Součástí nově vzniklého koncernu Stellantis se stávají i značky Alfa Romeo a Maserati, u nichž se Fiat delší dobu snažil je oživit. S jejich rozvojem nicméně počítá i nový majitel.
.... všecko bude.... kupátka, sedany, kombíky, kabria, SUV.... prémie jak vyšitá, zážitky všude.... tak tohle u Alfy posloucháme už tak od roku 1985 :D:D:D Ne že by mezitím teda občas nevyrobila nějaké fajnové auto.... ;-)
A kdo to bude kupovat? :-D Když to netáhlo teď, nepotáhne to ani dál.
Ať se ti to líbí nebo ne, Stellantis potřebuje progresivní prémiovu značku, a tou fakt těžko bude Alfa nebo Maserati. Ty jsou obě fajn pro staromilce, jenže těch je málo a bude méně.
ds ako samostatna firma si uz zodpoveda za predaje sama.
ak ich auta nikto nebude kupovat, tavares ich "odstreli"...
podstatna je predajnost a ziskovost, a je uplne jedno co si ty o tom myslis..
A ne snad? Kvůli čemu pořád vzýváte Alfu? Motory, pohon zadních kol, jízda. To je pro milovníky tradic prémie. Jenže spoustě lidí je tohle už dávno ukradené a hledají něco jiného. Elektrická Alfa... to je pro plno lidí naprpsto nepředstavitelné. Elektrické DS je naprosto v pohodě.
Víš, na rozdíl od tebe aspoň umím pochopit fakt, že svět se mění a priority taky. A že i pohled na prémiovost se bude měnit. Takže je potřeba obojí. Klasika v podobě Alfy, inovace a trendy v podobě DS. Naštěstí tohle chápou i ti ve vedoucích funkcích automobilek. Třeba ti to taky jednou dojde.
Ehm a akože v čom je reinkarnovaná DS inovatívna a trendová? Hybridy? Tie už má okrem Toyoty dnes kde kto a všelijaké. Trendová? Neviem, ja vidím stále mainstreamovú techniku zabalenú do trochu iného kabátku. Mne to na označenie prémiová príde málo.
PS: keby tie DS mali ako jediné Hydractive tak nepoviem ani popel a chápal by som aj ich vyčlenenie do samostanej značky.
:yes::yes: presne tak, svet sa meni.
petrolheadi ako skupinka blaznov je mikroskopicka minorita.
nadavaju na vsetko, a nechcu kupovat nove auta.
a pre tych par blaznov sa neoplati vyrabat par kusove modely, ktore by bezny obcan nevzal. :-!
----------------------------
stara generacia vymiera a nova ma uplne ine priority...
.... příjemná jízda... kdo to dnes pozná.... jo takhle veliký display a spousta funkcí co musíš pravidelně vypínat, to je dnes znak vymakaného auta.... ;-)
par krat som tu porovnaval parametre a vzhlad ds s nemeckou premiou.
fakt je, ze napr "premiove" audi v tej cene ma palubku jak dacia. plast kam oko dovidi.
plechace, a priplatky za kazdu drobnost.
zdejsi diskuteri dokazu iba onanovat nad motormi a ci ma 4x4 :-[]:-[]:-[] , a auto ako celok su schopni odignorovat.
A ty rychle utíkej do showroomu DS (tuším, že už mají v ČR 2!). Až ti ty hybridní francouzské plečky v cenách D3 s chromovými lištičkami a jemnou kůžíčkou na sedačkách nevyprodají! :-[] A nebo se stav u bezpohlavního hybridostánu Lexusu, ten je v Evropě taky trhákem! :-[]
Jak z pohladu alfy tak aj z pohladu maserati. Ved po nedavnom skonceni giulliety ma dnes alfa uz len dva ( aj to stejne uz nie najnovsie ) modely v ponuke .... toto nemoze fungovat.... a za mna chyba aj nastupca maleho MiTo co by konkurenta pre A1 ci mini.... podobne ako aj v pripade fiatu s puntom ani tu neviem na co cakaju.... a teraz k tomu este aj vacsiu giulliettu v c segmente pustili k vode...opustit triedu golfa bez nahrady to... to je opat dalsi absurdny pocin... a vlastne vie niekto kedy realne pride na trh aj to ayv tonale?.... aby uz neprislo rovno zastarane ako vybehovka 3 roky stojaca na svoje uvedenie na trh. :-(
Pravdu máš. Je to bieda a taloši dobrovoľne opustili trh.
Vcera som rozprával s trošku informovaným človekom od FCA a vraj čistky už pomaly vo vedení začínajú, pretože to boli asi pekný dreváci. Tak snáď to tam frantíci otočia k lepšiemu.
No nejako tak. Stačí sa pozrieť na prezentáciu značiek na SK, CZ a v HU.
Začína to stránkami, pokračuje cenníkmi, konfigurátormi, celkovo reklamou, správou sociálnych sietí, nulová komunikácia, slabá podpora predajcov, styk s médiami oneskorený týždne po uvedení novinky, nespolupráca pri uvádzaní noviniek, slabé prípadne aj veľakrát žiadne školenia predajcov, slabá podpora servisov a mohol by som pokračovať. Nie sú to problémy, ktoré sa výlučne týkajú FCA, ale pri ich frekvencii uvádzania nových modelov na trh je to dokonale zvládnuteľné. Ak by s týmto mal problém Hyundai, tak sa to dá ešte ako tak tolerovať.
A pritom stále sú veci, ktoré koncern FCA radia vysoko (motory, dizajn, technológie, ktoré konkurencia už má, ale Fiat to dotiahne k lepšiemu užívateľskému komfortu)... samo to však k zákazníkovi nepríde. To sú výsledky dlhodobého stagnovania, ktoré sa ťažko a dlho napravujú, pridávam sa k tomu poslednému snáď, aby to Francúzi niekam posunuli.
Ryba smrdí od hlavy. Dělám dost s talošema a spousta z nich jako by měli vystudovanou stejnou školu. Chtějí na všem zisk hned, nechápou, že podprůměrný nebo někdy i trochu nadprůměrný produkt + drahá večeře nerovná se rekordní prodeje...
Ono se to celé dá vystihnout třemi slovy - typický italský bordel. :-O:-( Přitom jejich design je pořád světová špička, stejně jako třeba konstrukce motorů... :-(
Tohle bylo ovsem takove komicke prohlaseni asi smerem k italskym odborarum. Ta dynamika toho slouceni je jasna Chrysler + RAM v USA, PSA znacky Evropa. Jediny rozumny duvod pro slouceni ze strany FCA je posileni prodeju v Evrope silnymi znackami a to jsou prave znacky PSA. Ta synergie je jasna, PSA nemelo nic v USA, FCA nechtelo ozivovat svoje evropske portfolio tak doslo ke spojeni aby vysledny koncern mel silne zastoupeni na obou kontinentech. Kdyby FCA chtelo opravdu ozivovat Fiat, Alfu Romeo nebo nedejboze Lancii tak by k tomu nepotrebovalo Francouze. Tohle je definitivni konec znacky Fiat v Evrope a s tim souvisejici potvrzeni smrti Lancie a konec Alfy Romeo. Mozna si nechaji Maserati jako top znacku noveho koncernu, ale tam je trochu problem, ze tu znacku Taliani posledni roky zabili a nebude snadne jeji puvodni status znovu obnovit.
To je blbost. Jediné, co z toho lze brát v úvahu, je konec dávno mrtvé Lancie.
Koupě FCA jen kvůli vstupu na americký trh je nejhorší možné rozhodnutí, protože americká část je naprosto nezdravá. Chrysler modelově v pravěku, Dodge na hraně, použitelný je jen Jeep a RAM. To na nějaký zásadní vstup na trh nestačí.
Zrušit Fiat znamená ztratit jižní země, jelikož tam je extrémně oblíbený a kupci Fiatů opravdu nepůjdou pro Peugeoty. FCA potřebuje zachránce, protože sami si poradit nedovedli. A po nešťastném konci Sergia vůbec netušili, co by měli dělat.
V PSA asi nečekají, že přeznačkují 300 nebo Durango a tím si získají pozici na americkém trhu. Uspět musí se svými produkty za použití sítě Chrysleru a možná italské techniky.