům? Že o tom nevím! :-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 19:43
Re: Nebude....
Mluvíme o atmosféře :D
14. 1. 2021 00:05
Re: Nebude....
Ale já principiálně nejsem ani proti moderním turbomotorům. Já hlavně nemusím tříválce! :-O
Avatar - lamal
13. 1. 2021 14:04
Re: Nebude....
1.2 THP maju myslim dvojhmotu, takze je v pohode, v prvej generacii 2008cky som soferoval atmo 1.2 puretech a bol to des, vibrovalo to do palubky aj interieru... okrem toho to malo desny zvuk aj na volnobeh, oproti tomu 1.6HDI priadla ako kote aj na volnobeh :-)
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2021 14:09
Re: Nebude....
Já ty vibrace nezaznamenal ani u atmosférické ani u turboverze.
13. 1. 2021 14:11
Re: Nebude....
Rád tě nechám svézt, na motoru vadí jen toto a občasné výkonové propady při vytáčení, ale servis řekl, že je to vlastnost.
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2021 14:17
Re: Nebude....
Já ti věřím, jen popisuju jinou zkušenost se třemi různými auty (1x atmo, 2x turbo). Stejně jako tebou vytrvale zmiňované propady výkonu, na kterých neustále stavíš odsuzování toho motoru.
13. 1. 2021 14:21
Re: Nebude....
Tak trvalé...trvale od nákupu nového jsou. Počkali jsme po zajetí motoru cca 5tkm a osobně jsem zajel do servisu. Tam mi řekl výše uvedenou story a víc jsem se k tomu nevracel. Kolegyně stejně motor po městě nijak netočí, takže to vadí až při případném předjíždění za městem a tam je auto velmi zřídka.
Nezajíždět ho cestou přes ČR, asi bych na ty výpadky nepřišel. Nejde o odstavení motoru, spíš citelný chvilkový výkonový propad.

Jinak na to auto nemůžu říct nic špatného (kulisa řazení je tradice).
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:28
Re: Nebude....
Podobný problém jsem pozoroval u svého bývalého Clia s 1.2 atmo, kterému je dnes přesně 20 let. V určitých otáčkách (cca 3-4 tisíce) působilo jako pokles výkonu, jako když někdo omezí průtok benzínu na pár vteřin, pak jakmile jsem se dostal nad tuto hrnaici, auto tahalo do omezovače (no, tahalo.. :D). Občas špatně startovalo, dělo se to jen na podzim v teplotách kolem 10 stupnu a nepravidelně. V jinou letní dobu ne. Na diagnostice mi zjistili špatnou funkci MAP senzoru (tlak vzduchu v motoru), jelikož to zase po chvíli ustalo, neřešil jsem to ,vrátilo se to přesně za rok na podzim :D a zase ustalo, pak jsem to prodal, tak nevím. JE to hodně nepříjemná věc, když předjíždíš, naštěstí u Clia stačilo restartovat motor a už to zase jelo.
Avatar - lamal
13. 1. 2021 14:32
Re: Nebude....
ty si predal clio a kupil megoša ? ja ze clio si si nehal... mal si mi zavolat kua, chcel som nieco za 10-15 co nezerie a nehnije do mesta... ale asi si chcel na tom zarobit :D
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:39
Re: Nebude....
Dal sem ho za 15 , nenapadlo mne , ze by si ho chtel...to mne mrzí, radši bych aby si ho měl ty, nez nekdo cizi :D
Avatar - Mikesus
13. 1. 2021 15:56
Re: Nebude....
Vždyť do něj teklo. To bys snad Lamalovi neprodal. Takovou ponorku.
Avatar - Emel
13. 1. 2021 16:05
Re: Nebude....
Francouzské auto, co bys chtěl :-) ? Navíc do ponorky neteče ;-)
13. 1. 2021 18:48
Re: Nebude....
No, když těsně vedle ní vybuchne hlubinná mina... :-[]
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 19:45
Re: Nebude....
Teče, ale nerezne ! :D
Avatar - idam.i
14. 1. 2021 19:14
Re: Nebude....
Ako natečie, tak aj vytečie.
Pokiaľ nemá kade (o čom pochybujem) stačí vrták 4mm a je to OK. :-!
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 19:45
Re: Nebude....
Tak nového majitele jsem s nedostatky seznámil :D Kdyby bylo v top stavu, tak je prodávají za 25 tisíc a já k tomu mám historii až do Německa k prvnímu majiteli :D To vy kupci nových aut neznáte, jak je to ceněnné ! :D
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 15:48
Re: Nebude....
Ve Fordu jsem si vibrací všiml. Až poté mi došlo, že jedu tříválcem.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 15:55
Re: Nebude....
Co to bylo za auto a motor a r.v.?
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 16:08
Re: Nebude....
Focus 1.5 AT 2020 nebo 2019. Neříkám, že mi to nějak vadí, ale poznal jsem to.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 16:46
Re: Nebude....
Zvukem ano, ale že by od toho auto vibrovalo, to ne
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 17:05
Re: Nebude....
Já si toho všiml na volnoběh, toho hrubějšího chodu. A pak tam byl problém s tím, že to automat pouštěl do nízkých otáček a to prostě tříválec nesnese. Nevím, jestli ta 1.5 nejezdí i na dva válce.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 17:25
Re: Nebude....
Možná jezdi, mně jen vadila prodleva HDM pribrozjezdech, jinak super auto na trivalec.
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 17:30
Re: Nebude....
Táhnul opravdu slušně, to zase ano.
Avatar - WinDiesel
13. 1. 2021 13:15
Re: Nebude....
Uveď prosím nějaké nevibrující R3.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:23
Re: Nebude....
BMW 1.5, Ford 1.5, Renault 1.0, či Toyota 1.5. Respektive je to tak dobře odhlučněno a v otáčkách zní lépe, než některé 4válce.
13. 1. 2021 19:00
Re: Re: Nebude....
Za mě to poznat prostě je. Neříkám že to nějak obtěžuje ale je to cítit. Jak Clio V 1.0Tce (má ho moje mamina) tak i ve FoFo 4 1.0 ecoboost. Toť má zkušenost.
13. 1. 2021 13:38
Re: Nebude....
Omluva i tobě, myslel jsem snížení přirozených vibrací u R3 na rozumnou úroveň.
Avatar - miromen
13. 1. 2021 20:24
Re: Nebude....
Moje prvni zkušenost byla s R3 1,2T od PSA. Krom hrozneho zvuku byly evidentni vibrace a to jak v ovladacich prvcich tedy volant, řadička, pedaly tak v karoserii, otevřene dveře při volnoběhu, už od pohledu slušně vibrovaly. A to i když byl motor zahřaty. Po tehle zkušenosti jsem se na R3 dival dost skrze prsty. Dalši zkušenost Focus 3G FL 1,0EB. I když se mi zvuk nezamlouval byť se sportovnějšim charakterem tak mnohem lepši než u PSA. Vibrace nikde a to ani otevřene dveře při volnoběhu. Přesedal jsem z vlastniho golfa G6 1,2TSI R4, ktery na volnoběh vibrace do karoserie přenašel byť meně než R3 od PSA. Focus 4G s novějši generaci 1.0EB překvapivě vibrace patrne. Sice pouze do řadičky a volantu a to jemně, ale vzhledem k tomu, že u prvni generace nic tak mě to docela nemile překvapilo. I zvukově o něco horši než prvni generace byť celkově včetně charakteru určitě povedenějši motorizace. Poznal jsem i dalši R3 novějši produkce a krom R3 od PSA co se kultivovanosti tyče uplně na pohodu oproti dřivějšim HTP či R3 od opla co se montil např. do Agily. A takovy zvuk 1,5EB R3 je prostě mezi běžnou motorizaci doslova paradni.
Avatar - pradeda777
13. 1. 2021 13:28
Re: Nebude....
Musí....protože větší motory by Nissanu ku.r.vily flotilové CO2 emise. Renault nebo VAG jsou na tom v tomto ohledu ve výhodě.
13. 1. 2021 13:39
Re: Nebude....
Nissan je skupina Renault ne?
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:08
Motor
Jaký je rozdíl mezi tímto 1.0turbo tříválcem a 1.0Tce? Tady píšete, že má přímovstřik, přičemž Tce je nepřímovstřikové ? Je to stejný, nebo odlišný motor ?


Jinak vlastně proč ne, nevypadá to zle, sice nikdy nebudu cílovka těchto crossoverů, ale jsou tu i ošklivější auta.
Rozbalit vlákno
13
13. 1. 2021 13:18
Re: Motor
Tce nemá přímý vstřik.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:21
Re: Motor
V Clio ano. Tce je více druhů, první 1.2Tce bylo nepřímovstřikové (clia 3, typicky verze 74kw), pak ho vystřídaly přímovsřikové verze (1.2Tce 85kw a 1.4Tce 96kw, ty větší motory asi taktéž, tam už jsem to nesledoval) a když v loni vyjelo Clio 5 s 1.0TCe 74kw bylo nepřímovstřikové.
13. 1. 2021 13:25
Re: Motor
V tomto článku se diskutuje Tce 1.0, o kterém vícero pramenů uvádí, že nemá přímý vstřik.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:26
Re: Motor
Viz níže koment Davida Bureše. 1.0 Tce je nepřímovstřikové, 1.0 Dig-T přímovstřikový.
13. 1. 2021 13:28
Re: Motor
Což jsem přesne uvedl.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:30
Re: Motor
Ano, já vím, že je nepřímovstřikové TCe, ptal jsem se na rozdíl, protože na první pohled by se mělo jednat o stejný motor, ostatně, jako 1.33Tce, které vyvíjí společně Nissan a Renault.
13. 1. 2021 21:31
Re: Motor
Ja mám stále pocit, že vzťahy Renaultu a Nissanu sú na bode mrazu a nezmenia to ani kecy o lepšej spolupráci a zdieľaní techniky. Toto je príklad a aj technológia E-Tech a e-Power. Veď to mohli robiť spoločne.
13. 1. 2021 13:24
Re: Motor
1.0 TCe v Cliu či Capturu má nepřímý vstřik. Vysvětlováno je to kvůli použití ve městě
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:25
Re: Motor
Díky, já se trochu lekl, že tyto Renaulťácké motory o tuto výhodu přišly. Ale jinak vychází ze stejného motoru ?
Avatar - lamal
13. 1. 2021 13:30
Re: Motor
1.0 TCE je ten isty motor ako v Juke, vychadza z 1,33 ako je v clanku, jedine Renault do vykonovej verzie tusim 74kW dal nepriamy vstrek... thats all
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:30
Re: Motor
:yes: To je to co mne zajímalo ;)
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 15:53
Re: Motor
Takže v Mégane už má přímý vstřik?
Avatar - lamal
13. 1. 2021 17:02
Re: Motor
Pokial sa jedna o vykonovu verziu inu ako 74kW myslim si to...
13. 1. 2021 13:12
Design pro mne naprosto nesnesitelný
zvenku i zevnitr. To bych si nikdy nekoupil.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:14
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Romane, jsi to ty ? :)
13. 1. 2021 13:40
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
;-) No domnívám se, že to tak bude.
Avatar - lamal
13. 1. 2021 13:43
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
jj ten naklad na nissan a inicialy nebudu mozno nahoda :D
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:54
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Ještě nástup do diskuze po včerejším epickém odchodu Romana z diskuze :D Mimochodem, ráno byl na návštěvě u Tatry :)
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 14:13
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Jo, jestli se dá na něco vsadit se stoprocentní jistotou, tak jsou to zítřejší návraty těch, co včera křičeli, že odchází, ale jako navždy... :D
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:17
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Co ti na to říct, měl si asi pravdu, včera si to předpověděl :D Uvidíme...
Avatar - Mikesus
13. 1. 2021 13:28
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Myslíš, že by tomu interiéru pomohla kaplička přístrojů uprostřed? Pro lepší ergonomii a vzhled?
13. 1. 2021 13:30
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Toto auto je tak hnusné, že by se muselo od základu předělat. Zvenku i zevnitř. Samotné umístění kapličky je standardní, není třeba ho měnit. Je to snad dokonce jedna z mála normálních věcí zde.
Avatar - Mikesus
13. 1. 2021 13:32
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Tak to máme podobný názor na interiér.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:34
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Nejhorší interiéry jsou ty, kde je vše uprostřed, naprosto neergonomické, tady je to v pořádku, to se s vámi shodnu, ale auta typu Prius, nebo třeba Renault Espace minulé generace, to je peklo...
Avatar - xxc
13. 1. 2021 20:35
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Naopak, tie interiery so vsetkym uprostred su asi najlepsie, vsetko je na ociach, nie niekde pod volantom :-) Ved sa v tom staci len povozit.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 21:30
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Jedno takové auto máme doma... takže ne, neni to nejlepší
Avatar - xxc
14. 1. 2021 06:51
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Ja mam tiez jedno take doma a je to viac na ociach, cize lepsie :-) Mozno este icocpit od peugeotu je z klasickych rieseni lepsi, ale budiky niekde pod volantom je to najhorsie riesenie. Ze si ludia na to zvykli a nadavaju na zmeny, je to ina vec.
15. 1. 2021 10:06
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
No ja by som to rozdelil. Mám skúsenosť s tým Espace minulej generácie a budíky v strede prekvapivo v pohode, možno aj lepšie ako klasika (funkčne, nie designovo). Úple iné peklo, je ale ovládanie klimatizácie, ktoré je na vodičových dverách. Neviem kto to vymyslel, ale keď som to šoféroval prvý krát, musel som si zastaviť aby som si nastavil intenzitu. Keď som bol raz svedkom ako sa na aute učila mladá perspektívna šoférka a skoro nás poslala pod kamión, lebo chcela zakúriť a spolujazdec to nemohol urobiť...
Avatar - Barrichello
14. 1. 2021 12:26
Re: Design pro mne naprosto nesnesitelný
Pořád je to stejně ošklivý no :-) Klasika, japonci sou na tyhle ujetosti experti
Avatar - lamal
13. 1. 2021 13:21
p. Bures a Nissan
to som vedel, ze ked vidim test Nissanu bude to p. Bureš... tomu odpoveda aj hodnotenie

Dostal 3 hviezdy, za dobry dizajn, pekny a kvalitny interier so slusnou ergonomiou, za dobry priestor, za dobre odhlucneny a jazdiaci podvozok a za dobry litrovy trojvalec... jo na 19kach mlati aj T-roc, alebo nie ?
...btw infotainment aspon nie je nutny na ovladanie klimy ako v mrznucom wagene a dokaze androauto a apple car play, takze to take tragicke nebude..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 13:39
Re: p. Bures a Nissan
Škoda, že Nissan tento designový jazyk nepřevede do Csegmentu, vždyť by to nemuselo být špatné. Auto jsem nejel, motor znám z Clia (74kw a na nej v pohodě stačil), ale je to takové trochu zvláštní, že rány od podvozku se někde promíjí a někde se za ně brutálně sráží body... třeba je to tady opravdu tak strašné, nevím.

BTW, ta převodovka, to je EDC ? Ta je fakt docela chaotická, znám tedy jen starší 6st verze a asi tedy lepší, než řadit (u takového auta), ale stejně...
Avatar - lamal
13. 1. 2021 13:49
Re: p. Bures a Nissan
Videl som celkom dost testov a tie vadné konfiguracie od predajcov cpu furt na blbych 19kach s nizkym profilom, kritika bola ze to je po meste skutocne tuhsie (co by clovek cakal), mimo mesto sa to ukludni... na 17-18 by to malo byt ok. Do konca ani Koubek ho nevyhejtil za komfort, to je co povedat.

Urcite je to EDC, nie je to ziaden zazrak prej...
Dizajn u mna OK, nevravim ze je to zrovna srdcovka, ale aspon si uchoval svoju tvar a je to zaujimave...
13. 1. 2021 14:10
Re: p. Bures a Nissan
Rány od podvozku byly spolu se sladěním motoru s převodovkou takové, že to opravdu hodnocení negativně ovlivnilo. Stejně jako spíše vyšší cenovky v dané kombinaci motoru a automatu. Berte to jako hodnocení této varianty. S manuálem a na menších kolech by to třeba bylo lepší :-)
Avatar - lamal
13. 1. 2021 14:13
Re: p. Bures a Nissan
Cena a prevodovka je padny argument, ale fakt za 3 ?
Priznajte, ze Nissan v láske nemate, vidim to na testoch, preto som si dovolil dat meno do suvislosti so znackou.
13. 1. 2021 15:37
Re: p. Bures a Nissan
Tak to mně trochu křivdíte :-) Doma jsme kdysi mívali první Nissan Note, který dodnes považuju za super auto do města, táta v minulosti vystřídal hned několik Primer. A třeba Nissan Pulsar dodnes považuju za nedoceněné a bohužel přehlížené auto.
Avatar - lamal
13. 1. 2021 17:10
Re: p. Bures a Nissan
Tak to som rad, snad sa tedy dockame testu Nissanu, ktory dostane aspon 4,5 :D Aj ked v dnesnej dobe sa obavam, ze taky Nissan v EU nebude, lebo na to nebude mat adekvatny pohon.
13. 1. 2021 13:43
Juke II
Je alespoň vizuálně úplně někde jinde než předchůdce, líbí se mi. Dvakrát škoda špatného sladění motoru s převodovkou. Kola o velikosti 19" neumí umravnit leckdy o dvě třídy větší auta, určitě bych u městského crossoveru chtěl mít o 2" menší.
Jinak mi přijde povedený, jen trochu drahý. Jsem zvědav jak Toyota nacení Yaris SUV.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
14. 1. 2021 10:22
Re: Juke II
Jsem zvědavý, jak budou vedle sebe vypadat CHR a Yaris Cross... reálně tam možná nebude moc rozdíl.
Avatar - woody-alien
14. 1. 2021 17:56
Re: Juke II
Jako velikostně ? To možná jo. Jinak jsem si ale celkem jistej, že Yaris Cross nedokáže zopakovat sukces C-HR v oblasti designu, tedy vytvořit vlastní level ošklivosti. To si tak řídíš a v duchu komentuješ vzhled protijedoucích aut - slušný, hezký, hezký, divný, C-HR, bomba, děsný, krabice, C-HR. :-[]
Avatar - JirkaV8
13. 1. 2021 13:59
Stačit ano, ale ...
Na denní dojíždění do zaměstnání pro dámy v zemích, kde je pojistka velmi velmi závislá na výkonu ano, stačit to bude :-) Pro nadšence nebo pro mě by to asi nebylo :-|
Rozbalit vlákno
16
13. 1. 2021 14:10
Re: Stačit ano, ale ...
Tak pro nadšence asi žádné auto z této kategorie nebude ;-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:12
Re: Stačit ano, ale ...
Nedávno se tu někdo rozplýval nad Pumou ST :D Takže nikdy neříkej nikdy... :D
Avatar - lamal
13. 1. 2021 14:16
Re: Stačit ano, ale ...
uzasna tlamička ?
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:18
Re: Stačit ano, ale ...
Myslím, že si říká Miromen :D
Avatar - lamal
13. 1. 2021 14:20
Re: Stačit ano, ale ...
jj pamatam si to do dnes, jak vyzdvihoval dizajn Pumy, ze ma uzasnou tlamicku...
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:21
Re: Stačit ano, ale ...
Dávám tomu rok, maximálně dva, než si ji koupí :)
Avatar - lamal
13. 1. 2021 14:28
Re: Stačit ano, ale ...
no .... nezabudaj na ASX
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 14:33
Re: Stačit ano, ale ...
O tom ale nikdo netvrdil, ze jezdí lip, než hothatch, ne ?:D
Avatar - lamal
13. 1. 2021 14:39
Re: Stačit ano, ale ...
hm asi nie :D no nic tuto temu necham, lebo dostanem od niekoho kefu, uz nepozna srandu

kukni na toto:
https://www.youtube.com/watch?…

lemra lína ? 100-150 je docela šupa na tom videu
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 19:47
Re: Stačit ano, ale ...
To je mi nějaké prapodivné, ta ludra s tímto motorem, s kterou jsem jezdil byla příšerně líná :D
Avatar - lamal
14. 1. 2021 14:21
Re: Stačit ano, ale ...
vy dvaja ste mali nejaky vadny kus... :-!
Avatar - Emel
14. 1. 2021 15:14
Re: Stačit ano, ale ...
A Mikeš ani není tlustej... ;-)
Avatar - Mikesus
14. 1. 2021 21:59
Re: Stačit ano, ale ...
Náhodou uz se mi povedlo 4 kg přibrat :D
Avatar - Ozzman
14. 1. 2021 15:35
Re: Stačit ano, ale ...
Nebo to na videu je nějaké poštelované, takovej kvap mezi 100-150ti odpovídá trochu silnějšímu autu, navíc je to SUV, takže naopak ve vyšších rychlostech ho bude ještě brzdit aerodynamika.

Ještě, že ASX jezdí samí důchodci a nemusím se bát takového sprintera v realu :D
Avatar - idam.i
14. 1. 2021 19:22
Re: Stačit ano, ale ...
Pochybujem,že to bol štandartný motor . ;-\
Avatar - lamal
16. 1. 2021 17:06
Re: Stačit ano, ale ...
tvl a co by tunili na amosferickej 1,6ke v skatuli ako asx ? vidno, ze nemate moc paru o upravach atmo motorov :D

inak nie je to SUV, ale crossik, takze ten odpor vzduchu sa urcite nerovna audi q7 na 245kach :-)
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2021 14:14
Stačit?
Není to trošku málo na průkopníka segmentu? Jízdními výkony nejspíš ano. Design... tam tedy nevím. Exteriér je jukovsky vyšinutý, což neberu jako špatnou věc. Interiér je ale vzhledem někde na úrovni (netresteje mě za tu zmínku) ASX nebo ještě více v minulosti. To si tedy nechám s radostí ujít.
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2021 15:33
Důvod k reklamaci ?
.....Konkrétně při zařazené zpátečce automatika nejdřív na plyn vůbec nereaguje, aby po jeho přidání auto necitlivě poskočilo vpřed.....

Na zpátečku vpřed ? Doufám že to je jen nešikovně napsané,.. :-)
Rozbalit vlákno
3
13. 1. 2021 15:40
Re: Důvod k reklamaci ?
Máte pravdu, to je poněkud nešťastně formulováno, byť snad je pochopitelné, jak to bylo myšleno. Nicméně už jsem upravil :-)
13. 1. 2021 15:57
Re: Důvod k reklamaci ?
Jo pochopil jsem to správně, ale u takového auta člověk nikdy neví ....už třeba ten divný tvar, že..? :-)
Avatar - xxc
13. 1. 2021 20:37
Re: Důvod k reklamaci ?
Staci len trosku dlhsie pockat a auto reaguje normalne. Ale spiatocka trosku trva, kym to zaradi a potom to poskoci.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2021 18:30
Vidím to diametrálně odlišně
Juke II podle mě je jednou z nejlepších voleb ve třídě. Velká kola jsou obecný problém. A vyšší cena? Nesmysl. Možná v tom automatu nevychází tak výhodně, ale naopak je cena podle mě velmi přijatelná (na dnešní dobu).

Juke II si zachoval styl, ale přidal tam, kde propadal - tj. prostornost a praktičnost. Interiér doslova balzám na oči, ducha i tělo. V době kdy VAG představuje displayové království šíleného krále Matlašmatla Šudlifuka, je podoba v Juke o to cennější.

Jediný motor? Ano, tohle je škoda, snad Nissan s něčím přijde. I když kdyby se na tu pos*anou Evropu vykvákli bych se ani nedivil. Z druhé strany - vzhledem k šíleným současným cenám by stejně jiný motor volilo možná tak 5% zákazníků. Takže to nepovažuji za vážný problém modelu.

Atraktivita a praktičnost se v Juke II potkaly. A technika to nepos*ala. Co víc si přát? V manuálu za 400 fakt slušná kára!
Rozbalit vlákno
20
13. 1. 2021 18:58
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Naprostý souhlas! Super je hlavně to normálně pojaté pracoviště řidiče s přehlednými a bezpečnými ovladači, stejně jako rezervní kolo. A přehnaně velká kola ani šílené CVT si nikdo soudný nekoupí! :-)
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 20:03
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Zvenku vypadá mnohem líp, to je posun vpřed. V interiéru je znát nižší cenová hladina, ale jde to. Nemuselo by to být špatné auto, ale konkurence je zde strašně silná.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 20:07
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Tak mne ten interiér připadá minimálně o level lepší, než u aut, jako Tcross a Troc či Seat Arona/Ateca... to je hruza plastová. A to budou asi největší konkurenti tohoto auta. Captur i Puma jsou pak interiérově trochu lepší, než Nissan.
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 20:45
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Tak ti ale opravdu nejsou špička třídy, i když i v nich cítíš takovou tu německou preciznost. 2008 si myslím, že bude uvnitř slušná, i když jsem ji ještě nezkoušel.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 21:28
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Tak, i když nemusím tento styl aut, tak musím uznat, že 2008 vypadá skvěle, bohužel by mne odradil iCockpit.
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 22:04
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Koukám ještě na Mokku, která je Juku asi nejvíc podobná, a to si jeden dobře rozmyslí, jestli dá 650 za cukající Juke, nebo 570 za 130k Mokku v nejvyšší výbavě. V základu není tak drahý, ale za výbavu si nechá zaplatit.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2021 23:08
Re: Vidím to diametrálně odlišně
mokka ma ale uz podstatne mensi razvor naprav ako juke... juke som vcera videl .. a je dost velky uz... robustny.. natiahnuty.. a na tych 19takch normalne supa masina... kym mokka podla mna je o pol cislo mensia a skor ma blizsie k niecomu ako arona... alebo t.cross.. kdezto juke uz je skor velkostne tam kde vacsi konkurent T-roc.... len by to chcelo este aj motoricky nejako potvrdit... a supnut tam to 1,33tce ... snad casom
Avatar - Ozzman
14. 1. 2021 07:38
Re: Vidím to diametrálně odlišně
No vidíš, na tu jsem zapoměl, ale ta ještě nejezdí ne ?
Avatar - Blue Sun
14. 1. 2021 09:08
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Neměla tu Mokka nedávno ceník?
Avatar - lamal
14. 1. 2021 14:33
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Mozes ho kupit s max bezpecnostnou vybavou, klimou, M6, LEDkami za 404tisic, je problem pri tej cene objednat 17ky elektrony za 30tisic ? Myslim, ze nie a vyberies si ich sam, to je + ... 16ky plech mas na zimu
14. 1. 2021 00:08
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Mám to úplně stejně... :-( :no:
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2021 23:05
Re: Vidím to diametrálně odlišně
suhlas... a ma aj vyborny podvozok.. krasny exterier a aj interier ... to auto vyslovene uz dospelo voci za mna este akemusi gycovemu predchodcovi...

presne.. tam kde mal pridal... a aj cena super... v cene od 15 litrov dnes aj lepsia volba ako nejaky hatch s podobnym kufrom aj razvorom ale bruchom na zemi a este drahsou cenovkou....
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2021 23:25
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Hatch ale nebude jezdit dálnici za 9 litrů s litrovým tříválcem, jako Juke.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2021 23:28
Re: Vidím to diametrálně odlišně
no by si sa divil... pozri si spotrebu ceedu s 1,0tgdi na dialnici.. o nic lepsi v tomto nebude... akurat o tolko co ma lepsiu aero kvoli nizsej kasni ... proste tieto litre zeru vsade dost bez ohladu na kasnu.... ale stejne juke nie je nejaky dialnicny korab... po meste a na okrske sa s tym ale dozaista bdue jazdit paradne a aj za adekvatnu spotrebu

ked pozeram na cenovku golfa s litrom a tohto juka s litrom s podobne velky kuform aj razvorom.. tak mam hned jasno.. tu juke je jasna volba.. o lepsej svetlosti a sikovnejsej kasni ani nevravim.... juke bude isto uspesny... len skoda ze skutocne nema aspon 3-4 motory an vyber ... ale snad casom sa to spravi...
Avatar - twistedTSD
14. 1. 2021 00:35
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Ale já litrovým tříválcem občas jezdím v liftbacku a nežere, dálniční trasu vč. omezení atd. dám třeba za 5.5-6 litrů, dlouhodobě má to auto 5.8. Aerodynamika je totiž nad 100 km/h zásadním parametrem. Juke má podle testu nadprůměrnou spotřebu i na okreskách. Další motory se dle článku neplánují.
Avatar - lamal
14. 1. 2021 14:27
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Odkial mas istotu, ze juke zerie 9l na dialnici ? To ze to zaznelo v tomto teste by som ako fakt nepouzival, nebola uvedena rychlost, napisat ze na dialnici zerie 9 je dost neobjektivne... pri 150kmh ?

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - twistedTSD
14. 1. 2021 14:52
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Tak nepředpokládám, že motoristický novinář bude uvádět spotřebu při 150. Prostě asi mají nějakou trasu, na které jedou v rámci limitů.

Na videu nevidím, kdy byla spotřeba vynulována.
Avatar - lamal
16. 1. 2021 17:11
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Kto uvazda presnejsi udaj o spotrebe na dialnici uvedie rychlost a trebars usek ktorym test spotreby robil. Vseobecne jazdou po dialnici vies ist za 7,5 aj za 9 v aute tejto kategorie.
Avatar - Blue Sun
14. 1. 2021 10:19
Re: Vidím to diametrálně odlišně
Fakt si někdy takový motor projeď a vyzkoušej, ať tu neustále neplácáš nesmysly. Litrový nebo podobně velký tříválec kolem 80 kW jezdí v hatchbacku na dálnici bez problémů kolem šesti litrů. I méně, pokud nejedeš jen do kopce. Ten popsaný Ceed je jen důkazem korejského motorářského zoufalství, kdy se prostě na výkony a spotřebu evropských aut nedostanou ani náhodou.
A co je na karoserii Juku oproti Golfu, Scale nebo třeba 308 šikovnějšího? Uvnitř není větší, spíš naopak. Kufr taky není praktičtější, posed není lepší. A jeden motor na výběr? To neměla ani Felda...
Avatar - xxc
14. 1. 2021 07:00
Re: Vidím to diametrálně odlišně
To je ten problem, ze najnizsia pouzitelna vybava stoji 18 000 € a to nema ani zadne senzory (ale ma aspon kameru). Za tu cenu uz potom ludia pozeraju inde, ked este musia kupovat kolesa za 1000 € a ostanu im ocelove disky na vyhodenie.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2021 22:57
pekne
jak sa mi prvy juke dizajnom nepacil a ani tym podivnym interierom tak novy sa mi uz konecne pozdava aj po vizualnej aj akejsi na oko vnimatelnej kvalitativnej stranke... konecne.. a ze to trvalo... rovnako interier jednym slovom dokonalost... voci predchodcovi je to uz na pohlad o 100 svetelnych rokov inde.. a aj kvalitativne nemam pochyb ze toto uz bude konecne ok .... nissan pridal.. ale musel.. aj vizualne aj kvalitativne a juke za mna ide spravnym smerom... zamrzi chybajuca 4kolka a rovnako aj fakt ze okrem 1.0 turba tma momentalne nevidim v ponuke predajcu ziadny iny motor... co je za mna skoda... lebo s 1,33tce by to podal mna bola dokonalost.... ale inak ako som uz pisal pod inym clankom o juku.. ta 1.0 ka slusne parametre a iste na bezne jazdenie v pohode postaci... ma to slusny kroutak a aj vykon je plne ok na taketo stale este docela kompaktne crossove auticko... aj ked v tejto generacii je uz juke podstatne dospelejsi a viem to ho uz predstavit aj ako rodinne auto pre mladu rodinu ktora uz povedzme kocik prenasat nepotrebuje ale zase vo fabii by im uz bolo tesno..... juke ma v tomto sikovne rozmery a ano.. mne sa pozdava... uz som ho zhodou okolnosti videl vcera prvykrat v premavke a je o poznanie vyzretejsi decentnejsi akysi natiahnutejsi voci predchodcovi.. uz to nie je taka neforemna gycova hrca ale skutocne stylovy dospely cross.... cross ktory momentalne rozmerovo razvorom vlastne dobehol aj kaskaja... ten ale predpokladam v novej genracii opat toez povyrastie rozmermi aby sa juku opat kusok vzdialil a nadalj vzajomne si obe auta nekonkurovali....

takze ok.. auto krasne... litrove turbo na bezne fungovanie postaci... ale za mna chyba mi tam aj tak nejaky 4 valcovy vacsi turbmotor ako moznost volby aj niecoho silnejsieho ..... a ..... a aj 4kolka .. ale chapem ... s tou sa tu uz ani neratalo..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
14. 1. 2021 01:08
Re: pekne
Za mne taky pěkný auto , super interier , má klasický tlačítka :yes: krásný volant atd.
Bohužel to zabije ten 3 válcový motor..
Ale za 400 tis. slušný crossover. :-)
14. 1. 2021 09:53
NISSAN
NISSAN jako značka vyráběla v 90 letech pro evropu fantastický auta, konzervativní vzhled, ale super technika a skvěle ovadatelný..sám jsem měl almeru a maximu..ale ted mám pocit že to s nimi jde čím dál víc z kopce...sázejí na design ale technika je naprosto průměrná a kvalitu a spolehlivost si už ted netroufám komentovat, bavím se o evropský trhu,ve světě nabízí stále skvělý vozy
Rozbalit vlákno
3
Avatar - lamal
14. 1. 2021 14:30
Re: NISSAN
Kvalita nie je ani dnes spatna, nejake aliančné chybicky sa asi najdu, ale u koho nie ?... Nissan pojde z EU asi casom, ale celkovo to ma dost nahnute.
Chlapci sa mali vysrac na Renault, odist z EU uplne a zivit trhy, ktore maju zmysel s cisto Japonskou diviziou.
15. 1. 2021 11:48
Re: NISSAN
Přesně, nikdy nezapomenou na svezení se špičkovou, sportovně laděnou Primerou II. generace se 110 kW, její přesné typové označení si už nevybavuju... :-) :yes:
Avatar - lamal
16. 1. 2021 17:13
Re: NISSAN
P11 GT ... mal som ju 6 rokov