Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Martin Vaculík a Škoda Fabia III s motorem 1.4 TDI. Opravdu je to takový průšvih?
33 komentářů
Mino 1
a stačilo mi vrchovato. Otrasná kultúra chodu, pri každom zrýchlení sa celé auto rozvibrovalo ako vibračná platňa na dlažbové chodníky, myslel som, že odpadnú dvere. Benzínový litrový turbo trojvalec v Opel Corsa bol oproti tomu ako ševelenie kvetín.
Beefcake
Offroadu patri jedine nafta :yes:
To je presne ukazka, kam sa az dostalo zamorenie dechtometmi.
To je presne ukazka, kam sa az dostalo zamorenie dechtometmi.
KANKUNEN
Vzpomínáte si na ty první videa s Vaculikem, ten chlap udělal neuvěřitelný pokrok.
vlacil
Z příspěvku pana Vaculíka jsem nabyl dojmu, že dnes žádné univerzální, nové auto pro všechny situace snad ani neexistuje. Tedy na dálkové cesty, tj, dovolené je nejlépe diesel, na cesty po městě je nejlepší benzín a to ještě jen nepřímovstřik, na rodinné výlety již není k mání kategorie vozů ala MPV, takže koupit snad SUV, pro jízdu v častých kolonách se doporučuje automat s hydroměničem, atd., atd..
Takže sakra co mám vlastně nového koupit, aby se mi to hned nevysypalo a mám finance jen na jedno auto???
Takže sakra co mám vlastně nového koupit, aby se mi to hned nevysypalo a mám finance jen na jedno auto???
Ale existuje a je stejný jako už dlouhá léta - kombík nižší střední či střední třídy. Typicky golf či passat, a podle nájezdu v naftě či benzínu. A dnes je to lepší v tom že taková 1,5TSI má ve spotřebě menší odstup od dieselu než měli atmosféry kdysi, tedy míň musíš kalkulovat zda tě auto nesežere a víc vybíráš srdcem.
Jakto ? Pro kupce ojetin je to Rapid TSI “dalnicni predator” a jako nove auto Landcruiser , moc Vaculdu nesledujes co ?:D
TheMartyCZ
Mám ve svém okolí fabii 3 1.4tdi 77kw combi a sice, je to 3válec, tak přesto má spoustu výkonu. Seděl jsem v tom a byl jsem mile překvapen, jak auto krásně tahá. :) Co se týče údajného přehřívání, to se téže neděje. Auto jezdilo při 35° venku, vysoké otáčky a ani přesto se ukazatel teploty nepohnul a byl stále v půlce. :)
×
Sdílení komentáře
×
Když diesel, tak min. V6 a tam, kde má smysl - auta typu Q7 atp.
Jestli by nebylo lepší provozovat 1.2TSI pěkně s 6MT - jo ale ono by to bralo o 0,5 litru víc...
a jeho maly deti se autem bojej jezdit
ani se jim nedivim
zvuk jako traktor
klepe se to jako ratlik
vevnitr to smrdi naftou
venku to smrdi sazema
nechapu, co ho k tomu vedlo, kdyz navic najede jen 10tis rocne vetsinou se studenym motorem priskokama vpred
dnes sni o olitany dyzlovy oktavce
ale mam taky jeden, na kterej jsem si vzpomnel v poledne kdyz sem se podival z okna a venku padal snih
- hamacek se otoci k StBakoj a rika - to vole, venku to vypada, ze ridime i pocasi ...
Bolo to dobre vozenie - lebo turbo.
Dnes, v dobe turbobenzinov a elektromobilov v nafte nie je ziadna pridana hodnota pre cloveka, ktory nejazdi vylucne po dialnici.
VSETKY naftove motory su otrasne hlucne a nekulturne. S benzinom neporovnatelne.
Predovsetkym v nizsich rychlostiach, v meste je prinos dieseloveho agregatu nulovy.
Mimo město to bylo o dost horší, zejména pokud se do cesty postavilo stoupání. Nepomáhalo ani podřazení.
S jiným atmosfericky plněným diesel jsem nejel, takže nedokážu posoudit, zda to tak mají i ostatní.
Problém uhlíkové stopy lze snadno řešit vyloučením všech špinavých benzínových motorů a sešrotováním benzínových aut. Už aby to bylo. Diesel je motorem budoucnosti! :yes: