Ekonomika
ono se zase tak moc nestane, když se výroba trošku zpomalí...
Černočtverče, udělej pokus na sobě, jeden týden z každého měsíce si vezmi neplacené volno a pak mi řekni jestli se moc nestalo.
Ano, když přestaneme vyrábět sto miliónů aut ročně, zhroutí se svět... 😁 😁
Zkoušíš v hlouposti předehnat krále hlupců rohypnola?
Zkoušíš v hlouposti předehnat krále hlupců rohypnola?
Svet se nezhrouti, bude se porad tocit dokola a obihat kolem slunce, ale ten prechod mel byt postupny. Automobilky to take preziji, jen to odnese nekolik zavrenych tovaren, zejmena dodavatelskych firem. Co budou delat stovky tisici (nekde se pise o milionu) nezamestnanych, je take otazka.
Dalsi otazkou je cena novych elektrickych aut, ktera je 2-3 vetsi a vetsina lidi si je nebude moci dovolit. Takze jediny efekt je starnuti vozoveho parku, propady prodeju novych aut kolem 40%, vypadky na danich napric evropou atd.
Nejvetsi legrace bude, ze na celkovych emisich se toto silenstvi vubec neprojevi .
Dalsi otazkou je cena novych elektrickych aut, ktera je 2-3 vetsi a vetsina lidi si je nebude moci dovolit. Takze jediny efekt je starnuti vozoveho parku, propady prodeju novych aut kolem 40%, vypadky na danich napric evropou atd.
Nejvetsi legrace bude, ze na celkovych emisich se toto silenstvi vubec neprojevi .
Zlatá slova, ale ekoteroristi nedají pokoj, dokut tu evropskou ekonomiky nezruinují.
Omyl, hlupáčku. Ve světle budoucího rozvoje naopak chceme tu Evropu zachránit. Zabijí ji lidi jako ty, lpěním na přežitých nesmyslech.
Jednou i ty to budeš schopnej pochopit.
Však ten přechod JE postupný. Já nevím, proč ho pořád tlačíš (a tobě podobní) jako násilný a okamžitý, když ho nikdo takhle neplánuje. Takže ne, to je chyba. První. Cena aut je vysoká teď, ale soustavně klesá, takže uvažovat s trojnásobkem do budoucna je druhá chyba. Argument o miliónu nezaměstnaných třetí. Pořád pro to není jediný důkaz, že to tak bude. A proč by s nimi pak něco měly dělat automobilky? Jestli na nich stojí Evropa po stránce zaměstnanosti, pak je něco hodně moc špatně, a je nejvyšší čas to napravit, ne zůstávat v současném stavu.
Je zajímavé, že ti dodavatelé se už dnes chystají na postupné přecházení na jinou výrobu. Jen místní odborníci to nějak nezaznamenali...
Je zajímavé, že ti dodavatelé se už dnes chystají na postupné přecházení na jinou výrobu. Jen místní odborníci to nějak nezaznamenali...
Nejde zdaleka jen o automotive. Jde i zdravotnictví, školství,....Ale to ty asi nikdy nepochopíš.
Zavedenim Euro7 znamena konec prodeje spalovacich motoru v EU. Automobilky je mohou vyrabet, ale prodat pouze mimo EU. Tomu rikas postupny prechod ?
Cena aut stoupa s tim, jak se riziko schvaleni Euro 7 blizi a jestl iocekavas snizeni ceny elektrickych aut, jsi na omylu. Poptavka po surovinach na baterie je obrovska, ze neni duvod ke snizeni cen.
Kazdy stat stoji na fungujici ekonomice.
Pokud bude propad prodeju kolem 40%, pak je potreba mnohem mene vstupnich surovin a zacne to padat jak domino.
Marna je s tebou diskuse, kdyz prehlizis fakta.
Cena aut stoupa s tim, jak se riziko schvaleni Euro 7 blizi a jestl iocekavas snizeni ceny elektrickych aut, jsi na omylu. Poptavka po surovinach na baterie je obrovska, ze neni duvod ke snizeni cen.
Kazdy stat stoji na fungujici ekonomice.
Pokud bude propad prodeju kolem 40%, pak je potreba mnohem mene vstupnich surovin a zacne to padat jak domino.
Marna je s tebou diskuse, kdyz prehlizis fakta.
Lžeš v prvním i druhém odstavci. Víc nemá smysl se s tebou bavit. Jediné, co z toho je pravda, je že stát stojí na fungující ekonomice.
Ty jsi zatím žádná fakta nedal, jen své domněnky, nepodložené žádnými fakty. Máš pravdu, s tím je marná diskuse. Jsi jen hloupý autofanatik.
Ty jsi zatím žádná fakta nedal, jen své domněnky, nepodložené žádnými fakty. Máš pravdu, s tím je marná diskuse. Jsi jen hloupý autofanatik.
Škoda, že ta auta nejsou s delší životností, aby se nemusela vyrábět nová a nová... to by se teprve planetě ulevilo.
Prečítal som diskusiu a mám pocit, podľa príspevkov a pomeru palcov "hore / dole", že tu máme nejaký "pseudo-ekologický" krúžok, ktorého členovia možno ani nechápu, ako veľmi je celá Európa naviazaná práve na automobilový priemysel. Mám pocit, že už ani nie som na motoristickom portále.
Asi som už starý na pochopenie týchto EKO záležitostí... Na druhej strane si nemyslím, že moja uhlíková stopa je väčšia ako stopa bohatšieho majiteľa ekologického elektroauta...
OK - nie som svätý, jazdím motorkou plniacou EURO 2 a zamorujem ovzdušie - hanbím sa 😒
Asi som už starý na pochopenie týchto EKO záležitostí... Na druhej strane si nemyslím, že moja uhlíková stopa je väčšia ako stopa bohatšieho majiteľa ekologického elektroauta...
OK - nie som svätý, jazdím motorkou plniacou EURO 2 a zamorujem ovzdušie - hanbím sa 😒
Kdyz chces menit auto, musis na to jine mit penize a pokud je cena 2-3 vetsi, pak menit proste nebudes.
Ty nesmysly o cenách jsou lži.
Hyndai Kona - 850.000
VW ID3 - 1 milon
Kde lzu o cenach ? Cena EV auta je 2-3 vetsi nez podpovidajici spalovak.
Sakra, zase ti to nevyšlo.
Neodvracej pozornost jinam.