Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podporujeme renesanci Alfy Romeo a Maserati, slibuje šéf nového koncernu Stellantis

Součástí nově vzniklého koncernu Stellantis se stávají i značky Alfa Romeo a Maserati, u nichž se Fiat delší dobu snažil je oživit. S jejich rozvojem nicméně počítá i nový majitel.
Zpět na článek
22. 1. 2021 12:40
23. 1. 2021 15:26
23. 1. 2021 15:31
23. 1. 2021 09:16
23. 1. 2021 16:22
24. 1. 2021 12:58
22. 1. 2021 13:02
22. 1. 2021 13:59
22. 1. 2021 12:38
Tak uričtě....
.... všecko bude.... kupátka, sedany, kombíky, kabria, SUV.... prémie jak vyšitá, zážitky všude.... tak tohle u Alfy posloucháme už tak od roku 1985 :D :D :D Ne že by mezitím teda občas nevyrobila nějaké fajnové auto.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2021 12:40
Fakt šéfe?
Tak zruš DS a prodávej radši Alfy a Mase.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2021 12:57
Re: Fakt šéfe?
A kdo to bude kupovat? :-D Když to netáhlo teď, nepotáhne to ani dál.
Ať se ti to líbí nebo ne, Stellantis potřebuje progresivní prémiovu značku, a tou fakt těžko bude Alfa nebo Maserati. Ty jsou obě fajn pro staromilce, jenže těch je málo a bude méně.
Avatar - kari.laz
22. 1. 2021 13:07
Re: Fakt šéfe?
Alfa a Mase pro staromilce? :D :D :D A ještě řekni, že DS je pro "novomilce" a že to je ta správná premie :D :D :D
22. 1. 2021 13:20
Re: Fakt šéfe?
DS snad není prémie snad.
Avatar - kari.laz
22. 1. 2021 13:42
Re: Fakt šéfe?
Snaží se to tak prezentovat.
22. 1. 2021 13:45
Re: Fakt šéfe?
To je přece nesmysl, nová samohonka z kopřiv taky nebude brána zákazníky jako Becherovka.
Avatar - kari.laz
22. 1. 2021 14:04
Re: Fakt šéfe?
To není můj výmysl :D . Za premii se to snaží vydávat PSA a i zde je celkem dost lidí, kteří tomu věří a ještě to obhajují.
22. 1. 2021 17:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2021 15:26
Re: Fakt šéfe?
ds ako samostatna firma si uz zodpoveda za predaje sama.
ak ich auta nikto nebude kupovat, tavares ich "odstreli"...
podstatna je predajnost a ziskovost, a je uplne jedno co si ty o tom myslis..
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2021 13:53
Re: Fakt šéfe?
A ne snad? Kvůli čemu pořád vzýváte Alfu? Motory, pohon zadních kol, jízda. To je pro milovníky tradic prémie. Jenže spoustě lidí je tohle už dávno ukradené a hledají něco jiného. Elektrická Alfa... to je pro plno lidí naprpsto nepředstavitelné. Elektrické DS je naprosto v pohodě.
Víš, na rozdíl od tebe aspoň umím pochopit fakt, že svět se mění a priority taky. A že i pohled na prémiovost se bude měnit. Takže je potřeba obojí. Klasika v podobě Alfy, inovace a trendy v podobě DS. Naštěstí tohle chápou i ti ve vedoucích funkcích automobilek. Třeba ti to taky jednou dojde.
Avatar - wakantanka
22. 1. 2021 14:53
Re: Fakt šéfe?
Ehm a akože v čom je reinkarnovaná DS inovatívna a trendová? Hybridy? Tie už má okrem Toyoty dnes kde kto a všelijaké. Trendová? Neviem, ja vidím stále mainstreamovú techniku zabalenú do trochu iného kabátku. Mne to na označenie prémiová príde málo.
PS: keby tie DS mali ako jediné Hydractive tak nepoviem ani popel a chápal by som aj ich vyčlenenie do samostanej značky.
Avatar - Roland Von Wagen
23. 1. 2021 08:56
Re: Re: Fakt šéfe?
Hydractive je pro staromilce. Ty vůbec nechápeš, že svět se mění. Tohle nikdo nechce.
23. 1. 2021 15:20
Re: Re: Fakt šéfe?
:yes: :yes: presne tak, svet sa meni.
petrolheadi ako skupinka blaznov je mikroskopicka minorita.
nadavaju na vsetko, a nechcu kupovat nove auta.
a pre tych par blaznov sa neoplati vyrabat par kusove modely, ktore by bezny obcan nevzal. :-!
----------------------------
stara generacia vymiera a nova ma uplne ine priority...
22. 1. 2021 15:03
Re: Fakt šéfe?
A co má chtít člověk (notabene ten, co chodí číst podobné stránky) od auta jiného než příjemnou jízdu?

Jestli někdo něco prohlásí za prémii (notabene výrobce), neznamená to, že tomu tak je...i kdyby byla navrch huj jak může.
22. 1. 2021 16:13
Re: Fakt šéfe?
.... příjemná jízda... kdo to dnes pozná.... jo takhle veliký display a spousta funkcí co musíš pravidelně vypínat, to je dnes znak vymakaného auta.... ;-)
23. 1. 2021 05:30
Re: Fakt šéfe?
Příjemnou jízdu a řízení snad pozná i nemehlo, takže pozná rozdíl mezi Alfou a DS.
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2021 19:49
Re: Fakt šéfe?
To je hezké, jak si tam zase vložíš slovíčko, aby to vyznělo jinak...
Ale když příjemná, tu splňuje i DS...
22. 1. 2021 15:07
Re: Fakt šéfe?
Ten sranec DS je asi tak inovativní jako tvůj mrtvolnej pažot 9,38 bodu.
22. 1. 2021 16:36
Re: Fakt šéfe?
Ty jsi kruťas.
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2021 19:47
Re: Fakt šéfe?
Tak mi toho Peugeota pořád nezáviď. Taky si jednou budeš moci něco koupit, snaž se.
23. 1. 2021 15:31
Re: Fakt šéfe?
par krat som tu porovnaval parametre a vzhlad ds s nemeckou premiou.
fakt je, ze napr "premiove" audi v tej cene ma palubku jak dacia. plast kam oko dovidi.
plechace, a priplatky za kazdu drobnost.

zdejsi diskuteri dokazu iba onanovat nad motormi a ci ma 4x4 :-[] :-[] :-[] , a auto ako celok su schopni odignorovat.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2021 14:58
Re: Fakt šéfe?
Už jsi s tím svým progresivním džihádem otravný. Další Polestar je určitě to, na co všichni čekají.
22. 1. 2021 16:30
Re: Fakt šéfe?
A ta progresivní prémie je DS. :D Ty dneska perlíš.
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2021 19:47
Re: Fakt šéfe?
Ne, to ty. Já nic takového nenapsal.
22. 1. 2021 20:04
Re: Fakt šéfe?
OK, couvej. ;-)
22. 1. 2021 21:38
Re: Fakt šéfe?
To nic, to bylo rýpnutí.
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2021 11:14
Re: Fakt šéfe?
Jo, napsal jsi kravinu a ani netušíš proč. OK, chápu.
23. 1. 2021 09:16
Re: Fakt šéfe?
"Progresivní prémiová značka"?!! A mohu se zeptat, do to jako má být?! Snad ne DS?! :-O :-[] :-[] :-[]
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2021 11:12
Re: Fakt šéfe?
Když to nepochopíš napoprvé, tak se zbytečně nevyptávej. ;-)
23. 1. 2021 16:22
Re: Fakt šéfe?
No to je holt těžké, když nechápeš tak samozřejmou věc, že právě dlouhá a slavná tradice je pro prémiovou značku ten největší prodejní kapitál! :-[]
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2021 18:20
Re: Fakt šéfe?
To už dávno neplatí. :-) Ale klidně se dál omez jen na značky s "tradicí", tvoje chyba.
24. 1. 2021 12:58
Re: Fakt šéfe?
A ty rychle utíkej do showroomu DS (tuším, že už mají v ČR 2!). Až ti ty hybridní francouzské plečky v cenách D3 s chromovými lištičkami a jemnou kůžíčkou na sedačkách nevyprodají! :-[] A nebo se stav u bezpohlavního hybridostánu Lexusu, ten je v Evropě taky trhákem! :-[]
Avatar - sorpersa
22. 1. 2021 13:02
16999
16.999 Tonale základ s 1,0 120K turbom, aby z toho bola masovka, inak je to v trape...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2021 13:22
Chce to nove modely
Jak z pohladu alfy tak aj z pohladu maserati. Ved po nedavnom skonceni giulliety ma dnes alfa uz len dva ( aj to stejne uz nie najnovsie ) modely v ponuke .... toto nemoze fungovat.... a za mna chyba aj nastupca maleho MiTo co by konkurenta pre A1 ci mini.... podobne ako aj v pripade fiatu s puntom ani tu neviem na co cakaju.... a teraz k tomu este aj vacsiu giulliettu v c segmente pustili k vode...opustit triedu golfa bez nahrady to... to je opat dalsi absurdny pocin... a vlastne vie niekto kedy realne pride na trh aj to ayv tonale?.... aby uz neprislo rovno zastarane ako vybehovka 3 roky stojaca na svoje uvedenie na trh. :-(
Rozbalit vlákno
9
Avatar - speedfred
22. 1. 2021 14:17
Re: Chce to nove modely
Pravdu máš. Je to bieda a taloši dobrovoľne opustili trh.
Vcera som rozprával s trošku informovaným človekom od FCA a vraj čistky už pomaly vo vedení začínajú, pretože to boli asi pekný dreváci. Tak snáď to tam frantíci otočia k lepšiemu.
Avatar - Avanti
22. 1. 2021 14:49
Re: Chce to nove modely
No nejako tak. Stačí sa pozrieť na prezentáciu značiek na SK, CZ a v HU.
Začína to stránkami, pokračuje cenníkmi, konfigurátormi, celkovo reklamou, správou sociálnych sietí, nulová komunikácia, slabá podpora predajcov, styk s médiami oneskorený týždne po uvedení novinky, nespolupráca pri uvádzaní noviniek, slabé prípadne aj veľakrát žiadne školenia predajcov, slabá podpora servisov a mohol by som pokračovať. Nie sú to problémy, ktoré sa výlučne týkajú FCA, ale pri ich frekvencii uvádzania nových modelov na trh je to dokonale zvládnuteľné. Ak by s týmto mal problém Hyundai, tak sa to dá ešte ako tak tolerovať.
A pritom stále sú veci, ktoré koncern FCA radia vysoko (motory, dizajn, technológie, ktoré konkurencia už má, ale Fiat to dotiahne k lepšiemu užívateľskému komfortu)... samo to však k zákazníkovi nepríde. To sú výsledky dlhodobého stagnovania, ktoré sa ťažko a dlho napravujú, pridávam sa k tomu poslednému snáď, aby to Francúzi niekam posunuli.
Avatar - speedfred
22. 1. 2021 15:12
Re: Chce to nove modely
Mám pocit že v Budapešti sídli hlavná centrála aj pre SK/CZ trh. A tam to majú na maďarskej klobáse.
Avatar - wakantanka
22. 1. 2021 16:46
Re: Re: Chce to nove modely
Ono sa stačí pozrieť na stav dealerskej siete a máme vymalováno.
22. 1. 2021 15:23
Re: Chce to nove modely
Tak zrovna cista nezi temi idioty co maji na starost FCA pro stredni evropu zni jako dobry zacatek :yes: :yes: :yes:
22. 1. 2021 17:59
Re: Chce to nove modely
Ryba smrdí od hlavy. Dělám dost s talošema a spousta z nich jako by měli vystudovanou stejnou školu. Chtějí na všem zisk hned, nechápou, že podprůměrný nebo někdy i trochu nadprůměrný produkt + drahá večeře nerovná se rekordní prodeje...
23. 1. 2021 10:38
Re: Chce to nove modely
Ono se to celé dá vystihnout třemi slovy - typický italský bordel. :-O :-( Přitom jejich design je pořád světová špička, stejně jako třeba konstrukce motorů... :-(
Avatar - sorpersa
22. 1. 2021 19:47
Re: Chce to nove modely
https://www.clubalfa.it/325202-nuova-fiat-punto-il-suo-ritorno-sempre-piu-vicino/amp. Nové Punto
23. 1. 2021 16:23
Re: Chce to nove modely
No teda, nic moc. :no: Ta malůvka vypadá špíš jako nějaký starší prototyp Alfy s dobastelnou maskou Fiatu... :-[]
22. 1. 2021 13:59
Stellantis
Dle mého názoru sni nic jiného nemohl Tavares prohlásit. Nebyl by to dobrý signál pro investory před vstupem nově vzniklé společnosti na akciový trh.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2021 15:04
Re: Stellantis
:yes: Přesně, víc bych v tom nehledal. Alfa už nemůže pokračovat tímhle humpoláckým stylem, to jediné je jasné.
22. 1. 2021 16:35
Spíš to bude tak,
že jedna z těch dvou značek půjde po žních k Číňanovi. Ale třeba překvapí a opravdu se dočkáme jejich renesance.
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2021 16:47
Uklidnovani odboraru
Tohle bylo ovsem takove komicke prohlaseni asi smerem k italskym odborarum. Ta dynamika toho slouceni je jasna Chrysler + RAM v USA, PSA znacky Evropa. Jediny rozumny duvod pro slouceni ze strany FCA je posileni prodeju v Evrope silnymi znackami a to jsou prave znacky PSA. Ta synergie je jasna, PSA nemelo nic v USA, FCA nechtelo ozivovat svoje evropske portfolio tak doslo ke spojeni aby vysledny koncern mel silne zastoupeni na obou kontinentech. Kdyby FCA chtelo opravdu ozivovat Fiat, Alfu Romeo nebo nedejboze Lancii tak by k tomu nepotrebovalo Francouze. Tohle je definitivni konec znacky Fiat v Evrope a s tim souvisejici potvrzeni smrti Lancie a konec Alfy Romeo. Mozna si nechaji Maserati jako top znacku noveho koncernu, ale tam je trochu problem, ze tu znacku Taliani posledni roky zabili a nebude snadne jeji puvodni status znovu obnovit.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2021 21:01
Re: Uklidnovani odboraru
To je blbost. Jediné, co z toho lze brát v úvahu, je konec dávno mrtvé Lancie.
Koupě FCA jen kvůli vstupu na americký trh je nejhorší možné rozhodnutí, protože americká část je naprosto nezdravá. Chrysler modelově v pravěku, Dodge na hraně, použitelný je jen Jeep a RAM. To na nějaký zásadní vstup na trh nestačí.
Zrušit Fiat znamená ztratit jižní země, jelikož tam je extrémně oblíbený a kupci Fiatů opravdu nepůjdou pro Peugeoty. FCA potřebuje zachránce, protože sami si poradit nedovedli. A po nešťastném konci Sergia vůbec netušili, co by měli dělat.
22. 1. 2021 21:37
Re: Uklidnovani odboraru
Hele, ty se tady dlouhodobě směješ fanouškům italských aut, že jsou zaslepení (ano jsou), ale sám nejsi schopný překročit práh své garáže. ;-)
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2021 11:13
Re: Uklidnovani odboraru
Své garáže? Co ty můžeš vědět o mé garáži?
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2021 18:34
Re: Uklidnovani odboraru
V PSA asi nečekají, že přeznačkují 300 nebo Durango a tím si získají pozici na americkém trhu. Uspět musí se svými produkty za použití sítě Chrysleru a možná italské techniky.