Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Subaru Legacy 2008: přeskupení sil před novým útokem

11 komentářů

Dejte mu už konečně tu tafnu... :-!
Nafta bude zkraje roku, 2.0l, 110kW, 350N.m, už je vesele objednávají.

Ad. Downgrade - krouťák u benzínu 2.0R stoupl o 10N.m na 196 při stejných otáčkách 3200 min. s lépe posazeným průběhem, takže není proč smutnit. Světem hýbou emise napříč značkami...
Holt dole to pojde trochu lepsie a hore trochu horsie. To je cela veda.
Tohle nechapu: Naco znizili vykon! 😐 :no:
Rekl bych proto aby se jim lip prodaval motor 2,5i. 😲
Výkon šel dolů. zřejmě aby klesli i emise.
No od toho by tak klesli emise aby jim to stalo. 😲
už to psal někdo přede mnou... klesl výkon 0 11 kW, vzrostl krouťák o 10 Nm... asi vědí proč... další důvod jsou emise..
Vy to snad nemyslite vazne za od 10Nm vic a 11kW min se nejak zasadne znizy emise! 8-s
ach jo, po únavnym dnu je někdy těžký bejt milej a slušnej, pokusím se... zvýšit krouťák = snížit výkon (spojené nádoby, pokud jen přeprogramuješ řídící jednotku a neměníš něco v konstrukci motoru, což je tento případ), dostupnější výkon v nižších otáčkách + plynulejší nárůst výkonu = menší spotřeba = nižší emise.... kapišto?
Neboj myslel jsem to slusne. 😉

Dobre kdyz myslite... Je opravdu pravda ze nekdy je vyssi kroutak dulezitejsi. Takze vam davam za pravdu! 😉
On totiz motor 2.0R 125kW (Legacy 06-07) oproti 2,5i celkem dost papa... proto se podle me vraceji zpet k verzi 110kW se zvysenym kroutakem...