Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
1
umí pořád zlepšovat. Jen 2 chyby, odporný volant a odporné hlavní světla. Kdyby uměly svítit pořádně ty segmenty nebo ty světla hezky zakomponovat, tak by to bylo super. Hmyzí ksicht hnusí čím dál více aut, ale furt lepší než bober nebo vykulenec žabák.
_Karel_
A pokládá si tuhle otázku i někdo jiný, než autor titulku? Auto může být dobré, klidně i mezi nejlepšími v kategorii, ale že by lezlo do zelí prémii? Je hloupé o tom i jen uvažovat.
Osobně o tom pochybuju. Ale třeba se materiály, odhlučněním a obecne tim, co premii dela prémií, se ji přiblížil.
Ale nejel jsem s tim, tak je to spis můj dojem ze statického prohlédnutí. Jen té prémii se nepriblizuje motoricky.
Ale nejel jsem s tim, tak je to spis můj dojem ze statického prohlédnutí. Jen té prémii se nepriblizuje motoricky.
Tak si musím nasypat trochu popelu na hlavu. Já Tucsona srovnával velikostně s naší bývalou starou Q5, ale ono nám všechno nějak narostlo a blíž už asi má k Q3/X1, a tam to tedy asi přeci jen nebude tak zásadní rozdíl.
Ano i ne. Ne, protoze proste ne (ne technika + ne image = ne premie). No a ano, protoze tady byla doba kdy se z VW delala i v testech polopremie (ceho se dodnes umi sem tam nekdo chytnout i diskusne), takze kdyz si pripustime tenhle abstraktni konstrukt, tak proc si ho nepripustit i u Hyundaie.
Takze i kdyz si myslim, ze cpat to do nadpisu nebo perexu je jen hacek a tedy zbytecne az hloupe, tak ale nemam autorovi za zle kdyz dilci celky, treba interier / materialy, s premii porovna. V textu, a bez otazniku.
Takze i kdyz si myslim, ze cpat to do nadpisu nebo perexu je jen hacek a tedy zbytecne az hloupe, tak ale nemam autorovi za zle kdyz dilci celky, treba interier / materialy, s premii porovna. V textu, a bez otazniku.
Nedavno jsem videl ze zadu vedle sebe stat dve stejne bile SUV. Az pri blizsim pohledu jsem zjistil, ze jedno je Tucson predchozi generace a druhe X1. Pardoxne mel ten Hyundai vice valcu :-) Obe predokolky, tak premyslim kde je ta premiova technika :-)
No stačí si je projet a taky zjistit, co za motorizace nabízí BMW a co Hyundai.
No tak prémie s tříválcem je k smíchu v každém případě
V X1 jsem to nezkoušel, ale v 1er jako základ není rozhodně špatný.
Manželka má v X1 1.8 i s drive práve tento trojvalec a môžem povedať že jazdne je ten motor absolútne v poriadku. Dynamika je postačujúca a zladenie s automatickou dvojspojkovou prevodovkou je o triedu lepšie ako v Mercedese B, ktorý mala predtým. Tam mala ešte motor 1.6 benzín a jeho zladenie s automatickou dvojspojkou bolo príšerné.
A podľa mňa je tento trojvalec v BMW a MINI z hľadiska prémie menší fail ako aktuálne motory 1.3 TCE v MB triedy A, B, GLA, GLB. Pocit že tento motor má aj DACIA musí byť pre veľa majiteľov mercedesu pravdepodobne dosť frustrujúci.
A podľa mňa je tento trojvalec v BMW a MINI z hľadiska prémie menší fail ako aktuálne motory 1.3 TCE v MB triedy A, B, GLA, GLB. Pocit že tento motor má aj DACIA musí byť pre veľa majiteľov mercedesu pravdepodobne dosť frustrujúci.
Ale co si moze tvrdit majitel Dacie, ked bude tlačiť naraznikom 3valcového Baworáka ? :D Mám motor z Mercedsu pitcho ! :D
Jasne, top motorizace BMW ma lepsi, ale kdyz se podivam co se realne prodava, soude podle nabidky premium selection, tak jsou to nejake 18i, 18d v hole vybave. Parkovaci kameru nemaji a u Tucsonu je v zakladu :-)
Prémie se nikdy nepodbízela základní výbavou. Nemíním tu vyzvedávat X1 na piedestal, ale upřímně bych byl překvapen, kdyby se mainstream dotáhl na její kvality z hlediska podvozku, o řízení se ani nemusím bavit.
Premium selection nevypovídá ani tak o tom, jaké motorizace jsou nejžádanější jako o tom, které musel vzít prodejce na sklad.
Premium selection nevypovídá ani tak o tom, jaké motorizace jsou nejžádanější jako o tom, které musel vzít prodejce na sklad.
Ja by som sa o riadeni kludne bavil, mam na X1 to adaptivne riadenie a je to cele cudne. Dokonca mi to taha volant z ruky, co som nikdy nezazil u tak slabeho auta (110 kw). Alebo je take komunikativne, ze na diere mi vyleti z ruky :-)
Supernainstream? :D Pamětníci ví... :D
Jen taková otzaka, kdyby to mělo značek Genesis, bylo by to víc prémiové? Já souhlasím, že D3 je jinde hlavně u větších aut ale třeba se to povedlo
Jen taková otzaka, kdyby to mělo značek Genesis, bylo by to víc prémiové? Já souhlasím, že D3 je jinde hlavně u větších aut ale třeba se to povedlo
Pokud bys na to jen nalepil znacek genesisu, tak jsi furt na nepremiove technice a u nas mas i nadale nepremiovem image, takze zadna premie.
Ja to vidim za sebe tak ze mame:
- premii jasnou a bez vyhrad (je jak image tak technika): D3, Jaguar? (ktery ji v konfekci pomalu opousti)
- premii s vyhradama (je bud image nebo technika, nebo ne vsude): Jaguar (image jasny, technika kulha), Alfa (technika napul, image napul), Volvo (image jasny, technika zadna), vyhledove Genesis? (technika jasna, image zadny). Lexus?
A opodal jeste stoji osamele modely jako VW Touareg, Stinger atd. Jasne premiove modely jinak jasne nepremiove znacky.
Ja to vidim za sebe tak ze mame:
- premii jasnou a bez vyhrad (je jak image tak technika): D3, Jaguar? (ktery ji v konfekci pomalu opousti)
- premii s vyhradama (je bud image nebo technika, nebo ne vsude): Jaguar (image jasny, technika kulha), Alfa (technika napul, image napul), Volvo (image jasny, technika zadna), vyhledove Genesis? (technika jasna, image zadny). Lexus?
A opodal jeste stoji osamele modely jako VW Touareg, Stinger atd. Jasne premiove modely jinak jasne nepremiove znacky.
Beru ten koncept prémiových značek vs. prémiových modelů, to vidím stejně.
V tom výčtu ti chybí hlavně Lexus... a pak případně další značky (Infiniti, Cadillac... to bych asi neřešil, pro Evropu nejsou moc relevantní... to ale Genesis taky ne).
No a pak je kategorie wannabe prémie - DS, Cupra :-)
EDIT: ten Lexus tam máš, sorry... byl tam od začátku :-)?
V tom výčtu ti chybí hlavně Lexus... a pak případně další značky (Infiniti, Cadillac... to bych asi neřešil, pro Evropu nejsou moc relevantní... to ale Genesis taky ne).
No a pak je kategorie wannabe prémie - DS, Cupra :-)
EDIT: ten Lexus tam máš, sorry... byl tam od začátku :-)?
jj, wannabe prémia, ktorá okrem chute patriť medzi prémiu nemá nič, teda ani prémiovú techniku, ani prémiový image.
Je toho vic, zapomel jsem treba na RR (pisu jen o jaguaru) a u toho neni o premiovosti taky pochyb, mel byt hned vedle D3. A mas pravdu, Lexus tam nebyl, rozesvitilo se mi az po odeslani. :-)
EDIT: I kdyz uprimne? Ani nevim co u nas jeste Lexus nabizi. Spis je to takove to cekani az z evropskeho trhu odejde uplne. ;-\
EDIT: I kdyz uprimne? Ani nevim co u nas jeste Lexus nabizi. Spis je to takove to cekani az z evropskeho trhu odejde uplne. ;-\
Lexus toho nabízí v Evropě pořád dost... v ČR myslím taky.
RR pro mě ne... pro mě by prémiová značka měla mít portfolio klasických modelů, nejen SUV nebo sportovní modely.
To už bych spíš byl ochoten uvažovat o Maserati... na jednu stranu je to exkluzivnější značka... na druhou se to dá vnímat i tak, že je to prostě méně úspěšná prémie ;-)
RR pro mě ne... pro mě by prémiová značka měla mít portfolio klasických modelů, nejen SUV nebo sportovní modely.
To už bych spíš byl ochoten uvažovat o Maserati... na jednu stranu je to exkluzivnější značka... na druhou se to dá vnímat i tak, že je to prostě méně úspěšná prémie ;-)
Sam jsem taky jasne pro-klasiku, ale stejne nemam problem uznat, ze vrcholem VW neni passat, ale Touareg. Stejnou logikou nemam problem videt RR jako premianta, i kdyz jede jen segment SUV. Maserati proti tomu radim o stupinek vys, k exotice/luxusu, jako Porsche.
Pokud jsem nekoho mel zminit tak je to Mini. Ten zbytek co zminujes je samozrejme taky na uvazenou, ale proda / doveze se toho tolik, ze to ani nestoji za debatu. Asi stejne jako wannabe premie (cti mainstream). :-)
Pokud jsem nekoho mel zminit tak je to Mini. Ten zbytek co zminujes je samozrejme taky na uvazenou, ale proda / doveze se toho tolik, ze to ani nestoji za debatu. Asi stejne jako wannabe premie (cti mainstream). :-)
Jen chci poděkovat za zprávu. U některých místních diskutérů mě zajímá proč hájí soukromé firmy, které vyrábějí auta. Moje neteř pracuje u jednoho z výrobců a je s ní občas velmi legrační diskuze, protože koho chleba jí toho píseň zpívá. 20 let jsem pracoval v nadnárodních farmaceutických firmách a mám trochu pojem o tom, co se píše a kde je (asi) pravda. Každopádně ještě jednou díky. :yes:
Není zač. Jestli máš pocit, že někde hájím zájmy evropských automobilek... no tak je to prostě proto, že Evropě přináší spoustu peněz... a totéž platí i pro české automobilky a ČR. "Chleba Škodovky" tu do nějaké míry jíme všichni, bez ní by se celé ČR dařilo hůř.
Asiofilní redakce se drží hesla Josepha Goebbelse: "Tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou!"
Jednou jsou to fanoušci VW, pak zase Japonců, jindy Korejcu...jabti už ani nevím, když všem naddrzuji, tak pak je to asi vyrovnané ne? :D
Já odjakživa tvrdím, že nadržují Asiatům a jsou fanoušky japonských vozů Jestli nevnímáš, že napsat článek o patentovaném tvaru nárazníku budoucího japonce není normální, tak nevím. Onanie páru Kolman&Mára nad propadákem Supra je už snad taky legendární.
Presne, napisal si to skor ako ja. Fostek furt nieco vykrikuje, s obsahom to nemusi mat nic spolocne :-)
No Karle trebars po tom co vidia za interiery/materialy v Grupke to vyhlasili opravnene za nieco viac nez mainstream, zalezi ci si VW doteraz povazoval za mainstream, alebo nie.
Mazda má taky docela parádní interiéry a nevidím důvod ji považovat za prémii. VW v interiérech zrovna přeborník není (stran luxusu), i když dřív byly aspoň ergonomické.
Ale už jsem svůj příspěvek trochu poupravil - srovnával jsem se špatnými auty.
Ale už jsem svůj příspěvek trochu poupravil - srovnával jsem se špatnými auty.
Prave, ale pozicia VW v povedomi vela ludi je trochu uber a ked to Tucson dokazal prekonat... Pokial viem v texte nie je ani slovo o tom, kde Tuscon oznacili za premiu, tak o akej premii sa bavime ? Ze ma slusne naslapnute a prekonava podla clanku aj interiery Grupky pravda byt moze.
Snad redakce nerozeznává prémii dle nějakých pomatených diskutérů. Tys někdy viděl na Golfech a Passatech něco "uber"?
Za mě je prémie bez diskuzí D3, Porsche, Lexus, Range Rovery,Jaguar, v omezené míře Volvo, Alfa...
Za mě je prémie bez diskuzí D3, Porsche, Lexus, Range Rovery,Jaguar, v omezené míře Volvo, Alfa...
Redakcia pozna tiez svoj region, pozicia VW isto nie je mainstreamova, cenami a privilegiami (zadne napravy, materialy, vybava), oproti Skode a Seatu tomu ani tak nemoze byt.
Popravde ja som mal tendenciu v minulosti priznať tomu VW o niečo vyšší image, k čomu napomáhali veci ako kvalitný interiér z hodnotných materiálov, široká motorová paleta a množstvo kombinácií motorov, prevodoviek a pohonov no a napokon imidžové autá a motorizácie, ktoré posúvali celkový image značky hore. Či to bol model ako taký (Phaeton; kto z mainstreamu mal lux sedan?), alebo konkrétne motorizácie (V12 či V10 v Touaregu, osemvalec v Passate...) a občas okorenené konceptami, ktorými sa deklarovali vysoké ciele a svetlá budúcnosť (spomína si ešte niekto na W12 Nardo?)
Vďaka uvedenému bol VW polkrok pred typickým mainstreamom typu Opel.
Ale čo z toho zostalo dnes? Interiéry idú kvalitatívne a materiálovo dole, šetrenie je očividné. Modely s prémiovými ambíciami sa zarezali (zostáva jedine Touareg), motory sa osekali asi najviac, okrem Touaregu všetko končí na R4. Kombinovateľnosť a variabilita ide tiež do kopru (OK, to všade, lebo homologizácia).
Takže ak aj dakedy v minulosti bol nejaký argument pre vnímanie VW ako niečoho o chlp lepšieho (povestný GTIho pojem supermainstream), tak už je to dávno pasé.
Vďaka uvedenému bol VW polkrok pred typickým mainstreamom typu Opel.
Ale čo z toho zostalo dnes? Interiéry idú kvalitatívne a materiálovo dole, šetrenie je očividné. Modely s prémiovými ambíciami sa zarezali (zostáva jedine Touareg), motory sa osekali asi najviac, okrem Touaregu všetko končí na R4. Kombinovateľnosť a variabilita ide tiež do kopru (OK, to všade, lebo homologizácia).
Takže ak aj dakedy v minulosti bol nejaký argument pre vnímanie VW ako niečoho o chlp lepšieho (povestný GTIho pojem supermainstream), tak už je to dávno pasé.
Nooo... s tou technikou je to pořád tak +- stejné, ne?
VW má R4 dvoulitry (v naftě i benzínu), na to už většina konkurence rezignovala. VW má 4x4 v kompaktech i D segmentu, konkurence vesměs ne (krom třeba Opelu u Insignie... zase ale Insignia i v minulé generaci měla vlastně nejširší paletu motorů v mainstreamu, vč. V6 turbo).
Touareg je pořád přeznačkované Audi a stojí bokem.
Zmizely jen ty očividné excesy typu Phaeton nebo Passat W8.... a asi šla dolů kvalita interiérů... a samozřejmě třeba to Hyundai šlo hodně nahoru.
VW má R4 dvoulitry (v naftě i benzínu), na to už většina konkurence rezignovala. VW má 4x4 v kompaktech i D segmentu, konkurence vesměs ne (krom třeba Opelu u Insignie... zase ale Insignia i v minulé generaci měla vlastně nejširší paletu motorů v mainstreamu, vč. V6 turbo).
Touareg je pořád přeznačkované Audi a stojí bokem.
Zmizely jen ty očividné excesy typu Phaeton nebo Passat W8.... a asi šla dolů kvalita interiérů... a samozřejmě třeba to Hyundai šlo hodně nahoru.
To by tie 2.0 nesmeli mat aj Škoda, alebo Seat. Prebehlo mi hlavou to iste, keby ich mal len VW tak si stale tu motorarsku poziciu drzi. Pokial sa jedna o zadne napravy a niektoru vybavu, stale sa odlisuje a to aj vratane ID3, ktory je na pomery ostatnich v triede technologicky na vysi... materialovo naopak podpriemer.
Hlavne ludia a ich povedomie ma dlhu zotrvacnost, kvoli materialom nejakeho T-Rocu atd nestratil hned u vsetkych povedomie, ktore si vybudoval za tie roky. A svojimi cenami ju vehementne udrziava aj dnes.
Hlavne ludia a ich povedomie ma dlhu zotrvacnost, kvoli materialom nejakeho T-Rocu atd nestratil hned u vsetkych povedomie, ktore si vybudoval za tie roky. A svojimi cenami ju vehementne udrziava aj dnes.
Škoda a SEAT jsou ale vlastní stáj, to není konkurence v klasickém slova smyslu.
A i dřív měl třeba Leon Cupra silnější motor než GGTI.
Podívej se, jaké jsou aktuálně nejsilnější motory ve střední třídě - Passat 2.0 200kW, Insi 1.6 169kW, Mazda 2.5G 141kW nebo kolik... Mondeo nic. Takže tady je na tom třeba VW líp než v minulé generaci...
Prostě... v té komplexnosti nabídky i na horním okraji má dneska VW možná větší náskok než měl.
A i dřív měl třeba Leon Cupra silnější motor než GGTI.
Podívej se, jaké jsou aktuálně nejsilnější motory ve střední třídě - Passat 2.0 200kW, Insi 1.6 169kW, Mazda 2.5G 141kW nebo kolik... Mondeo nic. Takže tady je na tom třeba VW líp než v minulé generaci...
Prostě... v té komplexnosti nabídky i na horním okraji má dneska VW možná větší náskok než měl.
VW sa ale distancuje od Skody i Seatu a zacalo to uz davno v dobach Ibizy, Fabie a v ociach oviec je VW urcite viac nez Seat. To ze im neuprel silnejsie motory, to je snad dobre, inac by tie dve znacky neboli tam kde su.
Inak chapem co myslis, tiez si myslim ze silne 2litrove turbo benziny a 2litrove nafty su dnes rozhodne nadpriemer, ved na tom Tucsone to je pekne vidno tiez.
Inak chapem co myslis, tiez si myslim ze silne 2litrove turbo benziny a 2litrove nafty su dnes rozhodne nadpriemer, ved na tom Tucsone to je pekne vidno tiez.
No jo, ale byt treba i nejlepsi z mainstreamu z tebe dela jen...
... nejlepsiho z mainstreamu. Nic vic, nic min. Na (pul)premii to chce nabizet i neco z toho co nabizi ona premie. Kdyby existoval golf s r5, kdyby existoval passat s V6 i dnes, tak nereknu ani popel, ale ze vseho co bylo kdysi (vicevalce, torseny, phaeton atd.) zustal jen ten touareg a toho zmaknu zaradit do "ten co vybocuje" kategorie. Znacku jako takovou jen tenhle jeden model neposune nikam.
... nejlepsiho z mainstreamu. Nic vic, nic min. Na (pul)premii to chce nabizet i neco z toho co nabizi ona premie. Kdyby existoval golf s r5, kdyby existoval passat s V6 i dnes, tak nereknu ani popel, ale ze vseho co bylo kdysi (vicevalce, torseny, phaeton atd.) zustal jen ten touareg a toho zmaknu zaradit do "ten co vybocuje" kategorie. Znacku jako takovou jen tenhle jeden model neposune nikam.
Prostě je potřeba se smířit s tím, že pozici, co měl dřív dejme tomu 3.6FSI 191kW, má dneska 2.0TSI 200kW. Už to není o počtu válců... ale o objemu a výkonu. Ono na druhou stranu... prémie taky leckde slevila, nabízí tříválce a FWD s vlečkou vzadu u kompaktů...
Ale aby bylo jasno... za mě to mainstream byl tehdy a je i dneska.
PS: u té minulé Insignie jsem byl kdysi v šoku, kolik motorů vlastně nabízí:
1.8 103kW, 1.4T 103kW, 1.4T LPG 103kW, 1.6T 125kW, 2.0T 184kW, 2.8T 239kW, 2.0d 81/88/96/103/120/125/143kW (to poslední je biturbo) https://www.autofakta.cz/…enik-03-2015.pdf
Ale aby bylo jasno... za mě to mainstream byl tehdy a je i dneska.
PS: u té minulé Insignie jsem byl kdysi v šoku, kolik motorů vlastně nabízí:
1.8 103kW, 1.4T 103kW, 1.4T LPG 103kW, 1.6T 125kW, 2.0T 184kW, 2.8T 239kW, 2.0d 81/88/96/103/120/125/143kW (to poslední je biturbo) https://www.autofakta.cz/…enik-03-2015.pdf
To je spíš smutnou vizitkou trhu, že na supermainstream už stačí 2.0 benzín/nafta. Ale máš pravdu, tímhle se od konkurence celkem odlišuje.
Takovému Blue Sunovi přijde směšné, že VW nedokáže splnit emise, ale on možná právě tím emisním gamblingem udržuje svou pozici suverénní jedničky. Seškrtat nabídku na jeden benzín by dokázal každý...
Interiéry šly dolů, což je škoda.
Takovému Blue Sunovi přijde směšné, že VW nedokáže splnit emise, ale on možná právě tím emisním gamblingem udržuje svou pozici suverénní jedničky. Seškrtat nabídku na jeden benzín by dokázal každý...
Interiéry šly dolů, což je škoda.
A Arteon by nemohol byť taká poloprémia ktorá by z cenou okolo 45 000 Eur konkurovala štvorvalcovým Mercedesom C,BMW 3 alebo Audi A 4.Keď ho testovali na Top Speede tak ho prirovnávali už k prémii. Podľa mňa Shooting Break vyzerá velmi dobre.Aj teraz v diskusii nech je článok o hocijakom aute skoro vždy sa to porovnáva s VW.To je znamenie že stále robia zaujímavé autá aj keď treba povedať že s tým najnovším infotainmentom to dosť po...
trochu sa zabuda na Arteon. okrem Touarega ma najblizsie k "premii. dokonca aj po facelifte si zachoval vybornu ergonomiu, skvele materialy a spracovanie, podvozok z A7 ak sa nemylim. faktom je, ze voci Touaregu mu chyba 6 valcovy motor, ale inak si myslim, ze sa jedna o dvojicu aktualne najlepsich VW
S tym Arteonom sa seredne mylis. Ten nema s A7 absolutne nic spolocne. Je to totiz len trochu krajsi Passat a stoji na MQB platforme.
https://en.m.wikipedia.org/…oup_MQB_platform
https://en.m.wikipedia.org/…oup_MQB_platform
kks, Ty si nejaky preafektovany :-):-) seredne sa mylim ? :-):-) mimochodom som napisal, citujem : "podvozok z A7 ak sa nemylim" cize priemerne inteligentny jedinec by pochopil, ze si tym nie som isty a jeho reakcia by bola uplne jednoducha primerana, ze "mylis sa" :-):-)
Sorry za to slovo seredne, mam dnes trochu blbu naladu a myslel som, ze chces Arteona dvihat do nadpozemskych vysin. A neboj, s tou inteligenciou na tom nie som najhorsie 😉.
P.S. Preafektovane prispevky nepisem, nemam to v povahe 😃.
P.S. Preafektovane prispevky nepisem, nemam to v povahe 😃.
ok, chapem :-) len to vyzeralo, ze si dalsi troll :-) myslim si, ze arteon je o 1/2 triedy lepsi ako passat, ale vychadzam z recenzii. jazdil som na nich uplne minimalne
Rákosí bude vždycky rákosí a to mistři v kopírování.Obšlehnou Evropu,udělají z toho mix a výsledek je tenhle paskvil za prémiovou cenu :no:
rohYpnol
Hloupé to rozhodně není.
Zásadní rozdíl je v tom, že zatímco Hyundai/Kia do prémiového segmentu lezou především vlastnostmi, tak koncern VAG tam naopak leze hlavně jen cenou.
Zásadní rozdíl je v tom, že zatímco Hyundai/Kia do prémiového segmentu lezou především vlastnostmi, tak koncern VAG tam naopak leze hlavně jen cenou.
rohYpnol
Korejci zašlapávají VAG do země neuvěřitelným způsobem.
Jediné plus konernu je, že se korejci neženou do silnějších motorizací. Jenže silné dvoulitry pravděpodobně zašlape do země pro jistotu EU sama a jakmile zbydou nic než hybridy, tak tady už koncern nebude mít tuto výhodu.
Hybridní Tucsou je velmi silný, výrazně silnější než diesel. Takže kdo se hlava nehlava žene po dvoulitech, tak už ani u korejců nebude zklamán, jen to pude PHEV:
Jediné plus konernu je, že se korejci neženou do silnějších motorizací. Jenže silné dvoulitry pravděpodobně zašlape do země pro jistotu EU sama a jakmile zbydou nic než hybridy, tak tady už koncern nebude mít tuto výhodu.
Hybridní Tucsou je velmi silný, výrazně silnější než diesel. Takže kdo se hlava nehlava žene po dvoulitech, tak už ani u korejců nebude zklamán, jen to pude PHEV:
Jako... vMax 201 km/h? To mi teda u auta se 180k nějak neimponuje, byl bych čekal něco jako 215-220. Kodiaq 1.5TSI má pokud si pamatuju 200km/h (+-)...
A co Volvo max 180???
1) je to pitomost, doufám, že jim to zákazníci dají sežrat.
2) je to ale něco jiného... elektronicky omezená rychlost je jedna věc, tady je relativně nízká maximálka spíš dokladem toho, že dynamika auta nějak neodpovídá nominálnímu výkonu... což jsem konec konců psal i nedávno pod testem i30 SW.
2) je to ale něco jiného... elektronicky omezená rychlost je jedna věc, tady je relativně nízká maximálka spíš dokladem toho, že dynamika auta nějak neodpovídá nominálnímu výkonu... což jsem konec konců psal i nedávno pod testem i30 SW.
Mne treba vmax prijde v našich končinách jako uplne irelevantní, tech 180 je úplně dostačující pri max.povolene 130.
Něco jineho je samozřejmě Německo, ale to si musi rozhodnout zákazníci tam.
Něco jineho je samozřejmě Německo, ale to si musi rozhodnout zákazníci tam.
1) je to pitomost, ale tak nejak mám dojem že zrovna zákazníkům Volva je to asi celkem šumák, takže si myslím že nedají, spíš se bojím že se toho chytnou další výrobci, nedejsatan EU
Upřímně Vmax cokoliv nad 180 je úplně jedno, teda snad pokud nejezdíš pravidelně v De. Kdy jsi jel u nás naposledy víc jak 160, 180...?
Jak říkám, ano, problémem korejců je, že proti silným dvoulitrům napřímo nic nemají. Ale to je stejně spíš doménou služebních vozů. Soukromě pro rodinu je Tucsou naprosto v pohodě.
Jak říkám, ano, problémem korejců je, že proti silným dvoulitrům napřímo nic nemají. Ale to je stejně spíš doménou služebních vozů. Soukromě pro rodinu je Tucsou naprosto v pohodě.
Naposledy v neděli... ještě nějaký dotaz?
Ale jak říkám... jde spíš o to, že to dokladuje celkově slabší dynamiku toho motoru... tohle není elektronicky omezená maximálka.
Ale jak říkám... jde spíš o to, že to dokladuje celkově slabší dynamiku toho motoru... tohle není elektronicky omezená maximálka.
Jak to víš že nejde o elektronické omezení?? Já to teda nevím.
Jinak jo, jestli jsi pirát silnic co se tu snažíme vymýtit tak jo, Tucsou ti stačit nebude :-[]
Jinak jo, jestli jsi pirát silnic co se tu snažíme vymýtit tak jo, Tucsou ti stačit nebude :-[]
Na 201, jo? A u i30 na 210? Tak nevím, předpokládám.
Nevím co kdo zkouší vymýtit... já měl za to, že tady je spíš parta lidí, co se tu a tam ráda trošku sveze.
A stačit... stačit je ošemetné slovo. Když na to přijde, tak by mi stačila i30 SW s 1.5 atmo. Ale jelikož mi stačit nemusí... tak by mi nestačil ani ten Tucson. Když mi Fred půjčil plnokrevníka, tak jsem ihned usoudil, že mému autu ze všeho nejvíc chybí dalších 200k :-)
Nevím co kdo zkouší vymýtit... já měl za to, že tady je spíš parta lidí, co se tu a tam ráda trošku sveze.
A stačit... stačit je ošemetné slovo. Když na to přijde, tak by mi stačila i30 SW s 1.5 atmo. Ale jelikož mi stačit nemusí... tak by mi nestačil ani ten Tucson. Když mi Fred půjčil plnokrevníka, tak jsem ihned usoudil, že mému autu ze všeho nejvíc chybí dalších 200k :-)
Trošku sveze... hele neber to rýpnutí tak vážně ;-)
Stačí ... ano, na lepší se zvyká rychle. Ale tak nějak cokoliv co má 0-100 pod 10s a nemá problém na dálnici při 150-160 je za mě na naše silnice dostatečné pokud se bavíme o rodinných jízdách.
Stačí ... ano, na lepší se zvyká rychle. Ale tak nějak cokoliv co má 0-100 pod 10s a nemá problém na dálnici při 150-160 je za mě na naše silnice dostatečné pokud se bavíme o rodinných jízdách.
Dostatečné ano, však to píšu... libovolný kompaktní kombík je dostatečný.
PS: nejsi náhodou u dopravní policie?
PS: nejsi náhodou u dopravní policie?
Pretože kórejské modely sú generačne vždy lepšie. U VW to už nie je posun vpred ale skôr úskok do boku. Ale to sa týka aj iných. Napríklad nová Kuga - veľké sklamanie.
Naštěstí zákazníci dle prodejů v Evropě na to mají jiný názor a opravdu předhonili rákosníci VAG a to v pořizovacích cenách :yes:
Arese
Plusy: osobitý design (i když ten se samozřejmě může dost lidem i nelíbit), vysoká úroveň jízdního komfortu, resp. komfortní odpružení, kvalitní zpracování a materiály v kabině, na dnešní dobu slušné ceny
Mínusy: Zoufale chybí motor 2.0 CRDi (pro mě v této třídě neakceptovatelné), přeposilované řízení (pro mě nesnesitelné), celkově řidičsky nezajímavý jízdní projev (ano, i SUV může jezdit řidičsky uspkojivě) a příliš dotykových ovládacích prvků (rovněž neakceptovatelné).
Sorry Hyundai, ale Tiguan či Karoq/Ateca to v této třídě u mě pořád jasně vyhrává - zatím. :-)
Mínusy: Zoufale chybí motor 2.0 CRDi (pro mě v této třídě neakceptovatelné), přeposilované řízení (pro mě nesnesitelné), celkově řidičsky nezajímavý jízdní projev (ano, i SUV může jezdit řidičsky uspkojivě) a příliš dotykových ovládacích prvků (rovněž neakceptovatelné).
Sorry Hyundai, ale Tiguan či Karoq/Ateca to v této třídě u mě pořád jasně vyhrává - zatím. :-)
ale jo - a až mi upadne pedál u těchto skoro aut z VW tam si ho doma sám brknu - svářečku mám... :-)
Víceméně souhlas, až na to, že já se hlásím k těm, kterým se to auto nelíbí, potkávám dva, jeden v barvě testovaného kusu, druhý bílý a nějak mi nepadl do oka ani jeden. Karoq/Ateca ještě budiž, ale Tiguan už má taky dotykový onteriér. Suma sumárum, chtít SUV, asi bych šel buď pro hybridní RAV4, naftovou Kugu, nebo Forestera s e-boxerem.
pradeda777
Asi nepřekvapí, že si inženýři na pomoc s tvarováním světel a masky přizvali nejmodernější digitální technologie. Výsledek však skutečně stojí za to. Hrůza....ještě že to můžou svést na digitální technologii....tu vyhodit z práce nejde..... :-(
Najmodernejsie digitalne technologie bolo myslene, ze to nevyrezali do dreva. V preklade ti vadi ten dizajn, mne to pride originalne, psie kusy s dennym svietenim sa robia momentalne furt.
To je fakt. Kdyby to vyřezali do dřeva (pokud by to šlo), tak by se taková hrůza na voze nikdy neobjevila....
Ved si mozes furt este kupit auto s normalnymi lampami :-) Ja som mal problem skor so zadkom a profilom, ale zvykol som si pomerne rychlo.
mam omnoho vacsi problem s tymto ..
https://t.cncenter.cz/…igin-5667140.jpg?…
https://t.cncenter.cz/…igin-5667144.jpg?…
mam omnoho vacsi problem s tymto ..
https://t.cncenter.cz/…igin-5667140.jpg?…
https://t.cncenter.cz/…igin-5667144.jpg?…
Tohle je auto, které bude polarizovat společnost. Prostě "Hate it or love it". Mně se to nelíbí, ale kamarád si to koupil a je z toho nadšenej. Jisté je, že za jeho autem otočí podstatně víc lidí, než za tím mým :D
zlysoused
ten vzhled exteriéru se strašně rychle okouká a zestárne. A zboku a zezadu působí spíš bezradně než nějak invenčně. Předek je zajímavý, ale jak jsem psal na začátku. Interiér vypadá parádně. Jinak je to velmi slušná nabídka a prodávat se bude skvěle.
miromen
Jak se mi interiery u klasickych hyundai modelu jednoduše nelibi tak u tehle krabice je to přesny opak. Velice pěkny a moderně pojaty interier. Až na ten volant, ktery snad naživo pusobi lepe než na obrazcich.
Z exterieru mam však vyloženě gulaš. Mam rad odvaz a odlišnost a naživo jsem se několikrat na novy Tucson zahleděl. Jednou si řikam, že se mi to i libi, podruhe zase jak se mi tohle mohlo libit, předevšim predatoři přiď a zaď. Každopadně u bočniho profilu mam jasno a ma to značny vliv na celkove vnimani vzhledu a diky němu je to spiš nelibi. Ten bočni profil je prostě děs a hruza.
Z exterieru mam však vyloženě gulaš. Mam rad odvaz a odlišnost a naživo jsem se několikrat na novy Tucson zahleděl. Jednou si řikam, že se mi to i libi, podruhe zase jak se mi tohle mohlo libit, předevšim predatoři přiď a zaď. Každopadně u bočniho profilu mam jasno a ma to značny vliv na celkove vnimani vzhledu a diky němu je to spiš nelibi. Ten bočni profil je prostě děs a hruza.
Souhlas. I já mám ten "blbý" zvyk hodnotit auto prvně podle pohledu z boku. Když se mě líbí, tak teprve potom pokračuji. Interiér pro mě není vůbec důležitý. Snad jen řidičovo sedadlo a celkové pohodlí za volantem. Poslední dobou mě však irituje přehnaná digitalizace jako na příklad u nového Golfu. Uznávám, že už su stará škola, ale výtky přichází i od mých dospělých vnoučat.
Tady u nového Tusconu, to řešení střešní lišty na C sloupku je pro mě nepochopitelné a neuchopitelné..... :-( A není ani originální....myslím, že to už použil někdo před tím. Asi použili při designování tu samou "nejmodernější digitální technologii".... ;-)
Tady u nového Tusconu, to řešení střešní lišty na C sloupku je pro mě nepochopitelné a neuchopitelné..... :-( A není ani originální....myslím, že to už použil někdo před tím. Asi použili při designování tu samou "nejmodernější digitální technologii".... ;-)
Jo ten C sloupek nebude nejoriginalnějši, ale ja se snažim vzhledově uchopit Tucson jako celek a nějakou originalitu tam vidim a odlišnost ještě vice. Každopadně ještě musim zminit kola. To je dalši tragedie. Tohle je, ale v posledni době snad napřič všema značkama. "Zlate" Dotz Hanzo.
Tady se neshodnem, zvenku se mi to nelíbí, uvnitř mám taky výhrady, nějak si nemůžu zvyknout na chybějící kapličku přístrojů za volantem, tablet vypadá divně i u Mercedesu, volant je sice čtyřramennej, ale zase tak nějak divně, každopádně pořád lepší než ta dvojramenná hrůza ve škodovkách. A moc mi není ani po chuti móda nahrazovat páku automatu různými kolečky nebo tlačítky jak na pračce.
SKAY
Každým novým modelem se Hjundaj zlepšuje....Nastala doba se přestat smat Hjundaji. Zamě povedený vůz a pujdu se svézt.Jsem zvjedavy na porovnáni s outlendrem..
miromen
Jj, už som to videl a veľmi pozitívne hodnotenie. Už na papieri i20N pôsobí hodne dobre, ale pri HH sú aj tak dôležitejšie pocity a jazda a v tomto kontexte to vyzerá dobre. Tak nejak mám pocit, že je to jeden z posledných predstavených hothečov v triede, takmer iste posledný s manuálom.
To mas odkial ? Honda aj Toyota slubuju, ze manualy zachovaju.
Písal som "v triede", takže Honda je mimo, ale OK, je tu Yaris GR, aj keď ten cenovo (aj výkonovo) konkuruje skôr kompaktom. Reálne ale i20N má len jediného konkurenta, a to FieSTu (a na tú aj evidentne mieri, viď parametre, manuál, samosvor).
Celkovo tých hothečov v triede B už je len skromne, Polo aj Mini majú len automaty, Swift už po výkonovom downgrade sa nedá považovať za HH a všetci ostatní (Clio RS, 208GTi, Corsa OPC...) to vzdali.
Celkovo tých hothečov v triede B už je len skromne, Polo aj Mini majú len automaty, Swift už po výkonovom downgrade sa nedá považovať za HH a všetci ostatní (Clio RS, 208GTi, Corsa OPC...) to vzdali.
S tym sulasim, ibaze Honda aj Toyoka to slubovala ako nieco do buducna, verim teda ze s niecim este pridu. Mne osobne je skoda aj CR-Z, jazdil som na tom a prislo mi to strasne cool vozitko... aj to spojenie s hybridnym manualom a tocivim malym v-tecom, alebo spracovanim, bezpecnostou, spotrebou.
To ze je v momentalne dobe i20 technickou vybavou smakota iste nepopieram.
To ze je v momentalne dobe i20 technickou vybavou smakota iste nepopieram.
CRZ je hezký auto... to je ale tak všechno. Jinak je slabý a těžký, ve svý době bylo i drahý... možná byla chyba vzbudit očekávání, že to je nástupce CRX. Nicméně ceny ojetin už jsou docela nízko, takže jako auto do města... https://www.sauto.cz/…da/cr-z/18635639
Mam na to iny nazor, draha bola kvoli technologii, neboli to vyhodene peniaze. Bola koncepcne ina ako povodna 800kg CRX, ale preto sa nazyvala CRZ a nie CRX.
To ze ma niekto ocakavania ako od povodnej CRX je asi jeho chyba, toto auto bolo zamyslane inac a tak ako bolo zamyslane nebolo tazke ani slabe.
PS: CRZ som spomenul len kvoli tomu manualu a nie kvoli tomu, ze by snad bola vo vodach i20N
To ze ma niekto ocakavania ako od povodnej CRX je asi jeho chyba, toto auto bolo zamyslane inac a tak ako bolo zamyslane nebolo tazke ani slabe.
PS: CRZ som spomenul len kvoli tomu manualu a nie kvoli tomu, ze by snad bola vo vodach i20N
Ale jo... já čekal auto pro zábavu a auto pro zábavu to není.
A o nástupci CRX se v té době mluvilo, to si dobře pamatuju, viz třeba https://www.roadandtrack.com/…s-the-cr-z-6756/
Já to mám s CR-Z trošku podobně jako s Hondou E... vlastně se mi to auto líbí... ale vzhledem k parametrům je to drahý.
A o nástupci CRX se v té době mluvilo, to si dobře pamatuju, viz třeba https://www.roadandtrack.com/…s-the-cr-z-6756/
Já to mám s CR-Z trošku podobně jako s Hondou E... vlastně se mi to auto líbí... ale vzhledem k parametrům je to drahý.
Jo presne, duchovny nastupca pre new age cheeks... bolo to dost o ekologii a velmi nadcasovo to ukazalo na spojenie novej doby a ekologie.
Mne to auto davalo zmysel ked som s nim jazdil a premyslal nad nim. Ako nove bolo velmi drahe, ale uprimne kto by si v tej dobe kupil nieco ekologicke ? Jedine niekto kto si dnes moze dovolit elektromobil honda-e, teda ludia co neobracaju kazdu korunu.
Napriek tomu vykonu resp ani nie vykonu, ale skor pomeru vykon/vaha, pretoze vykon by odpovedal CRX, to malo charakter a maly vtec bol hladny po otackach a pekne nadsene gradoval aj ked netocil 8000tis zrovna. Do nejakych 130 to neslo vobec zle. Hlavne sa mi lubilo, ze si sa s tym vedel vozit fakt za babku. Podvozok tiez vedel podrzat aj pobavit, pri tom to bolo tiche a komfortne na svoju velkost.
Mne to auto davalo zmysel ked som s nim jazdil a premyslal nad nim. Ako nove bolo velmi drahe, ale uprimne kto by si v tej dobe kupil nieco ekologicke ? Jedine niekto kto si dnes moze dovolit elektromobil honda-e, teda ludia co neobracaju kazdu korunu.
Napriek tomu vykonu resp ani nie vykonu, ale skor pomeru vykon/vaha, pretoze vykon by odpovedal CRX, to malo charakter a maly vtec bol hladny po otackach a pekne nadsene gradoval aj ked netocil 8000tis zrovna. Do nejakych 130 to neslo vobec zle. Hlavne sa mi lubilo, ze si sa s tym vedel vozit fakt za babku. Podvozok tiez vedel podrzat aj pobavit, pri tom to bolo tiche a komfortne na svoju velkost.
Já jsem na tohle moc pragmatik.
Teď jsem si to dohledal - 120k kombinovaný výkon, 0-100 za 9,9s, v základu za 570...
Pro srovnání - Polo GTI přišlo v roce 2010 s výkonem 132kW a 0-100 6,9s za necelých 500.
To si může VTEC nadšeně gradovat u někoho jiného :-)
Teď jsem si to dohledal - 120k kombinovaný výkon, 0-100 za 9,9s, v základu za 570...
Pro srovnání - Polo GTI přišlo v roce 2010 s výkonem 132kW a 0-100 6,9s za necelých 500.
To si může VTEC nadšeně gradovat u někoho jiného :-)
Je to vec pohladu suhlasim... S optikou co najviac koni za najmenej penazi CRZ neobstalo samozrejme.
S CRZ jsem měl tu čest tehdy jezdit a za ty peníze to fakt nestálo - ty jízdní výkony byly fakt hodně slabé. Ale její hlavní přínos byl v něčem jiném - dokázala, že i hybrid může mít manuální převodovku. Bohužel, od té doby už nikdo s manuálně řazeným hybridem nepřišel! ;-\ :no:
Ja včera pozdě v noci koukal akorat na tohle video a jo vypada to, že zde je zabava na prvnim mistě. Ale co mě nejvic rozsekalo a nad čim se zarazil i ten tester tak to graficke znazorněni budiku. Docele mě to probralo. :-[]
No jo no mračna nad manualy se stahuji tak nějak celkově a žadna znamka, že by se to mělo zastavit či dokonce zlepšit.
No jo no mračna nad manualy se stahuji tak nějak celkově a žadna znamka, že by se to mělo zastavit či dokonce zlepšit.
Ale zobrazenie budikov v rezime Sport sa mu pre zmenu pacilo 😃.
Ten byl na pohodu, ale muj osobni problem je ten, že "musim" mit na očich jak klasicky rychloměr tak otačkoměr. Ale tak žit bych s tim dokazal.
Přesně. Přál bych si ten základní klasicky "dvoubudíkový" look, ale s úplně jinou barevnou úpravou - bílá na čeném pozadí, s červenými zvýrazňovacími prvky.
Blue Sun
interiér s nejhorším možným ovládáním. Deset tisíc dotykových tlačítek utopených naprosto mimo bezpečný výhled. Zlatý dotykáč na vrchu palubky.
3_diamanty
Je rovno zrely na facelift... a jak mam korejcov rad tak toto je proste prisernost... taketo kolme ploche pletivo so skrytymi svetlami ... co je na tom cool. Nazivo hruza... jasne cakam tu uspech ... ale napriek tomu cely face je strasne slaby v kontexte so zadkom alebo bocnym profilom... uvidime s cim pride novy sportage ale podla vsetkeho ani on uz krasavec nebude...
Vtipný... fakt. Fanatický obdivovatel odporných Mitsubishi píše něco o příšernosti a zralosti na facelift. :-D:-D
IPace
co je dnes premie? stale poruchovejsi auta kdysi premiovych znacek?
zrovna resim problem s premiovym BMW ktere jako posledni zustalo v rodine coby ICE na denni jezdeni v podobe X5, kde se premiova zavada projevuje az po ujeti cca 30-40km a kdys zastavite jen na 2-3 minuty tak zase nic, a premiovej servis si s tim nevi rady protoze zkusebni jizdu takto dlouhou proste neabsolvuji a privolava asistence nezjisti take nic neb ji to trva prez hodinu nez dorazi, no a co si tedy z premie vezmeme? diagnostika cista a servis jen zalomi rukama ze nic nezmuze, komunikace se zastoupenim v CR vysostne premiova a komunikovat s podporou v Indii by asi bylo prinosnejsi, nasledna komunikace primo s BMW v Nemecku lepsi, ale vefinale odkazou stejne jen na Ceske zastoupeni, takze premiovost na nejvyzsi urovni, jo tomu se rika premie za temer 2,5 milionu :-[] , takze co je dnes premii? neni nic lepsiho nez mit premii se kterou postupne nechcete nic mit, protoze premiove chovani zucastnenych je vyslovene premiove nasravaci
pritom dle vseho ta zavada odstranit pujde a bude diagnostikovatelna proste delsi jizdou, jednoduse po nejake dobe cca tech 30-40km zacne klast odpor pri rizeni, a jen u stredove polohy, takze kdys jedete po nejake dalnici a chcete jen mirne zkorigovat smer, tak auto odporuje aby najednou neskutecne rizeni zabralo, takze s volantem cuknete vic nes je zdravo, coz je v rychlostech okolo 130km/h vyslovene lahudka
pro me osobne je premiovost o tom, jak se dnes chovaji u dane automobilky celkove k zakaznikovi, takze premii pro me muze bejt klidne i Dacia, pokud se k zakaznikovi chovaji s uctou a nesnazi se ho odradit tak, ze dalsi auto si od nich nebude chtit koupit ani pod natlakem :-!
s novym Tucsonem jsem mel moznost se svest a prislo me to na dane penize velice solidni auto, a o premiovosti u neho rozhodne az cas, to jake to bude auto za 3-5-10 let a take to jak se k jeho problemum ktere jiste nejake budou postavi servisni mista :-!
zrovna resim problem s premiovym BMW ktere jako posledni zustalo v rodine coby ICE na denni jezdeni v podobe X5, kde se premiova zavada projevuje az po ujeti cca 30-40km a kdys zastavite jen na 2-3 minuty tak zase nic, a premiovej servis si s tim nevi rady protoze zkusebni jizdu takto dlouhou proste neabsolvuji a privolava asistence nezjisti take nic neb ji to trva prez hodinu nez dorazi, no a co si tedy z premie vezmeme? diagnostika cista a servis jen zalomi rukama ze nic nezmuze, komunikace se zastoupenim v CR vysostne premiova a komunikovat s podporou v Indii by asi bylo prinosnejsi, nasledna komunikace primo s BMW v Nemecku lepsi, ale vefinale odkazou stejne jen na Ceske zastoupeni, takze premiovost na nejvyzsi urovni, jo tomu se rika premie za temer 2,5 milionu :-[] , takze co je dnes premii? neni nic lepsiho nez mit premii se kterou postupne nechcete nic mit, protoze premiove chovani zucastnenych je vyslovene premiove nasravaci
pritom dle vseho ta zavada odstranit pujde a bude diagnostikovatelna proste delsi jizdou, jednoduse po nejake dobe cca tech 30-40km zacne klast odpor pri rizeni, a jen u stredove polohy, takze kdys jedete po nejake dalnici a chcete jen mirne zkorigovat smer, tak auto odporuje aby najednou neskutecne rizeni zabralo, takze s volantem cuknete vic nes je zdravo, coz je v rychlostech okolo 130km/h vyslovene lahudka
pro me osobne je premiovost o tom, jak se dnes chovaji u dane automobilky celkove k zakaznikovi, takze premii pro me muze bejt klidne i Dacia, pokud se k zakaznikovi chovaji s uctou a nesnazi se ho odradit tak, ze dalsi auto si od nich nebude chtit koupit ani pod natlakem :-!
s novym Tucsonem jsem mel moznost se svest a prislo me to na dane penize velice solidni auto, a o premiovosti u neho rozhodne az cas, to jake to bude auto za 3-5-10 let a take to jak se k jeho problemum ktere jiste nejake budou postavi servisni mista :-!
Taková závada se ti může stát s jakýmkoli autem, takže kopat kvůli tomu do prémiových značek je dost ubohé.
cetl jsi vubec celej post? dulezitej je hlavne ten posledni odstavecek ;-) premiove auto je ti k nicemu kdys je to s nim jen k nasrani a ve finale s nim nechces jezdit kvuli bezpecnosti, a pokud ti servis nepremioveho auta dokaze zajistit mnohem "premiovejsi" pristup k danemu problemu, tak je poidle me mnohem premiovejsi znackou nez kdejaka znacka co se dnes za premii oznacuje ;-)
a jen dodam ze ve firme mame i30 a i40 a vsechny problemy nam vzdy odstranili bez kecu a s mnohem primiovejsim pristupem nez jaky zazivam u BMW, a kdys jsem se o to zacinal zajimat tak rozhodne nejsem sam kdo s BMW zaziva podobne naprosto nepremiove jednani se zakaznikem, pritom BMW pro me bejvalo servisne vzorem, pamatuju si na to kdys stryc pred nejakymu 25 lety mel BMW a jak uctive s nim u dealera a v servisu jednali, dnes..... hruza, a co si budem povidat, ojete BMW bych dnes nikomu nedporucil, to je doslova past na finance a loterie jestli nahodou narazis na opravdu kvalitni kus, a dela to i samo BMW ktere u nekterych dodavatelskych casti auta doslova lze o tom ze ten dil nepotrebuje servisni udrzbu, treba prevodovky kde BMW uvadi ze jsou bezudrzbove, ale dodavatel ZF uvadi neco jineho a doporucuje treba vymenu oleje po 50-60 tisicich km
coz je dalsi dil skladacky, pri tretim garancnim servisu kde melo auto najeto nejakych 70 tisci km se ofrnovali nad tim ze by meli menit olej prave v prevodovce na me prani, prej k tomu nemaj servisni plan a kdovi cosi a prej at soi teda jako dodam olej ze oni to objednavat nebudou......... takhle se chovat k zakaznikovi co u nich koupil 3 auta v cene temer 9 milionu, a predpokladam ze jen diky tomu ze prvni 2 auta jsou vejkendovky s malym najezdem a nadstandardnim servisem se problemy neprojevili
a jen dodam ze ve firme mame i30 a i40 a vsechny problemy nam vzdy odstranili bez kecu a s mnohem primiovejsim pristupem nez jaky zazivam u BMW, a kdys jsem se o to zacinal zajimat tak rozhodne nejsem sam kdo s BMW zaziva podobne naprosto nepremiove jednani se zakaznikem, pritom BMW pro me bejvalo servisne vzorem, pamatuju si na to kdys stryc pred nejakymu 25 lety mel BMW a jak uctive s nim u dealera a v servisu jednali, dnes..... hruza, a co si budem povidat, ojete BMW bych dnes nikomu nedporucil, to je doslova past na finance a loterie jestli nahodou narazis na opravdu kvalitni kus, a dela to i samo BMW ktere u nekterych dodavatelskych casti auta doslova lze o tom ze ten dil nepotrebuje servisni udrzbu, treba prevodovky kde BMW uvadi ze jsou bezudrzbove, ale dodavatel ZF uvadi neco jineho a doporucuje treba vymenu oleje po 50-60 tisicich km
coz je dalsi dil skladacky, pri tretim garancnim servisu kde melo auto najeto nejakych 70 tisci km se ofrnovali nad tim ze by meli menit olej prave v prevodovce na me prani, prej k tomu nemaj servisni plan a kdovi cosi a prej at soi teda jako dodam olej ze oni to objednavat nebudou......... takhle se chovat k zakaznikovi co u nich koupil 3 auta v cene temer 9 milionu, a predpokladam ze jen diky tomu ze prvni 2 auta jsou vejkendovky s malym najezdem a nadstandardnim servisem se problemy neprojevili
Možno by to chcelo zmenu servisu. Našťastie BMW už má alternatívy, a napr. osobne som bol veľmi spokojný v Cartec na Morave (Brno, Olomouc). Známi a sused tiež prešli ku Cartecu.
Nechcem propagovať tento konkrétny, nemám na tom žiadny osobný záujem. Len možno skús navštívitť iný servis.
Nechcem propagovať tento konkrétny, nemám na tom žiadny osobný záujem. Len možno skús navštívitť iný servis.
kesumb
Asi tak, by mě zajímalo, kdo s řízením problémy nemá. Variace na téma Q7 s tím bojují taky...
Prémie je o tom, jak auto působí jako celek. Od podvozku, přes motory a převodovky (a tam zrovna X5 exceluje) třeba k odhlučnění nebo audiu. A pak jsou to malé drobnosti, co potěší. Když s X5 najíždíš do překážky tak zastaví prekolizní asistent (stejně jako všude), ale když se i poté rznovu rozjedeš do překážky, auto se zeptá, jestli se má pro tohle parkovací stání funkci vypnout.. Noční vidění pozná chodce v silnici nebo na chodníku a v silnici ho vybliká segmentem LED. Jestli se zadní svítilny rozsvítí při denním svícení je možnost nastavit. Atd atd. Jsou to kraviny, ale když je jich hodně je to jiný auto.
Edit: mělo to být pod Blue Sunem...
Prémie je o tom, jak auto působí jako celek. Od podvozku, přes motory a převodovky (a tam zrovna X5 exceluje) třeba k odhlučnění nebo audiu. A pak jsou to malé drobnosti, co potěší. Když s X5 najíždíš do překážky tak zastaví prekolizní asistent (stejně jako všude), ale když se i poté rznovu rozjedeš do překážky, auto se zeptá, jestli se má pro tohle parkovací stání funkci vypnout.. Noční vidění pozná chodce v silnici nebo na chodníku a v silnici ho vybliká segmentem LED. Jestli se zadní svítilny rozsvítí při denním svícení je možnost nastavit. Atd atd. Jsou to kraviny, ale když je jich hodně je to jiný auto.
Edit: mělo to být pod Blue Sunem...
Jaros71
Design je subjektivní , za mne se nepovedl , je to hnus.. :no:
Interier celkem ujde , aspoň to má tlačítko na vypnutí start stop... ;-)
Interier celkem ujde , aspoň to má tlačítko na vypnutí start stop... ;-)
Makovnik
som sa s novym Tucsonom TGDI 6.manual, na prevoznych znackach previezol. Sice len na sedacke spolujazdca vpredu a vzadu, ale dojmy to zanechalo....a rozporuplne.
Da sa podpisat pod dojem,ze auto nejde celkom dynamicky vzhladom na teoreticky vykon. Pri plnom slapnuti majitela auta na pedal pri cca 40kmh a miernom kopci (cca 5% stupanie) a cca 2500ot. motor ziadne zatlacenie do sedacky neposkytol. Akoby tam nebolo 150k ale tak 110-115.
Co prekvapilo negativne je komfort podvozka na klasickych tlmicoch. Citelne klepe, aj mechanicky aj akusticky. Moje auto s 255000km ma komfort mierne lepsi, napriek najazdu.
Dalsie negativum je hluk z exterieru, rovnako je na tom moje auto lepsie, pri 90kmh fuci svist ako v mojom pri cca 105-110.
Plus je akurat prijemne zatvaranie dveri, su vsak dost lahke, klasika pri SUV nastupovanie a pohodlne sedacky. Rovnako slusny infotaiment, ale na ten auto nejazdi.
Samotny motor je fajn z pohladu akustickeho komfortu, je tichy ako na volnobehu, tak pri zatazi.
Spotreba je v zabehu, mesto+mestsky okruh to dalo s cca 7.8L/100km.
Da sa podpisat pod dojem,ze auto nejde celkom dynamicky vzhladom na teoreticky vykon. Pri plnom slapnuti majitela auta na pedal pri cca 40kmh a miernom kopci (cca 5% stupanie) a cca 2500ot. motor ziadne zatlacenie do sedacky neposkytol. Akoby tam nebolo 150k ale tak 110-115.
Co prekvapilo negativne je komfort podvozka na klasickych tlmicoch. Citelne klepe, aj mechanicky aj akusticky. Moje auto s 255000km ma komfort mierne lepsi, napriek najazdu.
Dalsie negativum je hluk z exterieru, rovnako je na tom moje auto lepsie, pri 90kmh fuci svist ako v mojom pri cca 105-110.
Plus je akurat prijemne zatvaranie dveri, su vsak dost lahke, klasika pri SUV nastupovanie a pohodlne sedacky. Rovnako slusny infotaiment, ale na ten auto nejazdi.
Samotny motor je fajn z pohladu akustickeho komfortu, je tichy ako na volnobehu, tak pri zatazi.
Spotreba je v zabehu, mesto+mestsky okruh to dalo s cca 7.8L/100km.
×
Sdílení komentáře
×