Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid – Amerika má stále co nabídnout
69 komentářů
ProchyToman
Cena dobra, a prostornost na to cech slysi preci ne? Variabilita, to je pro nas taky good. Robustni motor v6 je taky okej! Tak proc ne. Jenze stredni trida na to nema. Jezdime v kombikach, a managerung from praguet koupi mergla a nebo bago, style az na prvni miste.
Máš pravdu, ale zase každý nepotřebuje suv... Škoda, že nenarvou tuhle motorizaci do Mondea 😊
Motor je super. Kombi spotreba bude trosku hnevat v USA maju este stale lacnejsi benzin...Mne to dnes zasvietilo oranzovou a ked do toho hrknem 80L tak ten ucet okolo 100 Euri nepotesi 😒
Mr.Murphy
.... jako velká SUV fakt nemusím, nic mi to neříká.... ale pokud někdo takové auto potřebuje nebo chce, tak mi to nepřijde tak špatný.... pokud teda chci těch 7 míst, to vidím jako vlastnost kterou hnedtak nějaká konkurence nenabízí.... pokud chci jen pětimístné SUV tak tam je počet kandidátu myslím mnohem větší....
na kratší cesty a občasnou dovolenou to je v tom PHEV docela zajímavé.... akorát teda ten tablet na výšku, to je ryzí peklo.... 😲
X5 PHEV (které dle testu i zkušeností vychází jako mimořádně podařené auto) stojí v základu 2 míče.... jasně že ten základ bude mnohem chudší a nemá 7 míst, ale asi bych oželel výbavu a spíš si užil lepší techniku a jízdní vlastnosti.... ale jak jsem psal, kdo chce 7-mi místný PHEV, tak ten Ford vypadá zajímavě :yes:
na kratší cesty a občasnou dovolenou to je v tom PHEV docela zajímavé.... akorát teda ten tablet na výšku, to je ryzí peklo.... 😲
X5 PHEV (které dle testu i zkušeností vychází jako mimořádně podařené auto) stojí v základu 2 míče.... jasně že ten základ bude mnohem chudší a nemá 7 míst, ale asi bych oželel výbavu a spíš si užil lepší techniku a jízdní vlastnosti.... ale jak jsem psal, kdo chce 7-mi místný PHEV, tak ten Ford vypadá zajímavě :yes:
curwasportiva
To bude asi ten problem, protoze E😜lorer rozhodne neni vlajkova lod, ani plnotucne SUV. Ale “jen” obycejne, rodinne, stredne velke SUV. Tomu odpovida i US cena, ktera je za tuto verzi v prepoctu cca 1,2 mio. To ze Evropske zastoupeni chce skoro dvojnasobek, je uz vec jina, ktera stoji za zamysleni...
KANKUNEN
tak už se musí pomalu spokojit s tím, že je žebrota a novodobý bazarový kovboj. V klidu, tento Fordík bude za hubičku za 5 let a servis už potřebovat nebudeš, jak se ti to sypne, pošleš to směr výkup vraků a tramvají si zajedeš do Áček pro dalšího. Nová eko doba, 2 mega za gazíka od Fordu.
Klidně i 3, aneb dneska neusneš
https😐/www.sauto.cz/…aviator/19056019?…
https😐/www.sauto.cz/…ostatni/17664587?…
https😐/www.sauto.cz/…aviator/19056019?…
https😐/www.sauto.cz/…ostatni/17664587?…
doggfather
Mě se to auto velmi líbí. Silný šestiválec v kombinaci s PHEV je super. Co se mi nelíbí, je ten středový panel s tabletem. Kvalita zpracování by mohla být také lepší. Co absolutně ale nechápu je, proč auto za více než 2 mil., nenabízí head up display. V článku o tom není ani zmínka. Já už jsem si na to tak zvykl v Mazdě CX-9, že už se zřídka dívám na budíky. Veškeré informace mám na čelním skle. A to auto je o 600 000,- Kč levnější.
CX9 aktuální? Takže dovoz? Máme předchozí generaci CX9, která se ještě prodávala v Evropě oficiálně a prostě už dost dlouho přemýšlíme, co místo ní a je to těžký. Aktuálně asi jen nové Sorrento (super auto ale malé), Toyota Highlander (nesmyslná cena za tu techniku, ale velikost už celkem ok) a nebo E😜lorer. V podstatě bych ale nejraději aktuální CX9, sice už nemá V6, ale co už no.
Nevím, jaký máš rozpočet, ale zkus se projet v BMW X7. Překvapivě vydařené auto a na tu velikost výborné svezení. Oproti X5 mi přišlo výrazně dotaženější, což je dáno asi hlavně lepším odhlučněním a výborným komfortem podvozku. Prostor zcela dostatečný i pro více dospělých.
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
sice s neamerickým pohonem, ale tady bych snad i ten hybrid zkousnul..... Pořád je tam V6, má to skvělou výbavu a je to pořádnej kus auta, takže ta amerika tam furt je, jen už trošku víc moderní no.
Kdo chce víc luxus, jsou ty Lincolny Aviator a Navigator, kdo chce V8 musí k GM a pro Escalade nebo trio Tahoe/Yukon/Suburban
Kdo chce víc luxus, jsou ty Lincolny Aviator a Navigator, kdo chce V8 musí k GM a pro Escalade nebo trio Tahoe/Yukon/Suburban
A pak se smířit s děsivým propadem ceny a prakticky neprodejným autem... to už chce velkou odvahu něco takového pořídit.
všechny ameriky co sem měl se prodaly do 3 měsíců, kdo to neprodá do té doby tak bud za to chce nesmysl, nebo je to bast, dolítaná herka nebo nějaký podfuk.
A propad ceny má leccos. U něčeho naopak ceny stoupaj, ted prodává borec 95 Chrysler Vision za 60 000 Kč, před pár lety byly za 40 😄
A propad ceny má leccos. U něčeho naopak ceny stoupaj, ted prodává borec 95 Chrysler Vision za 60 000 Kč, před pár lety byly za 40 😄
Jj, a za dva roky budou visiony za sto. 😁
Mig má pravdu, v našich podmínkách bude problém tohle auto za tři čtyři roky prodat za slušnou cenu, je to prostě us model. Ale z druhé strany, bude to super ojetina pro někoho, kdo se víc orientuje, protože to auto vůbec nevypadá zle, jak z hlediska nabídky prostoru, tak pohonu, srovnám-li to s těmi růz. variantami japonských hybrid suv, co se tu prezentují jako alternativa evropské premie za podobné peníze, tak tohle má prostě pořádný motor, převodovku, adekvátní výkon.
Mig má pravdu, v našich podmínkách bude problém tohle auto za tři čtyři roky prodat za slušnou cenu, je to prostě us model. Ale z druhé strany, bude to super ojetina pro někoho, kdo se víc orientuje, protože to auto vůbec nevypadá zle, jak z hlediska nabídky prostoru, tak pohonu, srovnám-li to s těmi růz. variantami japonských hybrid suv, co se tu prezentují jako alternativa evropské premie za podobné peníze, tak tohle má prostě pořádný motor, převodovku, adekvátní výkon.
.... tohle auto asi málokdo koupí jako služebák na tři roky.... když to koupíš pro rodinu a počítáš s tím, že to budeš mít dlouho, tak propad ceny tak moc řešit nemusíš.....
Nemyslím, že na tři roky se kupují jen služebáky, co znám lidi kolem sebe, kteří mají auta za dvě mega plus, tak si nikdo nenechává jeden kus déle než čtyři roky, prostě auto se ojede, má tendenci k poruchám, kdo má tu možnost, kupovat auta přes dva mio, tak problémy s ojetým autem většinou řešit nechce. A je jedno o jakou kategorii auta se jedná, možná s výjimkou nějakého hodně povedeného modelu sporťáku, u suv krabice je to jasné, vyměnit za nové.
... ale jo, může být.... já jsem v tomhle konzerva, nechávám si auto tak 6-7 let a do 200tkm.... zatím jsem nikdy neřešil že by se začalo v tomto intervalu s*át.... (když už byly problémy, začaly mnohem dřív). Pokud to někdo chce prodat po čtyřech letech tak jo, tam ten americký Ford propadne mnohem víc než něco zavedeného....
Mám úplně stejnou zkušenost. Do osmi let stáří a 200 000 km se mi zatím u SUV nic zásadního nepokazilo (Subaru, BMW). JIné to bylo s MPV od koncernu VW, to jsem prodával hodně rychle. Když jsem s autem spokojený, moc se mi ho měnit nechce 😊
ruku na srdce, ty kupuješ ojetá auta.
Líbí se mi GMC Yukon, samozřejmě absolutní nonsens auto. Sledoval jsem jedno na bazoši, cca se sto tisíci v těle, majitel to prodával snad rok za 800 tisíc a nové to stálo nepochybně ty 2,5-3 míče. Taky tam trčí jedno krásné Infiniti QX80 (de facto Patrol) a další. Je něco jiného prodat auto za tři kila a něco jiného ojetinu za milión.
Líbí se mi GMC Yukon, samozřejmě absolutní nonsens auto. Sledoval jsem jedno na bazoši, cca se sto tisíci v těle, majitel to prodával snad rok za 800 tisíc a nové to stálo nepochybně ty 2,5-3 míče. Taky tam trčí jedno krásné Infiniti QX80 (de facto Patrol) a další. Je něco jiného prodat auto za tři kila a něco jiného ojetinu za milión.
Z toho co sem měl stálo víc jak tři kila - CTS, Camaro V, Charger....(a z neamerik XF a Rolls)
Ameriky za mega bývaj z poloviny zánovní kusy, vyjma hellcaty, corvetty, tyhle velké luxusní suv a pár dalších vyjimek, které tu ale skoro nejsou (ty vyjimky, hlavně z řad sedanů).Protože to, co jako nový stojí cca 1,2-1,6, tak kdo chce za 3 roky jetou za káru (co stála nová 1,4 ) 1,2 tak to asi neprodá no....Tam se musí počítat že když to koupíš za 1,4, bude rád že to prodáš za 970....
A pikapy a luxusní suv maj svoje specifické zákazníky no. To není Mustang nebo Camaro.
Ameriky za mega bývaj z poloviny zánovní kusy, vyjma hellcaty, corvetty, tyhle velké luxusní suv a pár dalších vyjimek, které tu ale skoro nejsou (ty vyjimky, hlavně z řad sedanů).Protože to, co jako nový stojí cca 1,2-1,6, tak kdo chce za 3 roky jetou za káru (co stála nová 1,4 ) 1,2 tak to asi neprodá no....Tam se musí počítat že když to koupíš za 1,4, bude rád že to prodáš za 970....
A pikapy a luxusní suv maj svoje specifické zákazníky no. To není Mustang nebo Camaro.
Důvod proč některý káry stojí je ten, že to sem nebylo dotažený jako nový z USA nebo že to není ofiko zde prodávaný model, ale je to výhodná, na první pohled dotaženina z USA.
Pak zjistíš že je to koupený v aukci za 30 000 usd , že to byla totálka a tady po opravě na tom visí cenovka 1,6 míle. Tak tyhle káry tam pak fakt leží rok 😄
95% amerik dovezných z usa sem coby ojetina jsou bouraný, a hrozně záleží jak moc.
Pak zjistíš že je to koupený v aukci za 30 000 usd , že to byla totálka a tady po opravě na tom visí cenovka 1,6 míle. Tak tyhle káry tam pak fakt leží rok 😄
95% amerik dovezných z usa sem coby ojetina jsou bouraný, a hrozně záleží jak moc.
lamal
bude asi fajn pre cielovku, no ten interier je priserny... plugin-neplugin kvalita je mimo, sedacky su od pohladu hnusne a ten tablet je asi nutnost, ale velmi nevzhladna.
Interierom nedokaze konkurovat ani Koreii, uz to bolo v diskusii napisane, musim aj ja.
Ten dynamicky potencial mi pride az zbytocny, spotreba je v pohode tak to asi nevadi, kludne mohol byt ten 6val trochu podladeny na nizke otacky, zralo by to menej a vykon na urovni takych 0-100 za 8s by postacoval...
Interierom nedokaze konkurovat ani Koreii, uz to bolo v diskusii napisane, musim aj ja.
Ten dynamicky potencial mi pride az zbytocny, spotreba je v pohode tak to asi nevadi, kludne mohol byt ten 6val trochu podladeny na nizke otacky, zralo by to menej a vykon na urovni takych 0-100 za 8s by postacoval...
Presne to samé si myslim. S touhle stodolou nechceš vletnout do zatáčky bůhví jakou rychlosti. Mohli tomu sundat trochu výkonu, dostat papírovou spotřebu, a snad i reálnou, níž a dostat se na tech 50g CO2. Jestli to má 6s nebo 8s je na běžné ježdění jedno. S tímhle nikdo na okreskach závodit nebude.
Zase na druhej strane keby to malo kilo za 8s a cenofku rovnakú tak by sa kričalo že je to slabé za tú cenu.
S cenou pôjdu na 1.6-1.7 čo už som videl tak je to cajk.
Za mňa je lepčie mať viac výkonu a využiť ho občas ako potrebovať výkon ktorý není kde brať.
S cenou pôjdu na 1.6-1.7 čo už som videl tak je to cajk.
Za mňa je lepčie mať viac výkonu a využiť ho občas ako potrebovať výkon ktorý není kde brať.
Pokud by měl EL značku, pro mně by si cenu obhájil. Ne, na normální jezdění 8s stačí úplně v pohodě, to není o tom, že není kde brát. Pořád 8s je v dnešním provozu nadprůměrné
To na mercedesoch koža praská...pretože to nie je skutočná koža... :no:
Nie sú
O veľa veciach sa dá diskutovať, napr. cena/výkon/priestor/spotreba sú podľa mňa ok na túto dobu a typ auta.
To, či je PHEV ekologické a ekonomické; a či to bude nákladová/prípadne zostatková pasca nebudem rozoberať, každý má na to svoj názor a môj príspevok ho nezmení 😊
Ale cieľová skupina áut 2M+ bude na ošúchanú kožu v novom aute veľmi citlivá. Hádam to je len zlý kus, ale dobrú reklamu nerobí.
prostě se ty lidi najdou, jasně nebude jich tolik
Máš tu pořádnou techniku, velice slušnou výbavu. Evropská prémie bude s tou výbavou o půl milionu výš, byť je i o to lepší v kabině.
Mě to přijde cenově v pořádku.
Lebo v mercedesi je to to isté - chceš nejakú drobnosť za 500€ a musíš to zobrať s balíkom za 4tis...€
Treba tenhle interiér, který se mi vůbec nelíbí tskivej plastovej. Do toho ten tablet na výšku. Primhouril bych i oči nad reálnou spotřebou.
Ale v porovnani s PHEV pro 7 je to určitě zajímavá volba, tech tu jinak moc není. Jen bohužel to ma o 50% vyssi spotřebu než obyc HEV HL, což je smutné
Klidně bych tomu ubral 50-70 koní, aby se to vešlo do EL, nemělo by to za 6s, ale třeba za 7 a úplná pohoda.