Novinky
traveldrive
3
že žiadny crossover nikdy nenahradí kombíka a už vôbec nenahradí žiadne veľkopriestorové auto ako Dokker. Stane sa jedine to, že záujemci o tento typ auta proste kúpia u niekoho iného.
Přejít do diskuze
Arese
Prostě bruselská ekoteroristická idiocie v praxi! Výsledkem je jen pokroucený trh a nasr.ní zákazníci! 😲 😒 :no: :no: :no:
Xonik
Tak on je právě nikdo moc nekupuje, prodeje tvoří zpravidla jen jednotky procent trhu, zcela okrajovou část. Z toho pak většinu tvoří instituce a společnosti schopné ekonomicky využít dotace či benefity. Značnou část také musí povinně absorbovat dealeři aby zajistili dostatečný počet registrovaných vozidel a tedy správnou průměraci flotily - viz. škodovácké divadlo s citigoe.
twistedTSD
Ano, tahle snaha o nahrazení několika modelů jedním crossoverem je směšná a to nejen u Dacie. Možná získají nové zákazníky, ale velká část původních odejde ke konkurenci.
twistedTSD
A nejvíc o ně stojí v prosinci, kdy jejich prodeje několikanásobně vyletí nahoru. Náhoda, že?
twistedTSD
„Museli jsme omezit výrobu asi 2.000 aut, modelů Lodgy a Dokker nebo Dusteru s motorem 1.3 TCe, abychom splnili flotilové emisní cíle,“
Tohle je fakt svinstvo, centrální plánování hadr. Pro evropský průmysl bude velmi prospěšné, že bude Dacia tahat nebezpečně pomalý elektromobil z Číny a bude ho před koncem roku vnucovat zákazníkům, přičemž náklady zaplatí majitelé spalovacích modelů a jako bonus si nesmějí koupit výkonnější motor. :no:
Tohle je fakt svinstvo, centrální plánování hadr. Pro evropský průmysl bude velmi prospěšné, že bude Dacia tahat nebezpečně pomalý elektromobil z Číny a bude ho před koncem roku vnucovat zákazníkům, přičemž náklady zaplatí majitelé spalovacích modelů a jako bonus si nesmějí koupit výkonnější motor. :no:
Arese
Ekofašistická politika EU se opět předvedla v celé své obludnosti.... 😲 😒 :no: :no: :no:
Ale další zpráva je (pro normální motoristy) velmi potěšitelná, zatímco elektrohujeři dnes mají černý den: už nebudou moct vítězoslavně mávat roky slibovanými "relovučními" baterkami s pevným elektrolytem! 😄
https😐/www.autoforum.cz/…nce-vzdal-vyvoj/
Ale další zpráva je (pro normální motoristy) velmi potěšitelná, zatímco elektrohujeři dnes mají černý den: už nebudou moct vítězoslavně mávat roky slibovanými "relovučními" baterkami s pevným elektrolytem! 😄
https😐/www.autoforum.cz/…nce-vzdal-vyvoj/
abc
nikde na slovensku a v čechách sa predávajú vynikajúco
mám ho super auto
lpg
asi vo francii nepredávajú dokker kvôli kangoo
mám ho super auto
lpg
asi vo francii nepredávajú dokker kvôli kangoo
Blue Sun
PSA tahle auta jdou prodávat celkem snadno a ve velkém. Kde udělali soudruzi z Dacie chybu?
abc
ja nemám žiadne koliečka
bud na rádiu pridávam + -
alebo pod volantom páčkami
bud na rádiu pridávam + -
alebo pod volantom páčkami
abc
to je neskutočné
ja som ešte stihol kúpiť Dokker 1,6SCe LPG
van dvojmiestny
neskutočne dobré auto
ževraj lahké autá sa neoplatia
to je choré
také dobré auto som ešte nemal
spolahlivé, polovičné náklady na phm
***ská EU
asi moje posledné auto
seriem im na to
ja som ešte stihol kúpiť Dokker 1,6SCe LPG
van dvojmiestny
neskutočne dobré auto
ževraj lahké autá sa neoplatia
to je choré
také dobré auto som ešte nemal
spolahlivé, polovičné náklady na phm
***ská EU
asi moje posledné auto
seriem im na to
KANKUNEN
že o emise nejde, ale výběr zněl Dokker nebo PSA a Renault neprodal mnoho.
Blue Sun
Tak určitě... už aspoň vysvětlíš, kdo ta nechtěná elektrická auta pořád kupuje, když o ně zákazníci nestojí?
Blue Sun
Škoda, že původní rozhovor s Henrikem Fiskerem vyznívá úplně jinak. Tady se nejlíp ukazuje manipulace provozovaná odpadním autoforem.
KANKUNEN
Znova a lépe, Dacia neměla problém až na ovládací kolečko rádia, to vymyslel debil.