Yaris - dobré malé auto, které nabízí spoustu možností pro široké spektrum uživatelů, včetně dnes málo vídaného objemu v této třídě 1.5 a extrémního GR.
C4 - designově to ,usí člověk strávit, ale na druhý pohled to není špatné, navíc cena nastavená na dnešní dobu přívětivě, možnost dieselu i benzínu. Bohužel, jen tříválcové 1.2 a dieselová 1.5. Chybí tu 1.6PT a 2.0 HDI (Ano stejně by si všichni koupili ty malorážky, ale nemůžu si pomoct, mě to tam chybí)
Octavia - široká nabídka motorů i výkonů a verzí i pohonů, včetně RS v manuálu, nicméně zmržené tím komplet dotykovým ovládáním.
Tak hybrid je to co mi rozhodně nechybí až je s přehledem nejprodávanější. Dns jsem otevřel autotip a je tam minimálně 2/3 článků o hybridech, nebo elektro, tak jsem to znechuceně hodil do koše. To nejsou testy aut, ale je to jak když popisuješ test chytrý lednice. Asi téhle době nikdy nepřijdu na chuť.
Yaris dávám na první místo hlavně proto, že je to malé auto, které je celkem povedené a v dnešní rádobyeko době, kdy se všichni ohání ekologií ale produjují pětisetkoňové dvouapůltunové mastodonty je celkem rozumné mít opravdu ekologické auto, které i se spalovací mmtorem bude v součtu ekologičtější, než nějaký etron a podobně.
C4 mě opět přesvědčila hlavně cenou, n akterou dosáhne vícě lidí, jinak Octavia bude ve všem ostatním lepší, nebo alespoň ve většině, ale cena bude znatelně vyšší.
Hlavním smyslem je to, že všichni chtějí být ekologičtí, ale produkují se stodoly s hmotností náklaďáku a rozměry malé kůlny
"...kdy se všichni ohání ekologií ale produjují pětisetkoňové dvouapůltunové mastodonty..." - vídím to tak nejako rovnako :-)
Tiež pomaly prestávam pozerať rôzne nové programy o autách. Našťastie väčšinou je niekde uvedený obsah, čo bude v relácii. Väčšinou si to nakoniec nepozriem, lebo tam nič zaujímavé nie je. Najlepšia motoristická relácia je starší TopGear z časov najväčšej "slávy".
Přesně tak. Každý test je pak shrnut tak, že 90% popisu je popis funkcí a asistentů a jejich funkčnosti, ale tohle pro mě není test auta. Nebaví mě to číst. Na auto se podívám, třeba je i pěkné, ale tím to pro mě končí, víc mě to bohužel nezajímá.
Popis asistentů... Měl jsem před pár týdny obrovskou radost, že mi jdou u auta skoro všechny asistenty vypnout. Bohužel s tím musím na servis, protože ať je sucho nebo mokro, auto se odmítá na první dobrou rozjet, jelikož senzory indikují překážku před autem. Mohl jsem to čistit jak jsem chtěl.
Čím je asistentů víc, tím větší možnost poruchy. A to co v testu GTI předvedl ta armáda ochránců s tramvají se u MB děje naprosto běžně.
To je tak , když se asistenty místo sluhou stanou pánem a dalo by se říci že se mohou stát i katem. A pokud nejdou vypnout, stáváte se "vězněm" ve vlastním autě. Ať tam asistenty jsou, když si je někdo přeje, ale ať jdou jednoduše povypínat a to trvale, dokud je zase nezapnu a ideálně si při koupi zvolit, jestli a ktreré tam vůbec chci (což je spíše sci-fi).
Kolem jednoho GR jezdím, když jedu kolem Toyota Dolák, má ho tam vystavený společně se Suprou a vypadá to moc zajímavě, jak je to takové přikrčené a nabubřelé. Parádní trisková myš.
Yaris ....nic proti...jezdím s MY 2012 již 9tý rok. V novém jsem seděl, líbí se mi, ale je menší a nižší než předešlý model, tudíž se do něj hůř nasedá a hůř z něj vystupuje a proto nic pro seniory. Yaris Cross bude určitě lepší volba.
Novy yaris je dokonca este aj kratsi ako predchodca ... tie zadne vypukle blatniky s uzkou kabinou... nic moc pohlad... predok ok ale od A stlpika je to brutalne vajce... kazdopadne uspech ho opat neminie... toyota jede neskutocne... ja sa uz tesim na hranatejsi a krajsi yaris cross... bude to dalsia pecka... a dalsia rana konkurencii... dalsia neskutocna kara od toyoty... vid zahranicne videa.... snad coskoro uz pride na trh
Fiat naposled zabodoval v roce 2008, od té doby nic, 13 let prázdnoty. Ono nejde ani tak o tyhle nicneříkající ankety, ale Fiat se neobjevuje v žádných přehledech prodejů, je mimo rozlišovací kriteria, ať jsou jakkoliv nízká.
Ročně se prodá v ČR víc tanků do osobního vlastnictví, než vozů Fiat. Bohužel, tato kdysi slavná značka, které jsem držel palce, je od modelu Punto, v totální krizi a světlo na konci tunelu není, jen tma a tma..
Tazko sa vyhrava ked mas vsetko uz postarsie modely.... ten novy fiat 500ev ma tentokrat sancu ale vzhladom na malu praktickost a brutalnu cenovku mu stejne moc neverim ... to uz potom skor id 3 od vw ak ma vyhrat nejake to elektro....
Fiat mal kedysi super auta... punto.. bravo brava marea barchetta coupe od pininfariny a pod ... vsetko pekne kusky ... a tak aj vyhraval... poslednych 10 rokov ale akoby tam uz zastal cas .... skoda
Polsko volilo Yaris :-[] a Rusko Defender (stejně jako UK). Španělové překvapivě Cupru. Švédové Oktávku. Švýcaři pro Fiat 500 (stejně jako Italové). A vítězem je Toyota Yaris :-O