Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Světová výroba aut loni klesla o 16 %, je nejníže od roku 2010

Výroba automobilů loni celosvětově klesla o 16 procent na méně než 78 milionů, a dostala se tak na úroveň roku 2010. Oznámila to dnes Mezinárodní organizace výrobců automobilů (OICA). Nejméně výroba klesla v Číně.
Zpět na článek
29. 3. 2021 11:08
29. 3. 2021 11:45
29. 3. 2021 12:42
29. 3. 2021 12:48
29. 3. 2021 13:14
29. 3. 2021 14:08
29. 3. 2021 15:08
29. 3. 2021 15:24
29. 3. 2021 15:09
29. 3. 2021 15:28
29. 3. 2021 15:57
29. 3. 2021 14:08
29. 3. 2021 15:11
29. 3. 2021 15:26
29. 3. 2021 15:16
29. 3. 2021 15:27
29. 3. 2021 16:01
29. 3. 2021 19:59
29. 3. 2021 15:06
29. 3. 2021 15:25
29. 3. 2021 15:31
22. 6. 2021 16:07
Avatar - KANKUNEN
29. 3. 2021 09:53
Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
auta byla levná a podporovala se výroba šrotovným. Co se děje o dvacet let později, zaplatíš emisní pokutu i za Pandu. Evropu řídí tlupa ekonomických negramotů.
Rozbalit vlákno
15
29. 3. 2021 10:39
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
To si nemyslím (že by Evropu řídila nějaká tlupa negramotných ekonomů). Vezmi si, že zdražení (horší dostupnost) aut se spalovacím motorem je jen začátek. Měl by následovat přestup "celebrit" ze všech možných mediálně sledovaných segmentů do elektroaut, následovaná "elitou" a těmi, kdo "na to mají". Pak by už měla být dostupná elektroauta za lepší ceny, takže by začal odchod aut se spalovacím motorem na vrakoviště, protože už to nikdo nebude chtít a nákup elektroaut. Během deseti let mohou být takto vyměněna skoro všechna auta a to je hodně velká pobídka ekonomice.
29. 3. 2021 14:25
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Teoreticky dobry, ale vidim v tom hacek. Jednak kupni sila obyvatelstva neni dostatecna na nakup EV a za druhe. Paklize se nevyresi dostupnost baterie jako nahradniho dilu, tak je zivotnost takoveho EV zhruba polovicni proti ICE. Budou to zakaznici za takovych podminek fakt chtit?
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 15:28
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Panejo... to jsou nesmysly.
29. 3. 2021 15:30
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Zkus to vyvratit aspon jednim argumentem.
29. 3. 2021 15:04
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Jenom samé mělo by, aby,.........
29. 3. 2021 15:38
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Je to můj odhad ;-)
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 11:09
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Tím šrotovným, na které tu všichni nadávali jako na nesmyslný státní zásah, a které tu bylo hromadně odmítáno. :-D :-D
Avatar - KANKUNEN
29. 3. 2021 11:53
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
já byl ten kritik, nelíbilo se mi rozhazování peněz na nová auta, aby se udržely fabriky naplno v chodu. A teď je zas opačný problém, přestože covid prodej poznamenal, tak se dále automobilkám přitěžuje. A kdo zavře fabriku první, ten už ji neotevře.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 12:43
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
A proč by měli zavírat? Zatím pořád jen plácání o zavírání, a kde nic, tu nic. No, tak nebudeme měnit auta co čtyři roky, ale třeba co šest let, to se svět zhroutí.
29. 3. 2021 12:53
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Honda uzavira tovarnu v GB, Stellantis planuje uzavreni v Italii, to je jen zacatek.
Kdyz chces menit auto, musis na to jine mit penize a pokud je cena 2-3 vetsi, pak menit proste nebudes.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 14:10
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Honda zavírá... ano, protože dlouhodobě jde v prodejích v Evropě do háje. Za to nemůže ani EU, ani Covid. Stellantis samozřejmě taky zavře továrny, když jsou využity ani ne z 50 % i za nekrizového stavu. Jeden z důvodů, proč je na tom FCA tak blbě, nesmyslné a nehospodárné chování.
Ty nesmysly o cenách jsou lži.
29. 3. 2021 15:08
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Hyundai i30 - 400.000
Hyndai Kona - 850.000
VW ID3 - 1 milon

Kde lzu o cenach ? Cena EV auta je 2-3 vetsi nez podpovidajici spalovak.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 15:23
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
A musíš si teď koupit EV? Nemusíš, že? Klidně si dál kupuj tu i30. V době, kdy bude něco "nařízeno", tvé výpočty už dávno nebudou platit.
Sakra, zase ti to nevyšlo.
29. 3. 2021 15:29
Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Obvinil jsi mě ze lži a já dokázal, že ohledně cen nelžu.
Neodvracej pozornost jinam.
30. 3. 2021 10:52
Re: Re: Vzpomínáte co dělo při minulé krizi
Honda oznamila zatvorenie pred 2mi rokmi, a zatvara swindon koli novej zmluve s eu, auta moze vyrabat doma a neplati v eu clo a dava pracu japoncom. Keep up dude
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 11:08
Však
ono se zase tak moc nestane, když se výroba trošku zpomalí...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - KANKUNEN
29. 3. 2021 11:45
Re: Však
Černočtverče, udělej pokus na sobě, jeden týden z každého měsíce si vezmi neplacené volno a pak mi řekni jestli se moc nestalo.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 12:42
Re: Však
Ano, když přestaneme vyrábět sto miliónů aut ročně, zhroutí se svět... :-D :-D
Zkoušíš v hlouposti předehnat krále hlupců rohypnola?
29. 3. 2021 12:48
Re: Však
Svet se nezhrouti, bude se porad tocit dokola a obihat kolem slunce, ale ten prechod mel byt postupny. Automobilky to take preziji, jen to odnese nekolik zavrenych tovaren, zejmena dodavatelskych firem. Co budou delat stovky tisici (nekde se pise o milionu) nezamestnanych, je take otazka.
Dalsi otazkou je cena novych elektrickych aut, ktera je 2-3 vetsi a vetsina lidi si je nebude moci dovolit. Takze jediny efekt je starnuti vozoveho parku, propady prodeju novych aut kolem 40%, vypadky na danich napric evropou atd.
Nejvetsi legrace bude, ze na celkovych emisich se toto silenstvi vubec neprojevi .
29. 3. 2021 13:14
Re: Však
Zlatá slova, ale ekoteroristi nedají pokoj, dokut tu evropskou ekonomiky nezruinují.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 14:08
Re: Však
Omyl, hlupáčku. Ve světle budoucího rozvoje naopak chceme tu Evropu zachránit. Zabijí ji lidi jako ty, lpěním na přežitých nesmyslech.
29. 3. 2021 15:08
Re: Však
Jednou i ty to budeš schopnej pochopit.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 15:24
Re: Však
Pochopit zpátečnictví? Ne, doufám, že nikdy.
29. 3. 2021 15:09
Re: Však
Prosim konkretne jakymi kroky se Evropa zachrani ? A prosim konkretne.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 15:28
Re: Však
V kontextu níže uvedeného se s tebou dále nebavím. Neděkuji, neloučím se.
29. 3. 2021 15:57
Re: Však
Zadne argumenty proc me to neprekvapuje.
Dekuji za potvrzeni meho nazoru na tebe.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 14:08
Re: Však
Však ten přechod JE postupný. Já nevím, proč ho pořád tlačíš (a tobě podobní) jako násilný a okamžitý, když ho nikdo takhle neplánuje. Takže ne, to je chyba. První. Cena aut je vysoká teď, ale soustavně klesá, takže uvažovat s trojnásobkem do budoucna je druhá chyba. Argument o miliónu nezaměstnaných třetí. Pořád pro to není jediný důkaz, že to tak bude. A proč by s nimi pak něco měly dělat automobilky? Jestli na nich stojí Evropa po stránce zaměstnanosti, pak je něco hodně moc špatně, a je nejvyšší čas to napravit, ne zůstávat v současném stavu.
Je zajímavé, že ti dodavatelé se už dnes chystají na postupné přecházení na jinou výrobu. Jen místní odborníci to nějak nezaznamenali...
29. 3. 2021 15:11
Re: Však
Nejde zdaleka jen o automotive. Jde i zdravotnictví, školství,....Ale to ty asi nikdy nepochopíš.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 15:26
Re: Však
Ne, opravdu nepochopím lpění na jednom segmentu a ještě v zaostalé podobě.
29. 3. 2021 15:16
Re: Však
Zavedenim Euro7 znamena konec prodeje spalovacich motoru v EU. Automobilky je mohou vyrabet, ale prodat pouze mimo EU. Tomu rikas postupny prechod ?
Cena aut stoupa s tim, jak se riziko schvaleni Euro 7 blizi a jestl iocekavas snizeni ceny elektrickych aut, jsi na omylu. Poptavka po surovinach na baterie je obrovska, ze neni duvod ke snizeni cen.
Kazdy stat stoji na fungujici ekonomice.
Pokud bude propad prodeju kolem 40%, pak je potreba mnohem mene vstupnich surovin a zacne to padat jak domino.
Marna je s tebou diskuse, kdyz prehlizis fakta.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 15:27
Re: Však
Lžeš v prvním i druhém odstavci. Víc nemá smysl se s tebou bavit. Jediné, co z toho je pravda, je že stát stojí na fungující ekonomice.
Ty jsi zatím žádná fakta nedal, jen své domněnky, nepodložené žádnými fakty. Máš pravdu, s tím je marná diskuse. Jsi jen hloupý autofanatik.
29. 3. 2021 16:01
Re: Však
Ja dodal aspon domnenky, ty jsi nedodal ani ty domnenky.
Avatar - Ja Prvni 123
29. 3. 2021 19:59
Re: Však
To je marný, ten člověk je úplně mimo.
Že mu to ani není divný, že v podstatě komplet zbytek světa jsou jen blázni a blbci.
29. 3. 2021 15:06
Re: Však
Dělej půl roku zadarmo a pak mudruj.
Avatar - Blue Sun
29. 3. 2021 15:25
Re: Však
Co to má společného s poklesem výroby aut, ňoumo? Proč půl roku zadarmo?
Avatar - KANKUNEN
29. 3. 2021 15:31
Re: Však
Ale on to vlastně myslí naopak, půl roku nedělat a prachy dostávat.
Avatar - Ja Prvni 123
29. 3. 2021 19:55
No! Konečně dobrá zpráva.
Škoda, že ta auta nejsou s delší životností, aby se nemusela vyrábět nová a nová... to by se teprve planetě ulevilo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - palix
22. 6. 2021 16:07
To sme dopadli
Prečítal som diskusiu a mám pocit, podľa príspevkov a pomeru palcov "hore / dole", že tu máme nejaký "pseudo-ekologický" krúžok, ktorého členovia možno ani nechápu, ako veľmi je celá Európa naviazaná práve na automobilový priemysel. Mám pocit, že už ani nie som na motoristickom portále.
Asi som už starý na pochopenie týchto EKO záležitostí... Na druhej strane si nemyslím, že moja uhlíková stopa je väčšia ako stopa bohatšieho majiteľa ekologického elektroauta...

OK - nie som svätý, jazdím motorkou plniacou EURO 2 a zamorujem ovzdušie - hanbím sa :-(
Rozbalit vlákno
0