Testy
"Dvoulitrový turbodiesel s obchodním označením 124 CDI dává nejvyšší výkon 176 W..."
Výkon spíš tak pro 3,0 V6, ale je to z dieselu, tak to bude v pořádku... To 80 kW z litrového turbobenzinu je po sto tisících jistá smrt.
On traveldrive spíš myslel, že 176W je tak výkon pro světýlko do akvárka. 😒]
https😐/osvetleni-akvaria.heureka.cz/…ine-176-w-60-cm/
https😐/osvetleni-akvaria.heureka.cz/…ine-176-w-60-cm/
Áno. Ale už to potichu opravili. 😁
Jo, to je tady normální. Když někdo upozorní na chybu, ta je potichu opravena jako by se nic nestalo... 😒
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A na co by tam ty mlhovky byly, když to má inteligentní LED světla!
Kdo nechce Junior verzi Vito Select, může si připlatit za Třídu V 300d, jenom to teda pak bude spíše za 2,2 mil. A dá se jít i výše, taková V 300d EXCLUSIVE s vysypaným ceníkem však bude klidně i za 2,7 mil s DPH. A přesto se dnes na ně čeká...
Kdo nechce Junior verzi Vito Select, může si připlatit za Třídu V 300d, jenom to teda pak bude spíše za 2,2 mil. A dá se jít i výše, taková V 300d EXCLUSIVE s vysypaným ceníkem však bude klidně i za 2,7 mil s DPH. A přesto se dnes na ně čeká...
Tak to je fakt masakr, ten bakelit za skoro 2 Mega. Palubka v našem starým rezavym kapelním t3 v roce 2006 mi vadila míň. Asi Teda hlavně proto, že jsem to moc často neridil a tudíž nesedal do vozu čistej. Každopádně to auto stalo 150 tisíc a dovezlo nás všude v šesti lidech i s aparaturou.
Toto je marast.
Toto je marast.
Sice až na druhý pokus, protože nejdříve jsem byl rozhodnutej pro Fiat Talento Panorama 170k. Bohužel už mně ho nevyrobili/nedodali......poměr cena/výkon a účel mně naprosto vyhovoval. Teď jsem v případě Vita připlatil 800tis, což už jsem údělat nechtěl, ale nebyla jiná dle mě rozumnější alternativa.
na fotkach to vypada jeste k svetu, v realu je to mnohem horsi