Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Erik
Fiat naposled zabodoval v roce 2008, od té doby nic, 13 let prázdnoty. Ono nejde ani tak o tyhle nicneříkající ankety, ale Fiat se neobjevuje v žádných přehledech prodejů, je mimo rozlišovací kriteria, ať jsou jakkoliv nízká.
Ročně se prodá v ČR víc tanků do osobního vlastnictví, než vozů Fiat. Bohužel, tato kdysi slavná značka, které jsem držel palce, je od modelu Punto, v totální krizi a světlo na konci tunelu není, jen tma a tma..
Ročně se prodá v ČR víc tanků do osobního vlastnictví, než vozů Fiat. Bohužel, tato kdysi slavná značka, které jsem držel palce, je od modelu Punto, v totální krizi a světlo na konci tunelu není, jen tma a tma..
3_diamanty
Tazko sa vyhrava ked mas vsetko uz postarsie modely.... ten novy fiat 500ev ma tentokrat sancu ale vzhladom na malu praktickost a brutalnu cenovku mu stejne moc neverim ... to uz potom skor id 3 od vw ak ma vyhrat nejake to elektro....
Fiat mal kedysi super auta... punto.. bravo brava marea barchetta coupe od pininfariny a pod ... vsetko pekne kusky ... a tak aj vyhraval... poslednych 10 rokov ale akoby tam uz zastal cas .... skoda
Fiat mal kedysi super auta... punto.. bravo brava marea barchetta coupe od pininfariny a pod ... vsetko pekne kusky ... a tak aj vyhraval... poslednych 10 rokov ale akoby tam uz zastal cas .... skoda
Arese
...že porotci nepodlehli politicko-ideologickému nátlaku a že nezvítězí zkratowůz ID3! 😲 😲 😲
Polsko volilo Yaris 😒] a Rusko Defender (stejně jako UK). Španělové překvapivě Cupru. Švédové Oktávku. Švýcaři pro Fiat 500 (stejně jako Italové). A vítězem je Toyota Yaris 😲
Yaris - dobré malé auto, které nabízí spoustu možností pro široké spektrum uživatelů, včetně dnes málo vídaného objemu v této třídě 1.5 a extrémního GR.
C4 - designově to ,usí člověk strávit, ale na druhý pohled to není špatné, navíc cena nastavená na dnešní dobu přívětivě, možnost dieselu i benzínu. Bohužel, jen tříválcové 1.2 a dieselová 1.5. Chybí tu 1.6PT a 2.0 HDI (Ano stejně by si všichni koupili ty malorážky, ale nemůžu si pomoct, mě to tam chybí)
Octavia - široká nabídka motorů i výkonů a verzí i pohonů, včetně RS v manuálu, nicméně zmržené tím komplet dotykovým ovládáním.
O dalších si nejsem jistý, C4 je nehezká, snad jen, že není plně matlací interiér. Motoricky ale na OIV ztrácí ve velkém.
Vůbec bych se přes vysokou cenu nebál dát na druhé místo Defíka. Mix R4/R6 a V8 motorů, pohodlí, prostor a už jsem si i zvykl na vzhled.
Yaris dávám na první místo hlavně proto, že je to malé auto, které je celkem povedené a v dnešní rádobyeko době, kdy se všichni ohání ekologií ale produjují pětisetkoňové dvouapůltunové mastodonty je celkem rozumné mít opravdu ekologické auto, které i se spalovací mmtorem bude v součtu ekologičtější, než nějaký etron a podobně.
C4 mě opět přesvědčila hlavně cenou, n akterou dosáhne vícě lidí, jinak Octavia bude ve všem ostatním lepší, nebo alespoň ve většině, ale cena bude znatelně vyšší.
Hlavním smyslem je to, že všichni chtějí být ekologičtí, ale produkují se stodoly s hmotností náklaďáku a rozměry malé kůlny
Tiež pomaly prestávam pozerať rôzne nové programy o autách. Našťastie väčšinou je niekde uvedený obsah, čo bude v relácii. Väčšinou si to nakoniec nepozriem, lebo tam nič zaujímavé nie je. Najlepšia motoristická relácia je starší TopGear z časov najväčšej "slávy".
Čím je asistentů víc, tím větší možnost poruchy. A to co v testu GTI předvedl ta armáda ochránců s tramvají se u MB děje naprosto běžně.