Ceny automobilů v poslední době většinou rostly. Modernizovaný Citroën C3 Aircross jde ale proti trendům, pořídíte ho za nižší částku než před faceliftem.
ktovie co je v tom zaratane .... pritom napriklad uz zakladny lancer spred 14 rokov mal v zaklade 7 airbagov.... opat sa ukazuje ze japonsko bolo uz vcera tam kde mi nebudeme ani zajtra
Ten Aisin zas tak super naladěný není, u rozjezdu se pere s hillholderem a zamykáním měniče, lehce cukne. Z menšího kopce drží dvojku tak vehementně, že musíš přidávat plyn abys nezastavil{měl by poslat trojku} a do kopce drží dvojku zamčenou i když se motor strašně trápí. Motor 2,0 HDI.
Nestalo sa mi ani u EAT6 ani u EAT8. Cukne pri prechode z 1 do 2 pokial razantnejsie vystartujes. Dole kopcom ti tam zaradi to, co chces, ak ti tam drzi dvojku, staci mu naznacit plynom a da ti tam trojku. Ak dole kopcom drzi nizsi stupen tak skor preto, ze mu bol vnuteny a robi iba to co si od neho chcel.
Autor to jistě myslel vůči Peugeotu. Viz já ve 22:59. :-)
Jinak to auto nevypadá vůbec špatně, jen bych určitě nevolil černá kola, která pak tvoří na bocích karoserie (spolu s pneumatikami a lemy bláníků) jenom hnusné obrovské černé fleky. :-O:no: Určité obavy mám taky z předních sedadel, který asi příliš opory tělu neposkytují... :-(
P.S. Velká pochvala za klasickou ručku! :-):yes:
Jel jsi někdy Citroenem s tímto systémem v zimě? Ovládal jsi něco přes to? Je mi jedno který výrobce, ale veškeré tyto systémy nemám rád.
Proč to vztahovat jen na spalovák nevím.