Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda přichází s asistentem řízení na 3. úrovni, na dálnici už zvládne téměř vše

Japonská automobilka se tak stává jedním z nejvýraznějších průkopníků automatizace řízení na světě.
Zpět na článek
8. 3. 2021 15:23
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 10:01
Na dobře značené (zahraniční) dálnici
to zvládne každé AI-nedochůdče. Takové systémy se dnes rozdávají zdarma (pro kutily) a nebo za pár dolarových babek (jako komplet řešení). Ale dojet od nás ze sídliště na chalupu, to je výzva. Pak to teprve bude použitelná užitečná věc.
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2021 09:10
Re: Na dobře značené (zahraniční) dálnici
Pro mě je použitelnost právě hlavně v te cestě po dálnici, když můžeš cestou na dovolenou třeba na pět hodin přenechat řízení autu. Na chalupu zvládnu dojet sám.
8. 3. 2021 10:08
pro východní Evropu se testuje speciální verze
která při dojetí pomalého vozidla v levém pruhu sama začne troubit a blikat a lepit se na něj. Po předjetí to pomalé vozidlo vybrzdí a dokáže vybržďovat tak, aby do něj vozidlo nenarazilo. Také je napojeno na databázi radarů a hlášení policejních hlídek a samo zpomalí před nimi. Umí také režim jízdy bez dálniční známky, kde se stejným způsobem vyhýbá kontrolám. V režimu SPORT také předjíždí zprava.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2021 10:48
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
do toho jdu
umí se to vyhýbat covidovým policejním kontrolám ?
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2021 11:09
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
Jen pokud bude dostupná jejich centrální databáze. :-) Nevím, jak jinde, ale ve Středních Čechách jsou ti kluci nějací stěhovaví...
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 10:49
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
:-[] :yes:
Avatar - lyon667
8. 3. 2021 11:53
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
Omyl, verze pro střední Evropu obsahuje funkci "levoproudař" s automatickým spínáním mlhovek a dálkových světel v zásvislosti na tom, zda se před, nebo za nachází jiný automobil. Za příplatek pak budou údaje na head-up displeji nahrazeny feedem z Facebooku, Tiktoku a Instagramu, zatímco páčka blinkrů převezme důležitou funkci Like/Dislike.
Avatar - KANKUNEN
8. 3. 2021 12:33
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
Zničení kamionu v levým pruhu, tato funkce mi velmi chybí.
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 11:56
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
Zdarma v ceně je potlačení aktivace pravého blinkru při vyjíždění z kruhového objezdu.
Avatar - KANKUNEN
8. 3. 2021 12:30
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
A proč toto?
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 12:40
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
To se musíš zeptat těch, co ho nedávají, proč ho nedávají.
Avatar - KANKUNEN
8. 3. 2021 13:41
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
Aha, takže nechceš potlačit aktivaci, ale automatickou aktivaci.
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 13:57
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
Ne, nerozumíme si. Toto vlákno je o tom, jaké různé nešvary budou do verze pro Eastern Europe dodány. Jedním z těchto nešvarů je také nedávání blinkru při výjezdu z kruhového objezdu. Tedy já si správně představuju POTLAČIT AKTIVACI blinkru, prostě aby neblikal. Ačkoli ve standardní verzi pro vyspělý svět by v tom okamžiku blikal.
Avatar - KANKUNEN
8. 3. 2021 14:23
Re: pro východní Evropu se testuje speciální verze
Ups, aha
8. 3. 2021 14:52
dokud to nebude plne autonomni tak to je k nicemu
jestlize to vyzaduje pozornost ridice, kterej ale jen cumi a nic nedela, tak to za chvili bude na blinkrech, protoze ridic usne.
parkrat sem jel na hory jako navigator, a vzdycky sem byl mnohem znicenejsi, nez kdyz sem tech 500km odkroutil v kuse nebo 1300 jen s kratkou prestavkou na pumpe ...
Rozbalit vlákno
2
8. 3. 2021 16:52
Re: dokud to nebude plne autonomni tak to je k nicemu
V podstatě ano. Ale vývoj je postupný a lidi si budou postupně zvykat na tyhle systémy. Je nemyslitelné, že by se najednou do provozu pustil zcela autonomní vůz. Ani by mu nikdo nevěřil.

Tohle je dobré na otravné každodenní dojíždění do práce a popojíždění v dopravní zácpě. Na nějakou delší dálniční trasu už to může být uspávající, ale těžko říci. Kámoš má jenom udržování v jízdních pruzích a prý je s tím jízda mnohem méně únavná....
8. 3. 2021 20:23
Re: dokud to nebude plne autonomni tak to je k nicemu
Drzeni v pruzich je dobrou alternativou pro jizdu na dalnici, zejmena v noci. Lip se pri aktivnim systemu delaji jine cinnosti nez plne se venovani rizeni. V tom je vyhoda. Jinak na dalnici spise je lepsi adaptivni tempomat. Jízda po dalnici je opravdu daleko mene unavna, pokud vyuzivate kombinaci obou systemu. Na okreskách samozrejme obe vypinam, i kdyz, pokud dnes jezdi vetsina v tech vláčcích, tak pri adaptivnim tempomatu vlastne mohou pravou i levou nohu v klidu hodit sami sobe na ramena a dojet az domu, pokud pred nimi jedouci vuz jede stejnym smerem. Zvlast, pokud mate automat...
8. 3. 2021 15:23
Vývoj
BTW vyvinulo to Valeo v ČR.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku