to zvládne každé AI-nedochůdče. Takové systémy se dnes rozdávají zdarma (pro kutily) a nebo za pár dolarových babek (jako komplet řešení). Ale dojet od nás ze sídliště na chalupu, to je výzva. Pak to teprve bude použitelná užitečná věc.
Pro mě je použitelnost právě hlavně v te cestě po dálnici, když můžeš cestou na dovolenou třeba na pět hodin přenechat řízení autu. Na chalupu zvládnu dojet sám.
která při dojetí pomalého vozidla v levém pruhu sama začne troubit a blikat a lepit se na něj. Po předjetí to pomalé vozidlo vybrzdí a dokáže vybržďovat tak, aby do něj vozidlo nenarazilo. Také je napojeno na databázi radarů a hlášení policejních hlídek a samo zpomalí před nimi. Umí také režim jízdy bez dálniční známky, kde se stejným způsobem vyhýbá kontrolám. V režimu SPORT také předjíždí zprava.
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
Omyl, verze pro střední Evropu obsahuje funkci "levoproudař" s automatickým spínáním mlhovek a dálkových světel v zásvislosti na tom, zda se před, nebo za nachází jiný automobil. Za příplatek pak budou údaje na head-up displeji nahrazeny feedem z Facebooku, Tiktoku a Instagramu, zatímco páčka blinkrů převezme důležitou funkci Like/Dislike.
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
Ne, nerozumíme si. Toto vlákno je o tom, jaké různé nešvary budou do verze pro Eastern Europe dodány. Jedním z těchto nešvarů je také nedávání blinkru při výjezdu z kruhového objezdu. Tedy já si správně představuju POTLAČIT AKTIVACI blinkru, prostě aby neblikal. Ačkoli ve standardní verzi pro vyspělý svět by v tom okamžiku blikal.
jestlize to vyzaduje pozornost ridice, kterej ale jen cumi a nic nedela, tak to za chvili bude na blinkrech, protoze ridic usne.
parkrat sem jel na hory jako navigator, a vzdycky sem byl mnohem znicenejsi, nez kdyz sem tech 500km odkroutil v kuse nebo 1300 jen s kratkou prestavkou na pumpe ...
Re: dokud to nebude plne autonomni tak to je k nicemu
V podstatě ano. Ale vývoj je postupný a lidi si budou postupně zvykat na tyhle systémy. Je nemyslitelné, že by se najednou do provozu pustil zcela autonomní vůz. Ani by mu nikdo nevěřil.
Tohle je dobré na otravné každodenní dojíždění do práce a popojíždění v dopravní zácpě. Na nějakou delší dálniční trasu už to může být uspávající, ale těžko říci. Kámoš má jenom udržování v jízdních pruzích a prý je s tím jízda mnohem méně únavná....
Re: dokud to nebude plne autonomni tak to je k nicemu
Drzeni v pruzich je dobrou alternativou pro jizdu na dalnici, zejmena v noci. Lip se pri aktivnim systemu delaji jine cinnosti nez plne se venovani rizeni. V tom je vyhoda. Jinak na dalnici spise je lepsi adaptivni tempomat. Jízda po dalnici je opravdu daleko mene unavna, pokud vyuzivate kombinaci obou systemu. Na okreskách samozrejme obe vypinam, i kdyz, pokud dnes jezdi vetsina v tech vláčcích, tak pri adaptivnim tempomatu vlastne mohou pravou i levou nohu v klidu hodit sami sobe na ramena a dojet az domu, pokud pred nimi jedouci vuz jede stejnym smerem. Zvlast, pokud mate automat...