Ekonomika
jsem věděl. Ale že vyrobí a prodá až tolik aut, to jsem - uznám - nevěděl.
O to dřív z Evropy (která pro ni moc neznamená a akorát se tu hází automobilkám klacky pod nohy), odejde.
O to dřív z Evropy (která pro ni moc neznamená a akorát se tu hází automobilkám klacky pod nohy), odejde.
Ja trhy aut okukavam uz dlhsie a honda uz dlhodobo patri medzi najvacsich vyrobcov aut na svete.... az som prekvapeny ze sam velky fostek je z tohto faktu prekvapeny... este donedavna bolo aj crv najpredavanejsie suv sveta.... a bolo tomu tak roky... az kym momentalne ho uz ale nepredstihla nova ravka... honda v eu uz do 2 rokov podla vsetkeho so spalovakmi skonci a zacne sa jej nova era posobenia v eu ... tesim sa na hybridne nove hrv aj hybridny jazz ma za mna v eu dobre sance napriek cenovke. Skor uvidime co pre eu spravia s novym civicom... ale aj ten uz ako cisty spalovak do eu podla vsetkeho nepride... cize ocakavam tu este mensie cisla pre eu ako doteraz. Ale tak zrejme aspon ako hybridnu bokovku si nas trh ponechaju aj nadalej... ale budme radi... honda je honda... vzdy kvalitna spolahliva a pre nas v eu aj nadalej neokukana.... :yes:
Já věděl, že vyrobí nejvíc motorů když se to spočítá dohromady. Nemyslel jsem si, že je to malá automobilka, ale je to víc, než jsem myslel.
Honda umí motory, jen v Evropě se ji moc nedaří prorazit. Ty lepší motory tu prodávat nemůže, protože emise a zbytek tak zajímavý uz tolik neni
Mozna to bylo taky vyssimi cenami z duvodu vyroby v GB...
Uvidime, Swindon konci (a Turecka vyroba taky).
Budou asi dovozy predevsim primo z Japonska.
PS Britove uz nabizeji prazdnou tovarnu Tesle...
Uvidime, Swindon konci (a Turecka vyroba taky).
Budou asi dovozy predevsim primo z Japonska.
PS Britove uz nabizeji prazdnou tovarnu Tesle...
Jaké emise? Co to je za nesmysl? Z důvodu emisí je to hloupost...
V Evropě nemá motory, basta. Neumí. :no:
V Evropě nemá motory, basta. Neumí. :no:
Moc nechápeš súčasnú politiku automobilového priemyslu v EU. Čím viac sa normy líšia od zbytku sveta tým viac automobiliek, ktoré nemajú EU ako hlavný trh to tu vzdá a vytratí sa konkurencia. Okrem toho sa pred 2 rokmi výrazne zdražila homologizácia. Čo je znovu plus pre domáce značky. Už som to písal vyššie na príklade Subaru. Pred 10 rokmi mali na EU trhu slabé aj silná motory aj naftu aj manuál, aj klasický automat a predaje boli len mierne vyššie ako dnes. Ale dnes to dávajú s dvomi motormi. Väčšinu aut kúpia firmy a veľká časť populácie nakupuje podla značky. Netrápi ich aký je v tom motor. Aj EU značky majú gro predajov v motoroch do 150 koní.
Nepotrvá dlho a zo značiek mimo EU tu bude len Toyota a H/K. Rebrandované modely nepočítam.
Nepotrvá dlho a zo značiek mimo EU tu bude len Toyota a H/K. Rebrandované modely nepočítam.
U Hondy by som si nedovolil použiť slove "neumí"
Honda vyrába jedno vozidlo, ktorých bolo vyrobených najviac v histórii Honda CUB (100 mil kusov od roku 1958 do roku 2017. Toľko motorov nevyrobil žiadny výrobca 😄
Ešte nedávno mala Honda motory, ktoré boli ďaleko pred tým, čo robili bežní výrobcovia v EU... 😄
Honda vyrába jedno vozidlo, ktorých bolo vyrobených najviac v histórii Honda CUB (100 mil kusov od roku 1958 do roku 2017. Toľko motorov nevyrobil žiadny výrobca 😄
Ešte nedávno mala Honda motory, ktoré boli ďaleko pred tým, čo robili bežní výrobcovia v EU... 😄
americkejch pickupů je to dost zkreslená statistika. Viz i zmínka ve článku. Přitom se nepochybně v USA používají více méně jako osobáky.
Nejsou tam ani "malý" pickupy co se prodávaj v Evropě. Tady jsou zase kvůli emisím vedený jako náklaďáky - ale není jich zdaleka tolik.
Nejsou tam ani "malý" pickupy co se prodávaj v Evropě. Tady jsou zase kvůli emisím vedený jako náklaďáky - ale není jich zdaleka tolik.
podrobně popsal přední nárazníky všech třiceti nejprodávanějších aut světa. Samozřejmě každý v samostaném článku! :-! 😒]
Já to ale dlouho říkám že s podporou EV není o čem psát, nejsou auta, nejsou motory a o EV se toho moc napsat nedá.
Toto je výraz zoufalství, ano, přední nárazník mají jak EV tak ICE a tak je zase na chviličku o čem psát ... :no:
No ale fakt, nové motory nejsou, starší se jen drobně vylepšují a recyklují, modelů každý rok ubývá možná i o 30%
NENÍ O ČEM PSÁT, snad jen o náraznících ... ale ty dlouho nevystačí ...
Pan Mára bude již brzy nezaměstnaný. Podporoval elektro"revoluci" a jak známo, každá revoluce požírá swé dětišky
Toto je výraz zoufalství, ano, přední nárazník mají jak EV tak ICE a tak je zase na chviličku o čem psát ... :no:
No ale fakt, nové motory nejsou, starší se jen drobně vylepšují a recyklují, modelů každý rok ubývá možná i o 30%
NENÍ O ČEM PSÁT, snad jen o náraznících ... ale ty dlouho nevystačí ...
Pan Mára bude již brzy nezaměstnaný. Podporoval elektro"revoluci" a jak známo, každá revoluce požírá swé dětišky
Ne, je to neobjektivní ubožák kterej opisuje články z fandovských toyota webů. Proboha viděls někdy článek o předním při yzníku nějakého chystaného auta jakékoliv značky? Kdo a proč toho vola zaměstnává a platí?
Tak jsem se pro jistotu zeptal i své chytré ženy, a taky to moc nechápe, stejně jako já.
Co má znamenat věta z nadpisu " V top 10 nechybí ani jedno v Česku vyráběné" ???
Co má znamenat věta z nadpisu " V top 10 nechybí ani jedno v Česku vyráběné" ???
woody translator : "V Top 10 je i jedno vyráběné v Česku" 😉 Ten oficiální nadpis samozřejmě vyznívá v tom smyslu, že všechna auta vyráběná v Česku se dostala do Top 10. Jinak já pochopitelně vím, že i ty to víš. 😉
Vzhledem k tomu že se tu tradičně dává do nadpisů Škoda i nad články které o Škodě nejsou by měl nadpis v rámci tradic znít😒br />
Nejprodávanější auta světa. V top 30 není ani jedna Škoda.
Nebo: V top 100 je jediná škoda.
Nebo: V top 100 je jediná škoda.
Ale především k budoucímu výbuchu atomovky na trhu...chci, aby jste se podívali na můj koment pod srancočlánkem o nárazníku. Do budoucna to bude důležité.
Blíží se den, kdy i ti hloupější a malověrní z vás budou fosteka dobrovolně uznávat jako svého nejvyššího představeného!
Edit -i to mínusující podsvinče! :-!
Mikesusi? 😄
Kvalita je az na ctvrtem miste.
PS Nebud smutny, Ford vede v nakladaccich.
F150 se 787 tisici by byl na tretim miste mezi kvalitou z Penamu. 😉
https😐/www.treehugger.com/…ted-2020-5094800
Hele, Toyota brutálně válí, udělala asi po dvaceti letech pěkná auta a konečně i zase po letech nějaká auta na plakáty klukum nad postel... Supra (ja vim, tu tady nemáte rádi), YarisGR....a bude GT86... takže si někdo už lepí ten přední nárazník 😁
3. a 4. misto neni nahoda.
Toyota ke kvalite pridala i obstojny design a na prodejich je to znat.
Ford trochu tape. 😄
PS Jj navoskovanej zakonzervovanej diesel v garazi. :yes: :yes: :yes: Tam ma emise v poradku. I kdyz, jak by ti poradili mistni e😜erti, kdybys chtel v garazi vycistit vzduch, tak ho nastartuj. 😁
Honda má problém, že jí chybí auta... v Evropě má jen Civic a pro mne nehezké CRV, ostatní je plevel. Toyota má Corollu, která vykryje 3 karosářské verze, ty žádané, má střední třídu, byť jen jako limuzínu, malé auto, a taky má, SUV 3 velikostí, offroad a Pickup + ty závodní auta.
P.s. pamatuješ na 90tky? Jak vypadal Accord, Legend, Civic, Prelude, Integra... ? To bylo něco...
Ano zbytek tu Honde chybi.
Bohuzel.
Ale tady ma proste zvuk VW. 😉
Kolik zakazniku Golfu nebo Octavie je ochotno uvazovat o Civicu?
Jediné co je na tom autě extrémně špatně, je vzhled navržený prvňáky z výtvarného kroužku.
Prostě nesmysl. Ať si to kupuje potrhlý amok nebo celé Japonsko s Čínou, je mi to jedno. Taky nezačnu jíst syrové netopýry, protože pro žluté je to pochoutka.
Tak co si máme vybrat? Bud je corolla lepsi nez golf, a to skoro 3x ( civic jen 1.5x pro DonVita 😒] ) nebo naopak je to tuctový ( a tukový ) rohlík od Babiše a tím pádem je Golf stejne jako corolla uplne nezajímavé spotřební zboží. A protoze Civic ma vic prodejů nez Golf, je taky nezajimavy. 😒] 😒]
A ted co si z toho vybrat? :-!
Bude to zajimavy.
V praxi mas na motor zaruku 8! let.
A ten motor je v pohode. Urcite mnohem lepsi nez ecoboost nebo TSI...
a 8 let motory měnit nechci 😊
TSI ani nové Ecoboosty už problémy nemají, takže to byl trochu výstřel mimo 😊
Tohle se pomerne tezko porovnava.
Honda ma tradicne motory spolehlivejsi nez ostatni.
Honda měla spolehlivé atmobenzíny.. kde je jim konec?
K tomu velka cast Civicu.
Nemyslim si, ze to bude velky problem.
Ale v Evrope je to jedno.
Tady zakaznika voj ebou.
Honda prodava v USA a kdyby to byl problem, tak by to bylo drahy...
Ještě jsem se nedostal k vyzkoušení hybridní hondy, ale až bude klidnější doba, určitě půjdu.
Reakci necham na Mikesusovi.
Jen k prvnim vetam. Taky ziju v Evrope a me zase zajima (podle tebe asi nelogicky 😁 ) co se prodava vsude po svete.
Nechapu, proc bych mel mit naroky jako prumerny Evropan. Naopak me evropsky vyber aut prijde smesny. A Americani jsou (podle me) tak o dvacet let napred. Americky zpusob vyberu auta je mi mnohem blizsi. Ja chapu, ze si chce nekdo nakonfigurovat premii. Ale ja si nechci konfigurovat mainstream. Radsi chci lepsi auto za svy penize.
Btw. Corolla v USA stoji 20-28t $
A Golf stoji 24t $ 😲
Mas nejaky zvlastni tretiny. 😁
https😐/www.motortrend.com/…style/hatchback/
PS Prumernej American taky mozna jezdi v ohyzdnym pick-upu, presto se najde spousta kupcu Priusu nebo dokonce Tesly...
Japonsky auto mě zklamalo svou nekvalitou a šetřením na maličkostech. A byla i velká mnou nezaviněná závada mechanického rázu. Ne, meleš svou mantru, ale není to obecná pravda.
Trochu si protirecis.
A zde se asi moc neorientuješ. Golfa mam od gen4 projeteho kazdeho. Tedy zatím 8 jen staticky.
A raději budu mít zastaralý infotainment nez nefunkční. A taky radši pojedu v aute s mene mista nad hlavou nez stat u krajnice a čekat na odtahovku.
Ps: chtelo by to zkusit i něco jineho nez golf, abys mohl srovnavat. A jestli chceš vědět, co z C segmentu jsem zkusil z aktualnich? G7, O3, Civic, Guilietta, i30, Ceed, proceed, focus, A3, M3, Corolla vsech verzí, Megane, Tipo ( jen staticky, tak odporný interier mne odradilo) Scala, Leon ST.
Osobne verím Toyote viac ako ktorémukoľvek EU autu. Radšej sa budem voziť na aute, ktoré dajme tomu nemá nejaké najmodernejšie drobnosti, ale bude spoľahlivé.
Ak potrebujem niečo iné, tak u sedanu je tuším 1,5 / 3 valce / atmosféra ;-\ a u hatchbacku / kombi 1,2 turbo. Otázkou je - prečo už nedali tú 1,2 aj do sedanu? A samozrejme 1,5 aj do iných typov? OK - Japonci 😉.
Súhlasím s tým, že za svoje prachy nech si každý kúpi čo chce. Vo výsledku často zaváži aj nejaký "vplyv okolia". Ak niekto poradí - kúp Škodu, lebo... tak sa nerozhodný človek nasmeruje týmto smerom. Iný zase poradí - "kúp Japonca" - takých je nás ešte stále málo 😉.
Nakoniec... Z pohľadu prosperity EU by sme nemali kupovať "Japoncov", prípadne iné značky vyrobených mimo EU... Hanbím sa za môj sebecký prístup :-!