Novinky
ach jo, po únavnym dnu je někdy těžký bejt milej a slušnej, pokusím se... zvýšit krouťák = snížit výkon (spojené nádoby, pokud jen přeprogramuješ řídící jednotku a neměníš něco v konstrukci motoru, což je tento případ), dostupnější výkon v nižších otáčkách + plynulejší nárůst výkonu = menší spotřeba = nižší emise.... kapišto?
On totiz motor 2.0R 125kW (Legacy 06-07) oproti 2,5i celkem dost papa... proto se podle me vraceji zpet k verzi 110kW se zvysenym kroutakem...
už to psal někdo přede mnou... klesl výkon 0 11 kW, vzrostl krouťák o 10 Nm... asi vědí proč... další důvod jsou emise..
Nafta bude zkraje roku, 2.0l, 110kW, 350N.m, už je vesele objednávají.
Ad. Downgrade - krouťák u benzínu 2.0R stoupl o 10N.m na 196 při stejných otáčkách 3200 min. s lépe posazeným průběhem, takže není proč smutnit. Světem hýbou emise napříč značkami...
Ad. Downgrade - krouťák u benzínu 2.0R stoupl o 10N.m na 196 při stejných otáčkách 3200 min. s lépe posazeným průběhem, takže není proč smutnit. Světem hýbou emise napříč značkami...
Dobre kdyz myslite... Je opravdu pravda ze nekdy je vyssi kroutak dulezitejsi. Takze vam davam za pravdu! 😉