Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Mercedes-Benz C (W206) za rohem. Nabídne výhradně čtyřválce a inspiruje se S-Klasse
128 komentářů
twistedTSD
Místo výkonných benzínů/dieselů budeme tahat prázdnou baterii v plug-inech při podobné spotřebě. Hlavně, že euroúředník bude spokojený. :no:
Nečítaš diskusie? Za chvíľu ti zelená letka vysvetlí ako sa mýliš a eurouradnikovi ide iba o naše spoločné dobro.
Samozřejmě jsem smířený s tím, že Blue Sun, Hamuna a spol. za chvíli přiletí mi to vysvětlit.
To ti NEJDE vysvětlit = si přesvědčen že protože TY (něco) nechápeš (znamená to že) SVĚT zešílel https://www.seznamzpravy.cz/…er-moravy-141723
Nebo? ;-)
Nebo? ;-)
Vliv EUroúředníka je až fascinující = už před 40ti lety začal ovlivňovat Japonsko, pak Jižní Koreu a dokonce Čínu = prostě Asii a před 20ti lety přes americkou Teslu změnil úplně všechno
A celý ty desetiletí byl nadšenej, že nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta = jsou MIMO evropskýho původu MIMO evropských výrobců :*)
Ty buď rád že neplatí https://www.youtube.com/watch?… :-!
A celý ty desetiletí byl nadšenej, že nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta = jsou MIMO evropskýho původu MIMO evropských výrobců :*)
Ty buď rád že neplatí https://www.youtube.com/watch?… :-!
Asi bys mu poletoval před okny, viď?
Sorry, ale trochu mimo jseš tady Ty.
Já, a asi většina, vlastně nemá nic proti tomu, že jsou alternativní pohony v nabídce... euro úředník to zprasil tím, že se zbláznil do elektriky, došel k závěru, že to je JEDINÉ správné řešení a začal elektrický blbinky těžce dotovat a klasiku se snaží pro změnu úplně zakázat.
A to je na tom to úplně špatně.
Pro mě za mě ať elektroauta vyrábí a nabízejí... dokonce věřím i tomu, že existuje skupina lidí, pro které je to fakt lepší volba.
Ale ať se ne_se_rou do nabídky na trhu a nechají na každém z nás, co si koupí.
A o tom to celé je.
Já, a asi většina, vlastně nemá nic proti tomu, že jsou alternativní pohony v nabídce... euro úředník to zprasil tím, že se zbláznil do elektriky, došel k závěru, že to je JEDINÉ správné řešení a začal elektrický blbinky těžce dotovat a klasiku se snaží pro změnu úplně zakázat.
A to je na tom to úplně špatně.
Pro mě za mě ať elektroauta vyrábí a nabízejí... dokonce věřím i tomu, že existuje skupina lidí, pro které je to fakt lepší volba.
Ale ať se ne_se_rou do nabídky na trhu a nechají na každém z nás, co si koupí.
A o tom to celé je.
Myslíš že výše dotování bez-emisních aut někdy dosáhne výše https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit ?
ad o tom to celé je = no ale tak to NEfunguje = viz poměr diskutujících tady = to by dřív ta ropa došla ;-)
Ale přílišné tVWačení (po 4 bilionech co nahonem investovali) to pVWoblém možná trochu bude https://www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/
Jinak i s určitým tlakem = to u nás (středně vyspělé země) na kompletní odchod od aut na ropu vychází tak na ČTYŘICET LET = to ti přijde moc rychle nebo moc pomalu?
ad o tom to celé je = no ale tak to NEfunguje = viz poměr diskutujících tady = to by dřív ta ropa došla ;-)
Ale přílišné tVWačení (po 4 bilionech co nahonem investovali) to pVWoblém možná trochu bude https://www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/
Jinak i s určitým tlakem = to u nás (středně vyspělé země) na kompletní odchod od aut na ropu vychází tak na ČTYŘICET LET = to ti přijde moc rychle nebo moc pomalu?
netcar.xx
kupte si dacii. Stejne na vic nemate, akorat si honite drzky.
A ti co nemaji ani na tu Dacii, ti mi daji minus.
A ti co nemaji ani na tu Dacii, ti mi daji minus.
3_diamanty
4 valcovych oturbenych 180-200 koni tu aj tak bude v pohode a bohate stacit ...auto vyzera takto zatial celkom good len sa obavam ze ten interier uz bude hodne predisplejovany co za mna nie je ziadna vyhra voci klasike ale tak co uz ... Cecko mi bolo vzdy najsympatickejsie a prislo mi aj najkrajsie z tych medvedich olizanych bananov .. a tak pevne verim ze tomu bude aj nadalej .... pochvalit treba aj to ze nadalej sa tu rata s kabriom ci zvysenou outdoorovou verziou co dnes uz nemuselo vobec byt samozrejmostou :yes:
Tebe urcite ano, ked dnes jazdis na aute s vykonom 100 koni. predstav si ale, ze existuje aj skupina klientov, ktori si kupuju AMG, M a RS preto, lebo ocenuju prejav a schopnosti spickovych 6 valcovych motorov. keby si taky motor niekedy jazdil, tak by si mozno dokonca pochopil, ze nejde ani tak o ciselny vykon v konoch, ale prejav tychto motorov. mozno by si potom chapal aj to, ze 350 konove 4valcove oturbene nieco je sice vyborne, ale hoci aj 300 konove oturbene 6 valcove nieco je lepsie a prijemenjsie
interier noveho S je btw super. vyrazne lepsi ako na fotografiach. jedine, co je fakt na prd je pristrojovy stit
interier noveho S je btw super. vyrazne lepsi ako na fotografiach. jedine, co je fakt na prd je pristrojovy stit
jo jo ten stit je na prd presne.... a ano mne by tam v Cecku 200 koni stacilo bohate :yes:
Na príjemnosť bude asi najlepší elektromotor, nie?
To určitě. Ten ve vibrátoru, co si deně strkáš do zadku. To je ale příííjemnýýý viď! ...až ti z toho hrabe.
Nevím jak ty, ale já tyto mašinky nepouživám. :D Pokud to ale bylo myšleno tímto směrem, pak se diskutérovi xxc omlouvám, při zběžném přečtení mi to nedošlo. :-!
Vibrator je skor stvorvalec, preto si ludia kupuju sestvalce, aby im to menej vibrovalo. Elektromotor nevibruje. Dalej si ludia kupuju silne sestvalce, aby mali vyssi krutiaci moment v nizsich otackach. Elektromotor ma este vyssi a dostupnejsi. Fakt ma zaujima, kvoli akemu prejavu si ludia kupuju tieto motory. Kvoli prestizi? Normalne slusne sa pytam, v zivote som viac ako stvorvalec nemal a asi ani kvoli chudobe a dostupnosti nebudem mat. A nie nadavky o vibratoroch a pod.
Benzinový čtyřválec vibruje???
Už z principu ano:
"Čtyřválcový řadový motor je stále ještě tím nejběžnějším, co u nás na silnicích i v showroomech potkáte. Je to takový univerzální motor, velký kompromis prostý stránek velmi silných, ale i velmi slabých.
Hodí se prakticky do všeho, do auta jej lze namontovat napříč i podélně. V případě velikosti, hmotnosti, množství pohyblivých částí, kultury chodu i průběhu výkonu je takovým zlatým středem. A zároveň nabídne i slušný objem (do 2,5 litru) a výkon, lepší než v případě tříválce. Po stránce vibrací je také lepší než tříválec, ale není dokonalý.
Kliková hřídel je tu plochá, je rozdělena po 180°; krajní dva a prostřední dva válce se pohybují zároveň. To znamená, že se primární síly, pramenící z pohybu pístu nahoru a dolů, vyruší, zde tedy silné vibrace nevznikají. Naopak sekundární síly, pramenící z toho, že se píst v celé své dráze nepohybuje pořád stejně rychle, vyrušeny nejsou. Proto je u čtyřválců potřeba vyvažovacích hřídelí."
"Čtyřválcový řadový motor je stále ještě tím nejběžnějším, co u nás na silnicích i v showroomech potkáte. Je to takový univerzální motor, velký kompromis prostý stránek velmi silných, ale i velmi slabých.
Hodí se prakticky do všeho, do auta jej lze namontovat napříč i podélně. V případě velikosti, hmotnosti, množství pohyblivých částí, kultury chodu i průběhu výkonu je takovým zlatým středem. A zároveň nabídne i slušný objem (do 2,5 litru) a výkon, lepší než v případě tříválce. Po stránce vibrací je také lepší než tříválec, ale není dokonalý.
Kliková hřídel je tu plochá, je rozdělena po 180°; krajní dva a prostřední dva válce se pohybují zároveň. To znamená, že se primární síly, pramenící z pohybu pístu nahoru a dolů, vyruší, zde tedy silné vibrace nevznikají. Naopak sekundární síly, pramenící z toho, že se píst v celé své dráze nepohybuje pořád stejně rychle, vyrušeny nejsou. Proto je u čtyřválců potřeba vyvažovacích hřídelí."
Hlavně kvůli zážitku. Ale taky pro prestiž, status a protože můžeš. Je to jak s holkama, souložit uměj všechny, ale s některýma je to lepší a na některý si ani nevzpomeneš. Jako s drahym chlastem. Jako s drahejma hotelama. Zeptej se manželky, jestli by dala přednost igelitce z Billy před Chanelkou.
Blue Sun
logicky už céčko nebude prémiové auto...
KANKUNEN
a Toyota nepotřebuje dotovat dobíjecí auta, takže to bude takový reál. A celé to málem perpetum mobile skoro za půl mega funguje jen na základě výpočtu. Dělit projetý benzín je už jen čistý podvod.
Londonbridge
Manzelka ma predch. generaciu C 200 a musim povedat ze ten dvojlitrovy benzin ma velmi prijemny zvuk a prekvapivo dobre zabera. v meste je ten motor prijemnejsi ako moje E 350 dizel. Proste ma ten 2l benzin dost prekvapil a to auto je viac ako prijemne :-!
To ne, to si určitě vymýšlíš. Vždyť do C je potřeba minimálně šestiválec, a i ten je někdy málo... :-D
Ne, nepotřebuje minimálně šestiválec, ale ten šestiválec je bez diskuze lepší a je škoda, pokud už nepůjde.
Dokud to jde jinde https://www.alpina-automobiles.com/…e/b3/highlights/
Někde to jde ještě VÍC https://www.auto.cz/…motory-v8-137953 IS-F V8 :yes:
Někde to jde ještě VÍC https://www.auto.cz/…motory-v8-137953 IS-F V8 :yes:
Ja Prvni 123
ale mně osobně čtyřválec stačí.
To co nezkousnu ale je ta palubka... vypadá to jako čínskej mobil. To nemůžou konzervativním zájemcům nabídnout normální budíky?!
Ani u Mercedesa, tradičně konzervativní značky?
:-(
To co nezkousnu ale je ta palubka... vypadá to jako čínskej mobil. To nemůžou konzervativním zájemcům nabídnout normální budíky?!
Ani u Mercedesa, tradičně konzervativní značky?
:-(
Arese
do pseudozeleného eurohazlu. V podstatě je to už u všech evropských značek stejné - nová generace je zamořena ještě větším nadbytkem debilní elektroniky a naopak nabídka motorů je odshora ořezaná, často i zbavená možnosti manuální převodovky a celé je to ještě doražené ***skou hybridizací. Kde jsou ty doby, kdy se člověk těšil na novou generaci nějakého modelu. Teď se jen děsí, jaká katastrofa a zároveň zdražení zase příjde! To je fakt na zvracení a za všechno toto zlo může zasr. grétisticé vedení EU!!! :-O :-O :-O :-(:-(:-( :no: :no: :no:
Ty jsi fakt magor. :-D
Proč?
Ano, opakuje to trochu překvapivě vytrvale... ale má pravdu.
:-!
Ano, opakuje to trochu překvapivě vytrvale... ale má pravdu.
:-!
Ne, nemá. Plácá nesmysly. Zaměňuje pokrok s nějakým diktátem. Ten pokrok by přišel tak jako tak, i bez EU, i bez Grety a bez všeho toho, co tam jmenuje. Možná pomaleji, ale přišel.
Obviňovat EU a nějaké smyšlené skupiny z toho, že svět není podle jeho dětinských představ, je vskutku hloupé.
Obviňovat EU a nějaké smyšlené skupiny z toho, že svět není podle jeho dětinských představ, je vskutku hloupé.
No, co k takto ***sky grétistickému názoru dodat... Snad jen tolik, že pokud konec montáže šestiválce do Mercedesu střední třídy považuješ za "pokrok", měl bys co nejdříve navštívit ordinaci Dr. Chocholouška. :-[]
Arese je možná na hraně, ale ty si tu medíš nad tím, jak je lepší porod v 7-mém a ne 9-tém měsíci.
Nebaví mě tyhle neustálé politické kecy v každé diskuzi, korunované politikařením Sakry a chytračením s odkazy.
A ne, MB z hlediska vlastní prestiže podle mě vyřazením R6 neudělalo dobře. Mají takový potenciál a škálu, že podobné motory mohly v klidu zůstat.
Nebaví mě tyhle neustálé politické kecy v každé diskuzi, korunované politikařením Sakry a chytračením s odkazy.
A ne, MB z hlediska vlastní prestiže podle mě vyřazením R6 neudělalo dobře. Mají takový potenciál a škálu, že podobné motory mohly v klidu zůstat.
Ne, já si tu nad ničím nemedím. Akorát upozorňuju na to, že plácá nesmysly, což je prostý fakt. A na politické kecy si stěžuj u jejich původce, ne u mě. Jestli tě nebaví, nečti je. ;-)
Já už je dobře rok nečtu, jen podle reakcí odsuzuje, že to je neverending story.
U MB to jen znamená potvrzení kroku oddělení výroby OA od NA, které by mělo proběhnout do konce 21. Divize OA má problémy...
Dá se očekávat ukončení provozování vlastního teamu F1, pokud dojde k dohodě o zmražení vývoje jednotek, tak zůstanou jako výrobci. Z ostatních sérií by měl MB odejít úplně.
U MB to jen znamená potvrzení kroku oddělení výroby OA od NA, které by mělo proběhnout do konce 21. Divize OA má problémy...
Dá se očekávat ukončení provozování vlastního teamu F1, pokud dojde k dohodě o zmražení vývoje jednotek, tak zůstanou jako výrobci. Z ostatních sérií by měl MB odejít úplně.
V céčku byly řadové sestivalce? Já měl za to, ze V6?
Byly tam samo V6, stejně jako v ostatních modelech MB, ale v nové gen. MB šestiválců jsou všechny R6. Možná by bylo přesnější, kdyby webpaja napsal, že co se céčka týká, "podle mě nezařazením R6 neudělal MB dobře", každopádně smysl je jasný. A osobně nevěřím, že důvodem je málo prostoru pod kapotou, jak říká mercedes.
když si to přečtu celé
"A ne, MB z hlediska vlastní prestiže podle mě vyřazením R6 neudělalo dobře. Mají takový potenciál a škálu, že podobné motory mohly v klidu zůstat."
tak bych skoro řekl, že to myslel úplně jinak, protože podobné motory v jiných třídách nadále zůstávají, a v céčku zatím nebyly a ani nebudou.
"A ne, MB z hlediska vlastní prestiže podle mě vyřazením R6 neudělalo dobře. Mají takový potenciál a škálu, že podobné motory mohly v klidu zůstat."
tak bych skoro řekl, že to myslel úplně jinak, protože podobné motory v jiných třídách nadále zůstávají, a v céčku zatím nebyly a ani nebudou.
MB přešlo z V6 na R6. V6 už jen dojížděly v jednotlivých modelech. Ale když to potřebuješ pitvat ;-)
Představa, že by s novým modelem C drželo výrobu V6 je snad lichá.
Představa, že by s novým modelem C drželo výrobu V6 je snad lichá.
Myslím, že vím, proč jsi to napsal, stejně jako je zřejmé, jak to webpaja myslel.
Ale i když pominu předpoklad, že to nebyla jen obvyklá hloupá migovská provokace, a ty jsi prostě jen přesný, a v každém detailu, pak ani tehdy nemáš pravdu, když říkáš, "protože podobné motory v jiných třídách nadále zůstávají", protože i u éčka došlo k vyřazení 350d verze a jejímu nahrazení verzí 300d, což už není V6 či R6 (350d bylo oboje, to jen pro migovskou přesnost), ale R4, byť s výkonem 195kW.
Ale i když pominu předpoklad, že to nebyla jen obvyklá hloupá migovská provokace, a ty jsi prostě jen přesný, a v každém detailu, pak ani tehdy nemáš pravdu, když říkáš, "protože podobné motory v jiných třídách nadále zůstávají", protože i u éčka došlo k vyřazení 350d verze a jejímu nahrazení verzí 300d, což už není V6 či R6 (350d bylo oboje, to jen pro migovskou přesnost), ale R4, byť s výkonem 195kW.
zkusme se domluvit na tom, že buď přestaneme sledovat příspěvky toho druhého a reagovat na ně, anebo za reakcemi na ně aspoň přestaneme hledat osobní útoky.
protože, kdybys byl na mém místě, nepochybně už bys napsal, že je Pája klaun, který ani neví rozdíl mezi řadovým a véčkovým šestiválcem a spoustu dalších sraček... a já jsem se slušně zeptal... a jeho advokát přiběhnul a začal ho obhajovat...
protože, kdybys byl na mém místě, nepochybně už bys napsal, že je Pája klaun, který ani neví rozdíl mezi řadovým a véčkovým šestiválcem a spoustu dalších sraček... a já jsem se slušně zeptal... a jeho advokát přiběhnul a začal ho obhajovat...
Takže trefa, nešlo o věcnou poznámku, prostě provokace.
Resp. pokud bys mi chtěl namluvit, že si skutečně myslíš, že zrovna webpaja neví, jaké jsou motory v mercedesech, pak máš smůlu, to ti věřit nebudu.
Mmch. a co to tvé tvrzení, "protože podobné motory v jiných třídách nadále zůstávají", které nesedí, nazval jsem tě klaunem?
Resp. pokud bys mi chtěl namluvit, že si skutečně myslíš, že zrovna webpaja neví, jaké jsou motory v mercedesech, pak máš smůlu, to ti věřit nebudu.
Mmch. a co to tvé tvrzení, "protože podobné motory v jiných třídách nadále zůstávají", které nesedí, nazval jsem tě klaunem?
hoši, baví mě jak to tady berete vážně.
jak jsi naposledy opravoval emela, že "takový zkušený diskutér by měl vědět" to mi fakt cukalo v koutku... já tady normálně prokrastinuju a někdo to bere jako sériozní zaměstnání :-):-):-)
a důsledně si hlídá svojí pověst a božechraň aby se rozneslo, že jsem se spletl... to se dělá mrtvá liška
Defender stál dva milióny!!! pája má pravdu!!!
lup ceník od dealera z toho roku - a vono ho...
a následuje trapné mlčení... od obou....
jak jsi naposledy opravoval emela, že "takový zkušený diskutér by měl vědět" to mi fakt cukalo v koutku... já tady normálně prokrastinuju a někdo to bere jako sériozní zaměstnání :-):-):-)
a důsledně si hlídá svojí pověst a božechraň aby se rozneslo, že jsem se spletl... to se dělá mrtvá liška
Defender stál dva milióny!!! pája má pravdu!!!
lup ceník od dealera z toho roku - a vono ho...
a následuje trapné mlčení... od obou....
Jj, my to bereme vážně a ty tu cituješ pasáže z diskusí x měsíců nazpět. :D:D
Proměna miga v komickou figurku během roku. To jsi v přechodu nebo co? Fakt jak nějaká hašteřivá babka.
Proměna miga v komickou figurku během roku. To jsi v přechodu nebo co? Fakt jak nějaká hašteřivá babka.
ne, baví mě, jak vyžaduješ po druhých, aby přiznávali chlapsky svoje mýlky a sám to nedokážeš...
https://www.auto.cz/diskuse/71624/1
baví mě tvoje psychologické rozbory, od člověka, který kastuje diskutující podle finančních možností a pravidelně dává na odiv, jak "kupuje auta za miliony" a kdo to tak nemá, měl by držet hubu...
jak tady píšeš o tom, jak studuješ prestižní vědecké knihovny a když se tě DonVito zeptá, co jsi tam zjistil, zavládne hrobové ticho...
https://www.auto.cz/diskuse/71624/1
baví mě tvoje psychologické rozbory, od člověka, který kastuje diskutující podle finančních možností a pravidelně dává na odiv, jak "kupuje auta za miliony" a kdo to tak nemá, měl by držet hubu...
jak tady píšeš o tom, jak studuješ prestižní vědecké knihovny a když se tě DonVito zeptá, co jsi tam zjistil, zavládne hrobové ticho...
Migu, po xté jsi předvedl, že jsi mnou umanutý, po xté jsem ti naznačil, že jsi mi u ..., náznaky nestačí, říkám to tedy otevřeně, podle mně jsi směšná pozérská figurka, tvé názory (ono jich ani moc není, tvou hlavní diskusní aktivitou je okopávání kotníků) jsou mi pro legraci, a uznávám, že jak se to s tebou táhne, je to už nuda. Takže tím končí z mé strany jakákoliv snaha o věcnou diskusi s tebou, nějaké vysvětlovačky, viz. dnes, viz. před týdnem, viz. před měsícem. Na své přihlouplé okopávací reakce se nadále dočkáš jen čistého diskusního kopnutí do prd.e.le.
ty jelito, podívej se chronologicky do této diskuse kdo napsal zcela výrazově nezabarvenou, věcnou připomínku a kdo do toho začal montovat osobní rozbory, urážky apod. kdo tu připomínku začal nazývat provokací atd.
že ti na ty tvoje tupé urážky nereaguju znamená jen to, že vím daleko víc, než si myslíš a mám z toho ***, z těch tvojich machrovských keců apod. které mají k realitě velmi, velmi daleko... ale nechám tě v tvém imaginárním pocitu nadřazenosti...
že ti na ty tvoje tupé urážky nereaguju znamená jen to, že vím daleko víc, než si myslíš a mám z toho ***, z těch tvojich machrovských keců apod. které mají k realitě velmi, velmi daleko... ale nechám tě v tvém imaginárním pocitu nadřazenosti...
K tomu Defíku se chceš vracet? Klidně, žádné trapné mlčení nebylo. Trapné je to co tu teď každou chvíli předvádíš, neustále být v opozici, i když to mělo znamená popření sebe sama. ;-)
Znovu tvůj boj. :-)
Znovu tvůj boj. :-)
tak znovu.
tři dny zpátky jsem něco napsal Karlovi.
normální reakce by byla blablabla ale tys začal s osobními narážkami na to, jak brňák nerozumí po slovensky a podobné píííííčoviny. napsal jsem slušně, že jsem reagoval na karla a že to je snad zřejmé.
reakce jsem se nedočkal.
není tohle provokace? není to trapné? no jasně, že je, udělal jsi ze sebe kkta a místo abys napsal "jééé sorry" držíš hubu jako obvykle.
tohle je totiž tvůj obvyklý způsob diskuse, někoho z něčeho obvinit a potom držet hubu...
tři dny zpátky jsem něco napsal Karlovi.
normální reakce by byla blablabla ale tys začal s osobními narážkami na to, jak brňák nerozumí po slovensky a podobné píííííčoviny. napsal jsem slušně, že jsem reagoval na karla a že to je snad zřejmé.
reakce jsem se nedočkal.
není tohle provokace? není to trapné? no jasně, že je, udělal jsi ze sebe kkta a místo abys napsal "jééé sorry" držíš hubu jako obvykle.
tohle je totiž tvůj obvyklý způsob diskuse, někoho z něčeho obvinit a potom držet hubu...
mám ti sem tu diskusi okopírovat celou?
Pája: defík stál
Dinar: pája má pravdu, defík stál!
já: ***, tady je ceník
pája: ticho
dinar: ticho
tak co tady kua lžeš? to tak děláte normálně v té Kopřivnici? mám tam ségru a nic takového nedělá...
Pája: defík stál
Dinar: pája má pravdu, defík stál!
já: ***, tady je ceník
pája: ticho
dinar: ticho
tak co tady kua lžeš? to tak děláte normálně v té Kopřivnici? mám tam ségru a nic takového nedělá...
Jestli budeš spokojenější, tak klidně ti přitakám na to, že nepoznám rozdíl mezi V6 a R6. Tohle je tak stupidní diskuze, že se mi tomu ani nechce věřit. ;-)
Jak hašteřivá baba na pavlači. :-)
Jak hašteřivá baba na pavlači. :-)
něco z pár dnů staré historie...
reaguju na Karla, přispěcháš ty na obhajovu Iudexe, že jestli brňák nerozumí slovensky, v klidu odpovídám, že brečíš na špatném hrobě... reakce nula
napíšu, že aktuální situace je taková, že Audi je proti bratrskému modelu Taycan dražší, napíšeš, že v Česku stojí, odpovídám, že ten model na německém trhu nestojí blablabla - reakce nula...
neustále zkoušíš nějaké triky a když ti věcně napíšu, že céčko žádné řadové šestiválce nemělo, je z toho třetí světová...
reaguju na Karla, přispěcháš ty na obhajovu Iudexe, že jestli brňák nerozumí slovensky, v klidu odpovídám, že brečíš na špatném hrobě... reakce nula
napíšu, že aktuální situace je taková, že Audi je proti bratrskému modelu Taycan dražší, napíšeš, že v Česku stojí, odpovídám, že ten model na německém trhu nestojí blablabla - reakce nula...
neustále zkoušíš nějaké triky a když ti věcně napíšu, že céčko žádné řadové šestiválce nemělo, je z toho třetí světová...
Ještě jednou do Brna...trápí-li tě, že jsem napsal s vyřazením a ne "nezařazením", tak velká omluva a domníváš-li se, že nevím jaký je rozdíl mezi V6 a R6, pak tě v tom klidně nechám. Tato forma diskuzí je pro mě zbytečná. ;-)
napsal jsem, že Taycan je v této chvíli levnější než sesterské Audi a dočkal jsem se věcné připomínky, že v českém ceníku blablabla... jako kdyby bylo Česko pupek světa - prostě tam ten model jenom není.
byla nějaká reakce? ne, bylo standardní mlčení, stejně jako u toho Defendera, reakce výše ke shlédnutí...
a proto pro mě opravdu nemá smysl diskutovat s tebou a Dinarem, protože vaše přefouklé auto.cz-ego začíná být pěkně otravné...
edit: a jestli je to pro tebe zbytečné tak nechápu proč mi okopáváš kotníky když se ve finále vždycky akorát ztrapníš... protože přiznat omyl prostě nedokážeš...
byla nějaká reakce? ne, bylo standardní mlčení, stejně jako u toho Defendera, reakce výše ke shlédnutí...
a proto pro mě opravdu nemá smysl diskutovat s tebou a Dinarem, protože vaše přefouklé auto.cz-ego začíná být pěkně otravné...
edit: a jestli je to pro tebe zbytečné tak nechápu proč mi okopáváš kotníky když se ve finále vždycky akorát ztrapníš... protože přiznat omyl prostě nedokážeš...
Jenže to tvé tvrzení, že je taycan levnější než audi, prostě není pravda. Zkoušeli jsme ti naznačit, že základní taycan bez jednoho motoru a jedné hnané nápravy se s etronem gt srovnávat nedá, tedy že musíš vzít taycan 4s. A ten bez ohledu na pindy o pupku světa, stojí více než etron gt, konkrétně v Německu je etron gt za 98 tis a taycan 4s za 106 tis. Že jsme asi všichni čekali rozdíl větší je věc jiná, ale o tom jsme si také psali. Takže je to jako vždycky, plácneš nějakou pitchovinu, někdo se tě snaží slušně usměrnit a skončí to tvým křikem jen proto, že nechápeš, neorientuješ se, nevíš... ;-)
Ty si myslis ze to nechápu? Dyt jsem hned o příspěvek pod tím napsal, ze čekám obdobný model u Audi, jinak dojde k paradoxu... co mi kua chceš vysvětlovat
Protože opět srovnáváš nesrovnatelné a ještě mícháš trhy, u nás Taycan začíná na bez pár korun 3M a E-Tron GT je levnější.
Jestli ti šlo o německý trh, tak je potřeba napsat, že Porsche doplnilo nejlevnější model, který je na nižší úrovni než sesterský E-Tron.
A jestli je tam levnější, tak je to pochopitelné.
Touto optikou je 911 levnější než R8. To je fakt i u nás. (bez ohledu na to, že to nejsou sesterské modely).
Jestli ti šlo o německý trh, tak je potřeba napsat, že Porsche doplnilo nejlevnější model, který je na nižší úrovni než sesterský E-Tron.
A jestli je tam levnější, tak je to pochopitelné.
Touto optikou je 911 levnější než R8. To je fakt i u nás. (bez ohledu na to, že to nejsou sesterské modely).
Mícháš trhy :-) to je výrok roku:)
Přidal bych ho k další perle:
“kapitáni průmyslu nevyhazují prachy komínem”
(Aneb proč se jezdí autem za 2M v dieselu:)
Přidal bych ho k další perle:
“kapitáni průmyslu nevyhazují prachy komínem”
(Aneb proč se jezdí autem za 2M v dieselu:)
Dízel v aute za 2M - ja tam osobne nevidím problém. Každý to máme asi nastavené inak.
Problém je hlavně v tom, že kapitáni průmyslu nevyhazují peníze oknem. Potom se logicky nabízí otázka, proč si nekoupí oktávku TDI, aby nevyhazovali peníze oknem? A ten kapitán průmyslu, to je jako Pája? A co na to Jan Tleskač?
Ty jsi vážně v poslední době mimo. Kde jsi vzal to prohlášení o kapitánech? Zklidni dikci, ať se s tebou zase dá normálně diskutovat.
Nevím, že máš neustále někomu potřebu určovat co si má koupit.
Nevím, že máš neustále někomu potřebu určovat co si má koupit.
Myslím, že diskuzím, které jsou tu většinou pro to, abychom se tu bavili (i přeli) o autech přikládáš moc velkou váhu. Nepotřebuji se zpětně dívat na jakýkoliv komentář, který tu kdo zanechal. Jestli je tohle pro některé vrcholem, pak pro mě ne.
Tolik k tomu, jestli jsem někdy na něco dál nereagoval.
Audi proti srovnatelnému modelu od Porsche není v případě E-Tronu dražší. Toť vše... A bavíme se snad o českém trhu, tedy o tom, kde reálně valná většina z nás nakupuje.
Nevím kde jsi přišel na nějaké triky. A nikde jsem nenapsal, že C mělo R6. Jen jsem ne pro všechny srozumitelně napsal, že nové R6 nedostane. Omluvil jsem se za to, že ta věta mohla vyznít jinak. několikrát, když se tě to tak dotklo. Tak nevím co tu pořád řešíš. :-!
Tolik k tomu, jestli jsem někdy na něco dál nereagoval.
Audi proti srovnatelnému modelu od Porsche není v případě E-Tronu dražší. Toť vše... A bavíme se snad o českém trhu, tedy o tom, kde reálně valná většina z nás nakupuje.
Nevím kde jsi přišel na nějaké triky. A nikde jsem nenapsal, že C mělo R6. Jen jsem ne pro všechny srozumitelně napsal, že nové R6 nedostane. Omluvil jsem se za to, že ta věta mohla vyznít jinak. několikrát, když se tě to tak dotklo. Tak nevím co tu pořád řešíš. :-!
Rozčiluje me, když někdo kdo me v posledních dnech opravuje a vesměs neúspěšně, me potom v opačném případě označuje za hasterivou babu. Ze se k tomu nevyjadřuješ - tím jen potvrzuješ svůj obvyklý standard :yes:
Dělej si co chceš, ale nevyžaduj po ostatních, aby se takovému chování vyhnuli... ty můžeš a já ne?
Dělej si co chceš, ale nevyžaduj po ostatních, aby se takovému chování vyhnuli... ty můžeš a já ne?
Je to marný...kličkuješ jak zajíc na honu a přitom na tebe nikdo nestřílí. ;-)
Btw, víš, že Audi RS Q8 je dražší než základní Cayenne? Neuvěřitelné! :yes:
Btw, víš, že Audi RS Q8 je dražší než základní Cayenne? Neuvěřitelné! :yes:
nějak nechápu, před čím bych kličkoval. Taycan RWD se mi líbí a tak kvituju s povděkem, že je ještě levnější než srovnatelné Audi, s pro mě naprosto zbytečným pohonem všech kol. to jenom pablb bude vykládat, že x-drive zábavu nezkazí a že je vlastně rád, že si ho může /musí/ koupit...
ale považte:) ve vedlejším Německu si můžu koupit auto ale nekoupím si ho, protože bych "míchal trhy" :-):-):-)
edit: a jestli jsi to nepobral, hlavní problém je, že stejný model si můžeš koupit levněji u Porsche než u Audi. základní problém je, že Q8 není ekvivalentem Cayenne, ale Cayenne coupe, další, že základní Cayenne coupé stojí 2,258 zatímco základní Q8 je za 1,888...
ale považte:) ve vedlejším Německu si můžu koupit auto ale nekoupím si ho, protože bych "míchal trhy" :-):-):-)
edit: a jestli jsi to nepobral, hlavní problém je, že stejný model si můžeš koupit levněji u Porsche než u Audi. základní problém je, že Q8 není ekvivalentem Cayenne, ale Cayenne coupe, další, že základní Cayenne coupé stojí 2,258 zatímco základní Q8 je za 1,888...
To, že se ti líbí je nepodstatné. Pokud srovnávám, tak srovnatelné. Taycan má na německém trhu nejlevnější variantu, která je technicky slabší než E-Tron.
Rozveď určitě myšlenku o pablbovi a x-drive :yes:
A nevím proč bych neměl poměřovat Q8, notabene RSQ8 s Cayenne. Je to stejně relevantní jako základní Taycan vs silnější a technicky vyspělejší E-Tron ;-)
Rozveď určitě myšlenku o pablbovi a x-drive :yes:
A nevím proč bych neměl poměřovat Q8, notabene RSQ8 s Cayenne. Je to stejně relevantní jako základní Taycan vs silnější a technicky vyspělejší E-Tron ;-)
Špatně napsáno. Omluva, měl jsem na mysli aplikaci nových R6 do nové generace.
R6 vošli kedysi do menších áut ako e30 tak nech si u MB nájdu lepšiu výhovorku.
Nech to povedia otvorene: vážený zákzník prišiel si o parádny 6-valcový motor vďaka stupídnym emisným pokutám.
Nech to povedia otvorene: vážený zákzník prišiel si o parádny 6-valcový motor vďaka stupídnym emisným pokutám.
ak to MB skutocne urobi, budu ho nepochybne v dalsich generaciach nasledovat aj BMW, ci Audi ...
Audi už to v zásadě zabalila. Jen opačným přístupem. Benzínový šestiválec už v EU nemá.
BMW si v generaci G pohrálo s mildhybridy a je spíš otázka, kam ho natlačí regulativy v rámci evropských emisních norem.
BMW si v generaci G pohrálo s mildhybridy a je spíš otázka, kam ho natlačí regulativy v rámci evropských emisních norem.
Nejsi. :yes:
Trošku magor to je. Každý den tady napíše kolem pěti jedovatých textů, jeden jako druhý, to je úplně k ničemu. Kdyby ten čas věnoval reálné snaze s tím něco udělat, to bysme hned věděli, protože by tady už dávno nepsal. Ale to ne, to by musel máknout, navíc si určitě myslí, že do volených orgánů už jsou stejně dávno vybráni kamarádíčkové, tak proč by se snažil. Naštěstí nikdo zodpovědný za vývoj aut tenhle server nenavštěvuje, jen pár bláznů do aut, včetně mne. A naštěstí se nikdo z vás anti EU tady nespojí do větší skupiny a nevyšle (rozumněj nesnaží se) svého zástupce do Bruselu bránit pravá aut. A proč? Viz Arese, jste prostě trochu magoři. :-[]
PS.: Že v céčku nebude šestiválec mně taky samozřejmě vadí, ale pokud vyndáš hlavu ze zadku tohoto serveru a především ze zadku svého, tak zjistíš, že je to téměř každýmu úplně jedno. 99% lidí kupuje auta na základě pověr a pranostik.
PS.: Že v céčku nebude šestiválec mně taky samozřejmě vadí, ale pokud vyndáš hlavu ze zadku tohoto serveru a především ze zadku svého, tak zjistíš, že je to téměř každýmu úplně jedno. 99% lidí kupuje auta na základě pověr a pranostik.
adamzprahy
Nadpis mě taky pobouřil. Ale když se nad tím trochu zamyslím, tak to dává smysl vzhledem k současné nabídce. Proč? Protože si myslím, že ta informace sedí na ne-AMG verze a tam už je dnes pouze jedna jediná verze šestiválce, zcela jistě prodejně okrajová a nahraditelná C43kou AMG. Takže já si myslím, že škrtají C400 a jinak je vše při starém. Rozdíl vůči BMW 3 je v tom, že BMW nemá silnější R4 diesel a nabízí i top motorizace v naftě (=R6), z toho MB u C vycouval.
Vzpomínám, jak nechtěli volvisti věřit... Pokud se tam šestiválec nevejde, tak ho tam pro C43 a vyšší nenamačkají. Teď už zbývá jen se dozvědět, že je to proto, že jde napříč a apokalypsa je tu :-) .
No, bohužel, nevycouval z těch šestiválců jen u C, ono už je to už i u E, verze 300d je dvoulitr se 195 kW, šestiválec je až 400d, 350d už bohužel v éčku není. Ten dýzlový dvoulitr v silné verzi (180 kW) znám z glc, když ho srovnám s akt R6 350d verzí, tak i když tam výkonově není na papíru velký rozdíl, pak v reálu je to nebe a dudy, nemluvě o zvukovém projevu, rozdíl spec. u nafty mezi R4 a R6 je rozdíl světů, a ten R6 MB je hodně povedený. Jinými slovy, rezignace na šestiválce u nového céčka je asi pochopitelná vzhledem k obecnému vývoji (většina zákazníků netuší, co má pod kapotou), ale v očích těch, kdo poslední gen. céčka považovali za velmi důstojného, a v něčem i lepšího, soupeře 3er, tímhle nutně klesá, právě ty nejlepší (šestiválcové) verze 400 a C43 jsou pryč (nemluvě o extrémní C63).
Ono na tom Audi není o moc lépe. A taky jsem zvědav, jak na to zareaguje BMW u "H" generací.
audi ma este vyborny 5 valec tak kto vie, ci mu "uspora" jedneho valca do buducnosti zabezpeci dalsiu existenciu
Je mi jasné, že to adekvátní náhrada není. Na jednu stranu sice C-class tolik ty R6 nepotřebuje (na rozdíl od E), na druhou stranu je to nebezpečný precedens a hlavně jestli díky tomu začnou i šidit architekturu, tak pošlapou vše co budovali, nechce se tomu věřit, ale nedivil bych se :(
Freddka
To neni jen tak vyrobit vetsi auto do ktereho se ale vejde jen mensi motor nez doposud.
To neni zrovna stastny argument ... :-!
Ale hlavne potom to prekvapeni, az tam v tom AMGcku precejen sestivalec bude...
To neni zrovna stastny argument ... :-!
Ale hlavne potom to prekvapeni, az tam v tom AMGcku precejen sestivalec bude...
Je potřeba to vnímat jako jasný krok v přestavbě z Mercedesu na Merkeles. O tom, že C nebude mít nové R6 začaly prosakovat informace už loni. Sám Daimler si podle mě není jistý, jak se bude v následujícím období tvrdě tlačit na výrobce a tak tím pádem rezignoval na víceválcové jednotky.
Ony šestiválce v naftě už nebyly ani v současném modelu. Benzín tedy odejde nyní.
Ony šestiválce v naftě už nebyly ani v současném modelu. Benzín tedy odejde nyní.
Je otázkou, zda nový motor se složitým emisním systémem a mild-hybridem je opravdu menší. Samotný blok možná, ale příslušenství je čím dál více.
Motor menší není, ale vejít/nevejít může u R4 vs R6 znamenat problém čistě s délkou, jenže už posl. gen., jak céčka tak i 3er, počítaly se zástavbou phev, a u těch verzí je všechno příslušenství (chladiče atp.) nacpáno před motor k masce, je tam na to místo, u nehybridních verzí není problém, aby se tam vešly dva válce navíc. Jinými slovy, v tom to není, důvody pro rozhodnutí, R6 už ne, jsou jinde.
Ty elektro komponenty se dají různě skládat jak píše Dinar, ale nezapomínal bych, že R6 je dlouhý blok, který má své těžiště a musí být za nápravou. Díky tomu jezdí tak jak jezdí. Daní je prostornost interiéru. Obrovská otázka zda toto udrží.
Ty motory podél, do 3er nebo céčka, se zastavují odzadu, od přepážky, takže ano, čtyřválec v 3er je více vzadu (z hlediska své celk velikosti) než šestiválec, ale to těžiště i u R6 pořád zůstává kousek za nápravou. Jak se dívám na nové céčko, nevidím tam v základní lince nějakou změnu, tj. proporce zadek/kabina/předek budou velmi podobné min. generaci, předek je dlouhý dost i pro R6, je to stejná platforma jako éčko, ty důvody fakt vidím jinde.
R6 ve 3er není za nápravou ale na nápravě, z větší části za nápravou je R4 (3 válce za nápravou, jeden válec před nápravou). Za nápravou sedí V6 v Alfě, 3 a 3 válce do V se za nápravu vejdou, R6 nikoliv.
Těžiště R6 v bmw je za nápravou. V6 je na tom samozřejmě lépe, každopádně, pokud se dívám na tuhle dlouhou kapotu, https://www.motor1.com/…-w206-spy-photo/ nemyslím, že by se tam R6 nevešla.
celkove ustrojenstvo asi mensie nebude, ale jednotlive casti mozes "rozlozit" pod prednou kapotou, ale aj v inych castiach auta ( bateria, alebo smotny elektromotor ), takze kapota nemusi byt taka dlha ako pri nutnosti pocitat s ulozenim R6, ktore sa musia vzdy ukladat pozdlzne
vondry87
Možná jsem divnej, ale pro mě je šestiválec tím primárním důvodem, proč bych si připlácel za prémii. Dneska mainstream docela slušně technologicky pokročil a vlastně kromě motoru nabízí všechno, co od auta čekám. Vlastně nevím, proč bych si měl kupovat čtyřválcový Céčko nebo A4. Těch jsou plný bazary a nikdo to nechce...
Prostě místo toho vezmu o mnoho levnějšího a zároveň o málo horšího Passata nebo Superba a je to vyřešený. Samozřejmě mluvím o nákupu auta z vlastních prostředků. V tom bude zakopaný pes - takových kupců je minimum a většinou jde o služební vozy, kde holt darovanému koni se na zuby nehledí.. a když se do rozpočtu vejde čtyřválcová A4, no tak si jí místo Passata vezmu taky, ale jinak mi to teda moc smysl nedává..
Jak říkám, asi jsem divnej, trh si očividně myslí něco jiného a beru to..
Prostě místo toho vezmu o mnoho levnějšího a zároveň o málo horšího Passata nebo Superba a je to vyřešený. Samozřejmě mluvím o nákupu auta z vlastních prostředků. V tom bude zakopaný pes - takových kupců je minimum a většinou jde o služební vozy, kde holt darovanému koni se na zuby nehledí.. a když se do rozpočtu vejde čtyřválcová A4, no tak si jí místo Passata vezmu taky, ale jinak mi to teda moc smysl nedává..
Jak říkám, asi jsem divnej, trh si očividně myslí něco jiného a beru to..
Tiez som bol volakedy toho nazoru ale zmenil som to ked sme kupili ako druhe auto C 200. Ja mam este stary V6 E 350 dizlak a musim povedat ze ten 4 valcovy benzin znie krajsie v meste zabera lepsie a pri nastartovani ho nepocujes az si myslim ze je vypnuty. 6 valec je prijemnejsi na dlhe cesty kde sa zvukova kulisa dizla strati a stava sa z neho cestny kriznik. Samozrejme neviem priamo porovnat kedze E cko je pohodlnejsie a ma lepsi podvozok ako C ale ked sa bavime cisto o tom benzinovom 4 valci odporucujem to vyskusat. Dalsie vyhody oproti Passatu je interier, exterier a imidz ktory Passat nikdy mat nebude :-!
to tady těm pablbům nemůžeš psát, budou ti tvrdit, že šestiválec v naftě brumlá jako osmiválec a čtyřálec je pro chudý...
vondry proboha Audi a Mercedes ve čtyřválci nikdo nechce? říkali kluci u píva? vzpamatuj se... můžu tě ujistit, že prodat benzínový víceválec je úkol na dlouhé měsíce a čtyřválec vydrží v inzerci týden, když nemá najeto milión...
vondry proboha Audi a Mercedes ve čtyřválci nikdo nechce? říkali kluci u píva? vzpamatuj se... můžu tě ujistit, že prodat benzínový víceválec je úkol na dlouhé měsíce a čtyřválec vydrží v inzerci týden, když nemá najeto milión...
Nech si prosím od cesty ty invektivy a nevkládej mi do úst, co jsem neřekl.
Když jsem vybíral auto, inzerci jsem sledoval dost dlouho a to včetně prémie. Čtyřválců z vrácených operáků jsou plný bazary, A4 2.0 TDI se dražej za ceny oktávií, nikdo to nechce.. V CarNextu jim taky visely několik měsíců, ani s cenou pod 400 tis. to nemohli prodat.. ale když se občas někde objevil šestiválec, cena šla do nebes a prodal se okamžitě..
Když jsem vybíral auto, inzerci jsem sledoval dost dlouho a to včetně prémie. Čtyřválců z vrácených operáků jsou plný bazary, A4 2.0 TDI se dražej za ceny oktávií, nikdo to nechce.. V CarNextu jim taky visely několik měsíců, ani s cenou pod 400 tis. to nemohli prodat.. ale když se občas někde objevil šestiválec, cena šla do nebes a prodal se okamžitě..
Tak to je individuální, mně se zvuk čtyřválce prostě nelíbí, C200 jsem slyšel a můj názor to nezměnilo, ale třeba je chyba v mém sluchovém aparátu, to má prostě každý jinak..
Jinak samozřejmě přidanou hodnotu prémie beru, ale podle mě je pro ni čím dál obtížnější si svojí cenu obhájit, protože mainstream ji v mnoha ohledech téměř dohnal. A třeba exteriér nových BMW 1-er a 4-er je tak tragický, že se ani Korejec vedle nich nemusí stydět.. Interiér určitě vypadá kvalitněji, ale to v mých očích za ten příplatek nestojí. Prostě buď peníze neřeším a koupím to s pořádným motorem a dobře vybavené, nebo je řeším a koupím si Passat. Já osobně jinou variantu nevidím, ale každý má samozřejmě jiné preference a nikomu svůj názor nevnucuju.. Pokud vám takové auto vyhovuje, tak je to samozřejmě super. Rozhodně neříkám, že čtyřválec si koupí jen chudej.. Jedinej, kdo něco takového píše, je Mig výše..
Jinak samozřejmě přidanou hodnotu prémie beru, ale podle mě je pro ni čím dál obtížnější si svojí cenu obhájit, protože mainstream ji v mnoha ohledech téměř dohnal. A třeba exteriér nových BMW 1-er a 4-er je tak tragický, že se ani Korejec vedle nich nemusí stydět.. Interiér určitě vypadá kvalitněji, ale to v mých očích za ten příplatek nestojí. Prostě buď peníze neřeším a koupím to s pořádným motorem a dobře vybavené, nebo je řeším a koupím si Passat. Já osobně jinou variantu nevidím, ale každý má samozřejmě jiné preference a nikomu svůj názor nevnucuju.. Pokud vám takové auto vyhovuje, tak je to samozřejmě super. Rozhodně neříkám, že čtyřválec si koupí jen chudej.. Jedinej, kdo něco takového píše, je Mig výše..
Pro mě osobně to není ani tak otázka počtu válců, ale spíš toho jak jsou ta auta stavěná. Rozdíl mezi R4 mainstreamem a D3 s R4 je stále úplně jinak uložený motor a vůbec celá koncepce pohonu. Viz výše v diskusi, BMW 330i je sice R4, ale motor hezky za nápravou a výkon posílá dozadu. Je to mnohem komplikovanější (= dražší) řešení, které se ale obrovsky projevuje v jízdních vlastnostech. Dokud z toho D3 neustoupí, tak se s tím dá žít. Ačkoliv do velkých modelů to patří a tam R4 nefunguje tak dobře.
×
Sdílení komentáře
×
Kazdopadne pater prodeju budou asi tvorit C200, pripadne C220d... a na zapade C300e. Jeste bych cekal nejaky slabsi plugin (C250e?), neco jako nedavno predstaveny BMW 320e. Treba by stacilo poupravit pohonne ustroji z A250e (ktere mimochodem nejezdi spatne)?
Na nove Cecko v kombiku jsem hodne zvedavy, pristi rok budu muset vymenit A3 za neco trosku vetsiho.
este by si mohol napisal, ze kolko AMG mercedesov si vlastnil a ako dlho.
s pozdravom majitel amg
a ano ... za mna to bude jednoznacne tragedia ak budu M modely, AMG modely a S/RS modely osadzane 4 valcami s elektromotorm namiesto 6 valcami